ההוקס והבולס מראים במשחק ההכנה הראשון שגם העונה לא תהיה הגנה/שמעון טבדי

2 משחקי האימון שהתקיימו הלילה לא הביאו את הבשורה עבור הבולס וההוקס.

הוקס 133-109 פליקאנס

ציון וויליאמסון נתן בבכורה 16 נק' ו-7 ריב' בכ-28 דק' משחק, כנראה מול מי שתהיה אחת מ-5 קבוצות ההגנה החלשות בליגה. יחד איתו כולם נראו טוב, במיוחד ג'רו הולידיי עם 21 נק' ב-18 דק'. אינגרם נתן 19 נק', לונזו בול לא הצליח לחגוג אפילו מול יאנג עם 9 נק' ב-30% מהשדה.

יאנג, מהצד השני, לא היה טוב יותר עם 9 נק' גם ב-40% מהשדה ו-1 מ-6 מה-3.

בולס 112 – באקס 122

הבולס הצליחו לחטוף 122 נק' מהאיילים גם ללא יאניס ועל זה מגיעות להם ברכות. הרוקי המסקרן קובי וויט קיבל 25 דק' וניפק 12 נק' ב-30% נוראיים מהשדה. לאבין ומרקנן קלעו 16 ו-14 נק' בהתאמה.

אצל הבאקס, האחים לופז פתחו יחד בחמישייה ונתנו 13 ו-14 נק' כ"א.

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. זה לא שלב של העונה בו מודדים הגנות, או מתרגשים מתוצאות. כך שאני הייתי ממתין עם פסקי דין והצהרות מהותיות לגבי העונה.
    ועדיין, בקטנה, היו דברים פעוטים שניתן היה ללמוד מהמשחק –
    .
    שיטת בודנהולצר. גם בהרכב משני במיוחד, זו אותה שיטה. הבאקס זורקים המון מה-3, ודוחפים את היריבה מצדה גם לזרוק המון מה-3.
    יתרון גדול של הבונהולצרים הוא שהם ממשיכים עם סגל דומה למדי לשנה נוספת. אני צופה להמשך שיפור, גם בהגנה, וגם בהתקפה.
    .
    הבאקס היו ללא יאניס, נכון. גם ללא מידלטון, בלדסאו, וג'ורג' היל.
    .
    פרנק מייסון השלישי. הוא נחתך מסקרמנטו, והוחתם על חוזה two-way עם מילווקי.
    הוא שיחק בכלל לא רע הלילה. גם בצד ההתקפי, וגם בצד ההגנתי. אני ממש לא אופתע לגלות שהבאקס בהמשך משדרגים אותו לסגל של הקבוצה.
    .
    ברוק לופז. הוא אולי נראה אבוד לגמרי במדי נבחרת ארה"ב, אבל במדי מילווקי הוא בבית. האימפקט שלו הגנה לצד יכולתו מבחוץ הופכים את מילווקי (גם ללא יאניס) לקבוצה שקשה מאוד לשמור עליה.
    .
    רובין לופז. עוד חזון למועד, אבל גם הוא נראה כמי שמצא בית. ב-11 עונותיו בליגה הוא קלע 11 שלשות. במשחק הלילה הוא הוסיף אחת נוספת לרזומה…
    צחוקים בצד, הוא מסוג השחקנים שלא יודעים מה זה "סתם משחק". הוא משחק בשביל לנצח. לתחושתי, ההחתמה שלו תוכיח את עצמה כמשמעותית בטווח הארוך. הוא מוסיף לקבוצה הרבה קשיחות בצבע.
    .
    מה אפשר לכתוב על הבולס?
    לא הרבה. הם לפרקים נראו כמו שחקנים שמשחקים אחד לצד השני, ולא כמו שחקנים שמשחקים ביחד. החמישייה ששחטה אותם בממש מעט דקות,
    כללה את האחים לופז, מייסון השלישי, מתיוס, ובראון. וזה כאשר שיקגו עם הרכב מלא (כמעט. קארטר לא שיחק).
    .
    תודה, שמעון.

    1. גיא מי כמוך יודע שאני בכלל לא מתייחס למשחקי אימון אבל לגבי הבולס וההוקס יש חי הרגשה שזה מה שבדיוק נראה. הגנה נוראית ביותר. לחטוף 122 נק מול סגל ב של הבאקס שאתה בחמישייה ועוד הביאו מאמן צרחן נגיד בעדינות שרפה הבנה כמוני הימר על הבולס 6 כנראה לא יקרה. ואני נותן 80 אחוז סיכוי שבוילן לא מגיע להדליק חנוכייה.

      ההוקס אתה פשוט מסתכל בסגל שלהם ולא רואה שחקן הגנה אפילו סביר 1. רכים חלשים קטנים. המזל שלהם שיש את שארלוט קאבס ניקס ווש שם.

      אני מאמין שזה מה שנראה מהן בעונה הקרובה. 0 הגנה

      1. אני מאמין שמחר דיאנטרה האנטר יעשה עבודת הגנה טובה מול מישהו ואז בטח תכניס את ההוקס למקום השישי על חשבון הבולס (אני מחכה שטורונטו ינצחו משחק הכנה כדי שתעלה אותם מהמקום ה-11)

      1. ההנהלה (אשתי) החליפה לי משמרת –
        את האחים לופז ראיתי בדיעבד לצד הקפה בעודי בוחש בקלחת בה מתבשל מעל פתילייה ארוז קון לצ'ה (קינוח יום הכיפור המסורתי של משפחתי).
        מחר נחזור למשמרת הרגילה (שזה אומר השליש האחרון של המשחק בין האסטרוז והרייס, ואז ההיילייט של הבוקר – משחק הבכורה של הסאנס. הרגע אולי היחיד בעונה בו עדיין יש סיכוי…)

  2. תודה שמעון.
    גיא אני מסכים חלקית עם האמירה הנל כי ממה שיצא לי לראות את סאקרמנטו – אינדי והלילה את ההוקס – פליקנס הן עלו עם מוטיבציית פלייאוף. אם יכולתי לזהות בכל זאת איזושהי מגמה הלילה זה שלהוקס היה קושי בריבאונד ואוקפור פשוט שחט אותם עם ריבאונד התקפה. דווקא ההגנה של הפליקנס הייתה לא רעה.

  3. אמא לופז יושבת בסלון ומוחה דמעה
    שני הקטנטנים יחדיו בחמישיה
    איזו התרגשות
    איזו חוויה
    מה חשוב אליפות
    כשאפשר להתעווז על כל השכונה
    🙂

  4. פספסת לסקר את המשחק של דטרויוט ואורלנדו שאישית אני השנה הולך לצפות מסקרנות על מרקל פולץ, בינתיים הוא נראה די טוב, זה נראה כאילו באורלנדו נתנו לו הוראה לזרוק רק זריקות קרובות/ליד הסל, אני ראיתי במקום כלשהו, שיכול להיות שזה כמו ילגים קטנים שאתה אומר להם בהתחלה לא לזרוק מרחוק שלא "תשבר" להם המכניקת זריקה.

  5. מסכים עם גיא, זה לא השלב שמודדים הגנות.
    זה הזמן לראות תופעות מעניינות לעונה הקרובה-
    * לפליקנס יש סגל רחב ועמוק, קבוצה מאוד מעניינת לעקוב אחריה העונה. (רדיק לא פיספס פלייאוף בקריירה, השנה זה ימשיך?).
    לפליקנס יש סנטר רוקי בשם מאלי שנתן אתמול משחק טוב מאוד עם 11/8/4/2 שיודע להוריד כדור ולרוץ במתפרצת.
    גאליל אוקופר, טען שירד במשקל, ואתמול הוא היה נראה קליל ומהיר ועשה שמות בריבואנד התקפה. סיים עם 11 נק 6 רב' כאשר 5 מתוכם בהתקפה, ו3 אס'. כל זה ב15 דקות משחק.
    * קובי וויט מזכיר קצת את רוז בבולס עם האנרגיות והמהירות, אך הוא חייב לשפר את ההגנה ואת קבלת ההחלטות שלו שתשפיע על כל הקבוצה.
    הבולס בצרה צרורה אם ככה הם נראים מול הרכב שלישי של הבאקס.
    * הבאקס מפחידים! השילוב של האחים לופז בקבוצה יתן להם הרבה העונה. חמישיה גבוהה של בלדסו מידלטון יאניס והאחים לופז זה חמישיה מפלצתית. רובין יכנס לצבע וישחק שם כאשר ברוק מרווח ונותן צ'אקות מבחוץ. ואז גם הגנתית יש לך גבוה שחוזר מהר וחוסם את הצבע והשני מצטרף אליו וסותם את הצבע לחלוטין.
    * ההוקס אמנם הפסידו ולא הראו הגנה (כמו הכותרת הצועקת). אבל הם הראו משחק תנועה יוצא מן הכלל, יאנג סיים עם 11 אס', 7 שחקנים סיימו עם ספרות כפולות. רדיש קלע 3 מ-4 מחוץ לקשת. אז בהגנה יש הרבה מקום לשיפור, אך ההתקפה שם זורמת ופוגעת.
    גמר חתימה טובה

      1. נכון. האחים לופז לא יפתחו לצד יאניס. רובין יעלה מהספסל. ברוק בסנטר יאניס בpf.

        קובי וויט נראה עם תנועות חבלז למרות הניגור. מאמין בו בענק מקווה שיתפוס את עמדת הpg הראשון עד פברואר.

  6. במילווקי מאמינים באיחוד משפחות
    יאניס עם תנאסיס
    ברוק עם רובין
    זה מקצועי או צורך קיומי להשאיר את הכוכב?

  7. הלייקרס תיכף נוחתים בסין, בשיא הפיצוץ עם ה-NBA.
    מאוד מסקרן אותי, מ-אוד, לשמוע שם את לברון. אין שום ספק שהליגה כולה כבר יושבת לו על הכתפיים, בתור השגריר מספר 1 והמבוגר האחראי, אולי הוא יקרר את המהומה. מצד שני, לברון לא יכול באמת לשמור על הפה הדמוקרטי-ליברלי הגדול שלו, זכויות אדם וכו'. מסקרן לאללה.

  8. טוב ראיתי את התקציר. ציון נתן כמה רגעי היילייטס אדירים.
    הכישרון נוזל לקבוצה הזאת מהאוזניים.
    הם יכולים לרוץ 48 דק' בקצב מטורף ולהחליף עוד ועוד שחקנים, איזה רוסטר יא אללה.

  9. אתה לוקח את משחקי האימון כמדד לאיכות ההגנה? זה קצת קיצוני. בשנה שעברה ליוטה היה דיפנסיב רייטינג של 86 במשחקי האימון. הם עצרו את היריבות שלהם על 86 נקודות פר 100 פוזשנים?

    1. התעוררת? מה אומר על השילוב של ראס? יחסית מנסה להחזיק את עצמו רגוע, המפתחות לגמרי אצל הארדן. שממשיך את הכושר החולני שלו.

        1. קוואי אף פעם לא בדיון ל-MVP. תבדוק את כל הקריירה שלו, אין לו אף עונה שהוא בכלל יכול להיות בדיון. הוא פשוט לא בקומה העליונה של המספרים המופרעים של ה-MVPs. קשה להאמין שהעונה, עם PG לידו שינגוס ממנו, זה יקרה.

  10. מעניין יהיה לראות האם ראס הוא זה שיהיה עכשיו בתפקיד המטביע של הלובים. מהדקה וחצי שראיתי אותם משחקים ביחד ראס והארדן יכול דווקא להיות לא רע בכלל

    1. ראס ממש מנסה לא לדרוך על הרגליים של הארדן, אבל כבר דפק 6 לבנים מהשלוש, 1 בפנים…
      מסתבר שלאורי וגאסול רק רשומים, לא רואה אותם שם במגרש. החמישיה הפותחת של הרפטורז זה ואן וליט, פאוול, אנונובי, סיאקאם ואיבקה. הופתעתי לדעת שרונדה הוליס ג'פרסון הצטרף, וגם פטריק מקאו. נו טוב.
      יוסטון כרגיל: הארדן, ראסל, גורדון, טאקר, קאפלה. הרכב שלושת הגארדים, יהיה מעניין בהמשך. עם ריברס ומקלמור מהספסל, וחדשות מהעתיקות, רייאן אנדרסון וספולושה…

  11. יהיה קשה מאוד לווסטברוק לעשות אפילו טריפל דאבל אחד העונה בקבוצה הזו. נגמר הברדק.
    בינתיים עלו המחליפים לרבע אחרון. בשורה התחתונה, הארדן ממשיך ביכולת שיא, עם 34 נק' ב-27 דק', ועוד 7 אסיסטים, 11 מ-14 מהשדה, 4 מ-7 מהשלוש… חיה רעה. ראס עם 2-6-13 ל-20 דק', לא רע, עדיין משליך מהשלוש. רייאן אנדרסון בדקות המעטות הראה שעוד יש לו ידית.
    על טורונטו מוקדם להגיד מילה, בלי לאורי וגאסול, ואן וליט טוב כרגיל, אנונובי מנער חלודה. אבל הרבה מציאות חדשות לא התגלו (סטנלי ג'ונסון מה עושה שם? קמרון פיין? החליטו לאמץ כאלה בלי בית ששכחו מהם?).

    1. הרגת אותי אשך חחחחח , הארדן טופ 3 בעולם לוזר אבל טופ 3 ווסטרוק ממשיך בידוי אבנים, אני מת לראות את משחקי ההכנה של פילי והנגר סימונס

      1. ברוך באמת היית לוקח את יאניס על ארדן לעונה הקרובה? לוקח את הארדן בכל יום נתון עליו. הארדן מפלצת התקפית ככ מגיע לו אליפות מקווה שיעשה רדמפשיין סטייל נוביצקי שגם היה מושמץ שנים ואמרו שנינק בפלייאןף ובסוף נגאל. איןמשחקן שמגיע לו טבעת יותר מהארדן.

    1. לגמרי נכון.
      ואני סקרן לשמוע את לברון ואת סטף, אבירי המדוכאים עלי אדמות, פוצים קול ומשמיעים את דעתם נגד הסינים.
      לא יקרה . . .

  12. לא יודע מה איתכם אבל אם אני הייתי שחקן NBA וציון וויליאמסון היה בא מולי, אני פשוט זז הצידה מחשש לבריאותי.

  13. טעות (פטאלית) של האסטרוז. ג'סטין ורלנדר עולה בפעם הראשונה בחייו לפתוח את משחק 4 אחרי מנוחה קצרה, ומייד משלם במזומן עם 3 ריצות באינינג הראשון, וזה עוד בזול. הוא חסר שליטה לגמרי. הוכרע הוויכוח האם מנוחה קצרה אכן משפיעה משמעותית על היכולת.
    האסטרוז היו יכולים לבחור בדרך המלך. להעלות את ורלנדר, אחרי המנוחה הרגילה, למשחק 5 אם יהיה. ואת גריט קול כגיבוי לביטוח באותו משחק. את המשחק הערב היו מפקידים בידי כל פיצ'ר אחר.
    עכשיו הם בבור במשחק מספר 4. היה ויפסידו, גם איבדו את ורלנדר למשחק 5 הקובע.

    1. ורלנדר, בן 36 כבר, מטובי הפיצ'רים אי פעם ואולי הטוב בליגה השנה, מעולם לא פתח אחרי מנוחה קצרה כזו. בכל הקריירה הארוכה, ורלנדר ה-HOF לעתיד מעולם לא ספג 3 ריצות באינינג אחד בפוסט-סיזן, וכבר באינינג אחד זרק 33 פיצ'ז, כשליש ממה שהוא זורק במשחק שלם – שלא לדבר על האיכות הגרועה של הזריקות… יוסטון הגיעה השנה למספר שיא של נצחונות בלי מנוחות קצרות לפיצ'רים, ומובילה 1-2 בסדרת הטוב מ-5, כך שלא נדרש המהלך הנמהר והתקדימי הזה. החלטת מאמן שזועקת: טעות מחרידה. והסיפור שהיה כמעט סגור, נראה עכשיו פתוח מחדש…

      1. ורלנדר ממשיך לקרוס ונותן עוד ריצה. עד ש-איי.ג'יי הינצ' עושה מה שהיה צריך לעשות מזמן ומוציא אותו. הפיצ'ר היה עד למשחק הזה במאזן קריירה 0-8 בסדרות גמר החטיבה. ההחלטה (המזעזעת, מסתבר) להעלות אותו לראשונה בחייו אחרי מנוחה קצרה, עוד עלולה להיות החלטה שגומרת את העונה ואת חלום הוורלד סירייז, לקבוצה הטובה בליגה, שהובילה בבטחה בסדרה שנראתה סגורה…

  14. אני לא רוצה לפתוח פה לשטן,
    ועברו בקושי 7 דקות במשחק פתיחת העונה, שזה קמצוץ של כלום –
    אבל אני אוהד מתלהב, כך שזה בלתי נמנע
    (לאכול כובעים ולדיכאון, בשביל זה יש עונה מלאה) –
    .
    7 דקות של אחלה כדורסל. 9 סלי שדה, 6 מהם אחרי אסיסט.
    בוקר קולע. אייטון קולע. רוביו משחק היטב. אפילו סאריץ' בעניינים.
    .
    .
    (לגזור ולשמור. הנקודה בזמן בה היה אוהד סאנס אופטימי)

    1. יאללה אינשאללה. הרידמפשן של פיניקס, על מה שעשו לכם אז, נמצא בוויש-ליסט של הרבה אוהדים.
      על הדרך חסכת לעצמך משחק אפור בטמפה. עמד בסימן המלט-דאון של ורלנדר, בעצם מהפיצ' הראשון. החלטה להעלות אותו במנוחה קצרה, שעוד רבות ידובר בה. יוסטון מאותו רגע פשוט חשבו כבר על משחק 5.

  15. דאנדרה "לא סנטר" אייטון –
    סיים את המחצית (16 דקות) עם 16 נק', 8 מ-13 מהשדה, 10 רב' (6 בהתקפה), 2 גגות, ועם מעט יותר ריכוז של רוביו ובוקר, הוא היה גם עם הרבה ייותר אסיסטים מה-"1" שרשום לצד שמו.
    יש לו סלים הלילה מהלואו פוסט, מההיי פוסט, מהמיד ריינג', והמפיק אנד רול. הכל הוא עושה.

  16. דנבר עם מארי – האריס – בארטון – מילסאפ – פלאמלי (במקום יוקיץ' שהבריז). ואז היא מעלה חמישיה שניה קומפלט, שיכולה בקלות להתחרות על כניסה לפלייאוף במזרח: מונטה מוריס – מאליק ביזלי – טורי קרייג – ג'רמי גראנט – טיילר זלר. וזה עוד בלי חואנצ'ו ובלי ש-MPJ יעלה… זו ההגדרה במילון לרוסטר "12-מאן-סטרונג". אבל עדיין יש הרגשה שזה הרבההה יותר מדי חלקים טובים+, שחלקם צריך לקחת באריזה אחת יפה, ולפרוע עבור שחקן גדול אחד.

  17. לילה מלא ריגושים. כולל 3 שלשות היסטוריות – סטיבן אדמס, בובאן מריאנוביץ', אבל זה שבאמת הפתיע, בן סימונס. בפילדלפיה חוגגים אליפות. כמו כן, טריסטן תומפסון חזר מהקבר.
    2 קבוצות שכולם ממקמים אוטומטית בתחתית של התחתית, לטמי מוקדם ומוגזם מדי, אלה אוקלהומה והניקס. לאוקלהומה חמישיה טובה + ספסל סביר. אם כריס פול נשאר שם לעונה תחרותית, יעשו הרבה צרות. הניקס בלי ומורת פלייאוף כמובן, אבל לפחות יהיה הרבה בידור בגארדן, אר.ג'יי מקבל אור ירוק לזרוק וזה טוב לבטחון העצמי, פלוס מיליון צעירים רעבים עם רוח טובה, ומחסן ביג-מנים עבור ההאסל והמכות שאוהבים בעיר. רק להיפטר מהמטרד העונה לשם אלפריד פייטון, בחייאת ראבאק. האיש מבאס כל קבוצת כדורסל, כל סביבה אנושית שהוא נמצא בה.

  18. אפשר להתחיל ולסכם את המשחק (נשארו עוד 18 דקות של כדורסל, אבל הקבוצות עכשיו משחקות עם הקצה של הספסל. הפותחים כבר לא ישחקו) בין הסאנס למינסוטה:
    .
    מינסוטה השנה הולכים להפציץ מהשלוש. מתקרבים לדרגת "יוסטון". 31 ניסיונות מהשלוש ב-30 דקות. "מרשים" (העיטורים הציניים מסביב ל-מרשים, זה בגלל שרק 7 מאותן 31 נכנסו).
    מי שהולך לזרוק המון מהטווח, ובצדק, זה טאונס. הוא זורק כמו גארד. מסדרים לו תרגילים לשלשות כמו לגארד. מה שזה עושה זה מכריח את הסנטר של ההגנה היריבה לצאת החוצה, ופותח את הצבע לחדירות של הגארדים של מינסוטה. היות וטאונס מהיר, זריז, ובעל יתרון אתלטי על רוב הסנטרים בליגה, זה מאפשר לו להשיג יתרון בכל פעם שהוא ללא כדור, והוא חותך לסל במרדף אחרי ריבאונד ההתקפה.
    .
    בכלל, אולי שכחנו את זה, בגלל, ובכן, שאלו מינסוטה. שכחנו עד כמה טאונס שד מוכשר התקפית. לי, אין ספק בכלל, שהשנה הוא הולך לתת עונת שיא בכל הנוגע לנתונים אישיים בהתקפה.
    ההגנה שלו? לא רעה כבעבר (עדיין קצת איטי בחילופים, קצת מתקשה מול פיזיות).
    .
    זה מוביל למי שלא נראה שהתקדם אפילו מילימטר בקיץ האחרון. אנדרו וויגינס. 0 מ-2 מהשלוש, אם אני זוכר נכון, ב-2 המקרים הזה היה אייר בול.
    .
    ריקי רוביו. הניסיונות שלו מבחוץ כאבו לצפייה. ממש. הוא סיים את הלילה עם 1 מ-4 מהשלוש, 5 מ-13 מהשדה (וכדור אחד לפרצוף אחרי שמסירה של גרהאם הסתיימה ב-"רק אף"). מה שהוא כן עשה היטב, זה להניע את הכדור. 5 אסיסטים היו לו הלילה, והם לא מספרים את כל הסיפור. החלק המשמעותי הוא שכאשר הוא על הפרקט, אייטון מקבל מסירות כמו שצריך, וחשוב יותר –
    .
    בוקר. גם הוא סיים את הלילה עם 5 אסיסטים. וגם עם 15 נק' (4 מ-8 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש). מה שבלט לעין היה שהעובדה שהוא ללא כדור, מאפשרת לבוקר להשתחרר למצבים בקלות יתרה. לתפוס מרחק מהשומר שלו. השלשה שלו הגיעה אחרי חסימה ללא כדור, ואסיסט מרוביו. את זה כמעט ולא ראינו בעונה שעברה.
    .
    אייטון. הוא הולך למרר את החיים של לא מעט הגנות השנה. הוא נראה חד יותר, מהיר יותר, מבין יותר, מאשר נראה בעונה שעברה (ולא כאילו אז הוא היה גרוע…).
    אייטון סיים לילה של 20 דקות עם 18 נקודות, 13 ריבאונדים (7 בהתקפה). יש לו הכל –
    תנועה נהדרת לסל אחרי פיק אנד רול, משחק מההיי פוסט, משחק מהלואו פוסט. וכאשר המשחק תקוע, גם המיד ריינג' שלו נכנס באחוזים מרשימים.
    אפילו בהגנה הוא מראה שיפור ניכר (למרות שזה קדם עונה. קצת קשה לשפוט).

    1. מעריך אותך על הסבלנות לראות. לא את הקבוצה שלך. את מינסוטה.
      זו קבוצה שהמילה "אומלל" מרוחה על כל שחקן שם. אין קבוצה פחות מעוררת תיאבון בליגה, וזה כולל את הקאבס ושרלוט. אוקיי, אולי כמו שרלוט.
      כמה עולה לחלץ את קארל אנתוני טאונס? אם אני בוסטון, אני שם על השולחן כל שחקן, שלא עונה לשם ג'ייסון טייטום, כדי להביא אותו.

    2. מעולה גיא תודה על הסיכום. מוקדם עדיין וכו אבל רוביו פותר את הקושי שלכם באמת? מה תעשו בדקות שהוא על הספסל?

      1. התקווה שלי היא שטיי ג'רום יתפוס ב-2 ידיים את התפקיד.
        הוא יכול לשחק ב-2 עמדות הגארד,
        והלילה/הבוקר בדקות בהן הוא ניהל את המשחק, זה עבד לא רע בכלל.
        .
        לגבי השאלה המרכזית –
        האם רוביו באמת פותר את הבעיות של הסאנס?
        נתחיל בעובדה אחת פשוטה וברורה –
        עוד חזון למועד.
        20 דקות של משחק קדם עונה מול מינסוטה.
        מזה אפשר אולי לנפק תגובות מתפלפלות, אבל מסקנות אמתיות?
        גם חודש לתוך העונה, עדיין לא יהיו.
        .
        ועדיין, אוהדים אנו,
        ולהתפלפל, זה חלק ממה שאנחנו (אני) אוהבים לעשות.
        אז ככה –
        לי, ללא קשר לשאלה עד כמה ההגנה של מינסוטה היא לא משהו, זה בלט לעין שכאשר רוביו עם הכדור, לבוקר יש הרבה חופש להתחיל מהלכים ללא הכדור –
        כאשר הוא מקבל את הכדור בפוזיציה בה השיג יתרון על השומר שלו, הוא אחד הסקוררים המפחידים בליגה.
        אני מנחש שזמן יעזור רבות לשיפור הכימיה במשחק הקבוצתי של הסאנס (אם אני זוכר נכון, הם סיימו את המשחק עם משהו כמו מיליון איבודים. רובם לא מחויבי המציאות), ואז בכלל נוכל לראות את בוקר חוגג.
        .
        בנוסף –
        רוביו ואייטון. שוב, רק 20 דקות, אבל אי אפשר היה שלא להתרשם מהלוב של רוביו לאייון, ומהמסירות המתוזמנות היטב לאייטון בלואו פוסט.
        אחת מהמחלות של הקבוצה בעונה שעברה הייתה ההתפשרות על המסירות לאייטון בהיי פוסט, מה שהסתיים בהמון זריקות ממיד ריינג' רחוק.
        .
        כמובן שלא הכל דבש. רוביו במשחק NBA שוב זרק לסל כמו רוביו של ה-NBA (בניגוד לזה של אליפות העולם),
        כאשר אלו לא רק האחוזים הלא מרשימים, זו גם העובדה שרוב הזריקות שהוחטאו, היו מהסוג שברור שלכדור לא היה סיכוי להיכנס.
        בתחום זה, אני לא צופה שיפור ניכר. משנה הרבה (בטוח כאשר משווים לעונה שעברה), זה לא. בשנה שעברה גם לא פגעו, וגם לא הניעו כדור כמו שצריך.
        .
        נקודה אחרונה בקשר לרוביו –
        הוא אולי לא פגע. אבל באותן 20 דקות של בוקר/רוביו/אייטון, הקבוצה דווקא פגעה באחוזים לא רעים מטווח ה-3 (הסאנס פתחו את המשחק עם 4 מ-8 מהשלוש) כאשר רוב השלשות הן מזן ה-"קאצ' אנד שוט" (רוביו לבוקר, בוקר לסאריץ', אייטון לג'ונסון, אלו דוגמאות לאסיסטים לשלשות אחרי הנעת כדור מרשימה).

  19. מי שחושב שהגזמתי עם חגיגות השלשה של בן סימונס, הנה הווידאו.
    רק להכניס לפרופורציה: במשחק נגד שרברבים מסין או משהו. והפחדן, לקח את השלשה על הבאזר של הרבע. יעני עבור התירוץ, "לא היתה ברירה". זו גם היתה השלשה היחידה שהוא לקח במשחק:
    https://twitter.com/Dcorrigan50/status/1181725640900395013

    1. לא מבין אותו.
      פאקן גואנגזו לונג-ליונס משחקים מולך, תזרוק קצת שלשות פור גאד סייק.
      יש ביוטיוב עכשיו הרבה סרטונים של שחקני nba מתאמנים וקולעים מכל טווח ואחד מהסרטונים הוא של סימונס שזורק מהשלוש ולא מחטיא (ויאמר שמעון ויצדק "חרטא").
      הבעיה אצל סימונס זה הפרפקציוניזם. אם היה לו קמצוץ מהמצפון של ראס הוא היה זורק משלוש עוד קצת ועוד קצת עד שהיה מתייצב על 6-7 זריקות במשחק.
      למה לא עכשיו מה שבטח יבוא מחר?

  20. לגבי דבר אחד אין לי ספק –
    אם הטמיר המקורי היה צופה הלילה במשחק של הסאנס, הוא היה הופך לאוהד של הקבוצה, כאשר הוא מאמץ לליבו בן מועדף חדש –
    טיי ג'רום.
    הוא TJ מקונל "לעשירים". גבוה יותר (11 סנטימטרים יותר), קולע טוב יותר, קולע טוב יותר מבחוץ, מגן טוב בהרבה.
    אבל במהות –
    אותו סגנון. אותו סגנון ניהול משחק, אותה יכולת למצוא קליעה מהמיד ריינג', אותו פרצוף ילד טוב ירושלים…
    .
    ג'רום היה נהדר הלילה. כן, אלו המחליפים של מינסוטה מולם הוא שיחק,
    אבל עדיין –
    12 נק', 6 מ-7 מהשדה, 4 אסיסטים, ודקות ארוכות בהן הוא "המבוגר האחראי" על הפרקט.

    1. התרשמות שטחית מ-17 דקות ראשונות: ממש ארוך! ידיים ארוכות, גזור תאווה לעיניים, קליעה יפה, קלע סטפ-בק לונג-2 לא קל ועוד ג'אמפר יפה בתנועה לפינה. אבל הוא גמלוני, נראה קצת מנותק ולא הכי קשור, מתחבא בצד ולא מספיק נוכח. לא יודע אם בגלל טבילת הבכורה, החששות מהגב או בכלל, אבל זה מה שזה.

  21. גיא / אור / ומי עוד איתנו בחובטים,
    האם אי פעם ראיתם מהלך הגנה כזה, החזרה כזו מדהימה?!
    זה ריליי מושלם, שני החלקים, בול בלי לחכות שניה, בול מדויק על הפינצטה, בול לשרוף את אלטובה על ההום-פלייט… אחד השחקנים הכי מהירים בליגה. אין, זה דבר שאולי פעם ב-100 יצליח. מדהים מדהים מדהים. זה גם הרגע ששבר את יוסטון במשחק, ואני לגמרי מבין למה…:
    https://twitter.com/VicBlews/status/1181735760967471110

    1. זה מרשים. ממש.
      (אם לא הייתי חושש מניחוס, הייתי כבר ממזמן קופץ על העגלה של האנדרדוג האחרון בפלייאוף. אבל בהתחשב בהיסטוריה האחרונה, אני ממשיך *לטעון* בתוקף שאין קבוצה שתצליח להדיח את יוסטון, ואם לא יוסטון, אז אלו *בוודאות* היאנקיס)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט