סיקור משחקי יום ראשון – ברוכים הבאים לעולם החדש / עמיחי קטן

סיקור משחקי יום ראשון – ברוכים הבאים לעולם החדש / עמיחי קטן

בסך הכל 5 משחקים היו הלילה, אבל הם כללו כמה דרמות, השפלה אחת שמשנה סדרי עולם ומכניסה אותנו לעולם חדש, וגם משחק אחד שלא הכיל שום דבר מעניין, חוץ מהתוצאה הסופית המדויקת עבור הסקרנים. אז אפשר להתחיל…

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-1) – גולדן סטייט ווריורס (2-0) 92-120:

הרעמים עלו למשחק כמו רעם ופתחו את המשחק בריצת 15- 3. אחרי זה היה נראה שגולדן סטייט נכנסת לעניינים ומצמצמת את התוצאה, אבל זאת הייתה אשליה של כמה דקות, וברגע שסטף ירד לנוח הסיפור נגמר רשמית. עד המחצית אוקלהומה כבר הובילו 37-70 ובמחצית השנייה כבר לא היה על מה לשחק.

הצטיינו בשורות הת'אנדר: דניס שרודר עם 22 נקודות, 8 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות מהספסל, גלינארי עם 21 נקודות ושג"א עם 19 נקודות ו-9 ריבאונדים. גם 15/32 מחוץ לקשת לא הזיקו, בוודאי מול 5/33 של גולדן סטייט.

הרבה לנפח סטטיסטיקות עבור אלופת המערב: סטף קרי עם 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-2/9 מחוץ לקשת. אחריו אריק פסקל, מרקיז כריס ודריימונד גרין עם 10 נקודות כל אחד, בזמן שראסל מסיים עם 6 בלבד ב-3/10 מהשדה.

ממפיס גריזליס (2-1) – ברוקלין נטס (2-1) 133-134:

בברוקלין כבר נוצרה העונה מסורת של משחקים צמודים, כאשר אף משחק שלהם העונה לא הוכרע בהפרש גבוה מ-4, וגם במקרה הזה אין הבדל. ממפיס פתחו טוב יותר את המשחק, למרות, ואולי דווקא בגלל, 14 נקודות של קיירי ברבע הראשון, אבל בהמשך ברוקלין היו טובים יותר ולקחו את ההובלה במחצית השנייה.

בדקות האחרונות המצטיין היה מוראנט שנתן כמה סלים חשובים, כולל זה שהשווה את התוצאה על 120 והוסיף חסימה על קיירי בשנייה האחרונה שכפתה הארכה. במשך רוב ההארכה ברוקלין קלעו 2 נקודות ואז ממפיס השוו כמה פעמים, עד ששלשה של קראודר, הנקודות הראשונות שלו במשחק, העלתה את ממפיס ליתרון 3. ג'ארט אלן מהקו וג'ו האריס החזירו את היתרון לברוקלין ולאחר איבוד של מוראנט ממפיס נאלצו לעשות עבירה על דינווידי שדייק רק בכדור הראשון והשאיר את יתרון ברוקלין 131-133.

וזה מה שממפיס עשו עם הכדור ב-3 השניות האחרונות.

בלטו בשורות ממפיס: בעיקר מוראנט עם 30 ו-9 אסיסטים, אבל גם 6 איבודים, דילון ברוקס עם 21, ולנצ'יונאס עם 16 ו-11 קרשים, כולל 3/5 מחוץ לקשת ובסך הכל 7 קלעים בדאבל פיגרס, ועוד קראודר אחד רק עם 6 הנקודות האחרונות של ממפיס…

בשורות ברוקלין קיבלו את הכדור מדי פעם מקיירי: בעיקר לברט עם 27 נקודות ו-5 אסיסטים, גם דינווידי עם 16, ג'ארט אלן לקח לבד את הכדור עם 14 ו-13 ריבאונדים, האריס עם 13 ופרינס עם 12. קיירי עצמו סיים עם 37 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ב-11/27 מהשדה ו-10/11 מהעונשין.

דאלאס מאבריקס (1-2) – פורטלנד טרייל בלייזרס (1-2) 119 – 121:

דאלאס ניצלו בפתיחת המשחק את הביתיות כדי לרוץ ולברוח, בעיקר ברבע הראשון שנגמר בתוצאה 25-40, ועד המחצית שמרו על היתרון 59-71 בזמן שפורזינגיס קולע 18 ולוקה 14 ובצד של פורטלנד מקולום משתולל עם 24 נקודות עד המחצית. ברבע השלישי הריצה הייתה של פורטלנד, בעיקר בזכות לילארד שנכנס לעניינים אחרי מחצית ראשונה רעה, ושוויון 95 בסיומו.

פורטלנד פתחו את הרבע האחרון טוב יותר, אבל ריצת 0-8 של דאלאס החזירה להם את היתרון. סת' קרי ופורזינגיס תרמו את כל הנקודות של דאלאס ברבע האחרון, בעיקר מהעונשין, אבל סל של לילארד חצי דקה לסיום העביר לפורטלנד את היתרון, והחטאות של דונצ'יץ' והארדאווי סגרו את המשחק על ניצחון דחוק לזכות פורטלנד.

בלטו בשורות פורטלנד: מקולום עם 35 (24 בחצי הראשון), לילארד עם 28, ורודני הוד עם 20 (16 בחצי הראשון) בזמן שהצד הלבן החשיך כמעט לחלוטין וחסן וויטסייד סיים עם 6 נקודות בלבד אליהן הוסיף 14 ריבאונדים ו-6 עבירות.

בצד של דאלאס הצטיינו: פורזינגיס עם 32 נקודות (18 במחצית הראשונה ועוד 10 ברבע האחרון) ו-9 ריבאונדים, דונצ'יץ' שם 29, 12 קרשים ו-9 מתנות לאביוני דאלאס, וסת' קרי הוסיף 12 מתוכן 7 בדקות הקלאץ'. הבעיה העיקרית של דאלאס הייתה באחוזים מחוץ לקשת, שם המאבריקס סיימו עם 13/50 ובעיקר 2/11 של דונצ'יץ' ו-3/10 של חד-הקרן שקצת יותר דיוק היה מביא להם את המשחק.

מינסוטה טימברוולבס (0-3) – מיאמי היט (1-2) 109-116:

בקרב המושלמות של הערב נפגשו 2 הפתעות עד כה העונה, בעיקר מינסוטה שההפתעה שלה הסתכמה ביותר ממחצית אחת. הזאבים פתחו בהתאם למסורת הניצחונות שהם מנסים לפתח העונה, ובעיקר טאונס שסגר את הרבע הראשון עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים ויתרון 23-36, אבל ההגנה של מיאמי התהדקה ברבעים הבאים וההיט סיימו את הרבע השלישי ביתרון 77-84.

מינסוטה שמרו על העסק צמוד ושלשה של וויגינס השוותה את התוצאה על 96. במינסוטה שיערו שזה חד פעמי ולכן וויגינס לא זרק בדקה וחצי הבאות, בהן מינסוטה לא קלעה והיתרון חזר למיאמי, אז וויגינס החליט להוכיח משהו לכולם וסחט עבירה במתפרצת וקלע 2 מהקו, ואחרי זה קלע ליי-אפ כדי להשוות שוב ואז, בזמן שמיאמי לא ממש פוגעת, שלוש ההתקפות הבאות של מינסוטה הסתיימו בשלשות של וויגינס ומינסוטה עלו ליתרון 9 עליו הם שמרו עד הסוף.

בלטו אצל מוליכת ה-NBA: וויגינס עם 25 (באמצע הרבע האחרון הוא היה עם 9 נקודות ב-4/11 מהשדה. סיים עם 9/18), קא"ט היה פחות טוב ממשחקים קודמים עם 23 ו-11 ב-8/21 מהשדה וג'ף טיג הוסיף 21 ו-8 אסיסטים.

הובילו את מיאמי להפסד נגד וויגינס בקלאץ': קנדריק נאן עם 25 נקודות, ווינסלואו עם 20, 8 קרשים ו-6 חלוקות ומגדלי התאומים של הספרס, הנקרא דאנקן רובינסון, הוסיף 21 נקודות.

לוס אנג'לס לייקרס (1-2) – שארלוט הורנטס (2-1) 101-120:

משחק שזהות המנצחת בו הייתה די ברורה, אבל שארלוט מנסים להיות לא לגמרי פראיירים והמחצית הראשונה הייתה מאוד צמודה והסתיימה ביתרון 62-63 ללייקרס, אבל ככל שהתקרב סיום המשחק, כך הבינו בשארלוט שהם הולכים לרדת למאזן שלילי, בו הם כנראה יישארו עכשיו רצוף, אולי עד 2025. הלייקרס סגרו את זה מספיק מוקדם כדי לא להעמיס על אף אחד יותר מדי…

נאלצו להתאמץ קצת בשורות הלייקרס: דיוויס עם 29 ו-14, ובעיקר 3/5 לשלוש שאמור להדאיג את היריבות האמיתיות, לברון עם 20, 6 ריבאונדים, ו-12 אסיסטים, דוויט הווארד שהיה מצוין עם 16 ו-10 ב-8/8 מהשדה ו-4 חסימות.

אצל שארלוט כיבדו את המעמד: מיילס ברידג'ס עם 23 וטרי רוזיר וקודי זלר עם 19 כל אחד, כאשר הגבוה גם מוסיף 14 כדורים חוזרים. אומרים שספסל הלייקרס הוא חלש יחסית, כנראה שבצדק, אבל הוא עשה את שלו וסיפק 38 נקודות, לעומת 17 בלבד של זה של שארלוט, שכנראה גרוע יותר אפילו מספסל הג'י ליג של גולדן סטייט.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
103 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
IDO
IDO
28/10/2019 8:05:34

Thanks mate

גיא רוזן
28/10/2019 8:10:53

כבר היו לילות NBA שעוררו קצת יותר השראה –
אישית, פשוט בחרתי לצפות בארון רודג'רס עושה דברים שארון רודג'רס עושה. זו בחירה שהוכיחה עצמה.
.
אז הסיקור בהחלט ממלא מקום חשוב בהשלמת החוסרים.
תודה, חיים.

חגי "התותח" ניסני
28/10/2019 8:12:07

תודה רבה חיים.
הווריורס זה נראה הרבה מעבר לבעיה מקצועית. הם נראים בדכאון טוטאלי, והם חייבים לחזור לעמדת האנדרדוג שתכלול כל לילה מלחמות אחרת באמת אין להם מה לחפש. חשוב לציין שראסל הורחק עם 2 טכניות רצופות וזה היה נראה שזה מה שהוא רוצה. אני חושב שהם חייבים יותר לייצר לקרי מצבים מאשר שהוא ייצר לקבוצה מאז התחיל עידן קר הוא צריך לעשות מה שהארדן עשה בשנה שעברה עם נפח זריקות עצום.
.
הגלגול פשוט מפחיד. זה נראה כאילו כל תנועה שלו הרבה יותר תלויה בו מבשומר שלו. אבל השומרים שלו חייבים להפסיק לאכול את הפאמפ שלו לפייק קליעה ופייק מסירה אם הם ירצו איכשהו להאט אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגלגול ראה שעות סרטוני הארדן מעיף גוף וראש וכל תנועה נזרק לאחור אוטומטית. יש לציין שגם ביכולת הוא מחקה אותו והסטפבק הזה קטלני אין מה לעשות. הבעיה של המאבס זה היתר שהם פשוט יורוקאפ ברובם. הם חייבים עוד שחקן טוב בקבוצה דיודע לקלוע שלשות ולא צריך כדור.

היום הקוריוז מארח את האנקונדה לייט, פילי. האם בראון יביא עליו דאבל טים לאורך כל המשחק או שהוא מפחד מהוארטר רדיש ובמברי? הפעם טריי יקבל את ריצרדסון וסימונס זה לא רוז ואוגוסטין אני צופה ערב קשה לקוריוז.
אני מביא עליו דאבל טים כל המשחק וסוגר את המשחק כבר ברבע ה1. אבל זה רק אני.

חגי "התותח" ניסני
28/10/2019 8:24:34

להיפך אסור להביא דאבל טים על הקוריוז אתה רוצה מולו פשוט רחבה פקוקה. בקשר ללוחמים אני לא מבין למה זה ההוכחה שלך שגרין פלופ. באתה המידה גם קרי וגם ראסל פשוט פלופים שעכשיו זה פשוט מתגלה..

עידו גילרי
28/10/2019 8:25:24

וסטיב קר…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תמיד אמרתי פה שקר לא כזה גאון. הביא חדשנות ועשה מהלוחמים קונטנדרית ב-2015 בהחלט כן. הביא אליפות רק בגלל הפציעה של קיירי אחרת היה עם 0 טבעות. אחרי שלמדו את השיטה שלו הוא לא הצליח להגיב.
אחכ בא דוראנט ואז זה פשוט לא היה כוחות, אין לזה קשר לקר גם מייק בראון היה לוקח איתם טבעות.

etayle
etayle
28/10/2019 9:08:49

ללא ספק, היה לו הרבה מזל (משחק 11 השלשות של תומפסון, הפציעה של פול)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו שאמר פעם רבנו פנחס גרשון באחד הפיינל פורים של מכבי עדיף סנטימטר מזל מקילומטר שכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן רק שקרי שם 20 נק וגרין 5 ו10 ועל קרי שומרים. אני לא צריך להוכיח כלום, אם אתה חושב שגרין שחקן טוב תהנה איתו.

ראסל בהחלט בלוף, אמרתי את זה גם שהוא כיכב בנטס, הוא שחקן של קבוצות קטנות כזה, בגלל זה מיני ואורלנדו עוד יכולים לאכול את הבלוף, הבעיה שערך הטרייד שלו יורד מיום ליום.. אבל יהיו עוד קאבס ניקס שארלוט להרצת מניה והעלאת הערך אולי גם פליקנס ויוסטון כי איש לא שומר שם, יהיו לו עוד הזדמנויות, כדי ללוחמים לנצל את זה בשביל הרצת המניה.

אסור דאבל טים עליו? שנה שעברה כל פעם שהביאו דאבל טים עליו חיסלו את ההוקס. אתה מביא עליו דאבל טים והמשחק יגמר ברבע הראשון. אין להוקס אפילו מישהו שיודע להקפיץ כדור, אף אחד שם לא יודע למסור והם בכלל לא ידעו מה לעשות, ינגרו בלי הכרה, יראו כמו גולדן סטייט בלי קרי. אבל גם בלי דאבל יש מצב סימונס/ריצרדסון יסתדרו איתו אבל זה מסוכן, אסור לתת בכל אופציה לזה או לתת להם להרים ראש.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/10/2019 15:52:30

ברור שמעון מסכים בכל מילה, כל מה שכתבנו על All NBA ו4 פעמים אולסטאר מתגלה במלוא הדרו, לגבי המאמנים ברור שדאבל טים על יאנג ולתקוף אותו כל מהלך בהגנה, יש להם שני שחקנים בהרכב שלא מתאימים לליגה (בנתיים)

גיא רוזן
28/10/2019 15:53:55

אתה מבולבל. קרי זכה גם ב-MVP.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/10/2019 19:59:38

גיא יקירי כתבתי לך על זה עשרות פעמים שהבלוף של גרין יתגלה גם בהגנה, שמח לראות שצדקתי מובן ששני משחקים זה מוקדם לקבוע אבל עם הקדם עונה… האוברייטד מספר 1 בליגה, מצחיק שהיה לנו את הוויכוח אם הוא שווה מקס

ברוך רובין
ברוך רובין
28/10/2019 20:09:02

ואתה מוכן להסביר לי איך הגנה הם ״שחקן ההגנה של העונה ״ נראית ככה? שחוטפת 140 נקודות למשחק, איך התקפה עם 3 ״אולסטארים ושניים מהשחקנים ״טופ 15 בליגה״ נראית ככה?

גיא רוזן
28/10/2019 20:15:06

נו באמת,
זו נטו דמגוגיה.

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 11:05:48

הארדן היה מת להיות הגלגול.
הגלגול מטעה את המגינים, הארדן בעיקר מנסה להטעות את השופטים.

Avri
Avri
28/10/2019 9:45:55

הבעיה של הווריורס מתחילה ונגמרת במחסור חמור בשחקני כדורסל. רוב מי שהסתובב אתמול על המגרש לא ממש שייך למקצוע. הפרצוף של קרי זה לא אדישות, זה ייאוש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

אבל יש לצידו 2 אולסטארים ראסל וגרין! יש קבוצות שאין להם אפילו אולסטאר 1.😎

חגי "התותח" ניסני
28/10/2019 14:01:38
Reply to  Avri

סורי לא מסכים. ברור שישנה ירידה באיכות אבל זה לא מסביר 2 משחקי נפל כאלו. זה בולט מאוד (מאוד) שהם לא מתואמים היות והן ההתקפה והן ההגנה של הווריורס היא מתוחכמת ולא בנויה רק על בידודים וחילופים אוטומטיים סטייל יוסטון, אז ברור שייקח הרבה זמן ללמוד את הסכמות הללו – לאן לרוץ איך לחתוך מתי עושים חילוף בהגנה וכו'. יש גם את אלמנט הלחץ כשאתה משחק בקבוצה שעד כה הייתה בטופ. אני לא הייתי מספיד אותם בשלב הזה. לדעתי תהיה לנו תמונה לא רעה במשחק ה15-20 – אם עדיין זה ימשיך ברמה שכזו אז אני בהחלט מפספס בגדול אבל קשה לי להאמין שהם ימשיכו כך.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
28/10/2019 10:51:07

סליחה על הבורות, למה לוקה הוא 'הגלגול'?
גלגול של נוביצקי יעני?

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 11:58:12

המענה של חגי ל'קוריוז' – גלגול של בירד, מגלגל עיניים לשופטים, מתגלגל לסל, קצת עגלגל

חגי "התותח" ניסני
28/10/2019 13:57:17

אשכוס שכחת את הכי חשוב – הוא הגלגול של בירד (אני מתחיל לחשוב שזה לא כל כך מופרך..)

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 11:04:17

זה העניין, אי אפשר להפסיק לאכול את ההטעיות שלו.
לכן הוא מכונה הגלגול – בשלווה ובאיטיות הוא מתגלגל לסל ואומר לשומר שלו – "מכאן אקלע לך עכשיו על הפרצוף ואין לך מה לעשות בקשר לזה".
כמו המקור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Ma main man jay איזה סל נצחון חח.

עכשיו ברור לכל שכל מה שקרה בבוסטון היה בגלל קיירי, הוא רצה שטייטום בראון הורפורד והיוורד יהיו הנגרים בהצגה הפרטית שלו וסטיבנס והם לא נתנו לזה יד. קיירי הוא הגארד הכי פח מהכוכבים, קלוריות ריקות, בלי לברון לא עשה פלייאוף, אחרי לברון כשלון על בבוסטון עם מקום 4 במזרח ובלעדיו בוסטון הגיעה להישג הכי טוב שלה ואת הנטס הוא מחריב ועוד יחריב.
איפה הוא ואיפה קרי ראס הארדן דמיאן הם כולם מובילים קבוצות לפלייאוף במערב כל עונה. קיירי במערב עם הנטס מסיים מקום 1 מעל ממפיס.
הוא לא רכז אלא שוטינג גארד מאד מוכשר אבל בלי ערך אמיתי לקבוצה, לא יודע למסור, לא יודע להניע כדור וקבוצה, שחקן הגנה מהגרועים בליגה, לא מנהיג, אף אחד לא שומר בשבילו. רכב על הגב של לברון ועונה הבאה ינסה לרכב על הגב של דוראנט אם עוד יש לו גב. קוריוז!!! קיירי כנראה מחפש את תואר מלך הסלים.

גה מוראנט שם לו 30 נק על הראש בלי בושה.

דמיאן שלח את לוקה בראצי לישון עם הדגים אחרי שלוקה הראה שהגנה זה לא הצד החזק שלו.

היום הפליקנס ישיגו נצחון ראשון העונה יודעים למה? כי סטפני והגי יוניט מגיעים לשם ואין מצב שהם יעמדו בקצב של הפליקנס ובמשחק הריצה. ברנדון אינגראהם יכול לתת 50 היום אל תופתעו. יש לי הרגשה שסטפני תבריז היום ותהיה "פצועה" אחרי שאתמול קר לא ריחם עליו ונתן לו לנפח סטט בגארבג של הגארבג. דיאנגלו נפרד מהמשחק אתמול לבד אחרי שראה שקר ממשיך לבזות אותו.
דריימונד "הלב והמנוע, אולסטאר טופ 24 ושחקן ההגנה הורסיטלי והקשוח בליגה" גרין בטוח יחלץ את הלוחמים מהקושי 😂😂😂😂😂😂

מיניסוטה הגישו בקשה לליגה לעבור למזרח

הלייקרס ראיתי רק מ4 דק האחרונות של רבע 3 שהתחיל הבלואו אאוט היה שם קטע שקארוסו רץ בתפרצת והטביע מפלצתי ואחכ עשה פרצוף כועס והקהל היה באקסטזה כמה צחקתי.

סטיבן "בלי ראס הוא בדרך לאולסטאר" אדמס ממשיך להיראות מדהים עם 8 נק וזה מול גולדן סטייט, אם לא עליהם סטיבן אז על מי? לצערו עוד שנתיים החוזה שלו נגמר ובקצב הזה לא יהיו משאיות ברינקס, מישהו מתגעגע לראס שינפח לו קצת את הסטט ויכניס לו דולרים לחשבון הבנק?

Avri
Avri
28/10/2019 9:43:06

״עכשיו ברור לכל שכל מה שקרה בבוסטון היה בגלל קיירי…״ רק עכשיו זה ברור לך??? כי אוהדי בוסטון כאן באתר לא אומרים את זה כבר בערך שנה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

היה ברור אבל היה גם קצת חשש שבטיבנס קשור ולא ממצה שיטה וזהו, זה מה שנקרא חותמת פשוט יעני אישור רשמי.

עידו גילרי
28/10/2019 8:24:57

ברוך הבא לליגה ג'ה מוראנט.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
28/10/2019 11:08:18

היה מדהים אתמול, מהיר בטרוף, חסר פחד, כישרון גולמי מפחיד

bobby
bobby
28/10/2019 8:32:57

תודה על הסיקור המוקדם!
מה יהיה עם ברוקלין וקיירי? 2 הפסדים וניצחון קלוש מול 3 קבוצות שאף אחת מהן לא מאריות הליגה. ותקנו אותי אם אני טועה, כל המשחקים היו בבית לא? בהחלט מביך משהו..

א.ב
א.ב
28/10/2019 8:50:37

דאלאס ודונצ׳יץ עוד צריכים להתבגר, עם פורזינגיס ביום טוב וכמה קלעים לא רעים לא צריך הירובול של לוקה בסוף.
משחק עם יריבה ישירה על המקום בפלייאוף, יש מצב שיצטערו על זה.

Berch
28/10/2019 8:57:38

תודה על הסיקור
קיירי נזק. אני מחכה גבר לניצוצות כשיחזור לשחק דוראנט בעל הנפש הרכה.
"למרות, ואולי דווקא בגלל, 14 נקודות של קיירי ברבע הראשון"… לא יכולת לנסח את זה טוב יותר
🙂

אור
אור
28/10/2019 9:00:10

האם מישהו יאתגר את קיירי השנה על מלך הסלים?
.
נראה כמו קובי כשכבר לא הייתה לו קבוצה מסביב

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 11:10:19

אם הוא ימשיך ככה, לא עוד הרבה זמן…
ואיזה כייפים ומחוברים הם היו עונה שעברה!

Lavar
Lavar
28/10/2019 9:06:30
Reply to  אור

יש לו קבוצה מסביב, אפילו קבוצה טובה. אני מאמין שהוא פשוט פתח את העונה טוב, קשה לי לראות אותו ממשיך בקצב הזה

YanivK
YanivK
28/10/2019 9:27:48

קיירי גאון הכדורסל חייב ללמוד כמה חוכמות בסיסיות בשביל שהנטס לא יסיימו מקום 11.
.
הלוחמים לדעתי יצליחו להתאושש אחרי עוד כמה משחקים גרועים וייכנסו לפלייאוף , כרגע באמת נראים כמו כלום

רועי ויינברג
28/10/2019 10:27:25

תודה על הסיקור חיים. עכשיו העונה מבחינתי התחילה – ההתלהבות מתחילה לדעוך וזה היה לילה שגרתי למדי. דברים ששמתי לב אליהם:

.

1.לא מדברים על זה מספיק, אבל מינסוטה פתחה את העונה נהדר. השימוש שלהם בטאונס כמוסר, בין אם על קשת השלוש כך ששחקנים יכולים לחתוך פנימה או בתוך הצבע (ואז הוא מוציא לשלשה) עובד טוב עד עכשיו ופותח את ההתקפה. אני לא חושב שהם יהיו בפלייאוף, אבל הם משחקים כדורסל מאוד חיובי.
.
2.משהו לא מתחבר בברוקלין. קיירי פתח את העונה בכושר אדיר, אבל הקבוצה ממש לא נראית טוב. אולי זאת ההגנה או סתם רוטציות רעות של אטקינסון שהובילו לזה שהם הפסידו 2 משחקים צמודים מאוד, או פשוט חוסר מזל. עדיין לא 100%, אצלי לפחות.
.
3.דאלאס משחק שלישי ברציפות עם חמישייה פותחת חדשה. לא מבין למה קרלייל לא מנסה ללכת על הרכב קבוע ליותר ממשחק אחד. חוסר ודאות מסביב לפורלוקה לא עושה טוב לקבוצה.

stam
stam
28/10/2019 10:36:25

טיפשות זה לא לעשות עכשיו מה שבטח יקרה בהמשך. אתה רק תשלם בדרך הרבה יותר.
גולדן סטייט יכולה:
1. להמשיך להתרסק מול הקיר. שהיה שם מרגע הפציעה של KD וקליי ומות האימפריה. להמשיך תוך הכחשת מציאות. "נסתדר". "קליי יחזור בריא". "עוד נעשה פלייאוף".
2. לעשות שלב אחד הלאה – טרייד מאוד צפוי על ראסל. צפוי מרגע החתמתו. הערכת סיכוי תגיד, שהדבר הזה בקושי יגרור את הקבוצה לפלייאוף. וגם זה מסתמך על חזרה של קליי בריא = עוד ויילד קארד הרפתקני. תכלס זה שוב לטמון ראש בחול, לדחות את הקץ ולחזור לשלב 1.
3. או לחשוב כבר על הבלתי נמנע והרצוי: ריבילד והקמת הלוחמים, הדור הבא. בתוך זה, גם הצלת שארית הקריירה של סטף, כי הוא בדרך לביזוי מדי ערב, ומחיקת מה שהשיג. כן, אפילו טרייד. למכור הכי גבוה שיש, וזה עדיין הערך שלו – ובתמורה לבנות את שלד הקבוצה החדשה. לא מן הנמנע שהתביעה הזו תגיע ממנו בהמשך, כשיהיה ממש מכוער. אז למה.

יואב
יואב
28/10/2019 11:04:57
Reply to  stam

אני לא בטוח.
טרייד טוב על ראסל(נניח האריס
משאיר את הקבוצה אם תומפסון חוזר בריא כקבוצה לא רעה בכלל
אולי לא אלופה אבל סוס שחור פוטנציאלי.
ואולי גם סתם חזרה של קליי עם ראסל כשחקן שישי מטורף
אבל במקומם הייתי הולך העונה על עונת מנוחה של החברה משחק עם הצעירים.לראות מי שווה משהו.
משיג בחירה גבוה בדראפט וחוזר חזק בעונה הבאה (עם טרייד על ראסל או בלי)

stam
stam
28/10/2019 11:45:17
Reply to  יואב

גם אם קליי חוזר, וכבר סטיב קר אמר שלא סביר שזה יהיה העונה – אין להם מה שצריך. והאחים ספלאש לא באו לעשות פלייאוף. הם משחקים רק על טבעת. אליפות כזו סטף לא יראה יותר בגולדן סטייט.

אור
אור
28/10/2019 11:52:32
Reply to  יואב

מהקיץ אני טוען שמגזימים פה בתמורה שיקבלו על ראסל

YanivK
YanivK
28/10/2019 11:05:39
Reply to  stam

אין שום סיכוי שסטף מוטרד

stam
stam
28/10/2019 11:41:24
Reply to  YanivK

וזה כי?
הוא כבר בן 31. כמה עוד יסכים לשחק עם ג'י ליגרז, לחטוף תבוסות, ועבור מה? סטף משחק על אליפות וגם fmvp, לא פחות. מה יש לו לחפש בקבוצת לוטרי אומללה? לא נשאר הרבה בטנק. חייב יהיה לעבור וכדאי כאמור להקדים. תמורתו תקבל ים כשרונות רציניים ובחירות. ים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

סתם- אני אישית לא הייתי עושה טרייד על קרי העונה אלא מנסה לראות איך קליי חוזר עונה הבאה ומה אני מוציא מטרייד על ראס ואז אם לא הולך עושה טרייד על סטפן. מחירו יהיה גבוה גם בעוד שנה. זה בפינת הדימיון.

בפינת המציאות אין מצב שסטף יבקש טרייד העונה גם אם יפסידו 80 משחקים. עונה הבאה אם לא ילך אז בהחלט ייתכן.
גם גולדן סטייט לא תטריד אותו אם הוא לא יבקש.
מה שכן את דריימונד אני מוכן להטריד בכיף

עכשיו נחזור לפינת הדימיון ונניח שאני מנגר פילי, אני רוצה אליפות עכשיו ברגע זה ומעוניין בסטפן. חוץ מאמביד כולם על השולחן. מעדיף את ריצרדסון להשאיר גם לעצמי אבל לא בגללו תיפול העסקה. מי אתה רוצה? בן סימונס וטוביאס האריס שלך.

stam
stam
28/10/2019 15:25:00

בן סימונס זה פרנצ'ייז. אני בטח לוקח אותו דבר ראשון (יודע שאתה לא סובל אותו).
ביחד עם טוביאס, יש לך שלד מצוין, וסימונס גם צעיר מאוד, זה יילך קדימה.
סימונס, קליי, טוביאס, ודריימונד שיישאר שם כי אין מה לעשות איתו זו כבר קבוצב, עם אופק.
אני צריך עוד 5 טוב, ועוד משהו לספסל. אבל יש עם מה להתחיל לעבוד. ריצ'רדסון? תגיד לי מי במקומו יש לכם במחסנים. אני צריך סנטר חזק קודם כל. כרגע יש "לנו" בדיחות.
אתה תקבל את סטף בחוזה ארוך טווח, ואולי לך אם ביחד עם ג'ואל לא תעשו אליפות. זה 1-2 רצחני.

stam
stam
28/10/2019 15:25:37
Reply to  stam

(ואוי לך…)

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 11:01:50

סיקור מעולה!

asaf
28/10/2019 11:04:42

מנחם תודה רבה. חסרת לנו בתקופת המעבר שלא כתבת.
לא יודע עוד על הצמד לוקה- חד קרן אבל מה שבטוח שלוקה פתח עונה בשיטת קרמבו : מתחיל הכי מהר ולאט לאט מגביר.

asaf
28/10/2019 11:05:17

אופס היה אמור להכתב המעורב סליחה…

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 11:14:20

כיצד יענה הקוריוז לגלגול?
האם הוא יקבור את הקנגרו?
האם הצ'יטה תתרגל לזקן החדש שלה?
והאם הגבה תלמד לחיות עם השיקוץ כדי לצמוח ולגדול?
מי יקבל את עץ הזהב?
כל זאת ועוד, בפרק הבא של 'ליגת הכסף'.

eliah malchi
eliah malchi
28/10/2019 11:28:01

מי זה הקנגרו?😅

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 11:56:32
Reply to  eliah malchi

החצי המאותגר טכנית של הצוות האוסטרלי
(החצי השני מאותגר מוחית)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך מה אתה אומר על האיש שלי קראודר? פעם ב10 משחקים הוא יכול לפגוע אה? לפחות הגנה הוא מביא כל משחק
אגב זוכר את הטרייד שלנו קראודר על אברינאס? נחש איפה אברינאס היום. קולע 3 נק למשחק בברצלונה ביורליג ב-4 משחקים, ואתה האשמת את ראס בתפוקה הלקויה שלו 🙂

אשך טמיר המקורי
28/10/2019 14:52:56

עדיין מאמין באברינס 🙂

לילי
לילי
28/10/2019 12:13:58

פתיחת העונה של הארדן בפעולה אחת:
https://mobile.twitter.com/BleacherReport/status/1188262857822990336?s=09
הפרצוף של הארט 😂😂😂😂😂

Zvika Bar-Lev
28/10/2019 12:25:38

האמת שלא מובנת לי האסטרטגיה של השנה הזאת בג"ס. באמת הסגל זה ממש על הפנים, בטח ששום ישועה לא תגיעה מראסל, וגם לקראת שנה הבאה, כשיחזור בעזרת השם בריא ושלם בכושר טוב קליי, הסגל של ספלאש ברודרס ודרמונד, כלעצמם ככה לבד בלי שום עומק נוסף בסגל, לא יכולים לעשות כלום במצב של הליגה כמו שהוא נראה עכשיו ולשנים הקרובות. אם לא יקרה כאן תהליך פיתוח ממשי של כשרונות גלמיים, וטרייד שיביא קצת עומק ראוי לקבוצה הזאת, אין שום דרך שהקבוצה הזאת תהיה שווה משהו גם בשנה הבאה.

עידן
עידן
28/10/2019 12:37:42

מאתמול ראיתי חצי משחק של מיני-מיאמי והשלמתי הכל בתקצירים.
אחרי הכדורגל העדפתי לראות פורטי ניינרס-פנתרס ו פקרס-צ’יפס בערוץ הספורט.
לגבי גולדן סטייט העונה גמורה.
לקליי אסור במצב כזה לדרוך על הפרקט השנה
הטרייד על ראסל צריך לבוא בקיץ ועל שחקנים הרבה יותר משמעותיים מטובאיס האריס.(מישהו אמר יאניס) כמובן בתוספת בחירות ולצערי כי אני אוהב אותו דריימונד גרין
סטיב קר אחרי העונה צריך לסיים את דרכו בווריירס.
בקיצור מקווה לבחירה טובה בדראפט שכמובן תהיה חלק מהטרייד שיכלול את ראסל ואולי גם את דריימונד(שנה ראשונה שאני אומר את זה וזה קשה לי להכליל את דריימונד כי הוא מבחינתי חלק נפרד מהווריירס האמיתית)
בכל מקרה בשנה הקרובה בסייבורג ננוחם

לגבי הנטס.המשחקים שלהם זה כמו סטריט בול.לקיירי יש איכויות נהדרות אבל כצפוי הופך את הנטס לפחות טובים ואת קני אטקינסון למיותר.
קרל אנתוני טאונס הפך למפלצת ומיאמי הביאה אחלה רוקים העונה בדמותם של נאן והירו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

גדול אתה דריימונד+דיאנגלו+בחירות סופר מאוחרות חוץ מהטנקינג השנה על יאניס? 😂😂😂😂😂😂
אתה יודע שבילי קינג פרש? אתה יודע שגם המנגר שאמר שלברון הוא מגן הפרימיטר הטוב בליגה ואלו שאמרו שדריימונד הוא השחקן הקשוח והמגן הורסיטלי בליגה אפילו הם לא יסכימו לזה?

קבוצות יביאו הרבה יותר על שנה אחת אפילו של יאניס בשביל סיכוי לטבעת. למשל קבוצה כמו דנבר עם יוקיץ בחוץ יאניס בפנים ישמידו קבוצות. דנבר תביא עליו כל מה שלא יוקיץ ומורי גם עבור שנה אחת והחבילה של דנבר פי 10 יותר טובה מהחבילה של הלוחמים, גם בוסטון.
מי יגע בפח כמו דריימונד שרק ילך ויזדקן עם חוזה חונק?

עידן
עידן
28/10/2019 12:51:18

תן לי דוגמאות מה טוב יותר מראסל דריימונד ו 3 בחירות סיבוב ראשון שאחת מהן(נגלה בקיץ) אמורה להיות גבוהה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

ככה בשלוף בלי חשיבה בכלל גיילן בראון קרסן אדוארדס מרקוס סמארט ו3 בחירות של איינג חביבי נוק אאוט ותהיה בטוח שעבור אפילו שנה אחת של יאניס הוא יהיה מוכן לתת את זה. ואם צריך יוסיף גם את היוורד.

דריימונד זה גופה שרק הולכת ומתרקבת, ראסל זה קלוריות ריקות לקבוצות קטנות שמאמן טוב אולי יכול להוציא ממנו משהו אבל לא איזה וואו. 3 בחירות ש2 מהן בסוף הדראפט ונניח בחירה 8? פח לא הייתי נותן בחיים אם אני מנגר באקס גם אם יאניס אומר לי שהוא עוזב עוד שנה

עידן
עידן
28/10/2019 13:02:16

איינג לא נתן את זה על קוואי ודייויס שהייתה לו הזדמנות וזה עדיין פחות טוב ממה שאני הצעתי

עידן
עידן
28/10/2019 13:04:33
Reply to  עידן

איינג לא הסכים לוותר על גיילן בראון למען עונה אחת של קוואי אז יוגירי לקח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

נכון אבל איינג למד ועל דיוויס בצדק כי דיוויס לא היה מביא לו טבעת.יאניס יכול לתת לו וכתוצאה מטעויות העבר לדעתי איינג הפעם ילך אול אין כי אין לו הרבה ברירות הקלפים שלו נחשפו במלואם.

עידן
עידן
28/10/2019 12:52:36

מה החבילות של בוסטון ודנבר?

ברוך רובין
ברוך רובין
28/10/2019 15:57:43
Reply to  עידן

עידן אתה צוחק נכון? כל קבוצה קוטנטדרית תביא על יאניס 3- 4 בחירות דראפט ראשונות בשביל שנה שלו , דרימונד גרין הערך שלו עוד שלוש חודשים יורד לרצפה הוא האוברייטד מספר 1 בליגה .

stam
stam
28/10/2019 12:52:56
Reply to  עידן

ראסל על יאניס?
מעט מדי.
ראסל על יאניס, אמביד, לוקה ויוקיץ', נשמע יותר סביר. לא מסתגדר כספית? יעשו ביי אאוט או משהו. יהיה בסדר!
.
זה יפה, לקחו את זה שפעם יאניס בחר את סטף לאולסטאר, ועושים מזה, "הם חברים! יאניס בדרך אלינו!". אתה קורא באתר אוהדי הווריורז, ולא יודע אם לצחוק על אנשים שעוד לא קוטלים מה קרה, או לרחם. אני בינתיים צוחק. עוד לא היה לנו מספיק.
באמת, אוהדי גולדן סטייט בכזה לה-לה-לנד של אשליות… הם לא מבינים שהקבוצה שלהם יותר קרובה לקליבלנד – של היום – מאשר לגולדן סטייט של פעם. אלה רק המדים שדומים, ותיכף גם אותם לא יהיה כזה כבוד ללבוש.
יעקב אוואנס! אינתא עומרי ספלמן! אריק פסקל! מייקל ג'ורדן פול! פאקינג גלן רובינסון – השלישי!!!

עידן
עידן
28/10/2019 12:55:36
Reply to  stam

לגביך נצחק במאי שלברון לא יקח אליפות
לגבי הווריירס ההבדל הוא שיש שם פרונט אופיס מצויין

stam
stam
29/10/2019 0:54:01
Reply to  עידן

לברון מעניין את קצה הישבן שלי. אני מפרגן לו בגלל האנטי המשוגע שיש פה, בצמיוחד מצד אנשים כמוך. אתם התחלקתם על השכל כולם. זה כבר לא מצחיק, מזמן. והפרסונה מעניינת כי הוא סופר-מגלומן-מנהיג וכו'. גם הלייקרס מעניינים, כי אני שונא קבוצות LA, מתעב את הקבוצה – ומה שקורה שם זה קרקס, מרתק מאוד, תמיד.
לברון מבחינתי עשה את שלו, עם הסדרה והאליפות והתצוגת יחיד הכי גדולים שראיתי אי פעם בכדורסל העולמי. חוויה לכל החיים, לא מאמין שמשהו יעלה על זה. לא יכול לבקש ממנו יותר. נקסט. בעצם, שיהיה נשיא ארה"ב. למה לא.
כדורסל, אני מחכה שהניקס יעשו פעם משהו. אולי דטרויט האהובה מפעם תחזור. זה ייקח כנראה עוד אלף שנה. ובינתיים? מקווה לאליפות כל כך ראויה לראסל ולהארדן. זה השנה.

stam
stam
28/10/2019 12:58:14
Reply to  stam

טרייד סטף.
למשל, דנבר. הכל על השולחן, חוץ מהג'וקר. רק תבחרו, מה שבא, ממארי צפונה. יש לנו קופסת ממתקים. תבואו ונעשה מחיר, עבור סטף לקונטנדרית עכשיו.
מי שחושב על העתיד של גולדן סטייט יעשה את זה. וגם לסטף יהיה צ'אנס לעוד משהו תחרותי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

קבוצה עם רק יוקיץ וסטף זה בור הגנתי של אסטרויאיד בלי שחקני הגנה זה לא שווה כלום בטח לא אליפות

ברוך רובין
ברוך רובין
28/10/2019 15:59:10

ברור אפילו אני קולע על שניהם, והתקפית הם מסתדרים גם ללא סטף, אני לא מדבר שלהטריד את סטף זה טמטום מכל בחינה מקצועית, ובטח כלכלית

עידן
עידן
28/10/2019 12:39:43

כמובן צריך שפילי יגיעו לגמר הנבא ולא מילווקי

המשגיח
28/10/2019 12:41:58

תודה חיים

stam
stam
28/10/2019 12:46:08

גולדן סטייט, בדרך לעוד עונת 73-9?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

😂😂

NFS
NFS
28/10/2019 16:22:22
Reply to  stam

1+
ממש חשבתי על זה אתמול איך סטף שולח פתק לכותל שהוא רוצה עוד עונת 73:9, ואלוהים כידוע קורא את המאזנים כמו הציפור הנדירה.

stam
stam
29/10/2019 0:55:41
Reply to  NFS

החמאת לאלוהים. אפילו הוא מתבלבל.

עגל
28/10/2019 12:58:32

יש לי שאלה: בתור אוהד יוסטון שראה את קבוצתו מתרסקת מול ג"ס פעם אחר פעם, האם מותר לי לשמוח? אמרו לי שיש לנו את כל הלגיטימציה לפתוח איזה ארגז בירה משובחת ליד המנגל עם הבשר שגיא עישן אחרי הניצחון של פיניקס. האמת שניסיתי אבל לא כל כך הצלחתי, זה היה קשה, כי פשוט כי ריחמתי על ג"ס. אני מניח שכריס פול הממזר הזה המריץ את השחקנים שלא לרחם יותר מדי.
סטף לא מסוגל לסחוב על הגב קבוצה כמו שלברון או הארדן עשו, זה שחקן אחר. הוא הרבה יותר מוגבל פיזית וחייב שכל הקבוצה תהיה מסונכרנת ותתקתק כמו מכונה שוויצרית.
ג'ה מוראנט בישל משהו יפה מאוד בקיץ ועכשיו בא מאחור כדי לגנוב את תואר ה ROY.

Zivke
Zivke
28/10/2019 13:26:25
Reply to  עגל

ראיתי את המשחק, ואוק' דווקא ריחמו (או סתם ניהול עומס נכון) כי יכל בקלות להיגמר גם 50 הפרש

עגל
28/10/2019 20:48:02

אם הוא יעביר כמה הילוכים הוא יגמור את עצמו.
הוא לא קובי, לא באופי ולא ביכולות הגופניות.

YanivK
YanivK
28/10/2019 13:17:00

דיסקליימר: בשנים של אימפריית גולדן סטייט עם דוראנט תיעבתי אותם ופיללתי לנצחונות של יוסטון ללברון.
.
למרות זאת, ההספדה של הקבוצה וההשלכה של המעשים הבאים שלהם מצד התגובות לטעמי חוטאות לאמת.
.
מי שעוקב אחרי הלך הרוח של המערכת ובעיקר של אנשים כמו בוב מאיירס יודע שלפחות באמת הפנימית שלהם המנוע המנצח של הקבוצה היה הכנות והקירבה בין השחקנים למערכת בדגש על דלגציה מלאה לצוות האימון והשחקנים לקבוע איך הם ישחקו על המגרש.
.
אפשר לטעון שזה הכל שטויות ומה שעשה אותם מנצחים היו השחקנים מפוצצי הכשרון ושלטון השלשות ומעבר לכך הכל זוטא.
.
אני חושב שהם מאמינים בעקרונות המערכת וכביכול בנאמנות לשחק שעשה אותם מה שהיו ולכן לא יהיו טריידים על סטף וכו אלא אם השחקן ידרוש זאת בעיקשות

Zivke
Zivke
28/10/2019 13:24:12

תודה רבה!

לגבי ג"ס – לא מבין מה קופצים כאן בתגובות, אמנם אסור לזלזל בלב של אלופה, אבל כל הגוף צריך לקבל כמה סטירות והשפלות כדי שהלב השמנמן הזה יתעורר… לחשוב בכלל על טרייד של קארי זה הזוי, במקסימום הלכה עונה ושנה הבאה יש לך את סטף בן 32 וקליי בן 30, זה לא קבוצה לריבילד, זה טרייד נכון (לאו דווקא בומבסטי) אחד מטבעת

גיא רוזן
28/10/2019 13:35:26

אני מתנצל מראש –
טרייד עבור יאניס לגולדן סטייט בקיץ רלוונטי פחות או יותר כמו לארי לקליפרס אחרי בייאוט של טורונטו…
.
זו עונת מעבר, בגולדן סטייט. שחקן מקס אחד פצוע, ולקבוצה יש תקרת שכר קשיחה.
קליי יחזור כמו גדול (לא בהכרח השנה. אבל זה לא על באמת משנה), קרי הוא עדיין קרי, ולקבוצה שוב תהיה גמישות.
האם דאנג'לו ראסל ימשיך, או יהיה חלק מטרייד עתידי?
אין לא לי, ולא לאף אחד אחר, על באמת מושג. אפילו לא לראסל. זה לא משנה את העובדה שמדובר על שחקן כישרוני שבמידת הצורך, ימשוך הצעות לטריידים משתלמים בקיץ הקרוב.
.
השורה התחתונה?
זה הוא ה-NBA. תמיד היה קשה להישאר בטופ על פני תקופות ארוכות. כיום זה אפילו קשה יותר.
ועדיין, גולדן סטייט (שוב) עשו את כל המהלכים הנכונים בשביל לחזור לרלוונטיות (עבורם רלוונטיות זה להיות קונטנדרים. לא פחות) בזמן שיא.
לדעתי, קרי לא הולך לשום מקום. הוא פשוט נאלץ להמתין שנה לפני ששוב יוכל להתחרות על התואר.
.
(אני לא חושב שיש מישהו שחושד בי שאני אוהד גולדן סטייט. אני פשוט יודע להעריך את הקבוצה הזו, ואת המהלכים שהיא ידעה לבצע ב-6 השנים האחרונות)
(טוב, כמעט אף אחד. יש את בוני…)

Zvika Bar-Lev
28/10/2019 14:20:26

גיא, קליי וקארי וגרין זה אחלה גרעין. אבל אין שום עומק מעבר לזה. ממש כלום. אתה יודע טוב שללא איגי ווליונגסטון הרביעיה הזאת לא הייתה לוקחת אליפות וחוזרת לגמר שנה אחרי זה. שלא לדבר על בארנס, ברבוסה, ספייטס, בוגט ואזלי ודייויד לי. זאת הייתה קבוצה עם עומק.
גם שתי העונות של אליפות ללא ערעור, עם KD, היו עם המון עומק יחסית למה שרואים עכשיו. עדיין עם איגי ושון, אבל גם תרומה רצינית ממקגי, פצ'וליה ודיויד ווסט בעונה הראשונה, ובעונה השניה היה גם ניק יאנג (וגם לוני וקוק ובל תרמו דקות משמעותיות – אולי בגלל שהיה גם לא מעט גארבג' טיים…).
השאלה היא איך הלוחמים ייצרו עומק לקראת שנה הבאה. כן ברור שיש להם הנהלה רצינית – אבל בינתיים פשוט אין סגל, ואין שום גמישות כספית.

גיא רוזן
28/10/2019 15:20:43
Reply to  Zvika Bar-Lev

אין שום גמישות כספית כיום (תקרה קשיחה).
בשנה הבאה?
קליי, קרי, גרין. ואז יש את דאנג'לו ראסל, או ליתר דיוק, החוזה של דאנג'לו ראסל. היות וראסל הוא יוצר/מנהל משחק שקולע היטב מבחוץ, יש לו בהחלט ערך רב בשוק החופשי.
לגולדן סטייט כבר יש קלעים, אז הם יכולים להתחזק בעמדה 3, נגיד איזה אוברה (לצערי, הסאנס לוקחים טרייד שכזה) + שחקן נוסף.
עכשיו, תוסיף את לוני, תוסיף שחקן שיגיע מהשוק החופשי תמורת MLE, ואתה מקבל פוטנציאל של קונטנדרית.

עידו גילרי
28/10/2019 15:23:49

אל תגיד את זה אפילו בצחוק.

stam
stam
28/10/2019 15:46:49

רק מזהיר שוב – יש הנחה, אקסיומה אפילו, שקלייי חוזר אותו דבר, "כמו כלום".
זה מאוד לא ודאי. רחוק מכך.

גיא רוזן
28/10/2019 15:51:29
Reply to  stam

ברור שכלום לא ידוע.
בעצם לא כלום. יש היסטוריה שאפשר להישען עליה –
הסיכויים לטובתו.
כיום לחזור מ-ACL זה לא מה שזה היה לפני 20 שנה. בעשור האחרון היה זינוק מטורף בתחום אורתופדיית הספורט.

שחר אלוני
28/10/2019 13:41:11

גולדן להפתעתי תוך שבועיים שלושה נראה שגומרים את העונה. החזרה של לוני לא תשנה הרבה וקליי בשנה הבאה זה לא מספיק.
בלייקרס התיאום בסולם 1 עד 10 הוא כרגע 3-4 יש שם עוד הרבה פוטנציאל. לברון דייויס, דייויס והסנטר( למשל בהגנה), מה עושים שבאאדלי חותך לסך, מה קורה כשקוק או קטרוזו מרכזים….הכל עדיין בוסרי. ההגנה קצת יותר מתואמת

stam
stam
28/10/2019 15:34:03

המשחק של הלייקרס אתמול, שחתכתי ממנו בשאט נפש, ואחר כך בהיתי מהצד כי היה WS במסך המרכזי – היה כנראה המשחק הכי מכוער ומשעמם ומבורדק שראיתי מזה תקופה. פשוט אנטי המלצת צפיה. להתרחק.
גוררים רגליים סטייל סאמר ליג עד תחילת הרביעי. לברון עם 0 נקודות, או 2, לא מאיים, עובד על האסיסטים בכוח. פתאום הוא נזכר שיש לו סטריק היסטורי, 900 ומשהו משחקים של דאבל דיג'יט, ולא בא לו שזה ייפסק הערב. אז הולך ומייצר 20 ב-5 דקות, והקבוצה אוכלת את שרלוט האומללה.
ווגל הזה, הגנה הוא יודע כנראה. יש לו גם התקפה? זה בדיחה מה שהולך שם. איזה בלגן! כלום מתוכנן. כמו קבוצה של נופשים שיודעים מהלכים בסיסיים, ונראה מה יהיה. הרכבים הזויים. שחקנים שפתאום עולים מקצה הספסל. קארוסו, מה זה בכלל? KCP, מה? AD החליט מה הוא? יפה מאוד שהוא יוצא ופוגע מהשלוש – ככה זה ייראה קבוע? כמה עוד גארדים הם צריכים – יש איזה 6-7 כמו כלום… רוטציות לא רוטציות, אלתורים אקראיים – תשמעו, יש שם מלא חומר לא רע ואפילו טוב. אבל אני באמת לא רואה איך מישהו מרכיב מהדבר הזה קבוצת כדורסל קוהרנטית, ממושמעת, עם תכנית וסדר ומהלכים, עד סוף העונה הזו… ממש כאוס. ולא יפה לצפיה. סורי. חלקתי מחמאות להגנה המעולה נגד יוטה. אמש זה היה זוועה.

stam
stam
28/10/2019 15:37:48
Reply to  stam

ואני חוזר על הקלישאה. זו קבוצה עם פוטנציאל מפלצת. כי כל קבוצה עם LBJ ו-AD זה פוטנציאל מפלצת. רק שלא נראה לי שפוטנציאל הזה ייצא אל הפועל כ"כ מהר, אם בכלל העונה.

קרים עבדול ג'באר
קרים עבדול ג'באר
28/10/2019 15:24:37

לדעתי גולדן צריכה לעשות טרייד על גרין. עליו הם יכולים לקבל שחקן טוב ואז גם טרייד על ראסל ולחשוב על העונה הבאה

מנחם לס
28/10/2019 16:37:21

מסכים אתך שגרין טוב רק עם 4 שחקנים טובים מסביבו. עובדה שבצ ישיגן סטייט הוא לא היה משהו יוצא דופן. מסכים אתך שגולדן יכולה לקבל עבורו שני יוצריח נקודות טובים.
סקירה על הכיפאק, חיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/10/2019 20:01:18
Reply to  מנחם לס

מנחם גם אני יהיה טוב ליד שני סופרסטארים ואולסטאר (שבסיטואציה אחרת היה סופרסטאר), כששלושתם קולעים מכל נקודה על הפארקט כל מה שצריך זה למסור כדור , בלעדיהם הוא שחקן חלש מאוד

גיא רוזן
28/10/2019 20:44:53
Reply to  מנחם לס

אני לא מבין גדול בכדורסל מכללות. לא הכרתי את גרין לפני שהגיע ל-NBA,
למעשה, לא שמעתי עליו.
אבל עדיין –
.
https://www.sports-reference.com/cbb/players/draymond-green-1.html
.
זה רזומה לא רע בכלל. רק היום פורסם שמישיגין סטייט מוציאים את הגופיה שלו (מס' 23) לגמלאות.
את זה לא עושים לשחקן ש-"הוא לא היה משהו יוצא דופן".
.
ברוך –
במילה אחת:
שטויות.
ב-2016, ו-2016, שיחקו בגולדן סטייט 2 ספורסטארים. בלא מעט קבוצות אחרות שיחקו 2 סופרסטארים לא פחות טובים.
אתה, ברוך, וגם לא מעט שחקנים ששיחקו לצד קבוצות אחרות עם צמדי כובים,
לא מסוגלים לעשות את מה שגרין עשה באותן עונות.
הבחירה שלו כ-ALL NBA, היא בפשטות, מוצדקת. הבחירות שלו לאולסטאר, מוצדקות. כנ"ל הבחירות בו לחמישיות ההגנה, וכשחקן ההגנה של העונה.
מה לעשות, רוב תקשורת הספורט, ורוב מאמני ה-NBA (הם אלו שבחרו בו לאולסטאר), חושבים כמוני.
.
ובכל זאת, עם דבר אחד אני מסכים –
הוא לא אול-שמעון-רובין . . .

stam
stam
28/10/2019 20:31:11

פ