שמעון מזרחי יקבל מתנת יומולדת? מכבי תל-אביב מחפשת ניצחון ראשון העונה ביורוליג נגד הכוכב האדום בלגרד

שמעון מזרחי יקבל מתנת יומולדת? מכבי תל-אביב מחפשת ניצחון ראשון העונה ביורוליג נגד הכוכב האדום בלגרד

הערב (21:05, SPORT5), מכבי תל-אביב (2-0) תארח את הכוכב האדום בלגרד (1-1), כשהמארחת יודעת שאין פשרות לגבי ניצחון לאחר הפסדים כואבים מאוד בשני המחזורים הראשונים. האורחים מסרביה מגיעים עם מומנטום גדול לאחר ניצחון מרשים מאוד על פנרבחצ'ה בבלגרד ורוצים להמשיך אותו עם ניצחון בתל-אביב. המצ'אפ המרכזי של הערב הוא בין נייט וולטרס, אקס הכוכב האדום, לבין לורנזו בראון בעמדת הרכז. בהמשך הפריוויו תמצאו היסטוריה של ראש-בראש בין הקבוצות, פירוט על מצ'אפ המפתח, מספרים לקראת ההתמודדות, ראיון עם טאריק בלאק, מפתחות לניצחון וגם ההימור שלי.

לקראת המשחק:

סגלים:

מכבי תל-אביב: עומרי כספי, סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומיאו, יובל זוסמן, דני אבדיה, ג'ייק כהן, טאריק בלאק, נייט וולטרס, טיילר דורסי, קווינסי אייסי, אות'לו האנטר, סנדי כהן III, אלייז'ה ברייאנט.

הכוכב האדום בלגרד: דריק בראון, אוגנן קוזמיץ', צ'רלס ג'נקינס, ג'יימס גיסט, ניקולה יובאנוביץ', לורנזו בראון, בילי בראון, פליפ קוביץ', דז'אן דוידוביץ', אוגנן דובריץ', מוחמד פיי, ברנקו לאזיץ', נמניה נאדיץ', מייקל אוג'ו, בוריסה סיאמניץ'.

המחזור הקודם: הפסד נוסף למכבי, ניצחון גדול לכוכב האדום

ראשית, נתחיל עם המארחת: הצהובים שיחקו משחק נהדר במדריד אבל זרקו ניצחון שהיה כמעט בידיים לאחר שספגו שלשת ניצחון מהיד של ג'ייסי קארול, 85:86. סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומיאו ואלייז'ה ברייאנט כיכבו בצהוב.

בצד השני, הכוכב האדום בלגרד השפילה את פנר שמפוצצת בכוכבים עם משחק הגנה נהדר אבל התקפית, חלש להחריד, 56:68. לורנזו בראון בלט מעל כולם עם 13 נקודות וחילק 6 אסיסטים.

ראש-בראש בכל הזמנים:

מאזן: 4-4.

מאזן בתל-אביב: 1-3 למכבי.

מאזן בבלגרד: 1-3 לכוכב האדום.

מצ'אפ מפתח: נייט וולטרס נגד לורנזו בראון:

וולטרס ובראון הם גארדים נפלאים, אין לי בכך ספק. לדעתי המצ'אפ הזה עובד לטובתו של וולטרס שכבר הוכיח שהוא יכול לסדר התקפות ברמה הכי גבוהה באירופה, אם זה לייצר מצבים לחבריו או לייצר לעצמו. בראון ישחק רק במשחקו השלישי בקריירת היורוליג שלו ולדעתי יתקשה מול שחקן מוכח כמו וולטרס.

הימור למצ'אפ: מי שיסדר את ההתקפה יותר טוב אישית וקבוצתית, יוביל את קבוצתו לניצחון.

מספרים ודברים מעניינים:

  • ג'ון דיברתולומיאו נראה נפלא עד כה ביורוליג עם 10.5 נקודות למשחק, אם ישחק יערוך את הופעתו ה-60 במדים הצהובים ביורוליג.
  • עומרי כספי יערוך את בכורתו המחודשת בהיכל במשחק יורוליג. משחקו האחרון במדים הצהובים במשחק בית במפעל היה נגד ברצלונה ב-2009, אז קלע 12 נקודות והוריד 6 כדורים חוזרים.
  • אות'לו האנטר צריך עוד 4 חטיפות כדי להגיע ל-100 בקריירה.
  • נייט וולטרס יערוך את בכורתו מול האקסית שלו.
  • צ'ראלס ג'נקינס שחזר לכוכב האדום בקיץ, צריך 4 נקודות כדי להגיע ל-1,000 בקריירה שלו.

ראיון עם טאריק בלאק:

(ערוץ היוטיוב שלי)

מפתחות לניצחון:

מכבי תל-אביב:

  • קצב מהיר – חובה! הכוכב הראו שהם אוהבים קצב איטי וזו גם עוד סיבה ל-68 הנקודות בלבד בשבוע שעבר. עם כל כך הרבה קלעים שצריכים את הכדור, מכבי תהיה חייבת לרוץ.
  • הגנה – חובה! ההגנה של מכבי העונה נתנה עד כה 87.5 נקודות למשחק. אם ההגנה תיראה ככה גם הערב, הצהובים יכולים להפסיד בבית.
  • תרומה מהספסל – חובה! הספסל של הצהובים, למרות שני ההפסדים, מוכיח פעם אחר פעם עד כמה הקבוצה עמוקה עם 39.0 נקודות למשחק כשדיברתולומיאו ואות'לו האנטר הם העוגן של הספסל.

הכוכב האדום בלגרד:

  • התקפות איטיות – חובה! התקפות איטיות עושות להם סדר בהתקפה. התקפות מהירות יכולות לתת למכבי יתרון עצום.
  • ג'יימס גיסט חייב להמשיך ביכולת הטובה שלו. הפורוורד האמריקאי פתח את העונה בצורה נהדרת עם 16.5 נקודות למשחק לצד 7.5 כדורים חוזרים.
  • לשים לב לקלעים של הצהובים – חובה! אם הצהובים יתפסו יום מחוץ לקשת, כל חוסר תאום בהגנה הסרבית תעלה לה ביוקר ובמידה והיא שוב לא תקלע היא תהיה בבעיה גדולה מאוד.

הימור: הצהובים ישתמשו באנרגיה של הקהל ויעשו חיים קשים מאוד לסרבים בשני צידי המגרש בדרך לניצחון של 12 נקודות ומעלה.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. תודה שי. הפסד היום ומדד ההויה פארוניה ירקיע שחקים…
    מסוג המשחקים שלמכבי אין פריבילגיה לשמוט, ניצחון בחד ספרתי …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט