חם מהתנור: פסקל סיאקם האריך חוזה בטורונטו

אלופת ה-NBA, הטורונטו ראפטורס, סיכמה עם פסקל סיאקם על הארכת חוזה מקסימלית של 130 מיליון דולר ל-4 שנים. הארכת החוזה תכנס לתוקף מיד בסיום העונה הנוכחית ולא כוללת אפשרויות יציאה של השחקן או הקבוצה. סיאקם, השחקן המשתפר של העונה הקודמת, קלע 16.9 נקודות (54.9% מהשדה, 36.9% מהשלוש) עם 6.9 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק ב-2018/19, כולם שיאי קריירה. הוא קלע 19.8 נקודות למשחק בגמר האחרון והיה משמעותי בהבאת האליפות לראשונה לטורונטו.

*

הבחירה הראשונה בדראפט, ציון וויליאמסון, צפוי להחמיץ מספר שבועות בשל פציעה בברכו הימנית. מאמן ניו אורלינס, אלווין ג'נטרי, אמר שהפליקנס נזהרים עם וויליאמסון (23.3 נקודות למשחק בקדם העונה) ורוצים שיכנס לעונה בכשירות מלאה. וויליאמסון סבל מפציעה בברכו הימנית במהלך טורניר המכללות של השנה שעברה, בפציעה המפורסמת בה התפרקה נעלו של וויליאמסון.

*

גולדן סטייט החתימה את מרקיז כריס שהרשים במשחקי ההכנה ולשם כך שחררה את אלפונזו מקיני, שהיה צפוי להיות הסמול פורוורד הפותח של הווריורס העונה. אשתקד מקיני קלע 4.7 נקודות למשחק ב-13.9 דקות.

*

אינדיאנה שוקלת להעביר את דומאטס סאבוניס, לפי האתלטיק, עקב פער בשיחות על הארכת חוזה לסנטר של הפייסרס שיכול לחתום על אחת עד ה-21.10. המחיר המבוקש של אינדיאנה על הסנטר (14.1 נקודות עם 9.3 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים במשחק בעונה האחרונה) גבוה מדי לפי קבוצות בליגה שניסו להשיגו.

*

יוטה החתימה את מאמן הקבוצה, קוין סניידר, על הארכת חוזה שתכנס לתוקף בסיום חוזהו הנוכחי (בסיום 2020/21). סניידר הוביל את יוטה לפלייאוף בשלוש השנים האחרונות, כשהוא מחזיק במאזן של 183-227 כמאמן הראשי של הג'אז.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 58 תגובות

    1. ואן ווליט נשאר בטוח, ולדעתי גם פאוול ישאר. או ג׳י הוא הממשיך של קוואי (מבחינת התנהגות, לא רמת משחק) אבל אני מאמין שהוא גם יישאר. העתיד לא כל כך רע למרות הכל

      1. נראה אפילו טוב מאוד העתיד בקנדה… הארכת חוזה נכונה וטובה.. קצת מוזר הסיפור בגולדן סטייט בהחלטה זו , באמת לא ברור מי מאייש את עמדה 3 בפתיחת העונה לפחות.

  1. הפרונט אופיס הנהדר של הווריורז החליק כאן. זה לא קורה הרבה. נאלצו לסגור חוזים. הגיעו הפציעות של קולי-סטיין ושל לוני, במקביל לכמה משחקי הכנה נחמדים של מרקיז כריס. התוצאה, לקבוצה יהיו 3 מספרי 5. על חשבון ה-3 היחיד הסביר שהיה לה.
    אנחנו מדברים על כריס ומקיני, כן? ובכל זאת, מעמיק את הבור בסגל הלא מאוזן של הקבוצה.

    1. בין אם ההחלמה טובה או לא, גולדן היא זאת שהראתה לכולם כמה הסדירה לא שווה כלום. עם מקיני או בלעדיו עושים פלייאוף, ושם קליי ישחק 3, בהרכב רצחני.

      1. אנחנו כנראה רואים דברים אחרת.
        אתה מפרק את הספלאש בראדרז. משחק עם מסננת הגנה בבק קורט. גם אם קליי חוזר, אתה משליך אותו בפלייאוף ל-3. אשכרה פירקת את הצמד הטוב בהיסטוריה עבור שני כשלים. ועל זה גרין, בסדר, כריס או דמעס בסנטר, רע, ואין כלום ספסל.
        אם הקבוצה הזו תעשה פלייאוף, תודח מייד. וזה אם ענק.

        1. כריס או שמיס. או קולי. או לוני. או וואטאבר. זניחוני. בלי שום חיפוי. אחרי עונת קריעה לסטף ודונקי. נאאאא, במערב השנה זה לא שורד סקרמנטו.

          1. לא מפרק שום צמד. קליי וקרי יכולים לשחק ביחד גם בתור 1 ו3. יותר מזה, אני די משוכנע שהעמדה הטבעית של קליי היא 3. אני לא רואה בכמה ההגנה של מקולום + לילארד או הארדן + ווסטברוק יותר טובה משל סטף וראסל. סתם הגזמה. מזלזלים בגולדן הרבה יותר מדי. הם עדיין קבוצה מעולה ואני מאמין שיוכיחו את זה העונה

  2. אני סומך על גולדן סטייט בקטע הזה. הם רואים יותר טוב מה קורה עם הסגל שלהם. אם סטף יהיה בריא הם יהיו בפלייאוף, ושם זה סיפור אחר…
    סיאקם קיבל הארכה ברורה עכשיו וזה מהלך ברור. השאלה היא השאר…

  3. לגולדן סטייט יש אולי את שחקני הכנף הכי גרועים באן.בי.איי: גלן רובינסון, אלק ברקס, ג'ייקוב אוואנס, ג'ורדן פול והרוקי אריק פסקל. זה משהו שלא מדברים עליו מספיק, למרות כוח האש של קרי וראסל – אחד מהחמישה האלה יצטרך להיות עם שניהם בחמישייה וכנראה לשמור על הגארד או על שחקן הכנף הטוב ביותר של היריב. זה לא מספיק לפלייאוף גם במזרח.

    1. אתה כותב על החמישה האלה כגרועים בנבא בעמדה שלהם… אתה באמת חושב שמקיני היה איזשהו שידרוג או עילוי בעמדה הזאת שכזה היה משנה אם היו משאירים אותו?
      לגבי הרוקי אריק פסקל, מבין ה-5 לדעתי הוא דווקא יכול להפתיע בגדול.

      1. מקיני לא קוואי, מן הסתם, אבל הוא טוב בהרבה. הוא שיחק 14 דקות למשחק בגולדן סטייט ומכיר כבר את המערכת. רובינסון שיחק קצת פחות בקבוצה חלשה בהרבה וברקס לא סמול פורוורד משלים, רוב הקריירה הוא היה גאנר מהספסל. הם היו הכי גרועים בליגה גם איתו, אבל בלעדיו הפער גדול יותר. פסקל יכול להפתיע, אבל לדעתי הוא קצת גדול מדי בשביל לשמור על גארדים (2.01 מ', 116 ק"ג). יותר פאוור פורוורד, למרות שהעונה יאלץ כנראה לשחק כסמול

      1. היי, זה אני העליתי ראשון!
        🙂
        זה יהיה ווין ענק לשתי הקבוצות. אבל זה ידרוש מפילי להזיז את סימונס ל-SF ולתת לראסל להיות פוינט נורמלי עם איום מרחוק. בעיני זה הדבר הנכון, אבל לך תשכנע את פילי.
        גולדן סטייט תהפוך בבת אחת לקבוצה נורמלית, וכשקליי יחזור – סוס שחור רציני.

  4. הווריוס היו צריכים לעשות בדיוק את זה.
    ממילא מקיני זה לא שחקן שאתה רוצה בתור קבוצת פלייאוף והקלף עם ראסל אמור לסגור את החור הזה

  5. ציון מתחיל לא טוב, נקווה בשבילו שזה רק עיכוב קל לתחילת הקריירה. מה שיותר מטריד אותי זה סאבוניס באינדי, כדאי שיתייחסו יפה לילד. מוכן לקחת אותו בכל רגע לבוסטון, או למכבי אם כלו כל הקיצין

  6. 130 לסיאקם לארבע שנים???? זה אותו אחד שאמביד עשה ממנו סימונס וחיכה לו מתחת לטבעת??? אותו אחד שבמקרה הטוב יכול להיות 3 בקונטנדרית? אני מחכה לטור של עומר על ההחתמה הזאת ונותן לה מראש ציון מינימאלי

    1. החלטה מעולה ל-2 הצדדים. יש לך מושג לגבי משכורות עכשוויות בנ.ב.א?
      1. מידלטון הולך לקבל משהו כמו 15 מליון יותר ב-4 שנים הקרובות + אופציית שחקן על 40 מליון לעונה אחר כך.
      2. טרי רוזייר קיבל 57 ל-3 שנים, ג'יילן בראון סירב ל-80 ל-4 שנים. 2 שחקני ספסל מבוסטון, קבוצה שהפסידה 4-0 סיבוב שני והשלד שלה עשה בושות באליפות העולם.
      3. קווין לאב, דד מן וולקינג, הולך להרוויח 120 מליון ב-4 שנים הקרובות.

      אני יכול להמשיך אבל זה די ברור, סיאקם הולך לקבל מה שמגיע לו.

      1. אני מניח שיש לי מושג מסוים לגבי המשכורות ועדיין חושב שסיאקם לא שווה את זה. גם מידלטון. רוזייר זה עדיין לא 30 לעונה. גם לאב. אתה לא יכול לשלם לשחקן ככ בוסר 30 לעונה כי לא תקבל ממנו תוצרת ששווה את זה.

      1. אני מסכים איתך לגבי הנקודה שהסכום בכללי לא משנה. מה שמפריע לי זה חלוקת הסכומים לשחקנים באופן שלא משקף את התרומה שלהם כראוי. 30+ צריך לקבל מס׳ 1 או 2 (סטייל קיירי או קליי לדוגמא) בקונטנדרית ששווים את זה ושהערך המוסף שלהם יכול לקחת את הקבוצה רחוק. סיאקם לא כזה עדיין.

        1. סיאקם קיבל מקס לשחקן שיסיים 4 שנים.
          לא רואה הרבה שחקני שנה שלישית שנראים טוב כמןהו
          וזה מקסימום דיי שוה כי הוא נמוך יחסית למקסימום שאפשר לתת אחר כך.

  7. מוזר שלא הגיעו להבנה עם סאבוניס
    סיאקאם גם נראה קצת אובר פרייסד
    ציון מתחיל עם בעיות ברכיים (שזה הכי מפחיד עם הגוף שלו)
    משהו מוזר קורה
    🙂

  8. Heat president Pat Riley on suspending Dion Waiters for one game: "There were a number of unacceptable incidents this week, culminating with his unprofessional conduct on the bench last night."

  9. טוב כמה דברים

    1. סאבוניס אוברייטד רצח פה בהופס. חביב ונחמד וזהו. יש אלפים כמוהו בליגה עשו פה ממנו איזה אולדריג. הוא טריידאבול והכל לא שחקן שמשנה משחקים או פרנצייזים יש המון כמוהו בליגה.

    2. דיאנגלו לא נחוץ בפילי. לא לוקח אותו על האריס. הוא שחקן שצריך כדור ביד ועושה קצת תנועה. האריס זנ מה שפילי צריכה קלעי עושה תנועה ולא צריך הרבה כדטר ביד בניגוד למה שבראון המטומטמם ניסה איתו עונה שעברה iso בלי סוף עם כדור ביד.

    אני חושב שהלוחמים יוכלו להעביר את ראסל למיניסוטה תמורת קובינגטון ואוקוגי ו 2 בחירות דראפט.
    קובינגטון בן 28 חתום ל3 עונות בשכר של 12 מיליון לעונה ונותן בדיוק את ההגנה שהלוחמים צריכים, אולי תחתם הוא גם יקלע יותר שלשות ואז יחד עם קליי יוצרים קו אחורי הגנתי יפה שמחפה על קרי. אוקוגי גם שומר טוב ועולה כרכז מהספסל. רמת הרכות יורדת אצל הלוחמים ככה היטב. זה טרייד לעונה הבאה. העונה הזאת חבל לבזבז כדאי לנפח ערך לדיאנגלו לתת לסטף לנוח ולקבל גם בחירה גבוהה.
    מיני יחטפו את הדיל הזה לאפשרות של ראסל וטאונס שלא יוביל אותם לכלום עם וויגינס ומסננת הגנתית.

    3. יותר מידי מתלהבים פה מטאונס, הוא לא כזה שוס. סקורר מעולה וזהו. לא רואה אותו מוביל קבוצות רחוק. הצחיק אותי אתמול שמישהו אמר שהוא טוב מאמביד 😂😂

    4. סיאקם- חוזה מוצדק כי שום כוכב לא יגיע לטורנטו מבחוץ על דעת עצמו אז צריך להחתים מישהו, הוא צעיר, פוטנציאל, עושה הגנה.

    1. לא, טאונס ממש לא שחקן טוב מאמביד. מה לעשות, הגנה זה חלק קריטי במשחק, ובעוד שאמביד הוא מגן על, טאונס הוא נטל בהגנה.
      אבל בהתקפה?
      טאונס סקורר יעיל יותר, ובהפרש לא קטן. הסיבה שאמביד שחקן טוב יותר היא שהוא טוב מאוד ב-2 צדי המשחק (ההפרש ביעילות בין טאונס לאמביד בצד ההתקפי לא מכסה את ההפרש העצום באימפקט ההגנתי)

    2. ראסל על האריס זה מתנה לפילדלפיה. יקרב אותה לאליפות.
      עם ראסל יש לך PG אמיתי עם קליעה טובה ואיום מרחוק. אתה נפטר מהפקק של האריס והורפורד. ומשחרר את סימונס לעמדה הטבעית שלו, פורוורד. לא תוכל יותר לטעון משהו נגד התקיעה של המשחק של פילי, וסימונס שהורס הכל. זו קבוצה מסודרת נורמלי, מצוידת בכל מה שצריך.
      גם לווריורז זה יהיה ווין גדול. ראסל מיותר שם לגמרי. התפקיד הכי מיותר, על המשבצת של סטף. יעיפו אותו עבור האריס כזה, או גלינארי.

      1. זה לא עובד, סימונס מחוץ לעמדת הרכז. לפחות לא עד לרגע בו הוא יוכיח שהוא מוכן לזרוק מטווח ה-3 (ולקלוע באחוזים סבירים).
        הם ניסו את זה, פילדלפיה, בשנה שעברה.
        כאמור –
        זה לא עובד.
        .
        יש לכך כמה סיבות.
        הראשונה היא שהגנה סבירה מבינה מהר מאוד איך לנצל את חוסר האיום בשביל להגדיל את הלחץ על הפרימטר. הזמן היחיד שסימונס אפקטיבי ללא כדור כאשר הוא לא הרכז, זה כאשר הוא חותך לכיוון הסל. זה קשה בהרבה כאשר היריבה יודעת שבכל פעם שהוא מחוץ לקשת ה-3, אפשר לעזוב אותו.
        הסיבה השנייה היא שבעמדת ה-SF, חלק גדול מהיתרון היחסי שלו נעלם. כאשר לא מעט קבוצות עולות לשחק עם פוינט גארד של 1.90 או פחות, אפשר להבין איך סימונס עדיין יעיל גם ללא איום מבחוץ.
        הסיבה השלישית היא היכולת של פילדלפיה להפוך את המיסמאצ' של סימונס למיסמאצ'ים אחרים.
        והסיבה האחרונה היא שמעמדת ה-SF סימונס פשוט לא עושה (או עושה הרבה פחות) את אחד הדברים שהוא יודע לעשות היטב –
        לנהל משחק.

        1. כרגיל אתה מנומק היטב. אני חושב שסימונס הוא לא לארי, ולא לברון.
          לקחו את החריג שבחריגים, שניים מגדולי המשחק שהמציאו עמדה שנקראת פוינט-פורוורד – והדביקו אותה בכוח על בן סימונס. אבל מצטער, זה לא המקרה.
          סימונס שחקן נדיר. רק פוינט פורוורד הוא לא. הוא סמול פורוורד. תראה מה קורה לפילי כשהוא בפוינט!! היא מאבדת כוח אש בעמדה מס' 1 ובטווח של מס' 1, וזה עוד בכדורסל של היום עם הטווחים האסורים, היא מאפשרת לקבוצות, הגנת-בונקר בצבע, מאתגרים את סימונס לזרוק והוא לא עושה את זה, זה מביך. ולא, שלשה תורנית שהוטא ינסה עכשיו באיזה משחק לא תשנה את זה. he's doomed.
          וככה לא תגיע רחוק. זו עדיין קבוצה עם יותר מדי כישרון – תודות להינקי הנוכל – והרבה פחות מדי תוצאות. היתה צריכה כבר לשייט לפינאלס ולקחת אותו.
          אני באמת חושב שפוינט אמיתי והזזה של סימונס הוא הטוב מכל העולמות שם. או שהברירה שתייותר היא להטריד את סימונס, כמו שרבים פה מציעים – בעיני טעות נוראית. אתה לא מטריד כזה כישרון חד פעמי. אתה מפיק ממנו את הכי טוב לקבוצה.

          1. נ.ב. ואם זה אומר לעשות לו התאמה מחודשת אז כן. לפחות ננסה! כמו שלהבדיל, הסיכוי היחיד של יוסטון השנה, הוא לעשות התאמה של ראס לתפקיד של מס' 2 "ישן", די-ווייד סטייל אם תרצה (אולי לא הדוגמה האידאלית אבל משהו בסגנון), ראס דה סלאשר. אם זה יעבוד, יש להם ריל שוט לאליפות. אם לא? אין אופק.

          2. אני לא אכנס לסטטיסטיקות,
            בגלל שדעתי היא קודם כל בגלל העדויות בשטח.
            לדוגמה, הסדרה של הסיקסרס מול טורונטו –
            במשחקים 4 ו-5 סימונס שיחק לחלוטין אוף דה בול, כאשר באטלר הוא מנהל המשחק דה פקטו של פילדלפיה. ב-2 המשחקים טורונטו ניצחו, כאשר במשחק 5 זו הייתה תבוסה של ממש.
            במשחק 6 בראון החליט להחזיר את הכדור לידיים של סימונס, וזה ענה במשחק הרבה יותר אגרסיבי, כאשר לראושנה מאז ברוקלין, סימונס מסיים משחק עם 20+ נקודות.
            .
            צריך לציין שחלק מהבעיה היא באטלר, שלקח יותר מדי זריקות, והחזיק יותר מדי בכדור. באטלר וסימונס זה שילוב שלא נועד לעבוד. יכול להיות שלצד פוינט גארד אחר, סימונס יכול היה להצליח יותר בעמדת כנף.
            .
            זה, דרך אגב, מחזיר אותי לדאנג'לו ראסל. אני לא חושב שהשילוב שלו ושל סימונס יכול לעבוד (מאותן הסיבות שבאטלר לא עבד).
            מחשבה לא מציאותית, אבל בהחלט מסקרנת:
            בן סימונס לצד סטפן קרי ודריימונד גרין? עכשיו זה (לדעתי) יכול לעבוד נפלא.

      2. איזה פקק? האריס קלעי 3 מעולה וחצי מרחק מעולה. זה שאהבל כמו ברט בראון לא יודע מה לעשות איתו לא אשמתו. הייתי מעיף את בראון זה כן.
        דיאנגלו צריך כדור וצריך לכדרר זה אומר שהוא עוד יוריד לאמביד זריקות.
        ראסל היה טוב לפילי אם סימונס ובראון לא היה שם אבל עדיין לא במקום האריס. אגב אני מוכן לתת את בן סימונס וברט בראון על דיאנגלו ראסל וקובינגטון אם יש מעוניינים.

        1. אגב כבר אמרתי התפקיד המושלם לסימונס זה דריימונד
          גרין. סימונס נגר כמוהו אבל טוב ממנו בהגנה האישית ממה שדריי היה בשיאו, מנהל משחק טוב יותר.
          הבעיה שסימונס חושב הוא כוכב, סופרסטאר פרנצייז יעני אבל הוא רק דריימונד גרין. אל תספרו לו.
          הייתי מוכן לנסות אותו גם בעמדה 3 לשנה אחת לראות מה הוא יכול לעשות.
          ברט בראון מאמן חלש ומקובע מאד הוא לא יודע מה לעשות עם סימונס לצד אמביד בפלייאוף שההגנות מתהדקות. למזלו בוסטון התפרקה והבאקס נחלשו אז הוא עוד יכול בטעות להגיע לגמר.
          קבוצה כמו פילי צריכה לאיים ברצינות על הטבעת עונה שעברה והעונה, יש שם מספיק כוכבים.

          1. סימונס, רדיק, באטלר, האריס ואמביד, זה חומר שחקנים שהיה צריך לקחת אליפות עונה שעברה, ולא בקושי.
            זו חמישיה רצחנית, וגם הספסל (בניגוד להשנה) היה טוב. עוד עלולים לבכות שם הרבה על ההזדמנות הענקית הזו שהוחמצה עם קבוצה הכי אנדר-אצ'יברית שיש. והכל מתחיל מברט בראון.

            1. הלו הלו אני צעקתי את זה מהשנייה של הטרייד, ברור שהם היו צריכים לקחת אליפות. ברט הדביל באותו משחק 4 הרג את פילי.

            2. הספסל של פילי בשנה שעברה היה זוועה. חוץ מסקוט ואניס ולפעמים קצת מקונל, בראון לא הצליח לקבל מהם כלום. השנה המצב טוב בהרבה. זאיר סמית חזר וגם הרוקי שבחרו נראה טוב. ברק ונטו הם גם שדרוג. במקום 8 שחקנים שיכולים לתרום יש לפילי לפחות עשרה כאלה השנה

  10. שאלוהים ישמיד את ערוץ הספורט, שברגע הכי אקסטזה בכל הסדרה הכי גדולה של העונה, חותך את השידור בבת אחת ובורח.
    באמת, אין עונשים מספיק גרועים עבור אנשים כמוכם.

  11. רק שתבינו, זה גול נצחון בדקה ה-90 של הגמר, ממש עם השריקה. והם אפילו לא נשארו לריפליי, שלא לדבר על המהומה באיצטדיון, הראיונות, המאוכזבים, האוהדים. כלום. חתכו באותה שניה!
    לטובת שידור חוזר של משהו. זה לא שיש משהו מתחרה בשעה הזו.
    אפסים, אפסים, אפסים. אסור לשלם להם. פשוט אסור.

  12. לא נורא. מה יכול להיות יותר טוב מהדחה של היאנקיז, בווק-אוף, אחרי שהשוו ב-HR ברגע האחרון – ועוד על ארולדיס צ'פמן, הקלוזר השחצן והכל-יכול?
    עם 2 אאוט?
    בהומראן מפלצת מהסרטים?
    אההההההההההההה.
    זהו זה. השנה יכולה להתחיל.

  13. באסה על ציון.
    מעניין מה משחק יותר משקל – חומרת הפציעה, או הרצון לתת לו מנוחות יזומות מבעוד מועד.
    אין ספק שבהיבט הזה הליגה השתנתה, ומנסים כיום הרבה יותר להיזהר על שחקנים.
    מקווה שיחזור מהר. בינתיים, האשך יסתפק בתירןץ אפשרי למקרה שהפליקנס יסיימו מחוץ לפלייאוף 😉

    1. טוב, עשית לי את זה, אז מצאתי גם את זה מהיום.
      אלה אוהדי היאנקיז, במשחק 6 בסדרגמר האמריקן ליג. "הגמר האמיתי" (כמו המערב מול המזרח).
      התוצאה 2:3 ליוסטון בסדרה, והיא על סף לנצח בבית ולגמור את הסיפור..
      ב-5:33 בווידאו, היאנקיז יוצאים מהקבר ברגע הלפני אחרון, ומשווים ל-4:4, בדרך להארכה ואולי גיים 7.
      ב-6:47, רגע לפני ההארכה, הם חוטפים את ההומראן מיוסטון, שהוא כמו הבאזר-ביטר של לילארד, נגיד. זה סוף המשחק, והסדרה כולה. המשחק נגמר באותו רגע, הסדרה הוכרעה, העונה הגדולה שלהם נגמרה והם בחוץ.
      הפרצוף של זה מימין, מסכם את כל התדהמה של אוהד ספורט, שהלב שלו מתרסק מול המסך, והוא לא מאמין… פרייסלס.
      https://www.youtube.com/watch?v=pQmGmDEVeag&t=333

כתיבת תגובה

סגירת תפריט