פותחים עונה ב-NBA – ליל המשחקים הראשון לעונה והמקום לבלוג החי עד 8 בבוקר! / Smiley

פותחים עונה ב-NBA – ליל המשחקים הראשון לעונה והמקום לבלוג החי עד 8 בבוקר! / Smiley

פותחים עונה ב-NBA – ליל המשחקים הראשון לעונה

הרגע בו כל אוהדי, חובבי וינשופי הלילה (לפחות במזרח התיכון) חיכו וספרו לאחור הגיע!!!

עזבו אתכם מליגת הקיץ, טריידים וחישובי תקרת שכר, אליפות עולם בכדורסל (מזל שיש ראגבי 😄…) ומשחקי הכנה בו כל דראגן בנדר שם מספרים על הלוח (ובסוף מקבל חוזה בבאקס)…
למרות שיום לפני פתיחת העונה קיבלנו מספר החתמות של הארכות חוזים לכיתת הדראפט של 2016, סוף סוף מתחיל הדבר האמיתי (או ההכנה לקראת הפלייאוף במאי).

הנה מספר נקודות ציון שיכולות לקרות כבר העונה (באדיבות NBA.com):
1. לברון עוקף את קובי בטבלת הקלעים של כל הזמנים. לברון (32,543) צריך 1,101 נקודות כדי לעבור את קובי (33,643) שנמצא במקום השלישי.
2. הטריפל-דאבל הבא של ווסטברוק יציב אותו במקום השני בטבלת כל הזמנים, כשהוא עוקף את מג'יק ג'ונסון (כרגע שניהם עם 138 סה"כ). ווסטברוק צריך 44 טריפל-דאבלים כדי להשיג את המקום הראשון מידי אוסקר רוברטסון (181).
בנוסף, אם ווסטברוק מסיים כמלך האסיסטים, הוא השישי בהיסטוריה להשיג 3 עונות ברציפות כאלה.
3. הארדן ומלכות הסלים. אם הארדן ימשיך לקלוע בצרורות כפי שעשה בשנתיים האחרונות. תואר שלישי ברציפות שלו יהפוך אותו לשחקן השמיני שעושה כך. בראש הרשימה, מייקל ו-ווילט עם רצפים של שבע עונות ברציפות.
4. פופוביץ' העונה יאמן את הספרס ברצף של 24 עונות, ובכך הוא חולף על פני ג'רי סלואן שאימן ברציפות את הג'אז במשך 23 עונות. בעידן פופוביץ' לכל קבוצה בליגה היה ממוצע בין 3 ל-14 מאמנים.
5. כאשר וינס קרטר יעלה על המגרש העונה הוא יקבע שיא של 22 עונות בליגה. קרטר בן ה-42 הוא השחקן הפעיל האחרון משנות ה-90, כשהוא נבחר 5 בדראפט 1998. וישנה אופציה כי ישחק במשך 4 עשורים אם ישחק ב-2020. כמו כן, חסרים לו 19 משחקים כדי להיכנס לרשימת 1,500 המשחקים בקריירה (פאריש, ג'אבר, נוביצקי, סטוקטון).
6. סטפן קארי וזריקות ל-3. קארי (2,483) צריך 78 קליעות מעבר לקשת כדי לחלוף על פני רג'י מילר (2,560) במקום השני בקליעות מהטווח הזה. בקצב שקארי קולע אותן, הוא כנראה ינשל את ריי אלן המחזיק בשיא עם 2,973 קליעות בעונת 2020-21.
באחוזי הקליעה (מינימום של 250 קליעות) לשחקנים פעילים, סטף מדורג שני עם 43.6%, כשאת הבכורה תופס אחיו הצעיר, סת', עם 43.9%. אם כי ההבדל הוא בכמות הזריקות, סטף עם 2,483 קליעות מתוך 5,690 ניסיונות, בעוד סת' זרק רק 686, מתוכן קלע 301 זריקות.

ועכשיו למה שמחכה לנו הלילה (או לפנות בוקר). עונת ה-NBA נפתחת עם שני משחקים מעניינים, בראשון האלופה הגאה, אבל יש לזכור שהיא נטולת קוואי (והסנצ'ו פנצ'ו שלו, דני גרין), תארח את הראשון לזאיון… אז זהו שלא… הבחירה הראשונה בדראפט ועתיד השקנאים לאחר הגבה שאת שמה אסור להזכיר, פצוע בברך, עבר ניתוח עקב קרע במיניסקוס ויחמיץ כנראה בין 6 ל-8 שבועות – באסה!
במשחק השני, הדרבי ההוליוודי, אלו שרדפו וחיכו לקוואי כל הקיץ, הקבוצה מהוליווד מול האחות הקטנה, שבעזרתו של באלמר מרימה ראש, ואף זכתה בקוואי בסופו של דבר. הדרבי של עיר המלאכים יהיה השנה יותר ממעניין, ומבטיח שלא יהיה משעמם במשחקים גדושים בסלבריטאים.

טורונטו ראפטורס – ניו אורלינס פליקנס (3:00 לפנות בוקר)

טורונטו הולכת לשנה לא פשוטה, אבל כפי שרודי טומג'ונוביץ' אמר באחד המשפטים לפנתיאון: "Don't ever underestimate the heart of a champion!". הראפטורס עדיין כאן והם האלופים המכהנים, עד שייקחו מהם את התואר (שזה כנראה יהיה באחת מסדרות הפלייאוף של המזרח).
הראפטורס ניגבו את כתמי השמפניה והתעוררו מאדי ההאנגהובר של חגיגות האליפות כשהם יודעים שללא קוואי השנה הולכת להיות לא פשוטה בכלל ועבדו קשה בקיץ כשהם מוכנים מנטלית למה שעומד מולם.

יוג'ירי אולי עוד ישלוף קסם מהשרוול במהלך העונה, וצירף בקיץ את רונדה הוליס-ג'פרסון הוורסטילי ואת סטנלי ג'ונסון שירצה לתת פריצה משמעותית.
עד אז, הם הולכים להציג שילוב של וותיקים (לאורי, גאסול, איבקה) עם הגרעין הצעיר והמוכשר, שבראשו עומד פסקאל סיאקם (שבדיוק קיבל את משאיות הברינקס עם 130$ ל-4), לידו או ג'יי אננובי שחוזר מהפציעה שהשביתה אותו בסיום העונה שעברה, ורוצה להראות ש"עכשיו אני, כי ההוא הלך…", כשלצידם חביב הקהל, פרד ואפליט, והקפיץ יורה השלשות, נורמן פאוול. והם מקבלים עדיין את תמיכת האוהדים המסורים, דבר שאף פעם לא יכול להזיק במשחק ביתי.

מולם, אחת הקבוצות המעניינות השנה בליגה ואחד הפרויקטים המסקרנים. הפליקנס ניקו את האורוות עם דיוויד גריפין שנבחר לעמוד בראש הפירמידה והכניסו כמה סייחים צעירים (ופרד אחד עצום).
הסגל של הפליקנס מלא בכל כך הרבה אופציות וכישרון, וכל מאמן כמעט יאמר שיש שם "בעיות טובות" (ובהצלחה לג'נטרי שהסירו מעליו את דמפס).

מי שלצערנו לא יעמוד במרכז המשחק, הוא שחקן השנה הראשונה המדובר, זאיון וויליאמסון. הבחירה הראשונה בדראפט פשוט נראה נפלא במשחקי הקדם עונה, לעתים על גבול הבלתי עציר עם הכוח הפיזי העצום שלו, וכולם קיוו שיתחיל לפרוע את השטרות בבכורה שלו לעבר תואר רוקי העונה ואולי לפלייאוף ראשון במערב הפרוע.
אבל אז הגיע הציוץ המבאס של אדריאן ווז'נרסקי:

האבחנה הרפואית שלחה את זאיון לניתוח עקב קרע במיניסקוס והוא הולך לשבת 6-8 שבועות בחוץ לפני שיערוך את הבכורה שלו 😪.

מלבד זאיון, לשקנאים יש אוסף של שחקנים מעניינים. ג'רו הולידיי שקיבל את המפתחות (עפ"י גריפין) הוא אחד מה-טו-וואי גארד הלא מוערכים מספיק בליגה. לצידו, שני פליטי הלייקרס שפעם היו העתיד של עיר המלאכים: לונזו "שיפרתי את הג'אמפ בקיץ והפרדתי כוחות מאבא" בול וברנדון "אמרו שאני פוטנציאל לדוראנט הבא" אינגרם.

הפליקנס השלימו את הסגל שלהם בשתי תוספות של שחקנים ותיקים: ג'י ג'י "לא מחמיץ פלייאוף" רדיק ודריק "יוצא מהצל של גובר" פייבורס, והוסיפו עוד שני רוקיס מעניינים בדמות ג'קסון הייז הארוך שתופס כל דבר באזור הטבעת וניקל אלכסנדר-ווקר, שהשקנאים יקוו שהם מצאו פנינה כמו בן דודו, שי גילגיוס-אלכסנדר.

ישנו גם שינוי גדול בין סגנונות המשחק: הפליקנס הצהירו השנה שהם הולכים על קצב סופר מהיר, ונראה איך זה יתבטא על המגרש, במיוחד שהסגל מאוד צעיר וחסר ניסיון (כנראה בהרבה איבודים… אבל גם במגוון היי-לייטס). הסגנון של טורונטו יהיה הרבה יותר מבוקר, במיוחד עם גאסול ולאורי על המגרש, ונראה איך הם יתמודדו עם משחק הריצה של הפליקנס.
אם אצל הפליקנס זאיון יחמיץ את המשחק, בצד של הראפטורס רונדה הוליס-ג'פרסון ופטריק מקאו בספק ויחליטו לגביהם רק סמוך לתחילת המשחק.

תחזית: לאחר הציוץ על פציעתו של זאיון הייתי צריך לשנות ולעדכן את הפריוויו, ואת התחזית.
ללא הפלא הלא ממש קטן (אבל שעושה הבדל גדול), הראפטורס יציגו כבוד של אלופים, במיוחד בבית, בצפון, מול הצעירים המפוזרים של הפליקנס.
ראפטורס באזור ה-10.

לוס אנג'לס לייקרס – לוס אנג'לס קליפרס (5:30 מוקדם בבוקר)

עם כל הכבוד למשחק הראשון (בטח שזאיון לא עורך את הבכורה), זהו המשחק של הערב. הקרב על הבכורה לא רק ב-LA אלא גם בליגה. שתי קבוצות שרואות את עצמן כמי שיניפו בסיום העונה את גביע לארי אובריין.

וזה נופל על…

כבר רבות דובר ודוסקס על מה ששתי הקבוצות האלה עברו במהלך הקיץ, ואני מניח שאף אחד לא התעורר מתרדמת לאחרונה…

הקליפרס שבקיץ מבריק אחד (למי הקרדיט?) השיגו את הצמד המאיים החדש של הליגה, קוואי-ג'ורג', בעסקת חבילה, ובכך גרמו ללייקרס להיפרד מחלומות ה"שלישייה הכי גדולה אי פעם שדרכה על מגרש הכדורסל".
קוואי הוא לדעת רבים השחקן הטוב בליגה כיום, ובהחלטה אחת העביר את הכוח לקבוצה שכבר שנים מחפשת להרים את ראשה מול ה"אחות הבכירה" בזהוב-סגול. הצירוף של פול ג'ורג', אולי כ"מספר 2 האולטימטיבי כיום" הוא עוד ניצחון ל"אחות הקטנה". השאלה היחידה היא רק מה מצב הכתפיים של ג'ורג', לאחר שעבר ניתוח בפגרה ויחמיץ כנראה את החודש הראשון (10 משחקים), ולאחר שנתיים שהכתפיים שלו די הטרידו אותו באוקלהומה.
הקליפרס כבר בקיץ עבדו על הגיבוש עם מסע דייג לשחקנים.

הקליפרס מסמנים לליגה שהם הולכים השנה (ובשנתיים הבאות, לאורך החוזים של קוואי וג'ורג') על כל הקופה ומסביבם סגל המלא בכל טוב, תודות לניהול מופתי ושפוי סוף סוף בהנהגת באלמר ו-ווסט כיועץ, וכנראה איש הסתרים הכי גדול בליגה כרגע.
צמד יחידת הספסל, וויליאמס את הראל, עדיין פה לעשות שמות ביחידות השניות של קבוצות הליגה. בברלי שם כדי לנשוך כל אחד שמגיע מולו, שאמט, מקגרוגר ורובינסון בעמדות הגארדים, וגרין, הארקלס, זובאץ' ופטרסון בעמדות הפנים. לריברס יש הרבה אופציות מעניינות להרכבים שאיתם הוא יכול לשחק.

מולם, האימפריה האגדית שמנסה לחזור לסורה כקבוצת הכדורסל המובילה בעיר, בטח אחרי שנה כושלת בכל המובנים וקרקס תקשורתי לאורכה. בקיץ הלייקרס קיבלו את מה שרדפו אחריו מינואר 2019, אנתוני דיוויס, שהגיע בטרייד כמעט כל מה שמג'יק (שכבר לא שם) הציע מינוס קייל קוזמה.
דיוויס סוף סוף מגיע לקבוצה גדולה ומקבל את מרכז הבמה כדי להציג את הכישרון העצום שלו. יהיה מעניין לראות כיצד הוא יתפקד בסיטואציה כזו, בה התקשורת הרבה יותר מטרידה, הציפיות בשמיים, וכן, יש איזה אחד… שעדיין מעורר הרבה עניין בכל פעולה שלו – לברון ג'יימס.

הקינג (לשעבר או לא, כל אחד ודעתו) עבד הקיץ לקראת העונה הבאה עלינו לטובה, כולל המשכון לספייס ג'אם (למה לקלקל את יצירת המופת של הקב"ה בהמשכון?!?!), והוא מגיע רעב עפ"י פרסומים. לברון עדיין פה כדי להישאר, והוא לא מתכנן להוריד את הרף ממה שהוא הרגיל אותנו ממנו כשחקן כדורסל אדיר.
בנוסף, כמובן שלא הכל יכול להיות על מי מנוחות, ואמירתו של לברון על סיטואציית הטוויטר של מורי ותגובת הליגה יצרה גלים והדים שקשה יהיה להתעלם מהם.
בתחילת הקיץ, הלייקרס קיבלו באכזבה את החלטתו של קוואי ומיד החתימו מלאי של שחקנים ותיקים.
צמד הגארדים, גרין ובראדלי, נראות כמו החתמות מצוינות מסביב ללברון ודיוויס (שנפצע בקדם עונה אבל בריא וישחק), ואפילו האוורד המושמץ נראה כתחליף לא רע (ואולי עדיף ומתאים יותר) לקאזינס שסיים את העונה עוד לפני שהחלה בעוד פציעה הרסנית עבורו.
הלייקרס בנו סגל ותיק ומשופשף לצד, והוסיפו קליעה כחלק מלקחים של העונה הקודמת, מסביב לבסיס הקבוצה, לברון-דיוויס יחד עם קוזמה, שלא ישחק במשחק, זכר לפציעה שלו בקרסול שמנעה ממנו גם את קמפיין הנבחרת בקיץ.

כיאה למשחק פתיחה, ולאור אירועי הקיץ, כל קבוצה תרצה לתת את הטון ולסמן טריטוריה, מה שמבטיח שנקבל אווירת פלייאוף כבר בערב הפתיחה. הלייקרס עם השחקנים הוותיקים, כשלברון ודיוויס באים רעבים מאוד ורוצים לתת חותמת כבר על ההתחלה, מול קוואי והסגל המבטיח של הקליפרס.
עושה רושם כי החמישייה של הלייקרס חזקה יותר, בטח שג'ורג' יושב על אזרחי, אם כי הקליפרס ביתרון עם יחידת הספסל.
אצל הקליפרס כשירותם של אמיר קופי ורודני מקגרוגר תבחן סמוך לפתיחה. בצד הצהוב, רונדו, קרוסו והורטון-טאקר בסימן שאלה.

תחזית: הרבה אמוציות הולכות להיות על המגרש בסטייפלס סנטר, במיוחד שבצד אחד בברלי ומולו רונדו… הפציעה של ג'ורג' קריטית מדי, יותר מהחיסרון של קוזמה בצד הצהוב, ובטח מול דיוויס שרוצה להוכיח את עצמו על הבמה הגדולה. ולברון ירצה להראות לקוואי שהכתר עדיין לא נפל.
לייקרס בפחות מ-5.

לפוסט הזה יש 524 תגובות

  1. אני תגובה ראשונה!!!
    פריוויו מעולה, באסה לגבי ציון אבל זאת הייתה שאלה של זמן לפי דעתי. הוא מרגיש לי קצת טו מאצ' בשביל הגוף האנושי.
    אבל בכל מקרה הולך להיות לילה מעניין
    כל פעם שהעונה חוזרת אני מרגיש חמימות נעימה בלב.

  2. אם מישהו יוכל לשלוח לינקים למשחקים או לפחות לדרבי בבוקר אני יותר מאשמח.
    יאללה הגיע הזמן…. תודה סמיילי. גם כתבות וגם תרגומים פשוט בנאדם תענוג!

  3. תודה.
    הרפטורס קבוצה הרבה יותר טובה מהפליקנס, גם בלי קוואי, וגם אילו היה ציון. טורונטו ב-12.
    ללייקרס ייקח יותר זמן להתחבר – ולא שלקליפרס יהיה קל – יש לה המשך לו"ז הרבה יותר נוח להתארגן בהמשך, ולחץ המדיה יפגע בה יותר. קוואי היה ונשאר פלאח, נו. קליפרס ב-7.
    הליין היותר מעניין הוא, האם כבר נראה פלגרנט 1 והלוואי 2, או איזו תקרית בוורלי-רונדו חדשה. אדם סילבר יושב עם התסריט, הוא בטח יודע.

  4. אני מסכים איתך דוק', אבל אם יש משהו שהוא מניה בטוחה זה הגנה. חוץ מהמאצ' אפ מול AD (שתלוי בדקות שהראל ישחק) , לקליפרס יש מענה לכל שחקן של הלייקרס. כולל לברון.
    הלייקרס יגיעו חמים ממש אבל אני מהמר על ההגנה האישית של הקליפרס שתעשה את ההבדל.
    וחוץ מזה אין ללייקרס ספסל.
    קליפרס בחמש

    1. המאצ'-אפ של הראל מול AD? הממממ…
      דיוויס נגד הראל והקליפרס, שנה אחרונה:

      1-3-4-16-46 (39 דק', הראל 34 דק')
      אופנסיב-דפנסיב 105-128, הראל 117-120
      .
      3-3-5-13-23 (38 דק', הראל 27 דק')
      אופנסיב-דפנסיב 122-122, הראל 132-103
      .
      5-1-2-13-34 (40 דק', הראל 23 דק')
      אופנסיב-דפנסיב 101-136, הראל 135-100
      .
      5-2-2-6-28 (35 דק', הראל 33 דק')
      אופנסיב-דפנסיב 93-100, הראל 101-94

      1. בשביל זה יש את קוואי הראל שם בשביל להקשות על AD. והוא המאצ'אפ היחיד שאפשר לשים מולו,למרות הפערים ביניהם אולי הראל יפריע לו עם האינטסנסיביות שלו.
        ותאמת כל המספרים האלה לא אומרים לי כלום כי אין לי מושג מה הם אומרים בככל

  5. אגב לגבי הוליס-ג'פרסון וסאנלי ג'ונסון, ניק נרס קרע ואותם במדיה ואמר פחות או יותר שהם לא מבינים איפה נמצאים ומה נדרש מהם ושכדאי מאד שישנו גישה אם הם רוצים להיות על המגרש.

  6. תחזית לגבי נקודות הציון שיגיעו העונה:

    1. הכי טריקי. 1101 נקודות ב- 82 משחקים יוצא 13.4 נקודות למשחק בממוצע. לכאורה כלום בשביל לברון. בשטח – האם הוא בכלל ישחק 82 משחקים … ?? הימור שלי – יקרה גם יקרה עוד השנה.
    2. שוב טריקי. לכאורה קל בשביל ווסטברוק. אבל בשטח הוא השיג את הממוצעים כשהוא שחקן האלפא היחיד על המגרש, ואילו היום הוא על המגרש עם הארדן. אופס. הימור שלי: לא יקרה, אלא אם כן הארדן יהיה ג'נטלמן בצורה יוצאת דופן (הצחקתם אותו).
    3. עכשיו ווסטברוק מחזיר להארדן על הסעיף הקודם. שוב – לא יקרה.
    4. כבר קורה. מברוק. זה אומר ששנה הבאה הוא יכול לפרוש בשקט…
    5. יקרה * 3! גם שיא העונות, גם שיא העשורים וגם שיא המשחקים.
    6. קל. בטח שיקרה. וגם יעקוף את ריי אלן שנה אחרי זה.

    ת'כלס, הסעיף היחידי שבאמת אכפת לי ממנו בצורה חיובית זה וינס קרטר. כל השאר יכולים להשיג או לא את נקודות הציון שלהם. במקרה של לברון וקרי זה בטוח יקרה, ואם לא העונה אז בטוח עונה לאחר מכן.

  7. תודה על הפריוויו!
    באסה על הפציעות של ציון וג׳ורג׳.
    לאור אותן פציעות, מסכים עם ההימורים על ניצחונות לטורונטו וללייקרס. אם כי לא לגמרי אופתע מניצחון של הקליפרס.

  8. תודה רבה סמיילי!
    זה רק או אני או שאיבדנו את קרמר?
    ובינתיים בדיר העיזים: מייקל אומר שסטף עדיין לא HOF.
    אוקיי…..
    אז מי כן? מייקל, לברון ובירד?

    1. אפשר לנסות לדחוף את המשפט לפרופורציות לפני שהבלון ממריא?
      מייקל ג'ורדן היה בריאיון, נשאל על הנבחרת שבחר בעבר כשחקנים הטובים ביותר ששיחקו איתו או כנגדו. המראיין שאל אם יש שינויים מאז. ג'ורדן ענה שאת השחקנים האלו הוא מכיר היטב, אז אין שינוי. שסטף קרי לא צריך להיעלב, אבל הוא עדיין לא hof, ושני האנשים החלו לצחוק.
      אז ככה:
      א) סטף נבחר כמייצג לשחקן מוכשר מהדור הנוכחי. לא כדוגמא אישית. לא לברון, לא הארדן, לא קובי ולא אף אחד אחר הוכנס לקבוצה הדמיונית של ג'ורדן.
      ב) קשה להעביר אינטונציה באינטרנט, ועל זה בונים לפחות חצי מהתגובות הזעם האינטרנטיות. הכוונה של ג'ורדן הייתה במובן המילולי ביותר, חצי כבדיחה וחצי כדי לחכות לפרופורציות ההיסטוריות (בנוסף לאישיות, שעל פי הן ג'ורדן בחר את הקבוצה שלו): סטף קרי עדיין לא ב-hof. הוא צריך לפרוש קודם ואז לחכות חמש שנים. אף אחד לא דיבר או רמז על הרמה שלו.

      1. ראיתי את הראיון, ואני גם חשבתי בהתחלה שזה בצחוק, כי הם בפירוש צחקו. בוודאי המראיין.
        אבל מייקל הוסיף תוך כדי הצחוק – 'he's not'. שם חשבתי שהוא אומר את זה ברצינות, שאין לו עדיין רזומה שמצדיק HOF.
        אבל המשפט האחרון שלך דווקא גורם לי לחזור בדעתי. כנראה שהוא באמת התכוון לזה שהוא פשוט ליטרלי עוד לא HOF
        פספסתי את זה….
        תודה 🙂

        1. נו ברור שהוא התכוון.
          להגיד שסטף עדיין לא מועמד טכנית ל-HOF, ויוכל להיות מועמד רק כשיסיים את הקריירה וכו' – זה נכון להגיד על כל שחקן פעיל. עבור זה לא צריך את MJ. ככה זה תמיד.
          להיפך, מייקל אומר בדיוק: "הוא שחקן מצוין, אבל הוא לא HOF. הוא עדיין לא שם". איך אומר צדי צרפתי, "אתה נמצא ליד".
          אמר ככה – כי ככה הוא חושב. לרוב ההסבר הכי פשוט הוא ההסבר. לא צריך להפוך את הספין הביביסטי לדרך הישר. יש עדיין אנשים שאומרים מה הם חושבים.
          האם הוא צודק? בהתחשב ברף הנמוך יחסית ל-HOF, לא. אבל זה מן הסתם מבטא אכזבה יחסית שיש מסטף, שהיה אמור לתת את החותמת האחת הגדולה שלו בפוסט-סיזן, ובכל המקרים כשל.
          לא נורא. יש השנה הזדמנות נהדרת להוכיח. בלי KD, כנראה בלי קליי כל העונה – עכשיו זה הוא, ונראה אותו.

  9. תודה סמיילי יופי של פתיח לעונה החדשה
    אני מזכיר שגם TT הזכיר בפתיחת העונה שעברה שהקאבס הם "עדיין אלופי המזרח". המעבר ממלוכה לשטיח מעולם לא היה מהר יותר. יחד עם זאת הראפס קבוצה טובה מאוד מאוזנת מאוד וקשוחה. הם לא יהיו שטיח של אף אחד העונה.

  10. שהחיינו והגיענו. אחרי פגרה כזו לא איכפת לי מי ינצח הערב, העיקר שיתחיל האקשיון.
    תודה רבה סמיילי

    1. די צפוי.

      זו תהיה עונת הרצה למלכות הסלים של סטפן ואולי ניסיון לשבור את השיא של מייקל 88 בנק למשחק. פלייאוף יהיה יפה. לדעתי מקום 8 וסוויפ יקבלו בסיבוב ה1 מהקליפרס.
      במקרה הגרוע עונת טנקינג, אם יראו שמצבם גרוע סטפן ילך לנוח להתאושש ולבלות במסיבות ההתאוששות של קליי.
      דריי גם ילך לנוח על מנת לא להיות מושפל בפרהסיה כנגר על ויתנו לדיאנגלו להתאמץ לבד.

  11. מזל טוב לכולנו. אני מאחל לכולם שנה נטולת פציעות וספורטיבית.
    שאלה למומחים לרפואה:
    איך אפשר לחזור מפציעת מיניסקוס כל כך מהר? 8 שבועות זה כלום ושום דבר. רק שיחזר בריא ולא יחזירו אותו לפני הזמן.
    לצערי הרב, ציון מגשים את התחזיות השחורות. גוף כזה עם ביצועים אתלטיים כאלה לא יוכל לשרוד הרבה זמן. כמה דוגמאות: לארי ג'ונסון, בלייק גריפין.

    1. אם ראית את הסרטון שהבאתי זה לא רק הגוף, ציון סובל מרגליים עקומות, מבנה ברך שנפתח כפי חוץ. ועל מבנה רגל כזה גוף כזה עם משחק שמבוסס אתלטיות מפלצתית הסכנה גדלה, כמובן שהוא עלול לא להיפצע גם אבל גורם הסיכון אצלו קיים יותר משחקנים אחרים

  12. ניפגש ב05:30! איזה יופי של סיפתח זה לעונה!
    יש לי הרגשה שקליפרס יותר מאומנים ויותר מוכנים, ויתנו בראש.

  13. תודה רבה סמיילי.
    בשעה טובה ומוצלחת נפתחת העונה.
    תספרו איך היה במשחק המוקדם (אני מהמר על 2/9 לשלוש ללונזו שבאופן כללי עדיף בהרבה על 0/0 לשלוש של בן סימונס), אני מתייצב ב-5:30.

  14. תודה סמיילי.
    מעתיק את תגובתי לגבי המשחק המרכזי מהפוסט של מנחם:
    בניגוד להערכתי שהקליפרס הולכים למקום 1 ולאליפות, והלייקרס לסיבוב ראשון במקרה הטוב (והדחה נוספת מהפלייאוף במקרה הרע), הלילה יש לי תחושה שהלייקרס יפתחו פער בהתחלה, והקליפס ירדפו אחריהם כל המשחק ויתפסו אותם רק בסיום, לסיום צמוד שאני מעריך שיילך ללייקרס.
    זה יהיה משחק לא משקף, שעבור הלייקרס הוא הכל ועבור הקליפרס כלום.
    .
    לגבי המשחק המוקדם – הולך עם הפליקנס.

    1. עשית חשבון טוב?
      פול ג'ורג חוזר בעוד חודשיים
      קוואי ייעדר מ 20 משחקים
      שיהיה בהצלחה עם התחזית
      אני בספק אם בכלל יהיה להם יתרון ביתיות.
      רוצה להתערב שהלייקרס עוברים אותם?

  15. חג NBA שמח לכולם.
    המשחק הראשון נפל ברגע שהתבשרנו שזאיון לא יקח חלק .
    ובכל זאת בשביל ההימורים אני מעריך שהקנדים יגרדו ניצחון .
    .
    המשחק השני הוא משחק של גאווה ואגו ולברון ישחק כאילו זה משחק 7 גמר ,יעשה פוזות ושרירים בשביל הפאנ-בואייז שלו בתקשורת שילעסו את הניצחון הזה למחרת.
    אבל זה לא יקרה בסופו של דבר כי הסייבורג בצד השני יעמוד כשלצידו אמסטף נגוע בכלבת ורוטווילר מופרע שיעלה מהספסל שיוציאו את האוויר המלא מה"קינג" והגרופי שלו.
    הקליפרס יקחו את זה למרות מאמץ מוגזם למשחק ראשון מצד הלייקרס.

  16. הפציעה של ציון + ההודעה שקליי כנראה לא יחזור כל העונה, נותנת 8 פרונט-ראנרז ברורות במערב, שכמו כל העונה הזו, אפשר לחלק לזוגות:
    LA – קליפרס, לייקרס. ההרריות – דנבר, יוטה. טקסס – יוסטון, סן אנטוניו. הקטנות מהצפון – פורטלנד, סקרמנטו. זו שמיניה ברורה.
    מדשדשות: גולדן סטייט, דאלאס.
    תנסו שנה הבאה: פיניקס, ניו אורלינס, ממפיס, מינסוטה.
    תחליטו מי אתם: אוקלהומה.
    בתקווה שלא יהיה כ"כ ברור!

      1. הוא טועה לדעתי
        היום בליגה לקלוע זה לא מספיק בשביל מקס בטוח לא בקבוצה רצינית
        חייב למסור יותר (כמובן שהתאם ל2 דקות דגימה שראינו מניח שהכל יראה אחרת בסוף המשחק)

        1. מסכים.
          בתור פרוספקט מאוד אהבתי אותו, אני מקווה שיממש את הפוטנציאל העונה.
          הפציעה של זאיון באה לו בתזמון מושלם

    1. זה נראה כאילו קיבל אור ירוק מהמאמן, אם לא היו מספסלים אותו מזמן.
      אני דווקא אוהב את זה, שיצבור ביטחון.

  17. בנתיים הפליקנס בלי שחקן חמישייה אחד על המגרש (ו3! רוקיס) עושים בית ספר לחמישייה של הראפטורס

    1. למען האמת אימצתי את התמונה שלו…
      זה כינוי שחברים שלי המציאו לי, אז חשבתי לקשר את זה לתמונה של יורם ארבל….

  18. בוקר טוב לכולם. אז נא רצים ורצים ורצים והגנות לא קיימות כמו שצפינו לפחות לא ב3 דק שראיתי של תחילת החצי השני.
    אינגראהם חברים יקבל מקס כמו גדול וידרוש את זה. הפציעה של ציון באה לו הכי בזמן שיכול להיות😎
    ון וליט בינתיים לא בהכרה 20 נק שיש עוד 8 וחצי דק לרבע 3

        1. באחד על אחד הוא נראה טוב, ההגנה הקבוצתית שלו טיפה לוקה בחסר והוא לוקח הימורי ווסטבוק לפעמים.
          הפוטנציאל שם

  19. אני חוזר ואומר אם נא חושבים על הצלחת ציון פיטורי גנטרי בלתי נמנעים בלי קשר לתוצאה 0 הגנה כל התקפה טורנטו עושים סל. 3 מסירות וההגנה מתפרקת ממש כמו שרובנו צפה.
    הכדורסל של גנטרי לעולם לא יקח קבוצה רחוק בטח לא בפלייאוף.
    אני חושש שאותו דבר נראה עם פיניקס ומונטי וויליאמס שלא קשור לענף

    1. מסכים לגבי ג'נטרי, מקווה שאתה טועה עם פיניקס.
      קבוצה שאני מאוד מסמפט ומאוד אשמח שתחזור סוף סוף לרלוונטיות…

    1. סוף סוף..
      ברבע השני היה שלב שהפליקנס היו עם 3 רוקים והולידיי מול החמישייה של טורונטו מינוס סיאקם ועשו להם בית ספר

  20. ברוכים הבאים לעונה שנראית סוף סוף מעניין מאד גם בשלב העונה הסדירה אז אחד כמוני עדיין לא יטרח לצפות יותר מדי בסדירה אבל סוף סוף יש עניין .
    ישנם בעיני 5 מעומדות ללכת עד הסוף .
    שהם 2 קבוצות ל.א יוסטון מילווקי ופילי
    ועוד שלוש . מעומדות שגם אם לא ילכו עד הסוף הרי שהן יכולות להדיח בסדרה נתונה כל אחת מהחמש שלפניהם המדובר ביוטה , דנבר ,בוסטון , ואחריהם עוד מספר קבוצות חזקות ומעניינות שיוכלו לתת פייט . במזרח אלו אינדיאנה ,מיאמי ,טורונטו וכמובן ברוקלין שאם דוראנט עוד יחזור במקרה ויהיה בכושר מלא בפליאוף יכולה לתת פייט נהדר במזרח .
    גם על מקום אחרון בפליאוף המזרחי יתנהל מאבק מעניין בין הקבוצות הצעירות של שיקגו ואטלנטה לצד אורלנדו ודטריוט שהיו שם אשתקד ככה שרק קליבלנד ,ניקס ושארלוט מחוץ למשחק .אשר לוושינגטון היא כנראה בחוץ אבל יש לה עדיין סיכוי כל עוד בראדלי שם ואולי אולי וול יחזור ( יש לי גם פנטזיה שאזייה תומאס יפתיע ).
    במערב .
    הפייבוריטייות שלי הם צמד ל.א ויוסטון .
    מצד שני לעונה הסדירה דנבר ויוטה לא פחות טובות מה שייצר בבארקט שלי מפגש כבר בסיבוב הראשון של דרבי ל.א תסריט הגיוני לחלוטין בעיני .
    על שלושת המקומות האחרונים לריקוד יתנהל מרחץ דמים בין ג.ס ,פורטלנד ,ס.א כאשר ניו אורלינס ,סקרמנטו ודאלאס יהיו במאבק .
    ממפיס ופינקס לא יהיו במאבק אך ייתנו פייט לכל קבוצה מה שאיני בטוח כלל לגבי מינסוטה .
    בשר התותחים היחידי תהיינה אוקלהומה המסכנה לאחר עשור שלם שלא ירדו שם מ 45 ניצחונות (כולל בעונה המקצורת ובעונה שלא היו בפליאוף).

  21. הארט במשחק אגרסיבי, הציל כבר לפחות 4 פוזשנים (שאני ספרתי) לניו אורלינס המשחק.
    כיף לראות את האנרגיה

  22. אני מניח שנרס משחק עם רוטציה קצרה כי הוא רוצה לנצח את המשחק הראשון בבית אחרי הטקס של הטבעות וכד', אחרת לו מובן למה הרוטציה הקצרה של 8 שחקנים

    1. יש להם פוטנציאל לחמישייה הגנתית לא רעה בכלל, צריך רק מאמן נכון לזה:
      לונזו והולידיי ב1ו2, אינגראם ב3 (החוליה החלשה), זאיון ב4 ופייבורס ב5.
      מדובר ב3 מגני עלית (זאיון, הולידיי ופייבורס), ועוד שניים עם פוטנציאל כשלונזו כבר בדרך לשם.

      1. לפי מה זאיון מגן עלית?!?! הוא אומנם חזק אבל נמוך לעמדות הפנים, השחקנים היום מספיק ארוכים כדי לקלוע מעליו מבלי להיכנס איתו למאבק פיזי.
        ואל תשכח שג'קסון הייז האטריה יושב בצד ולא קיבל דקות (יכול להתפתח לתואם מיטשל רובינסון מהניקס)

        1. בעמדה 4 יש לו פוטנציאל להיות מפלצת הגנתית.
          הוא בהחלט נמוך אבל הזינוק שלו מחפה על זה בנוסף למסה והפיזיות שמעטים בליגה מסוגלים להתמודד איתה.
          אני לא טוען שהוא יהיה כזה כבר העונה, אני מדבר על הפוטנציאל העתידי.

      2. ציון לא יודע איך הוא בהגנה נחכה ונראה. מגן עילית? אני בטוח שיש חו זמן. הולידיי מגן טוב וגם פייבורס. פוטנציאל תמיד יש אבל זו גם שיטת משחק כמו שדנבר שינו אותו מראן אנד גאן ליותר מבוקר.

  23. אשכרה משחק פתיחת העונה זה האלופה (רק בלי הכוכב שלהם) נגד הקבוצה של השחקן עם ההייפ הכי גדול ב15 שנים האחרונות (רק בלעדיו)
    היה אפשר כבר לוותר גם על הכדור, לא?

  24. דיוויס של טורונטו נראה טיפש.
    הוא החליט בתחילת ההתקפה שהוא אמור לזרוק (כי הוא היה פנוי), והוא לא נתן לשינוי המציאות לבלבל אותו

  25. אני תוהה אם הראפס מנסים לייצר יאניס משלהם עם סיאקום – קשה לי להאמין שזו תהיה אותה ההצלחה למרות שהוא שחקן מצוין

  26. שמעון, לתשומת לבך: לונזו שני באחוזים לשלוש היום, אחרי ואן וליט ויחד עם הארט.
    אז אולי יש סיכוי לסימונס ליותר משלשה אחת במשחק הכנה?

  27. בבייסבול עדיין וושינגטון מובילה 5-2 ביוסטון. הפתעה אדירה!!!!!!!!!!!! אבל מעתה אני בכדורסל, אבל עובד על מכתב אהבה בעברית בליטא, לאמי מ-1916 שמצאתי!

  28. מדהים מה שקורה בסטייפלס. 80 אחוז מהקהל אוהדי לייקרס במשחק בית של הקליפס. הכרוז קורא – לטס גו קליפרס. הקהל עונה לו – לטס גו לייקרס. יש דברים של משתנים בחיים. איטס איי לייקרס טאון

    1. בעצם אולי זה כי אותו ראיתי משחק במדים אחרים לפני כמה חודשים בודדים, הרבה אחרי הפעם האחרונה שראיתי את השניים האחרים….

  29. הספיקו לריברס 4 דקות להטיס מהספסל את הראל ווויליאמס… הקליפרס בפתיחת עונה קשה בלי pg, לא יכולים למצמץ באף משחק

        1. איך אפשר לדעת?
          חכה שפול ג'ורג' יחזור, בוא נראה אם יהיו טריידים ותן להם לשחק 20 משחקים לפחות לפני גזירת הדין.
          (אפילו שבתכלס אני מסכים איתך, לדעתי הם לא עושים גמר מערב).

  30. בנתיים זה נראה שהלייקרס חייבים אחד מלברון או דיוויס על המגרש.
    בלעדייהם הקבוצה נראית ג'י ליג בהתקפה

  31. טוב, בזמן שאתם נהנתם פה אני צפיתי בחצי גמר ליברטאדורס, בוקה נגד ריבר. היה זוועה של משחק מלא כסאח עצבים ואפס טכניקה. בוקה ניצחה 1-0 מה שלא עזר לה אחרי ההפסד במשחק הראשון 2-0. שתהיה לנו שנת נבא מוצלחת.

  32. להרבה אוהדי הלייקרס קשה להתרגל למחשבה שיש להם סופסוף קבוצה, אחרי שנות ההרס של קובי.
    והיא תהיה עוד הרבה יותר חזקה. הכל חדש, ובוודאי יצטרכו תיקון ברוסטר.

      1. אה??
        כל השנים האחרונות, ואתה גם יודע שזו הכוונה. שנים של הרס עמוק, שייקח עוד זמן להשתחרר מכל הנזקים.
        כולל מחנה קובי לה פמיליה שנשאר לחבל מבפנים. תופעה שלא תיאמן.

    1. Kyle Kuzma (left foot stress reaction) is "progressing well" and is "getting closer to possible contact work in the next week or so."
      This likely rules him out for the rest of October. The Lakers are going to take their time here and will likely ease Kuzma back into the rotation once he's cleared. He's a better stash in points leagues than category formats.

      SOURCE: ESPN
      Oct 22, 2019, 9:26 PM ET

      https://www.rotoworld.com/basketball/nba/player/30453/kyle-kuzma

      1. בהחלט מפחיד.
        חסר להם סנטר מאסיבי שיכול להתמודד עם הדיוויסים והאמבידים של הליגה בשביל להיות הגנה מושלמת

      1. בפיינלס האחרון בטורונטו, למיטב זכרוני החלוד, גרין היה לא משהו רוב הסדרה. בלשון המעטה.
        יכול להיות שאני לא זזוכר טוב….

        1. הוא לא קוואי, בזה אין ספק.
          אבל בשביל זה לברון נמצא שם, השאלה אם עדיין יש לו את זה או לא (אני יודע שתגיד שלא, אבל נחכה ונראה).
          תהיה עונה מעניינת

  33. מי ששחרר את לו ווילאמס מהלייקרס צריך להיות מדוווח למנדלבליט
    זאת פרשה יותר חמורה מפרשת הצוללות ומתיקים 1000-2000-3000 ביחד
    מומי יוצא למרפסת לאכול כמה קופסאות סיגריות להרגע

    1. מה יהיה בהמשך ??? זה כמו בן אדם שנפל לפורנו ורואה את האינסטלטור נכנס והוא במתח מה יהיה בהמשך
      הוא סופט והוא יחטוף את הצינור מהאינסטלטור
      מוזגוב נראה לידו כמו שאקיל
      מזל שחתם על חוזה לפי שעה

  34. אני אתכם כל הזמן. סוף-סוף סיימתי את הכתיבה. העיניים נעצמות. נראה אם אחזיק מעמד.
    לברון הבנזונה נראה לי בכושר גופני מצויין. אבל בקרוב מאד הוא יתחיל לדדות.

  35. עכשיו נזכרתי מה קרה בקליפרס זאת הקבוצה משנה שעברה שבמקום גלינארי ושגא קיבלה מלא חיזוקים
    הלייקרס הרבה חברה נראים חלודים אבל השילוב בין לברון לדיוויס נראה מבטיח

      1. אני אמרתי את זה עוד ברבע הראשון לפי הלחץ שהקליפרס הפעילו עליו. הרבה כוכבי יריבות ירגישו את נחת זרוע של הגנת הפרימיטר של הקליפרס קאווי גורג בברלי וגם יתר שומרים לא רעים.

        מי אמר שלברון לא עושה הגנה 1 על 3 ולקח להם כדור 😂

  36. מה שמרשים בקליפרס זה הספסל
    שהם בהרכב מלר עם גורג אז הספסל אפילו יותר חזק
    לעונה הרגילה זה בונוס ענק וגם לפליאוף יכול להתיש את היריבות

          1. מסכן סטף, יש לו רק את דיאנגלו לידו ובהגנה שניהם חמאה הנגר גרין לא יכול לעשות כלום השנה והבלוף יתגלה במערומיו, שמעון ראית את לונזו? איפה גיא אם ג’יסון קיד הבא, לונזו בלוף מארץ הבלופים

    1. וזה עוד מעזרה ענקית מהשופטים. היה נגמר ברבע השלישי אם לא התוקף רפאים של קאווי והחסימה הלא חוקית של לברון

  37. הקליפרס באו עם תוכנית לחסל את לברון ושדני גרין יעשה מה שבא לו הוא לא ינצח בשביל הלייקרס את המשחק. מישהו יודע מתי איי די קלע את הסל האחרון שלו? נראה כאילו סיים לקלוע במחצית פשוט חלבי

  38. נגמר הסיפור , משחק רע מאוד של לברון הירידה שלנו להגנה במתפרצות זוועה בטח שלברון והווארד ביחד על המגרש

  39. זה עדיין משחק ראשון שלנו, אנחנו קבוצה חדשה לחלוטין וברור שיהיה חריקות אז אני לא ממהר להסיק מסקנות נחרצות

  40. עומדת להיות עונה ארוכה מאוד באל איי..
    מעניין אותי לדעת למי יהיה את הבייצים להגיד ללברון שהם הפסידו היום בגללו 😂😂😂😂

          1. כן במחצית היו בפיגור. אני לא ממלא הרבה ווינר פשוט זיהיתי מקבץ משחקים די קל אז זרמתי. רציתי לשים טורנטו אבל נתנו להם 7 הפרש ושיניתי בשנייה האחרונה לבאיירן כי גם בבאיירן לא הייתי בטוח שינצחו בכלל ביוון.
            היתר היה די קל. סיטי ופסז היה ברור שיביסו ונתתי להם נצחונות בפור יותר גדול

            1. האמת שמגניב אחי, טור באמת קליל יחסית, הבעיה בדרך כלל בטורים כאלו שתמיד יש איזה הפתעה אחת, אבל הפעם לא היה והרווחת בענק, כל הכבוד 🙂

  41. PAPA GOT A BRAND NEW BAG
    לכל ה ללל, היום היום שלכם, קוואי יכול גם בלי ג'ורג' לטאטא את המלך.
    באלמר קיבל את הקבוצה שרצה ויקבל כנראה טייטל ראשון סוף סוף.

  42. בברלי – סוויט לו – קוואי = ג'ורג' – הראל ?
    גם הווריורס של 2018 היו צריכים להתחמם קצת כדי לנצח את החבר'ה האלה….

  43. איפה היה אנתוני דיוויס ברבע הרביעי?
    הלוזר הזה לא קרוב אפילו לרמה של שחקנים כמו יוקיץ' ואמביד
    מספרים בקבוצה רעה ושום דבר מעבר לזה

    1. האמת?
      היה מספיק זמן לראות מה הגבהבליבוגי יכול לתת.
      תמיד אמרו שלא היו לידו השחקנים המתאימים.
      מה יגידו עכשיו? איזה תרוצים?
      הכנתי כובע עם שמן זית בשביל סוף השנה כשיקח גביע ראשון

    2. הוא שומר נגיעה. מחכה למשחקים קצת פחות אינטנסיבים אבל כל מי שחשב שהוא פתאום יהיה מה שהוא לא, ימשיך כנראה לחשוב עד שהוא יפצע. מאחל לו רק בריאות.

    3. טראסט ראית את אמביד בפלייאוף? לא קיים כבר שנתיים לא יודע איך אתה יכול לקרוא לדיוויס לוזר על שמח משחק אחד

      1. מה משחק אחד? הוא משחק 8 שנים בליגה ורוב הזמן לא מסוגל להביא את הקבוצה שלו לפלייאוף , פאקינג מקום 8 הוא לא מסוגל להוביל קבוצה.

        ?

      2. הוא משחק במערב הרצחני ראית מי היה לידו? ב2015 ראית את מי הוא סחב לפלייאוף? ושכחת את 2018? מה לגבי אמביד והתירוצים זה שבפלייאוף הוא סיפק את ההופעה הנוראה בהיסטוריה לסופרסטאר (שנה שנייה ברציפות שהוא נוראי ), יוקיץ מנהל משחק לכן הוא יקח קבוצות רחוק יותר

        1. אמביד בן 24 בפלייאוף השני שלו והיה מצוין בהגנה גם שלא שיחק טוב בהתקפה , לך תראה את הפלוס מינוס של אמביד נגד טורנטו
          דיוויס בן 28 , כשאמביד יהיה בן 28 בשיא הקריירה אתה תראה משחקי שאק ממנו בפלייאוף 20\40
          דיוויס הוא לוזר שבורח מהכדור ברבע האחרון, אין לו שום השפעה על ההגנה , הוא לא משנה משחק,הוא לא שחקן הגנה טוב
          הוא כמו החבר הלוזר שלו קאזינס בסקרמנטו

          1. איזה מצויין בהגנה חחחחחח, ראית את הסדרה נגד טורונטו היה היה חושך גם בצד ההגנתי , דיוויס שחקן הגנה טוב מאמביד ושניהם מצויינים שם, להגיד שדיוויס שחקן הגנה לא טוב זה כמו להגיד שהארדן חלש בהתקפה

  44. מה שמביך בלברון זה שהוא עוד לא הבין שזה נגמר. אין לו אויר למשחק שלם אבל הוא לא יודה בזה כי יש לו סרט למכור. חבל רק שהוא עושה נזק לקבוצה. זו הולכת להיות עונה ארוכה מאוד ולברון הולך למסור את עצמו לדעת הרבה פעמים כמו ברבע האחרון היום

  45. זה היה אחלה משחק. ההגנה של הקליפרס תכריע את הליגה, במיוחד כשיד מצד שני כזההכח אש קטלני כמו לינארד וויליאמס

    1. הם יעשו לקבוצות בוסטון 08 ודטרויט 04 בהגנה בפלייאוף.
      ובניגוד לשני האחרות שלקחו טבעת יש להם פאקן קאווי השחקן הטוב בעולם ופול גורג וסוויט לו בהתקפה.
      מישהו חושב שהם צריכים להחליף את סוויט " לא רכז טבעי" לו?

        1. אמביד בפלייאוף נהיה אדי קרי ובורח מהצבע , סימונס נגר על שלא מסוגל לקלוע ממטר (ואני לא מדבר נגד הקונסים מסין נגד קבוצות הגנה אין לו מה למכור), יש לנו מאמן אהבל שלא יודע להפעיל את האריס, והשנה ליד קוואי יש אל גורג יגמר סוויפ או גנטלמי לקליפרס.

  46. צ'אק אומר את מה שאמרתי כל הקיץ.
    ה'החלטה' שלברון יהיה הרכז העיקרי (כאילו שלמישהו היה סיי בעניין, הוא הודיע את זה יום אחד וזהו) חיסלה ללייקרס כל סיכוי העונה.
    הוא מכתיב קצב צב וגורם להתקפה להיות שבלונית וסטגנטית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט