מעורב הופס ליום רביעי: היום לפני 58 שנה רוג'ר מאריס שובר את שיא ההום-ראנס של ה'בייב' / מנחם לס

1.הקליפרס והלייקרס משדרים בטחון ב-'MEDIA DAYS'

המורה שלי קווינט לימד אותנו בכיתה ג' שישנן צורות שונות – או מינים שונים – של בטחון:

1)בטחון יכול להיות כפי שהוא – בטחון. אתה בטוח בעצמך וביכולתך.

2) בטחון-יתר – או כמו שאומרים, OVERCONFIDENCE. אתה בטוח ביכולתך בצורה מוגזמת. אתה לא 'משקר את עצמך'. אתה פשוט לא ריאלי לגבי יכולתך.

3) FOOLING YOURSELF. את זה כולנו מכירים; כל הסבר מיותר.

זאק הארפר שמדווח מיום המדיה לאתלטיק מזכיר לכולנו שגם לשחקני NBA – כמו לכולנו – יש את כל הצורות של בטחון.

מה שהיה ברור מיום המדיה אתמול הוא שלקליפרס יש בטחון, ויש להם מספיק כוח מחץ, ואם יש צורך – הגנה, להרגיש כך.

השאלה בקשר ללייקרס היא אם הם מראים OVERCONFIDENCE או שהם מרמים את עצמם כשהם אומרים שמטרם ברורה – אליפות.

לדעתי הלייקרס איבדו כל SENSE OF REALITY. אם ישנן הוכחות ויש לך על מה להסתמך כשאתה מדבר על אליפות אחרי שעונה אחת לפני כן לא עשית אפילו את הפלייאוף – ניחא. אבל אם כל מה שיש לה להסתמך זה לברון מבוגר בשנה אחת ואנטוני דייויס שכבר שנה לא שיחק כדורסל רציני (וגם לפני כן הוא לא השיג משהו מיוחד) ואין להם כל SENSE OF REALITY אז אתה…???

אתה ASS.

למה אין שם בלייקרס כל קשר למציאות?

כי הם קבוצה בה מאומה לא יציב. הכל נע ונד כמו שדרות Calle de la Fundacion בעת רעידת האדמה של 1906 בסן פרנציסקו. אפשר להתחיל עם המאמן שיפוטר לפני ליל הסדר, וניתן להמשיך עם קבוצה הסומכת ב-70% על שחקן שיהיה בן 35, בשנתו ה-17 בליגה, וברכיו חורקות כמו קירות הצריף של משפחת סמסונוב ברח' הגפן בבת גלים בשנת 1943 כתוצאה מ- 17 שנות ליגה. כל השחקנים האחרים הם סימני שאלה אחרי סימני שאלה מלבד קייל קוזמה, שהוא שחקן-שחקן, ושאני ממש מחבב.

ממה שאני ראיתי ושמעתי, הלייקרס נראו ונשמעו קודם כל כאנשים המנסים לשכנע את עצמם שמה שהם אומרים הוא, למעשה, נכון, אבל הם בעצמם לא בטוחים אם להאמין במה שהם אומרים. ג'בל מגי לא הפסיק עם ה-"IF" שלו. "IF" אחרי "IF". לברון שמח וחייך כשהוא נשאל בקשר ל-SPACE JAM הרבה יותר מאשר כשהוא נשאל על מצב הלייקרס, והגבה מגמגמת במקום לדבר כשברור ש-A.D זקוק ל-SPEECH THERAPY כמה שיותר מהר.

דווייט האוארד? הסנטר שכנראה כל מטרתו היא לסיים את העונה בקבוצה מבלי להיזרק, נראה דביל כשהוא מנסה להיראות רציני. אז הוא היה 'רציני' וניסה לענות שאלות ברצינות. אותי הוא הרדים משעמום.

הקליפרס שיכנעו את כל מי שהקשיב להם. קוואי לינארד ופול ג'ורג' – כשיחזור מהניתוח בכתף – הם לבדם 'MAKING SENSE'. הקליפרס שילמו מחיר כבד עבורם אבל זה המחיר, FOLKS, כשאתה רוצה להוסיף שני סופר-סטארים לקבוצה.

כל הקבוצה, כולל דוק ריברס, נשמעה 'קלה' ומלאת בטחון. רק קוואי לא מסוגל. הוא פשוט לא מסוגל להישמע (ולהיראות) 'קל'. אצלו הכל כבד ואיטי. ניסו לחברו למונרזל הראל ולו ויליאמס, אבל, מה לעשות, קוואי הוא מסוג אנשי ה-ANTI CAMERA.

פטריק בברלי הדגיש שוב ושוב ש"מטרת הקליפרס היא לא להחליף את הלייקרס כקבוצה של לוס אנג'לס. מטרת הקליפרס היא לקחת אליפות".

הקליפרס נראו ונשמעו הרבה יותר קלילים מהרצינות ו'החשיבות' של הלייקרס. הם נשמעו כאילו הם לא יכולים לחכות שהעסק כבר יתחיל כך שיוכלו להכות כבר בכמה טוסיקים.

הקליפרס נראו לי מרוצים מעצמם ושלמים עם מה שיש. הלייקרס דיברו בזהירות כי הם יודעים כמוך וכמוני שמלבד דני גרין – שדי נעלם כשהכסף על הקו – אין להם קלעי חוץ, ואין להם הגנה. ג'רד דאדלי וטרוי דניאלס ינסו לעזור עם הטרייז, ומגי ינסה להיות יותר טייסון צ'נדלר מחסן ווייטסייד בהגנה. השאלה היא אם הוא יכול.

ווגל אמר:

We have great possibilities on that end of the floor,” Vogel expounded about the Lakers defensively. “If this group is willing to put in the work and to commit to that end of the floor, we can accomplish special things.”

הוא היה צריך להזכיר את שמו של לברון כשחקן מס' 1 שלא מוכן להקריב דבר וחצי דבר כדי להצטיין בהגנה

+ Most of that questioning might still have to do with whether LeBron will commit himself to defense this year, which was a problem last season.

ההגנה של לברון היא הבעייה של הלייקרס, יחד עם חוסר קלעים מבחוץ.

הבעייה מס' 1 של הקליפרס?

אין להם BIG MAN אוטנטי. אבל לפי כמה מהתשובות של שחקני הקליפרס, איבקה זובאק הגיע בכושר שיא, והפתיע את כולם באימונים הבלתי רשמיים ובמשחקי 3 על 3. ייתכן שהם מצאו את הביג-מן שלהם, ואם אמנם כך, דיבורים על אליפות הם רלבנטים מאד.

זהו. הדיבורים נסתיימו. זמן להתחיל להתאמן ולמשחקי המבחן. החופשה היתה ארוכה מספיק לכולנו.

2. דיווחים ממחנה האימונים של הסיקסרס

1."יום פתיחה של מחנה האימונים הטוב אי פעם"

מחנה האימונים של הסיקרס ניפתח בקמדן, ניו ג'רסי, הקרובה לפילדלפיה כמו שאשקלון קרובה לת"א, וכרגיל אלה שלא היו שם מהחמישייה היו יותר מאלה שנעלו סניקרס ועלו לזרוק לסל. מי שכן היה שם היה בן סימונס שבסיום היום הראשון הצהיר ש"היה זה FIRST DAY PRACTICE הטוב אי-פעם". המאמן ברט בראון הסכים איתו: "לא זכור לי יום אימונים שמהרגע הראשון כל אחד ידע מה מצופה ממנו, ועשה את כל מה שהצעתי שיעשה בצורה המצויינת ביותר. אני מרגיש טוב יותר מאשר הרגשתי בשנים עברו"

2. למרות שהסיקסרס איבדו שני שחקני חמישייה, החמישייה ברורה לחלוטין

בסיקסרס החדשה אין מאבקים על מקום בחמישייה כי נכון להיום, החמישייה ברורה כמו 'אברהם-יצחק-יעקב' אפילו TRUSTHEPROCESS יכול לדקלמה:

*בן סימונס

*ג'אש ריצ'רדסון

*טוביאס האריס

*אל הורפורד

*ג'ואל אמביד

זה שרק בן סימונס התאמן זה סיפור אחר. הסיפור של הסיקסרס הוא לא החמישייה אלה הרוטציה. על זאת כל המהומה עכשיו. אגב, שמתם לב שלאף שחקן בחמישייה אין טאטו? זה מוזר קצת בימינו.

2. מי יקום ראשון מהספסל?

בראון: "לכן אנחנו כאן. זאת אחת המטרות של מחנה האימונים ליצור מין PATTERN של רוטציה".

נכון להיום כנראה שמישהו מהשלושה – מייק סקוט, ג'יימס אניס, או קייל או'קווין – יעלה ראשון מהספסל, כמובן תלוי בדרישת המשחק: גארד? פורוורד? כמובן שדברים קורים. באימון של אתמול שניים זהרו שאינם בין השלושה האלה.

כמובן גם שכאשר אל הורפורד ייקח את מקומו של ג'ואל אמביד כשהוא ייצא לנוח – או בגין עברות – ואז כנראה מייק סקוט ייכנס.

3. מי יהיה הפוינט גארד הראשון להיכנס כמחליף לבן סימונס

"כשבן סימונס ייצא לנוח כמובן שאני אחפש מנהיג להחליפו. אני עלול גם לחפש מישהו שיגביר את הקצב במהירותו. אבל בד"כ אני אחפש מחליף עם יד מרחוק ושומר מעולה", אמר בראון.

והוא מיד המשיך: "והיום באימון מי שמשך את עיני במיוחד היה טריי בורק. ראול נטו שולט בכדור טוב מבורק והוא אולי טוב יותר כ-BALL DEFENDER, אבל קשה לי לחשוב על מישהו שיכול היה להיות היום טוב יותר מבורק. הוא הראה לי משחק יוצא מין הכלל"

הוא לא היחיד שאמר זאת. כל השחקנים היללו אותו:

“I was really impressed with a guy like Trey Burke. (He) came in with a lot of energy, really scoring the ball at will, just being very active,” Horford said after practice.

Ben Simmons agreed. “Trey Burke played amazing today,” he said. “A few of the games he was killing it. So he really stepped up.”

CASE CLOSED.

אבל רגע, דוק, זה לא היה רק היום הראשון של מחנה האימונים?

מה שנכון, נכון.

4. מתיסי ת'ייבול ואיש השנה השנייה זאייר סמית זרחו ביום הראשון

לך תדע מהיכן הרוקי מאונ' וושינגטון – Matisse Thybulle – הגריל את שמו כאחד שנולד וגדל בסיאטל. חיפשתי משך יותר מעשר דקות ולא גיליתי מאומה עליו מלבד העובדה שישנה לו אחות אלוהית. הוא נתן אימון הגנה לתפארת. לא פלא שהוא נחשב לאחד המגינים הטובים ביותר במכללות.

הוא נתן קליניקה הגנתית לשחקנים מבוגרים בעשר שנים ממנו.

זאייר סמית' נמצא בסיקסרס בגלל הקליעה שלו משלוש, AS SIMPLE AS THAT.

בדקות שראיתי את אימון הסיקסרס כשסקוט צולף מבלי להחטיא, כל מה שבראון יכול היה לעשות זה לנסות להסתיר את חיוכיו. בסיום הוא לא הזכיר את הקליעה של זאייר, רק דיבר על ההגנות שהשניים הראו:

They know what I know: I can’t play everybody,” Brown said about "Thybulle and Smith. “For sure, the quickest way where you’re gonna get my attention is just sitting down and defending, and they really can do that. I thought those two defensively were pretty special today.”

5. "המטרה? להיות קבוצת ההגנה מס' 1 בליגה!

בראון נשאל בסוף האימון מה היא מטרתו מספר אחת לעונה הקרובה.

תקראו אתם את תשובתו:

“ We aspire to be the best defensive team in the NBA and win through defense as much as by offense!.

כמובן שהיה זה רק האימון הראשון, אבל הפילי נראית לי LOADED ונראה לי עוד דבר: שלבראון יש את הכלים להפוך את קבוצתו לקבוצת הגנה אחול מניוקי.

3. זאק לאו בוחר את 6 השחקנים שיסקרנו אותו ביותר העונה (אני די מסכים איתו!)

1.ראסל ווסטברוק, יוסטון רוקטס

למה ראסל? הרי כולנו יודעים איזה שחקן הוא. אני סקרן בגלל שאני מאמין שהוא שחקן כזה טוב ופיקח, שהוא יכול לשנות את משחקו מהקצה אל הקצה, ואני מאמין שעם ג'יימס הארדן זה בדיוק מה שהוא יעשה.

2. ג'ונתן אייזק, אורלנדו מג'יק

למה ג'ונתן? אתה ואני יודעים שהוא אחד השחקנים המחוננים ביותר ב-NBA עם ניתור לשמיים. הבעייה שהיתה לו עד עתה ב-NBA?

-גופו!

עם גוף האיטרייה שלו הוא נידחף וניזרק ע"י שחקנים פחות מוכשרים ממנו. ובכן, הסיפור ניגמר: לפתע ג'ונתן החל לאכול – ולהינות מהאוכל – והוא הוסיף 9 ק"ג למשקלו. לא תאמינו כשתראו אותו לראשונה העונה!

3. מייקל רובינסון, ניו יורק ניקס

מייקל רובינסון הוא סנטר בגובה 2.16 מ' עם קליעה מעולה מ-3. הוא אתלט יוצא מין הכלל ושחקן בן 21 עם סכוי סביר להגיע לרמה של ג'ואל אמביד. ואולי לעלות עליו.

היתה לו בעייה רצינית: הצעיר לא ידע מתי לנתר. כל הטעייה לכאילו זריקה זרקה אותו לאוויר, ונחיתה על השחקן המטעה. זו היתה בעייה רצינית.

תנו מבט:

מאמני הניקס קדחו לראשו:

Be the second jumper. Don't leave your feet until you see the other guy get air.

הוא סוף-סוף קלט. למד. אני מרחם על כל זורק שינסגה לזרוק ג'אמפ נגדו.

אם הוא מוריד את מספר העבירות שלו – ולפי הניו יורק פוסט זה בדיוק מה שהוא למד הקיץ – היזהרו! צומח סנטר שניו יורק תוכל להתגאות בו!

4. ג'מייקל גרין, קליפרס

הבלתי ידוע מכולם עד עכשיו. הוא הביג-מן שיעלה מהספסל להחליף את זובק, אם דוק יזדקק לביג-מן אמיתי. הוא גם יכול לשחק PF כשהראל יזדקק למנוחה.

נוצרה מין ידידות משונה ומוזרה בינו לבין קוואי לינארד, וקוואי עבד עם הביג-מן הזה רוב הקיץ. כולם מדברים על שחקן 'חדש'. הוא שיפר מאד את קליעתו מהשלוש, ולאו מדבר על שחקן 'שיפתיע את כולם'.

5. לוק קנארד, דטרויט פיסטונס

לוק קנארד הוא מהסוג של ג'יי ג'יי רדיק שפיתח הקיץ במיוחד את משחק הפיק-אנד-רול שלו. הקליעה שלו היא נכס.

הוא היה חייב לשפר את המשחק שלו עם הכדור, וזה מה שהוא עשה הקיץ.

"הוא יפתיע הרבה אנשים העונה", אומר מאמנו דוויין קייסי.

6.??? את ה-6 תיבחרו אתם!

4. היום לפני 58 שנה: רוג'ר מריס חובט את ההום-ראן ה-61 ששובר את ה-60 של הבייב!

אני הגעתי לארה"ב רק שלושה או ארבעה שבועות לפני.

הטרוף כבר היה בעיצומו כי כולם "חששו" שרוג'ר מאריס או מיקל מנטל (בעיני כמעט כולם היה 'עדיף' שמנטל יעשה זאת) היו במרוץ לשבירת שיא ההום-ראנס לעונה שהתחיל לאיים על שיאו של ביית רות' – 'הבייב' – שיא של 60 HR שאמרו ש"לא יישבר לעולם".

אשתי רינה ז"ל כבר היתה במנהטן (היא הגיעה חודשיים לפני להתחיל לימודי קיץ ב-NYU) ושאלתי אותה במה מדובר. "אין לי מושג" היא ענתה, "אבל רק על זה מדברים".

רוג'ר בן ה-27, האאוטפילדר של היאנקיס, הישווה את שיאו של הבייב ביאנקי סטדיום 4 ימים לפני. אוהדי היאנקיס שרקו בוז לשחקנם-הם המעיז לשבור את ה'בייב'. מיקי מנטל הנערץ כבר לא היה במרוץ כשהוא נעצר על 54, ועתה הוא כבר בבית חולים עם סוג של דלקת ריאות. (כולם דיברו על שנאה ומדון בין רוג'ר לבין מיקי, אבל סרטו הנהדר של בילי קריסטל – "61" שחקר ללא סוף בנושא הכחיש את הריב בין השניים, ולמעשה גילה חברות אמיצה ביניהם).

שיאו של הבייב מ-1927 החזיק מעמד 34 שנה. באיצטדיון היו רק 23,215 צופים. ההום ראן של מאריס ניצח ליאנקיס את המשחק 0-1 נגד הרד סוקס במשחק האחרון של העונה. יומיים אחרי יתחיל הפלייאוף לקראת הוורלד-סרייס. הקרבן של ההום-ראן הזה היה הפיצ'ר הרוקי של הרד סוקס טרייסי סטאלארד בן ה-24. הוא יהפוך לפיצ'ר בעל שם-עולם כפי שהיה טום זכארי, שזרק את הפיץ' לבייב שקבע את ה-HR ה-60.

סל דורנטה, נהג משאית בן 19 מקוני איילנד תפס את הכדור ביציע.

הזריקה הראשונה של סטלארד היתה גבוהה מדי בצד השמאלי של הכרית. הזריקה השנייה היתה נמוכה ו-INSIDE. זה היה הצ'אנס האחרון של מאריס כי זאת היתה הפעם השנייה והאחרונה שלו AT BAT באותה עונה. הווה אומר שרוג'ר מאריס שבר את שיאו האל-מוותי, כאילו, בהזדמנות האחרונה שלו AT BAT, במשחק האחרון (למשחקי הפלייאוף שיאים משלהם!).

לא יאומן ממש.

הכדור השלישי היה כדור מהיר בערך בגובה הירך וישר באמצע אזור הסטרייק. מאריס היה טוב מדי מכדי להחמיץ כדור כזה. הוא החל עם הסווינג היפהפה שלו – אולי אחד מהיותר יפים בבייסבול – ויצר מגע עם הכדור.

כאיש אחד כל הקהל נעמד כשכל אחד באיצטדיון יודע שהוא חוזה בהסטוריה.

אחרי שהוא עבר את הבסיס השלישי אחד מצופי היציע כבר היה שם ללחוץ את ידו. כשהוא הגיע 'הביתה' כל שחקני היאנקיס היו שם לחבק את הקאונטרי בוי הביישן מרייטאון, מיזורי.

מאריס היה כזה ביישן שהוא אף פעם לא העיז לצאת מהדאג-אאוט לנפנף לקהל בכובע הבייסבול שלו לתודה והערכה. הפעם שחקני קבוצתו לא ויתרו לו, ולראשונה בקריירה הוא ניפנף לקהל והביע תודתו.

אבל את השיא של הבייב לא שוברים כל כך מהר ובקלות כזאת. הקומיסיונר של הבייסבול אז, פורד סי פריק, הודיע שהשיא של הבייב לא יישבר אלא אם כן זה ייעשה ב-154 משחקים, שהיה מספר משחקי קבוצה במייג'ורס בשנת 1927. רוג'ר כמובן עשה זאת ב-162 משחקים.

אבל כמובן שגם הבייב לא שיחק את כל 154 המשחקים באותה עונה וגם מאריס לא שיחק 162. מאריס חבט את ה-61 שלו ב-590 פעם AT BAT ואילו הבייב עשה זאת ב-540 פעם AT BAT. אבל מספר הפעמים שהם עמדו נגד זריקות היה כמעט שווה – 698 למאריס נגד 692 לבייב.

משך שנים השיא של מאריס היה מלווה בכוכבית, להזכיר לכולם שהוא שבר את השיא במספר גדול יותר של משחקים לעונה.

***************************

In 1991 a major-league baseball committee on statistical accuracy voted to remove the distinction, giving the record fully to Maris. He did not live to see the change, having died of cancer in Houston at age 51 in 1985

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. לא חושב שהלייקרס עובדים על עצמם, או עלינו – כל קבוצה עם לברון ג'יימס ואנטוני דייויס יכולה וצריכה לחשוב על אליפות. הפציעה של קאזינס פוגעת בהם, אבל המטרה בעינה עומדת, ועכשיו צריך לראות איך כל העסק יתחבר.
    .
    כנ"ל בנוגע לקליפרס ולפילי. זה מה שיפה בעונה הזו, שיש הרבה קבוצות שיכולות להרגיש שזה בידיים שלהן, ואם ימצו את הפוטנציאל, בלי פציעות ועם קצת מזל הן יכולות ללכת עד הסוף. הייתי מוסיף גם את דנבר, מילווקי ואולי אפילו יוטה ובוסטון. ליגה כמו שליגה צריכה להיות.
    .
    תודה רבה מנחם

  2. לך תדע מהיכן הרוקי מאונ' וושינגטון – Matisse Thybulle – הגריל את שמו כאחד שנולד וגדל בסיאטל. חיפשתי משך יותר מעשר דקות ולא גיליתי מאומה עליו מלבד העובדה שישנה לו אחות אלוהית. מנחם איפה תמונת האחות? 😂😂😂😂

    אגב אחות ראית שרהמ לבנון סעד חרירי שילם 16 מיליון דולר לאיזה הולנדית עבור כמה ימי סקס?

    https://m.ynet.co.il/Articles/5600536

    כרגיל כולם עם הספינים היומיים שלהם פילי עם השטויות קודם שיקחו את המזרח לפחות וואחכ יבלבלו במוח.
    באמת חמישייה בלי טאטו מוזר מאד. חכה שבן סימונס יחזור כמו לונזו 😂
    הלייקרס יהיה הדבר הכי מצחיק העונה זה בטוח ויוציאו ממך את המיטב מנחם.

  3. הלייקרס עמוסים בכשרון
    ==
    שלפני שלוש / חמש שנים היה משמעותי
    ==
    קוזמה וAD זה לא מספיק
    ==
    אין בעיה עבורם לדבר על אליפות
    ==
    הכל דיבורים.
    ==
    חשבתי שלקליפרס גם חסר PG ברמה הנחוצה..
    ==
    תודה רבה דוק

  4. מתקן האימונים הוא בקמדן ניו ג'רזי שזה מעבר לנהר הדלאוור והוא במרחק 10 דקות נסיעה מדאוןטאון פילדלפיה.

    אשקלון רחוקה שעה נסיעה מתל אביב

  5. תודה רבה דוק, אחד המעורבים האדירים.
    הלייקרס חייבים להמשיך בבלוף, the show must go on, אחרת האוהדים והעיר יאכלו אותם.
    הם שמו את כל הז'יטונים על השיקוץ המזדקן שפירק את הקבוצה, ועשו אול-אין על הגרופי שלו.
    הם לא יכולים לבוא ולהגיד – "טעינו. אין לנו מושג מה אנחנו עושים. יש לנו קבוצה בינונית מינוס וננסה לעשות את הפלייאוף."
    אז הם חייבים להמשיך בהעמדת הפנים.
    .
    לפילי חמישייה חזקה, אבל אין ספסל.
    סקוט היחיד ששווה משהו – וגם הוא יובש קשות ע"י בראון הדביל.
    .
    בקליפרס, זובאק יהיה חיה.
    הוא כבר היה חיה עונה שעברה, והלייקרס המפגרים שחררוהו עבור כלום.
    יש לו תקרה גבוהה מאוד.
    .
    זאק לאו, כרגיל, מנסה להיות מיוחד בכוח, ובחר שחקנים משעממים.
    בשליפה מהירה עולים לי לראש דז'ונטה מוריי, לונזו, דיאנדרה האנטר, פורזינגיס, דונצ'יץ, מוראנט, ציון, ג'רמי גראנט, דריימונד גרין, והיד עוד נטויה.

  6. אחלה מעורב על הבוקר
    אותי מעניין דבר אחד…. לפי החישובים שלי היית בכיתה ג' תחת קווינט 3 שנים שלמות.
    פעם היה להישאר כיתה אבל 3 שנים….. בשביל זה צריך קשרים חזקים בהנהלה.
    אשמח אם תפתח את הנושא איזה יום ותסביר איך זה קרה ומי היה מעורב בקנוניה
    🙂

  7. תודה דוקטור. אני מאמין שהשחקן השישי בפילדלפיה יהיה אניס, שחקן שלשות והגנה אמין (למרות שלא פגע בתקופה שלו בפילדלפיה בעונה הסדירה), לפחות בתחילת העונה. אני מאמין שנראה את אמביד יורד ראשון לספסל בניסיון לשמור אותו אנרגטי לדקות הסיום, אבל יכנס שחקן כנף במקומו בהרכב בו הורפורד יהיה סנטר, טוביאס האריס פאוור פורוורד ובן סימונס יקבל גישה נוחה בהרבה לצבע. יש אפשרות אחרת והיא שג'וש ריצ'רדסון ינהל את החמישייה השנייה ויקבל את רוב הדקות שלו איתה. הם חייבים לחזק את הספסל.

  8. תודה על המעורב
    הלייקרס לדעתי הקבוצה הבכירה בליגה בהפרש קטן מהקליפרס.
    פילי לא יתעלו בפלייאוף כי עדיין אין להם מנהיג שסוחב קבוצה בפלייאוף, נניח כמו יאניס

  9. אלילי השאול מחייכים אליי היום.
    חשבתי שאצטרך לחכות, והרבה, עד שאזכה לקבל שבריר, שמץ של הוכחה. לשחיקה לוקח זמן להשפיע. צרחות לא באמת פוגעות פיזית. אבל ג'ימבו בוילן יודע להשפיע, ומהר.
    אימון ראשון העונה לבולס. הוחלט שבמקום שני אימונים קצרים יהיה אחד ארוך של שלוש שעות. התוצאה: וונדל קרטר נפגע בקרסול ודניאל גאפורד (אם נצטרך לחפש הסבר מי זה על כל שחקן שני של שיקגו לא נצא מפה היום) דפק את המרפק בצורה אולי הרסנית.
    תגובתו של בוילן: הוא קשוח הוא יתאושש. כי פציעה זה תוצאה של חולשה ורק עם קשיחות מנצחים אותה.

    1. מקווה שאיכשהו לא יתחיל את העונה, למרות שזה לא סביר. יותר קרוב לנגד משמעת מלמאמן כדורסל ויכול לדפוק את הקריירות של לאבין ומרקנן. יש סיבה שאין מאמנים כאלה בליגה של היום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט