מחשבות כדורסל של חמישי בערב / רועי ויינברג

איך הקליפרס יפתרו את בעיית הרכז?

אחת הפייבוריטיות במשקל כבד לאליפות ה-NBA היא הלוס אנג'לס קליפרס. יש להם הגנת פרמטר אדירה עם פטריק בברלי וג'מייקל גרין, יכולת התקפית מרשימה עם לו וויליאמס ומונטרז הארל ושניים מעשרת שחקני הכדורסל הטובים ביותר על הפלנטה בדמות פול ג'ורג' וקוואי לנארד. חסר להם רכז.

בעשור האחרון קבוצה לא לקחה אליפות בלי רכז או פליימייקר טהור. הקבוצה האחרונה שעשתה זאת, כשלברון ג'יימס נחשב לצורך העניין כמוביל כדור לכל דבר (גם דווין וויד ודריימונד גרין) הייתה הלייקרס של קובי בראיינט בה המוסר המוביל היה קובי עם 5 אסיסטים בעונה הסדירה של 2010. בעונה האחרונה המוסר המוביל של הקליפרס היה וויליאמס עם 5.4 אסיסטים למשחק, מספר שכנראה יקטן העונה עקב כך שהוא יזרוק פחות.

אז איך הם פותרים את זה? לפני אפשרויות הטרייד, בהן נגע בהמשך, יש את השיפור מבפנים. וויליאמס יזכה לדקות כמוביל החמישייה השנייה ויכול לנצל את היכולת הנהדרת שלו כמוביל כדור בפיק-נ'-רול בשביל להכניס כדורים פנימה להארל, בדומה לעונה הקודמת. קוואי מסר 4.2 אסיסטים למשחק בשלושת הסיבובים האחרונים של הפלייאוף כשהכניסות החכמות שלו לצבע מאפשרות לראפטורס לקלוע שלשות פנויות ובברלי מסר 3.8 אסיסטים למשחק על 1.1 איבודים בעונה האחרונה (4.7 על 1.2 בתקופה שאחרי הטרייד על האריס). יש גם את לנדרי שאמט שמסר 2.3 אסיסטים למשחק על 0.8 איבודים בקליפרס וצפוי, לפי דוק ריברס, לקבל דקות כרכז השנה בדומה לתפקידו בקולג'.

תוסיפו לזה את פול ג'ורג', ארבעה אסיסטים למשחק אשתקד, וקיבלתם אוסף שחקנים עם ראיית משחק טובה. אף אחד מהם לא לברון ג'יימס, טוני פארקר או קייל לאורי שיסיים פלייאוף עם 7-8 אסיסטים למשחק, אבל חוכמת המשחק הקבוצתית שלהם טובה. האם זה יכול להספיק? לא בטוח, אבל גישה מעניינת מאוד.

מה החמישיות הפותחות הטובות ביותר?

האן.בי.איי מתקרבת בצעדי ענק ויש כמה קבוצות, חלקן קונטנדריות, שעדיין לא סגורות על החמישיות הפותחות שלהן. איזה הרכבים מעניינים אנחנו יכולים לראות כבר במשחק הראשון?

הקבוצה עם חוסר הוודאות הגדולה ביותר היא הלייקרס. יש להם שלושה פותחים ודאיים כרגע: לברון ג'יימס, אנטוני דיוויס ודני גרין. סביבם הם צפויים לבחור הרכבים משתנים, כאשר ככל הנראה נראה סנטר פותח לצד דיוויס בתחילת העונה וגארד נוסף ליד לברון וגרין. אני הייתי רוצה לראות לידם את ג'אבל מגי ואייברי בראדלי.

למה מגי? הוא שחקן משלים במהותו, יותר מדוויט הווארד, ותוקע פחות את ההתקפה. הוא נייד יותר ויש פחות ספקות בקשר לשילובו בלי הכדור, בניגוד ל"סופרמן" שיכול להיות יותר משמעותי בחמישייה השנייה לצד ראז'ון רונדו וקייל קוזמה, כשהאחרון יחזור מהפציעה. נוסף על כך, הוא ממשיך מהשנה שעברה והכימיה המוצלחת שפיתח עם ג'יימס תהיה חשובה.

השאלה הגדולה היא הגארד השלישי. יכול להיות שנראה את הלייקרס מחליטים לפתוח עם רכז טהור כמו רונדו, קווין קוק או אלכס קרוסו שיכול להוסיף ממד לא רע בכלל של ריווח וחוכמת משחק, אבל אני מאמין שנראה אותם פותחים עם בראדלי. הוא הוריד 18 ק"ג (לא טעות. 40 פאונד), מה שיכול לאפשר לו לשמור על רכזים זריזים בקלות.

בראדלי היה נהדר בסוף העונה בממפיס כשקלע 14 נקודות למשחק ב-38.4% מהשלוש, נתונים שמזכירים את העונה הנהדרת שלו מבוסטון. יש לו יכולת מסירה לא רעה, למרות שהוא לא רכז טהור, עם 2.4 אסיסטים על 1.4 איבודים אשתקד. ג'יימס צפוי להיות מוביל הכדור המרכזי, כך שהעדר רכז טהור לא יפגע בהם יותר מדי, במיוחד כשיש גם את דיוויס (3.9 אסיסטים על 2 איבודים) בחמישייה. היתרון ההגנתי עצום ונותן להם קו אחורי שיכול להתמודד עם כל גארד.

לקליפרס יש את אותה שאלה, כשפול ג'ורג' פצוע וצפוי לחזור באזור נובמבר מהניתוחים בכתפיים. סביר שנראה אותם פותחים עם לנדרי שאמט וג'מייקל גרין עד החזרה של PG, כשאחד מהשניים יישאר בחמישייה כשהאחרון יחזור. לו וויליאמס ומונטרז הארל מצויינים אבל אני מאמין שיישארו בספסל, כשהתלבטות נוספת היא בין מו הרקלס לגרין. גרין שחקן הגנה טוב יותר, אבל בזמן המשחק המוגבל שחלק עם זובאץ בשנה שעברה, הקליפרס לא שיחקו טוב במיוחד, עם נט רייטינג של 7.3-.

לכן, יכול להיות שנראה את הרקלס מקבל את הדקות, לפחות בתחילת העונה. הרקלס שיחק היטב ליד סנטר כבד בשנה שעברה בדמות יוסוף נורקיץ' והניסיון הזה יכול להיות משמעותי ליד זובאץ, למרות שהוא פחות טוב מגרין. יכול להיות שנראה תחלופה גבוהה בין השניים בהתחשב בכושר בו יפתחו את העונה, כשלמשחק הראשון סביר שנראה את גרין פותח עקב כך שהוא יצטרך להתמודד עם אנטוני דיוויס.

הדיון הזה משמעותי גם בהקשר של גולדן סטייט. סטפן קרי ודריימונד גרין יפתחו בוודאות וכך גם קוון לוני, בשל פציעתו של ווילי קאולי-סטיין. לא מן הנמנע שנראה את דיאנג'לו ראסל פותח, למרות שסטיב קר אמר שינסה להפריד בין הדקות שלו לאלו של קרי. הפער בין ראסל לאפשרויות האחרות של גולדן, כשקליי פצוע, גדול מדי.

השאלה, אם כך, היא על הפותח החמישי. זה יהיה קליי תומפסון כשהאחרון יחזור, אבל עד אז העמדה פתוחה. אין לגולדן סטייט הרבה איכות בכנפיים כשהתחרות תהיה בין אלפונזו מקיני, 13.9 דקות למשחק העונה ב-72 משחקים, גלן רובינסון, 13 דקות למשחק העונה ב-47 משחקים, או ג'ייקוב אוואנס ששותף ל-6.8 דקות ב-30 משחקים. אף אחד מהם לא טוב מספיק בשביל להיות שחקן חמישייה ב-NBA. התפקיד המרכזי של השחקן החמישי צפוי להיות הגנתי בקבוצה שכוללת סקוררים ברמה של קרי וראסל ולכן זה צפוי ללכת למקיני, המגן הטוב מהשלושה. יכול להיות שנראה אותו משחק לצד גלן רובינסון ואחד הרכזים, או את אלק ברקס מקבל דקות כסקנד גארד, אבל מקיני יפתח.

למי באוקלהומה יש ערך הטרייד הגדול ביותר?

יש לת'אנדר 4 שחקנים לא רעים שיכולים להפוך אותם כבר עכשיו לקבוצה תחרותית, אבל בשיאם עכשיו ובכך שונים מקבוצה רגילה בבנייה מחדש. מי מהם יכול למשוך הכי הרבה הצעות? בואו נדבר עליהם.

כריס פול השחקן הטוב מהארבעה, אבל החוזה שלו מאוד מדאיג עם 124 מיליון דולר ל-3 שנים. הוא היה טוב בשנה שעברה יותר מכל אחד אחר, במיוחד בדקות בלי הארדן, ויכול לשמש כגארד מוביל בקבוצה טובה, אבל בגיל 34 נראה ששיאו מאחוריו והבריאות מדאיגה: בשלוש העונות האחרונות הוא שיחק 61 משחקים ומטה כשבשתי העונות לפניהן הוא נפצע בפלייאוף. היכולת הגבוהה יכולה להפוך אותו למועמד לקבוצות ביניים שמחפשות קפיצה קדימה, כמו מיאמי או דטרויט או קבוצות כמו מינסוטה ודאלאס שמחפשות וטרן שיפתח את הצעירים. יש לשלוש הראשונות מספיק חוזים רעים בשביל להביא אותו, אבל הערך לא צפוי להיות גבוה – חוזה נגמר (דראגיץ' או ג'ף טיג למשל), בחירות סיבוב ראשון ואולי שחקן צעיר נוסף.

סטיבן אדאמס עולה כל הזמן בשמועות טרייד כשלאחרונה יש שמועה שהת'אנדר מחפשים עליו חוזה נגמר, שחקן צעיר ובחירת דראפט גבוהה – מחיר לא זול. אדאמס שובר שיאי קריירה בשנים האחרונות ויכול להיות נשק התקפי מסוכן בקבוצה עם פוינט-גארד קבוצתי יותר מווסטברוק, לצד ריבאונד אדיר (5 ריבאונדי התקפה למשחק בשתי העונות האחרונות ובוקס-אאוט בהגנה) ותנועה טובה בלי הכדור. הוא יודע להגן טוב על שלשות ויכול להפוך לשחקן של 18 נקודות ו-12 ריבאונדים למשחק, אבל השאלה היא האם הוא יהיה שחקן שמשדרג קבוצה טובה לטובה מאוד. כשנשארו לו שנתיים לחוזה ו-52 מיליון דולר, לא בטוח שהערך שלו גבוה כמו שהת'אנדר דורשת. לרוב הקונטנדריות יש סנטר בסגנון של אדאמס, או כזה שמתאים להן. ליוסטון, מילווקי, פילדלפיה, דנבר, פורטלנד והלייקרס יש את הביג-מן שלהן. לקליפרס אין, אבל יותר סביר שנראה אותם משקיעים בפוינט גארד. זה מקטין מאוד את השוק של אדאמס, למרות שהקינגס הוזכרו גם הם כיעד.

דנילו גלינארי קלע את כמות הנקודות הגבוהה ביותר למשחק מהארבעה בעונה האחרונה עם 19.8 נקודות למשחק כשהוא יכול לעשות הכל בהתקפה: לקלוע ממסירה, מכדרור או מבידוד. השאלה הגדולה בקשר אליו היא הבריאות אחרי ששיחק 21 משחקים ב-2017/18 והעונה הייתה העונה הראשונה בה עבר את 60 המשחקים מאז 2013. הוא מרוויח 22 מיליון דולר בשנה אחת ויכול להפוך קבוצה כמו סן אנטוניו למתקדמת בהרבה, אבל קשה לראות קבוצה אחרת שמוכנה להעביר עליו חוזה כבד משלה בשביל הצלחה של שנה אחת, כשגלינארי לא טוב מספיק בשביל להצדיק הימור לשנת ניסיון לפני החתמה על חוזה בקיץ בדומה לניסיון של הת'אנדר עם ג'ורג' או הראפטורס עם לנארד.

דניס שרודר לא יעיל במיוחד בשני צדדי המגרש, אבל יכול להיות סקורר חשוב מהספסל ומי שמפעיל את החמישייה השנייה. הוא קלע 19 נקודות עם 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק ב-14 משחקים בחמישייה, ויכול להיות שחקן יוצר בקבוצה שצריכה עוד כאלה, אבל גם במקרה שלו החוזה לא קטן – 15.5 מיליון דולר לשנה למשך השנתיים הקרובות בזמן שמקביליו כמו לו וויליאמס או אפילו דיון וויטרס מרוויחים פחות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. מצוין, תודה.
    1. הקליפרס יסתדרו בלי רכז עד הדדליין ואז ילכו על מישהו – אולי דראגיץ', אולי שרודר ואולי לאורי יכולים להיות אפשרויות מעניינות.
    2. אני מסכים עם כל החמישיות שכתבת, אבל חושב שהלייקרס ילכו עם הווארד וזה יתקע אותם.
    3. שרודר וגלינארי יעברו לדעתי העונה בטרייד, אבל זה יחכה לאמצע העונה כדי למקסם את הערך שלהם. אוקלהומה יחכו עם אדאמס לעונה הבאה, שם האיכויות שלו ביחד עם היותו חוזה נגמר יסדרו טרייד טוב עליו. כריס פול כנראה יישאר בזמן הקרוב, אלא אם תהיה קבוצה באמת נואשת.

  2. טור מעניין
    אני אתמקד לרגע בחמישיות – למה זה טוב ?
    ראינו בקליפרס שנה שעברה שחקני ספסל שמשחקים יותר משחקני חמישיה.
    פרס השחקן השישי נהיה פארסה בגלל זה.
    בשביל הכבוד ?
    אני באמת לא מבין את זה ומחכה למאמן שיעשה שינוי בפרדיגמה המקובעת הזו.
    🙂

            1. כן.. השאלה אם צריך להשוות משכורות

  3. השוק של אדמס זה בוסטוניה או ניו גרזי בחריגת שכר גדולה.
    לא צריך רכז גם נוביצקי זכה בלי רכז על אלא אם כן קיד בן 37 נחשב רכז על. ולואיס וויליאמס הוא רכז לא יודע למה החלטתם שהוא לא

    1. אתה צודק. לו וויליאמס רכז. גם פטריק בברלי רכז.
      לטעמי, השאלה שנשאלת היא האם מי מה-2 הוא רכז פותח של קונטנדרית?
      .
      לטעמי, התשובה לשאלה היא "כן".
      הבעיה?
      "כן", אבל לאו דווקא בסגל כמו זה של הקליפרס.
      ברמה מסוימת (מאוד מסוימת ומסויגת…) הקליפרס מזכירים לי את הסאנס. כן, אני יודע, קבוצה אחת היא שוכנת מרתף,
      השנייה קונטנדרית. אבל יש מכנה משותף –
      2 הקבוצות זקוקות לרכז שיעזור לכוכבים האחרים לבלוט. רכז שהוא קודם כל "רכז".
      כן, מישהו כמו ג'ייסון קיד בן 37 היה תפור עליהם בול.
      לו וויליאמס?
      נתחיל בכך שהוא לא מסוגל לשמור על רכזי העילית של הליגה.
      בנוסף, הוא סקורר אדיר. אבל כזה שחייב את הכדור ביד בשביל לבלוט. ההפך ממה שלאורי, נגיד, עשה כאשר שיחק לצדו של קאוויי.

      1. למה שישמור? קאווי גורג הארל הארקלס לא מספיק בהגנה? למה לברון וקוזמה שומרים? יוקיץ שומר? הארדן שומר? את רכזי העילית ישמרו קאווי וגורג בפלייאוף ויחנקו אותם. את סוויט לו יחביאו על איזה נגר

        1. מבלי להיכנס לפרטים, נעשה את זה פשוט –
          אתה טועה.
          עת מגיע הפלייאוף, לברון שומר סביר. הארדן שומר לא רע. לו וויליאמס?
          הוא שומר גרוע, בהפרש פחות טוב ממי שציינת.
          מה לעשות, הוא חלש פיזית, הוא נמוך, והוא כבר לא ילד.
          להחביא אותו?
          בטח שאפשר. בעונה הרגילה. בפלייאוף הוא יהפוך למעמסה. התקפות חזקות יחגגו עליו.

            1. אתה יכול להמשיך לכתוב את זה כמה שאתה רוצה. זה ימשיך להיות לא נכון.

            2. בדפנסיב ריל-פלוס מינוס, מדורגים 111 השוטינג-גארדז של הליגה.
              מי הגרוע מכולם? ובהפרש גדול? לו וויליאמס, עם -3.54 (מינוס) מזעזע.
              אם מוסיפים עוד 87 פוינט-גארדים, כלומר 198 שחקנים סך הכל, וויליאמס הרביעי מהסוף מכל הגארדים בליגה, אחרי צ'די אוסמן, קולין סקסטון וטריי יאנג. חבורה שמדברת בעד עצמה.
              לברון? מה בכלל יש לדבר, עם כל המנוחות, עדיין הוא ב-1.83 חיובי, מקום 9 לשחקנים בעמדה שלו. ואפילו הארדן מאוזן, עם 0.02 חיובי, 25 מכל השוטינג-גארדז.
              אבל אלה מספרים ועובדות, שערכם כידוע אפסי.

  4. תודה רועי טור מצויין כמה נקודות:
    1. כולם יודעים על הבעיה של הקליפרס החוסר ברכז ובמנהל משחק ומאמין שעד הדדליין ישיגו מנהל משחק (לא לאורי שצריכים לתת בשבילו הרבה ) קוואי זה פול גורג משודרג ויושבים על אותה משבצת, עוד דבר שאני רוצה לציין את החולשה היחסית בסנטר לכל המתמודדות האחרות יש סנטר שהוא עילוי אני לא רואה את הראל או את זובץ מאטים את דיוויס או אמביד לשנייה, הם חלשים מדי.
    .
    אבל יש להם גם חוזקות רציניות שלמעט קבוצות יש, יש להם את השחקן הטוב בעולם עוד שחקן טופ 5 והגנת פרימטר שאני לא זוכר כזאת, בברלי קוואי גורג, יש להם גם את אחד הספסלים העמוקים בליגה, הם קוטנטנדרים עיקריים.
    .
    2. אני לא מחובבי מגי או הווארד , דיוויס צריך להיות סנטר ויהיה בפלייאוף, אבל הייתי מעדיף עד אז לפתוח עם הווארד שמגן טוב ממגי והרבה יותר פיזי ממנו,
    רונדו גמור לא יודע מה מחזיקים ממנו אין קליעה אין אתלטיות אין הגנה חייבים להעיף אותו, קארוסו יכול להתפתח לD3 טוב הוא הראה הרבה ניצוצות מזה שנה שעברה שוולטון מתן לו דקות , הוא מגן טוב (לא עילוי) וקלע יעיל, לגבי בראדלי אני מעדיף לא להאמין לשמועות אסור לו לשחק יותר מ20-25 דקות האיש שביר.
    .
    לגבי הקליפרס פול גורג חוזר ממש בתחילת העונה יש להם כמות הרכבים מדהימה.
    .
    לגבי אוקלוהמה – לכריס פול אין ערך הוא חווה ירידה די ביכולת שנה שעברה (משחק 6 לא אומר כלום לכל אחד יכול להיות משחק טוב אחד , הוא איבד את הזריזות שהייתה לו והוא רעל בחדר ההלבשה + אחד החוזים הרעים בליגה, לא מאמין שאחת הקבוצות תיקח אותו.
    .
    ההימור שלי זה אדאמס או גליאנרי- אדאמס הולך להיות בעונת קריירה ללא מנפח הסטטיסטיקות ווסטרוק שגונב לו ריבאונדים מתחת לאף יש עדיין את פול שלהפעיל סנטרים הוא עדיין יודע מצויין, יש לו אופי נוח, רק מה בוק בהגנה הוא יוצא לדאבל טים דבילי שמשאיר את הצבע פתוח

  5. אני מהרגע בו הלייקרס החתימו את בראדלי מנסה שוב ושוב להזכיר שהוא במקור רכז.
    שחקן הגנה מצוין עם אחוז סביר מטווח ה-3, עם ניסיון כרכז (יוריד מלברון חלק ממעמסת הולכת הכדור)?
    זה בדיוק מה שהלייקרס צריכים.
    .
    מי החמישייה הכי חזקה בליגה?
    שאלה מצוינת. בעיקר בגלל שאנחנו לא באמת בטוחים איך ייראו החמישיות של הקבוצות מלוס אנג'לס (קונטנדריות, 2 הקבוצות).
    .
    אם, וזה בהחלט "אם" גדול במיוחד, אם בראדלי יצליח לשחזר את היכולת שלו מהשנתיים האחרונות שלו בבוסטון (חמישיית הגנה, 39% מהשלוש ב-17'), ואם (זה כבר "אם" בגודל של צפלין) דווייט מצליח לשחזר את יכולתו ההגנתית (לא בימי השיא. מספיק את זו שהציג בשארלוט) תוך כדי שיתוף פעולה מלא עם הסכימה ההתקפית של הלייקרס, ואם נראה את גרין שראינו בטורונטו בשנה שעברה –
    אז ללייקרס, לדעתי, יש את החמישייה החזקה בליגה, ובהפרש.
    לברון ודייויס את שלהם יעשו. הצמד + 2 קלעים איכותיים שיודעים לתת הגנת עילית + סנטר דומיננטי בהגנה שלא פוגע בשתף המשחק הקבוצתי?
    זה מתכון של אלופה.
    .
    תודה, רועי.

    1. אני רק מזכיר שהיה לבראדלי יחס אסיסטים-איבודים שלילי בעונה האחרונה בה הוא שיחק כרכז (2014 עם פציעה של רונדו).
      קשה לראות את הווארד מחזיק לאורך זמן בכושר טוב, גם בגלל הבריאות, אבל לא רק.
      ובכל זאת, הבעיה של הלייקרס היא לא בחמישייה שבסך הכל נראית די טוב…

      1. זו נקודה מדויקת ומהותית אודות בראדלי.
        בכל קבוצה אחרת (אולי למעט דנבר ומילווקי) הייתי כותב שלנסות לשחק עם בראדלי כרכז זה מתכון לאסון.
        אבל לצדו של לברון, המשימה שלו רחוקה מלהיות מנהל משחק. הוא צריך לעזור בהובלת הכדור (נכון שהיה לבראדלי יחס שלילי. אבל כמות איבודי הכדור עדיין הייתה מינימלית – 1.6 איבודים ב-30 דקות משחק), הוא צריך לתת הגנת עילית (בדגש על רכזי היריבות), הוא צריך לקלוע היטב בקאצ' אנד שוט מה-3.
        .
        לפני העונה האחרונה של דווייט בוושינגטון, היו לו עונה של 81 משחקים (30.4 דקות) בשארלוט, 74 משחקים (29.7 דקות) באטלנטה, ו-71 משחקים (32.1 דקות) ביוסטון.
        אבל מהותית, שוב, אתה צודק. האוורד כבר לא ילד. והוא הראה בלא מעט עונות את היכולת להתפרק פיזית כאשר כמות הדקות מטפסת.
        ללייקרס יש את מגי, שסובל גם הוא מהצורך במגבלת דקות. לתת להם 20 וקצת דקות כל אחד, פלוס דקות מזדמנות לדייויס בהרכבי סמול בול יאפשר הורדת עומס, ומיקסום יעילות.

        1. אני חושב שיש בהחלט סיכוי סביר שבראדלי והווארד יתנו את מה שהלייקרס צריכים, אבל זאת לא משימה של מה בכך, ויש גם סיבות טובות לסבור שזה כנראה לא יקרה.

            1. בהינתן בריאות גם בשנתיים אחרי זה…
              בסוף גם לא הייתה בריאות…

  6. אני לא חושב שיש איזה בעיה לקליפרס בעמדה.
    קוואי, ג'ורג', לו, בברלי – זה מספיק מובילי כדור.
    שיטת המשחק תהיה בהתאם.
    אם יחליטו שהם צריכים חיזוק ידאגו להביא מישהו תוך כדי העונה.
    לא צריך איזה עילוי, סתם רכז מחליף לגיטימי, אפילו ריימונד פלטון כזה.

  7. תודה על הטור,
    הקליפרס לדעתי ינסו לעשות מקצה שיפורים במהלך העונה, בסגנון שטורונטו עשו אשתקד
    כרגע אין להם קו קדמי שיכול להתמודד עם דייויס/הווארד/מגי או עם אמביד והורפורד, כמו כן אכן חסר להם רכז בסגנון לאורי שניצל יפה את התשומת לב שההגנות נתנו לקוואי. וויליאמס לא יתאים לסדרת פלייאוף קשוחה, ישמרו עליו חזק וישחקו עליו בצד השני של המגרש. בטורונטו היו איזונים טובים שבקליפרס עדיין אין.
    הלייקרס לדעתי ינסו הרכבים שונים, מגי/הווארד בראדלי/קארוסו (ואולי קצת רונדו) ויראו מה הולך הכי טוב, גם שם יש מצב לטרייד באמצע העונה לדייק את הסגל

  8. רועי, איזה אפשרויות טרייד יש לקליפרס?
    גם אני חושב שלאורי הוא החתיכה החסרה, לאליפות. השאלה איך זה עובר מבחינת כסף. רוצה להתחיל לחתוך בבשר החי? או עם אפשרות אחרת לפוינט נורמלי.

  9. יש תסריט קצת רחוק שלא נלקח בחשבון. אני קורא לו, תסריט לחצן המצוקה של הלייקרס.
    בשורה התחתונה הוא אומר, תחילת עונה מגמגמת, הבלגן הרגיל, לחץ מסביב, וטלפונים מהחבר הטוב מהבננה, והתוצאה היא –
    כריס פול ללייקרס, להשלים את הביג-3 של LA.
    בהנחה שהלייקרס מגיעה לפאניק באטן הזה, יש להניח שאוקלהומה תשמח להיפטר מהחוזה הכבד של פול.
    כספית, הלייקרס יצטרכו להשיל מעצמם משהו כמו 32 מיל' משכורות, זה גם אפשרי. זה אומר, גרין ו- kcp הולכים, זה ברור. יחד עם עוד כמה חוזים קטנים נוסח קווין קוק וטרוי דניאלס שכאלה.
    טוב לאוקלהומה? בעיני כן, זה חוזה שהוא נטל נורא. טוב ללייקרס? אני חושב שלא. דני גרין יותר מדי חשוב במערך הזה כדי לוותר עליו, זה קודם כל. אבל את kcp הייתי מחלק בחינם. אפשרי? דברים יותר מוזרים קרו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט