סקירה לקראת מחזור 8 בNFL / הופס פוטבול

מאת צוות הופס פוטבול: פריים טיים זק, יניב שושני ועידו יצחקי

חמקמק, כריסטיאן מקקפרי

אינדיאנפוליס קולטס (4- 2) – דנבר ברונקוס (2- 5) (אינדיאנפוליס, ראשון 19:00)

אינדיאנפוליס ממשיכה להשיג תוצאות יפות עם הק"ב ג'קובי בריסט (לא מבריק עם רייטינג של 101 אבל גם כמעט לא עושה טעויות – רק 3 יירוטים ב-6 מחזורים) שנראה שצובר ביטחון משבוע לשבוע בחסות קו ההתקפה המצוין של אינדיאנפוליס. בשבוע שעבר הקבוצה השיגה ניצחון מרשים וחשוב על יוסטון, היריבה העיקרית בבית שלה, ותפסה את ההובלה בבית ה-AFC דרום. אם ההגנה תשתפר (כרגע היא מדורגת במקום ה-29 בלבד בכמות היארדים שמאפשרת למהלך עם 6.2, גם בגלל פציעות), הקבוצה יכולה להגיע לפלייאוף ואולי אפילו להתקדם שלב או שניים. השבוע יש להם הזדמנות לצבור ניצחון קל יחסית בבית מול הברונקוס האומללים שהתקפת המסירה שלהם, שהייתה מדורגת 28 בליגה גם כך, ספגה עוד מכה עם הטרייד על עמנואל סנדרס. ההגנה שלהם דווקא לא רעה (למרות שהתפרקה לחלוטין מול קנזס סיטי בשבוע שעבר) אבל זה רחוק מלהספיק. מחוץ לאצטדיון ה-"מייל היי" אין לדנבר סיכוי, הקולטס ינצחו בקלות ויישארו בראשות הבית שלהם שבוע נוסף.

לוס אננג'לס ראמס (4- 3) – סינסינטי בנגלס (0- 7) (לוס אנג'לס, ראשון 19:00)

הראמס שהיו במשבר אחרי שרשרת הפסדים קיבלו בשבוע שעבר יריבה בהזמנה (את אטלנטה המפורקת) והשיגו ניצחון קל, למרות משחק לא מבריק בהתקפה. השבוע הלו"ז נותן לראמס עוד מתנה כשלוס אנג'לס משחקת בבית נגד סינסינטי שעדיין לא השיגה ניצחון העונה. ההגנה של הבנגאלס מדורגת בין ארבע הגרועות ביותר בליגה הן מול המסירה והן מול הריצה, מה שייתן גם לגוף וגם לטוד גרלי (שניהם לא שיחקו טוב בשבועות האחרונים, כולל בניצחון בשבוע שעבר) עוד שבוע לחזור למסלול. בהתקפה הבנגאלס היו איומים בהפסד לג'קסונוויל ודלטון צבר 3 יירוטים וריטינג של 50 (!). אהרון דונלד וחבריו כבר מלקקים את השפתיים בציפיה… ממש לא נראה שדווקא בחוץ מול הראמס המתאוששים (שצריכים להשיג כל ניצחון בבית ה-NFC  מערב הקשה, בו הם מדורגים כרגע במקום השלישי בלבד) הבנגאלס יצליחו להשיג ניצחון בכורה. נראה כאן ניצחון לראמס בהפרש גדול במשחק שייגמר עוד לפני המחצית.

דטרויט ליונס (2- 3- 1) – ניו יורק ג'יאנטס (2- 5) (דטרויט, ראשון 19:00)

הליונס כרגע במאזן שלילי אחרי שני הפסדים צורבים לגרין ביי (בו נשדדו ע"י השופטים) ולמינסוטה אך הם הרבה יותר טובים מכפי שהמאזן שלהם משקף. מתיו סטאפורד משחק את הפוטבול הטוב בקריירה שלו וההתקפה של דטרויט מדורגת בשליש העליון של הליגה. ההגנה פחות טובה (בעיקר מול הריצה, מה שיכול לרמז על יום גדול של סקוואן ברקלי) אבל דטרויט מציגה השנה קבוצה קשוחה שלא נכנעת בקלות והסיבה העיקרית שכנראה לא תתמודד על מקום בפלייאוף הוא הבית האכזרי בו היא נמצאת (בית ה- NFC  צפון עם גרין ביי, מינסוטה ושיקגו – כנראה הבית הקשה בליגה).  מול הג'יאנטס הרכים שנכנעו בשבוע שעבר לקיילר מאריי ולהקתו מאריזונה יש להם הזדמנות לחזור למאזן חצוי ולהמשיך לחלום על פוטבול בינואר. לניו יורק אין ממש חלומות כאלה – לפחות לא השנה – והם ימשיכו לבחון את הק"ב הרוקי דניאל ג'ונס שהתחיל מצוין אבל נחלש במשחקים האחרונים. דטרויט לא תחמיץ את ההזדמנות ואחרי משחק לא קל תנצח בהפרש קטן. 


אטלנטה פאלקונס (6-1) – סיאטל סיהוקס (2-5) 19:00

הגופה של אטלנטה פאלקונס, תיאלץ להתמודד הערב במשחק ביתי מול אחת הקבוצות הטובות בליגה – הסיהוקס. תהיו בטוחים שאנשי אטלנטה רק רוצים שזה ייגמר בשלום.

על הנייר, אטלנטה אמורה הייתה להיות במקום אחר היום. עם קוורטרבק שזכה בMVP לפני שלוש שנים ותופס מבכירי הליגה, הציפיות היו לכל הפחות מאבק על עלייה לפלייאוף. בפועל, הקבוצה איבדה מעשית את הסיכויים להגיע לפלייאוף ותתרכז בבניה מחדש. ביום שלישי האחרון, שלחה הקבוצה את התופס השני של הקבוצה – מוחמד סנו, בתמורה לבחירת סיבוב שני בשנה הבאה. ההגנה המחרידה של אטלנטה העונה, המשיכה בשלה גם בשבוע שעבר, כשספגה 37 נקודות מהראמס. במהלך המשחק איבדה הקבוצה את מאט ראיין בשל פציעה ברגל, והוא לא ישחק הערב. האורחים מסיאטל מגיעים כשהם במומנטום שלילי לאחר הפסד מאכזב לרייבנס. ווילסון שהציג עד כה העונה יכולת שבהחלט מעמידה אותו כמועמד מוביל לתואר הMVP, זרק את האיבוד הראשון שלו אחרי שישה משחקים רצופים בלי איבוד, וההתקפה של פיט קארול לא הצליחה להשיג את הנקודות ברגעי האמת. הערב, יש להם יריבה נוחה בהרבה. ניצחון קליל לסיאטל.

בפאלו בילס (1-5) – פילדלפיה איגלס (4-3) 19:00

בפאלו תנסה להמשיך את מסע הקסם שלה, ולהמשיך להתקרב אל הפלייאוף במשחק נגד האיגלס, שמתקשים לשמור על יציבות וינסו לחזור להיות רלוונטים במאבקים על ראשות הבית.

הבילס השיגו את מאזנם הטוב ביותר מאז 2008, אבל דווקא במקרה הספציפי של בפאלו – המאזן משקר. עד כה, ניצחו בפאלו את: הג'טס, הג'ייאנטס, סינסי, טנסי ומיאמי. חמש קבוצות סופר-חלשות שרחוקות מאוד ממאבקי הפלייאוף. כעת, שאנו מתקרבים אל אמצע העונה, צפוי לבילס לו"ז קשה משמעותית ובו תיבחן היכולת האמיתית של הקבוצה. בינתיים, אוהדיה המסורים נהנים מחמישה ניצחונות בשישה משחקים, ומהגנה יוצאת מן הכלל שנותנת עבודה פנטסטית והצליחה אפילו להצר את צעדיו של בריידי בהפסדם היחיד העונה. האיגלס מגיעים למשחק לאחר הפסד מוחץ לקאובויז במשחק הפריים טיים בראשון האחרון. קרסון וונץ לא מצליח לשחזר את היכולת שאפיינה אותו לפני הפציעות, ובשבוע שעבר הוא זרק לאיבוד ופימבל פעמיים נוספות. מובן שלא וונץ הוא הבעיה של הקבוצה, אך לניסים שהוא חולל בעבר, האיגלס זקוקים נואשות. בינתיים, לצוות האימון של הקבוצה ישנה הרבה עבודה, והמשחק מול בפאלו הוא הזדמנות מצויינת לשפר את האספקטים החלשים. לפילי יש סגל איכותי וכישרוני יותר מזה של הבילס. מאזן הניצחונות של בפאלו מרשים, אבל הוא הגיע בשל חולשות היריבות. אני הולך עם ניצחון של פילדלפיה.

שיקאגו ברס (3-3) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (5-2) 19:00

קרב בין שתי האכזבות הגדולות של העונה. שיקאגו והצ'ארג'ס סיימו את עונת 2018 עם ציפיות גבוהות לקראת העונה הנוכחית, ובינתיים לא מצליחות להציג את היכולת מהשנה שעברה.

הדובים אמנם במאזן חצוי והעונה שלהם עוד רחוקה מלהסתיים אך גם בניצחונות, הקבוצה לא משכנעת. לאורך ההיסטוריה, שיקאגו התאפיינה במשחק ההגנה הרצחני שלה. אם בעונה שעברה הקבוצה דורגה כמעט בכל הקטגוריות כהגנה הטובה ביותר הליגה, השנה חלה הדרדרות עד למקום העשירי – כשבשבוע שעבר הם סופגים 36 נקודות מידיו של ברידג'ווטר והסיינטס. מיצ'ל טרוביסקי לא מצליח להניע את ההתקפה של הקבוצה כמו שצריך ומעלה המון תהיות בנוגע לעתידו כפרנצ'ייז קווטרבק. בשבוע שעבר הוא עוד היה סביר, לעומת משחק הריצה. בשיקגו שיחקו רק שבעה מהלכי ריצה בכל המשחק (לעומת 51 ניסיונות מסירה) שהניבו 17 יארדים. הזוי. הצ'ארג'רס הצליחו להפסיד בשבוע שעבר אפילו לטנסי של ראיין טנהיל, כשמלווין גורדון – מי שאמור להיות המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה, נראה זוועה, ופאמבל שלו על הגול-ליין הוביל להפסד. הקו ההתקפי של הקדושים נראה חלש ולא מצליח להעניק מספיק זמן לריברס בפוקט. אני מאמין שקו ההגנה של שיקאגו יצליח לחדור אותו ולהקשות מאוד על LA. אני מהמר על ניצחון ביתי של שיקאגו, שיפיח תקווה לקראת החצי השני של העונה.

טנסי טייטנס (4-3) – טמפה ביי באקנירס (4-2) (טנסי, ראשון 19:00)

אפריל 2015, ג'יימיס וינסטון ומרקוס מריוטה נבחרים במקום הראשון והשני בדראפט, והעתיד נראה מבטיח עבור הבאקנירס והטייטנס. ארבע וחצי עונות עברו מאז, וההווה כבר לא מבטיח כלל עבור שני השחקנים. מריוטה כבר איבד את מקומו לטובת ריאן טנהיל במחזור הקודם, ווינסטון נמצא על זמן קצוב, בטח אחרי תצוגת האימים האחרונה שלו שכללה 6 איבודי כדור. בראשון ממתינה לוינסטון הגנה לא רעה בכלל, שמדורגת בעשיריה הראשונה ושעדיין לא ספגה יותר מ- 20 נקודות במשחק. הגנת טמפה ביי נמצאת במקום הראשון בליגה בכל הנוגע לעצירת משחק הריצה, אבל סופגת הכי הרבה יארדים במסירה, מה שייקל על טנהיל בהופעתו השניה כקווטרבק הפותח של הטייטנס.

נתון מעניין – הבאקנירס במאזן של 3-0 מול קווטרבקים מחליפים העונה.

תחזית למשחק? הגנת הטייטנס תחזיק מעמד גם מול הבאקנירס, וטנהיל ירשום לעצמו ניצחון נוסף.

זה שעולה וזה שיורד

ניו אורלינס סיינטס (1-6) – אריזונה קארדינלס (1-3-3) (ניו אורלינס, ראשון 19:00)

לא יודע עד כמה זה מפתיע, אבל הקארדינלס ממוקמים במקום ה-11 בליגה בתחום הריצה, ויש להם יותר ט"ד בריצה מאשר במסירה, כולל שלושה שכאלה במחזור הקודם. יכול להיות שמהפיכת ה- Air Raid התפוגגה לה ככה בלי הודעה מוקדמת?

הסיינטס למשל רק במקום ה-14 בליגה בריצה, אבל ההגנה מתעלה על עצמה ולא ספגה יותר מ-300 יארדים ארבעה משחקים רצופים, וניו אורלינס נראית קבוצה עם מעט מאוד חסרונות. אחד מהחסרונות הללו זה מספר חטיפות מאוד נמוך (3 כל העונה), מה שרק יכול להועיל לקיילר מורי ומשחק המסירה של אריזונה.

ומה התחזית? קל זה לא יהיה, אבל הסיינטס ימצאו שוב את הדרך לנצח וימשיכו את רצף הניצחונות שלהם.

ג'קסונוויל ג'גוארס (4-3) – ניו יורק ג'טס (5-1) (ג'קסונוויל, ראשון 19:00)

בג'קסונוויל מצאו כנראה את הנוסחה לנצח, והיא לתת את הכדור ללאונרד פורנט. הרץ האחורי חזר העונה מפציעה ארוכה, והוא כבר עם ממוצע של מעל 100 יארדים למשחק (שלישי בליגה), בדרך לעוד עונה של מעל 1000 יארדים.

עוד שחקן שמפתיע לטובה אצל הג'גוארס הוא הרוקי והשפם גרדנר מינשו, שכבר רושם 10 ט"ד לעומת 2 איבודים בלבד, ומראה מנהיגות שכל כך חסרה ליגוארים בשנה שעברה.

מולו מתייצב קווטרבק שספג בומבה רצינית במחזור הקודם, ויהיה מעניין כיצד סאם דארנולד מתאושש מתצוגת הנפל שלו מול הפטריוטס, ולא תעזור לו העובדה שהתקפת הסילונים היא הגרועה בליגה. למזלם של הג'טס ההגנה עדיין סבירה, ואולי היא זאת שתעשה את ההבדל במשחק מול הג'גוארס.

נתון מעניין – לביון בל עדיין לא עבר השנה את רף 100 היארדים, לראשונה מאז עונת הרוקי שלו.

והרי התחזית, הג'גוארס ינצחו ויעלו למאזן חצוי, והג'טס יצטרכו לחכות למשחק בשבוע הבא מול הדולפינס בכדי להתאושש (וגם זה בספק).

הפתעה נעימה, מינשו

סן פרנסיסקו פורטיניירס (0-6) – קרוליינה פנת'רס (2-4) 22:05

סט המשחקים השני של יום ראשון ייפתח בקרב מעניין בין שתי קבוצות במאזן חיובי: סן פרנסיסקו הלוהטת שטרם הפסידה העונה, לפנת'רס שחוזרים משבוע החופש היישר לאיצטדיון ליוויס בו מצפה להם משימה לא קלה בכלל.

משבוע לשבוע סן פרנסיסקו ממשיכה לשכנע אותנו שהם באמת קונטנדרית. אל שבוע 8 מגיעות רק שתי קבוצות מושלמות – הפטריוטס והניינרס.  בעוד לפאטס היה לו"ז קליל ואת טום בריידי, את ההצלחה של סן פרנסיסקו אף אחד לא הצליח לחזות. הקבוצה לא מציגה פוטבול גדול, אך משחקת פוטבול יעיל. המספרים של ג'ימי ג'י המתקמבק לא מרשימים (7 ט"ד מול 6 איבודים), אבל מצליח להשיג את הדאונים הראשונים ולהוביל את הקבוצה לניצחונות. הגנת הניינרס לעומת זאת היא ללא ספק מהחזקות בליגה, ומדורגת במקום הראשון בהגנת המסירה עם 133.5 יארדים באוויר למשחק בלבד (!!!). גארופולו זכה במהלך השבוע לחיזוק נאה בדמות עמונאל סנדרס שהונחת בטרייד מהברונקוס, ויספק לקווטרבק החדש שלו מטרה נוספת מלבד הטייטאנד ג'ורג' קיטל. רון ריברה יודע שככל הנראה עם קווטרבק מחליף וחוליית תופסים חלשה, באוויר לא צפויה להם הצלחה גדולה. ולכן, ככל הנראה הפנתרים יילכו בעיקר למהלכי ריצה של הרץ הטוב בליגה כיום – כריסטיאן מקאפרי שמספק עונה מדהימה. קייל אלן החליף בהצלחה מרובה את ניוטון, ורושם יחס של 7:0 בט"ד מול איבודים. אלן משחק בזהירות ובביטחון, ונמנע מלקחת מסירות שמעבר ליכולותיו. אם סן פרנסיסקו תצליח לעצור את משחק הריצה של קרוליינה, המשחק יהיה שלהם. אני אהמר על משחק שקול, שיסתיים בניצחון צמוד של הפנת'רס.

קשה לעצירה, כריסטיאן מק'קפרי

ניו אינגלנד פטריוטס (0-7) – קליבלנד בראונס (4-2) 22:25

ביל בליצ'ק יחפש את הניצחון ה300 שלו מול הקבוצה בה החל את קריירת האימון הענפה שלו – הקלילבנד בראונס. אחרי מס' שבועות בהן הפאטס פגשו בנמושות הליגה, הפעם לא צפויים להם חיים קלים.

ההתקפה רחוקה מלהיות מושלמת, הפוטבול לא בהכרח נעים לעין, קו ההתקפה פצוע ומתפרק ועדיין, למרות הכל, הניו אינגלנד פטריוטס רשמו בשבוע שעבר את הניצחון השביעי ברציפות שלהם העונה. הודות ללוח משחקים נוח במיוחד (בית הAFC מזרח המחריד), הפאטס הביסו את יריבותיהם ללא רחמים כשהם מציגים את ההגנה אולי הטובה ביותר בעידן בליצ'ק. שימו לב לנתון הבא – הפטריוטס כפו העונה 18 איבודים באוויר מול יריביהם (!!!). לשם השוואה, במקום השני מדורגים הפנת'רס עם תשעה יירוטים. אחרי שאמללו לחלוטין בשבוע שעבר את סאם דארנולד (שטען במהלך המשחק כי "הוא רואה רוחות"), וחיסלו גם את ג'וש אלן וג'וש רוזן בשבועות הקודמים, האם בייקר מייפילד יציל את הכבוד האבוד של מחזור הקווטרבקים של 2018? הבראונס ציפו להיות במקום אחר לגמרי בשלב זה של העונה, וקיוו לכל הפחות להימנע ממאזן שלילי, אבל היכולת של הקווטרבק הצעיר לא מבשרת טובות עד כה. עם יחס מחפיר של 5 ט"ד לעומת 11 איבודים ו56.5% השלמה בלבד, קשה מאוד להצליח. לבייקר יש חוליית תופסים נהדרת בראשות אודל בקהאם וג'ארוויס לאנדרי. הוא יכול להאשים רק את עצמו. למרות ששיחקה לא רע נגד סיאטל בשבוע שעבר, האיכות של הסיהוקס גברה על החבורה הצעירה מאוהיו. הסיפור עדיין לא גמור עבור הבראונס, שאחרי שלאחר המשחק הקרוב צפוי להם לו"ז נוח במיוחד שכולל רק שני מפגשים עם קבוצות בעלות מאזן חיובי. הפטריוטס היו פעילים השבוע בשוק ההעברות והנחיתו כאמור בטרייד את מוחמד סנו בתמורה לסיבוב שני, כשבמקביל העבירו את ג'וש גורדון ל-IR. שחקן נוסף שנחת אצל האלופה הוא ג'סטין בת'ל – פרו-בולר שלוש פעמים בקריירה, ואחד משחקני הספיישל טימס הטובים בליגה. עם החיזוקים הללו, ההגנה האדירה והיכולת של מייפילד עד כה העונה – הפטריוטס ישייטו אל עבר ניצחון שמיני.

הפעם האחרונה שקליבלנד ניצחו בפוקסבורו הוא היה המאמן שלהם, בליצ'ק

יוסטון טקסנס (3-4) – אוקלנד ריידרס (3-3) (יוסטון, ראשון 22:25)

לפני פתיחת העונה, זה היה אמור להיות משחק קצוות בין יוסטון החזקה לאוקלנד שנמצאת בתהליך בניה. בפועל יוסטון מגמגמת ואוקלנד מפתיעה לטובה, ורק ניצחון אחד מפריד בין מאזני הקבוצות.

אחד מהגורמים ליכולת הטובה של הריידרס הוא הרץ האחורי הרוקי ג'וש ג'ייקובס, שמשחק טוב מתחילת העונה, ונמצא במקום החמישי המכובד מבחינת יארדים למשחק.

עוד ציון לשבח ניתן לקווטרבק דרק קאר, שלא מנסה לקחת יותר מידי על עצמו (סימני בגרות מאוחרים?), ומוביל את הליגה באחוזי השלמה.

גם אצל הטקסנים ההתקפה מתפקדת היטב, עם הצמד הדינמי ווטסון את הופקינס באוויר, וקרלוס הייד הוותיק על הקרקע. אבל ההגנה אינה משחזרת את הרמה של שנה שעברה, ובעיקר אמורים הדברים לגבי ג'יי ג'יי וואט, שחווה ירידה משמעותית במספרים, ובלעדיו זה לא זה.

נתון מעניין – הריידרס הרשו 10 ט"ד במסירה בשלושת המשחקים האחרונים.

מלבד משחק אחד העונה, משחקי הטקסנס צמודים ומוכרעים בהפרש של אחזקת כדור אחת או פחות, יש מצב שגם המשחק מול הריידרס יהיה כזה, ובסופו יוסטון תנצח, ותמשיך את המאבק על ראשות הבית מול הקולטס.

יוסטון זקוקה לאנרגיות שלו

קנזס סיטי צ'יפס (5- 2) – גרין ביי פאקרס (6- 1) (קנזס סיטי, שני 02:20)

המשחק הזה (בפריים-טיים של יום א) היה אמור להיות מפגש בין שני הק"ב הטובים בליגה  –  אהרון רוג'רס (שנתן את אחד המשחקים הטובים בקריירה וקיבל רייטינג מושלם בניצחון על אוקלנד בשבוע שעבר) ופטריק מהומס (ה- MVP  המכהן) –  אבל נשדדנו מהחוויה הזו בשל הפציעה של מהומס מול דנבר שלמזלו ולמזלנו אינה קשה, אך תגרום לו להפסיד כמה שבועות. מאט מור ינסה למלא את מקומו וזה כמובן מייצר מאזן כוחות מאד לא שקול מול רוג'רס ולהקתו שיגיעו מלאי ביטחון אחרי ההצגה בשבוע שעבר. בהיבט ההגנתי מעניין לציין ששתי הקבוצות שסבלו מהגנות מאד חדירות בשנים האחרונות מדורגות בין 6 הטובות מול המסירה (גרין ביי רביעית וקנזס שישית!). הגנת קנזס סיטי עם זאת עדיין חדירה מאד מול הריצה מה שייתן הרבה מקום לפעולה לארון ג'ונס שהיה מצוין העונה – גם במשחקים בהם רוג'רס לא הבריק. למרות המגרש הביתי מאד בארוהד, גרין ביי ינצלו את היתרון האיכותי בעמדת הק"ב וישיגו ניצחון חשוב.

פיסטבורג סטילרס (2- 4) – מיאמי דולפינס (0- 6) (פיטסבורג, שלישי 02:15)

למרות הפציעה מסיימת העונה של רוטטליסברגר, הסטילרס עדיין לא ויתרו על התקווה להגיע לפלייאוף ב- AFC החלש יחסית ומפגינים רוח לחימה למרות ששיחקו כמה משחקים עם הק"ב השלישי, דוולין הודג'ס. השבוע חוזר הק"ב השני, מייסון רודולף, ששיחק מצוין עד שנפצע ואיתו יקוו הסטילרס להישאר במרוץ. ההגנה שלהם מדורגת השנה קרוב לצמרת והרוקי דווין בוש בינתיים עונה על הציפיות לשדרוג בעמדת הליינבקר. גם שבוע החופש שקיבלו בשבוע שעבר יאפשר להם להגיע למשחק רעננים, למרות שמול הדולפינס האומללים כל זה לא מתחייב שכן מיאמי עדיין ללא ניצחון וצברו הפסדים לקבוצות גרועות הרבה יותר מפיטסבורג, כמו וושינגטון (לפני שבועיים). הם ביצעו חילוף (שוב) בעמדת הק"ב והחזירו את ריאן פיצפטריק שאיתו הם לפחות מצליחים לשמור על הפרשי נקודות סבירים בהפסדים אבל עם כל החורים בקבוצה הזו – בהגנה ובהתקפה – עונה מלאה ללא ניצחון נראית לגמרי אפשרית. השבוע בפיטסבורג הם יצברו הפסד נוסף.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. לדמיין את אנדרו לאק עומד בפוקט של הקולטס ולא את מה-שמו. קבוצת סופרבול לגיטימית…
    הבילס יתחילו את מסעם לכיוון המאזן החצוי כבר השבוע.

  2. מצוין, תודה.
    לבילס יש לו"ז כל כך קל שיש להם סיכוי לא רע לפלייאוף בלי אף ניצחון "גדול" – 2 מיאמי, 2 ג'טס, רדסקינס, ג'יאנטס, טנסי, סינסינטי, דנבר ופיטסבורג.
    חוץ מזה נשאר להם פילדלפיה וקליבלנד שיש להם סיכוי לא רע.
    בפוקסבורו הם יובסו ואז ניצחון אחד על דאלאס או בולטימור והם יהיו בפלייאוף.
    בגלל כל זה אני חושב שהם יצליחו לשמור על מאזן חיובי ויותר

    1. לנצח את כל מי שאתה "צריך" וגם את טנסי, פיטסבורג, קליבלנד / איגלס / דאלאס / בולטימור זה יפה מאוד לכל קבוצה שלא ממש בטופ.

  3. ראיתי באיחור את פוסט הפוטבול הקודם, אז כבר לא הגבתי שם, אבל שם לב שהעניין חוזר גם כאן: הניינרס והפטס הן די דומות זו לזו. ובכל זאת הדיבור סביבן שונה: סביב הניינרס יש התלהבות וסביב הפטס זה הלו"ז הקל. אבל המעניין הוא, שבמקרה או לא, מדובר דווקא בדמיון רב: להוציא את הראמס גם הניינרס נהנו עד עכשיו מלוח קל בהרבה. הצצה לעבר המשך הלו"ז שלהם יראה שצפוי להם המשך מאוד לא קל. משום מה היחס הוא שונה מקבוצה לקבוצה. אני מבין שכל מי שמכיר את הפטס והסתכל על הלוח הבין שהפתיחה תהיה טובה אבל בסוף הנקודה אותה נקודה: לוח המשחקים של 2 הקבוצות לא מאוזן, והמחצית השנייה אצל שתי הקבוצות תהיה קשה בהרבה (במיוחד לניינרס).

    אגב, גם ההתקפה של הפטס לטעמי "סובלת" קצת מהערכת-חסר: הפטס, בזכות ההגנה סגרו במחזורים האלה את המשחק די מהר. בניגוד לקבוצות אחרות, במצבים כאלה הפטס משחקים את השמרן והזהיר ולא מחפשים את ניפוחי הסטטיסטיקה. מעבר לכך, אצל הפטס הפוטנציאל ההתקפי עדיין גבוה: נקיל הארי קרוב לחזור, אז למרות שאיבדו את גורדון, סנו, הארי דורסט אדלמן ומאיירס זה כבר טוב בהרבה. בנוסף, אם ווין יחזור ולשם שינוי יימנע מפציע גם קו ההתקפה יתייצב

    1. כאשר משבצים את המשחקים לכל עונה, משתדלים לשבץ לפי דירוג הקבוצה בעונה הקודמת. ואם לאלופה ולמדורגת אחת לפני האחרונה יש לוח משחקים באותה רמת קושי, מובן מדוע הלו"ז של הפטריוטס נחשב קל. וזה עוד לפני שהזכרנו ארבעה משחקים מול הג'טס והדולפינס.
      בקשר להמשך הלו"ז, אתה צודק בהחלט, הוא יותר קשה עבור שתי הקבוצות, במיוחד עבור הניינרס.

  4. יופי של פריוויו, תענוג.
    יש לי רושם שאדי הדלק של סיאטל נגמרו ומה שראינו בהפסד לרייבנס משקף יותר את היכולת האמיתית שלהם מאשר חמשת הנצחונות שלהם. למרות זאת, אטלנטה אמורים להיות מספיק חלשים כדי לא להפיל אותם.
    יוסטון נגד הריידרס הולך לדעתי להיות הכל חוץ מצמוד, למרות החולשה (היחסית, כן?) של וואט, ההגנה של הטקסאנס גדולה על ההתקפה של הריידרס.
    המשחק של המחזור יהיה בסנדיי נייט, למרות היעדרו של מהומס. שתי קבוצות מצוינות והכל פתוח.

      1. לא יודע אם שמת לב אבל כשאני מגיב "מחזור לא משהו" תמיד יש איזה 2 הארכות ו-5 משחקים שמוכרעים בשנייה האחרונה, בינתיים זה בדרך לשם 🙂

      1. מייפילד מסר אבל מי שהיה אחראי היה הסנטר שלו שהפך לאוורירי פתאום. זה איזור שלא אמור להעות בו שחקן הגנה אפילו בחלום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט