פרק 113: פרס הליג-פס ודירוג אספן / פודקאסט דה סוויפ

פרק 113: פרס הליג-פס ודירוג אספן / פודקאסט דה סוויפ

מארחים את תומר וקסמן לדבר קצת דירוגים ולהתדיין על הקבוצות שאנחנו מחכים לראות השנה

טיימקוד
2:15 משהו מצחיק מהשבוע
8:50 פרס הליג פס
34:30 תיבת ההודעות
37:00 הימורי אורח
44:25 פאטווה
49:40 טופ 50 של אספן

(וגם בכל אפליקציות הפודקאסטים, יוטיוב וספוטיפיי)

תיהנו

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. תודה על הפרק חברים. כמה נקודות שעלו לי על החלק הראשון:

    – דריק פייבורס. לא חושב שישחק כסנטר יותר מדי כשיש את ג'קסון הייז ולדעתי קצת דורך על המשבצת של וויליאמסון כסנטר קצת undersized שמשחק בצבע. קשה לי לראות את שניהם משחקים ביחד.

    – שיא כמות הניצחונות משנה לשנה: אינדיאנה קפצה ב-19 ניצחונות בין 1996/97 ל-1997/98 ומילווקי השנה ב-16 הודות לחילופי מאמן. השיא כנראה שייך לפניקס של צ'יימברס שקפצה מ-28 ל-55 עם המון בחירות דראפט, כולל דן מארלי, אבל בלי תרומה משמעותית של אף אחד.

    – מסכים בקשר לקינגס. ירוצו הרבה השנה ויהיה מעניין לראות את בוגדן בוגדנוביץ' שיכול להפוך לג'ינובילי שלהם, למרות שכנראה פחות טוב. אני חושב שנראה אותם זורקים יותר שלשות עם וולטון במקום יגר היותר מסוגר, למרות שגם הלייקרס שלו לא הפציצה מחוץ לקשת.

    – אני לא חושב שקולינס ובאגלי צריכים להיות סנטרים. יש מגמה של סטרץ' אאוט לגבוהים, אבל שניהם הרבה יותר אמארה-סטודמאייר סטייל ובטווח הקצר, במיוחד במקרה של באגלי, עדיף שיהיה פאוור פורוורד. דווין דדמון האנדרייטד תוספת נהדרת לידו כמגן טבעת שיודע לקלוע מהשלוש.

    1. ראנט מעניין על קוואי. מתחבר לדיון שהיה לנו בפוסט של עומר מזיג אליו (מוזמנים לקפוץ לדקה 53 בערך).
      .

      דיוויס היה קונצזוס למספר 1 ולא זכה ברוקי העונה. חושב שלברון היה יחסית קונצזוס וזכה ואפשר לטעון את זה גם על בלייק גריפין (למרות שזה לא בדיוק נחשב כי הוא שיחק שנה אחרי). אולי טאונס?

    2. – אני לא רואה את הייז ככשחקן שיכול להתחיל לקבל דקות מהיום הראשון, אני אפילו לא בטוח שהוא בק-אפ ראשון. אם תשאל אותי מה יותר סביר בעיני, אם ג'קסון הייז משחק העונה 20+ דקות בממוצע עונתי, או מבלה כמה חודשים בקבוצת הג'י-ליג. אני הולך ג'י-ליג.
      – מגניב על השיא – תודה!
      – קינגס – נכון
      – סטודמאייר-סטייל זה לא קומפ רע אם אתה מחפש סנטר אתלטי התקפי. אבל באגלי ישמח להתפתח לרים-פרוטקטר כמו אמרה. אני לא אתווכח על זה, רק אגיד שיש כאן טרייד אוף בין יכולת להגן במשחק עומד לבין יכולת לרוץ. אין ספק שדדמון מאט את המשחק, אך מייצר הגנה טובה יותר על הטבעת. השאלה היחידה היא כמה מאבדים איפה הנקודה שבה משתלם לאבד הגנה בשביל היכולת "לשטוף" את המגרש. אני הייתי שמח לעשות שם ניסויים בעניין. זה הכול.

      1. יכול להיות שילך לג'י-ליג. עדיין קשה לי לראות את השניים משחקים ביחד כי הם מאוד דומים. מי שכן יכול לקבל דקות זה ניקולו מלי, רוקי מבוגר (28) וגבוה שיודע לקלוע שלשות ויכול להיות התאמה טובה ליד וויליאמסון, אינגרם ולונזו. מאמין שירוויח דקות במהלך העונה. יכול להיות שיהיו יותר ניסיונות עם באגלי כסנטר, בעיקר במשחקים גמורים, אבל זה לא משהו שיחזיק שנה שלמה לדעתי. גג סוג של דת' ליינאפ בפלייאוף וגם הדרך לשם רחוקה מאוד כי הוא שחקן הגנה חלש בהרבה מדריימונד או כל סנטר אחר של חמישיית מוות.

  2. גם סימונס במסגרת החוק ה"עונה אחרי"
    בכל מקרה, זה סתם נסיון להסיק משהו מהכלל שאולי מאבד קצת מהרלוונטיות. אם אני חושב משהו על זאיון, אין סיבה שאני אתן ל"האם בלייק זכה או או לא זכה" כמדד לדיעה שלי על זאיון… זה אנקדוטה נחמדה, לא יותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט