ספורטלנד – כל ההתחלות קשות

ספורטלנד – כל ההתחלות קשות

אחרי 18 ניצחונות רצופים במשחקי פתיחת העונה של הבלייזרס, הגיעו הנאגטס (0-1) לפורטלנד (1-0), תפרו 18 שלשות ב-56% ולקחו את הניצחון. 108-100 בסיום לאורחים.

האמת, מהרגע הראשון הייתה לי תחושה שמשהו באנרגיות בבניין לא תקתק. הקהל היה מנומנם, בטח למשחק ראשון לעונה, השחקנים לא עשו יותר מדי מהלכים מרהיבים להעיר אותו ובסוף גם סטוטס הראה שהוא עוד ישן ( זה לכל החיים…) ונתנו למשחק לחמוק. סיכם את זה בצורה הכי טובה מייק מאלון:

ראוי לציין בדנבר: חמישה בדאבל פיגרס (עוד אחד עם 8 ואחד עם 9 – חלוקה נאה).

בפורטלנד פתיחה משביעת רצון רק לוויטסייד עם 16 אתרוגים, 19 לולבים ועוד סכך או שנים (די: נגמרו החגים!). כל היתר בקבוצה הציגו בעיקר את הבלאקסייד שלהם.

עם כל הכבוד לחואקין פניקס (לא ראיתי אבל שמעתי שזה טוב), ג'ראד ליטו, הית' לדג'ר (שנפל בעת מילוי תפקידו) ואפילו ג'ק: הג'וקר האמיתי אתמול היה ניקולה יוקיץ'. בהתחלה הימרתי שהוא יתעייף כל המשחק ולא יהיה לו כוח בסוף. אז מה הוא עשה במקום? ביצע 3 עבירות תוך 3 דקות, ישב כל החצי הראשון על הספסל וברבע האחרון חזר רענן, קלע 16, מסר עוד 3 אסיסטים וניצח לדנבר את המשחק. ראיתי אותו עם רק מגבת לגופו כבר איזה חמש-שש פעמים בשנה האחרונה ומה להגיד: הבנאדם באמת שמן ולא אתלט קלאסי, אין לו מסת שריר והוא גם מתנהל בכבדות. אבל יכולת יש ויש והוא אחד השחקנים הכי COOL בליגה, באיך שהוא מתנהל בתוך ומחוץ למגרש. הוא תמיד קליל וזורק הערות מצחיקות. הנה מה שהיה לו להגיד:

בצד של הבלייזרס לא לקחו יותר מדי קשה את ההפסד. תצוגת הקליעה של דנבר בשילוב ההחטאות ממצבים נוחים נתנו משענת להסברים. העונה עוד ארוכה והביטחון החדש של לא להיות אנדרדוג, אותו בטחון שכתבתי עליו כבר העונה עוד רחוק מלהיסדק. הקהל מאמין שהשינויים בקיץ היו חיוביים לקבוצה, אבל רק ניצחונות ידברו בטווח הארוך. דיים (הגיע לעבודה עם 32 באחוזים טובים, 8 חלוקות) וסיג'יי (מנטלית עוד בקאבו-סן-לוקאס: 12 נק', 5 מ-18 מהשדה וגם קיבל כמה גגות) תירצו בתורם, כאשר השיחה הוסטה ליריבות הקיימת או לא בין שתי הקבוצות:

VLATKO C'ANC'AR- מי? וולאטקו צ'אנצ'אר! אלוף אירופה הסלובני, בחירה 47 של הנאגטס מלפני שנתיים הצליח לצלוח את מחנה האימונים ולהיות בסגל המורחב של הקבוצה. הילד בן 22 ושיחק בשנים האחרונות באירופה (סלובניה) ובספרד בליגה הראשונה כשחקן משלים בקבוצת סאן-פאבלו בורגס (הנס ציונה של ספרד אם תרצו). לא נתן מספרים מרשימים אבל יש לו בהחלט גוף שמתאים לליגה.

היות וזה המשחק הראשון לעונה, חיפשתי מישהו שזהו לו המשחק הראשון בליגה אי-פעם (לצערי הוא לא התלבש או עלה לפרקט אבל בתול הוא כבר לא). הסיכוי שלו לקבל דקות אפסי (יש חמישה שחקנים רשומים כסמול פורוורד לפניו) אבל ההתרגשות בהחלט הייתה שם, הנה תקציר הביתוק:

כל העולם כולו גשר צ'אנצ'אר מאוד!

בסוף הוא ניגש אלי שוב בחדר ההלבשה, כולו בהתלהבות, ודיברנו עוד קצת. בחור חמוד. הוא גם מסתחבק עם ניקולה (בסרבית, לא בסלובנית). נאחל לו קריירת יורוליג מוצלחת לעשר השנים הקרובות. שי בוקר – לטיפולך.

רשמים נוספים: בול בול הוא חיזר.

זה הכל להיום. פתיחה קצת צולעת אבל היי, כל ההתחלות קשות.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. מעולה מנור. הג׳וקר הוא אחד הדמויות היותר מעניינות באסושיאיישן. ובול בול אכן חייזר. שיהיה לך בהצלחה עם הסיקורים הבאים (וחורף פחות גשום). תיראה מופתע: בסטייפלס סנטר אין מצב לאינטימיות כזו עם השחקנים והמאמנים. הקרקס התקשורתי כאן דומה לעצרות-העם של טראמפ

      1. אתה יודע מה זה 'הדבקה'? זה לחיצה על הריבוע המבקש 'הדבקה'. אם אתה לא מוצא אותו תיכנס שוב לעריכה ותמצא אותו. כמובן שאם לא תעשה זאת מישהו אחר יעשה זאת במקומך, אבל עדיף שאתה – וכל כותב פוסט אחר שהוא פריוויו, סקירה, או סיקור חי ממשחק NBA יעשו זאת בעצמם. אחרת מחר בבוקר בישראל הפוסט שלך היה מופיע בשורה שלישית והרוב היו מחמיצים אותו.

  2. סרטונים וראיונות מצויינים. אנחנו היחידים שעושים זאת בעברית וחובה להשתמש בזאת כאחד מנושאי הדגל שלנו (אחת הבעיות עם אלה שעזבו את האתר היתה שהם חשבו ש"זה לא מעניין אף אחד". אבל זה מעניין וחשוב לי. אז עזבו. סיקורים מהאולם עצמו חשובים לי יותר מכל דבר אחד באתר. ככה זה תמיד היה וככה זה תמיד יהיה כל זמן שאני כאן)

  3. פוסט מצוין אורן. תמשיך להביא לנו את מסעה של פוטלנד העונה, נקווה שיהיה להם יותר מוצלח בשאר המשחקים (חוץ מבדאלאס כמובן). ניפגש בראשון באמריקן איירליינס סנטר.

  4. אחלה סיקור אורן. וויטסייד נראה ממש חסר חשק במהלכי מסויימים וזה רע למשחק הראשון בעונה, למרות ש-19 ריבאונדים ו-6 מ-7 מהשדה זה לא רע בכלל. הופתעתי לראות את רודני הוד פותח על חשבון קנת' בייזמור.

  5. תודה אורן, פשוט כיף כל פעם לקרוא את הסקירות שלך מתוך חדר ההלבשה.
    וויטסייד למרות השורה סטטיסטית המרשימה שלו הציג הגנה מזעזעת. התחיל באי-שמירה בפוסט: https://youtu.be/lBfvl_PrySo?t=318
    ואז המשיך בחוסר שמירה על אזור העונשין: https://youtu.be/lBfvl_PrySo?t=439
    וסיים באי-שמירה לאחר פיק אנד פופ פשוט מאוד, פעמיים רצוף: https://youtu.be/lBfvl_PrySo?t=497
    הוא היה החוליה החלשה הלילה בפורטלנד
    מיאמי קורצת ואומרת "שלום".
    ושוב, תודה רבה על הסיקור מהמגרש! זה לא ברור מאליו.

  6. כל כך קרוב לשלמות כדורסלנית, גופנית, בחייאת לא רק הג'וקר נצבע בירוק עכשיו.
    ואולי דנבר עלו על משהו. אולי להעלות את יוקיץ' רק לסופי משחקים חשובים, לשמור אותו לרגעים הכי קשים. וגם הקטע הקטן הזה של אשכרה לקלוע מהשלוש, למה לא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט