דיון הופס: הערכת מצב – מערכת התגובות / עידו גילרי

עדכון:

בעקבות התגובות שלכם הוחלט להפוך את הרישום לפתרון קבע נכון לעכשיו. בעתיד ייתכן ונבחן זאת מחדש. אנחנו מודים לכולם על ההשתתפות והבעת הדעה. נמשיך להיות קשובים אליכם גם בהמשך. אל תהססו לפנות אלינו בנוגע לבעיות בממשק, תגובות בעייתיות, או סתם רעיונות לשיפור. תיבת הדואר שלנו תמיד פתוחה ואינה מצריכה כל הזדהות. אנחנו נמשיך לעשות את המיטב כדי להפוך את ההשתתפות בקהילה שלנו כאן לחוויה נעימה לכולנו.

***

חלפו חודשיים מאז עברנו לתקופת ניסיון לרישום למערכת התגובות. מכיוון שאנחנו נמצאים גם על סיפה של עונת NBA חדשה חשבנו שזה בדיוק הזמן לבחון איך השינוי עבר בקהילה שלנו. לפני שנהפוך את הרישום לעניין קבוע אנחנו רוצים לשמוע מכם הגולשים איך זה השפיע על חווית הגלישה וההשתתפות באתר שלכם.

מתחת מופיע סקר קצר ונשמח גם לשמוע כל הערה/תגובה ספציפית שיש לכם בנושא. כמו כן מי שבאופן עקרוני החליט לא להירשם מטעמיו הוא מוזמן לשלוח את דעתו לתיבת הדואר שלנו דרך לשונית "יצירת קשר" המופיעה למעלה. בדרך זו אין צורך להשאיר שום פרטי הזדהות אישיים. מי שירצה גם יוכל לפרסם את תגובתו בדיון זה בדרך זו אם יציין זאת במפורש בהודעה.

זה גם המקום להזכיר שכל מי שעדיין שמעוניין להירשם ונתקל בקשיים יוכל תמיד להיעזר בהסבר כאן, או לפנות אלינו ישירות לתיבת הדואר בקישור למעלה או ישירות לכתובת המייל:

hoopsil2020@gmail.com

 

לפוסט הזה יש 118 תגובות

  1. אם אני זוכר נכון, עיקר הבעיות התגלו במהלך העונה, ובעיקר בפליאוף, בבלוגים החיים. נצטרך לחכות לעונה החדשה כדי לראות אם הבעיה הזו טופלה. אם זה לא יעזור, בעונה הבאה תאלצו לפתוח מאגר ביומטרי…

  2. חוץ מזה שהייתי צריך להחליף למייל אחר(יש לי איזה 10 מיילים) כי הרישום לא קיבל את המייל הישן הכל עבר בסדר.התמונה של אוליביה ווילד נשארה במייל הישן לצערכם

  3. אני עקרונית נגד כל דבר שמסרבל .
    עקרונית קיבלתי סיוע מעידו וממש תודה על כך אבל אני נגד ( אגב בדה באזר ששינו כל מיני דברים עברו עכשיו גם לפייס וגמרו הלכה למעשה את הסיפור שלהם )

  4. אני לא חושב שיש שינוי מהותי ברמה ובאופי הדיונים אבל אין לי ספק ש"נגזמו" מקרי קצה
    בגדול אני בעד הרישום

    1. לעולם אין לדעת גם אם יש כאלו שעזבו בגלל הבוץ שהושלך לכל כיוון לפני. אנחנו יכולים להתייחס רק למי שנמצא כאן.

  5. לי הרישום היה פשוט. רק מה, גם היום מדי פעם צריך להיכנס עם שם המשתמש שוב מפני שהדפדפן שוכח את הפרטים וזה די מציק.
    לדעתי רמת התגובות וכל מה שמסביב לא השתנה אבל המבחן הוא במקרי קצה של אלימות מילולית קשה, כמו שקורה בפלייאוף, ובטח לא עכשיו כשהעונה עוד לא התחילה. השנה ג״ס גם לא מועמדת כל כך בכירה לאליפות ומי יודע, זה יכול להוריד את מפלס ״ההתרגשות״.

    1. תמיד יש גולדן סטייט. לפני זה הייתה מיאמי או הלייקרס או הספרס. ואיך שלא תהפוך את זה תמיד יש את לברון לקטב את קהילת המגיבים.

  6. חברים, כמו שכולנו יודעים יש פה דמויות שסתם מנסות להעכיר את האוירה ואני מניח שרובנו מבינים גם שקל מאד להטות סקר כזה או אחר. לכן אם זה באמת חשוב לכם אז השמיעו את קולכם. במיוחד כשמדובר באלה שאינם רשומים. יש לכם ערוץ לעשות את זה שאינו שונה מזה שהיה לפני הרישום. אז אם להיות חלק פעיל בקהילה משמעותי עבורכם בבקשה הביעו את דעתכם דרך תיבת "יצירת הקשר" שלנו בעזרת הניק והמייל הפיקטיבי בהם הייתם משתמשים כדי להגיב לפני הרישום.

  7. כמו כן כל מי שנתקל עדיין בקשיים להעלות תגובות (ועל פי הסקר לפחות יש מספיק כאלה). נשמח אם תוכלו לציין מה הבעיה כדי שנראה אם ניתן לעשות משהו בנידון.

    1. נו בטח.
      גם אולסי פרי רכב על מוטי ארואסטי.
      אנדרו קנדי רכב על ניר מטלון.
      פי.ג'יי טאקר רכב על אבישי גורדון.
      פרוויס שורט רכב על תומר שטיינהאואר.
      .
      שאק ולילארד באמת מעבירים את הזמן בכיף, בכל זאת עוד מעט מתחילה העונה ולילארד צריך להחזיק מעמד עד לתקופה הזו בשנה שהוא נחנק בפלייאוף.

  8. שינוי מאוד מבורך. האתר והתגובות חייבים להיות מבוססים על איכות ולא על סחלה של טרולים וחסרי חיים למינהם. אבקש גם מהעורכים לנטר פעילות חוזרת של מגיבים לא חיוביים, להזהיר ובמידת הצורך לחסום. ויינט וואלה וואן פתוחים לכולם…

    1. אנחנו מנסים למזער את ההתערבות כדי לשמור באמת על חופש ביטוי. יש פעולות ניטור שאנחנו נוקטים בהם אבל לא היינו רוצים ליצור הרגשה של משטרת מחשבות. איך תגדיר מיהו "מגיב לא חיובי" זה סופר סובייקטיבי.

      1. קטונתי מלתת לעורכים עצות, אבל עצם השיפור והניטור כבר מעיד על הצלחתכם.
        האתר פרטי אז "משטרת מחשבות" לא תופס. אתם יודעים בדיוק מי לא שייך ולא תורם ורק מזיק.

        1. במקרים קיצוניים כן, אבל יהיו פה הרבה תגובות שהעורכים והגולשים יראו מזוית שונה מאד.
          בקיצור זה לא טריוויאלי כמו שזה נשמע.

  9. לקח לי שבוע להחליט ואני מעריך שיש עוד אחרים שהתלבטו מסיבות שונות. חלקם כבר לא מגיבים אבל נכנסים מידי פעם לפוסטים מתוך עניין.
    אחת המטרות העיקריות באתר שתהיה אינטרקציה.
    ההרשמה לא הייתה כל כך קלה כמו עם שם משתמש וסיסמא רגילים. זכור לי שלא קיבל בהתחלה את הסיסמא שלי. בסוף הסתדרתי.
    אני רואה שחלק מהמגיבים האחרים עזבו והפסיקו להגיב.

  10. בגדול הכל עובד בסדר, אבל חבל לי שאיבדנו את הבן של סטוקטון. המבחן הגדול, עידו, הוא מה יקרה כשהעונה תתחיל ובבלוגים חיים יהיה כאלה שילכלכו ויטנפו. היכן תקבעו את הסף, ומה יהיה 'עונשו' של כותב התגובה.

    1. הבן של סטוקטון תמיד נעלם בפגרה וחוזר כשמתחילה העונה.אם לא יחזור כשמתחילה העונה אז יש מצב שזה בגלל הרישום

    2. והוא לא היחיד שנעלם.
      זה העלים גם חברה אחרים שיכלו להכנס ולהגיב בחופשיות.
      לדעתי הסידור החדש מיותר כל הקסם של האתר זה החופש
      ולתגובות פחות מתאימות פשוט לא מתייחסים.

      1. קשה לא להתייחס לספאמרים של 50 תגובות בפוסט, לי זה ממש הרס לא מעט פוסטים ולייב בלוגס בפלייאוף. אם אתה רוצה להגן על החופש להספים ולהציק לשאר המגיבים, שיהיה, אולי זה רק אני (לפי הסקר כנראה שלא)
        ומה כזה מסובך להירשם עם מייל?

        1. זה לא העניין של ההרשמה
          זה העניין שמספר המגיבים צומצם וזה קצת הפך למועדון סגור,
          פחות מגניב לדעתי.
          מבחינתי הייתי שמח שיותר יגיבו, גם הבמחיר של ספאם, ואם יש מישהו שממש מגזים אפשר לחסום אותו.

          1. אני לא בטוח שמספר המגיבים צומצם. יש פחות תגובות, יש מגיבים שנעלמו אבל גם יש חדשים שלא הגיבו קודם. הרבה מהירידה בתגובות קשור גם לעזיבה של חלק משמעותי משדרת האתר עוד לפני הרישום.

  11. הרישום היה קלי קלות
    ==
    גם לחקלאי לא ילד, כמוני
    ==
    אוי ואבוי אם אכן איבדנו את הבן של סטוקטון
    ==
    ולכל חובבי התקינות הפוליטית ומתיפיפי הנפש
    ==
    אין לאף אחד זכות לסתום את הפיות לכותבים ולמגיבים
    ==
    כל עוד התוכן אינו לגופו של מגיב וללא שפה וולגרית
    ==
    יש כאן אתר מעולה עם אחלה כותבים ותוכן מצוין
    ==
    וכרגיל, תודה לדוק

  12. לא הבנתי למה היה צריך את הרישום המסורבל הזה. כל הזמן זה מתנתק לי מהנייד ולא תורם לצביון האתר…
    מה השלב הבא ? מועדון חברים סגור ?
    באופן אישי בשנה האחרונה איבדנו פה לא מעט נכסים … התוכן באתר הוא מדהים כרגיל ושאפו גדול לכותבים

    1. גם לדעתי מיותר..
      והנכסים גם…
      עכשיו יש שני אתרים..,
      שהאתר המקורי היה שמח וטוב לדעתי משני האתרים כמות שהם עכשיו,
      לא יודע מה מהות הריב , גם לא כל כך מעניין , סתם קצת מתבאס על הסיטואציה.

  13. לפעמים הדפדפן שוכח וצריך להיכנס שוב (ובגלל זה פעם אחת איבדתי תגובה מושקעת שכתבתי)
    יש פחות תגובות
    חוצמזה הכל דבש
    🙂

      1. אצלי זה ככה בלפטופ ובעבודה אבל הנייד שכח את הסיסמא וגם אני….
        ככה זה שצריך לזכור סיסמאות חשובות יותר.

    1. זו הסיבה העיקרית לירידה בהיקף התגובות שלי.
      הדפדפן לא זכר(וגם אני לא.. )
      והתעצלתי לשחזר סיסמה.
      מקווה שהזיכרון שלי יתחדד לקראת פתיחת העונה.

  14. לי לא הייתה שום בעיה עם ההרשמה (אני חושב שאפילו הייתי המשתמש הראשון) אבל אני תלמיד תיכון, ואני מניח שיותר קל לי עם ה"טכנולוגיה" מלהרבה אחרים. אני חושב גם שיש אנשים שלא ירצו להגיב דרך משתמש מסוים.
    זה אולי טיפה מסבך, אבל למה לא לעשות מגבית קטנה, ולהפוך את האתר למאובטח (https, 443) ככה שאם מישהו מגיב שלא בעניין, אפשר לחסום אותו מלהגיב, או אפילו לגשת לאתר. גם בלי לחסום, לדעתי בכל זאת כדאי לאבטח את האתר

    1. יש פה כמה דברים שונים. עניין הפיכת האתר למאובטח (https) – זה בבדיקה. לא אמור לעלות כסף. זה לא קשור לעניין חסימת המשתמשים, שלמעשה אפשרי כבר מהרגע שהוספנו את הצורך בהרשמה.

      1. א. לדעתי כדאי מאוד לאבטח, לא רק בגלל זה
        ב. יהיה אפשר ממש לחסום גישה של משתמשים רעילים לאתר. יהיה כיף למנהלים

  15. תכלס לא ראיתי אף בעיה עם הרישום זה לא שינה כלום חוץ מלהעלים כמה ספאמרים
    התופעה שלדעתי גרמה להרבה אנשים שהיו ממש פעילים באתר לברוח היא זה שבהתחלה לא היה הרבה חובבי nba שנכנסו לאתר לאט לאט כשהמודעות לליגה גדלה גדל גם מספר הקוראים באתר ןכתוצאה מכך נכנסו המון חברה שלא הכירו את האווירה והקטע שהיה פה פעם אז חלקם קלטו ומתנהגים בהתאם וחלקם לא וזה יצר אווירה קצת מעצבנת ומשם הכל מתגלגל שמישהו כמו זעפרני מעלה פוסט שאני בטוח שהוא עבד עליו ונתן השקעה של שעות(הפוסטים שלו היו מופלאים עשה לי את מוצש עם הפריוויו)ואז הוא מצפה לתגובות לגופו של עניין ומה שהוא מקבל זה שיח רדוד וכו' זה מוציא את האוויר מהמפרשים ובהתאם לכמות של האנשים גדל הציפיות והביקוש לאתר ומה לעשות שמנים חרט על דגלו שזה אתר מתנדבים ולא מסחרי(והכי צודק ושאפו שיש מזל שיש שפויים בעולם)משם לדעתי הכל התגלגל
    מערכת התגובות תימדד בהמשך אני בתור אחד שלא מגיב הרבה כי לרוב זה נהיה שיח הייטירים(גם על שחקן וגם על המגיב עצמו)קורא כמעט כל כל פוסט אבל לא מוצא לנכון להגיב אפילו שיש לי הרבה מה להגיד מקווה שבאמת זה יצליח לשפר לבנתיים אני רואה שיפור

  16. הרישום מבורך ומחויב המציאות בכל אתר שחשובה לו רמת הדיון.
    זה תמיד בא גם על חשבון חלק מהמגיבים הטובים, אבל כמוך הזבל שהרישןח חוסך שווה את זה.
    האתר אולי פחות שמייח בלי סטוקטון, אבל גם הרבה יותר נעים לדיון.
    כל הכבוד על עצם הבדיקה עם הגולשים לדעתם 👍

  17. לטעמי המהלך שידרג את האתר, ואין קשר אם עלתה הרמה או נשארה אותו הדבר (ובטח שלא ירדה, כמו שכמה הצביעו באופן תמוה משהו).
    הזיכרון אולי קצר, אבל עם כל הכבוד לחופש הביטוי היה הרבה תסכול להיכנס לכתבות רציניות או בלוג חי ולגלול עשרות תגובות של ספאמר שמטריל עם תוצאות ספורט מהליגה השלישית בקזאחסטן.
    הרישום הוא קלי קלות, הרווחנו פה לפחות מגיב אחד טוב מאוד שחזר, הבן של גם בטח ימחול על כבודו ויחזור לעת סתיו ויפה שעה אחת קודם, בא לציון גואל, שלוש פעמים כיפאק היי.

  18. לי זה כל הזמן מאפס את הפרטים אז באיזשהו שלב התייאשתי. התחברתי עכשיו במיוחד בשביל להגיב על זה אבל בשוטף אין לי סבלנות כל פעם להכניס פרטים, זה נותן תחושה של מייל. אני לא חושב שהרישום עצמו הוא בעייתי למרות שכמו כל רישום זהו סוג של חסם כניסה, אלא שאם המערכת לא עובדת כמו שצריך זה מייצר סוג של הטרדה והתעסקות מיותרת.
    .
    אני מבין את הרעיון מאחורי ההרשמה, ספאמרים בהחלט צריך לחסום אבל לא סגור על זה שזו היתה כזו תופעה רווחת.
    לגבי טרולים אני לא בטוח שאנשים צריכים כזו הגנה מפניהם. חופש ביטוי הוא ערך עליון בעיני וצריך לדעת לקבל גם את הטוב וגם את הרע אחרת זה לא חופש ביטוי. כל אחד יכול לבחור אם להתעלם או להגיב. חלק מהדיונים היותר מעניינים פה היו בהשתתפות "טרולים" יש אנשים שקוראים לי טרול אז…?
    .
    בשורה התחתונה הכל תלוי איזו קהילה אתם רוצים פה, אין ספק שהרשמה מייצרת קהילה יותר סטרילית.
    לגבי הסקר, כמו שאמרו, דיי קשה לדעת אם באמת יש שינוי משמעותי או שזו הפגרה.

      1. נו באמת שמעון ברור שסימנתי וגם לא גולש במצב "נסתר". אם יהיה לי זמן וסבלנות אני אבדוק למה זה קורה אבל כמו שאתה רואה יש פה עוד כמה שהתלוננו על אותה התופעה.
        אני מאמין כשתתחיל העונה אחזור להשתתף יותר.

      1. אני לא יודע מה זאת אומרת "עד גבול מסויים" ומהו אותו הגבול. הכוונה שלי שאם מישהו מזבל את התגובות עם הרבה תוצאות על משחקים לא קשורים, כמו שרשמו ועושה את זה במבנה של ספאם בו הוא מפציץ הודעות אחת אחרי השניה ככה שגם הפיד נהיה בלתי קריא אז לזה התכוונתי כרשמתי "ספאמרים", אבל הטרלה של מישהו שכותב דברים שמעצבנים אחרים גם אם זה בכוונה אפשר פשוט להתעלם. גם קללות הן חלק מחופש הביטוי וגם שפה מלוכלכת. בגדול אני באופן אישי לא מאמין שמישהו באינטרנט יכול באמת להגיע אליי עם הטקסט שלו גם אם נניח אפילו יקלל את המשפחה שלי, אני מרגיש מספיק בטוח בעצמי להתמודד עם כל מגיב. בעיני זה סוג של טראש טוק כמו שגארנט עשה למלו. יש שיאהבו ויש שלא ויש כאלה שיגידו שזה פשוט לא מעניין ואם אני צריך לחשוב על גבול מסויים ברמה של האתר אולי זה איומיים ישירים לגופו של אדם.
        לי גם במקרה הזה זה לא ממש מזיז וכבר איימו עלי פה לפחות פעם אחת. בקיצור זה לא כתב שיכנוע לשינוי הפורמט אלא שיטוף מחשבות, כי כמו שאתה רואה כן היה חשוב לי להירשם כי אני אוהב ספורט ואוהב להגיב ואחרי שצפיתי מראש את נפילת דה באזר היה לי ברור שאני עדיין מעוניין להיות חלק מקהילת ספורט כלשהי.
        .
        נ.ב
        .
        בהזדמנות זו גם אשבח את העבודה שאתם עושים פה ולאור מה שקרה לדה-באזר זה לא עניין של מה בכך.

  19. קודם כל, הרישום לא מהווה אישיו גדול כל כך לכאן או לכאן ככה שאם לדעתכם זה עוזר/לא עוזר אז אהלן וסהלן. כמה התרשמויות:
    1. אני משתמש בכמה מכשירים ורק במחשב אני טורח להרשם כל הזמן, אז בהחלט יש מצב שאני מגיב פחות ממה שההייתי מגיב בלי הרישום (ואולי זה בכלל יתרון!).
    2. לא הרגשתי שינוי משמעותי ברמת הדיון חוץ ממקרי הקיצון, שלא מופיעים יותר מידי בטורים הרגילים. אבל אני מודה שנעים יותר בלעדיי אותם מקרי קיצון. חוויית הקריאה נעימה יותר, וזה יותר מתאים לאור העובדה שיש לנו גם קוראים מאוד צעירים. מי יודע, אולי גם המין הנשי יעשה קמבק יום אחד!
    3. פחות קשור אבל אני ממש חייב לציין לחיוב – עבדתי במספר ארגונים בחיי וברוב המקרים קורה שעושים שינויים מסיבות אלו ואחרות, אבל כמעט אף פעם לא טורחים לבדוק בחלוף הזמן האם השינוי היה חיובי או לא. אז כל הכבוד על הפולואו אפ – בלי קשר להחלטה הסופית – זה בהחלט תורם לקהילתיות ולהרגשת השייכות.

    1. שימון, מציע לך לעשות league pass.
      אם אתה מזדהה עם ip של מדינת עולם שלישי,
      אפשר לרכוש את המנוי במשהו כמו 250 ₪ גג לעונה.
      מבחינתי שווה כל שקל.

  20. תודה על הכל גילרי והצוות.

    האתר תמיד היה מועדון חברים פתוח. מאז הרישום נעלמו כל ההטרלות הטיפשיות. אם יש ביקורת היא רק על כך ששלוש שנים מאוחר מידי.

    אחרי עזיבת הפוסטבוקס גם יירד מפלס האגו והפלצנות באתר שזה בכלל נפלא.

    מחכה לעונת הופס מוצלחת. שהשנה תשודר בערוץ SBS החינמי לתושבי היבשת החמישית.

  21. אני מנחש שהאתר שוכח את המשתמש אם מתחברים מ-IP שונה (נגיד אם מתחברים כל פעם מווייפיי רנדומלי אחר בחו"ל). אצלי זה כמעט אף פעם לא קורה

  22. לא מגיב הרבה, אבל קורא פה ושם את התגובות. לא היתה לי בעיה להירשם, אין בעיה להגיע וגם עבור מי שלא מגיע הרבה, ההרשמה לא כרוכה בטרחה גדולה. אני חושב שיש עכשיו יותר משקל למגיבים היותר מעניינים שתורמים תובנות יותר מרתקות, ובגדול אני בהחלט בעד.

  23. ראשית תודה על ההשקעה.
    זה לא מובן מאליו. בדיוק יש גם הדוגמה של דה באזר כפי שהעירו לפניי (אם כי בסוף היום לדעתי עיקר הבעיה שם הייתה התכנים אבל זה לא רלוונטי לכאן).
    אני מניח שבסופו של יום למעט מבוגרים במיוחד אולי (נניח מגיבים מעל גיל 60) לרוב הגולשים לא הייתה בעיית התחברות.
    אישית אני משום מה לא אוהב להגיד לכרום ולדומיו לזכור אותי ואת הסיסמאות שלי, אז כשאני על מחשב אני מתחבר, מהנייד אני קורא אבל להכניס את הסיסמה כל פעם אני מתעצל, אז אולי מגיב קצת פחות, אבל מודה שאני מגיב בעיקר במדור הפוטבול אז מהתחלה זה לא כמות מאסיבית.
    ככלל, הכי חשוב בעיניי, שאתם שומרים על ערוץ תקשורת (זה חוץ מהצורך של הפטס בקיקר חדש), כמו שאתם עושים כאן.
    הצעה נוספת, שתהיה אולי כתובת לפנייה למי שמתקשה, אולי בחלונית קבועה כיוון שאולי מצטרפים חדשים נזקקים לכך (בזמן המעבר הייתם זמינים לשאלות ובקשות אבל למצטרף חדש אולי יש רצון לשאול משהו).

  24. תודה עידו על הבדיקה.
    אני כמו חלק מהאחרים מצליח להיכנס בלי בעיה בדרך כלל, אבל לעיתים המכשיר שוכח סיסמה ואני בטח שלא אזכור…
    זה לא כל כך נורא כי אני מצליח להתחבר לרוב, אבל חייב להגיד שזה הוריד לי את כמות התגובות.
    וגם – זה מפריע לי ברמה העקרונית. בעיקר בגלל שאנחנו מאבדים כמעט לגמרי אפשרות לגיוס קהלים חדשים. הרי איך בכלל הגעתי לפנינה הזו? גלשתי להנאתי ופתאום מצאתי אתר מעניין שאני ישר יכול לשטוח בו את טענותיי ומשנתי, ולהתווכח עם כל העולם. אני ב-ט-ו-ח שאם היו מבקשים ממני להירשם הייתי מגחך בביטול ומחפש אתרים אחרים. עכשיו אני אולי כבר מכיר ואוהב את האתר, התכנים והכותבים (יש שיגידו "מכור"), אבל למישהו חדש שרואה את זה, הדבר יכול להיות טרן אוף רציני.

    1. קודם כל אל תהיה כל כך בטוח. לכל אחד יש גם ככה מחסום ראשוני להתחיל להגיב והפעולה של הרישום היא בתכלס לא מסובכת. לא יודע למה עושים מזה כזה סיפור. יש כל הזמן רישום של משתמשים לדשים במערכת ואנחנו נמשיך לעקוב אחרי זה גם בהמשך ובמקרה הצורך נעשה הערכה מחדש.
      כולנו היינו מעדיפים להשאיר את המערכת פתוחה לחלוטין אבל לצערנו יש תמיד כאלה שמנצלים זאת לרעה.

  25. ממה שאני מבין ומהתגובות של העורכים פה זו רכבת שכבר יצאה מהתחנה ולא נראה לי שהולכים לוותר על התהליך המסורבל הזה….כמה ספאמרים הלחיצו פה את המערכת אז שופכים את התינוק עם המים…
    ומה יהיה עוד 3 שנים ? איך יצטרפו אנשים,? כמות התגובות (לא של העורכים והכותבים) ירדה בצורה משמעותית. תבדקו ותראו

    1. אתה כל הזמן כותב תהליך מסורבל אבל מה פה בעצם מסורבל? למלא שם משתמש + דוא"ל ואז ללחוץ על לינק ולהזין סיסמא פעם אחת. זהו.
      אנחנו בהחלט משתדלים לא לשפוך את התינוק עם המים אלא לשמור עליו טוב טוב. לכן אנחנו מספקים תמיכה שוטפת כל הזמן ונמשיך לתת אותה גם בהמשך. ההחלטה הזו נלקחה בכובד ראש וגם עכשיו לא סתם העלינו אותה מחדש לדיון.

  26. לי עד לא מזמן הוא היה מתנתק מהיוזר. הייתי צריך להתחבר כל פעם וזה היה קאדר מעצבן.
    באתי לכתוב את זה ואז ראיתי שאני מחובר. אז תכלס אין לי מושג במה זה תלוי ולמה זה קורה.

  27. זה השנקל וחצי שלי על העניין:
    – אישית אני מגיב פחות מאז הרישום, כאילו שהמסך התחברות הוא מין חסם/מעכב, אבל תכלס נראה לי שברוב המקרים נחסכו מהקוראים תגובות דביליות/לא מחדשות כלום, אז לא נורא.
    – אבל בעצם, זה באמת לא נורא? מי יודע כמה תגובות לא ראו אור מהסיבה הזו, ומי יודע אם מה שנראה דבילי לכותב התגובה לא היה בעצם פנינה שנונה ועמוקה? מי יודע איזה יציאות של הזויי האינטרנט פספנו בגלל המנגנון? אז אמנם זה מעט זהב על הרבה חול וחרא, אבל לא יודע אם זה לא הקסם האמיתי של המדיום.
    – קשור/לא קשור (לדעתי קשור) – אבל מאז הפיצול של כותבי פוסט-אפ האווירה בהופס איכשהו יותר אווריריות ופחות קפוצה, חבל לי שעזבו, אבל לפחות זה יצא לטובה. גם תמיד אפשר להיכנס לאתר שלהם ולקרוא את הכתבות…
    – כבר אמרו לפני – המבחן האמיתי יהיה בפלייאוף, ובינינו אני לא אתפלא אם בסדרה בין לברון והארדן לדוג' פשוט נראה כאן מלא יוזרים "מאומתים" חדשים שיטרילו להנאתם (ואם תנשמו עמוק, אז אולי גם להנאתכם)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט