4 שאלות על החוף המערבי / יובל עוז

4 שאלות על החוף המערבי

המערב תמיד חזק יותר. הוא תמיד איכותי יותר מהמזרח (בעונה שעברה המאזן במפגשים בין קבוצות מהמזרח למערב עמד על 187-261 לטובת המערב) ותמיד יש לו שתיים שלוש קבוצות שהן רמה אחת מעל צמרת המזרח. בתחילת המילניום אלו היו הלייקרס, הספרס וסקרמנטו, בהמשך דאלאס הצטרפה למשוואה הזו ובשנים האחרונות קיבלנו את אוקלהומה שהפכה לביג-דוג בקונפרנס, אבל כפי שנאמר בפוסט הקודם, הרוחות השתנו בליגה הטובה בעולם, והיום קשה מאוד להצביע על קבוצה אחת שבולטת מעל השאר במערב, בטח ובטח ביחס למזרח.

היעדר הפייבוריטית הברורה הופך את המאבק בצמרת העונה להרבה יותר מעניין, כשגם על הכרטיסים האחרונים לפלייאוף צפוי פייט רציני, וזה עוד מבלי שהתחלנו לדבר על הקבוצות המתכוננות לטנקינג ומה לעזאזל הולך לקרות בלייקרס העונה. כל כך הרבה שאלות, כל כך הרבה זמן עד שתתחיל העונה, אבל זה לא עצר אותנו בעבר, אז למה שיעצור עכשיו?

 

תמונה"וואללה לא יודע מה יהיה". קובי בריאנט

1. האם יש בכלל פייבוריטית בצמרת?

בעונות טובות אנחנו בדרך כלל מקבלים קרב משולש בצמרת, בעונות ממש טובות יש ארבע קבוצות שנאבקות על המקומות הראשונים. השנה יש סיכוי לא רע שנראה לא פחות משש קבוצות נלחמות בציפורניים בצמרת המערב. הדבר הבאמת מטורף בשישייה הזו הוא שקשה מאוד להצביע על פייבוריטית ברורה שתלך עד הסוף.

נתחיל מהחברות החדשות בבראנז'ה. גולדן סטייט הייתה ההפתעה הגדולה של פלייאוף 2013 כשהדיחה את דנבר בסיבוב הראשון ומתחה את הספרס לשישה משחקים בסיבוב השני. באוף-סיזון הם החליטו לקחת הימור מושכל ולהנחית את אנדרה איגודלה (במהלך שעוד נחזור אליו בהמשך), ולפתע הווריורס הפכו להיות קבוצה שחייבים לקחת אותה בחשבון במערב. על אף השיפור היחסי של הווריורס, הרוקטס ללא ספק קיבלו דחיפה גדולה הרבה יותר קדימה עם ההגעה של דווייט האוורד, שאם יזכיר במשהו את היכולת שלו מאורלנדו, יהפוך את ג'יימס הארדן וחבריו למועמדים כמעט ודאים ליתרון ביתיות.

אמנם אוקלהומה הייתה האכזבה הקשה של האוף-סיזון, אבל כשמסתכלים לעומק, מבין הקבוצות שהיו בחבורת הצמרת גם בעונה שעברה ממפיס עושה הכי הרבה סימנים של מי שתישאר מאחור מבין השישייה. הגריזליז לא שינו יותר מדי בקיץ, ועדיין מחזיקים בשחקן ההגנה של העונה ובהגנה הטובה בליגה, אבל הם החליפו מאמן ולא הזרימו מספיק דם חדש לסגל, שנראה שפגש את התקרה שלו בגמר המערב לפני כמה חודשים. לעומת הדובים, לאוקלהומה עדיין יש את קווין דוראנט וראסל ווסטברוק, ובהיעדר פציעות, זה יכול להיות מספיק לגמר הקונפרנס, למרות סקוט ברוקס.

המועמדת השנייה לדעיכה היא הספרס, אבל הם מועמדים לדעיכה בערך מאז 2002 ואיכשהו הם תמיד שם. עם זאת, אחרי שהגיעו מרחק ריבאונד אחד מאליפות לפני חודשיים, יכול להיות שגם לקבוצה המופלאה הזו יש מעצורים. החשש הזה גובר לאור העובדה שהספרס לא רעננו את הסגל מספיק בקיץ, למרות שהייתה להם את הגמישות הכלכלית הנדירה יחסית לעשות זאת. לעומתם, מי שרעננה לא רק את הסגל אלא גם את הקווים בצורה מרשימה היא הקליפרס, שביחד עם דוק ריברס והחתימה מחדש של כריס פול, הופכים להיות כח אדיר במערב לשנים הקרובות.

בתכלס, העונה נקבל את גרסת ה-NBA למערב הפרוע, הכל יכול להיות. יתכן שנראה את יוסטון מתחברת וכובשת את המקום הראשון, או אולי את הספרס מנצחים את הביולוגיה וממשיכים לגמר שני ברציפות, או שאוקלהומה תוכיח שכאשר היא בריאה היא עדיין לא רואה אף אחד ממטר, ואולי בכלל ממפיס תגיע בשלה יותר, או שדוק ריברס ידביק את הקליפרס בווינריות, ואולי בכלל גולדן סטייט עם איגודלה וסטפן קרי ישברו את הכלים. הדעה שלי היא לא סקסית כל כך, אבל לדעתי קווין דוראנט הולך לתת עונה לפנתיאון ואוקלהומה תשמור על מעמדה כטים-טו-ביט של המערב.

 

תמונההאם העונה הוא יהפוך לשחקן הטוב בעולם? קווין דוראנט

2. מה יהיה עם הלייקרס?

מהרגע שדוויט האוורד בחר לעזוב את הלייקרס, מליוני סימני שאלה מקיפים את הקבוצה. העזיבה של האוורד מזכירה קצת את תרמית הפונזי של מיידוף, כאשר הנהלת הלייקרס מינפה את ההצלחה שלה עוד ועוד עם ההחתמות של מטה וורלד פיס והחוזים העצומים של גאסול וקובי ולאחר מכן עם ההחתמות של נאש והאוורד עצמו, אבל כשסופרמן החליט לעוף לטקסס, הבועה התנפצה והלייקרס נותרו עם קבוצה זקנה ופצועה, ובלי יכולת תמרון מתחת לתקרת השכר.

העונה הזו צפויה להיות עונת מעבר עבור הלייקרס. קובי אמור לחזור יחסית מוקדם מהפציעה שלו, פאו גאסול אמור לחזור לתפקיד הסנטר שיותר הולם את מידותיו, והקבוצה הצליחה להביא כמה שחקנים שיותר מתאימים לשחק בשיטה של מייק דאנטוני, כך שזו כנראה לא תהיה עונה קטסטרופלית לגמרי, אבל שאף אחד לא יצפה למשהו מעבר לשחזור של הסוויפ בעונה שעברה. החדשות הרעות הן שזהו רק התסריט האופטימי. השאלה האמיתית היא מה יקרה אם התסריט הפסימי יתממש?

התסריט הפסימי הוא שקובי הוא כבר לא קובי, ונאש הוא כבר מזמן לא נאש, הסגל לא מתחבר והלייקרס מוצאים את עצמם בין סקרמנטו לניו אורלינס במאבקי הדירוג. עונה כזו לא באה בחשבון מבחינת הלייקרס, ויהיה מעניין לראות איך ההנהלה תגיב למקרה כזה. האם דאנטוני ישלם בראשו? האם הם יזרקו את המגבת הלבנה ויצטרפו לטנקינג? בכל מקרה, הסיוט הזה של אוהדי הלייקרס לא צפוי להאריך ימים כי בעוד שנה הם מקבלים דף חלק בתקרת השכר ואפשרות להתחיל מחדש ולנפח בועה חדשה. עד אז, אם אתם בקליפורניה, לכו למשחקים של הקליפרס.

 

תמונהניפץ את הבועה. האוורד במדי הרוקטס

3. מי ישלימו את תמונת הפלייאוף?

בהנחה הסבירה מאוד שששת המקומות הראשונים יאוישו ע"י אוקלהומה, קליפרס, ספרס, רוקטס, ממפיס וגולדן סטייט (לאו דווקא בסדר הזה), זה מותיר לשאר הקבוצות בקונפרנס שני כרטיסים שהתחרות עליהם עזה מתמיד. ניו אורלינס פליקנס נראו נחושים באוף-סיזון לצאת ממעגל הקבוצות המפסידות, אולי אפילו הם היו נחושים יותר מדי עם החוזה של טייריק אוונס (44 מיליון ל-4 עונות). אין ספק שהם השתפרו, במיוחד עם הטרייד שהביא להם את ג'רו הולידיי תמורת בחירות דראפט, אבל לטעמי, הם רק יצאו ממעגל אחד ונכנסו למעגל אחר, מעגל הבינוניות.

פורטלנד, לעומת זאת, עשתה פחות באזז בקיץ, אבל נראית הרבה יותר בשלה לתפוס את אחד משני הכרטיסים הנ"ל. הבלייזרס שמרו על רוב החמישייה שלהם (שהייתה הכי טובה בליגה אשתקד מבחינת קליעת נקודות) וחיזקו את הספסל שלהם בצורה משמעותית (מו וויליאמס, סי.ג'יי מקולום, דורל רייט, תומאס רובינסון), כך שאלא אם כן למרקוס אולדריג' יעשה שביתה איטלקית במהלך העונה כחלק מהדרישות שלו לטרייד, יש להם את כל הכלים כדי להגיע לפוסט-סיזון.

מעבר לבלייזרס והפליקנס, מעמד הביניים של המערב כולל את דאלאס, הלייקרס, מינסוטה ודנבר. קשה מאוד לדעת למה לצפות מהקבוצות האלו, מכיוון שחלקן סבלו מעונה רווית פציעות בעונה שעברה (מינסוטה), חלקן משמשות כאכסניה לסופרסטארים מזדקנים שיתקשו להוביל קבוצה לפלייאוף באינטנסיביות המערבית, אבל עדיין מדובר בסופרסטארים (דאלאס והלייקרס), וחלק פשוט עברו אוף-סיזון מזעזע שקשה לראות אותן מתאוששות ממנו (דנבר). מבין כל הקבוצות הללו, למינסוטה (בתנאי שתחתים כבר את ניקולה פקוביץ') יש את תנאי הפתיחה הטובים ביותר, אבל כמו שכבר למדנו במערב, הכל יכול לקרות.

 

תמונהיצליחו לסחוב את הקבוצות שלהם לפלייאוף? למרקוס אולדריג' וקווין לאב

4. מיהן הנמושות במערב?

לכל מי שמתכנן לצפות במשחק של פיניקס העונה, אני מפציר בו לעשות זאת רק אם האלטרנטיבה היא "הרווק עם דודו אהרון". הסאנס עבדו קשה באוף-סיזון בדרך להצלחה במשימה הכמעט בלתי אפשרית, להחליש את הקבוצה ביחס לעונה שעברה. מעבר לאריק בלדסו ואולי הרוקי ארצ'י גודווין, פשוט אין לקבוצה מאריזונה שום דבר להציע ואחרי הטרייד ששלח את לואיס סקולה תמורת סוכריות קופצות ובחירת דראפט, אני לחלוטין חושב שצריך להסיר את הסאנס מהליג פאס ב-2014, רק כדי להחזיר אותם ב-2015 כשהם יקבלו את אחת הבחירות הגבוהות של דראפט 2014.

 

תמונההשחקן היחיד ששווה לצפות בו העונה בפיניקס. אריק בלדסו

חוץ מפיניקס, הקבוצה השנייה שמומלץ לתפוס מרחק מהמשחקים שלה העונה היא יוטה. הג'אז קפצו על עגלת הטנקינג כשספגו את החוזים הנגמרים של גולדן סטייט במהלך שהנחית את אנדרה איגודלה בווריורס, מהלך ששם אותם בנקודת זינוק מעולה לקראת העונות הבאות. בנוסף, לג'אז, בניגוד לסאנס, יש גם שחקני כדורסל אמיתיים כמו דרק פייבורס, גורדון היוורד, אנס קנטר והרוקי טרוי ברק, שיעזרו להם להיות סוג של אטרקטיביים גם העונה (עד כמה שאפשר להיות אטרקטיביים בסולט לייק סיטי).

הקבוצה שצפויה להתגושש עימם על המקומות האחרונים היא סקרמנטו. הקינגס הם קבוצה הרבה יותר טובה מהג'אז והסאנס, במיוחד כאשר הקבוצה סוף סוף סיימה את רכבת ההרים בכל הקשור למכירה והמעבר לסיאטל. אחרי שהעשן התפזר, ההנהלה התחלפה, הסגל התייצב ודמארקוס קאזינס נכנס לעונת חוזה, כך שבקונסטלציה מסוימת, הקינגס יכולים למצוא את עצמם במאבק על מקומות 8-12 ולא מוזכרים באותה נשימה עם יוטה ופיניקס, אבל עד שזה יקרה, הם עדיין בגדר נמושה.

באדיבות

yuvaloz.wordpress.com

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. אחלה פוסט
    בגדול הלייקרס יגמרו יותר נמוך ממה שצפוי
    התאנדאר שוב ישיגו עונה של שישים פלוס בטור הנצחונות
    יש תמיד הרגשה שמהערב הוא קונפרס פרוע
    זה צפוי להיות מרתק השנה
    יוסטון וגולדן סטייט קבוצת מבטיחות
    מינסוטה פורטלנד ואולי סקרמנטו יהיו בסביבת הפלייאוף
    למרות התחזקות המזרח , יש שם כמות גדולה יותר של קבוצות חלשות
    המקום ה 15 במערב שקול ל11 במזרח.

    הגאז יכולים לדגדג את הפליי אוף גם זה השנה , יש משהו באויר של סולט לייק סיטי שעוזר לקבוצה להצליח כבר שלושה עשורים

  2. הביקורת על פניקס לא ממש מדוייקת –

    הם איבדו את דאדלי, סקולה, ווס ג'ונסון וג'רמיין אוניל.
    הם הוסיפו את באטלר, בלדסו, ג'רלד גרין, ואלכס לן.
    ולזה אפשר להוסיף גם את צ'נינג פריי שאמור לחזור, וגם לגודווין יש פוטנציאל לתרום.

    קבוצה פחות טובה מבעונה הקודמת ?
    אני ממש ממש לא בטוח.

    עדיין בלי שום ספק בין 3 החלשות במערב אם לא החלשה מכולן, אבל זה לא בגלל שהם החלישו את הקבוצה, אלא בגלל שהאחרות בתחתית (חוץ מיוטה כמובן) התחזקו.

  3. מינסוטה ופורטלנד הן הפייבוריטיות להיכנס לפלייאוף בנוסף ל 6 האמורות.
    לנאגטס ולפליקנס אולי יש סיכוי להשתחל במקרה של פציעות.

  4. פיניקס אולי יהיו גרועים אבל יהיה כיף לראות אותם משחקים. הבאסה הכי גדולה זה בשביל החברים שלי במינסוטה שלא משנה מה, לא מצליחים להפוך לקבוצת פלייאוף. אני מהמר על טרייד של לאב מוקדם מאוד אם יתחילו חלש את העונה.
    אחרי שראיתי את הווארד מתאמן כל כך ברצינות עם אולאג'ואן ומקהייל (אימון אקסטרא שהוא ביקש במיוחד) אני יותר ויותר אופטימי לגבי יוסטון.
    דרך אגב אולאג'ואן כמו שהוא נראה גם היום בטופ 10 של הסנטרים בליגה 🙂

  5. במערב יש המון סימני שאלה ביחס למזרח. המון דברים חדשים השתנו בקבוצות המובילות. לקליפרס ולרוקטס יש אופציה לסיים ראשונות, כשגם לאוקלהומה, אם באמת כמו שמצפים ולדוראנט יהיה עונה גדולה, יש את הכלים לזה.
    הספרס יסיימו איפשהו במקום 3-5.
    וגולדן סטייט (שאנשים מתלהבים ממנה יותר ממה שצריך. שההברקה שלה בפלייאוף היה בגלל היכולת הפנומנלית של סטפן קרי לקלוע מכל מצב) גם תהיה מהקבוצות המובילות.
    ואליהם הייתי מכניס את מינסוטה, שאם תעבור עונה בלי פציעות, עוד תסיים מעל ממפיס ואפי׳ גולדן סטייט.
    ופורטלנד שחיזקה את הספסל בצורה משמעותית, כנראה תהיה השמינית.

  6. אני לא רואה שום תסריט (להוציא מגיפת פציעות קטלנית) לפיו דנבר לא תהיה בפלייאוף, סביר להניח מינימום מקום שביעי וגם יותר מזה לא יפתיע אותי בכלל.
    מדובר בקבוצה הלא מוערכת ביותר של דירוגי הקיץ.
    אז איגי הלך, אבל פוי, היקסון ורובינסון החתמות טובות.

    אני לא רואה איך סגל של לאוסון, פוי, גאלינרי, פאריד, מקגי, רובינסון, מילר, צ'אנדלר והיקסון משיג פחות מחמישים נצחונות.

    סביר להניח שהזלזול בקבוצה נובע מטריות הכשלון בפלייאוף והפיטורים בעקבותיו, אבל הפוסט הזה עוסק בעונה הרגילה.

    בהחלט ייתכן שהבנייה לרוחב הביאה ותביא לכשלונות בפלייאוף, אבל שוב – אין קשר הכרחי בין זה לבין עונה רגילה שבה דנבר תסיים ואפילו די בנקל בין שמונה הראשונות.

    מינסוטה – אם לאב לא מביא את הסגל הזה לרקורד של לפחות חמישים אחוז, לדעתי הם צריכים להיות מעוניינים בטרייד עליו עוד יותר ממנו.

    פניקס – אם מזכירים את בלדסו וגודווין, נראה לי שחייבים להזכיר גם את דראגיץ'.

  7. איך פורטלנד עדיפים אצלכם על דנבר ועל המאבס… אלדריג' ולילארד וכל שאר השחקנים הם פח… לדנבר יש מלא שחקים טובים לאוסון, פוי, מילר, רובינסון, גאלינרי, פאריד, צ'אנדלר, היקסון ומקגי… ולאדאלאס יש 2 סטארים בדמות אליס ונוביצקי + אחלה שחקנים כגון קלדרון, מריון, קארטר והאריס…

    ככה יראה המערב:
    1. יוסטון
    2. קליפרס
    3. אוקלוהומה
    4. דנבר
    5. גולדן סטייט
    6. ממפיס
    7. דאלאס
    8. סן אנטוניו (מפתיע, אבל החברה מזדקנים ולפי תחושת בטן, העונה הזאת תהיה הנפילה הגדולה)

    פורטלנד, מינסוטה, ניו אורלינס, לייקרס, פיניקס, סקרמנטו, יוטה (הולכת להיות הקבוצה הגרועה ביותר … השחקן הכי טוב שם זה הרוקי בורק ואחריו היווד ומשם, זה שחקנים שאפילו מכבי לא תרצה…)

  8. דדי אני מסכים איתך לגבי זה שמינסוטה ופורטלנד פייבוריטיות, אבל אני הייתי מוסיף גם את דאלאס לדיון ולא רק את דנבר והפליקנס. מרוב שהתקבע לנו בראש שהם נכשלו בהשגת המטרות שלהם בקיץ, אנחנו קצת מתעלמים מהעובדה שיש שם סך הכל סגל לא רע (גם אם קצת מזדקן) שרובו בעונת חוזה, ועם הנסיון של נוביצקי, יש להם סיכוי טוב במידה וההכרעה תהיה צמודה.

    לגבי כל חובבי דנבר פה, הנאגטס הם כרגע סימן שאלה אדיר. מאמן חדש, GM חדש, איבדו את השחקן שהדביק את הקבוצה בעונה שעברה, טיי לאוסון נכנס לחוזה גדול העונה ורוב שחקני הספסל הטובים שלהם נמצאים בעמדות שהם לא זקוקים להם (היקסון מאחורי פאריד ורובינסון ומילר מאחורי לאוסון). בקיצור, ההימור על פורטלנד ומינסוטה נראה הרבה יותר מושכל ובטוח כרגע.

    1. לא חובב דנבר, לא יותר ממיני או פורטלנד. לחיבה אין שום קשר לכך.

      יש שינוי בעמדת המאמן וה-GM ובצדק. למרות שקארל מאמן מעולה עושה רושם שנגמר לו הסוס.
      למה להחליט שעצם השינוי הוא דבר רע? אולי יחול שיפור?

      איגי לא הדביק את הקבוצה, זה היה גאלינרי וראו את זה היטב בפלייאוף.

      לא רואה שום בעיה משמעותית בזה שהיקסון ישחק לצד פאריד לא מעט דקות. מעבר לזה, בעידן שבו יותר ויותר שחקנים נפצעים ספסל טוב הוא יתרון גדול.

      הרוסטר המוכח היטב (ברמת העונה הרגילה) של דנבר הוא סימן שאלה גדול יותר מהרוסטר (הטוב כשלעצמו) הבלתי מוכח בעליל של מיני? לבריאות, לכל אחד דעה משלו ולדעתי אתה טועה כאן.

      ימים יגידו.

      1. כבר פוסט שני שאתה מתעלם מזה שגם ברואר לא יהיה – אחד השחקנים הכי חשובים בדנבר (עד לסדרה מול הווריורס), ולפי מה שאני זוכר, גם גאלינרי לא אמור לחזור לפתיחת העונה – הפציעה שלו היתה ממש לא קלה.

        להחליף את איגי וברואר בפוי ונייט רובינסון זה צעד גדול אחורה, מה גם שעוד צריך לראות אם רובינסון בכלל יכול לשחק ליד לאוסון בקו אחורי שגם שילגיה היתה גאה בו…

        1. אינני מתעלם מדבר בהתחשב בכך שזו תגובה לפוסט ולא דוקטורט. אני כותב על מה שנראה לי המשמעותי ביותר. אתה רוצה להתחיל עם האשמות ילדותיות על "התעלמויות", שזו ביקורת שאפשר להעביר על כל תגובה? בי מיי גסט. לי לא בא להיכנס לבור המיותר הזה.

          אני מבין שאתה מעריך מאוד את ברואר. סבבה. אני לא. מה לעשות? שחקן סולידי, הגנה טובה וידית עקומה למדי. לא נראה לי אבידת המאה. וממש לא התרשמתי שהיה אחד השחקנים החשובים בדנבר.

          איגי שחקן טוב אבל אוברייטד לטעמי. הקלישאות לגביו (שחקן דבק, הגנה משובחת) מופרזות. לא בטוח בכלל שהשינויים בדנבר הם צעד "גדול" אחורה.
          מכל מקום, העיקר בדיון הזה בעקבות הפוסט איננו האם דנבר נחלשה או התחזקה, אלא היכן היא עומדת מול יריבות אפשריות על מקום בפלייאוף. ולמרות שפורטלנד, מינסוטה ואולי דאלאס התחזקו אני לא רואה איך הן עוקפות אותה.
          ובהקשר הזה – גאלינרי אחרי פציעה? הרי כמעט כל מינסוטה אחרי פציעה.

          1. רק שכל מי שהיה פצוע במינסוטה יהיה בריא ומוכן לפתיחת מחנה האימונים בספטמבר, וגאלינרי אמור לחזור לקראת פברואר…

            מוזר שדווקא מי שרואה בגאלינרי כ"דבק האמיתי" של דנבר, לא רואה בהיעדרות כל כך ממושכת שלו כפגיעה אנושה במאזן שלהם במערב העמוק…

    2. אני מסכים שלדאלאס יש סיכוי מסויים – זה לא מגוחך לחשוב שהם אולי יצליחו לדגדג את החזקות, אבל בשלב כלשהוא צריך לבחור, ואם אני חייב לסנן, אני לוקח את דנבר על פני דאלאס, ואם הפליקנס בריאים – בא לי להמר גם עליהם.

      1. גאלינרי אכן שחקן חשוב. נתן עונה מצוינת אשתקד.
        אבל דנבר לא בנויה על שחקן אחד שהוא דומיננטי הרבה יותר מכל האחרים והוא לא מה שלאב הוא עבור מינסוטה ודירק עבור דאלאס, מה שהוביל בין היתר לעונה לא מוצלחת של הקבוצות הללו.

        בכל אופן, להסיק מהיעדרותו בתחילת העונה לא פחות מפגיעה "אנושה" נראה לי מוזר אם לא על סף ההיסטרי.

        1. שוב – השחקן שאתה רואה כהכי חשוב בדנבר לא ישחק חצי עונה, אבל זה "היסטרי" לחשוב שמדובר בפגיעה קשה לסיכויים שלהם לסיים בין 8 הגדולות במערב ?

          וואללה דנבר צריכים לשנות את הכינוי שלהם מנאגטס ל "מג'יק"…

  9. יואב, הפוסטים שלך פשוט נהדרים
    הרגת אותי עם הקטע על פיניקס. לראות אותם "רק אם האלטרנטיבה היא הרווק עם דודו אהרון"
    גדול!!!

  10. אני לא הייתי חוזר על הטעות ומזלזל בממפיס, מייק מילר יהיה תוספת אדירה. הוא לש שם גדול אבל יספק קליעה יציבה מבחוץ ויפנה מקום לזיק וגאסול לחגוג מתחת לסלים.
    הלייקרס יפתיעו לדעתי, הווארד עזב אבל הם הביאו כמה שחקנים שיסגרו חורים קיימן, יאנג, ווסלי ג'ונסון ופארמר יתרמו במצטבר יותר הרבה יותר מהווארד אחד.

  11. לפי דעתי ממפיס ישברו את התקרה שלהם משנה שעברה.
    גולדן סטייט ימשיכו להתחזק.
    גם יוסטון.
    אלה שלושת הכוחות העולים.
    אוק' תשמר את כוחה בעונה הרגילה, אך שני שחקנים בלבד לא יכולים לסחוב אותה רחוק מדי בפלייאוף.
    ס"א יחלשו.
    קליפרס? אין לי מושג.

  12. נריה, גולדן סטייט ממש לא הצליח כתלות ביום ממוזל של קארי. הצעירים שלהם פשוט טובים מאד, בהתקפה ובהגנה. קארי גם מספיק עקבי כדי שלא לראות בזה מזל.איגואדלה זו תוספת, לי שחוזר מפציעה זו תוספת. הבעיה העיקרית היא שהם איבדו את הרכז השני הטוב בליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט