אירועי דיומא – 07.10.2019

כדורסל / עידן ארווץ

המחזור ה-1 בליגת ווינר סל

המחזור ה-1 בליגה ימשיך הערב ב-2 מוקדים. הראשון יהיה באילת, והשני באולם בגן נר.

19:45, 5SPORT+5sport.co.il: הפועל אילת (0-0) – עירוני נהריה (0-0) – המשחק הראשון של היום מזמן לנו מפגש קצוות של העונה שעברה. הפועל אילת סיימה בעונה הקודמת במקום ה-4, בעוד נהריה במקום ה-11 (אחד לפני האחרון), כשבין הקבוצות מבדילות 13 נק' ו-13 ניצחונות. את משחקי ההכנה, סיימה אילת עם מאזן 4:1 (20% הצלחה) כולל הדחה ברבע גמר גביע ווינר, בעוד עירוני נהריה סיימה עם 1:6 (85.71% הצלחה, מקום 2 בליגה) והדחה בחצי גמר גביע ווינר על ידי מכבי תל אביב. אילת ללא ספק נחלשה יחסית לאשתקד, בעוד נהריה יכולה אפילו להיאבק על יתרון ביתיות בפלייאוף.

20:00, 5SPORT+5STARS: הפועל גלבוע גליל (0-0) – הפועל באר שבע (0-0) – המשחק השני של היום הוא דרבי האדומות שיפגיש בין החקלאים מהגלבוע לאדומים מבאר שבע. גלבוע גליל עברה עונה לא קלה, כשבתחילתה הייתה במקומות הראשונים, והתדרדרה למקום ה-10 בסיומה. מנגד, באר שבע בעונתה הראשונה בהיסטוריה בליגת העל עשתה פלייאוף אך הודחה ברבע הגמר 3-0 להפועל ירושלים. גלבוע גליל הודחה בשלב שמינית גמר גביע ווינר נגד אותה באר שבע, במשחק חד צדדי, בעוד באר שבע הודחה ברבע הגמר נגד ירושלים. את משחקי ההכנה, סיימה גלבוע עם מאזן 4:3 (42.85% הצלחה), כשמנגד באר שבע סיימה עם אותו מאזן בדיוק, 4:3. גלבוע בין המועמדות הראשיות לירידת ליגה בסוף העונה, בעוד באר שבע ככל הנראה תגיע שוב לפלייאוף, שוב בלי יתרון ביתיות, ושוב תצטרף להתמודד.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

    1. החלפתי כמה פעמים… אני עם אטלנטה. בגלל אקוניה, בגלל שיש בהם חדווה, והתקפה. לא יודע, הקארדז קבוצה כזו מייבשת, עם התקפה חלשה. ואני מאוד לא אוהב אותם, מסורתית. ר' למטה.

  1. יורקי הטבק הגיעו להשתלט!
    אור, לעניין צמד הסיי-יאנג של יוסטון. זה נכון, אבל לא לעולם חוסן. אתה בטח יודע, שככל שאתה פוגש פיצ'ר, אתה לומד אותו יותר, והוא נעשה יותר פגיע. ככה שאין משחק ראשון בסדרה של ורלנדר, כדין משחק 4 או 7. מה גם שהדוג'רז שלך כבר ממילא מכירים אותו, לפחות רובם.
    ראיתי שוב קטעים מה-WS של 2017. חותם על זה שוב, ומצדי, מפרגן לאחים שלנו מהנשיונל (נו) אליפות סופסוף.
    .
    זה המקום לטבלת האהדות של אוהד המטס בפוסט-סיזן. שהיא מאוד מסובכת בימים האלה.
    זה הולך בעצם לפי, מי ממש לא:
    אז קודם כל היאנקיז, ברור. הכי נורא בעולם. כל עונה שמסתיימת בלי אליפות בברונקס, אנחת רווחה. מה לעשות, אנחנו מסכנים וזו נחמתנו.
    מזל שהרד-סוקס לא שם. כי הם, סקנד הייטפול. איחס. איזה בית מתועב!
    אחרות מהאמריקן: די אדישים כלפיהן. שימושן בחיים: להביס את היאנקיז. קליבלנד חמודה מאוד, ואת דטרויט אני אישית אהבתי, אבל זה לא משקף אוהדי מטס. מה עוד יש באמריקן? מייק טראוט, מעורר רחמים. הלאה.
    אוקיי, אז אנחנו מפרגנים מסורתית למישהי מהנשיונל שלנו. אלא מה?
    הנאטס והברייבס, מהבית שלנו. לא טוב. הברייבס ממש בלתי נסבלים, עם קריאת הקרב האינדיאנית, גועל נפש מזוקק. ביחד עם פילי, לא רוצה לראות אף אחת מהן זוכה (למרלינס לא מתייחסים). הרבה דם רע זורם שם.
    לפני זה, את הקארדז אנחנו ממש שונאים. היא ה-מכבי תל אביב של הליגה. יש גם סכסוכים נקודתיים היסטוריים. שיעופו כבר. שלא יחזרו. איפה זה בכלל סיינט לואיס?
    מה נשאר? בית הסנטרל, זה בית שתמיד הולכים בו מכות, שיקגו, פיטסבורג, מילווקי. נייטרלי כלפיהן.
    הדודג'רס, בימים כתיקונם – לא רוצים. המיליונרים, היריבות מול LA, ברור שלא.
    אבל האמת? אתם תקועים איתנו מאמצע האייטיז, בלי הצלחות, עם הרבה טרגדיות. יאללה. שישתחרר כבר הפקק הזה. וקרשאו, האומלל. שיוריד כבר את הגורילה מהגב. גם יהיה נחמד, אם פעם אחת אתם תתקעו אצבע בעין של הג'איינטס, שהם באמת, אין לתאר. מוות.
    בקיצור, אני אהיה איתכם, במידה מתונה, לשיחזור הגמר עם יוסטון. האידאלי מבחינת אוהד מטס.

  2. התגרבג' לגמרי המשחק בטמפה. אין, גריינקי איבד את הפוקוס לגמרי, ואחרי זה, להעביר את הזמן בהכנות למחר. מעניין אם זה יהיה ורלנדר שוב, או יותר סביר, שומרים אותו למשחק 5 עפוליסת ביטוח – על קול כגיבוי לביטוח, וביחד זה מנעול – ויילכו עם הפיצ'ר מס' 4 שלהם, שאין לי האמת מושג מי זה.
    תחזית להערב? שלי: בלואו-אאוט.

  3. חחחח, הרגת אותי
    הקארדס תמיד היו ווינרים מעצבנים אבל משהו באטלנטה גורם לי לרצות לא לשמוע עליהם יותר, אפילו שנניח והדודג'רס עוברים הייתי מעדיף לפגוש אותם בהרבה
    .
    ב-AL זה נהיה מסובך, התרחיש האופטימלי זה נקמה באסטרוס אבל גמר מול היאנקיז זה גדול מהחיים. מבחינת מי "עדיפה", עדיין חושב שהיאנקיז, חובטי הדודג'רס כאלה מוגבלים מול מגישים נורמליים שרק מולם יש סיכוי להפגיז. המגישים שלנו לא ממש צפויים אבל יקבלו על הראש מכל אחת מהקבוצות האלה, כנראה מהיאנקיז יותר

    1. שיחקת פעם ביאנקי סטדיום? זה כידוע מקום טוב לחובטים, ויש לכם כאלה, חבל"ז. אבל זה לשחק בפאקינג יאנקי סטדיום… אומר לך, תוותר על החוויה.

        1. אני גם חושש עבורכם, שהבולפן של היאנקיז עלול להתעלות לגודל האירוע. תכלס הוא טוב ולפרקים מצוין. הוא יחפה על הרוטציה החיוורת. זה, ביחד עם ג'אדג', סטנטון, למייהו, סאנצ'ז, גרדנר, גרגוריוס, אנקרנסיון… כל הכלבים המכונמים האלה התעוררו לקראת הפלייאוף, כמו שאתה רואה. לא רוצה.

  4. הסיכוי שנפרק את שרזר הוא אפסי (מניח שלא התכוונת ההפך..), מקווה שייצא יחסית מהר וננצח בקטן
    .
    שאלה טובה לגבי יוסטון, ביתרון בד"כ מעלים את המגיש הרביעי אבל נראה שאין להם כזה "קלאסי" ויש סיכוי הרבה יותר טוב אם יעלו ורלאנדר ובמקרה הגרוע קול ב-5. לדעתי הם חייבים לקחת את הסיכון עם הרביעי כי הם לא יכולים לשרוף אותם לפני הסדרה מול היאנקיז, עם כל הכבוד לרייס

  5. ערוץ הספורט המחורבן הזה, אפילו חודש אחד בשנה לא יכולים לשדר את הפלייאוף בערוץ "פתוח", במיוחד כשאין יותר את פוקס ספורטס

    1. הם בדיחה וחבל שלא כותבים על זה יותר. תכלס, מה שיש להם זה בעיקר הצעקות ביציעי העיתונות למיניהם, הצ'מפיונס והכדורסל המקומי. אין להם אנגלית, ספרדית, איטלקית, הם מעבירים שעות על גבי שעות של מלא ערוצים יקרים, בכלום. וספורט אמריקאי, זה בכלל חרפה. יש לכם זכויות בייסבול. תפנקו פעם בשנה את האוהדים שרואים! ככה משאירים לקוחות! לפחות בפלייאוף, באמצע הלילה שממילא אין מה לראות מסביב, ורק אנחנו המשוגעים קמים – מה יש? תנו הכל!
      אותו דבר עם הפוטבול, ממש נותנים לך משהו, שתגיד תודה, ומה שקרה ל-יס עם הפוטבול בכלל חרפה. ואני לא רוצה לדבר על ה-NBA… לפני שנה הם פשוט קנו חבילה הכי זולה שיש, לכן היית רואה, בימים מאוד שווים, דווקא כל מיני מינסוטה נגד דטרויט, ולא מבין מי בוחר. הקמצנות שלהם בחרה! הבטיחו שינסו להשתפר, אבל ב-NBA אני מזמן לא סומך על ערוץ הספורט. עם כל הפקה-פקה של שימי ריגר.

      1. הם "לקחו על עצמם" את ה-mlb אחרי ירידת פוקס, וטענו שזה יהיה פתוח (בעונה שעברה לפחות) אבל היה לי ברור שזה מה שיקרה.
        .
        הפוטבול והכדורסל זה גם ביזיון אבל אם משדרים זה בפתוח אם אני לא טועה

    1. הקדמת אותי עם הפששש. אני קצת מזלזל בקילר אינסטינקט שלהם אבל אין מה להגיד, יש להם את היכולת וההתלהבות להגיע רחוק

      1. אקוניה, אלביס, פרדי פרימן, קבוצה נחמדה מאוד בסה"כ. מעדיף לראות אותם על גולשמידט, קרפנטר, מולינה… אדם וויינרייט עוד שם! הוא ומולינה לפי חישובי כבר בני 50 לפחות. מה-dead ball era. די, כמה אפשר. ניצחו הכל, ראו הכל, דיוויד פריז מלך העולם, די. זו גם קבוצה עם הבטינג מספר 11 בנשיונל, ואין מה לעשות, אתה לא מגיע הכי רחוק עם זה. בכל מקרה, אין לך בכלל מה לדאוג. אף אחת לא מאצ' לדודג'רז, לא בסדרה של 7.

  6. איך אומרים בכדורגל, מי שלא מנצל כ"כ הרבה הזדמנויות, בסוף יחטוף…
    4:4. אטלנטה יבכו הרבה אם יברח להם המשחק הזה. ואולי הסדרה.

  7. מה זה לוהט, אש.
    נכנסים לתשיעי, שוויון 4. אקוניה והטופ אוף דה אורדר של הברייבס.
    מי בצד השני? קרלוס מרטינז, הערס המנשק.
    אקוניה שולח אחד לפינה, לדאבל אוטומטי. אטלנטה לא תחמיץ את זה הפעם. תחושה שלי.

  8. בחיי, כבר עדיף להוליך את טרנר אוטומטית, בכל מצב של 2 אאוט. רציני. היה לו בכלל אט-באט שהוא לא פגע בסדרה הזו?

  9. מה אומר אור, הווקאוף בדרך? נראה בלתי נמנע, אחרי כל זה. וזה למה אני לא סובל את הקארדז. פשוט לא מגיע להם.
    איפה הרשע, אגב?

  10. אוי ואבוי. נוסף לזה, עכשיו עברנו לידיו של haim katz, הדוד החביב שאינו יודע עברית… מה שלא ימנע ממנו לברבר ולהרוס את השידור האמריקאי.

  11. מינסוטה, בייסז לואדד, אף אאוט. ממוצע ריצות צפוי: 2.28. רגע מפתח במשחק.
    מה עושה מינסוטה? נכון. אפסים. אפילו לא מצליחים להרים סאק פליי אחד…
    די, די, תגמרו כבר את הסדרה המיותרת הזו.

    1. לא לדאוג, הבטחתי לך כבר. הנאטס רוקנו אתמול את המחסנית שלהם לכל הסדרה. לא יחזור. אני גם לא רואה את סטרסברג משחזר את הפעם הקודמת, התכוננו אליו מספיק, ועכשיו כבר אין להם שום שרצר לגיבוי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט