פריוויו לעונת 2019/20 – גולדן סטייט ווריורס /נמרוד איתן

תוצאת תמונה עבור ‪golden state warriors‬‏

אחרי חמישה גמרים רצופים ושלוש עונות כפייבוריטית המובהקת ללכת עד הסוף, ג"ס מגיעה לעונה כשיש כאלה שטוענים שאפילו לא יעשו פלייאוף.

מאזן בעונה שעברה: 25-57, מקום ראשון במערב והפסד בגמר 4-2 לראפטורס.

מאמן: סטיב קר (88-322), מתחיל עונה שישית בקבוצה וכמאמן ראשי בכלל.

מה היה:

גולדן סטייט הגיעה לעונה שעברה בידיעה שזאת כנראה העונה האחרונה של KD בקבוצה. בקיץ, הקבוצה צירפה אול סטאר חמישי, דמרקוס קאזינס הפצוע. הפוטנציאל שגם ככה היה הכי גבוה בליגה זינק עוד יותר והיה ברור שבמערכת של ג"ס, לקאזינס לא יהיה לחץ לחזור מוקדם מדי מהפציעה והוא יוכל לתת להם עוד כוח אש משמעותי בפלייאוף. מצד שני, הצוות המסייע התבגר בעוד שנה ונחלש עוד, בידיעה שניתן לסמוך על החמישייה הפותחת הטובה בליגה.

העונה שנפתחה בסערה עם כושר מדהים של סטף קצת נעצרה כשהוא נפצע, מסע משחקי חוץ שכלל בתוכו ריב מתוקשר בין דוראנט ודריימונד גרין, והיה ברור שהמצב בחדר ההלבשה של הלוחמים נפיץ ושחוק לאחר ארבע עונות שוחקות. בכל זאת, הקבוצה הגיעה לפלייאוף מהמקום הראשון במערב ופגשה את החבורה הלוחמת של ריברס.

כבר בתחילת הפלייאוף ראינו סדקים במערכת, לאחר משחק ראשון קליל והצגה של סטף, קאזינס נפצע בריצה לכדור כשאף אחד לא לידו בתחילת המשחק השני והלוחמים איבדו יתרון 31 נק' בדרך להפסד מפתיע. מאותו רגע ראינו סטף כבוי, ג"ס לא טובה, ו-KD אחד שסוחב אותם עם תצוגות ענק בדרך ל-2-4 עם שני הפסדי בית בסיבוב הראשון.

בסיבוב השני נגד הרוקטס שהרגישו שזאת ההזדמנות שלהם, לא ראינו דברים שונים, ולאחר ארבעה משחקים הסדרה עמדה על 2-2, כשדוראנט ממשיך לסחוב את הלוחמים על הגב וסטף נראה כמו הצל של עצמו. כמה דק' לסוף הרבע השלישי במשחק החמישי והלוחמים חווים פציעה שנייה ללא מגע בפלייאוף, הפעם של KD, מה שנראה כמו הזדמנות שלא תחזור עבור הרוקטס להדיח את האלופה. הבעיה היא שמאותו הרגע משהו התעורר אצל החבורה של קר, סטף חזר להוביל והנעת הכדור הזכירה תקופות מלפני ההגעה של דוראנט. ביתרון 2-3 ואחרי מחצית מזעזעת של סטף במשחק השישי, הגיעה ההשתלטות שלו עם מחצית גדולה ושנה נוספת שהם שולחים את המזוקן הביתה.

אל גמר המערב, הגיעה הקבוצה כשברקע המצב הגופני של קאזינס ודוראנט לא ברור, הקבוצה שומרת על עמימות ובכל משחק יש דיווחים שאולי הם חוזרים. בסופו של דבר, הם מסתדרים בלעדיהם מול הבלייזרס ומנצחים בסוויפ צמוד בדרך לגמר חמישי ברציפות.

הפעם, הגמר היה כבר יותר מדי עבור החבורה של קר. קאזינס אמנם חזר כבר במשחק הראשון אבל למרות דקות טובות במהלך הסדרה, היו הרבה דקות שהיה לא טוב. פציעות גם של לוני וקליי לאורך הסדרה הקשו על הלוחמים מול החבורה הקשוחה של נרס, שניצל רוטציה של 7 שחקנים שתורמים משמעותית כדי להגיע למשחק חמישי בבית ביתרון 1-3 כדי להכריע את הסדרה. חזרה מפתיעה של דוראנט נתנה בוסט מטורף ללוחמים, שגם הפציעה שלו (שהפעם התבררה כקרע באכילס) בשלב מוקדם של המשחק לא מנעה מהם להשיג ניצחון ולחזור הביתה בתקווה לכפות משחק שביעי. הלוחמים היו בדרך לשם, אבל חוו פציעה אחת יותר מדי כשקליי קורע את הרצועות בברך בסוף הרבע השלישי וג"ס מאבדת את המומנטום. הם עדיין הגיעו לפוזשן אחרון עם הזדמנות לנצח את המשחק אבל החטאה של סטף ממצב נוח מסיימת תקופה עבור המועדון.

מה קרה בקיץ:

הגיעו: דיאנג'לו ראסל, ווילי קאולי סטיין, גלן רובינסון III, אלק ברקס, עומארי ספלמן, ג'ורדן פול (רוקי), אלן סמיילגיץ' (רוקי), אריק פסקאל (רוקי).

עזבו: קווין דוראנט, דמרקוס קאזינס, אנדרה איגודלה, שון ליווינגסטון (פרש), אנדרו בוגוט, יונאס ירבקו, ג'ורדן בל, קווין קוק, דמיאן ג'ונס.

אחרי שלוש עונות בקבוצה שהסתיימו עם 3 גמרים, 2 טבעות, 2 FMVP וקרע באכילס, דוראנט החליט שהוא עוזב לברוקלין לאתגר חדש ביחד עם קיירי. הקבוצה ניצלה את ההזדמנות כדי להביא את דיאנג'לו ראסל לאחר שנהפך לאול סטאר בסיין אנד טרייד במהלך מעולה כי אחרת הקבוצה לא הייתה יכולה להחתים שחקן מקסימום. אנדרה איגודלה הועבר בטרייד כדי לפנות מקום למהלך ושון ליווינגסטון הודיע על פרישה, ובכך שני שחקני הספסל שהיו משמעותיים מאוד בריצה של הלוחמים כבר לא חלק מהקבוצה. קאזינס הלך לנסות את מזלו כדי לקחת טבעת ב-LA והספיק להיפצע שוב, וכל שאר שחקני הרוטציה עזבו גם כן.

המשימה של בוב מאיירס לא הייתה פשוטה הקיץ, הוא לקח כמה הימורים על קאולי סטיין, גלן רובינסון ואלק ברקס בתקווה שמשהו יפגע, ובנוסף הגיעו שלושה רוקיס שיכולים לקבל הזדמנות כבר העונה ולתפוס מקום משמעותי ברוטציה.

מה צפוי לנו:

חמישייה פותחת: סטף קרי, דיאנג'לו ראסל, אלפונזו מקיני (קליי תומפסון), דריימונד גרין, ווילי קאולי סטיין.

ספסל: גלן רובינסון III, ג'ייקוב אוואנס, קוון לוני, אריק פסקאל, אלק ברקס, ג'ורדן פול, דמיאן לי, עומארי ספלמן, אלן סמיילגיץ'.

אז כמו שניתן לראות, הסגל של הלוחמים הרבה פחות נוצץ ועמוק השנה, ועדיין יש בו לא מעט פוטנציאל. אם נסתכל לרגע על הצוו המסייע, נראה שחקנים שיכולים להיות יעילים במערכת של ג"ס, כשהאש לא תהיה עליהם, וגם על הרוקיס בונים בסן פרנסיסקו. סביר שרוב החבר'ה יקבלו צ'אנסים במהלך העונה ובואו נראה מי ייקח אותו ויהיה הפתעה סטייל סן אנטוניו וישתלב בסגנון המשחק.

מבחינת כמה רחוק הלוחמים יכולים להגיע יש כמה שאלות מרכזיות לדעתי.

הראשונה היא, כמובן, מצבו של קליי. אני לא מתמחה בפציעות ויוצאים לא מעט דיווחים שגם סותרים אחד את השני, אבל חזרה הדרגתית של קליי באזור תחילת-אמצע פברואר, מה שייתן לו חודשיים להיכנס לעניינים לקראת הפלייאוף כבר יכולה לשנות את התמונה. אם יחזור מאוחר יותר משמעותית (או לא יחזור בכלל), קשה לי לראות אותם עוברים סיבוב.

שאלה שנייה היא כמובן דיאנג'לו ראסל. לאחר עונה בה סוף סוף התחיל למצות את הפוטנציאל אצל ברוקלין, הוא מגיע למערכת של הלוחמים וצריך לראות איך ישתלב בסגנון המשחק. קודם כל הוא ישחק לצד סטף, שאמנם יודע לשחק מצוין בלי הכדור אבל אין ספק שגם הוא יהיה דומיננטי מן הסתם ודיאנג'לו צריך לעשות התאמות ולהיות משמעותי גם בלי הכדור, וגם להשתלב בסגנון עם התנועה המרובה והחסימות. בברוקלין, ראינו אותו בעיקר מנהל את ההצגה ומשחק המון פיק&רול, משהו שבג"ס פחות עושים בשנים האחרונות. אולי דווקא נראה התאמה מצד סטיב קר, לאור העובדה שיש פחות כשרון בקבוצה, ולאור העובדה שגם די-לו וגם סטף מאוד יעילים במהלך, ולכן ישתמשו בו יותר.

שאלה שלישית היא עניין הרעב. אז אמנם יש פה סגל חדש ברובו, אבל עדיין סטף, קליי ודריימונד הם המובילים. אחרי חמש שנים ארוכות ואינטנסיביות, הם צריכים למצוא את האנרגיות כדי להתחיל מחדש, לגבש את הקבוצה, להוביל את החבר'ה הצעירים ולהילחם בכל משחק על מנת להבטיח מקום כמה שיותר גבוה בפלייאוף. לפי איך שזה נראה, סטף נראה מוכן לאתגר, ואנחנו זוכרים שהחבר'ה האלה גם אוהבים להיות בעמדת האנדרדוג ולהיות בתחושה שלא סופרים אותם. בפעם האחרונה שלא ספרו אותם אחרי גמר זה נגמר בעונת 9-73. כנראה שהפעם זה לא ייגמר ככה אבל בהחלט יכול להיות שנופתע לטובה.

קצת מבחינת סגנון – קר יכול לקחת את זה לכל מיני מקומות. נתחיל ונאמר שלא בטוח בכלל שראסל יישאר בקבוצה ויכול להיות שבדצמבר הם ינצלו את החוזה שלו כדי לעשות טרייד עבור מישהו שיותר מתאים או כמה שחקנים שישתלבו יותר טוב ברוטציה, ובכל זאת אתייחס כאן למצב בו הוא נשאר.

ברור שהשילוב של סטף ודי-לו לא אידאלי, בטח הגנתית. אבל לפחות עד שקליי יחזור אין לקר כ"כ ברירה. מה שכן, אם גרין יהיה בעניינים לאורך כל העונה, וילמד את קאולי סטיין לשחק הגנה קבוצתית טוב יותר כי הפוטנציאל קיים, אז לצד אלפונזו מקיני יש פה שלושה שיכולים לחפות בצורה סבירה. מהצד השני, זהו צמד שיהיה קשה להתמודד איתו כאשר יהיו בהתקפה. עדיין לא ברור לגבי האינטליגנציה של המצטרפים החדשים בסגנון של מה שראינו מג"ס במהלך הריצה האחרונה, אבל אם ראסל וקאולי סטיין ישתלבו בצורה סבירה, ינועו הרבה ללא כדור ויקריבו בחסימות למען השחקנים האחרים – עדיין יהיה קשה להתמודד עם ההתקפה של ג"ס. האיכויות הרבות של סטף וגרין, לצד הפוטנציאל של קאולי-סטיין להיות פינישר בצבע והיכולת של ראסל גם לייצר יכולה להספיק לעונה הרגילה. אמנם מקיני כרגע נראה כמי שיכול לפתוח בחמישייה, אבל סביר שקר יבדוק את האופציות שלו, ומי שיהיה בכושר קליעה יותר טוב יכול להיכנס לעמדה הזאת כשחקן שמרווח ומרוויח מהעזרה בהגנה ליצור נק' קלות. גם לגלן רובינסון וגם לאלק ברקס יש פוטנציאל לעשות את זה.

לצד הסגנון הזה, כמו שאמרתי, ג"ס צריכה להשתמש יותר בפיק&רול. כולם מכירים את הפיק&רול של סטף וגרין, כשגם קאולי סטיין יכול להיות אופציה מעניינת, פחות כמנהל משחק אחרי שמקבל כדור ויותר כמסיים. כמובן שגם לוני יהיה משמעותי וישחק לא מעט וגם ממנו ראינו התקדמות בפלייאוף האחרון.

העובדה שסטף/ראסל יכולים לשחק את הפיק&רול, כשהשני מרווח את המשחק/נע בלי כדור על אקשן מסוים יכול להוות אופציה שלא הייתה כ"כ ללוחמים. הפיק&רול הראשון יוכל לשמש כהתחלה למהלך, שגם אם לא ייצור סל יגרום לתגובות בהגנה שיגרמו לשני שמקבל את הכדור לאפשרות ליצור יותר בקלות/למצב קליעה נוח, משהו שיהיה קשה להתמודד איתו הגנתית.

בנוסף, אני גם מאמין שתמיד אחד משניהם יהיה על המגרש, מה שיאפשר לג"ס גארד יוצר ברמה גבוהה שיכול להחזיק את ההתקפה בכל רגע נתון. כשקליי יחזור, תהיה אופציה לפתוח עם שלושתם או דווקא להעלות את די-לו מהספסל ולסיים עם שלושתם על המגרש, בכל מקרה יהיו לקר אופציות מעניינות.

תחזיות:

אופטימית: לאחר חודש של גישושים והבנה של איך משחקים אחד עם השני, משהו משתחרר, סטף נותן עונת MVP, ראסל משתלב נהדר ומראה שהוא אול סטאר גם במערב. גרין חוזר להיות מועמד לשחקן ההגנה של העונה כשהוא מחפה על כולם ומלמד את החבר'ה הצעירים את רזי ההגנה הקבוצתית. קאולי סטיין ולוני נותנים 48 דק' איכותיות בעמדת הסנטר, ברקס ורובינסון משמשים כגאנרים מהספסל, והרוקיס משתלבים יפה ברוטציה הרחבה של קר, שמראה שאמנם לא לקח מדליה עם פופוביץ' אבל למד עוד כמה דברים על שילוב שחקנים אנונימיים. קליי חוזר בתחילת פברואר בהדרגה, והקבוצה מגיעה לפלייאוף מהמקום השני במערב, כשדווקא הנאגטס במקום הראשון. לאחר סיבוב ראשון נוח בו הם שוב שולחים את הארדן ומורי הביתה, בסיבוב השני הם פוגשים את קוואי והקליפרס. קוואי וג'ורג' זה נחמד הגנתית, אבל זה מספיק כדי לשמור על שניים ותמיד אחד מתוך השלושה של ג"ס חוגג בדרך לגמר המערב. יוקיץ' והחבורה מחכה לאחר שהדיחו את הלייקרס, אבל הסרבי השמנמן לא מסתדר בפיק&רול מול קרי וראסל וזה גמר שישי ברציפות ללוחמים. לגמר הפעם מגיע יאניס מהמזרח החלש, וג"ס רגילה לשחק מול קבוצה מזרחית עם פורוורד דומיננטי בלי צוות מסייע מספיק טוב, וזה ניצחון קליל בדרך לאליפות הכי מרשימה של החבורה מהמפרץ.

פסימית: קרי וגרין מגיעים שבעים לעונה, ראסל לא משתלב בסגנון וטוען שהוא צריך יותר את הכדור. ההגנה נראית רע כשאין מי שיעצור את הגארד המוביל של היריבה בכל ערב, השיקום של קליי מתעכב והקבוצה מודיעה שלא יחזור לשחק העונה. הקבוצה מאבדת סיכוי לפלייאוף כבר במרץ, נותנת לסטף ולגרין מנוחה ומשפרת עמדות לקראת הלוטרי וההבנה שהם חזרו להיות עוד קבוצה בליגה.

ריאלית: כרגיל, באמצע. יהיו חבלי לידה לקבוצה הזאת. גם מבחינת סגנון וגם מבחינה הגנתית. השילוב של ראסל וסטף מעניין וצריך לראות איך הוא יתחבר. אני כן חושב שסטף ודריימונד יגיעו עם משהו להוכיח העונה וייתנו עונה טובה, קאולי סטיין ולוני זה בהחלט סביר לעמדת הסנטר, ואת כל השאר קר צריך להריץ בעיקר כדי לבדוק עם מי אפשר להמשיך בשנים הבאות. קליי יחזור כנראה באזור פברואר-מרץ, אבל כנראה שלא נקבל אותו בכושר שיא העונה. הניסיון יכול לעשות את שלו ולהספיק כדי להגיע לסיבוב שני, אבל כנראה שלא יותר מזה. אבל אם החיבור של סטף-ראסל-קליי יהיה טוב – יש בהחלט סיבה לאופטימיות לקראת ההמשך.

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. מעולה נמרוד.
    קרי ראסל וזהו. קרי יתן עונת קריירה שהכל יהיה עבורו. בהגנה קו אחורי מרגרינה. כל היתר בקבוצה? נגרים בעמ. גרין הנגר רק ידרדר אחרי החוזה השמן שקיבל. מי שבונה על קולי סטיין ולוני בהצלחה. הרבה יותר רכים ממה שהיו בעבר. יקוו לשרוד כמה שיותר בלי קליי. שהוא יחזור יהיה הרבה יותר קל בשני צידי המגרש.
    היתר יכולים לשחק בגי ליג ביורוליג ביורוקאפ לא תרגישו בהבדל.
    סטפן האיום מספיק לבדו בכל קבוצה בשביל להיות בפלייאוף. יתחרו על כרטיס מול פורטלנד וסקרמנטו על מקומות 7 8.
    לדעתי יסיימו 8.
    אם קליי חוזר לכושרו הרגיל אז בפלייאוף הם יכולים להיות מוקש לכל קבוצה שהיא לא הקליפרס

  2. עידכונים מיום העיתונות שנערך אתמול: הרגל של קאולי סטיין במגף הליכה. נקע אותה במשחק פיקאפ. קר אמר שלוני ישחק חמש. מחליפים, אמרי ספילמן שהשיל 20 ק"ג והילד סמילגיץ. בהצלחה עם זה. מחליף לגרין בעמדה 4 הרוקי אריק פשאל. בהצלחה גם כאן. אלק בורק לא מתלהב לשחק בעמדה 3. הוא גארד ורוצה כדור ביד. איחלתי גם לו בהצלחה. קלי לא חוזר לפני האול סטאר. למעשה רק אז ינתן עידכון נוסף. בקיצור לא לפני סוף מרץ / אפריל.

  3. אני פסימי, יחסית. אני חושב שהקבוצה תעשה מקום 6-7 ככה, ואולי בנס תנצח סיבוב ראשון בפלייאוף רק בשביל להפסיד בשני.
    אני חושב את זה לא רק בגלל שקלי פצוע, אלא גם בגלל שסטף, השחקן האהוב עליי בעולם, כבר בן 31 ונדמה לי שהגיע הזמן שהוא יירד בכושר. הלוואי ואתבדה.

    מה שכן, יש משהו מאד מיוחד בווריורס של השנה. זאת קבוצה שתמיד היתה רעבה, ונדמה שבשנה או שנה וקצת האחרונות, הרעב הלך. אבל השנה עם כל השינויים יש מצב אמיתי שהרעב יחזור, ואם באמת קליי יחזור בפברואר, וסטף ייתן עוד עונה לפנתיאון (וגם דריימונד… קצת יורת דיוק לא יזיק), אז אולי בכל זאת אתבדה. הלוואי, אבל לא נראה לי.

    בכל מקרה, אחלה פריוויו.

  4. בוקר טוב
    תודה, כרגיל, על ההשקעה.
    אני ממש מתנצל אבל אני הולך להטריל (בתור התחלה) ולחזור לפריוויו על הלייקרס.
    איזה הבדל בכתיבה. מדהים.
    כאן נכתב טור מקצועי, אובייקטיבי לחלוטין, מלא במחשבות מקצועיות גרידא ולא הרהורי לב מלאים שנאה.
    לאף אחד לא קראו פה ליצן וכו וכו.
    פשוט התייחסות מקצועית למצב.
    ככה צריך לכתוב טור.
    ההטרלה הזו היא בעצם בקשה והזמנה לכותבים היקירים ולעורכים את הכתבות באתר.
    בבקשה אל תתנו יותר להייטרים של לברון לכתוב פריוויו או כל כתבה אחרת שאמורה להיות מקצועית עליו או על ל.א.
    תנו את זה לכאלו שהם לא בעדו ולא נגדו.
    חוסר האיזון בכתבות עליו הוא פשוט מחריד.

    ואחרי ההטרלה, הטור כתוב נהדר.
    אכן המון סימני שאלה .
    אם הגרעין היה נשאר בריא מתחילת השנה (גרין סטף קליי) אז היה יותר על מה לדבר.
    עכשיו יש את ראסל ואני מאמין שסטיב קר, שכבר הוכיח דבר אחד או שניים כמאמן שמחזיק שיטה, ידע לשלב אותו ויחד עם סטף שיודע לזוז הצידה ולתת לשחקנים לידו לעשות את מה שהם יודעים, אני לא רואה שום מצב שהם לא עושים פלייאוף….במיוחד אם קליי חוזר בפברואר.

    שנה נפלאה לכולם

      1. מה ששלחת כאן הוא טור ביקורתי, אך ורק ביקורתי וזה בסדר גמור. אפילו נהדר.
        חייבים להיות ביקורתיים.
        אולם…….לתפיסתי כל הטור שלך היה נגוע בביקורתיות לכל דבר שקשור בלייקרס וחבל שכך מכיוון שעושה רושם שהידע המקצועי שלך הוא נרחב במיוחד (בוודאי עולה על שמי באלף מונים) .
        מטרת הטורים הללו לפתיחת העונה, לתפיסתי, הינם מקצועיים ועל כן הייתי מצפה לקרוא טור יותר מאוזן שיש בו גם וגם מהכל ולא רק ביקורת.
        אני קורא את הטור הנל על הלוחמים ורק מבין יותר את הפער הגדול בין הכתיבה הביקורתית (כמעט נטו) שלך לעומת הכתיבה המקצועית (נטו) שנעשתה בטור הזה.
        תן אותו לשונא לוחמים והוא ייראה אחרת לגמרי (וטוב שלא כך הדבר).

        מאחל לך שנה נפלאה, המשך כתיבה מבורכת , ביקורתית ובעיקר שתהיה מאוזנת.

    1. א. זה כמובן עניין של טעם, אבל אישית לא התרשמתי שהפריוויו של הלייקרס היה "הייטרי". ציני? בהחלט, משועשע? – לגמרי, אבל לא "הייטרי".
      .
      ב. לא כל דבר בחיים קשור ללברון ג'יימס או נובע ממנו. הבלגן בלייקרס של השנים האחרונות התחיל הרבה לפני שלברון הגיע. גם ההגדרה של מגי והווארד כליצנים לא קשורה ללברון אלא לאופיים והקריירות שלהם. מגי כיכב בשאקטין בגלל לברון? להווארד יש שישה ילדים מתשע נשים שונות (או ההיפך) בגלל לברון? אי אפשר לייחס כל דבר, וגם לא כל דבר בלייקרס, ללברון.
      .
      ג. אנשים באתר הזה כותבים את מה שהם חושבים על מה שמעניין אותם. יוצא שחלקם הגדול אינם חסידי לברון, ואחרים פשוט כותבים על דברים אחרים. אבל אין כאן שום מגמה מכוונת. אם אתה, או כל אחד אחר, חושב שיש טעם לכתוב יותר כתבות על גדולתו של האיש, אתה בהחלט מוזמן לעשות זאת. אף אחד לא יפסול את הכתבה. להיפך.

      1. אכתוב תגובה לדברייך שדי זהה לתגובות האחרות שנכתבו פה בנושא.
        מה זה "כתבה משועשעת"? מצטער. לא כל כך מבין.
        הרעיון, למיטב הבנתי, של סדרת הכתבות הנל, הינה לתת מבט מקצועי אובייקטיבי.
        כבר כתבתי שלא מדובר בטור דעה אלא מקצועי.
        אז מה "משועשע" במקצועי?
        האם היה כותב הכתב על דיוויס כפי שכתב אם היה עובר ללוחמים?
        בספק.
        האם הוא התבטא אי פעם בגסות כלפי החבירה של דוראנט ללוחמים? אולי…..אין לי באמת מושג אבל אני מנחש שלא (ומתנצל מראש אם טעיתי).

        אכן לא כל דבר קשור ללברון
        אכן כל שחקן וכל קבוצה עם המטען שלה
        אבל……..האם לדעתך הטור על הלוחמים , זהה ומקביל ברמת הניתוח המקצועי לזה שנכתב על הלייקרס?
        מתנצל, לטעמי ממש ממש לא.
        הטור על הלייקרס היה יותר טור ביקורתי מאשר מקצועי.
        כמובן שהנושאים הביקורתיים חשובים לעניין אבל לא להסתפק רק בהם וב"שעשוע" שנובע מהם.

        בקיצור, מי ששונא שישנא, זה הכי בסדר וברור ומקובל, פשוט הצעתי שלא אנשים כאלו יכתבו טורים על שנוא נפשם וקבוצתו.

        אם היה כותב את הטור על הלוחמים, שונא שלהם או של קרי, הטור היה נראה אחרת לגמרי.
        זה לא קרה וטוב שכך.

        1. לנוכח התגובה שלך חזרתי שוב לקרוא את הפריוויו.
          .
          מסכים שהיו שם הרבה ירידות על הלייקרס, אבל גם ניתנו מחמאות רבות והערכות חיוביות – גם לקבוצה ולהישגיה האפשריים, וגם לשחקנים ספציפיים כולל לברון ודייויס. כך ששוב, לטעמי, ההגדרה של הפוסט כ"הייטרי" היא סובייקטיבית.
          .
          גם בעניין המקצועי נכתב לא מעט – התייחסות לשחקנים ספציפיים ולהרכבים שונים הן בהתקפה והן בהגנה, ניתוח האפשרות לפציעות, שאלות בנוגע להיררכיה, הבדלה בין העונה הסדירה לבין הפלייאוף ועוד. כך שאני לא חושב שאפשר לומר שהוא לא היה מקצועי. אפשר לטעון שהנימה הכללית הסיחה את הדעת מהדיון המקצועי או לא תרמה לו, אבל זה לא היה טור שכולו בדיחות או ירידות וללא כדורסל.
          .
          באופן כללי יותר, אני לא חושב שאפשר לצפות מכל הכותבים להיות "סטריליים" כל הזמן, ולכן גם לא צריך להתרגש מנימה כזו או אחרת, אלא, לטעמי, פשוט להגיב לגופו של עניין – אם הקורא לא מסכים בנוגע לתחזית, לרוסטר, לשחקנים ספציפיים, או כל דבר אחר, הוא מוזמן להגיב בהתאם או לכתוב פוסט יעודי כתשובה, ולפרוס את טיעוניו. לדעתי זה מועיל יותר מאשר להלין על סגנונו ודעותיו של כותב כזה או אחר.

          1. איזה חמוד אתה שהלכת לקרוא את הטור שוב 🤗 (לא בציניות).
            כפי שכתבת היו שם כל מיני דברים כולל מקצועיים וכמו שכתבת "אפשר לטעון שהנימה הכללית הסיחה את הדעת מהדיון המקצועי או לא תרמה לו" רק אמרתי שאפשר לתת לאדם יוצר נייטרלי לכתוב טור שמטרתו היא להיות מקצועית נטו.
            עובדה שיש כאן טור על הלוחמים (ויש מלא דברים לא טובים ונלוזים לכתוב עליהם) שהוא מאוד מקצועי, נטו אובייקטיבי ובלי שום הערות רבות ש"מסיכות את הדעת".
            רק זו הייתה הצעתי. זה הכל.
            הטור על הלייקרס, איך שלא תסובב אותו, מלא בדעה אישית שלילית ולכן מחסיר הרבה ו"מסית" את תשומת הלב.
            בוא נתקדם ונאחל, לעצמי לפחות, שהטורים על הלייקרס (המקצועיים לפחות) יכתבו בידי אובייקטיבים ולא כאלו שמקדשים את שנאת לברון.

        2. ביקרתי את דוראנט בווריורס אלף פעמים גם באתר הזה. מכריי יודעים שאני חסיד גדול של כדורסל רומנטי וזורם. כשדוראנט הובא הקבוצה השתפרה והרומנטיקה נעלמה. הייתי בכיף לוקח אליפות אחת בלעדיו על פני שתיים איתו

        3. ארז,
          הערה קטנה אחת לא מקצועית. אין דבר כזה אובייקטיבי. קמתי בבוקר וצחצחתי שיניים, כבר הייתי סובייקטיבי: איזו משחה? עם מי פה? לפני הקפה?
          בטח לגבי סקירה מקצועית של קבוצה באתר חובבים (או מקצועי). הסקירה היא אוסף הרשמים, חוויות ודיעות של הכותב. לכן, בהכרח היא תהיה סובייקטיבית. כמו גם תגובה זאת.

    2. כמו שלהבדיל, גזען לעולם לא יודה שהוא כזה, ושמרן לרוב לא יאדה – גם הייטר לרוב יכחיש. צריך חקלף את זה. בעובדות. בביטויים. בחוסר אובייקטיביות. וכדומה.
      טרכטמן הוא בלא עוררין הייטר של לברון, והקדשתי לכך תגובה ארוכה ומושקעת לא מאוד מזמן, עם הוכחות בכתובים. כאז כן עתה, כמה מחיילי צבא ההייטרים בא לעזרתו והכחיש. דבר המדבר בעד עצמו.
      בקיצור ארז, אתה צודק אבל לא נראה שזה ישתנה. לא כל עוד סרגל הלגיטימיות בהופס מתוחם על ידי שירי שינאה ללברון, קללות, טינופת שיקוץ, גורילה וכו. זה שם המשחק אצל החברה. אנשים מבוגרים שחוזרים על אותן בדיחות אנאליות על לפלופ. לכן סתם הייטריזם במסווה של ניתוח, לגמרי לג'יט פה.

      1. ולסבר את העין. טרכטמן כתב פוסט ארוך, עם מתודולוגיה מופרכת על פניה, מלאת תמיהות, שהובילה להגדלת אליליו מגולדן סטייט, ולהקטנת לברון. אלא מה.
        אני הגבתי, וזה מדבר בעד עצמו. מוזמן לעקוב אחר כל תגובותי, ובמיוחד 9.1.1
        http://www.hoops.co.il/?p=165370

    3. מסכים.
      .
      הייטר לא הייטר היה יותר נחמד שמישהו אחר היה כותב את פריוויו הלייקרס ולא מישהו שברור שרוצה בכישולנם.
      .

      אין ספק שהמגמה באתר היא נגד לברון לא צריך להיתמם בנושא זה סתם מביך.. , מאידך תמיד אפשר לנהל דיון אינטילגנטי בנושא עם הרבה מהמשתמשים.

      1. בדיוק מה שאני חושב.
        טור מקצועי צריך להישאר מקצועי.
        כאוהד לברון וכנגזרת מכך של הלייקרס, חיכיתי לטור הזה וממש ממש התאכזבתי לקרוא אותו.
        שום דבר מקצועי חוץ מלדרוך על כל השחקנים, המערכת וכל מה שקשור ללייקרס.

        אאלץ להמתין לטור שייכתב בנושא בוואלא ספורט, שם הכתבים הינם אנשי מקצוע מאוזנים הרבה יותר.
        אני יודע שיש כאן אנשים בעלי ידע עצום ואולי אף גדול יותר מכתבי וואללא וחבל שזה לא בא יותר לידי ביטוי.

        1. הייה משוכנע שגם פה יש כמה, אבל משום מה כמעט תמיד זה עובר לידי ההייטרים (קראת למשל את סדרת "הקבוצות הבלתי נשכחות של העשור האחרון"? בוא נראה תוך כמה דקות תמצא את החוט המשותף לבחירה…). כי זה חלק, כאמור, מהספורט הלאומי שהונצח כאן: לטנף את לברון ג'יימס, ומה שקשור אליו. זה כמו האהלן-אהלן של כניסה לחבר'ה. ילדים בני 18 מתחילים לכתוב פה, ומשננים מייד את המילה, "השיקוץ". אנשים בני 40-50 חושבים שהם משחזרים את עלומיהם, בהצטרפות לשיט הזה. תופעה עלובה, כמו כל מי שמקלל ונוקט באלימות מילולית, שגם גרמה להשחתה של האתר כולו (ככה זה כשפותחים צינור ביוב, קשה לשלוט בו), וכבר גרמה להסתלקות משתתפים טובים מאוד למקומות אחרים. לכן דווקא, נוכחותך חיונית.

          1. ושוב, לסבר את העין, מדגם אקראי (לא חייב להיכנס, כן):

            לברון. היש לך מושג כמה אני שונא אותך?
            http://www.hoops.co.il/?p=25598
            .
            יומן האשך – סולם הדרגות השיקוצי
            http://www.hoops.co.il/?p=151468
            .
            האשך הטמיר מדבר על לברון אצל ד"ר חליל
            http://www.hoops.co.il/?p=45260
            .
            מילון "ללל" המלא
            http://www.hoops.co.il/?p=125169.
            .
            יומן האשך – עוד בוקר יפה עולה בכפר לל"ל
            http://www.hoops.co.il/?p=97537
            .
            סיפורי אבו-נימר
            http://www.hoops.co.il/?p=104347
            .
            תיאוריית קונספירציה – מבצע "עזרה ללברון"?
            http://www.hoops.co.il/?p=160792
            .
            איך למדתי להפסיק לדאוג ולאהוב את לברון
            http://www.hoops.co.il/?p=67861
            .
            שאלון קבלה ל-ללל
            http://www.hoops.co.il/?p=59970
            .
            ישיבת ללל מיוחדת בעקבות הטרייד הגדול
            http://www.hoops.co.il/?p=103702
            .
            יומן האשך – מפגש עם מעריצים + המלצת אכילה
            http://www.hoops.co.il/?p=76118
            .
            יומן האשך – האשך יוצא מהמגירה
            http://www.hoops.co.il/?p=68168
            .
            מאור כהן שר לברון – פרחי הרע
            http://www.hoops.co.il/?p=69209
            .
            בחן את עצמך – האם אתה חומר לל"ל אמיתי?
            http://www.hoops.co.il/?p=97413

          2. לסבר את העין, העברתי מעל מדגם אקראי, של 15 פוסטים מדופלמים של הופס, כולם שינאת לברון לשמם. כנראה יש בעיה עם כ"כ הרבה לינקים, או שגודש הטינופת נדחה אוטומטית… להדגיש: פוסטים של הופס, שעוברים עיניים בוחנות, וכמו שתראה בהמשך – לא חייב – יש רשימת מגיבים לחרא המזוקק הזה, באמת לתת-רמה (לפחות זה היה מצחיק), רובם-ככולם נאנסים להגיד, "גדול, גדול". זו הרוח. לא של כולם. אבל הקיצוני קובע את הרוח השלטת. ומשם לניתוחים מקצועיים, קצרה וטבעית הדרך.

            1. אני מתקשה להאמין שאתה בעצמך מאמין במה שכתבת כאן.
              .
              יש בערך 3-4 שאפשר להגדירם כשונאי לברון ותו לא. רובם מגיבים ולא כותבים.
              .
              המתמטיקה שציינת לא ברורה – 15 פוסטים מתוך כמה? אם נניח ממוצע של 4 ביום, 365 יום בשנה, יוצא 1460 פוסטים בשנה, כלומר גם אם מצאת 15 כאלה בשנה האחרונה הם אחוז אחד ויחיד מכלל הפוסטים.
              .
              כך שלהגדיר את כל הופס כאתר שנאה ללברון זו הצגה שגויה ומטעה, יש שיאמרו אפילו נגועה בהייטריות
              😉

            2. וואו stam לקחת את זה הרבה יותר רחוק ממה שזה באמת. בפראפרזה זה מזכיר לי קצת את ביבי מדבר על השטות של המצלמות בקלפיות כאילו מדובר לפחות בדיון על לצאת למלחמה או לא… קצת פרופורציות לא יזיקו לך. טרכטמן כתב מצוין לדעתי ואני לפחות מעדיף כתיבה עם ״קריצה״ מאשר כתיבה חלבית וסטרילית (סורי erez). לא נראה לי שטרכטמן צריך פה עזרה או ״הגנה״ ממישהו אבל התגובות האובססיביות שלך יוצרות פה אווירה לא נעימה וחבל כי כשאתה כבר כותב לגופם של דברים רואים שיש לך המון ידע. ומשפט אחד אחרון – כאן זה לא וואלה או אתר ספורט מכובס אחר והטיזינג והביקורת המוקצנת וההומוריסטית לעיתים היא מה שגורם לי לפחות להכנס ולקרוא וגם להגיב. מי שזה מפריע או שפשוט קשה לו עם סרקזם ושפה לא מכובסת צריך לבלוע את זה כמו שאני בולע דעות של אחרים שלא מוצאות חן בעיני. שנה טובה

            3. מאנו ושות', די להביך את עצמכם. כמו במקרה קלינטון – לפעמים החיפוי, הטיוח וההיתממות, גרועים מהמעשה עצמו.
              כל ילד שמגיע לפה ליום וחצי רואה את כמויות השנאה, הפוסטים, השירים, המשחקים, התיעוב שנוזל מכל פינה, בתור איזה מין "קטע" מטומטם, כלפי לברון ג'יימס. ערימות ערימות של רפש, ברמה מאוד נמוכה. מה קרה, מישהו סופסוף מדליק את הפנס? שם לכם מראה בפרצוף? תאמין לי, אני חס. אפשר ללכת, אחד לאחד, משפטים של כמה מהאנשים פה, שיראו אותם בלי מכנסיים. דברים שהם בחיים לא יגידו ליד אמא, אחות או הבת שלהם. פלוצים בצוותא. חלאס להיתממות.
              תבינו שהרוח המטומטמת הזו כבר הרסה את הופס. כמעט כל השכבה האיכותית של הכותבים והמגיבים פה (למעט בודדים, בראשם, גיא וגילרי, שנשארים נאמנים מסיבותיהם), לקחו רגליים ועזבו, כי כמה אפשר להתאמץ ולהשקיע ולנסות לפתח דיון, כשמנגד זה כל הזמן, חרא על הפרצוף, הפלצתי על לברון הבוקר? כמה? כולם, מתן גילור, ניב שכטר, יאיר זעפרני, דובי עופר, מידן, סער, שי, אני בוודאי שוכח כמה – למה אתם חושבים הם לא פה? בגלל שלא נוח להיות בבית, שמישהו, מישהם, מרפדים את הריצפה שלו ביריקות. אנשים רוצים, חופש ביטוי וזה, את החופש לקלל – שיירקו בבית שלהם.
              למרבה הצער מנחם נמצא פה בין הפטיש לסדן, ואולי הוא מאמין, ש"זה מה שהצעירים אוהבים", מנחם הוא גם פרובוקטור בעצמו, הכלל הישן עובד: כשאין על מה לכתוב, זרוק את השם לברון, ותן לצרעות לעשות את יתר העבודה. המהומה מובטחת. אז אם הוא מקבל את הרושם ש"שיקוץ" זה הטרנד, וזה הסלנג המגניב, וזה מה-זה-מביא-טראפיק, הוא ייתן לזה במה. אבל זה כמובן עגום, כמו אדם מבוגר שמנסה להיכנס לסקיני ורוד. אלא שמנחם הוא האיש האחרון שאפשר לבוא אליו בטענות, גם הכוח שלו מוגבל, הוא מעוניין לשמור על הקיים ומתפתה לבדחנים הכפייתיים האלה; ובכלל, גם אני ממשיך להתארח אצלו, כי זה המקום מס' 1 ל-NBA ובכלל. בינתיים.
              תפסיקו להיתמם, זה קודם כל. רוצים להמשיך לדון בזה? לא כדאי, באמת. אני טוב בטיעונים ובעובדות. זה רק קצה המזלג. ואתם יודעים שמה שאני כותב הוא אפס קצהו.
              אז ככה זה: מתחילים לקלל, השפה הרשמית הופכת להיות קקה-פיפי, ביחד עם רוח גבית והצטרפות מעושה של, "גדול, מבריק, נהדר" (אתם אשכרה לא מרגישים פתטיים להחמיא לבדיחות שילד בן 4 מתבייש בהן?) – אז ההייטריזם, הכתיבה העלק-פרובוקטיבית, המוטה, המשוחדת, העוינת, החמוצה כל כך – תשתלט על יתר חלקי האתר. רוצים להתחיל לנקות, תנקו. לא רוצים, מפעם לפעם תקבלו תזכורת,. ולי ממש לא איכפת איך תכנו אותה. אני מזמן לא מתרגש ממשהו שמישהו כותב.

            4. וואו. קצת איבדתי אותך. שנה טובה

            5. תשמע חבר זה פשוט הזוי. היות ואני מחזיק ממך כאדם אינטיליגנט אז זה הופך את כל הסיפור הזה לעוד יותר הזוי.
              .
              בוא נתחיל מזה שהאנשים שעזבו (גילוי נאות – מבאס מאוד. המוצ"ש של זעפרני שממנו למדתי היסטוריה, המומי שמקל על השביזות של יום א' הממים של הקפטן הסקירות המעמיקות של שי, הזרקור של סער, השנינות של דובי, מתן, עידן, איתי אייל. כל אלו חסרים מאוד על אף שבקליק אחד אני מוצא אותם עוד הפעם, אבל זה לא אותו הדבר) אתה מתאר שהם עזבו כי העליבו את לברון? תשמע לא רוצה להיות דרמטי מדי אבל אתה אשכרה משכתב את ההיסטוריה של הקהילה הזו,
              אין לי באמת מושג בדיוק למה החברים הללו עזבו והקימו פינה משלהם – להבנתי המעטה היו לא מעט מתחים בתוך הצוות וזה טבעי בכל סביבה קל וחומר בתוך סביבה שהכל נעשה בה בהתנדבות והיא כל כך תובענית ואינטנסיבית. מה כן? מידן שהיה גם איש צוות וגם עורך היה מראשי אותם אנשים שאתה כל כך מגנה, אז מה מומי גשם למידן לעזוב?
              .
              שיבחת קודם את עידו ואת גיא. היה כאן פעם איזה אחד שהגיב תחת השם פרופ' ז' גילרי ה-iii, והטריל את עידו באופן הכי אישי והכי נמוך שאפשר. בוא אני אגיד לך מה קרה היה כאן איזה אחד שעידו העיז לשים לו מראה מול הפרצוף, אז אותו אחד נכנס כאן תחת אלף שמות בדויים כולל השם הזה. המזל שלנו שעידו הוא לא אחד שנותן לדברים כאלה להזיז לו. אבל אתה מבין כמה אלימות יש כאן?! אגב אתה מבין שזה שיש עכשיו מערכת שאשכרה צריך להזדהות בה קשורה אליך? (אולי צריך לקרוא אותה על שמך)
              .
              אבל אתה עושה את זה כי אתה יודע שלאף אחד אין כוח להיכנס לעימות איתך כי אחרת המחיר על העימות הזה יכול להיות יקר אז אתה מרשה לעצמך להיכנס כאן באנשים הכי חביבים שיש באתר הזה (מאנו מביא למקום הזה כל כך הרבה אנרגיות חיוביות, כתיבה עמוקה ושנונה, מציע לך אשכרה להיות חלק מן הצוות וגם הוא הופך להיות מושא לחיצים שלך?! או שאף אחד לא חסין מזה ש"ישימו לו מראה" או "יקלפו ממנו את הקליפות")
              .
              בוא אני אשים לך מראה ואקלף כמה קליפות. זה שאתה עוטה על עצמיך את מעטה לוחם הצדק שמנסה להציל את הקהילה הזו – פשוט לא עובד. אז תקרא לילד בשמו – האגרסיות רוצות לצאת ומאחורי המקלדת זה מאוד נוח. אם המקום הזה היה כל כך רע כבר היית עוזב. אם היית באמת רוצה לתרום כבר היית עושה את זה מזמן (לא חסר לך ידע בזה אני בטוח – גם לא חסר לך יכולת לעבד את הידע הזה על מנת לתרום למקום הזה), כרגע אתה סתם בריון קורבני שמזכיר לי מאוד את "הצל"
              .
              אני יכול להמשיך עוד המון רק תראה סימן ואני בעניין.

            6. חברים, אני חושב שפה כל הדיון הוא על טעם ועל ריח בלבד.
              אני לא מרבה להגיב פה באתר, אבל קורא קבוע שלו כבר שנים. אני מעריך מאוד את כל הכותבים וגם ובעיקר את כל המגיבים, כי לדעתי הרבה פעמים למרות הכתבות המעמיקות, המקצועיות (וגם השנונות, זה מאוד חשוב) הערך הכי גדול זה הדיון המקצועי והמעמיק בתגובות.
              אני לא העלתי מעולם אף פוסט, ולא מחובר לאף "מחנה" שאוהב/שונא שחקן/קבוצה מסויימים.
              הנקודה שאני רוצה לומר פה היא: היופי באתר הזה בעייני הוא שהוא פתוח לכל אחד לכתוב את הדעה שלו, בין אם בכתבה ובין אם בתגובה. ריבוי הדעות והשוני פה, בין קבוצה גדולה של אנשים שמאוחדת באהבה לספורט ולליגה, זה כל העניין. כל המריבות והעזיבות פה תמיד היו תמוהות בעיניי, ותמיד כולם מפסידים מזה.
              אז לכל המשתתפים בשירשור הזה, אני מאוד שמח לקרוא את התגובות של כולם, ואני בטוח שכך גם רוב המבקרים באתר. השירשור התחיל במספר תגובות חשובות ולגיטימיות ביותר, אבל משם הוא המשיך לכיוון הלא נכון.
              שתהיה שנה טובה לכולנו, ושנחזור להתרכז בספורט ובכל האמוציות שהוא מעורר, אבל נעצור בזה. שנה טובה!

  5. תודה רבה נמרוד.
    .
    יש הרבה מאוד נעלמים במשוואה השנה עברת בערך על כולם. לדעתי החזרה לעמדת האנדרדוג – העמדה היותר טבעית עבורם תתן דחיפה חיובית. כבונה שיטה קר הוא טופ 5 בליגה אם לא למעלה מזה ולכן אני נוטה יותר לחשוב שזה יותר קרוב לאופטימי.

  6. אחלה טור ותודה לפני הכל
    ==
    קרי הולך להפציץ השנה ולחזור אל שמחת המשחק
    ==
    שכבתה בצילו הארוך והרגשני של דוראנט
    ==
    ואם אכן קליי יחזור בזמן
    ==
    זו תהיה קבוצה ששוב כיף לצפות בה

  7. פריוויו מצוין תודה רבה נמרוד.
    .
    אחת הקבוצות המעניינות בליגה העונה, אם לא ה…
    .
    קר, כמעט לראשונה, מקבל קבוצה כמעט "רגילה", וצריך לבנות אותה. אני מאמין שיצליח, גם בגלל שהוא בחור רציני, גם בגלל התרבות הארגונית, וגם בגלל שבדרך כלל גולדן פוגעים יפה בדראפט.
    .
    אם לא יהיו פציעות מיוחדות (כן סטף, אני מסתכל עליך) וקליי יחזור במצב סביר יעשו פלייאוף בלי ביתיות, ואף אחד לא ירצה לפגוש אותם בסיבוב הראשון, אבל יעברו סיבוב אחד לכל היותר.
    .
    אני לא בטוח שכדאי להטריד את ראסל באמצע העונה, זה יחייב שוב בניה מחדש. אז אם לא תהיה איזו עסקה שאי אפשר לסרב לה יתכן שנראה אותו זז רק בקיץ הבא.
    .
    #עוקב בעניין

  8. תודה נמרוד על הפריוויו הנפלא. לדעתי סטף וגרין יבואו דווקא במוד להוכיח שלא הכל בזכות דוראנט, סטף יכול להיות מועמד ל-MVP העונה וכאשר גרין מגיע במוד להוכיח לרוב זה מוציא ממנו הרבה מאוד. פלייאוף ממקומות 6-8 וסיכוי לעבור סיבוב תלוי בחזרה של קליי.
    אני חושב שקר יוכיח למי שמפקפק שהוא לא רק מאמן מצליח של כוכבים ומגיעה מילה טובה בעיניי למאיירס שבהתחשב בנסיבות ואפס גמישות כמעט עשה עבודה לא רעה בכלל הקיץ…

  9. תודה נמרוד אחלה פריוויו
    אם הם ישארו בריאים וקליי יחזור בזמן וטוב אף אחד לא ירצה לפגוש אותם בפלייאוף, הימור שלי יסיימו תעונה הסדירה 4-6 במערב ויגיעו לגמר מערב נגד הקליפרס ושם מי שיהיה יותר בריא ינצח

  10. צריך לזכור כמה דברים. 1 סטף קרי עדיין אחד משלושת השחקנים הטובים בעולם. בפליאוף גולדן סטייט לא הייתה רחוקה מאליפות למרות כל הפציעות ( דוראנט קליי קאזינס לוני ועוד) . 2 השילוב של גרין תומפסון קרי הביא אליפות ללא דוראנט והוסיפו להם את ראסל. 3 הלוחמים הסתדרו לא רע בלי דוראנט לעומת זאת ללא קרי ממש לא. לדעתי נראה אותם רצים למקומות 3_4 במערב אל תשכחו שיוסטון לייקרס ולקליפרס יקח יותר זמן להתחבר מהם. אל תדאגי קרי וגרין יבואו רעבים להוכיח שהם עדיין רלוונטיים קרי יכול להוביל אותם מאוד רחוק.

  11. קבוצה עם מנעד גדול בגזרת העתידות
    אחלה ניתוח
    מקווהשקרי עבד על הקליעה ל 3 מעבר לקו החצי. זה ירווח את המשחק
    🙂

  12. זו קבוצה מאד דלילה מאחורי הכוכבים אבל בשיטה של הווריורס הם ימצאו דרכים לבוא לידי ביטוי. השאלה המרכזית היא השתלבותו או העדרה של דאנג'לו ראסל. גם מקצועית וגם חברתית. איך הוא יגיב אחרי השטיפה הפומבית הראשונה מדריימונד גרין? עד כמה יבוא לידי ביטוי בשיטת המשחק של קר? אפשר להניח שהתשובות לשאלות הנ"ל יקבעו את הכיוון העתידי של הווריורס לא רק העונה.
    בכל מקרה הווריורס לא בדרך להיות קונטנדרים העונה אבל בהחלט היעדרות מהפלייאוף בהיעדר פציעות משמעותיות תהיה הפתעה .

  13. תודה נמרוד, יופי של פריוויו. אני חושב שזאת סוג של עונת מעבר בשבילם – הרבה שחקנים עם פוטנציאל (לא גבוה) כשחלקם יכולים להיות רול פליירס בקבוצת העתיד, כשקליי יהיה בריא לחלוטין. השנה קשה לי לראות אותם עוברים סיבוב אם תומפסון לא חוזר בכושר מלא, והעונה תתמקד בשילוב של ראסל במערכת. מקום 5-8 ויעשו הרבה בעיות בסיבוב הראשון, אבל לדעתי לא יעברו את אחת הלוס אנג'לסיות או אפילו את יוטה כי אין להם מספיק שחקנים טובים כרגע. ההגנה מאוד מדאיגה כשאלפונזו מקיני שחקן ההגנה הטוב ביותר שלהם שהוא לא פ"פ או סנטר קשה להצליח, למרות שההתקפה יכולה להיות אדירה. פגעת בול בנקודה של הרעב.

  14. תודה על הפריוויו המקצועי שנותן זוויות ראיה מעמיקות על ההרכב והסגל.
    לדעתי יעשו פלייאוף ויתנו סידרה איכותית או אפילו 2. בעונה הבאה הגמישות בשכר תחזור ובינתיים ירוויחו שחקן או שניים לרוטציה.
    אשמח בהמשך להעמקה לגבי הלייקרס, הרכבים, הגנתי, התקפי, הצעות לטריידים וחיזוקים רלוונטיים. קבוצה מסקרנת

  15. אני ממש לא מקבל את התמה הזו שהם שבעים. הרושם שלי מהתבטאויות של סטף דריימונד וקליי שיש להם המון מה להוכיח. למעשה להזכיר לכולם שלפני דוראנט הם סיימו 73-9. נכון היה אז בוגוט איגי ליוניגסטון מתפקד וגם בארנס ספייטס ובארבוסה, ועכשיו יש להם מחליפים שלכולם יש המון מה להוכיח.

    1. מסכים איתך.
      חושב שהשנה יהיו יותר רעבים מכל השנים האחרונות.
      כולם שם, ללא יוצא מן הכלל, אפילו שהם לכאורה לא צריכים להוכיח כלום, מרגישים שהם צריכים להוכיח הכל.
      לא קונה אמירות של "לא צריכים כבר להוכיח".
      אני חושב שמעולם לא הייתה אלופה שהיה לה עוד כל כל הרבה מה להוכיח.

    2. קודם כל לפי התגובות במהלך הקיץ, הם ממש לא שבעים.
      ועדיין, בשלוש שנים האחרונות החבר'ה האלה נחו במהלך העונה הסדירה, גם מבחינת כמות משחקים וגם במהלך משחקים.
      השנה אין להם את הפריבילגיה הזאת. ואני מדבר בעיקר על קרי וגרין שיצטרכו לסחוב את הקבוצה כל ערב. אז אמנם יש לשניהם הרבה מה להוכיח, אבל אחרי חמש שנים אינטנסיביות וגם ככה לסטף יש נטייה להיפצע, בוא נראה האם יכולים להביא באמת את היכולת שלהם ערב ערב לאורך כל המשחק לאורך 82 משחקים. זה אגב מה שסטף אמר שיקרה, עכשיו בוא נראה את מבחן התוצאה.
      וזה לא יהיה יותר קל שפתאום יהיה איזה משברון, ולא יהיה דוראנט להישען עליו, או קליי עם איזה ערב קליעה, או איגי ושון המנוסים. יהיו מסביב חבורה של צעירים , או חבר'ה שעדיין לא מצאו את מקומם בליגה, שיתסכלו לעבר קרי וגרין בתקווה שימשכו אותם. אז יהיה המבחן

  16. מסכים איתך.
    חושב שהשנה יהיו יותר רעבים מכל השנים האחרונות.
    כולם שם, ללא יוצא מן הכלל, אפילו שהם לכאורה לא צריכים להוכיח כלום, מרגישים שהם צריכים להוכיח הכל.
    לא קונה אמירות של "לא צריכים כבר להוכיח".
    אני חושב שמעולם לא הייתה אלופה שהיה לה עוד כל כל הרבה מה להוכיח.

  17. פריוויו מצוין נמרוד.
    אני חושב שהשאלה של הרעב היא בהחלט שאלה מרכזית.

    אם הם יגיעו לעונה הזו משוחררים מדי ובהרגשה של "את שלנו עשינו" (והם בהחלט עשו!), זה עלול לעלות להם ביוקר כי המערב צפוי להיות תחרותי.

    נצטרך פשוט לחכות לראות אותם, כי הם תעלומה עבורי.
    יכולים להעביר מצד אחד עונה פיננסית ולסיים מחוץ לפלייאוף תוך מנוחה מלאה לקליי (וגם מנוחה לקרי וגרין), ומצד שני זו קבוצה שעוד יכולה לקחת אליפות

          1. שכחתי מהם…האמת הימור מושכל , התחזקו הקיץ ויחד עם הגדילה של פוקס ובאגלי בהחלט הגיע זמנם לחזור לפלייאוף…

  18. תודה נמרוד. טור מצויין.
    אמנם הם כבר לא אלופים, אבל עדיין אלופי המערב ובאים עם הרגשה שעד שלא יכו בהם הם עדיין הטובים במערב. ככה זה עם אלופים: אתה צריך להכות בהם ולהורידם על הברכיים, ואיש עדיין לא עשה זאת. לעולם אסור לזלזל בלב של אלופים כמו הווריורס.

  19. סתם תהייה לגבי סטיב קר שלדעתי לא מוצתה כאן.. בעיניי הוא גם סימן שאלה.. עם כל הכבוד לטבעות שלו, הוא אימן בשנים האחרונות קבוצה היסטורית, ובשלוש השנים האחרונות כנראה את אחת משלוש הקבוצות הכי טובות בהיסטוריה. לדעתי יהיה מעניין לראות כיצד הוא מאמן קבוצה נורמלית

  20. יופי של פריוויו והמון תודות.
    איש המפתח של גולדן הוא.. סטיב קר. הוא הוכיח שהוא מוח כדורסל ענק ומאמן מצויין (לא חף משגיאות). הוא בנה פרנצייז' היסטורי שכמוהו לא היה מאז ימי רד אורבך והסלטיקס בשנות ה-60 (טוב, אולי שיקגו של מייקל).
    האתגרים שלו בשנה הבאה לשמור את סטף וגרין בריאים ורעבים. לפתח את משחק הפיק אנד רול של הקבוצה לכיוונים חדשים, ליצור קו אחורי בר הגנה ( או לפחות לא בושה) ועמדה מס' 5 מתפקדת.
    בשום פנים לא להחזיר את קליי מוקדם מדי, גם במחיר של עונה אבודה. אני מקווה שהשיעור עם דוראנט, קאזינס ואפילו קליי עצמו נלמד היטב.
    אם הלוחמים יתנהלו נכון, זאת תהיה עונת פליאוף והדחה בסיבוב ראשון (גג שני) עם רווח עצום לשנים הבאות. יש הזדמנות לבנייה מחדש בלי להיכנס לעונת טנקינג או הגרלת לוטרי.
    הנהלת הלוחמים כבר הראתה כמה הם טובים בלבנות פרנצייז' פעם אחת. הם יעשו זאת שוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט