פרוייקט פתיחת העונה – מזרח / פודקאסט דה סוויפ

פרוייקט פתיחת העונה – מזרח / פודקאסט דה סוויפ

רגע לפני פתיחת העונה, דביר, סתו, שגב ומרסלו התיישבו למרתון אינטנסיבי וניתחו את כל הקבוצות לקראת העונה הקרובה.

אילו מהלכים הן עשו בקיץ?
מהן השאלות החשובות לקראת העונה?
מה התקרה של כל קבוצה?
ועוד

חילקנו את זה לפי בתים לנוחיותכם
מתחילים במזרח (מחר נעלה את המערב)

לינקים להאזנה:
הבית האטלנטי – https://bit.ly/2MC8xZH
הבית המרכזי – https://bit.ly/2N0qtfu
הבית הדרום-מזרחי – https://bit.ly/2Myhymj

(כל הפרקים זמינים לנוחיותכם גם באפליקציות המועדפות עליכם)

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. אחלה, אתם גם בספוטיפיי.
    רק הערה, מקווה שלא חצופה מדי. תשמעו, על פניו זה המוןןןןןן זמן. 130 דקות סה"כ, וזה רק המזרח. לא יודע מתי אני מוצא זמן להאזנה רצופה כ"כ ממושכת. אומר בכנות. כי זו לא האזנה עם וידאו מול העיניים, ולא האזנה ברקע כמו מוזיקה.
    אין מצב שתתמללו הכל? גס, לא צריך לערוך. חישוב שלי, זה ייתן משהו כמו, בחישוב של נניח 5000 מילה לשעה, משהו כמו 10 אלף לכל המזרח. בחלוקה לשלוש, יוצא 3 טקסטים בשרניים, אבל יותר קל ומהיר לעיכול בעיניים.
    יודע שאף אחד לא חייב לי כלום, כן 🙂 אבל אם אפשר, יהיה פגז.
    תודה.

    1. היי סתם
      זכותך לא להתחבר לפורמט של פודקאסט, זה בוודאי לא לכולם. ועדיין, זה הפורמט המועדף עלינו ליצירת תוכן (אם כי אנחנו כותבים כתבות מדי פעם, הן לא המיין ביזנס שלנו). יש קהל רב לפודקאסטים בעולם וזה שוק שהולך וצומח. אני יכול לספר לך על עצמי, שככה אני מעביר כל בוקר בפקקים בדרך לעבודה וגם בחזרה, וזה זמן שאני לא יכול לקרוא בו טקסטים (ולא לעבור על החוק).

      חוץ מזה, הרבה מהדברים שאנחנו עושים בפודקאסט לא יכולים להיות מתורגמים לטקסט. אנחנו נהנים עם סאונד אפקטים, מעברונים, או קטעי ראיונות מוקלטים. בקיצור, אני חושב שהפודקאסט שלנו עובד סך הכול, ויש לנו את הביקורות שמגבות את התחושה שלי. האם זה אומר שכולם צריכים להאזין לפודקאסט? ממש לא, אבל אני כן מקווה שעם החיבור שלנו להופס נוכל לחשוף את עולם הפודקאסטים לקהל חדש שאולי לא התנסה בזה עד עכשיו.

      אה, וטכנית אני לא יודע איך אפשר לתמלל 5 שעות של דיבור מבלי להעסיק קטינים סיניים בסווטשופס (שמבינים עברית גם איכשהו)

      בכל מקרה, תודה על ההערות
      תמיד שמח להבין מה הלך הרוח בקרב הקהל הפוטנציאלי שלנו

      בינתיים עלו עוד שעתיים וחצי על המערב 🙂

      1. בצניעות, אני הקהל מספר 1 שלך… אומר את זה *דווקא* כמי שעתותיו בידיו (עד שהעבודה תחזור לצערי, ובכמויות), ומנצל את הזמן להמון מה שנקרא "העשרה ופנאי", כשספורט ומדיה איכותית על ספורט, במקום גבוה למעלה. ובגלל העומס והגודש הזה (יא אללה, העולם מתפוצץ) – אומר מה שאומר. אתה, ספק התוכן, נמצא בחזית מאוד קשה היום, על תשומת הלב שלי, הצרכן המפונק…
        אעשה כל מאמץ, אגב. ואז כהרגלי בוודאי גם אעיר לעניין.
        תודה על המאמץ בתשובה.

    2. אנחנו קודם כל פודקאסט ורק אח"כ כותבים, לכן התוכן שלנו הוא בד"כ אודיו. אבל אם אתה מכיר תוכנת תמלול טובה תן לינק ונדאג להמיר את ה"פנינים" שלנו גם לטקסט.

      לגבי הזמן מספר טיפים:
      1. אפשר תמיד להריץ קבוצות שפחות מעניינות
      2. אפשר לשמוע במהירות כפולה ואז הזמן מצתמצם

  2. – אהבתי את הנקודה על בחירת הזריקות של לאבין (וכל שיקגו). זה השתפר בקדם העונה כשהם זרקו הרבה יותר שלשות ולא בטוח שימשיך לאורך העונה. שנה שעברה הקבוצה של בויילן זרקה הרבה יותר מדי מיד-ריינג' והוא לא נראה מאמן טוב במיוחד בכל הקשור לניהול משחק, מעבר ליחסי האנוש הגרועים שלו.
    .
    – מניח שהמשפט על טוני סנל כסמול פורוורד הכי עצוב שראית בחיים היה לפני ה-depth chart של הווריורס…אני חושב שנראה המשך לשנה שעברה כשקנארד ובראון בשתי עמדות הכנף. קנארד יכול להראות הרבה יותר לדעתי – לג'יי ג'יי רדיק היה תיאום יפה עם גריפין ואין סיבה שקנארד לא יגיע לאותו מצב. מקווה שנראה את הפיסטונס משתמשים בכמה תרגילים שהם הריצו בקליפרס, כי הם יכולים להראות יותר טוב ביחד. יכול להיות שנראה גם הרכבים של גריפין ומוריס ביחד, כשמוריס יותר רים פרוטקטור.
    .
    – הם יכולים לסיים שוב מקום ראשון בליגה והביאו שלושה שחקנים שיכולים למלא את החלל שלו. מה שמדאיג אותי זה איך יאניס יתמודד עם הקיר שנרס שם מולו בפלייאוף (והכניסו גם באליפות העולם בכדורסל, למרות ששם לא הצליחו לרווח כמו שצריך) בגרסה של פילדלפיה שמספיק ארוכה בשביל לעשות את זה עם ריצ'רדסון, סימונס, הורפורד ואמביד. בודנהולצר לא ניסה יותר מדי הרכבים לפני הפלייאוף, בניגוד לקר או נרס, וזה הורגש. השנה הוא יצטרך להיות קצת יותר אופן מיינדד גם אם זה בא על חשבון כמה ניצחונות עונה סדירה. יש שוק ביי-אאוט די טוב השנה והם יכולים להשיג מישהו משמעותי.
    .
    – אינדי תקום ותיפול על התיאום בין סאבוניס לטרנר. אם אכן יהיה טרייד על סאבוניס (משהו שיקרה לדעתי בימים הקרובים, או שלא יקרה בכלל). פאוור פורוורד משמעותי ליד ברוגדון, אולדיפו, וורן וטרנר זאת יופי של חמישייה עם לאמב שלא הזכרתם כמעט בכלל מהספסל. טרייד על סאבוניס יפתור את זה, למרות שמקמילן מאמן של כדורסל איטי ומעט שלשות כמו שראינו בעונות האחרונות. הוא כן מאמן הגנה טוב, למרות שאתם לא מעריכים אותו מספיק. סאבוניס אגב זרק בקדם העונה יותר שלשות ממה שראינו בעונות הקודמות פר משחק, אבל באחוזים רעים עם 1 מ-8.
    .
    – ההגנה של קליבלנד תהיה נוראית. הכי גרועה בליגה. למרות שהם יהיו קבוצה עם התקפה אחלה.

    1. אהבתי את את ההערה לגבי גולדן סטייט, ממש מסכים איתך לגבי קנארד האמונה שלי שהוא לפני עונה מאוד טובה (ביחס אליו) ויהיה שחקן בעל ערך שם, הדכדוך הכללי שלי מהם מנע ממני להזכיר את זה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט