מצטייני העונה הקרובה, חלק ב' / עידן עופר

 

 

 

 

 

 

לאמב. הולך לתת עונה גדולה.

 

 

 

השחקן השישי

כמעט נכנסו: ג'מאל קרופורד, מייק דנליבי והריסון בארנס.

3. ג'רט ג'ק, קליבלנד קאבלירס: קפטן ג'ק מגיע לעונה הקרובה לאחר עונה מצויינת במדי גולדן סטייט בה קלע 12.9 נק' למשחק ומסר 5.5 אס'. ג'ק, שחתם בקיץ בקליבלנד על חוזה ל-4 עונות תמורת 6.3 מיל' לעונה, מגיע לקאבלירס לשמש כשחקן שישי מאחורי דיון וויטרס וקיירי אירווינג. השילוב של ג'ק עם השחקנים הללו יצור שילוב קטלני לקבוצה המתחדשת מאוהיו ויתרום להם רבות במירוץ לפלייאוף, אם הם יצליחו להישאר בריאים כמובן.

2. טייריק אוונס, ניו אורלינס פלקינס: התלבטתי אם לשים את אוונס במקום הראשון אבל החלטתי שלא מכיוון שהקבוצה שלו עדיין לא מספיק טובה להגיע לפלייאוף העונה. טייריק עוזב את סקרמנטו אחרי עונת רוקי מצויינת ועוד 3 עונות בינוניות. ה6'6 הזה מגיע לפלקינס כשחקן שישי שיכול לתפקד, הן בהתקפה והן בהגנה בכל עמדה מ-1 עד -3,  כאשר הוא יצטרך לתרום להם בכל האספקטים של המשחק על מנת שהם ישיגו משהו העונה ושהחוזה שהוא קיבל, 44 ל-4 יצדיק את עצמו.

1. ג'רמי לאמב, אוקלהומה סיטי: ה-5'6 הזה מקונטיקט שעבר לאוקלהומה בטרייד על הארדן, מיעט לשחק בעונה שעברה במדי התאנדר ששלחו אותו לדי ליג במרבית העונה. לעומת זאת בליגת קיץ לאמב הרבה לשחק והיה טוב מאוד כאשר הוא מעמיד ממוצעים של 18.8 נק' למשחק . בקיץ הנוכחי קווין מרטין שמנע מלאמב לקבל דקות משחק חתם במינסוטה , מה שמשאיר ללאמב את הבמה לממש את הפוטנציאל האדיר שבו ולהפוך לקלעי גדול בליגה הזו, ואני בטוח שהעובדה שהוא ישחק ליד דוראנט ו- ווסטברוק רק יתרמו להצלחתו.

מאמן העונה:

כמעט נכנסו: מייק דאנטוני, מייק וודסון וג'ייסון קיד.

3. בראד סטיבנס, בוסטון סלטיקס: סטיבנס החסר נסיון מגיע לבוסטון במצב הכי קשה שלה בשנים האחרונות, פירס גארנט וטרי עזבו, דוק ריברס החליט גם כן לנטוש את הספינה לטובת הלוב סיטי של הקליפרס ורז'ואן רונדו עוד מתאושש מפציעה. למרות כל הדברים האלה, לבוסטון עדיין יש שחקנים שאסור להספיד, רונדו, סלינג'ר גרין והרוקי אוקלניק, ובשביל שהקבוצה תצליח העונה היא תצטרך אותם במיטבם כאשר סטיבנס ינסה לחבר אותם לחבורה לוחמת ואינטילגנטית כמו שעשה בשנים האחרונות בבאטלר.

2. מייק בראון, קליבלנד קבאלירס: קואץ' בראון מגיע לקדנצייה שנייה בקבוצה שנכשל להביא לה אליפות ביחד עם לברון לפני כמה שנים ולאחר כשלון נחרץ בלייקרס. המאמן בעל האוריינטציה ההגנתית מקבל קבוצה מלאה בכשרון כמו אירווינג, וויטרס, ביינום, ג'ק ועוד רבים וטובים. המציאות היא כזו, אם קליבלנד תצליח להישאר בריאה וזה אם גדול בהתחשב בשנתיים האחרונות של מרבית שחקניה ואם בראון ילמד את קיירי אירווינג לשמור ולמסור יותר ולא יחזור על הטעויות שלו מהקדנצייה הקודמת( בודד יותר מדי את לברון ומנע משחק קבוצתי), קליבלנד יעשו דברים גדולים העונה ובראון יחזור להיות מוערך בליגה ובקרב האוהדים.

1. טום תיבודו, שיקאגו בולס: אחד המאמנים היותר מוערכים בליגה מגיע לעונה הקרובה לאחר עונה שלמה ללא הכוכב שלו אבל אחרי שהוכיח לכל הליגה שהבולס קבוצה מצויינת גם בלעדיו. הבולס הציגו הגנה פשוט מדהימה בעונה שעברה כאשר קלעו נגדם 92.9 נק' למשחק אך לעומת זאת הם קלעו רק 93.2 נק' למשחק ( 29 בליגה ). העונה הבולס ותיבודו מגיעים בריאים ועם סגל מלא עם תוספות חדשות כמו מייק דלניבי המצויין והרוקי טוני סנל. אם תיבודו ימשיך בעבודה הטובה וידאג להחזיר את רוז לעניינים והבולס ידאגו להישאר בריאים הם יגיעו רחוק מאוד העונה מה שבעיקר יזכף לזכותו של תיבודו.

MVP

כמעט נכנסו: דרק רוז, פול ג'ורג' וסטפן קרי.

3.כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס: פול שחתם בקיץ על הארכת חוזה עשה עונה מצויינת אך היה בינוני בפלייאוף בו הקליפרס הפסידו לממפיס 4-2 . פול מגיע לעונה הקרובה עם chip on his sholder, ועליו יהייה להוכיח שהוא מסוגל להוביל את הקליפרס לעונה סדירה טובה ולפחות לגמר המערב, על מנת שהקליפרס יוכלו לחלום על אליפות.

2. לברון ג'יימס, מיאמי היט: אין ספק, לברון הוא השחקן הכי טוב בליגה והמועמד המוביל לתואר ה-MVP. לברון שהיה פנומנלי בעונה שעברה, זכה בתואר בפעם השנייה ברציפות ולמרות שלדעתי הם הולכים לזכות באליפות גם העונה, הם לא יהיו טובים בעונה הסדירה כמו בעונות הקודמות, בעיקר בגלל הברכיים של וויד והירידה ביכולת של בוש, ולכן עד כמה שלברון יהייה טוב אני מאמין שהבחירה ה -1 שלי תהייה טובה ומשמעותית יותר בשביל הקבוצה שלו, לפחות בעונה הסדירה.

1.קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי: דוראנט שהיה מצויין בעונה שעברה, קרס בפלייאוף נגד ההגנה של ממפיס וללא עזרתו של ראסל ווסטברוק התאנדר לא הצליחו לעמוד בציפיות. העונה דוראנט מגיע אחרי קיץ של מנוחה ועם ווסטברוק בריא, איבקה משופר ובתקווה גם ג'מי לאמב ורג'י ג'קסון טובים יותר אני מאמין שהוא יקטול את כל המבקרים על כך שהוא לא מספיק טוב להתמודד מול מיאמי וסן אנטוניו ויוכיח לכולם שהם מיהרו להספיד אותו ואת התאנדר.

 

שני השחקנים הטובים בליגה
שני השחקנים הטובים בליגה

 

 

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. כל הבחירות וולידיות!
    אבל לי נדמה שהפתעות העונה תהיינה דטרויט ופורטלנד, ומאמניהם ייבחרו כמאמני העונה!

    1. דיטרויט היא לא הפתעה כי הם בונים כבר שנים והם כבר בשלב הכסף הגדול.
      אבל בכל מקרה מוריס ציקס כמאמן העונה,נראה לי שהמשיח יגיע קודם…

      פורטלנד גם חביבים עלי במה שהם עושים
      שתי בחירות דראפט , יפות מאד-סיי גיי מקלום מועמד מוביל לרוקי השנה. ואלן קרייב מהמקום 31 זה יפה מדובר בשחקן השנה של הפאק12.
      ובנוסף הם הוסיפו שחקנים טובים ממש בזול בכל עמדה. הגדילו לעשות עם דוראל רייט ב3 מיליון דולר.
      לילארד , סיי גי מקלום ותומאס רובינסון באותו קבוצה בחוזי רוקי לא רע בכלל.
      אם המחלקה הרפואית שלהם היתה טובה כמו מחלקת הסקאוטינג יש מצב שההיסטוריה הייתה נראית אחרת..
      חמישיה של לילארד , ברנדון רוי,באטום למרקוס ואודן, הייתי משלם לא מעט כדי לראות את זה קורה

      1. סקוטינג של פורטלנד אגב וזה שהם הפכו קצת לבדיחה אולי שלא בצדק…

        לגבי סאם בואי גורדן הייתי צעיר מידי כשזה קרה כך שאני לא יודע אם יורדים עליהם בצדק או לא.
        אבל לגבי אודן, דוראנט- זו הייתה התלבטות אמיתית אני זוכר שהיה רוב עצום לבחירה באודן בקרב הגנרל מנגרס[ערכו סקר]- אני גם זוכר שאני מאד התלבטתי.

  2. סורי עידן זה לא קשור לכתבה אבל כבר אין חם מהתנור (רועי אתה חסר!).
    סאנדרס חתם במילווקי, ויוסטון נראה לי זוממים משהו. אחרי שלין הצהיר שהמאמנים איבדו בו אמון בשנה שעברה, הערב הם הגיעו להסכם עם רוני ברואר. אני לא מאמין שהם באמת חושבים לשים את הווארד כ-4 ובאמת אין להם פאוור פורוורד של מועמדת לאליפות. טרייד מתבשל?

  3. אוואנס יהיה שחקן חמישייה.
    לא רלוונטי לשחקן שישי.

    וג'רמי לאמב מועמד מוביל לשחקן שישי ?
    קודם שיראה שהוא בכלל יכול לשחק בנבא.
    שום סיכוי בעולם שהוא אפילו יהיה ברשימת המועמדים לתואר…

  4. גרמי לאמב זה שחקן שקיים רק באתר הזה.
    שנה שעברה פמפמתם אותו לפני העונה והוא בכלל לא שיחק.
    די. תרדו ממנו. הוא פשוט סתם שחקן.
    שחקן שישי? קודם שישחק.

    האריסון בארנס הראה בפלייאוף שנה שעברה שהוא הולך להיות תותחרציני.

    דאנטוני כמעט נכנס למאמן העונה? הלייקרס תהייה בפליאוף איתו או בלעדיו

  5. אני מצטרף לדדי, כרגע אוואנס מתוכנן לפתוח ב 3 וג'רמי לאמב שהתבשל בדי-ליג לא נראה לי כג'יימס הארדן הבא. אם כבר מישהו מ OKC, אז זה רג'י ג'קסון, שקו אחורי שלו ווטסברוק הוא אכן מתכון לכאוס על המגרש, אבל זה עוד יכול לעבוד שכן ווסטברוק מסוגל לשמור על עמדה 2.

    ג'רט ג'ק זו בחירה לגיטימית לחלוטין, וזה ממש לא פשוט להמר עכשיו. הייתי מחכה קצת לראות מה קורה בפייסרס ובנטס, כדי לראות האם גריינג'ר וג'ורג' מקבלים צ'אנס נוסף או שגריינג'ר יעלה מן הספסל, ובנטס התמונה לא ברורה בכלל, כאשר פירס וקירילנקו יכולים להיות מועמדים גם הם (אך ורק אם ברוקלין איכשהו תהפוך לסיפור הצלחה).

  6. בחירת המאמנים שלך טובה… ועדיין הייתי מהמר על דוק ריברס

    בקליבלנד.. אני הייתי מעלה בחמישיה את ג'רט ג'ק כפוינט, ומזיז את אירווינג להיות שוטינג- יכול להיות קטלני

    באינדיאנה עולה שוב השאלה האם גריינג'ר עולה בחמישיה או עולה מהספסל- מה שמקנה לו מקום טוב במועמדים לשחקן השישי

  7. לא הבנתי את הבחירות במאמן העונה? מייק דאנתוני כמעט נכנס? הוא יצטרך לסחוב את הלייקרס למקום 4 בשביל זה, וגם זה אולי, וזה לא נראה ראלי.
    בראד מבוסטון? הם יסיימו 9-13 לא נראה אופציונאלי.
    איפה מארק ג׳קסון, קווין מק׳ייל?

    הבחירות ל-MVP.
    נראלי שכריס פול יזכה השנה. עם קבוצה משופרת יותר ובלייק גריפין בוגר בשנה, ואפילו מאמן זה כבר לא תירוץ, יש לו את כל הכלים ללכת על זה.
    לברון יסיים שני, כי הוא עדיין יחזור טוב יותר. (כל הדיבורים על מיאמי חלשה בעונה הסדירה זה נדוש!)
    קווין דוראנט יסיים שלישי (ובחסד!) גם לפי התיאוריה שלך, זה לא הרבה תלוי בו. כי כמו שכתבת כדי לסיים ראשונים הם יצטרכו עוד שיפור מאיבקה ועונת פריצה (או איך שתקראו לזה) של ג׳רמי לאמב.
    אבל אני בכלל מאמין שהשינוי יגיע מדוראנט עצמו. הוא יחזור טוב יותר בפאן ההגנתי וריכוז המשחק. ובזה אין לי כמעט ספק. השאלה לאיזה מקום הוא יסחוב את אוקלהומה… זה הקייס שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט