מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.הפתעה: הת'אנדר מוכנים לעשות טרייד של סטיבן אדאמס

לפי שון דבני, 'ממקור מוסמך ביותר ב'ת'אנדר", הקבוצה מוכנה עכשיו לטרייד של סטיבנס אדאמס (https://heavy.com/sports/2019/10/thunder-steven-adams-trade-mavericks-celtics/).

שמו התרוצץ באינטרנט משך כל חודשי יוני ויולי כשחקן שהת'אנדר מעוניינת להחליף, כפי שעשתה טריידס על ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג'. הסיבה? אם אתם זקוקים להסבר לכו לפלייאוף של העונה שעברה וראו בעצמכם כיצד הקבוצה הזאת – שכמה רפי הבנה וביניהם דוק לס בחרו לנצח את הכל – הוכתה בישבן והפסידה בבושה גדולה כאילו היתה ניו יורק ניקס או משהו מאותו סוג.

אני לא יודע אם סטיבן אדאמס הוא חלק מתכנית ההבראה של סם פרסטי, הממשיך לטעון שבקבוצה אין כל אווירה של 'התחלה חדשה' אלא יותר 'התחלה אחרת'.

בתחילה כל השמועות היו בכיוון הדאלאס מבריקס והבוסטון סלטיקס, ועתה כל החיצים מכוונים לעבר סקרמנטו קינגס. מדוע סם פרסטי מוכן לטרייד על עמוד ההגנה שלו תחת הסל?

כמובן: אפס קליעות מה-3 ב-7 ניסיונות לקריירה. 7 נסיונות לקריירה? שימון, תגיד להם שזה בניגוד ה-MODERN BASKETBALL הדורש היום סנטרים המסוגלים לקבור אותה מהשלוש.

אז בדיוק כמו המקרה עם כריס פול, ישנן שתי בעיות: התאנדר דורשת יותר מדי עבור כל אחד מהשניים, ובעייה שנייה היא החוזה המוגזם של שניהם. לפי מה שידוע, הת'אנדר רוצים עבור אדאמס 'שחקן צעיר מעולה', בחירת דראפט ראשונה, ושחרור ממשכורתם הסופר-גבוהה. את משכורתו של כריס פול כולנו מכירים, אבל גם לאדאמס ישנו חתיכת חוזה (שנתיים – 53 מיליון). "לתת עבורו שחקן צעיר טוב, בחירת דראפט ראשונה, ולקחת אחריות על 53 מיל. לשנתיים?", אמר אחד העסקנים הבכירים ב-NBA, "זה מחיר גבוה מדי".

לכן השמועה שאתמול התרוצצה באתרים שלפתע הקינגס הפכה 'למעוניינת רצינית' באה אלי בהפתעה.

אני שואל את זיו, 'מה הקינגס צריכה אותו?' הרי ש להם בפרונט-קורט שני צעירים טובים מאד – מרווין באגלי והארי גיילס, והם החתימו הקיץ את דוויין דדמון ורישון הולמס. אבל לך תדע. הקינגס ידועים ביכולתם לבצע את המוזר ביותר.

מצד שני, אולי זה לא הזוי כפי שיזה נראה.

ההתקפה החדשה של הת'אנדר תהיה עתה פחות תלוייה בפאסט-ברייקים של ווסטברוק ויותר ויותר בפיק-אנד-רולים של כריס פול וסטיבן אדאמס, דבר שהשניים עובדים עליו בזמן שאני מילים אלה. אדאמס יכול עוד להפוך לסנטר שיקלע 20 נק' + לעונה עם 12 ריב'. אז, אולי, טרייד עליו עם הדרישות של הת'אנדר, כבר לא יישמע הזוי כל כך!

2. כשהיינו ילדים היינו אומרים, "הגונב מגנב פטור"

אולי הספקתם לשמוע לפני שהיכיתם את המזרון והסדין שאלן פוסטר, שותפו לשעבר לעסקים של לבר בול, תבע אותו על EMBEZZLEMENT של 2.5 מיליון מעסקם המשותף, BBB (BIG BALLER BRAND) ל-'מימון חיי המותרות שלו'.

פוסטר עצמו היה הנתבע ע"י לונזו בול – הפוינט גארד של הפליקנס – על ש"גנב ממני 1.5 מיליון דולארים" (https://larrybrownsports.com/basketball/lonzo-ball-sues-big-baller-brand-co-founder-alan-foster-fraud/490116

הנה מה שלבאר הצהיר היום ל-TMZ SPORTS" (https://www.tmz.com/2019/10/03/lavar-ball-alan-foster-bbb-shoes-lonzo-lawsuit-million/):.

Alan Foster’s claims are not only unfounded and devoid of any truth, but are an egregious attempt to turn the attention away from the millions of dollars that he embezzled from the Ball Family and the Ball Family Business. Not only will LaVar Ball and his family continue to vigorously pursue their civil action against Foster seeking civil damages, but will also continue to cooperate with law enforcement in order to seek justice for his egregious actions.”

The Ball family are all united in relentlessly pursuing Foster for his grave injustices, and will always fight to protect the respected Ball family name, despite Foster’s futile attempt to defile it.”

אני לא יודע אם ילדים בישראל עדיין משתמשים בניבון "הגונב מגנב פטור", ואני מתבייש לומר שאיני יודע אם משפט זה הוא מהתלמוד או לך תדע מאין, אבל הוא נראה לי די מתאים כאן.

אגב, פוסטר בילה כמה שנים במאסר על מין SCAM במניות.

3. הבעייה של מיצ'ל דונובן? חוסר נוקשות במשחקו!

זאת בדיוק הבעייה של דונובן: הוא עדין מדי ו-'טוב' מדי. אילו נשאלתי לבחור את הילד טוב ירושלים מה-NBA הייתי בוחר בדונובן לפני דפיקת הלב הבאה שלי.

מייק פרדה, ש'העז לבקר את מיצ'ל דונובן' – ה'דארלינג' האמריקאי החדש – עשה זאת כפי שכולם עושים: במילים עדינות מדי. זאת ביקורת זאת? זה MY ASS של ביקורת, ואם אתם לא מאמינים לי, אתם מוזמנים לשאול את שימון.

לא אחזור על מאמרו. הפואנטה היתה שדונובן הוא עדין מדי במשחקו. 'נקי' מדי. מתחשב וג'נטלמני מדי.

אז אני אגיד זאת במקומו כי אני לא חושש לקרוא לחתול בשמו: דונובן – בינתיים – הוא שחקן ג'ילה. שחקן טוב שלא מפחיד אף אחד. על דונובן לפתח תוקפנות וחוסר רחמים במשחקו. אתה לא יכול להיות כוכב ללא מעט ברבריות במשחקך, רוע, ופראות. זהו משחק קטלני בו DOG EATS DOG ורק החזקים באמת נפשית שורדים. אם אתה לא מגושם, לא מאיים, ולא מוכן לתוקפנות – יאכלו אותך במשחק הזה.

בינתיים דונובן הוא מסוג ה-'GOODIE-GOODIE'. הוא חייב להוסיף "BAD" למשחקו, ומיד!

4. תראו איזה קריסטפס פורז'ינגיס הופיע ב'יום המדיה'!

לי הוא מתחיל להיראות כ-'קבונה גוף' – MISTER LATVIA!

האם מישהו זוכר את האיטריה ששיחקה בניקס?

רק כדי לחדד את זכרונכם, כמו שאומרים החברים שלי מרח' מוריה באחוזה, הנה הוא כששיחק בניקס:

לא רק לראות אותו, אלא גם לשמוע אותו. הוא הגיב לדברי RJ בארט שאחד ממאווייו הגדולים הוא לדנקק על הלטבי הזה.

מה הוא אמר באנגלית מצויינת כאילו היה מורה לאנגלית באיזה תיכון בריגה? הקשיבו: "אם הוא רוצה לדנקק עלי אז עליו יהיה לדנקק על אחד החוסמים הטובים בליגה!"…

מה אגיד לכם?

לא יודע מה הם אוכלים שם בריגה. אני חשבתי שכל מה שיש להם זה תפוחי אדמה וכרוב כבוש.

מי יודע, אולי פיתחו שם איזה סטרואיד מסתורי. העובדה היא שהופיע פורז'ינגיס שרירי, מלא בטחון, ומדבר כמו וינסטון צ'רצ'יל.

וואללה שיהיה שמח העונה בליגה.

5. מי זה? פט ריילי?

6. DON'T TALK TO ME – 'זו' ('ZO') ו-JJ בתחרות שלשות אחרי האימון

7. לי, לפחות, מייקל פורטר נראה מוכן סוף-סוף להראות מי הוא. כשאתה מתאמן לשלשות ממרחקים של סטפן, אתה ניכנס לרשימה שלי (הסרטון מאתמול)!

8. אוהדים לג'ימי בטלר: מה לקח לך כל כך הרבה זמן?

(הקשיבו – או קראו – את תגובתו!)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 173 תגובות

  1. תודה מנחם

    נו, הגיע הזמן שנפסיק לשמוע מהמשפחה הזו של לאבר וכל הרעש שסביבם.
    אני זוכר את התחזית שלך לפורטר מלפני כמה שנים. השנה הזו אולי שנת מבחן מבחינתו והוא נמצא בסיטואציה מצויינת בקבוצה מצויינת שיכולה להפיק ממנו את מה שחזית. עכשיו הכל תלוי בו אם הוא ייתן את השלשות האלה בלחץ המשחק ויעשה גם את העבודה בהגנה ובריבאונד עם ה 2.08 מטר שלו השמיים הם הגבול.

  2. כן לונזו קולע שלושות מייקל קרטר קולע שלושות שני מטר מאחורי ה3 וויגנס אותו דבר בן סימונס… מה הם חושבים אנחנו מטומטמים לונזו זה נגר מארץ הנגרים אותו דבר סימונס… אני מוכן להתערב כאן ועכשיו שסימונס לא קולע יותר מ10 שלושות העונה באחוזים של גבינה .
    .
    לגבי אדאמס הסטטיסטיקה שלו תעלה פלאים השנה ללא מנפח הסטטיסטיקות לא יודע על איזה שומר תחת הסל אתה מדבר , האיש בוק מנחם הוא יוצא לדאבל טים ללא הפסקה ומשאיר את הצבע חופשי. אחרי מה שפרסטי עשה הקיץ לא אתפלא אם יוציא מה שהוא רוצה הוא קוסם. כמות הנכסים שהוא הוציא היא נדירה

  3. בקבוצה הנכונה, עם מאמן נורמאלי
    ==
    אדאמס הופך למפלצת של ריבאונדים, אסיסטים והגנה
    ==
    ואפילו לשחקן המשתפר של העונה
    ==
    תודה רבה דוק

  4. אני לא חושב שזו הפתעה גדולה כל כך (העובדה שהת'אנדר מוכנים לשלוח את אדאמס בטרייד).
    אני גם לא חושב שהם ישיגו עבורו את המחיר המבוקש,
    אבל היי, למה לא לנסות? תמיד עלולה לצוץ איזו פריירית שתלך על זה.
    (יאללה, שארלוט. למה אתם ממתינים? שנים אתם משלמים יותר מדי עבור סנטרים לבנים. הפעם זה יהיה לפחות עבור אחד כזה שיודע לשמור…)
    ראלית?
    לדעתי מרב הסיכויים הם שאדאמס מתחיל את העונה במדי הת'אנדר. בדדליין, הכל יכול להיות. רק להזכיר שיש מצב שהטרייד ששלח את גאסול לטורונטו בדדליין האחרון הוא ההבדל בין אליפות לכישלון עבור הקבוצה.
    עונה טובה של בוסטון, עם הצלחה לפני האולסטאר, יכולה לעודד אותם ללכת על אדאמס (תפור עליהם).
    .
    אין לי מושג מה זה שחקן "GOODIE-GOODIE". אני ראיתי את מיצ'ל משחק לא מעט. יש לו 0 פחד לזרוק. 0 פחד להיכנס לסל, לא משנה מי ממתין בצבע.
    אז איזה "רוע" חסר לו? לזרוק יותר זריקות רעות? לקלוע סלים בלתי אפשריים (כמו שעשה במאני טיים מול הת'אנדר בעונת הרוקי), רק שהפעם להתנהג כמו אידיוט אחרי כל סל? או שלצאת בהכרזות "אני אחסל את X" (ע"ע ווסטברוק ורוביו), זה יהפוך אותו ל-"רע"?
    אני אתן את 2 הסנט האובייקטיביים שלי.
    זה לא יהפוך אותו ל-"רע". זה יהפוך אותו לדביל.
    כרגע, הוא שחקן נהדר שעדיין לומד איך למצוא את האיזון בין כמות הזריקות שהוא לוקח, לבין אותם פעמים שהוא חייב למצוא את חבריו.
    בעונה שעברה, אחרי תקופה של משחקי "ווסטברוק" (המון זריקות, מעט סלים) הוא הכה על חטא. הוא אמר שהוא חייב להשתפר, שהוא חייב לשתף יותר את חבריו.
    חלק ממה שהופך אותו לשחקן מיוחד זה שהוא עמד במילתו. יש לו חלק קריטי בהצלחת יוטה בחצי השני של העונה.
    אז אם ימשיך להיות GOODIE-GOODIE, וימשיך לצמוח כשחקן, יהיו המון סיבות טובות לאופטימיות (המוצדקת) של טמיר המקורי ושל אוהדי יוטה העונה.
    .
    לא ראיתי את פורטר ג'וניור משחק. בשום מסגרת (תיכוניים, מכללות). אני אקח את מילתם של המומחים שהוא כישרון על.
    מה שאני כן יודע, זה שכאשר אומרים את המילה "פציע", מתכוונים בדיוק לפורטר.
    המשמעות היא שהשנה, אם יש לנאגטס שכל, הם מכניסים אותו לאט, לאט, אבל ממש ל-א-ט לעניינים.
    קונדישנינג היה חלק קריטי לסיכויו לבנות קריירה מוצלחת ב-NBA. הרבה יותר מיכולתו לקלוע מטווח קרי.
    אני מאחל לו בהצלחה, ועוד יותר לנאגטס, שהם אחת הקבוצות החביבות והמגניבות בליגה. הלוואי ובזמן כזה בשנה הבאה נדבר עליו שוב, הפעם בקונטקסא של "המועמד המוביל לתת עונת פריצה מטאורית".
    .
    תודה, מנחם. אחלה מעורב לתחילת סוף השבוע.

    1. גיא בתיכון הוא הראה יכולת של שחקן שקולע דאבל פיגרס בשינה מדובר בכישרון התקפי על קליעה שליטה של גארד צ’ק אתלטיות טובה , מה שמפחיד זה פציעת הגב לא חסר שחקנים שהפציעה הזאת הרבה להם את כל הקריירה. הוא פוטנציאל סופרסטאר

    2. הקטע שאדמס בשארלוט יפסיק לשמור. אתה יודע אחרי 2 משחקים שם מוטיבציה תיעלם ישר.

      אני כמוך חושב שהם לא יקבלו את מה שהם רוצים. רק מקרה קיצון של קונטנדרית נואשת שמרגישה שזה עכשיו תישה מהלך כזה. משהו כמו יוסטון למשל אם יראו שהולך להם ממש טוב. מה יתנו עבורו? לא יודע לא נראה לי שיש מה לתת יחד עם קאפלה.

  5. סתם דיבורים, לקינגס אין מה לתת עבור אדמס, הם לא מוכנים להפרד משחקנים צעירים.לגבי פורטר שיחוק של דנבר, הקינגס עוד התעניינו בו ממש עד הדראפט שבחרו בבאגלי. ניקס דאלאס, אר גי בארט מקשקש מקווה שהוא ישחק במבאכמו שהוא מדבר. ופורזינגיס נראה טוב.

    1. אליפות הם לא יראו ואיינג מאוד קמצן בנכסים איתן לא יהיה עסקה, הם גם לא מועמדים, אני חושב שבוסטון במצב מאוד רע קבוצה שהתקרה שלה זה סיבוב שני במזפח סוג של פילי 2010, זה מה שקורה שלא מוכרים נכסים בזמן ומפחדים לשחק עם הקלפים, הבילי קינג של העולם נגמרו

      1. הסלטיקס גרמו לנגר כמו ביינס להיראות טוב. תחשוב מה יוכלו לעשות לאדמס. הבעיה שם שהם צריכים שטייטןם יהפוך לסופרסטאר ועל זה הכל נשען אם כן הם יהיו קונטנדרים רציניים. אם לא אז מה שאמרת.
        סמארט מהשומרים הטובים בליגה. קמבה רכז מהטובים בליגה. אדמס סנטר טופ 10 בליגה.

  6. איפה אור? הבטחתי לו שהנאטס יישחטו חיים, ואפשר לסמוך עליהם… הדודג'רס יסגרו את זה בסוויפ, פערי הרמה גדולים מדי.

      1. עזוב, באמת. עולה סוללת החובטים של הדוג'רס ואתה קולט איזה פער עצום זה, עוד ב-0:2 זה היה נראה כמו טיול בפארק. קבוצה שמעלה את קורי סיגר *מספר שבע בליינאפ*, זה כבר לא פייר. המבחן יהיה רק בוורלד סירייז.
        מה שכן, היה אחלה אחלה משחק בסדרה השניה. היא פתוחה לגמרי, עדיין.

        1. סוללת חובטים זה נכון, רק זה שסיגר עולה שביעי ומאנסי שישי זה סתם התחכמות של מנג'ר מעצבן. העובדה היא שיותר מדי פעמים לא מצליחים לחבוט עם רצים על הבסיס, ההתקפה יותר מדי לא יציבה ולא תמיד אפשר להסתמך על הלונג בול

          1. נכון, נכון ונכון. רק שהשנה כל זה יעבור, כי אין פאוור-האוס אמיתי נוסף בנשיונל. לכל אחת אחרת שם חולשות מובהקות, ואת זו של הנאטס (הבולפן השני הכי גרוע בליגה אחרי בולטימור), כבר ראית.
            לתומי חשבתי שהקאבס יעשו עוד התעוררות אחת אחרונה, מסתבר שטעיתי, בגדול. אבל מול יוסטון/יאנקס, זה ייראה אחרת. ועוד לא דיבנו על הקלוזר שלכם, אחד איך קוראים לו, מר ג'נסן…

          2. הבולפן בעייתי אבל ככה זה בכל הליגה, אפילו היידר לא היה חסין מול אותה וושינגטון. בסוף הכל תלוי בהתקפה שלנו כי הפיצ'ינג עושה את העבודה רוב הזמן. רק יוסטון זה משהו חריג שאי אפשר לדעת

            1. על איזה ענף אתם מדברים? בייסבול זה הניחוש שלי😎

            2. אכן כן

  7. תודה רבה מנחם.
    סטיבן אדאמס בוזבז שנים באוק'. יכל להיות שחקן הרבה יותר טוב ולא נוצל מספיק אלא בעיקר כהודור של ראס.
    כבר בירידה אבל עדיין יכול להקפיץ חזרה לעניינים קבוצה כמו בוסטון.
    מיצ'ל אחד הקשוחים – לא יודע מאיפה הבאת את זה.
    רוצח אמיתי כמו שמעטים היו.
    פורזינגיס הולך לתת עונה פסיכית, אנשים כבר שכחו כמה הוא טוב, והוא נראה כמו איוואן דרגו עכשיו.

      1. היה נגר על והתפתח לאחד הסנטרים הטובים בליגה.
        מה שלא הגיע לידי מימוש בגלל ראס הדביל והמאמנים העוד יותר דביליים שלו.
        לוקחים לו ריבאונד, הוא לא מקבל זריקות למרות יעילות מצוינת, והוא צריך לשמור כמו שניים בהגנה בגלל החורים של ראס.

  8. אדמס אחלה שחקן ואדם טוב אבל עשו פה אותו פה איזה כוכב. אדמס מתאים לסלטיקס ולספרס בעיקר ששם הוא יכול להועיל מאד.
    לגבי העונה האחרונה לא יודע אם באשמתו או באשמת המאמן אבל אדמס היה נוראי בהגנה ויצר המון חורים. הבן אדם יוצא על אוטומט בלי מוח להגן על הקשת ובלי יעילות באמת.

    בסרטונים כל נגר נראה מינימום גורדן.

    הבעיה של דונובן מיצל היא שהוא אוויר בהגנה. לא קיים נאדה גורנישט. ולא מדברים על זה כי אוהבים אותו פה ששש אל תפריעו (גיא תחסוך את הסטט שבטח יראה שהוא השומר הטוב בליגה כמו לברון והארדן).

    1. הייתה לו (למיצ'ל) עונה באמת לא משהו בצד ההגנתי של המשחק (שוב, בדגש על החצי הראשון של העונה).
      הנתונים, דרך אגב, מגבים היטב את מראה העיניים.
      אתה יודע מי נתן הגנה בינונית מינוס בדיוק כמו של מיצ'ל, וגם במקרה שלו הנתונים מגבים היטב את מראה העיניים?
      ראסל ווסטברוק.
      ההבדל בין ה-2 הוא שמיצ'ל סיים את עונתו ה-2 בליגה. יש לו טונות של מוטיבציה, הוא עוד ילמד.
      ראסל?
      השנים שהיה לו גב בהגנה נגמרו. השנה אין לו אדאמס/ג'ורג'/רוברסון שיתקנו את ההימורים הכושלים בהגנה (או את המרדף המהופנט אחרי הריבאונד…)

    2. אתה מבין שלכל קבוצה יש סכמות ורוטציות הגנתיות?!?! ככה שאדאמס פשוט שיחק לפי התוכנית בהגנה, ככה שאם הוא יוצא גבוה בפיק-נ-רול, יש עדיין 4 (!!!) חברים לקבוצה על המגרש שצריכים לחפות עליו.
      אם הבנאדם היה יוצא ככה, או "יוצר חורים" שלא לפי ההוראות, הוא היה עף לספסל.

  9. היה צריך פחות מדקה של משחק NBA בשביל הפול אפ הראשון מה-3 של ווסטברוק העונה (הרבה ברזל, קצת קרש, 0 רשת…),
    היה צריך פחות מ-2 דקות של משחק NBA בשביל העבירה ששלחה את הארדן ל-3 זריקות עונשין (הייתה עבירה ברורה).

      1. הלייקרס זה מכונת השמדה! כל מי שיצא מהלייקרס הראה ניצוצות של שחקן טוב ובלייקרס כולם פחים! אני לא אתפלא אם הפליקנס של יוצאי הלייקרס יתנו עונה חלומית ויוכיחו לליקרס שהם טעו

  10. תודה מנחם.
    בהמשך לפוסט של דן לדעתי מיצ'ל מבחינת האופי יהיה קונצנזוס בליגה וגם על האוהדים. ביצים של שור, תחרותי, לא מתבייש להודות בטעויות שלו, מוכן ללמוד מכל מי שרק יכול ללמד אותו, ובסוף גם די מוכשר שעכשיו עם רכז שיכול גם לצבור נקודות לידו יכול באמת להביא את הפריצה. אני מאמין שהרבה בזכותו יוטה אכן יעשו את קפיצת המדרגה השנה.

  11. חכמה גדולה כשהארדן כמעט לא יורד לנוח וגורג וקוואי לא משחקים ובנוסף הראל ולו משחקים מעט מדיי.
    אצל יוסטון רק הציטה לא משחק. המשחק הזה בדיחה אבל ככה לבושים צוות האימון של הקליפרס. הם באו לעשות פוזה.

  12. לו ויליאמס שבר שיא באן בי איי בעונה האחרונה בתור אחד שמשחק כ 27 דקות למשחק בממוצע ונותן 20+ נקודות בממוצע.
    הורדתי את הכובע.

  13. פשוט לא חכמה שהרוקטס משחקים כל הזמן על החמישייה הפותחת.
    בליגה הם יובסו על ידי גורג קוואי וויליאמס והראל.

  14. תודה על המעורב מנחם
    אדמס – סנטר סבבה שמודע למגבלות שלו, מביא אחלה אופי וגישה לקבוצה, ורק הקיץ היה בן 26, לא מבין למה לא לשמור אותו תוך כדי בנייה מחדש.
    מיצ'ל – רק שלא יתחיל להקשיב לשטויות שסביבו ולהתנהג כמו מישהו שהוא לא. הדבר הכי טוב שקרה לו זה הבחירה "רק" במספר 13

  15. לא ברור לי מה הארדן מנסה להוכיח במשחק שהוא לא כוחות בכלל.
    מספיק שינחת לא נכון ויגמור את העונה לפני שהתחילה ויוכל לבוא בטענות רק לעצמו.

    1. לדעתי הארדן הוא זה שקובע.
      נראה לך שמייק לא רוצה להוריד את הארדן. הארדן לא רוצה לרדת. כמו לבוב ספוגיימס.

    1. שוב אתה מסתכל על הסטטיסטיקה….
      הוא שיחר את כל החלק הראשון של המשחק. הרג אותו בעיקר בכניסות לסל. מהשלוש הוא היה גרוע.
      אחרי שהמשחק היה מת הוא ירד ולא חזר ברבע האחרון…..
      הראל שיחק בעיקר כשהמשחק היה גמור. בחצי הראשון הוא היה רק כ 10 דקות בערך.
      דוק מנהל את המשחק תוך שמירה על הקלפים החשובים לפליאוף.
      אבל תיצמד לסטטיסטיקה ידידי
      🙂

      1. רזי, לא צריך לקחת ללב. לא כתבתי את המילה "שטויות" לצד משהו שכתבת. לא עכשיו, וגם לא לפני כן.
        מה שכן כתבתי (ואתה לא צריך לעשות יותר מלקרוא את התגובות בשביל להבין שצפיתי במשחק) זה שהארדן לא שיחק יותר מדי.
        28 דקות במשחק הכנה לעונה, זה סביר. לשחק את אותן דקות רצוף, על מנת לתרגל חלקים של המשחק שהמאמן והשחקן רוצים לתרגל,
        גם זה סביר.
        לניצחון/הפסד יש 0 משמעות במשחקי ההכנה.
        .
        נתון הדקות, רזי, זה "נתון" לא "סטטיסטיקה".
        סטטיסטיקה דורשת בהגדרה ניתוח והגעה למסקנות אחרי איסוף נתונים. פרשנות לנתונים, דרך אגב, זה מה שאתה עשית.
        (אבל אל תתן לי להפריע לך לצטט את כל אלו שכאשר אין להם משהו אמיתי לכתוב, אז הם עוברים לטקטיקת ה-"תיצמד לסטטיסטיקה")
        .
        אז כן, ברשותך, אני אמשיך לדבוק בעובדות.

        1. תתעורר, גיא.
          העגלה עלתה על הקליפרס. לכן, חובה להלל ולשבח ולקלס ולפאר ולהדר, ועוד כל מיני מילים נרדפות, כל מי שדורך שם. ואם הם ייפלו בדרך, לא נורא – נמצא עגלה אחרת, העיקר שלברון לא יזכה.
          יא אללה. כל כך נעים לאהוד 29 קבוצות מתוך 30!

        2. אחי
          לא לקחתי ללב
          מקסימום לריאות
          הבעייה לא היתה הזמן אם מייק היה מחלק אותו יותר ונותן יותר מנוחה.
          הוא התחיל איתו בפול ספיד ולדעתי בכלל לא באשמתו…
          לדעתי המשחק של הרדן היום היה יותר הצהרתי מאשר אימון. חבל רק שהוא לא עשה את זה מול קוואי או פול…. נראה לך שהוא היה מסיים עם כארבעים נקודות (כחצי מהקו) מול שני הבולדוגים האלה???
          ברבע האחרון כשהכל היה מוכרע הארדן ירד לספסל ונחבש מייד בקרח על הברכיים.
          ראית את זה? ישב בצד עם קרח על שתי הברכיים והרופא מכרכר סביבו.
          בינינו אני מאד נהנה לקרוא את הדו שיח בינך לציטה עם הסטפבק.
          אף אחד מכם לא משכנע את השני וזה כמו לצפות בשני הזקנים במאפט שואו (החבובות)

          1. כמות הדקות, הרצף שלהן, ואותו טיפול על הספסל (כולל שקיות הקרח),
            כל זה זה חלק מהקונדישנינג של שחקני ה-NBA.
            לכל שחקן יש את הקצב שלו, את תכנית האימונים שלו. אני מבטיח לך שלא שוחקה במשחק בהאוויי מול קליפרס נטולת כוכבים דקת משחק שלא תוכננה.

            1. מאיפה הביטחון?
              יש לך קשרים שם או שמייק שלח SNS?

            2. תעקוב אחרי הקבוצות, ותדע את מצבן ואת תכניות האימון שלהן. לא מסובך.
              יומיים לפני המשחק פורסם שהארדן צפוי לשחק משהו כמו 25 דקות . שיחק 28.
              זה נקרא לבדוק לפני שכותבים, במקום לשלוף מהשרוול.

            3. כן?
              בכזה רצף בלי מספיק הפסקות?
              הארדן, הכוכב הגדול של של הרוקטס שיחק כמעט 30 דקות רצוף (חיפפת חצי דקה אז אני אחףף דקה וה'צי), משמעותית יותר מכל שאר השחקנים במגרש בשביל האימון?
              תרשה לי לגחח (שגיאת כטיו מכוונת). הוא בא לתת פה הצהרה ולגמור את המשחק ועשה את זה מול ההרכב השני-שלישי של הקליפרס, ממש גיבור ישראל.
              ירד רק בסוף הרבע השלישי כשהיתרון היה ברור (25 נקודות) והמשחק גמור.
              איך אמר שי? גיבור על חלשים.
              תכניות משחק משתנות כל הזמן ואני מבטיח לך שאם קוואי או פול היו משחקים והמשחק היה יותר שקול, התכנית לתת לו 25 דקות הייתה משתנה ל 35 דקות פלוס מינוס שנייה וחצי.
              שוב קופצים לי שני הזקנים מהחבובות אבל הפעם זה לא רוזן מול הסטפבק אלא הופמן את דה-רוזן.

            4. ואתה אחר כך כותב לי תיצמד לסטטיסטיקה…
              .
              ידידי, יש לך נרטיב מסוים שנכתב לפני המשחק, ואתה מצייר את התמונה סביבו.
              לפני המשחק פורסם שתכנית האימונים של הארדן מכתיבה שהוא ישחק באזור ה-25 דקות במשחק הלילה.
              במשחק הקודם, הראשון העונה (מול הקבוצה מסין), הארדן שיחק 21 דקות.
              .
              גורדון שיחק במשחק הראשון 15 דקות, הלילה 19.
              קאפלה שיחק במשחק הראשון 19 דקות, הלילה 27.
              טאקר שיחק במשחק הראשון 12 דקות, הלילה 24.
              .
              מזהה כאן איזו תבנית מסוימת? מכיר סרגל מאמצים?
              .
              ישנה איזו שורה תחתונה שלא קשורה כלל לנתונים.
              זה משחק קדם עונה בו הכוכבים של הקליפרס לא שיחקו. יש לנו עונה של 82 משחקים לפנינו. החשיבות של המשחק הזה היא בדיוק 0.
              אתה יודע כמה ניצחונות היו לגולדן סטייט במשחקי קדם העונה של השנה שעברה?
              (רק להזכיר – הם הפיינליסטים של אותה עונה)
              ניצחון בודד מ-5 משחקים.
              אתה באמת חושב שמישהו התרגש מכך?
              .
              דבר אחרון –
              ספציפית הארדן. הוא נוטה לשחק יותר דקות במשחקי קדם עונה. זה ככה כבר שנים, עוד מלפני דאנטוני.
              הסיבה היא שזו היא דרכו להתכונן לעונה.
              שאר השחקנים (כולל אלו של הרוקטס), סרגל המאמצים שלהם מתון בהרבה (גם ברוקטס).
              למעשה, השנה להארדן יש את הפתיחה המתונה ביותר לקדם העונה (דקות למשחק) מזה שנים.

            5. רזי אתה בטח תגיד שזה סטטיסטיקה ולא רלבנטי אבל הארדן ממש לא שיחק רצוף. הוא ירד לנוח לשמונה דקות ברצף בסוף הראשון ותחילת השני. לך כנראה נוח להתעלם מזה.
              מעבר לכך איזה הצהרה יש לו לתת כאן? זה משחק קדם עונה. לאף אחד לא איכפת ממה קורה בקדם עונה. אפילו לא לך.

            6. חברה הארדן קובע הכל ביוסטון. והוא ישחק כמה שירצה לדאנטוני אין מילה בעניין. ככה זה אצל הכוכבים.
              אני אבל לא מבין את התלונות רק אתמול דן רוזנבלום העלה פוסט תלונות על שחקנים שלא מתאמצים והנה הארדן מתאמץ ומשחק במשחק אימון שקאאוי וראס לא טורחים להתייצב אליו נותן שואו וגם אותו אתם מבקרים? וואלאק הישראלים האלה 😂😂😂.

              הארדן הוא כמו מייקל וקובי אין אמלו מנוחות לוד מנגמנט ושטויות הוא בא כל ערב לתת עבודה ולהצהיר הצהרות. כמו שצריך. אם מייקל וקובי היו עושים ככה היו אומרים ממבה וגוד מנטליטי.
              הארדן מנטליטי הוא לנגב ולבשל הוא חייב להחזיר את תנועת הצלילה לסל אחרי שהוא קולע.
              אגב מישהו יודע מה הייתה הכוונה בתנועה הזאת? צלילה לסל כמו דתמיד סברתי או בישול?

          2. גיא אחד האהובים עלי😎 גם אתה דוק.

            והארדן כבר קלע 40 על גורג. ויכול גם על קאווי חכה לשלשות על רגל אחת.

            הארדן לטעמי שני רק לקאווי היום בעולם בגלל שההגנה לא קיימת אצלו. וקאווי הכניע את הלוחמים הפצועים,מה שהארדן לא הצליח.

            אבל הארדן בא כועס וזועם העונה הוא בהרגשה שהmvp נשדד ממנו והבהיר זאת גם. לכן לפני פוסט תחזיות העונה הימרתי עליו כmvp אבל שיניתי לקאווי בשנייה האחרונה כי גם קאווי צריך mvp למורשת וגם הקבוצה שלו יותר טובה והוא בא להוכיח ועושה הגנה. לכן זה ילך צמוד בינו לבין הארדן וקאווי יקח בגלל הסיבות שיאניס לקח.
            אבל הארדן בא במוד mvp. לא כמו עונה שעברה שלקח לו זמן לחמם מנועים ונראה כמו סופגניה דשנה בתחילתה. הוא בא לקחת את התואר שנשדד ממנו. הוא הולך לתת עונה גדולה שלשות ברגל אחת סטפבק דאבל סטפבק טריפל סטפבק כניסות עונשין דריבלים

      2. תעקוב אחרי הקבוצות, ותדע את מצבן ואת תכניות האימון שלהן. לא מסובך.
        יומיים לפני המשחק פורסם שהארדן צפוי לשחק משהו כמו 25 דקות . שיחק 28.
        זה נקרא לבדוק לפני שכותבים, במקום לשלוף מהשרוול.

  16. לנדרי שאמט ממשיך את היכולת מהעונה שעברה, 23 דקות עם טריפל של 1-1-2, וקליעה של 1 מ-7 מהשדה. הרבה, הרבה חלודה יש שם.

      1. "עונת רוקי מהסרטים"? נדמה לי שלא הוא נמצא בסרט.
        בוא נראה: 9.1 נקודות, 1.7 ריבאונד, 1.5 אסיסט על 0.6 איבודים (זה הבחור שרוצים שיהיה פוינט, כן?), 43% מהשדה (לא טוב), 42% מהשלוש (טוב מאוד), מגן חלש מאוד עם מינוס 2.4 dbpm.
        זו ההגדרה שלך ל"עונת רוקי מהסרטים"? מה אני מפסיד פה, חוץ מהעובדה שהוא משחק בדארלינג החדש, הקליפרס, ולכן חובה להלל מעכשיו כל מי שדורך שם?

        1. אני לא מסכים אתך, הפעם. שאמט שחקן.
          נתון האחוזים שלו מהשדה לא באמת רלוונטי בגלל כמות השלשות שלקח. האחוז האפקטיבי שלו, מאוד רלוונטי. 58.1%
          זה נתון לא פחות ממעולה.
          הוא זרק 396 שלשות בעונה, כך שיש נפח זריקות מספק בשביל ללמד שיש לו יד זהב. לא בהכרח יצליח לשמור על 45% שהיו לו בקליפרס,
          אבל אני מאמין שאפשר לבנות על כך ששוב יהיה בסביבות ה-40% מה-3
          ההגנה שלו דרך אגב, לא רעה בכלל. לא טובה (הוא סובל ממה שלא מעט שחקנים צעירים עם מבנה גוף כמו שלו סובלים – היעדר מסת שריר), אבל גם לא רעה.
          .
          רכז, הוא לא יהיה. שוטינג גארד?
          יש לו את הפוטנציאל להיות אחלה שוטינג גארד עם (טפו, טפו, טפו) אחלה קריירה.

          1. זה לא בערך איך שסיכמת את טרוי דניאלס אתמול? אחלה שוטינג גארד, סבבה. אגב, אני לא מסכים בקשר להגנה – הוא לא מגן טוב. לפחות לא עדיין. שוטינג-גארד מחליף ב-NBA, בסדר גמור. מכאן ועד עונת רוקי מהסרטים… בשליפה אני נותן לך כמה וכמה רוקיז מהמחזור, טובים ממנו: דונצ'יץ', אייטון, טריי יאנג, JJJ, באגלי, סקסטון, קווין נוקס, מיצ'ל רובינסון, שי גולגול-אלכסנדר… איפה זה שם אותם? על חללית?

            1. לא כתבתי מגן טוב. כתבתי מגן לא רע. יש לו חושים סבבה בפרימטר, אבל בצבע יש לו 0 יכולת לעצור מישהו.
              זה לא נורא –
              ללא מעט שחקנים עם מבנה גוף כמו שלו היו את אותן חסרונות.
              .
              רוקי השנה, הוא לא היה. רוקי מפתיע (בהתחשב בבחירה), בהחלט כן.

        2. קודם כל, אני אשמח מאוד אם הקליפרס יקרסו, היא בהחלט קבוצה מעניינת אך ממש לא "מאמי לאומית".
          שנית, אני אוהב אותו עוד מפילי.לא סתם הוא באול רוקיז, מכיוון שהוא נתן עונה טובה. ולא הכל מתבטא בנתונים. הרוח קרב שהוא נותן על המגרש שמרימה את הקבוצה. קבלת ההחלטות שלו ברובה טובה. הוא שחקן חכם.
          אני חושב שהוא יהיה שחקן חמישיה טוב מאוד בעתיד

        3. בהתחשב בזה שהצפי שלא יקבל דקות בכלל הוא נתן עונת רוקי מצויינת ותקע יתד בליגה. הפציעה של זאיר סמית עם כל הצער באה לו פצצה.
          .
          צפיתי בו בעיקר בפילדלפיה ואני חושב שהסטטיסטיקה ההגנתית לרעתו בעיקר בגלל שהקבוצות בכוונה הלכו עליו בתור רוקי שמקוטלג כמגן חלש, אבל אני חושב שהוא הראה שהוא גם לא פראייר בהגנה, יכול להיות שזה אחד מהפעמים שהמדד הסטטיסטי משקר

  17. הגונב מגנב פטור הוא ביטוי מהתלמוד, שבמקור היה "הגונב מגנב פטור מכפל" – על פי התורה הגונב צריך להחזיר כפליים מהגנבה בתור פיצוי, אך הגונב מגנב רק צריך להחזיר את הגנבה לבעליה, ולא מחוייב בתשלום כפול.

  18. אחלה מעורב
    לדעתי אדאמס צריך לעבור לאחת מהקבוצית של LA.
    הבחור תפור על הוליווד
    אם לא תפקיד ראשי אז לפחות בתור הכפיל של ג'ייסון מומואה
    🙂

    1. בטוח שהוא מה שהם מחפשים.
      העניין הוא להכניס אותו מאד בהדרגה ולשמור שלא ייפצע ועם זאת לשמור גם על הביטחון העצמי שלו.
      הוא יכול להיות האקס פאקטור שלהם בשנים הבאות ולייצר טריו חזק מאד עם הגאון וסופר מארי-יוו

  19. מעניין לראות אם פרוזגי ישמור על הזריזות והכדרור והקליעה עם המסה הזאת אם כן אז הוא חתיכת מפלצת (יותר מהגבה אפילו). אם לא הוא טיפש..
    מייקל פורטר הוא האח המוצלח במשפחה הוא עוד יהיה כוכב

    1. אני עוקב אחרי ההתפתחויות בדאלאס ובפרט בהתחזקות של פורזיניגיס, מאוד מעניין לראות איך זה ישפיע עליו, הוא טוען שבעונה הקודמת אחרי שעלה 10 פאונד הרגיש כבר ומוזר, עכשיו הוא שוקל 10 פאונד נוספים על אז ואומר שהוא מרגיש קליל וזריז, אז עם המסה העודפת של השריר אני רק מדמיין איזה פאקינג יוניקורן הוא יכול להיות (בלי פציעות) ויחד עם לוקה ועוד סגל עמוק מאוד של דאלאס, לדעתי כל ה-12 הראשונים ראויים לדקות משמעותיות, דאלאס הולכים להפתיע העונה לסיים חזק בתוך הפליאוף, זה הכובע שלי לעונה. דאלאס 7+

  20. מי שיש לו ליג פאס ב16.30 יש שידור של הקינגס מול הפייסרס ממוביי ומחר כנל באותה השעה.(לדעתי מי שרוצה יש אפשרות להרשם לליג פאס לניסיון)

    1. לדעתי משחקי קדם עונה הם בחינם, אני רואה אותם ועוד לא חידשתי את הליג פאס, יכול להיות שכבר חייבו אותי אוטומאטית ולא ראיתי את זה עדיין בחשבון תכלס. יגיע המשחק הראשון בעונה שאתחבר ואם זה לא יעבוד אז אחדש ידנית. אני מכור לNBA 🤪

    1. הביאו גם את קושקוב וגם את ריקו היינס מהמחנות אימונים, הולמס נראה מעולה, דדמון בינתיים לא משהו , אחלה זריקה של פרל משלושת רבעיי מגרש 🙂

    1. כשהולכים לישון עם ילדים לא צריך להתפלא שהמיטה רטובה. השלוש הדקות האחרונות של המשחק פוקס התעקש לדפוק את הראש בקיר כדי לצאת גיבור במקום ליצרר מצבים לחברים שלו. מסכן ולטון

  21. אשכוס תודה על הלינק אבל צריך להירשם..
    סאק נראים מצוין בהתקפה. יחד עם זאת אינדי מגיעים לצבע שלהם וחוגגים שם. סבוניס נראה וואחד סופרסטאר בזכותם.

      1. דדמון לא אמור להיות הרים פרוטקטור שלהם? וכמי שעוקב באדיקות באגלי בעייתי בתפיסת פוזיציה הגנתית?

        1. דדמון אמור כשהיה בהוקס ראיתי ממנו כדורסל וחסימות גם
          היום הוא לא מדהים בינתיים בכלל..
          באגלי בסדר בהגנה
          באופן כללי לא הוא ולא פוקס טובים יום קצת קשה להם הפיזיות של הפייסרס

  22. סבוניה עושה עכשיו למרוו ביצפר.
    אני בכלל לא מבין למה הוא כל כל כך רך אתו?
    מה קורה שם?
    הקינגס באו עצלים לחצי השני. חשבו שהסיפור גמור.

  23. במשחק הבוקר כתבתי יותר מדיי כי היה די צפוי ומשעמם למען האמת.
    לגמרי לא כוחות…
    המשחק הזה הרבה יותר מעניין ומותח כי שתי הקבוצות בהרכבים הכי טובים חוץ מויקטור.
    משחק שהיה בידיים של סאק התהפך ועכשיו הוא צמוד לגמרי שרק פורטונה לא הביאה שוויון לפחות 10 פעמים.
    טוב שיש פסק זמן לשפוך. משחק מצויין ומהנה.

  24. לא ברור לי דבר אחד
    האם הלילה או יותר נכון לפנות בוקר יש עוד משחק בין סקרמנטו לאינדי, הפעם באינדיאנה?
    זה באתר האן בי איי אבל זה לא הגיוני.

  25. לבאדי הילד יש הבעה של דאג.
    פשוט מגוחך שהבאקס משלמים לבלדסאו פחות או יותר כמו שאינדי לברוגדון. פשוט בכיה לדורות

  26. אייייייייי
    אדם סילבר הנוכל
    אמרו לאינדי וסקרמנטו, משחק ראשון אי-פעם בהודו. שוק של 1.25 מיליארד איש. יאללה
    הלכו ונתנו לקהל משחק מתוסרט עד השניה האחרונה, עם שלשת שוויון וחסימה שניה אחרונה, בדרך להארכה
    מיליוני הודים צעירים במומביי יוצאים מדעתם, ותיכף רצים לקנות גופיה (מעדשים). מישן אקומפלישד.
    שקר כל ה-NBA הזה. מזימה.

  27. תסמונת ה-"ברחתי ממדבר אריזונה, אפשר לשחק כדורסל!",
    במלוא עוזה.
    מהצד האחד TJ וורן מראה שלפחות נכון לרגע זה, יכולת הקליעה שלו מהעונה שעברה זה לא חריגה סטטיסטית.
    מהצד השני הולמס ששוב נותן תפוקה איתנה.
    (הסיבה שהתפוקה של וורן גדולה יותר?
    הוא היה שבוי במדבר לתקופה ארוכה יותר…)
    .
    שבויים קודמים שברחו מהדבר ופרחו –
    איזאה תומאס, שאף נבחר לאולסטאר ול-ALL NBA.
    אריק בלדסאו, נבחר לחמישיית ההגנה (לצערו נזכר במדבר דווקא בפלייאוף)

  28. מלקולם ברוגדון בערך השחקן הכי רוקי שם, אבל המבוגר האחראי של כו-לם
    הטבעיות שבה הוא השתלט על משבצת בעל הבית של אינדי, מדהימה
    אם אני אוהד מילווקי, אני דופק בפעם המיליון את הראש בצבי. איך? איך??

    1. האמת?
      אין להם תירוץ טוב. לא בסכום שהוא קיבל (וגם לא בסכום גבוה יותר).
      .
      כאוהד אובייקטיבי?
      לא נורא. זה נחמד לראות מה ברוגדון יודע לעשות כאשר נותנים לו את מרווח הנשימה. במילווקי הוא היה רול פלייר. עכשיו הוא ה-רכז של הקבוצה. והוא נראה נהדר (בלי שום קשר לאחוזי הקליעה שלו).

  29. אחלה משחק
    לפייסרס יש מאץ טוב מול הקינגס
    יתרון של כח , ברוגדון וטרנר די העלימו את פוקס ובאגלי
    מבחינתי האכזבה של המשחק הוא דווין דדמון
    ראשון הולמס נראה נהדר, בבית(פצוע) יש גם את הארי גיילס שבסוף שנה שעברה נראה מצויין.
    נראה תמשחק החוזר מחר,
    מחר יקבלו יותר דקות המחליפים ושמה לקינגס יש יתרון של עומק

    1. דדמון פח סמוך עליי בתור מי שראה לא מעט הוקס עונה שעברה לצערי. פעם ב10 משחקים יתפלק לו משהו אבל הבן אדם מחטיא המון זריקות מול האוויר.
      אל תצפה ממנו לגדולות ונצורות. תגיד תודה אם יטביע ויקלע עונשין תאמין לי הייתי לוקח את זה בשני ידיים.

    2. האכזבה שלי במשחק היתה מארוו באגלי. חשבתי שייקח לפחות 10 ריבאונד אבל גבוהי אינדי העלימו אותו.
      הוא היה סופטי…. למי שמבין בגלישה.

      1. באגלי כוכב.
        במשחק היום היה לו חסרון מצאף מול סבוניס וטרנר, בעיקר בכח כשדדמון לצידו לא היה קיים.
        סבל מזה שגם פוקס שמזין אותו היה חלש.
        הוא וגיילס שנשאר באמריקה הם אין ויאנג נהדר.
        הגרף עליה שלו שנה שעברה היה מטאורי לדעתי השנה הוא הולך לעוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט