חם מהתנור: ציון קרע את המיניסקוס; בראון, סאבוניס, הילד, מארי ופרינס מאריכים חוזה

מועד פתיחת העונה מביא איתו גם את הדדליין להארכות חוזה לנבחרי דראפט 2016 ובאופן לא שגרתי אנחנו זוכים לפרץ של הארכות כאלו. עד כה 9 מתוך נבחרי הסיבוב הראשון זכו להארכת חוזה: בן סימונס (1), ג'יילן בראון (3), באדי הילד (6), ג'מאל מארי (7), דומנטס סבוניס (11), טאורן פרינס (12), כריס לאברט (20), פאסקל סיאקם (27) ודיונטה מארי (29).

*

הפציעה המסתורית בברכו של הבחירה הראשונה בדראפט, ציון וויליאמסון, התגלתה כקרע במיניסקוס. וויליאמסון עבר ניתוח וצפוי להחמיץ בין 6 ל-8 שבועות לפני שיערוך את הבכורה בליגה. וויליאמסון קלע 23.3 נקודות למשחק בקדם העונה עבור קבוצתו, ניו אורלינס פליקנס.

*

הבוסטון סלטיקס סיכמו עם ג'יילן בראון על הארכת חוזה ל-4 שנים בשווי של 115 מיליון דולר. 103 מיליון מובטחים לשחקן כש-4 מיליון נוספים מגיעים כתמריצים סבירים ועוד 8 מיליון כתמריצים לא סבירים. הבחירה ה-3 בדראפט 2016 קלע בעונה שעברה 13 נקודות למשחק לצד 4 ריבאונדים. בראון, ששיחק בקיץ בנבחרת האמריקאית לאליפות העולם, הופך לשחקן הראשון בסלטיקס מאז 2009 שזוכה להארכת חוזה לרוקי.

*

סן אנטוניו סיכמה עם דיונטה מארי על הארכת חוזה של 64 מיליון דולר ל-4 שנים. מארי לא שיחק כלל ב-2018/19 עקב פציעה, אבל ב-2017/18 קלע 8.1 נקודות עם 5.7 ריבאונדים למשחק ונבחר, בשנתו השנייה בליגה, לחמישיית ההגנה השנייה.

*

דומנטס סבוניס סיכם עם אינדיאנה פייסרס על הארכת חוזה לארבע שנים בשווי 77 מיליון דולר עם תמריצים שיכולים להעלות את ערכו עד ל-85 מיליון דולר. לאחרונה נפוצו שמועות שהפייסרס מחפשים טרייד לסנטר המוכשר עקב הצפיפות בעמדה לצד מיילס טרנר.

*

טאורן פרינס סיכם על הארכת חוזה של 29 מיליון דולר לשנתיים בברוקלין, אליה הגיע בקיץ מאטלנטה. בעונתו האחרונה בהוקס פרינס קלע 13.5 נקודות למשחק עם 2.2 שלשות שנכנסו ב-39%, לצד 3.6 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים וחטיפה.

*

הקינגס הגיעו להסכמה עם באדי הילד על הארכת חוזה של 86 מיליון דולר ל-4 שנים, שיכולה להגיע ל-94 ול-106 מיליון בהתחשב בתמריצים בחוזה. אחרי שהילד דחה הצעת חוזה של 90 מיליון ל-4 שנים ללא כל תמריצים ורמז שעלול לבקש טרייד במהלך העונה במידה ולא יזכה להארכת חוזה. התמריצים שיובילו החוזה ל-94 מיליון דולר נחשבים כאלה שיוכל להגיע אליהם בקלות, כמו טופ 10 בכמות השלשות לעונה והופעות בפלייאוף.

חשוב לציין שהחוזה של הילד נחשב חוזה יורד – השנה בה ירוויח את כמות הכסף הגבוהה ביותר היא 2020/21, כשהמשכורת שלו תרד משנה לשנה עד לעונה הרביעית בה היא צפויה לתפוס 13.5% מתקרת השכר. הילד בן ה-26 קלע העונה 20.7 נקודות למשחק ב-42.7% מהשלוש (7.9 זריקות במשחק), לצד 5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק, כולם שיאי קריירה. הוא פתח בכל 82 המשחקים של הקינגס העונה.

*

קליבלנד משכה את אלפונזו מקיני לאחר שהאחרון שוחרר מגולדן סטייט, וכעת הוא שחקן הקבוצה. מקיני קלע 4.7 נקודות ב-13.9 דקות למשחק עבור הווריורס ב-2018/19, כשהוא פותח ב-5 משחקים עבור סגנית האלופה.

*

ממפיס לא תממש את השנה הרביעית בחוזהו של ג'וש ג'קסון שהגיע אליה בקיץ מפניקס וכך הבחירה הרביעית בדראפט 2017 יהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל בסיום העונה. ב-2018/19 ג'קסון קלע 11.5 נקודות במשחק.

*

ג'ו אינגלס סיכם על הארכת חוזה לשנה אחת ביוטה, בה ירוויח 14 מיליון דולר. ההארכה תקפה ל-2020/21, כך שאינגלס יהיה חופשי ב-2021/22. בעונה האחרונה האוסטרלי החשוב ביותר מאז ניק קייב קלע 12 נקודות עם 5.7 אסיסטים ו-4 ריבאונדים במשחק.

*

מיאמי השעתה את דיון וויטרס ממשחק הפתיחה של העונה לאחר התנהגות בלתי ספורטיבית. מקורות בליגה טוענים שהקבוצה מנסה להעביר את וויטרס בטרייד מאמצע העונה שעברה, ללא הצלחה. בעונה החולפת הוא קלע 12 נקודות ב-26 דקות למשחק.

*

קייל קוזמה (18.7 נקודות למשחק בעונה האחרונה) לא ישחק במשחק פתיחת העונה של קבוצתו, הלוס אנג'לס לייקרס, נגד יריבתם העירונית, הקליפרס.

*

ברנדון אינגרם, מאליק ביזלי, חואנצ'ו הרננגומז ושחקנים נוספים יהפכו לשחקנים חופשיים מוגבלים בסיום העונה לאחר שלא חתמו על הארכת חוזה.

*

הניקס מימשו את האופציה על פרנק ניליקינה וישאירו אותו בקבוצה גם ב-2020/21. הרכז הצרפתי והבחירה השמינית בדראפט קלע 5.7 נקודות עם 2 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-21 דקות למשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 121 תגובות

  1. מהלך טוב של סקרמנטו. הצליחו להשאיר אותו ולהבטיח לו פחות ממה שהם רצו מההתחלה, כשהעובדה שזה חוזה יורד חכמה במיוחד כשמתחשבים בהארכות העתידיות של באגלי ופוקס. אוהב את החוזה הזה, למרות שהוא מסמן לבוגדנוביץ' את הדרך החוצה.

  2. יש טענה שגם בראון מהסלטיקס רוצה חוזה דומה.
    קודם שיגיע לממוצע עונתי של 20-21 נקודות למשחק ואז נדבר…

      1. כבר לא יקרה, בכל מקרה קיוויתי שישמש בטרייד, מצד שני אם קאט יכריח טרייד אני מקווה שאיינג יכניס את בראון לסיפור עכשיו כשיש לו חוזה בסכומים גבוהים… לא רואה את בראון מגיע ל 20+ נקודות לעונה בממוצע למשחק ומאד מקווה שאתבדה.

  3. האמת… עסקה טובה גם לקינגס (בעיקר החוזה היורד)
    וגם להילד שגורף קופה שדי משקפת את היכולות שלו.
    אם ימשיך בגרף העלייה החוזה הבא כבר יהיה מפנק הרבה יותר

  4. יופי של דיל לקינגס. יש להילד את המגרעות שלו אבל בימינו שחקן עם יכולת קליעה כזו הא נכס שאסור לפספס והם הוציאו כאן מחיר מצוין.
    השוק של הקיץ הבא ממשיך להתייבש, מזיג יכול לקחת שנת חופש…

  5. בוגדנוביץ' לא על חוזה רוקי לכן הוא לא נכנס תחת המגבלה ויוכל לקבל הארכת חוזה גם במהלך העונה. לא סביר בכלל שזה יקרה מכיוון שהוא מוגבל ל-120% משכרו הנוכחי והוא יוכל בקלות לקבל יותר.

        1. היו מציעים רזי כבר אמרתי לך. גיילן כרגע שחקן סביר פלוס. תג המחיר שלו הוא כ30 מיליון והיה ברור שיש קבוצות שהיו מציעות את זה.
          אני אגב חושב שבראון עוד צעיר ויכול לתת הרבה לסלטיקס. 20 הוא לא יקלע כנראה כי קמבה וטייטום אמורים לקלוע ככה אם הוא יתן 17 18 ועם חמישיות הגנה זה מספיק.
          אם בן סימונס קיבל 170 גיילן שווה בהחלט 115.

  6. בואקום החוזה של סאבוניס סבבה, אבל עם ה-4/80 של טרנר הם משלמים יותר מדי לשני שחקנים שנותנים תפוקה שלילית יחד על המגרש

  7. אני חשבתי שלא נראה עוד הארכת חוזה אחת אחרי סימונס…
    בסוף כולם יסגרו בשעה הקרובה.
    הקיץ הקרוב יהיה מדבר.

    1. כרגע יש את מונטרז הארל ו-ואן ליט, אבל לאור היובש יש כמה שחקנים שיכולים לצאת מהשנה האחרונה בחוזה (היווארד ודריימנוד אם אני זוכר נכון)

            1. 😂😂😂😂
              ההוקס לא יתנו לו חוזה גבוה לגעתי. שארלוט בהחלט כן

      1. הבולטים: דראגיץ', דרוזן, אינגרם, גלינארי, דראמונד, ואן וליט, בוגדנוביץ', פורטר, טאורן פרינס, מארק גאסול, סרג' איבקה, מרקוס מוריס. קבוצה שלא עושה גמר מערב (או מזרח). דיוויס וגורדון היווארד יכולים לצאת מהחוזה, אבל תהיה הפתעה אם יעשו זאת.

  8. 1. ההחתמה של בראון נראית לי כמו התקף פאניקה של איינג'. החתמה שצריכה לרוץ חזק לתואר הארכת החוזה הכי גרועה של הקיץ.
    2. ומאחת הכי גרועות לאחת הכי טובות. סקרמנטו מתחתימה את באדי הילד על 86+ ל-4 שנים. אפילו ב-100 מליון זו החתמה טובה מאוד. סקורר שכבר שנתיים קולע מעל 42% לשלוש ונמצא בשיא הכושר שלו.
    3. סאבוניס הופך להיות אוברפייד. טרייד על גלינארי היה הרבה יותר מתבקש לדעתי. בעידן שבו JV מקבל 45 ל-3 שנים אחרי סיומת עונה של 20/10 בממפיס (וזה אפילו לא נחשב חוזה טוב) וקאפלה מקבל משהו כמו 18.5 לעונה, לא ברור לי למה אינדיאנה הסכימו לשלם סכום כזה על סאבוניס, במיוחד כשיש להם את טרנר.

  9. אני לא זוכר בשנים הקודמות מבול של הארכות חוזה לפני הקיץ. מעלה כמה שאלות:
    .
    1.האם הקבוצות לא מפחדות מירידת תקרת השכר? מצב בו התקרה יורדת מאפשר להן לשלם פחות כסף לשחקנים, כי יש פחות כסף לחלק. כשהן מחתימות אותן מראש הבעלים מבטיחים לשלם יותר, גם אם התקרה תרד – כל עוד לא תהיה ירידה דרסטית בתקרת השכר הקשיחה. יכול להיות שמצב בו קבוצות חותמות על הארכות חוזה אומר שהן לא חושבות שהתקרה תרד אלא להפך. יכול להיות ששחקנים איימו בחתימה על הצעת הסף לשנה אחת, לפני שהם יהפכו לשחקנים חופשים בלתי מוגבלים בקיץ של 2021, בו התקרה אמורה לקפוץ ב-10-15%. זה מראה שאין פחד מהירידה של התקרה, לפחות אצל הקבוצות שהאריכו את החוזה.
    .
    2.יכול להיות שהפחד קיים, אבל הליגה אכן הופכת לליגה של שחקנים. אולי ההנהלות לא רצו מצב בו הן משוות חוזה ומשאירות שחקן שלא רוצה להיות בקבוצה, לפני שביתה איטלקית שלו או דרישת טרייד. סביר שזה המקרה אצל בראון והילד שדחו הצעות יחסית יוקרתיות, כשלבראון זה השתלם בענק (קיבל 115 מיליון ל-4 שנים אחרי שדחה, לפי השמועות, 80 ל-4). במקרה של הילד זה נראה יותר כמו פשרה שמרצה את שני הצדדים. ראינו המון כוכבים או סתם שחקנים טובים מאוד דורשים טרייד. כאן ההנהלות מבטיחות עוד קצת שקט נפשי לקראת השנים הקרובות.
    .
    3.לא בדיוק קשור, אבל בכל זאת: חוזה מעולה של הספרס. 16 מיליון דולר לשנה לשחקן הגנה כמו מארי זה מאוד משתלם, למרות שהוא רכז שלא מוסר (2.8 אסיסטים למשחק בעונה האחרונה) או קולע מבחוץ. הפוטנציאל שלו היה עצום לפני הפציעה והוא היה לא רע בפרה-סיזן, ככה שזה יכול להתברר כדיל מבריק ממש עבורם. אני מאמין שהוא רכז העתיד שלהם, מה שהופך את דריק וויט למועמד מאוד מעניין לטרייד עם קבוצה שתרצה שדרוג בפוינט שלה.

    1. בגדול זה מרגיש כמו תגובת שרשרת שבגלל שהשוק בקיץ מתייבש המנג'רים פוחדים שהשחקנים שלהם יקבלו הצעות גבוהות שיאלצו להשוות (או לוותר עליהם).

      1. גם דרך להסתכל על זה, למרות שפחות מתאים במקרה של בראון שהיה מקבל חוזה בסדר גודל דומה בקיץ (המקסימום לא רחוק מה-115 ל-4 שקיבל). חושב שזאת הייתה האסטרטגיה של סקרמנטו בחוזה היורד של הילד ושל אינדיאנה עם סאבוניס. אולי גם של הספרס עם מארי, למרות שהוא יכל לקבל הרבה יותר בקיץ אם הוא באמת חוזר למה שהיה ב-17/18

      2. מסכים. מארי הוא רכז שלא מוסר ולא קולע מבחוץ (ואת זה רשם רועי שהיה בעד החוזה). לתת לו 16 אחרי שנה שלמה של פציעה זה רק בגלל הפחד מהשוק הריק

    2. מסכים, החתמות מטורפות לגמרי.
      .
      אני מאוד אוהב את ההחתמה של מארי, אבל לדעתי הם צריכים להשאיר את וויט ואולי להשתמש בו כפוינט כשמארי בסקנד גארד ודרוזן בסמול פורוורד, אחלה קו הגנתי מאחור.
      .
      אם יטרידו את וויט, לדעתי כדאי להם להביא סנטר טוב שיוכל לקלוע ולהשלים את אולדריג' סטייל פאו גאסול לפני שהוא התחיל את הירידה העצומה.

      1. יכול להיות שזה יקרה, אבל חוסר הקליעה של שלושתם מדאיג. לכן יכול להיות שדרוזן יסומן כחוליה החלשה ויהיה במקום אחר, אלא אם נראה פתאום את וויט או מארי הופכים לאופציות יציבות מרחוק. וויט לא היה רחוק מזה כשקלע ב-35% מהשלוש כשחקן חמישייה השנה, אבל זה לא מספיק. לא אתפלא אם נראה אותו מתאחד עם דווין קייסי בדטרויט

    3. דרק וייט כוכב עליון לא הולך לשום מקום. מי שצריך להגיד שלום זה דרוזן. בין מורי, וייט, ווקר, קלדון ג'ונסון ופורבס, עם מילס מהספסל, פשוט אין לנו מקום בשבילו. מי שאולי יוטרד זה בלינלי – צלף מנוסה בחוזה נמוך יכול להתאים לקונטנדרית.

  10. מסתבר שדיוויד גריפין לא הצליח להעביר את מנחוס הפציעות של הפליקנס.
    אולי צדקו כל אלה שהזהירו מפני מבנה הגוף של ציון, וצורת המשחק.
    שנאמר, שקנאי אחד מבשר על חורף של פציעות. איזה מזל רע.

  11. חבל מאד מאד מאד על זאיון, נקווה שיחזור שלם ובריא. לא מבשר טובות להמשך.
    .
    דזונטה יכול להתברר כאחלה חוזה, אם הוא חוזר בכושר ולא יהיו השלכות לפציעה בעתיד. מניח שההארכות של וייט-ווקר לפני מספר ימים עזרו לספרס במשא ומתן… וששלוש ההחתמות האלה יעזרו במשא ומתן עם דרוזן…. מקווה שהוא לא יתפשר ויוטרד. אולי שרלוט? מיניסוטה? מישהו שומע?
    .
    לא חושב שלאיינג הייתה ברירה אלא להשאיר את בראון, אחרי כל הנכסים שאיבד, ולדעתי בראון יהיה שווה את הכסף בעתיד – אחרי. שכולם עזבו אין סיבה שלא יתפוס מקום מרכזי יותר במערכת – 2018 אול אובר אגן.
    .
    אאל"ט את טרנר אפשר יהיה להטריד כבר העונה. נראה איך העונה של אינדי תתפתח, אבל אם תהיה להם הזדמנות בשוק זה בהחלט יכול לקרות.

          1. בכל מקרה הארכה בהחלט טובה מבחינת המחיר של הספרס . מארי את וויט לדעתי מסומנים במועדון כצמד המוביל בשנים הקרובות.

          2. לא יודע אם היה ספק או לא, אבל אני מניח שעצם זה שהם במערכת יצר אצל מורי הבנה שהספרס לא חייבים אותו. אם היו במקומם שני סנטרים צעירים, אני מניח שיכל לדרוש, ולקבל, יותר. ברור שגם הפציעה שיחקה כאן תפקיד, אבל לא חושב שרק היא.

    1. הנה, קופצ'אק שמע אותי והכריז ששארלוט תיבנה דרך בחירות דראפט ו-
      Savvy trades.
      .
      הנה למשל משהו שעובר – דרוזן עבור קודי זלר, מק"ג, וברידג'ס הצעיר. הם מקבלים כוכב שיוכל לריב עם טרי, אנחנו מקבלים 3 SF, אחד צעיר ומבטיח והאחרים בחוזים נוחים של שנה ושנתיים. קניתי.
      .
      http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yxs3trfv

      1. מיטש קופצ'אק זה לא האיש, שההחלטה הראשונה שלו היתה להחליף את שי גילגוס-אלכסנדר, במיילס ברידג'ס?
        ואז מוותר על קמבה ומחתים את רוז'ייר ב-20 מיליון?
        מה זה savvy.

    1. יש מחליף טוב ל-KD + עונת הרצה.
      בכלל החתמה מצוינת, SF טוב הוא לא מצרך שכיח בליגה, אתלטי, קליעה מעולה מהשלוש. אטלנטה אהבלים שנתנו כזו מתנה.

        1. זה לא הימור רע בהתחשב בפוטנציאל והוא אפילו לא צריך להשתפר כדי להיות שווה את הכסף, רק להמשיך לקלוע 13-14 עם כמעט 40% לשלוש

        2. 14 מיליון היום זה שכר של נגר זב חוטם.
          פירסמתי כבר את המחירון ועדיין אנשים מופתעים.
          מחירון 2020 שוב

          שחקן סביר כ20 מיליון
          שחקן סהיר פלוס כ30 מיליון
          אולסטאר כ36 מיליון
          סופרסטאר 40 מיליון פלוס

          כמובן בהתאם למה שהחוזה מאפשר.
          14 מיליון בהחלט השווי של פרינס בטח לקבוצה כמו ברוקלין. בהוקס הוא אולי לא שווה את זה.
          הלו ביסמק ביומבו עושה 17

  12. גרם דג'ונטה יושב יפה, ומפה לשם, "ריצ' פול" ממשיך להביא יופי של חוזים למיוצגים שלו.
    מחכה כבר לאפיזודה הקרובה, עם מונטרז הראל… כמה זה היום, 6? תשלש.

  13. עד כמה מצבו של ג'וש ג'קסון עצוב? הגריזליס החליטו לא לממש את האופציה על השנה הרביעית בחוזהו. מה שאומר שהוא יהיה שחקן חופשי בקיץ.

  14. אם אני הייתי ציון ווליאמסון או הפליקנס ולמיטב הבנתי יש לו בעיות ברכיים שקשורות למשקל , הייתי מרים טלפון לסאם הינקי ושואל אותו מה הוא עשה עם אמביד שהיו לו פציעה קשה בכף הרגל ולאחר שנתיים בחוץ חזר ומאז אין לו בעיות בכף הרגל.
    אם צריך שישב כל השנה ויטפל בעצמו

  15. טוב, כנראה לא קראתי נכון את הסכום המופרע שיקבל ג'יילן בראון… 28.75 מיל' לעונה, תכלס זה מקס', ל-4 עונות…
    מקום ה-4 בגארדים בליגה, אחרי קליי, באטלר ובוקר.
    בתור פרופורציה, השכר של בראון כבר משתווה למה שעשה גארד מוכשר אחר, מאנו ג'ינובילי, בכל הקריירה.
    אבל אם בוסטון רגועה – אז גם אני.

  16. Utah Jazz forward Joe Ingles has agreed to a one-year, $14 million extension, keeping him under contract with the franchise through 2021-2022, agent Mark Bartelstein of @PrioritySports tells ESPN.

  17. כמה מילים על תיקון קרעים במיניסקוס.
    .
    המיניסקוס היא רקמה סחוסית שנמצאת במפרק הברך, בין עצם הירך לשוקה. המיניסקוס (לצורך העניין – המיניסקוסים. יש 2 כאלו בכל ברך: הצידי, והתיכון) בנוי בצורת האות C, כאשר תפקידו הוא לשמש כבולם זעזועים.
    חלק ניכר מהאוכלוסייה יסבלו במהלך חייהם מקרע מיקרוסקופי במיניסקוס, ברוב מכריע של המקרים, זו פציעה שמחלימה בעקבות מנוחה.
    כדורסלנים הם אוכלוסיית סיכון לפציעות במיניסקוס, היות ואחת הסיבות המרכזיות לקרע שכזה היא טראומה בעקבות תנועה סיבובית של הרגל כאשר זו כפופה (תדמיינו שחקן כדורסל מגן. הטובים שביניהם כפופים כאשר הם עושים זאת. עכשיו תוסיפו תנועה צדית, ואת כמות המגע שיש במהלך משחק הכדורסל).
    אז יש טראומה למיניסקוס כגורם לקרע. סיבה שנייה היא קרע ניווני –
    שחיקה ממושכת של המיניסוקס שגורמת לו "להתפורר".
    במקרה של ציון מדובר על מקרה א', שאירע במהלך משחק קדם העונה מול הספרס.
    .
    אז מה אפשר ללמוד מהדיווח נטול המידע על הטיפול בפציעה של ציון?
    רק דברים טובים (טוב, מעבר לעובדה שהוא נפצע).
    א. הוא עבר ארתרוסקופיה. למה זו חדשה טובה? בגלל שזה ניתוח קל שכולל פלישה מינימלית לברך (להבדיל, נגיד, מניתוח פתוח, שאותו עושים כאשר ישנה פגיעה רחבה לרקמות החיבור במפרק).
    ב. וזה החלק החשוב –
    מדובר על תקופת החלמה של 6 עד 8 שבועות, ולא רק 4.
    על פניו, אם תקופת ההחלמה הייתה 4 שבועות, זה היה מצב טוב יותר. אבל זה לא המצב –
    ישנם 3 דרכי התמודדות עם קרע במינסקוס במהלך ארתרוסקופיה:
    תיקון (תפירה).
    הסרה חלקית.
    הסרה מלאה.
    נתחיל דווקא מהאחרון. לפעמים הקרע הוא כזה שהוא לא מאפשר תיקון, ואז פשוט המנתח מסיר את המינקוס הפגוע (זה היות והמינסקוס היא רקמה שקשה לה מאוד להחלים. לחלק הפנימי שלה כמעט ולא מגיע אספקת דם, ולכן פגיעה נרחבת מסתיימת בהסרת המיניסקוס)
    כאשר מדובר על קרע ניווני, הבדיקה הארתרוסקופית תגלה בדרך כלל רסיסי מיניסקוס שאי אפשר לתפור, ואז הרופא יסיר את אותם חלקיקים שבורים. זו הסרה חלקית של המינסקוס.
    תיקון עושים כאשר יש איך לתפור את החלק הקרוע (זה לא תפירה עם חוט ומחט. למעשה משתמשים במעין מהדקים שמחברים את המיניסקוס לברך עם הזמן אותם מהדקים הופכים לחלק מהעצם).
    תיקון מיניסקוס זה ניתוח עם סיכון נמוך מאוד, ועם סיכויי הצלחה גבוהים מאוד להחלמה מלאה ללא תופעות לוואי.
    .
    וזה מחזיר אותי לידיעה המקורית, ולסיבה שתקופת החלמה של 6 – 8 שבועות אלו חדשות טובות –
    הסרה חלקית/מלאה של המינסקוס, זה טיפול שדורש תקופת החלמה קצרה יותר. בדרך כלל עד 4 שבועות.
    אבל תיקון המינסקוס דורש תקופת החלמה של 6 עד 8 שבועות, שזו התקופה המדווחת בנוגע לציון.
    .
    השורה התחתונה –
    ציון יחמיץ 20 – 30 משחקים בעקבות הארתרוסקופיה. אני מקווה שהפליקנס יוסיפו לכך עוד כמה שבועות של עבודה על קונדישנינג.
    אם אלו אכן יקרו,
    אז לא תהיה השפעה ארוכת טווח של פציעה זו על ציון. אולי אפילו ההפך –
    אם ינצלו הפליקנס את הזמן בשביל להכין את ציון פיזית לקריירת ה-NBA שלו, הוא יוכל לצמצם משמעותית את הסיכון שלו לפציעות משמעותיות בהמשך הקריירה.

    1. יופי של מידע, החכמתי.
      חצי הכוס המלאה – ציון יחזור לפעילות מלאה כמו חדש (אם אין הפתעות נוספות). יפה.
      והריקה – הפרויקט של הפליקנס יידחה בחצי עונה, בעצם אפשר לומר כל העונה הקרובה.
      צודק?

      1. גריפין הוא GM חכם. הוא לא ילחיץ את ציון לחזרה מהירה, מה שישיג לקבוצה (לדעתי) דבר אחד ממש חשוב:
        שקט.
        הורדת מפלס הציפיות.
        בלי ציון ל-30 משחקים, ואחר כך עם ציון מתחיל עונה, כאשר כל הליגה כבר בכושר שיא? אף אחד לא יצפה מהפליקנס להתקרב להיות קבוצת פלייאוף.
        זה יאפשר לקבוצה לתת עונת מבחן לשורה של שחקנים צעירים שהגיעו לקבוצה עם סימן שאלה, זה יאפשר לקבוצה לקדם את הרוקים הנוספים, זה יאפשר לקבוצה להגיע לעונה הבאה מוכנים יותר.

        1. כן, מה שהנחתי.
          ממילא לו"ז תחילת העונה של הפליקנס קשה מאוד. גם עם ציון זה היה קשה לחבר את החלקים החדשים. עכשיו בלעדיו, שמונה הראשונות עלולות להיות מהר מאוד במרחק 7-8 משחקים, וזה אומר, שום שאיפת פלייאוף ריאלית עוד העונה (אם היתה כזו).
          מבאס מאוד עבורנו הצופים, אבל אלה חדשות טובות – עד כמה שלא נעים לומר – לקבוצות שצפויות להיאבק שם על מקום, פורטלנד, גולדן סטייט, הספרז. אפילו הלייקרס והקליפרס, החזקות יותר לכאורה, שפתיחת עונה צולעת יכולה לסבך אותן.

          1. נ.ב. וגם השלכות על תואר "רוקי העונה" (אני אף פעם לא ייחסתי לו כזו משמעות), אבל יותר מזה – גריפין אולי יצטרך לחשוב גם על שינוי ברוסטר. יש שם ממילא הרבה יותר מדי גארדים על חשבון פרונט חזק.

        2. גיא גם עם זאיון הפלאיקנס לא קבוצת פלייאוף אין להם כלום שם פרט להולידיי רדיק וטיפה אינגרם שלא מתאים ליד זאיון, לונזו אחר בול לא יהיה ג’יימסון קיד כמו שרשמת לפני שנה וחצי. התאמות הגנתיות לוקח זמן לעשות , התקפית גם הם חלשים

            1. לא הייתי מזלזל ככה. אל תשכח שיש שם גם לונזו וגם אינגרם… לא חסרים שם שחקנים טובים שיתנו עוד קפיצה השנה.

            2. אמרתי סיכוי טוב מאד. לטעמי עדיין יסיימו 12 כי אוק מיני וממפיס זה נורא פשוט וקשה לרדת מתחתם. אבל לא יפתיע אותי מקום 14

            3. אם אוקלהומה תחליט להיות תחרותית, לא לפרק, וכריס פול במצב רוח לשחק – היא יכולה להיות סוס שחור בכניסה לפלייאוף. חומר שחקנים לגמרי לא רע. הכל תלוי בפרסטי. קבוצה שכרגע קשה מאוד להמר עליה.

          1. ברשימה שלי, הם לא נכנסו לפלייאוף, גם עם ציון.
            זה לא משנה את העובדה שציפיות בהחלט היו. לא אני, ולא אתה, קובעים את רמת הצפיות מהקבוצה, את רמת הלחץ.
            אלו התקשורת, והאוהדים דרך הרשתות החברתיות, שיוצרים את אותו לחץ, שכותבים את הנרטיב על פיו בהמשך שחקנים לא אחת נשפטים.

            1. גיא ציפיות של אוהד בודד? גם לפי הליין של וגאס הם לא עושים פליאוף, חוץ מכמה אוהדים בודדים אף אחד לא ציפה מהם לפלייאוף, כמו שאף אחד לא מצפה מהסאנס

            2. בדיקה קצרה מגלה שלפני הפציעה של ציון, הפליקנס בווגאס נמצאים לצד הקינגס והמבריקס, כקבוצות של ה-"כמעט",
              אחרי קליפרס, רוקטס, ג'אז, דנבר, לייקרס, גולדן, בלייזרס, ספרס.
              הימור על הגריזליס כקבוצת פליאוף היה שווה בין 1,200 ל-1,400 דולר, על כל הימור של 100 דולר.
              הימור על הסאנס כקבוצת פלייאוף היה שווה בין 1,000 ל-1,150 דולר, על כל הימור של 100 דולר.
              הימור על הפליקנס כקבוצת פלייאוף היה שווה על כל 100 דולר בין 250 ל-305 דולר.
              הימור על הספרס שווה על 100 דולר בין 40 ל-66 דולר.
              הימור על הבאקס שווה על כל 100 דולר בין 1 דולר ל-2 דולר.
              .
              אז הם אכן נתפסו כאנדרדוג, אבל כזה עם סיכוי ממשי.

  18. אתמול הבאתי את זה
    טוב יש פה חומר מעניין על האם ציון יהיה שחקן פציע. הבחור עבר כמה פציעות ברך גם בתיכון. מצ,ב גם סרטון שמסביר על הסכנות אצל ציון.
    https://www.sbnation.com/nba/2019/10/18/20920951/zion-williamson-injury-new-orleans-pelicans-right-knee-college-duke-shoe-high-school

    הוידאו-מומלץ מאד מנתח את מבנה הרגל של ציון שלא תקני הוידאו מ17 באוק לפני שנא פירסמה שציון יעדר כמה שבועות
    https://www.youtube.com/watch?v=HGRnMIRCtDU

    זה נראה כמו גרג אודן, מקווה בשבילו שזה לא יהיה המצב. יש לו סכנה לacl.
    יהיה מצחיק עבור ניו אורלינס אם ציון יהיה פצוע כרוני שבלונזו איירבול יתלו את יהבם.
    חבל מה זה רציתי לראות את ציון כבר מדנקק על אנשים

  19. אכן ניק קייב היצוא מספר 1 של אוסטרליה ביחד עם ניקול קידמן וקיילי מינו.
    ניק דה סטריפר. אני הייתי גרופי שלו עוד בתחילת שנות השמונים, בסוף דרכה שללהקתו האוסטרלית מסיבת יום הולדת ובתחילת דרכו עם הזרעים הרעים. שני התקליטים הראשונים שלו עם הזרעים הם מאסטרפיס כמו כל מה שהוציא עם הבירסדי פארטי והבויז נקסט דור להקתו הראשונה. בתחילת הדרך של הזרעים הוא היה מושפע מהבלוז של השחורים של תחילת המאה ה 20 ובעיקר זה שמוצאו בטקסס וגולם בזמר שנקרא למון ג'פרסון והיה עיוור.

    1. משוכנע שאתה מכיר, אבל על הצ'אנס שאולי לא – תקשיב גם לאלבום הקאברים שלו עם הסידז. יש שם ביצועים מדהימים לשירים שכביכול אסור לגעת בהם, של הנדריקס והוולווט. בכלל אלבום מדהים מדהים, ואני לא אוהב יותר מדי קאברים כעיקרון. זה החריג.

      1. יש לי את הדיסק באוטו אבל כפי שציינתי אני יותר בקטע של הפארטי והאלבומים הראשונים של הסידס ואלה שבליקסה היה חלק מהם עם כל הכבוד שיש לי לאליס. הבכור מת וממנה לנצח שני התקליטים של קייב שאני הכי אוהב ביחד עם ג'אנקיארד.

  20. צריך להוסיף מילה על החוזה החדש של באדי הילד. אין דרך אחרת לכתוב את זה, חוץ מ-"שיחקו אותה בענק, הקינגס!"
    .
    2 דברים צריך לדעת על הילד:
    הראשון.
    הוא סיים את עונתו ה-3 בליגה עם 20.7 נק', 56% אפקטיבי, 42.7% מהשלוש.
    וזו לא עונה חריגה. האחוזים שלו בכל 3 העונות הם 54.5% אפקטיבי, 41.9% מהשלוש.
    עד כמה נתוניו מיוחדים?
    ב-3 השנים האחרונות, השחקנים שהגיעו לרף של 20 נקודות, 55% אפקטיבי, 40% מהשלוש, הם:
    קרי (3 פעמים), קליי (3 פעמים), טאונס (פעמיים), קיירי, לאורי, ביל, דוראנט.
    אין שחקן ברשימה עם פחות מ-2 הופעות באולסטאר.
    כל השחקנים ברשימה קיבלו חוזה מקס.
    .
    השני.
    הילד בתחילת העונה יחגוג 27. זה אומר שהקינגס מקבלים שחקן בשיאו ל-4 עונות (ללא אופציית יציאה מהחוזה) למשך כל שנות השיא של הקריירה שלו.
    .
    עכשיו, כאשר לוקחים בחשבון שהקיץ הקרוב יהיה קיץ יבש במיוחד (שוק שחקנים חופשיים מצומצם להפליא), מה שאומר שהילד בהחלט יכול היה למשוך הצעת מקס,
    כאשר לוקחים בחשבון שחלק גדול מהחוזה הוא תמורת תמריצים שמצמצמים פלאים את הסיכון שהקינגס לוקחים,
    וכאשר לוקחים החשבון את הסכומים שחבריו של הילד למחזור מקבלים ביום האחרון,
    אז בכלל, הקינגס זוכים לצל"ש על ניהול מבריק.
    .
    (כאוהד סאנס, אני יכול רק לשאוב תקווה מהמתרחש בסקרמנטו. לא ממזמן, לכתוב "קינגס" ו-"ניהול מבריק" באותו משפט, היה אוקסימורון)

    1. באדי ופוקס, החבר והשועל, שמשון ויובב, הם ה-poor man's splash brothers.
      אמורים לקחת העונה את הקינגס לפלייאוף. ביחד עם המפלצת באגלי. אני איתם. קבוצה מגניבה מאוד.

  21. תודה על העדכון.
    אחלה החתמה לקינגס. אפשר להמשיך לבנות בנחת ולהביא שחקן רציני בקיץ.
    החתמה לא טובה לבוסטון. בראון לא הוכיח שהוא ראוי ליותר מ-13 או 14 מיליון לעונה. בוסטון קבוצה עם מסורת ונמצאת בשוק גדול. תמיד יבואו לשם שחקנים. לא ברור לי למה התעקשו להשאיר אץ בראון.

    1. איזה שחקנים תמיד יבואו לבוסטון? מי שיבוא ידרוש מינימום את השכר של גיילן אחרת מי שיבוא זה קנטר ותייס.
      והקיץ כל הכוכבים סגורים הרמטית אלא אם כתה בונה על דיוויס בהחתמה חופשית. איינג הבין כנראה שad לא מגיע.
      והיי תמיד אפשר לעשות טרייד. חכה לחוזה דאינגראהם יבקש מהפליקנס 😂😂😂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט