פריוויו יום ראשון – נודדים מערבה / עמיחי קטן
טריפל דירק בפעולה... עשו את שלהם הלילה...

פריוויו יום ראשון – נודדים מערבה / עמיחי קטן

יום ראשון הראשון של העונה, וגם של שעון החורף בישראל, קיבל 5 משחקים בלבד. קבוצות שכבר עלו פעם-פעמיים על הפרקט העונה יבקשו להוכיח שההצלחה המוקדמת לא הייתה מקרית, או יותר נכון במקרה של רוב הקבוצות שיעלו על הפרקט הלילה בעיקר למנוע את המשך הכישלונות.

רגע לפני שנתחיל רק נזכיר שבעקבות המעבר בארץ, וגם באירופה, לשעון חורף, מה שעוד לא קרה בארה"ב, השעות של המשחקים הן מעט שונות מהמקובל, כדאי לשים לב לכך. אני אסדר את המשחקים לפי סדר כרונולוגי, ואדרג את רמת העניין של כל משחק.

ועכשיו – נתחיל:

21:30 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-0) – גולדן סטייט ווריורס (1-0):

2 קבוצות שהתרגלו להיות בצמרת בעמדה טובה בהרבה מזו הנוכחית שלהן מחפשות ניצחון ראשון העונה. היריבות בין הקבוצות נולדה בעונת 2016 במשחק בו סטף קרי קלע 12 שלשות, כולל שלשת ניצחון בהארכה כמעט מהחצי, והגיעה לשיאה בפלייאוף של אותה שנה בסדרת גמר המערב בין הקבוצות, ובעיקר במשחק 6 ההיסטורי עם 11 השלשות של קליי תומפסון.

המעבר של קווין דוראנט מאוקלהומה לאוקלנד בקיץ לאחר מכן הפכה את היריבות הזאת לאישית בין דוראנט ובין ראסל ווסטברוק וכל האוהדים של הרעמים, אבל מבחינה מקצועית לא היה קשר בין הקבוצה שהייתה אולי הגדולה בהיסטוריה ובין קבוצה שלא עברה את הסיבוב הראשון.

כמובן שהיריבות הזאת עוררה עניין גדול בליגה בשנים האחרונות, מסיבות ברורות ולא מקצועיות, אבל גם זה נגמר בקיץ האחרון כאשר כל המעורבים בפרשה עזבו – דוראנט, ווסטברוק, קליי תומפסון פצוע וגם גולדן סטייט כבר עברה דירה, ככה שאנחנו צריכים לחזור להתמקד בשאלה המקצועית.

שאלת המפתח היא הקרב בין ההתקפה המוגבלת של אוקלהומה שקלע רק 85 נגד וושינגטון ובין ההגנה העוד יותר מוגבלת של גולדן סטייט שספגה במשחק הפתיחה 141 נקודות, והמפתח העיקרי למשחק הוא כנראה כריס פול, שסיפק משחק מזעזע נגד וושינגטון ויצטרך להיות טוב יותר אם הוא רוצה ניצחונות או לעבור בטרייד. כרגע נראה שגולדן סטייט ינסו להחביא עליו את סטף והוא יצטרך לנצל את זה.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות שעדיין אין לנו מושג איך הן ייראו וזאת הזדמנות טובה לשתיהן לשפר את הרושם הראשוני הרע שהן נתנו.

הימור: גולדן סטייט ב-11.

00:00 ממפיס גריזליס (2-0) – ברוקלין נטס (1-1):

ממפיס מגיעים אחרי הפסדים למיאמי ושיקגו וימשיכו להתמודד נגד קבוצות מזרחיות לעומת ברוקלין שמגיעים אחרי ניצחון בדרבי על הניקס אליו קדם הפסד בהארכה למינסוטה, ככה שמבחינת ניצחונות 2 הקבוצות לא מרוצות ממה שקרה עד כה, אלא אם מניחים שממפיס לא רוצים ניצחונות, ואז הם יכולים להיות די מרוצים מההפסדים הקלילים.

בצד של ברוקלין ניכר שקיירי החליט עד כה לקחת הכל על עצמו עם 50 נקודות נגד מינסוטה ובעיקר הרבה זריקות נגד הניקס. אין סיבה שנגד ממפיס זה יפסיק, בעיקר כאשר ההגנה של ממפיס לא ממש מרשימה בפתיחת העונה וסופגת 115 נקודות למשחק בינתיים.

שאלת המפתח תהיה השליטה בקצב המשחק והיכולת של ממפיס למנוע מברוקלין לרוץ, והדברים אמורים בעיקר לגבי קיירי שמשחק הריצה משפר את יכולתו ובעיקר את קבלת ההחלטות שלו. בינתיים ברוקלין לא מצליחה לברוח ליריבות, אבל ממפיס נראית יותר רע אפילו מהניקס.

רמת עניין של משחק: B+ – תלוי בסיכוי של קיירי לתת הצגה – חיובית או שלילית – שתהפוך את המשחק למעניין.

הימור: ברוקלין ב-8.

1:00 דאלאס מאבריקס (0-2) – פורטלנד טרייל בלייזרס (1-1):

צמד הכוכבים הצעיר ביותר בליגה מגיעים אחרי ניצחונות על וושינגטון וניו-אורלינס החלשות ויתמודדו לראשונה העונה עם יריבת פלייאוף, כדי שנקבל הזדמנות ראשונה לראות מה הצמד פורלוקה שווה. בצד של פורטלנד, הפסד דרמטי לדנבר נוקה על ידי ניצחון נוח בסקרמנטו וגם עבורם זאת הזדמנות לפגוש קבוצה שנמצאת בטווח הביניים בין קונטנדרית ובין הניקס.

דאלאס אמנם עם מאזן מושלם, אבל בינתיים ניכר שחוץ משני הכוכבים שלהם אין הרבה שחקנים איכותיים ונגד קבוצת פלייאוף עמוקה כמו פורטלנד זה עלול לעלות להם ביוקר. בצד של פורטלנד נראה שהצד הלבן (חסן ווייטסייד) נכנס די טוב לעונה ומשתלב יפה ליד צמד הגארדים, בעוד דווקא מקולום בינתיים זורק באחוזים רעים מדי.

המפתח למשחק הזה הוא הקרב בין הספסלים. לפורטלנד יש מספיק כוח אש בחמישייה כדי להתמודד עם כוכבי דאלאס, ודאלאס יצטרכו למצוא גם ספקי נקודות מהספסל כדי להתמודד עם זה של פורטלנד, שלפחות על הנייר אמור להיות בצמרת ובבית יש סיכוי גבוה יותר שזה יקרה.

רמת עניין של משחק: A – שתי קבוצות מסקרנות שפתחו די טוב את העונה וניצחון, בעיקר עבור דאלאס, יהיה הצהרת כוונות רצינית. על הדרך זה גם דו קרב בין שני מומחים בסלי באזר – דונצ'יץ' ולילארד.

הימור: דאלאס ב-5.

מינסוטה טימברוולבס (0-2) – מיאמי היט (0-2):

מינסוטה פתחו את העונה עם 2 ניצחונות חוץ מפתיעים (כי זה מינסוטה), ובעיקר עם הצהרת כוונות של קארל אנטוני טאונס עם 36 ו-37 נקודות ו-14 ו-15 ריבאונדים בהתאמה עם 11/18 מחוץ לקשת. בניגוד אליו, וויגינס זורק בערך באותה כמות וקולע בערך חמישית מזה, ומעלה את דרגת אי הסחירות של החוזה שלו מדרגת צ'אנדלר פרסונס לדרגת כריס פול (אחד לפני ג'ון וול).

מיאמי מגיעים בבק-טו-בק ובינתיים נאלצו להסתדר ללא ג'ימי באטלר. מי שנטלו את המושכות עד כה הם בעיקר ג'סטיס ווינסלואו ובאם אדבאיו שאולי מתחילים בפריצה שתהפוך אותם לגניבות דראפט כמו שהפרשנים חזו אז. גם דראגיץ' מתרגל למעמדו החדש כשחקן שישי ונתן הופעה מצוינת בניצחון החוץ של מיאמי במילווקי אתמול.

שאלת המפתח של המשחק היא היכולת של מיאמי להתמודד עם קא"ט בהגנה, גם בצבע וגם מחוץ לקשת, ולמנוע ממנו להגיע למספרים איתם הוא פתח את העונה. יש להיט את הכישרון ההגנתי הדרוש לשם כך על הנייר, אבל טאונס נראה בכושר מפחיד ואין ספק שיהיה קשה לעצור אותו, במיוחד ביום שני רצוף של משחק.

רמת עניין של משחק: B – עוד הופעה דומה של טאונס ויהיה אפשר לדבר על מינסוטה בתור קבוצה שצריך לקחת בחשבון. עוד הופעה דומה של וויגינס והוא מועמד להיות עוד בחירה ראשונה בדראפט שממינסוטה מגיע ליורוליג ולסין. גם מיאמי פתחה טוב את העונה והפתיעה בקאמבק מרשים נגד מילווקי והיא רוצה להראות שהיא יכולה להיות הסוס השחור של המזרח.

הימור: מינסוטה ב-3.

3:30 לוס אנג'לס לייקרס (1-1) – שארלוט הורנטס (1-1):

הלייקרס עד כה החזיקו יפה בשני משחקים קשים. אמנם הפסידו נגד הקליפרס, אבל ניצחו בעזרת ההגנה את יוטה, ובעיקר בעזרת ההתקפה של יוטה, ועכשיו הם מגיעים כנראה לטיול הראשון של העונה.

בצד של שארלוט, עיקר ההפתעה היה הניצחון הביתי על שיקגו במשחק הפתיחה, והעובדה שהם עוד לא במאזן שלילי, אבל זה כנראה לא יימשך להרבה זמן, ושיאי שלשות, של שחקנים או מועדון, לא ישברו כל הזמן.

המפתח למשחק הוא המיס-מאצ' בין מייקל ג'ורדן ובין לברון. שניהם בשנים האחרונות הדמויות המרכזיות בבניית הקבוצות שלהם, ובעיקר שילמו מחירים מוגזמים עבור מי שאמור להיות הכוכב שלהם. בתחום הניהול לברון עדיף, והיחס בין הלייקרס לשארלוט נראה בהתאם, וייתכן שהסיכוי הכי טוב של שארלוט לנצח הוא שהבעלים יעלה את עצמו על הפרקט.

רמת עניין של משחק: C+ – לייקרס העונה זה תמיד מעניין, אבל פה אין שום סיבה שזה לא יגמר בניצחון קל ומשעמם.

הימור: לייקרס ב-25.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 297 תגובות

  1. הלייקרס כנראה ישתוו לקליפרס במאזן היום, אבל יש להם לסגור פער של איזה חודשיים שלושה בחיבור הקבוצתי ושיטת משחק
    דאלאס ופניקס בינתיים המרענן הרשמי של הליגה

    1. הלייקרס קיבלו פתיחת עונה ממש קלה באופן יחסי. ממש במתנה, במכוון או לא. נוטה להניח שהראשון – הליגה לא תרשה לעצמה עוד עונה בלי הלייקרס בפלייאוף. מעכשיו עד מחזור 20 יש להם זמן להרבה נסיונות ולצאת מזה בסדר גמור בכל מקרה. עוד לפני הטרלול של לברון והטריידים, שבוא יבואו, אלא מה.

      1. נ.ב. וקיבלו גם את הסטרצ' האחרון הכי קל בליגה, עם 9-10 מ-11 קבוצות שאמורות להיות כבר עמוק בטנקינג. כדי לסגור כל פער שצריך…

      2. הם יחפשו טרייד על שחקן בעמדה 3 או 3+4 עם הגנה, מישהו בסגנון של איגודלה
        יש להם את רונדו ופופ (שכר גבוה) כנכסים לטרייד

  2. תודה רבה חיים
    אהבתי את התוספת שלך לרמת העניין של המשחק.
    לגבי OKC – GS אני מאמין שיהיה משחק מעניין דווקא, ובמיוחד גם לאור השעה המאוד נוחה שלו, אני מקווה לראות קצת מסטף וראסל ביחד, מה שכן הם אמורים לנצח את המשחק בדו ספרתי.
    ברוקלין לא אמורה להתקשות מול ממפיס יותר מידיי, אבל יהיה מעניין לראות את שיתוף הפעולה של קיירי עם השחקנים.
    מסכים איתך בדאלאס, אגב מי שעדיין חסר לי במאבריקס הוא דווקא החד קרן, הלא הוא פורזינגיס שעד עכשיו לא מראה יותר מידיי ממה שהוא יכול לתת, ובמיוחד חסר לי הריבאונדים שלו, במיוחד שהוא גבוה ולא לוקח מספיק כדורים חוזרים.
    במשחק של מינסוטה אני חושב שהיא דווקא הולכת להפסיד למיאמי, הרגשה משונה.
    במשחק של הלייקרס אני מצפה לניצחון של הלייקרס אך לא ב-25 הפרש, נראה לי שפחות, אך אולי עוד אתבדה.

    1. פורזי נותן ללוקה לנפח מספרים ומשאיר לו את הריב בשביל שלוקה יגיע לטריפל דאבלים ודאבל דאבלים. בלי לוקה הוא כבר היה באולסטאר

      השחקן היחיד שקיירי משתף איתו פעולה זה הסל, האחרים הם כמו בתחרות שלשות צריכים לקחת ריב אחרי ההחטאות שלו ולמסור לו חזרה. בעונה הבאה הוא ישתף פעולה עם דוראנט.
      אגב מי סידר לקיירי את הלו"ז הזה של ניקס ממפיס ומיני בתחילת העונה? סילבר רצה למכור מנויים בסין אה?

  3. אני מכל המשחקים הכי מצפה למשחק בין מינסוטה להיט. הסיבה היא כוכב מינסוטה, KAT.
    הוא פתח את העונה כמו מתוך לוע של תותח –
    כתבת על כמות הנק', על האחוז הפסיכי מהשלוש.
    ביחד זה מתרגם ל-TS של 74.1%
    אבל זו לא רק הקליעה (יש לילד משחק התקפי בלתי עציר. הוא יכול לעשות הכל, ומכל מקום. תותח) –
    הוא רביעי בליגה באחוז ריבאונדים בהגנה (אחרי לאב, דראמונד, ווייטסייד), הוא חוטף והוא חוסם. הרבה. יש לו 2.5 גגות במשחק.
    חשוב יותר –
    ה-USG גבוה יותר מאי פעם. הוא כבר לא כינור שני, לא של באטלר, ולא של וויגינס.
    .
    נכון, אלו רק 2 משחקים. אבל במקרה שלו, אני חושב שמדובר במגמה –
    הוא לא ימשיך לקלוע שלשות כמו קרי משופר, אבל אני מאמין שהוא ישחזר את אחוזיו בשנתיים האחרונות (40%+), רק שהפעם הוא פשוט יזרוק יותר.
    וזה הופך אותו ל-"יעד" ליג פאס קלסי (מה לעשות, הסאנס לא משחקים הלילה…)
    .
    תודה, חיים. אחלה פריוויו.

    1. באם שחקן הגנה מצויין הmvp שם עליו 29 נכון, (😅) אבל kat הוא לא יאניס ויש יותר התאמה לבאם בהגנה עליו. (קאט מכדרר פחות וגם פחות זריז מיאניס)
      בקיצור. לא מצפה מקאט ליותר מדי מהמשחק היום

  4. המשחק המוקדם יהיה מעניין. יותר בקטע אנתרופולוגי של לראות איך האימפריות הגדולות של פעם נפלו ולא נותר להן זכר (אל תעלבו לי – יש דיסקליימר לגבי ג"ס).
    ואף אחד לא אומר כלום על ההיעלמות של הבן הממזר, ודווקא אני מכל האנשים צריך להיות זה שכל הזמן רץ אחריו, ועוזר לו לקום ודואג לו?!
    אולי זה בגלל הנפילה של ג"ס? יאללה עידו שלח לו איזה מייל שיתן קול חיים, פוסט של 300 תגובות לא שווה כלום בלי ההתחכמויות שלו.

    1. אני לא מתכוון להחמיץ דקה של גולדן סטייט עד הודעה חדשה. אפילו עם אוקלהומה, שכמיטב המסורת תובס. אחרת, בשביל מה עבדנו?

      1. עכשיו שהם סתם קבוצה רגילה אני לא מוצא סיבה לשנוא אותם. ואת הסבל שהם גרמו לנו בעבר אני מנסה להשאיר מאחור . . .

      1. קאפקייק אמיתי, כי תמיד בחיים ישנו איזשהו אלמנט של התמסדות, אתה רק צריך להחליט מה חשוב ולא מוותרים עליו ומה לא חשוב הטרוליזם שלו בהופס חשוב לאנשים ולכן אני מצפה שיתפשר ויקריב את עצמו לטובת הכלל.
        🙂

  5. יחסי הווינר

    אוק+1- גולדן (גולדן)

    משחק די קשה כי הרבה הלוחמים מגיעים עם הגי ליג אבל מול פול ופרגסון סטפן ודיאנגלו אמורים לרקוד. מאצאפ מצחיק יהיה בין גרין לאדמס.

    ממפיס+5 – ברוקלין (ברוקלין)

    קיירי על ג'ה מוראנט? יהיה חתיכת חגיגה של איזה 40-50 נק

    מאבס – פורטלנד+2 (פורטלנד)

    המשחק של הלילה למי שמעוניין מבחינה תחרותית, ילך צמוד ואני חושב שדמיאן ישלח את לוקה בראצי לישון עם הדגים

    מיני – היט+6 (מיני)

    מיאמי אחרי הארכה בבק טו בק וטיסה למיני, קא"ט ימשיך לחגוג על המזרח

    לייקרס – שארלוט+13 (לייקרס)

    ערב ניפוח סטט לAD ולמלך, אולי גם ינוחו בחצי

        1. שקול? מצד אחד יש לך שלישיית סופארסטארים, מועמדים רציניים לפלייאוף (למרות בנגריה שסובבת אותם) ומהצד השני את אוקלהומה עם קייס חזק לטופ 5 בלוטרי. אני חושב שהת׳אנדר יתחילו עם התקינג כבר עכשיו.

  6. תודה רבה.
    דאלאס-פורטלנד משחק מאוד מסקרן אבל בשעה בלתי אפשרית.
    ב-21:00 מתחיל המשחק בין ירושלים למכבי, אבל ב-21:30 כבר ננסה להתארגן על מסך נוסף לראות את קרי מול לא בושה להיות גלינארי

  7. אדאמס הולך לפרוץ לאחר שהשתחרר מהחבל של ראס והוא כבר מראה לנו סימנים עם הצגות חסרות תקדים ומספרים מפלצתיים.
    3 נקודות ו14 ריבאונדים
    7 נקודות ו11 ריבאונדים

  8. משחק טוב בנתיים, בתור ירושלמי אני מודאג מזה שחוץ מפלדין ובראון אף אחד לא הגיע עדיין התקפית.

    1. כל עוד הוא מגיע באירופה כמו שהיה עד עכשיו מותר לו לנוח בארץ..
      עם כל הכבוד לליגה הישראלית, מכבי וירושלים יסיימו בטופ ככה או ככה

  9. אני אוהב את אבדיה בודאות יבחר טופ 10. אני צריך לראות קצת סרטונים של מי נחשבים כוכבים בדראפט הקרוב. אני מקווה שאבדיה יפול לאורלנדו, הוא יוכל לשחק שם רכז.
    מי עוד יוכל להתאים לו? הבאקס אין שם רכז לעתיד אבל הבחירה שלו לא תהיה כזו נמוכה,. מיניסוטה אבל שם נקברים ולא כדאי okc אחרי שפול יעוף גם ריאלי. אלו הקבוצות שהוא יוכל לקבל דקות ולשחק עמדה 1 שלדעתי זו העמדה הכי טובה עבורו ולא מה שהוא משחק במכבי.

    המה מכבי רצה 11 0 וחוזרת להוביל

    1. גם ניקס הוא יכול לשחק רכז אבל אם הוא נופל לשם אפשר לסגור לו את הקריירה..
      (אפילו שאם הוא עוזר להחזיר אותם לפלייאוף הוא יקבל תהילת עולם)

  10. בראון כבר עם 4/4 משלוש ו-14 נקודות.
    השופטים לא שורקים עבירות- מכבי עם זריקה אחת מהעונשין וירושלים עם שתיים.

  11. יש פה נימה שלדאלאס אין סגל משלים בכלל וכאן הובאה הטענה שהספסל חלש. חלקתי על זה בעבר ואני שוב חולק על זה כאן. במשחק האחרון הספסל החזיר אותם למשחק ברבע השני והשלישי וסיים עם 51 נק. אמנם 20 של דילון רייט שלעתי יתבסס בתור גארד פותח בחמישייה אבל הסגל שלהם מאוד עמוק, למעשה כל ה-12 ראויים לדקות.

      1. חולק עליך.

        ברגע שדוויט פוול יחזור והחמישייה תתייצב כי כרגע קרלייל טוען שהיא פלואידית ונגיד לוקה רייט פיני-סמית פאוול ופורזינגיץ חמשייה, מהספסל טימי הארדאווי גוניור, ג׳סטין גקסון, בובאן, מקסי קלבר, סת קרי, גיילן ברונסון, גיי גי בראה וקורטני לי, זה סגל מאוד עמוק ומגוון עם יצרני נקדודות בשפע

        1. אני חושב שהספסל של דאלאס יהיה בחציון העליון העונה ובינתיים ב-2 המשחקים על אף שהחמישייה שונתה הספסל היה חזק

  12. המצב של גולדן סטייט קשה. כמה קשה? אוקלהומה שומרת על שלושה שחקנים. דריימונד כבר זרק שתי שלשות בחמש דקות. סטף קרי צריך לעזור להגן על הטבעת. נורא ואיום

  13. וואו כמה שזה נראה רע. לא מצליחים להגיע לזריקה כאשר מצליחים זה בחוץ ויש והמזל של הווריורס זה שהשופטים שלחו אותם לא מעט לקו. זה נראה יותר רע ממה שהיה מול הקליפרס

        1. אני חשבתי שללוחמים יהיה הגנה מהגרועות בליגה וזה יראה יותר גרוע מול קבוצות יותר רציניות.
          זה לא מרוע זה עובדה השחקנים שם למעט קרי וראסל לא עושים טופ 8 ביורוראפ. כל שחקן באירופה טוב מהם. כל שחקן מצסקא למשל טוב מהם.
          אלו שחקני יורוקאפ לרגע זה שלקחו אותם לשחק בnba זו האמת.
          אמרתי לך העונה שלחו את סטפן לנוח טטנקקו עמוק אולי תקבלו סופרסטאר בדראפט והשושלת תהיה ברת סיכוי מתישהו.
          העונה הזאת חבלז. לא חשבתי שאוק ירמסו אתכם אבל בנחלט חשבתי שכל קבוצה נורמלית תרמוס אתכם. נתתי לכם מקום 8 רק בגלל סטפן שציפיתי יקלע מעל 30 העונה ודיאנגלו יקלע יותר ממה שהוא קולע

          1. זה לא תירוץ. להארדן לא היה צוות מסייע טוב בהרבה ממה שיש לסטף והוא סחב אותם לבד כמעט עם כל הפציעות שהם חוו למקום מצוין. אבל זה נראה יותר רע מזה לקלוע ב27% מהשדה ו11 איבודים מול קבוצה לא לוחצת – זה נראה יותר כמו התפרקות בלי שהופעל עליהם שום לחץ שהופעל

            1. זה מצבים שונים, מקומות שונים דיטה שונה והיי יש עוד 80 משחקים חכה אולי סטפן עוד יתפוצץ הוא צריך להבין שהעונה זה שלו לעשות מה שקיירי עושה בנטס. לזרוק 50 זריקות ואחרים רק חוסמים מוסרים ולוקחים ריב.
              שוב השחקנים שם רכים לא יכולים לעצור קונוס. אין להם דרך לפתור את זה באמת. אפדר לשפר קצת אבל לא דרסטי. תעשו טנקינג זה בריא עונה אחת

    1. לא נעים, אבל הוא יותר טוב מכמה וכמה שחקנים שמשחקים כרגע בשביל פיינליסטית הליגה הטובה בעולם בשנה שעברה

  14. בואו תספרו לנו שוב שסטף קארי הוא שחקן מהשורה הראשונה. הוא פשוט לא. קלע ענק שהיה מוקף בשחקני על מאז שפרח.
    לא זכור לי שלברון קוואי הארדן או דוראנט עם קבוצת נגרים היו מטנקקים.. אבל מה לעשות סטף בלי 3-4 אולסטארים לצידו הוא גורנישט.

    1. נו באמת מה קרה ללברון עונה שעברה ככ מהר שכחת?
      עם הסגל הנוכחי כל אחד שתשים במקום קרי יראה ככה. וקרי גם כבר מעבר לשיאו לעומת לפני 3 שנים למשל. מה לברון יעשה במערב עם הסגל הזה? חחח עם הלייקרס התרסק שנה שעברה. גם קאווי לא יעשה איתם כלום.

    2. צודקים גם לברון בגיל 35 טינקק אחרי שהיה פצוע חודשיים.. הארדן עם נגרים הגיע לפלייאוף כמדומני.. דוראנט אני חושב גם בעונה שווסטברוק היה פצוע רוב העונה הגיע לפלייאוף.. קוואי לא היה מעולם בקבוצה עם סגל חלש.. ולברון עם נגרי קליבלנד בכמה סשנים שונים, פעם עם איגלוסקאס ושות׳ ופעם עם דלאבדובה ושות׳ בפלייאוף הגיע לגמר. אז אל תגידו שסטף מהשורה הראשונה. הוא חלק משמעותי (ה2 הכי משמעותי) מקבוצה שהייתה בשיאה בשורה הראשונה בהיסטוריה.

      1. חביבי עם הסגל הזה במזרח אולי אפשר לעשות פלייאוף. במערב פשוט לא. לברון עם הסגלים הגרועים שלו היה נרמס במערב הוא שיחק במזרח.
        להארדן לא היו נגרים ברמה הזאת.
        קורה לטובים ביותר מסתבר שכל הגאונות של קר הנעת כדור וזה טובה שיש קרי קליי ודוראנט אבל שהם הופכים לקרי גלן רובינסון ולוני זה קצת קשה. כמו שחשבנו. אגב כל קבוצה תראה ככה אם תוציא לה 2 כוכבי על. תאר לך את פילי בלי אמביד והאריס. את הבאקס בלי יאניס ומידלטון יוסטון בלי ראס והארדן.

      1. דִּבַּרְנוּ דֹּפִי. טָפַלְנוּ שֶׁקֶר. יָעַצְנוּ רָע. כִּזַּבְנוּ. לַצְנוּ. תָּעִינוּ. תִּעְתָּעְנוּ.

  15. הבעיה של גולדן סטייט היא שאין לה מה לעשות עם זה. חנוקים עם כל החוזים הענקיים בלי יכולת להחתים חיזוק מינימלי. עכשיו הטרייד של ראסל – האריס לא נראה לי משהו. גם אם המצב ישתפר כשלוני וקוואלי סטיין יחזרו (וגם אז מישהו אחר יפצע, ככה זה בג"ס) הקבוצה הזאת צריכה עוד שחקני כדורסל. את מה שקורה במפרץ עכשיו שמעון מגדיר מעולה – שחקני ג׳י ליג ונגרים. חייבים להשיג כמה שחקנים על ראסל, לא סטאר אחד

    1. האריס??? נראה לך? זה סתם פה ניסה למצוא מנגר פראייר לפילי שיסכים לזה ישר אמרתי לו נו וואי חוזיי.
      מי יביא את האריס על דיאנגלו?
      הבאסה ללוחמים שראסל נראה פח ומוריד ערך לטרייד 😂😂
      רק מיניסוטה יכולה לאכול את הכוכבות שלו בטרייד שהצעתי גם אורלנדו

  16. אין ספק שדריימונד אולסטאר טופ 24 גרין יוכל לחלץ את הלוחמים הלב המנוע של הקבוצה 😂😂😂😂😂
    מעולם לא רכב פח כזה על 3 כוכבים והגיע לאולסטאר דרכם. יש לו מזל שסגר חוזה טוב בדרך לגופה. הוא רק יזדקן ישמין וידרדר עוד יותר עם השנים החוזה שלו יהיה להם בגרון.
    ברוב חוצפה עונה שעברה בחרו אותו לחמישיית הגנה 2 שהוא היה גרוע כל העונה בגלל מוניטין.
    השנה בחרו בו לשחקן הכי קשוח ולמגן הכי ורסיטלי בליגה 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 אוי איזה מנגרים יש בליגה הזאת קומדיה.
    איפה הממזר יא רבאק

  17. יש איזה פרוספקט מעניין בדראפט הקרוב? אולי באמת כדאי להשבית את קרי ולעשות טנקינג.
    קבוצות באות לשחק חזק מול גולדן, אולי כבר עדיף לוותר מראש

  18. חשבתי לעצמי שכדאי להשאיר את דאנג'לו ראסל אולי ירוויחו שחקן שיסחוב את הקבוצה בהמשך
    מצד שני יש שם ערמה של שחקנים שלא הייתי לוקח לקבוצת יורוליג.
    ההנהלה של הווריורס צריכה להחליט- או שעושים פול טאנקינג על העונה הזאת או שמנסים להטריד את ראסל תמורת כמה שחקנים- כאלה ששמעו על הגנה בשביל להעמיד קבוצה תחרותית.
    אם הם ישארו ככה זה יסתיים איפשהו באמצע בבחירת לוטרי נמוכה

  19. גולדן סטייט פשוט נוראית. אין הגנה אין התקפה. קרי עושה נקודות אבל לא משפיע על המשחק בכלל. לראסל נמאס. נראה לי ההחלטה להחתים את כריס הייתה מטומטמת. מקיני היה השחקן השלישי הכי טוב שלהם אם היה משחק.

  20. אם מישהו שאל את עצמו איך נראית אסקופה. הבעיה היותר גרועה שהם נראים שבורים מנטלית ועוד לא התחילה העונה. לא הולך לכם? תרביצו תעשו טראש טוק תצבטו. משהו. הם משחקים כאילו הם עדיין האימפריה, שהנה, עוד שניה הדברים מסתדרים.

  21. איזה תענוג לראות את נמושות הליגה נותנות בגוויה המדמצת ששמה הלוחמים.
    ברור לנו שזאת עונת טנקינג, אבל אם הקוביות יסתדרו בשמיים תהיה להם בחירה תשע כזה ואז עוד עונה כזאת ואז עוד אחת.
    עשר דקות אחרונות זה זמן טוב להריץ את ראסל המלאך בשביל שיסדר לעצמו מספרים , ועוד הוא יועבר תמורת שחקן כדורסל יותר גבוה ויותר מדייק. אולי קיי די ירצה לחזור אבל אם לא. אינגרם?

  22. מי היה מאמין שמפגש עם הסאנס בעוד כמה ימים יראה שהפייבוריטים הברורים הם בוקר וחבריו. עולם הפוך אני רואה.

  23. בהנחה שסטף יגיד "די, פליז" בקרוב – אין ספק שהוא כבר אומר את זה לעצמו –
    מי יכולה להציע עליו טרייד שיתחיל להישמע סביר?
    רציני. כי הדברים האלה קורים. בביזנס ברמות האלה הכל קורה, אתה מנסה בכל דרך לנצל כל מצב, אפילו בתור לונג ויילד שוט.
    לפרק לפרק לפרק ולהציל לסטף את שנות הקסם האחרונות.

      1. לפילי תמורת סימונס או ללייקרס תמורת לא לברון ודייויס…..או קליפרס, וכמובן מילווקי….אבל נראה לי שהוא יפרוש בגולדן

  24. לדעתי חסר לג"ס 2 מהגבוהים החשובים שלהם והם יהיו בסדר כשיחזרו.
    הם כרגע בשוק ,הם יצאו מזה ויעשו פלייאוף .

    1. נ.ב-
      אולי סופסוף יעריכו כמו שצריך את קליי שהיה מנקה את כל הקקי של הקבוצה הזו בכל פעם בהגנה או במצבים קריטיים בהתקפה

    2. אתה *עדיין* שם?
      Time to move on. מזמן. הזהרתי.
      סטף חייב לצאת בטרייד. לטובת כולם. כל יום משמיד את ה"מורשת" שתישאר ממנו, "הנה זה מה ששווה סטף באמת". מורשת שממילא היא תמיד על השולחן, MJ וכל זה.

      1. איפה אתה רןאה אותו נכנס?
        קבוצה עם משאבים קונטנדרית מספיק רצינית?
        יש לו אחד מהחוזים הגדולים בליגה (בצדק כן?)
        וצריך קבוצה שבאמת יכולה להגיל את זה… אולי ותרשה לי לפנטז קצת מיאמי שולחת כמה מהחוזים הנגמרים שלה פלוס איזה ג'סטיס וינסלוו? אני חולה על ווינסלוו אבל כשיש לך סטף על הפרק

      2. הנה המסקנות אחרי משחק וחצי חחח
        להעיף את כולם
        קארי כבר לא זה
        ובלה בלה בלה
        .
        להזכיר לך שקארי כולה 31 (למשחק שלו זה כמו 28)
        קליי ודריימונד עדיין מתחת ל30
        אז להרגע בבקשה מכל הקשקושים והמסקנות אחרי משחק וחצי.
        עונה הבאה הם חוזרים לתחרות.
        .

        1. זו רק דעתי, ובכל זאת.
          אהדת ספורט זה בעיקר עניין רגשי. מה שקורה איתך, כמו עם אוהדים של גולדן סטייט/ סטף, שאתם מושקעים שם רגשית עמוק, ומסרבים להתעורר.
          זה כמו להמשיך להשקיע, לזרוק כסף רע אחרי כסף רע, והסכומים רק יילכו ויחמירו… אם סטף לא ימצא דרך מילוט, הוא בדרך לעונת השפלה שתמחה לגמרי את צלם האנוש שלו שאנשים אוהבים – והיא תהיה רק הראשונה…
          כל הסימנים היו שם מהפציעה של KD, הפציעה של קליי, מצב השכר, התקרה הקשיחה, אוסף הכלום שנאלצו לקחת למלא רוסטר, ההחתמה הלא נכונה של ראסל… כתבתי את זה בזמן אמת כ"כ הרבה, שאין לי כוח לחזור עכשיו.
          עוד ברגע הפציעה של KD בפינאלס, לי היה ברור, וזה נכתב: זהו. האימפריה איננה ולא תחזור עוד. וככל שתקדימו להיפרד – יהיה פחות כואב.
          מה גם שהיא לא צריכה להיות טראגית, כ-95% מאוהדי הקבוצה בכלל לא היו אוהדים שלה (לא יודע לגביך), רק טרמפיסטים ואנטי-לברוניסטים.
          .
          אתה עובר פה ברפרוף על הראנקרים והתחזיות של תחילת העונה. יש שם קטעים, אין, זה משהו. אולי בהמשך. יש זמן. "השחקן הטוב בעולם, ייקח אותם אולי אפילו עד אליפות". כאלה מין. פלייאוף? זה בכלל מובן מאליו.
          ויש פה בחור, עידן. היה לדבריו אוהד לייקרס. הוא שונא את לברון, ציטוט, "מהיום שהוא הגיע לליגה".
          במקביל – הוא אימץ את גולדן סטייט ואת סטף, זה בד"כ הולך ביחד. "האיש שאני קם לראות בשבילו כדורסל ב-5 השנים האחרונות".
          הוא כתב פה ממש עכשיו: החלום שלו, לראות את אוהדי הלייקרס מניסים בקריאות בוז את לברון מהקבוצה.
          אז אני מודיע לו, ולאחרים –
          (אם בכלל זה יקרה) מה שיקרה עם סטף עד אז, יוציא ממנו את החשק לראות כדורסל. מהיום שהוא הגיע לליגה, בערך.
          אז לכל אלה אני אומר: תצאו בזמן. עדיין לא מאוחר.
          גם סטף, אותו דבר. תצא עכשיו. כי עבורו, בגיל 31, כבר אין אופק ואין מחר בקבוצה הזו. שיציל את מה שנשאר לו לתת, וזה אני אהיה הראשון לשמוח. כי סטף הוא באמת שחקן שלא היה כמותו.

          1. אני לא אוהד ג"ס/קארי ,למעשה אני לא סובל אותם (במיוחד בעונות עם הנחש) .
            לא חייבים להיות אוהדים בכדי להיות ריאליים .
            .
            ב5 השנים האחרונות ובמיוחד ב3 האחרונות הם היו הקבוצה השנואה עלי (בתור אוהד אוקלהומה (כלומר ראס 😉)

  25. פרוזינגיס פשוט עגל בהגנה, עצוב לראות חוכמת משחק כל כך נמוכה. פעמיים רצוף חדר עליו מקולום והוא פשוט לא יודע לתזמן את עצמו הוא אפילו לא צריך לנתר בשביל לתת לו גג אבל מנסה לעמוד איתו בתחרות ריצה כשהוא צריך לראות ברברס ועוד נותן לו להצמד לגוף.

  26. אני יודע שאף אחד פה לא רואה משחקים של ממפיס אבל מוראנט נותן הצגה , הוא הולך להיות שחקן שחקן
    מאד אקספלוסיב אבל בשליטה, קליעה מצוינת מבחוץ וראיית משחק

    1. רואים רואים. מצוין.
      רק שלא ייקח לקצה את ההירו-בול המשוגע של קיירי מהצד השני, כי הוא נדבק ממנו ברגעים האחרונים.

  27. WS:
    התחיל עכשיו משחק 5 בוושינגטון. בין הנשיונלז אלופי ה-NL, ליוסטון אסטרוז, אלופי ה-AL.
    הנאטס האנדרדוג, הלוזרים המקוללים, ניצחו פעמיים בחוץ. בסנסציה מדהימה. יוסטון הפייבוריטית די-כבדה התחילה את הקאמבק מהקבר, ולקחה 2 בחוץ משלה.
    אין צורך להרחיב כמה המשחק הזה, האחרון ב-DC, קריטי, לקראת החזרה ליוסטון למשחקי 6-7.
    תבואו תבואו! מי פה עוד בעניין? אפשר להגיב לתגובה שלי פה ולא להספים את כל היתר…

  28. מקנות מהמחצית של ההיט נגד הטימברוולבס:
    קנדריק נאן סטאר בהתהוות.
    משהו לא מתקתק עד הסוף בהתקפה של מיאמי.
    כשבאם שמר על טאונס ראיתי רק שלשה אחת אחרי שהחטיא 2 שנייה לפני- כל שחקן אחר ששמר עליו קיבל בראש.
    סילבה שחקן של הגנה ופיור האסטל.
    וויגנס נראה כמו בנאדם אחרי התספרות.

  29. איזה גג של מוראנט על קיירי באזר-ביטר.
    LOL.
    בכל מקרה, ההמלצה רק מתחזקת – הנטס, הקבוצה הכי מבדרת בליגה. כל משחק פגז. לחובבי הכדורסל השכונתי.

  30. המון המון טעויות קריטיות של מוראנט בהארכה. של טירון. כניסה בהירו-בול לתוך הצבע, עכשיו העיף לעזאזל את הוצאת החוץ לבאזר ביטר של המשחק…
    שנאמר, שכר לימוד הבחור תרגל פה NBA קלאצ' עבור הרבה זמן.

      1. תשמע, יש לו הכל, ונותנים לו מפתחות להכל. בדיוק עבור זה יש את העונה, לשפשף אותו בכל מצב.
        רק תוריד את השכונה של קיירי, את ההתפרעות של ראסל, ואתה טוב לצאת לדרך. איזה כישרון.

  31. הבוקס סקור של מוראנט זה חנוכיה…
    3-6-1-1-9-4-32. עשה 30 נק' ב-13 מ-22, 1 מ-2 מהשלוש, וכל זה רק על 32 דקות של משחק והארכה… מרשים לאללה. פרנצ'ייז מן הסתם של הדובים.

  32. דונצ'י עושה הכל…
    זורק פעמיים מ 3 ברצף ואחרי כן נותן עבודה טובה בהגנה הכל ב 20 שניות. מישהו צריך להגיד לו שעונה באן בי איי זה 82 משחקים…. שיאט את הקצב!

  33. השילוב של פורזינגיס ולוקה עומד לדבר שנים קדימה.
    איזה כיף.
    אולי לא השנה, אבל שנה הבאה הם באנקר שלי בפלייאוף.
    ומילה טובה לסת' קרי, החתמה טובה של דאלאס.

  34. דונצ'יץ' מכריח…. מכריח מכריח. 3 פוינטרס קשים, כדרורים ארוכים מיותרים, מתחיל לאסוף איבודים בקלאצ'.
    מה עם פלאן בי, אבאלה?

  35. ומה? אותו דבר.
    לוקה, מכדרר מכדרר מכדרר, בסוף סטפ-בק 3 קשה לאללה, כמובן שוב מכה בטבעת.
    מזלם שיש אופנסיב ריבאונד. לא טוב ככה. כאילו מחפש בכוח את ההיילייט למחר.

  36. THJ בקליעת התאבדות, פורטלנד יוצאים עם זה בסוף…
    שמתי לב לזה, לא פעם ראשונה, שלא עוברת חצי שניה מההחטאה, וכולם אחוכים במסיבת קוקטייל. הרגע הפסדתם על באזר-ביטר מוחמץ – וכולם כבר אחד עם השני, אהלן אחי, היית אחלה. חצי שניה לא עברה.
    לא יודע, איפה טיפה רגש? תעשה פרצוף של עצוב, תוריד את עצמך על הארץ… זהו, דפקנו כרטיס, מהר למקלחת והביתה?

    1. פספסת את הרבע הראשון.
      נתן שם הופעה.
      כרגע לברון הוא מי שנראה רע מבין שניהם – ממש רואים שהוא איבד צעד.

      1. לברון ברור לי שאיבד יותר מצעד כבר מעונה שעברה.
        הגבה זה ההבטחה.
        הוא לא עושה עלי רושם של שחקן רציני שיביא אותך למשהו. זבל מול נמושות כן.
        כנראה שלא סתם לא עשה דבר בקריירה.
        הוא פשוט לא הסופרסטאר שההייפ עשה ממנו.

  37. בוקר טוב לכולם

    חח קיירי=כרמלו

    גה מוראנט עושה עליו 30 נק ומנגב אותו היטב 😂😂😂 השמיד את הנטס פשוט.
    אני רואה את הסיום המותח של המאבס עכשיו בליג פס החזרתי אחורה
    שארלוט החזיקו מעמד מחצית יפה להם

    1. חחחחח
      בסוף תהיה הייטר של כולם
      🙂
      וסתם בשביל לעצבן אותך ככה על הבוקר, ראס מלך, שחקן חד פעמי, אתלט על. יכול היה להיות נדיה קומנצי של האתלטיקה…

  38. לא רק שהלייקרס לא יעשו כלום כמובן בתקופת לברון, מסתבר שגם אחר כך הם יישארו עם כוכב אימפוטנט לעתיד ובלי כלום מסביב.
    בשביל זה העיפו קבוצה צעירה מתפתחת ומלהיבה עם פוטנציאל לשנים רבות, שנבנתה לאחר שנות לוטרי מתמשכות.

  39. לא נמאס ללברון לשחק עם שחקנים שקוששו מתחתית החבית בגלל מגבלות שכר? במקומו הייתי חותם על חוזה יותר נמוך רק כדי לחסוך מעצמי את
    התסכול. הקבוצה הזאת תלויה לגמרי בדייוויס, יש להם שלושה שחקנים והשאר פח. כמו שהם הם לא הולכים לשום מקום.

  40. המשחק הזה מאשש את מה שחשבתי על הניצחון מול יוטה.
    זה לא שהההגנה של הלייקרס הייתה טובה כמו שההתקפה של יוטה הייתה גרועה.
    לא יכול לחכות לרימאץ' עם בוגדנוביץ בסגל וקונלי מחובר.

  41. חחח. הלייקרס מבזים את הליגה. שומרים מעכשיו כוחות.
    לא משחקים משחק שלם, הכי כלום שאפשר.
    טוב. שנעלה רגע לרביעי?
    יאללה. בוא רגע נגמור את זה.
    5 דקות לברון, בום, 20 נקודות.
    הקבוצה הזו בדרך להיות מפלצת. זה עדיין ערב-רב של חתיכות. חלק ייזרקו, חלק יקבלו תפקיד ברור. קוזמה ורונדו אפילו לא הגיעו לעונה. טרייד לברוני בוודאי יגיע בהמשך. בינתיים זה סאמר-ליג במסגרת מחייבת.
    ROFL כזו הכחשת מציאות רצה פה… מה זה פה, בני 4? "אני קובע ואני קובע?". מאן, גרואו אפ! פאקינג ג'וק. למשל המספרים הערב של AD. בהליכה. 13-29, והמיפלץ התחיל לעבוד על השלשות. כבר 3 מ-5. "בינוני בכל". חחחחחחחחחחחחחח. a fucking joke

    1. אתה מבין שהם משחקים נגד שרלוט, כן?
      פחות או יותר הקבוצה עם הסגל החלש ביותר בליגה?
      חכה למבחנים האמיתיים שיגיעו רק בדצמבר, אפילו שאני מאוד רוצה לראות אותם נגד החוכמה של הספרס והקשיחות של מיאמי בנובמבר.

  42. אני מסתכל על לוח המשחקים הקרוב של הלייקרס וזה פשוט מדהים כמה הליגה פירגנה להם..
    שום קבוצה חזקה באמת באיזה 20 משחקים הבאים, המעניינות אלה ספרס פעמיים ודאלאס, הזוי.

  43. ראיתי את ה5 דק האחרונות במאבס פורטלנד בש.ח אשך לוקה חרבן בדקה וחצי האחרונות עם 2 החטאות איבוד וחור הגנתי (בושה איך שדמיאן חדר עליו לסל ניצחון) ו-0 נק במאני. כמו שאמרתי דמיאן שלח את לוקה בראצי לישון עם הדגים.
    הצאלנג הזה פעם ראשנה שינו אותו אבל למה היה ביניים ולא כדור של פורטלנד לא הבנתי? הכדור יצא החוצה מהרגל של פיני סמית אז אם אין עבירה כדור של פורטלנד?

    עכשיו ברור לכל שכל מה שקרה בבוסטון היה בגלל קיירי, הוא רצה שטייטום בראון והיוורד יהיו הנגרים בהצגה הפרטית שלו וסטיבנס לא נתן לזה יד. קיירי הוא הגארד הכי פח מהכוכבים קלוריות ריקות, בלי לברון לא עשה פלייאוף, אחרי לברון כשלום על בבוסטון עם מקום 4 בנמזרח ובלעדיו בוסטון הגיע להישג הכי טוב שלה ואת הנטס הוא מחריב.
    איפה הוא ואיפה קרי ראס הארדן דמיאן הם כולם מובילים קבוצות לפלייאוף במערב כל עונה. קיירי במערב עם הנטס מסיים מקום 1 מעל ממפיס.
    הוא לא רכז אלא שוטינג גארד מאד מוכשר אבל בלי ערך אמיתי לקבוצה, לא יודע למסור, לא יודע להניע כדור וקבוצה, שחקן הגנה מהגרועים בליגה, לא מנהיג, אף אחד לא שומר בשבילו. רכב על הגב של לברון ועונה הבאה ינסה לרכב על הגב של דוראנט אם עוד יש לו גב.
    קוריוז!!!

      1. סתם אני מתגרה בך 😂
        היום הגנת פילי באה לחנוק את יאנג אבל יש סיכוי שבראון לא יביא עליו דאבל טים וטראפים כי הוא מפחד מהכוכבים האחרים בהוקס במברי הוארטר ורדיש 😂😂
        הוא נראה לי יאנג מקבל אנקונדה ☺

כתיבת תגובה

סגירת תפריט