הקבוצות שתכשלנה העונה / אשך טמיר המקורי

בעבר, כתבתי על הקבוצות שנכשלו לאחר הפלייאוף האחרון, ומה באפשרותן לעשות בהמשך.

אבל עכשיו אני במצב רוח מריר ומרושע, ולכן לא אדבר בדיעבד, ולא אנסה לתת עצות – פשוט אתן את הרשימה שלי לעונה הקרובה, לקבוצות שייכשלו כישלון חרוץ, ואשתדל לרדת עליהן כמה שיותר.

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אז גיפים שווים חוזה מקסימום.
לכן, ניעזר בהם להמחשת המצב העגום של הקבוצות הנ"ל.

אומרים גם שלהצלחה אבות רבים, אבל הכישלון הוא יתום. במקרה שלנו נראה שלא כך הדבר, והקבוצות אשר נסקור אבות רבים להן, שונים ומשונים.
ממש כמו האב הזה, לדוגמא:

חפש את החיבוק במקום אחר, ילד. אולי אצל אמא

הכישלונות של הקבוצות בכתבה צפויים וברורים, ואין לי שום ספק לגביהם.
ולכן אין טעם להשתהות ולהכביר בהקדמות, בהרחבות ובדאחקות.
לפיכך, הבה נמהר לקראתן ונתחיל ללא שהיות נוספות את הרשימה.

הכישלון ברור וצפוי, לכן עדיף כבר למהר לקראתו בצעד קל

1. ניו-יורק ניקס

מכיוון שזו חוכמה קטנה מאוד לצחוק על הניקס, הבה נתחיל איתם ונגמור עם זה.

הניקס סיימו את העונה שעברה במקום האחרון בליגה.
הם איבדו במהלכה את כוכבם הצעיר ופני הפרנצ'ייז שאחרי כרמלו, האטרייה הלטבית.
האטרייה החליטה, ובצדק, שאין עתיד בתפוח הרקוב וחיפשה שדות ירוקים יותר.
הניקס קיבלו תמורתה את דניס סמית' ג'וניור, חוזים נגמרים ובחירות עתידיות שיוכלו לחרבן.

ה"זכייה" העיקרית שלהם מהטרייד – הדביל המקפץ מדאלאס אשר כשל לשחק עם אחד השחקנים הנוחים ביותר למשחק – לוקה דונצ'יץ' – נוצק כנראה בדמותו של ראסל ווסטבריק (רק בלי התשוקה והאינטנסיביות).
הוא בגובה מטר ומתכופף כשעובר במשקוף שני מטר.
הוא מאלה שחושבים שאם הם יכולים לקפץ ולהטביע אז הם כוכבי כדורסל.
בפועל, הוא צעיר יהיר ולא מחובר למציאות, עם קליעה חשודה וקבלת החלטות מורשעת.

הוא כמובן לא עזר לשפר את הקבוצה מאז שהגיע, ולזכותו יצוין שבעלי הקבוצה עשו הכל כדי לעזור לו לסיים במקום האחרון – למשל קנטר, שנתן מספרים יפים, התלונן שהוא לא משחק כדי שהקבוצה תוכל להסריח, ומיד נזרק מהקבוצה, רק כדי להגיע לפורטלנד ולתת להם חיזוק משמעותי לקראת הפלייאוף.

הניקס הצליחו במשימתם העיקרית לקראת הקיץ וסיימו, כאמור, במקום האחרון, מתוך כוונה גמורה לזמן את זאיון וויליאמסון לקבוצה בכוח הרצון והמחשבה, כשברשותם עוד 2 מקומות לשחקני מקס, הצפויים להיות דוראנט וקיירי.

את הסוף של הבדיחה אתם כבר יודעים – הם נכשלו גם בזה, קיבלו את הבחירה השלישית (אר.ג'יי בארט), וכמובן שהכוכבים לא ספרו אותם בפרי אייג'נטסי ולא רק זאת – שני הדובדבנים הגיעו ליריבה העירונית.

נכשלו בהכל – גם מקום אחרון, גם לא ציון, גם לא דוראנט וקיירי

בצר להם התנחמו הניקס באגירת אסופה של שחקנים בינוניים על חוזים בינוניים, והתרכזו בעמדת ה-PF, אולי מתוך ראיית הנולד שזו המהפכה הבאה בליגה אחרי מהפכת השלשות.

או שאולי הם עושים הכל כדי להסריח שוב ושלא לאפשר למאמן הקבוצה, דייוויד פיזדייל, להצליח להעמיד הרכב הגיוני.

כך או כך – לניקס רוסטר מחורבן, מלא שחקנים בינוניים על אותה עמדה, וטרנים גמורים, וצעירים חשודים כמו סמית' וקווין נוקס.

הקבוצה מועמדת שוב להיות הראשונה – מהסוף.
גם זה משהו.

הניקס. ברור להם שהם הולכים להיכשל, אז הם החליטו פשוט לא לנסות ולקבל את זה.

2. פיניקס סאקס

ונעבור לאסקופה הנדרסת מהמערב.

פיניקס אמנם סיימו עם מאזן טוב משל הניקס, אבל אחרונים בקונפרנס שלהם, בפער עצום מהבאה בתור דאלאס – 19 ניצחונות לפיניקס, 33 לזו שאחריה.

עם מאמן חדש, שרק זכה ביורובאסקט עם סלובניה, עם הבחירה מס' 1 בדראפט, דיאנדרה אייטון, עם החתמה מפוצצת בדמות הסופרסטאר טרבור אריזה, ועם שמות נוצצים רבים בסגל כמו דראגן בנדר ואייזיאה כנען – הסאנס התכוננו להסתער על המערב.

שנה אחרי – ופיניקס באותו מקום מוכר – מקום אחרון.
עם מאמן חדש. וחלומות חדשים. (באספמיה)
הקבוצה נראתה נורא, לא תחרותית ממש במהלך העונה החולפת.
בוקר נוסה כרכז.
אייטון, התקווה הגדולה, נראה כשחקן בעל כישורים טכניים נחמדים, אך לחלוטין נטול ד.נ.א של סנטר.
הוא חסר נוכחות בשני הצדדים, מין יורם וילד טוב מדי כזה, בעל עבודת רגליים נוראית, הגנה חסרת מושג, וקשיחות של כרית נוצות.

הפעמים היחידות שפיניקס עוד איכשהו נראתה בעניינים, זה היה עם ראשון הולמס ב-5, סנטר מוגבל מבחינת כישרון אבל הפוך לגמרי מאייטון מבחינת האופי, הקשיחות והאנרגיה.

נראה כי לא רק אני ראיתי את זה, ולאחרונה שמענו דיווחים על כך שפיניקס תנסה לשחק איתו ב-4, ושזו העמדה המועדפת על ילד המרגרינה.

הסגל אמנם התחזק מעט בהשוואה לעונה שעברה, עם ביינס היציב בסנטר, סאריץ' וקמינסקי ב-4, ובעיקר רוביו ב-1 שסוף סוף יביא איתו סדר וארגון למשחק ההתקפה – אבל כשכל הקבוצות מעליה התחזקו יותר, ועל הקווים מונטי וויליאמס אשר לא הראה גדולות ונצורות בעבר, אין שום סיבה שפיניקס תשפר את מעמדה בעונה הקרובה כשטיח של המערב.

היא תמשיך להיכשל ותעשה ניסיונות נטולי כל משמעות תחרותית כ"אייטון הפאואר פורוורד" (איך בדיוק הוא ישמור על מספרי 4??), סרט המשך לקומדיה "בוקר הרכז" מהעונה שעברה.

שינויי הרוסטר של פיניקס במהלך העונה שעברה
פיניקס, השנה, חושבת שהיא כבר יצאה מהזבל אבל מגלה את האמת המרה

3. הלייקרס

הרעש והצלצולים של הגעת לברון בעונה שעברה הסתיימו בקול נפיחה דקה.

הריח בחדר ההלבשה, בהתאם, לא היה משהו.

הארכי-נבל השלים את ההשתלטות שלו על הקבוצה, נפטר מאוחר-אך-עדיף-מאף-פעם מהמאמן וולטון, השליט את סגנון המשחק האיטי שלו במקום משחק הריצה שאיתו פתחו את העונה, והעניק לכל צעירי הקבוצה את נשיקת הסוהרסן יונקת-החיים.

כמו שמדברים על הלייקרס עכשיו, כך דיברו עליה גם עונה שעברה.

כמו שקרה עונה שעברה – התרסקות קולוסאלית – כך יקרה השנה.

הסיבות הן רבות, וכל מה שצריך זה להביט בקבוצה הזו בעין מפוקחת בלי להתחשב במה שהיו פעם הפרנצ'ייז או לברון.

הבעיות בארגון מתחילות מלמעלה – ההנהלה מבורדקת ומושכת לכיוונים שונים. ג'יני כנראה שונאת את לברון אבל נאלצת לבלוע את הצפרדע כי אין לה ברירה.
אבל היא לא מוכנה להראות לו שלקח ממנה את הקבוצה לחלוטין, אז היא הכניסה לו מאמן שהכי לא מתאים למידותיו – לבן, חנון, יבשושי ומאמן התקפה גרוע.

לברון רצה את הבובה הישנה והמוכרת – טיי לו, שתיתן לו להריץ את המשחק כרצונו. היא גם בצבע הנכון, ויודעת כבר את נחת רגלו של המלך.
אבל הלייקרס נשארו קירחים מכאן ומכאן – לא זכו במאמן נורמלי שיוכל לכפות את רצונו ואת שיטת המשחק שלו על לברון, ולא הלכו אול-אין על לברון ונתנו לו את המאמן שרצה.

מה כן עשו? הכינו אליבי לכישלון בדמותו של ג'ייסון קיד.
עוזר המאמן הנחשי, שטיי לו סירב לקבל ובצדק, ממתין בשקט להזדמנות להכיש, ולעשות את מה שלו עשה לבלאט.
במקרה שהקבוצה תיכשל ("התכוננו להרבה ערבים רעים בהתחלה", אמר אפילו פרנק ווגל לאחרונה), נתחיל לשמוע רינונים מצד "מחנה לברון" שקיד מועדף עליהם, שהוא מקורב הרבה יותר לשחקנים ושהם שומעים גם ככה רק בקולו, ולא בקול המאמן הראשי, שמנסה לשווא לאמן אותם.

ווגל יקבל את המגף, הנחש יתמנה וכבר ראינו למה הוא מסוגל – או יותר נכון למה הוא לא מסוגל (לאמן).

נעבור לסגל הקבוצה – לברון חיכה נואשות לקוואי כדי שיסחוב אותו בשנותיו האחרונות למעלה, בשאיפה לנסות להשיג עוד טבעת בסופר טים.
קוואי עשה להם בית-ספר, חתם ביריבה העירונית כמו שכל הזמן תכנן, והלייקרס נשארו עם סגל מדולל אחרי שנתנו את כל כישרונותיהם תמורת דייוויס, ולאחר שרוב השחקנים החופשיים כבר חתמו במקומות אחרים.

לבסוף, הם הסתפקו במילוי הסגל בשחקנים דוגמת אייברי בראדלי, ג'ראלד דאדלי, דני גרין, ודווייט (לאחר פציעת קאזינס) – וטרנים בינוניים מעבר לשיא שלא מהווים קלף מנצח בשום צורה.
אלה הצטרפו לבינוניות הקיימת מעונה שעברה – רונדו המזדקן, ג'וואל המוגבל בדקות, סטיבנסון והצעיר היחיד עם פוטנציאל שנשאר בסגל – קוזמה.

בראש קבוצת הנדכאים הזו ניצבים הארכי-נבל והגרופי.
הגרופי מעולם לא הראה שהוא מסוגל לסחוב קבוצה להישגים. הוא כן הראה שהוא מאוד פציע, וגם שהוא תינוק בכיין ומפונק כשכבר הצהיר שאינו מעוניין לשחק ב-5, אלא רק ב-4.
הארכי-נבל הראה כבר בעונה שעברה שהוא צל של השחקן שהיה.
לקט הלהיטים בשאקטין א-פול, ה"פלייאוף מוד" המגוחך שלו, חוסר יכולתו להכריע משחקים ולסחוב את הקבוצה וההגנה הלא קיימת כבר הודגמו היטב בעונה שעברה.
הוא has been, ראשו כבר לא בכדורסל, והוא מנסה לשמור על עצמו רלוונטי עם הצהרות ופוזות בעונותיו האחרונות, כשהוא יודע שאחרי שהפסיד את קוואי, אין לו שום צ'אנס להגיע עד הסוף.

בנוסף, כבר הודיעו בלייקרס שלברון ישמש בפועל כרכז הראשון של הקבוצה…

אני חושב שהקבוצה הזו, שבנויה רע מלמעלה עד למטה, מההנהלה ועד למנהיגה המפוקפק, היא קבוצת סף פלייאוף שבמקרה ותצליח להתברג, תעשה זאת בקושי ותעוף בהדחה מכאיבה בסיבוב הראשון.

אין לה שום קשר לצמרת.
הבלוף ייחשף מהר והעונה תהיה ארוכה ומכאיבה.

הלייקרס. דופקת פוזות של הצלחה אבל תיכשל באופן טוטאלי
הלייקרס – כבר הייתה בטוחה שהיא הולכת לנשוף על העוגה בפגרה ולקבל את קוואי אבל אז הופיעה הקליפרס וכיבתה לה את הנר

4. יוסטון

את סיפורה של יוסטון ניתן לספר בגיפים בלבד:

היה הייתה קבוצה, אשר בנתה את עצמה במשך שנים לעבור את המשוכה – גולדן סטייט.
הם הביאו כוכב נוסף להארדן לאחר שזה לא הצליח לסחוב לבדו, וביחד השניים הגיעו בפול ספיד בעונתם הראשונה יחד, נחושים לעשות זאת ולדלג מעל המשוכה הארורה, בדרך לתואר הנכסף.

אבל זה מה שקרה להם:

אך השניים לא ויתרו, ולאחר עונה שנייה קשה הצליחו לאזור את עצמם, להתכונן לקראת הישורת האחרונה ולקרוא תיגר שוב על המשוכה, כשהם בטוחים שהפעם – הם יעשו את זה!

אבל זה מה שקרה

הקבוצה ראתה כי רע, ועשתה חושבים.
בין השניים התגלעו חיכוכים, ונוצר הכרח לפרק את העסק, לאחר "חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור".
הקבוצה החליטה לעשות מעשה, ולחתוך את הכוכב המזדקן אותו הביאה רק לפני עונתיים כדי להחזיק להארדן את היד, כשחוזהו עודו באיבו.
הם החליטו לזרוק את הזבל, אבל בשל כובד משקלו של החוזה הנוראי, הם נפלו מן הפח אל הפחת.

נפלו מן הפח אל הפחת

הם רק קברו את עצמם עמוק יותר בבור הצואה.
למה לעזאזל זה אמור לעבוד עם ווסטברוק לאחר שזה לא עבד עם פול??

השחקן הכי לא מתאים לשחק עם הארדן, אף יותר מפול – מחזיק יותר בכדור, קלעי שלשות נוראי, בעל נפח זריקות עצום וכולן בניגוד לכיוון המשחק ובמיוחד – הכי לא יעילות שאפשר, בניגוד גמור לאנליטיקס של מורי, ובניגוד גמור לשלוות הנפש של דאנטוני.

הכישלון הוא ברור וגמור.
דבר כזה לא יכול לעבוד.
זה נשמע רומנטי על הנייר, הארדן מתאחד עם חברו מהעבר, השניים יוצאים בהצהרות מרגשות על ויתורים (כמו שהיה עם פול), הפוטנציאל מסנוור את עיני האוהדים!
אבל לא. זאת קטסטרופה בטוחה העומדת להתרסק על ראשם.
דאנטוני, שגם כך מסוכסך עם ההנהלה ונמצא על הקצה, יפוטר במהלך השנה, כשהשאלה היחידה שתישאר פתוחה היא האם זה היה לפני או אחרי השבץ שווסטבריק יגרום לו.

כי ווסטבריק שחקן עקום לחלוטין, ומזמן לא בר תיקון, ואי אפשר לנסוע על גלגל עקום!

כך זה יראה השנה ביוסטון

5. פורטלנד

יש הרבה אשר מאמינים כי פורטלנד עשתה דרך מופלאה בעונה שעברה, כאשר הגיעה לגמר המערב ולהישג השיא של הקבוצה הנוכחית, וכי חסר לה רק עוד פוש קטן לעשות את הקפיצה הבאה.

הם מאוד מחזיקים מלילארד, מאמינים כי מדובר בקבוצה יציבה ורצינית, עם מאמן טוב, וכי לא רק שלא נחלשה מהעונה שעברה – אולי אפילו טיפה התחזקה, עם חסן ווייטסייד ומשלימים כבייזמור במקום אוון טרנר.

אבל אותם אנשים כנראה מאמינים גם בסנטה קלאוס, בהבטחות של ביבי לפני הבחירות, ובכך שזה היה אליהו הנביא שהופיע בהחבא לארוחת החג, לפני שהתיישבו לשולחן, וחיסל את כל החרוסת והקניידלעך.

כי פורטלנד היא ההגדרה של הבינוניות.

יש לה מאמן בינוני להחריד, אשר מאמין בהירו בול, ואשר הנחייתו היחידה בכניסה לרבעים מכריעים היא "בהצלחה".
יש לה סגל בינוני מאוד, אשר נחלש משמעותית עם אובדנם של שחקני הרוטציה טרנר, אמינו, הרקלס, קנטר, וליימן.
טרנר המושמץ היה מצוין בפלייאוף, אמינו והרקלס אולי פישלו, אבל הוכיחו את ערכם בעבר ומביאים קשיחות, ליימן נותן קליעה ולא השתמשו בו מספיק, וקנטר הציל אותם בפלייאוף לאחר פציעתו של נורקיץ'.

מנגד, השחקנים שהובאו – בייזמור, ווייטסייד, טוליבר והזוניה – חלשים משמעותית.
בייזמור היה יעיל בפעם האחרונה ב-2015.
ווייטסייד מקרה ראש ועצלן, אשר לעתים עושה נזק נוראי על המגרש בגישתו השלילית.
טוליבר קלע נחמד אשר לא משנה דבר.
והזוניה? הוא עשה את שלו בחסימה על לברון ויכול לפרוש בשיא.

ה"הישג המופלא" של הקבוצה בעונה שעברה היה מטעה.
קבוצה אחת מבין דנבר הנאיבית, ס"א הצעירה והפצועה, אוק' הטיפשה עם הנגר המתוסכל ופורטלנד – הייתה חייבת להגיע לגמר המערב.
בתחרות הבינוניות הזו הצליחה פורטלנד לנצח.
רק עונה קודם היא הובסה 4-0 בסיבוב הראשון בידי נ"א השישית, לאחר שאיכשהו הצליחה להתברג במקום השלישי בפוטו פיניש, ונראתה נורא, ורק לפני שתי עונות הודחה בקלות בסוויפ שוב בסיבוב הראשון, ע"י גולדן.
גם בגמר המערב האחרון, ערוותה של פורטלנד נחשפה, ויכולתה האמיתית מול יריב רציני ראשון נראתה – והייתה חלשה להחריד – גם על המגרש, וגם בתצוגת האימון של סטוטס.

והעונה, פורטלנד נחלשה, כאמור, בסגל שלה, איבדה עומק, ומנגד כל יריבותיה התחזקו משמעותית (נ"א, דאלאס, סקרמנטו, קליפרס, ס"א בריאה ועוד..).

היא הולכת לפספס את הפלייאוף!

וזאת בדיוק היכולת האמיתית שלה, במשך כל השנים האחרונות.

פורטלנד. עשתה עלייה לצורך ירידה.

לסיום – honourable mentions

נסיים עם עוד קבוצות שייהנו מכישלון העונה, חלק יותר וחלק פחות, בסקירה קצרה ומהירה:

בוסטון. היו בנתיב הנכון ולפתע פספסו אותו לחלוטין.
פילי. הצליחו לג'עג'ע לאורך שנות התהליך ולהתקדם כל פעם קצת, אבל הגיעו לתקרה שלהם בחסות הצוות האוסטרלי ויתקעו בה חזק
שארלוט. שנים רודפים אחרי הזנב של עצמם ולא מגיעים לשומקום. רוזיר במקום קמבה בטח שלא יוציא אותם מהלימבו.
קליבלנד. התדרדרות מתמשכת ללא מעצורים, אבל עם חיוך גדול על הפנים של גילברט
מינסוטה. הביאו את ת'יבודו שיחבוט אותם לרמה הבאה וכמובן שהוא חבט את כל הקבוצה מעבר לצוק
מי עוד הולכת לפספס השנה? תנו דעתכם בתגובות!

אשך טמיר המקורי

was born, sort of living, will die somewhere in the future

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. אשך, אולי תפסיק עם ה-pc, עם הניסוחים המפותלים, עם בחירת המילים הזהירה, ועם הטלת הספק העצמית המתמדת הזו, ותגיד לנו מה אתה באמת חושב על הלייקרס ?
    :-))))
    .
    פוסט רלבנטי ומצחיק.
    .
    מיי טו סנטס:
    .
    פיניקס יכולים להיות לא רעים בכלל, בעיקר עניין של החלטה להחליף דיסקט, ולתת לרוביו את ההגה.
    .
    אני נוטה להסכים איתך בנוגע ליוסטון, אבל יהיה מעניין לראות אם הם יצליחו להוכיח אותנו על טעותנו.

  2. אשך אחד הפוסטים שנהניתי ממנו הכי הרבה, אתה גאון הקטע עם פיניקס והניקס זה התעללות בגופה ,יוסטון גמורה כן

    1. להוסיף הדבר הכי מצחיק בעולם זה לראות אנשים נופלים, שזה משולב בצורה כה גאונית זה פנטסטי, הקטע עם פילי גם הרג מצחוק ולצערי כמה שזה נכון.
      .
      לגבי אייטון הוא כבר השנה אולסטאר אילו היה מקבל כדורים שנה שעברה היה רוקי העונה חד וחלק, השנה סוף סוף יהיה מישהו שידע להפעיל אותו, זה היא פשוט עצוב לראות אותו רץ מצד לצד כאילו מדובר בקאפלה הנגר בלי לקבל כדור (והוא קלע .16 נקודות באחוזים מצוינים ו10.3 ריבאונדים שמתוכם 3 בהתקפה). בסוף מדובר על פריק אתלטי שיכול בקלות להתמודד עם עמדה 4 ו5 (113 קג,2.16 מטר, ניתור ואקפלוסיביות אלוהיים).

  3. תיתן לפחות כותרת יותר אמינה:
    "קבוצות עם אנשים שאני לא סובל למרות שמעולם לא פגשתי שאני אגדיר ככישלון גם אם יתעלו על הציפיות".

  4. תודה אשך, אהבתי את הגיף (פחות את המחווה בסרט האחרון של פון טרייר, אבל הבעיה בסרט). מסכים איתך בקשר לניקס, פחות בקשר לפניקס – מה זה DNA של סנטר? רודי גובר קלע 2.3 נקודות עם 3.4 ריבאונדים כרוקי. הוא לא סנטר? קשה לי גם עם ההגדרה של שחקן של 27-8-8 למשחק כ-has been. הוא שיחק טוב מאוד עד הפציעה וגם אחריה לא נראה כמו צל של שחקן. צודק לגמרי בקשר לבלייזרס.

      1. הבית שג'ק בנה. לא סרט טוב במיוחד – אלימות מוגזמת בלי שום מסר מאחוריה (בניגוד לתפוז המכני למשל). אייטון כן היה קצת רך העונה, אבל כסנטר רוקי בלי אף מנטור ראוי לציון אפשר להבין את זה באופן יחסי. מאמין שהשנה עם מונטי וויליאמס נראה אותו יותר משמעותי בהגנה.

        1. לא מכיר.
          הנקודה שלי בדיוק היא שזה רק קשור אליו ולא לנסיבות חיצוניות.
          זה קיבל חיזוק לאחרונה כשאמר שהוא רוצה לשחק 4.
          פשוט אין לו את זה באופי. הוא ממש רך.
          מין גארד בלי הגנה באופי, שתקוע בגוף של סנטר.

            1. מאד מאד מאד אוהב את פון טרייר. אבל אני מסכים שהסרטים שלו לא אחידים בכלל
              דווקא את "הבית שג'ק בנה", בהחלט אהבתי, גם אם פחות מיצירות המופת הגדולות שלו "שובר את הגלים" ו"דוגוויל", ובמידה מופחתת מעט "מנדרליי" ו "מלנכוליה".

  5. צרף לנו את האחוזים פגיעות שלך….
    למה אתה מחזיק בעט הכי פחות מכוונת בצוות. שניה אחת. יש לי טעות. השני הכי פחות מכוון בצוות. ווסטברוק או פולץ כזה.

  6. תודה אשך.הגיפים מעולים. פיניקס הולכים להיות השנה הפתעת המערב ,מה שאומר מקומות 11-13. דווקא עשו שם צעדים נכונים בקיץ בעיקר החתמת רוביו משאירה את בוקר להיות סקורר ולא מקבל ההחלטות.

  7. כתבה נהדרת:
    אני דווקא חושב שגם הניקס וגם פיניקס עשו אוף סיזן טוב.
    לגבי שלושת האחרונות אני מסכים.
    אר גי בארט הוא פרס ניחומים נהדר לילד יש כדורסל והמון.
    הרב צעירים והביאו וטרנים עם חוזים עם הרבה גמישות, התייצבו יחזרו לפלייאוף יוכלו להביא סופרסטאר השנה זה עוד מוקדם.
    לגבי פיניקס לא אהבתי את הבחירה באייטון לפני הדראפט ואחרי שנת הרוקי שלו אני עדיין באותה הדעה, בהינתן וזה המצב למעט הדראפט עשו אוף סיזן יפה ויכולים בהחלט להתייצב ואפילו להאבק על הפלייאוף, היו חייבים להשאיר את הולמס, אבל יצא טוב והקינגס נהנו מהטעות של פיניקס.

    1. זיו שני הקבוצות עשו קיץ לא טוב באוף סיזן ובמקרה של הסאנס גרוע ונוראי יותר נכון.
      .
      סאנס- נתחיל בעובדה פשוטה הסאנס לא יודעים לבחור בדראפט, כמות הבלופים שהם בחרו פשוט מגוחכת וקבוצה אחרת יכלה לבנות קוטנדטרית. הם התחילו את הקיץ בלהיפטר מהנכס הכי טוב שלהם לטרייד בחינם אחרי עונת קריירה טי גי וורן ועשו חטא על פשע ועוד הוסיפו בחירת דראפט סיבוב שני.
      הם ירדו מבחירה 6 לבחירה 11 וקיבלו את סאריץ שהוא נחמד אבל ממש לא מתאים בטח מבחינה הגנתית, בבחירה ה11 הסתומים שם בחרו את קמרון ג’ונסון שהתחזיות דיברו על תחילת סיבוב שני או סוף סיבוב ראשון, הם בקלות יכלו לבחור אותו בבחירה ה20 ולהשיג עוד נכס אבל המטומטים האלה לא יודעים לאן לנווט את הקבוצה.
      אחרי זה הם העבירו את גוש ג’קסון ואת מלטון לממפיס רק בשביל לפנות מקום בתקרת השכר לשחקן מקס, ואז החתימו את ביינס, למזלם הביאו לפחות רכז רוביו שינהל את המשחק.
      שוב החליפו מאמן? כמה מאמנים עברו אצלם בשנים האחרונות אין לי מושג (גיא עידו?), איך בדיוק השחקנים יפתחו הרגלים ושיטת משחק שכל שנה מחליפים להם מאמן?
      .
      הניקס- אלוהים ישמור זה מה שיש לי להגיד על ההתנהלות של דולן אם זה ההודעה המטומטמת שהוא לא רוצה להביא מקס לדוראנט ונשארו קירחים מכאן ומכאן אחרי שפינו בפברואר מקום לשני חוזי מקס וכל התקשורת והחברים של דדי דיברו על הניקס ובסוף הלכו לאחות הקטנה והמכוערת ,הביאו את כל הפואר פווארדים בליגה שידרכו אחד לשני על הרגליים ויפגעו בהתפתחות הצעירים כן מיטצל רובינסון אני מדבר עלייך, הדבר היחיד שטוב שעשו זה החוזים הקצרים שמאפשרים להם להתחיל מחדש קיץ הבא (אין כלום בשוק החופשי) או קיץ אחריו אבל מי יבוא לניקס בהנהלתו של דולן

      1. לגבי הדראפט אתה צודק. קאמ ג'ונסון כשפי ג'יי וושינגטון עדיין על הלוח זה נבצר מבינתי. ועדיין השחקנים שהביאו טובים בעיקר רוביו שמתאים להם בול . לגבי הניקס אותי הקבוצה הנוכחית מאד מעניינת, הספורים מסביב סבבה אבל פיזדייל וחבורת הצעירים זה בטוח מעניין לצפיה ובקלות יכול להתפתח לקבוצה מ שתמשוך כשרון. אר גיי בארט הוא חתיכת סטאד וזה נראה כאילו הוא והניקס זה ציוות נהדר, לקראת סוף ליגת הקיץ הראה ניצוצות של שחקן על. בכללי אני חושב שהליגה השנה מעניינת ופיניקס וגם ניו יורק אלה קבוצות שאני רוצה לראות. קבוצות שאותי פחות מעניינות : דיטרויט, בוסטון קאולירס ווושינגטון ובמערב מינסוטה.

  8. פוסט מצוין ומהנה.

    לגבי הלייקרס – לא יודע. תסכים שלברון ודיוויס הם בין הטופ 10 בליגה? אם שניהם כשירים, הם יספיקו לפחות לפלייאוף.

    לגבי יוסטון, סומך על הארדן שיוביל את יוסטון גבוה בכל עונה, גם אם תשים לידו את ווסטברוק

  9. ענק אשך שפכת אותי. איזה גיפים הבאת 😂😂😂😂😂😂
    לגבי הלייקרס קשה לי להאמין שיעופו סיבוב ראשון אבל אחכ אפשרי. בעונה הסדירה לדעתי יסיימו 5.

    יוסטון לא תהיה אלופה וזה כבר יהיה כשלון. יעופו לדעתי גג סיבוב 2.

    לגבי הסאנס אני דווקא צופה להם התקדמות. ממפיס אחרונה בודאות. לדעתי יסיימו גם מעל נא ומיני

    פורטלנד נראית קבוצת סיבוב 1 והביתה

    הניקס לא יסיימו מתחת לקאבס ושארלוט אז זו התקדמות

    1. שמעון הבעיה בלייקרס זה לא הסגל או המאמן אלא שגיא על העגלה שלנו, ברגע שהפיניקס האפל יעבור לעגלה של הקליפרס רק אז יהיה לנו סיכוי ממשי.

  10. שי אתה אשף
    הכי אהבתי את השורה הבאה "קשיחות של כרית נוצות" מאיפה הקרצת את זה?
    ג'יפים לתפארת

  11. סליחה אבל הכל צפוי מראש, הכל חזר על עצמו באלף פוסטים ויחזור בעוד אלף, והכל זה שינאה, כיעור, רוע, מוות, חומץ, חומץ, חומץ, חומץ. ועוד חומץ.
    אבל המהות של ספורט זה חיים, זה כל כך חי, צעיר, חדש, שונה, דרמה, הפתעה שאפשרית כל רגע, סיפורי סינדרלה, אושר, שמחה, יפה, אסתטי, מרהיב. אהדה ואהבה – לפני הכל. ספורט זה התחליף הכי מקסים, הבריחה הכי טובה, מהעולם המכוער.

    1. סורי אבל לא מסכים.
      אחד הדברים המהנים בספורט הוא שנאה (ספורטיבית!) למועדון, שחקן או ווטאבר.
      איך אפשר בלי זה?

  12. פוסט מהנה ומשעשע.
    כמובן שלא מסכים לגבי יוסטון (יגיעו לחצי גמר המערב ושם באמת אלוהים גדול), הלייקרס (כנ"ל כמו בסוגריים הקודמים), ופורטלנד שבטח יגיעו לפלייאוף (לגמר המערב בוודאי שלא יגיעו).
    .
    ומה לגבי הגיפ עם ההוא בראש ההר שחובט לעצמו את התיק למדרון? איך פרסטי עוד לא החתים אותו?

      1. שמעון אני לא מבין את ההגיון. אם יש טבעת אחת איך יש 5 מועמדות שאם לא יקחו את הטבעת הן יקראו כישלון?

  13. אשכוס אם הלייקרס לא יגיעו לפלייאוף ואני לא אפסיד בהתערבות שלי עם ברוך אני משנה לתקופה את הכינוי לחגי "מעריץ את האשך" ניסני (לקרוא לילד על שמך יביא לתוצאות עגומות). אבל זה לא יקרה. לפלייאוף הם יגיעו ולדעתי יש סיכוי לא רע לביתיות או לפחות מקום 5-6. לדעתי הם יהיה להם מאצ-אפ מצוין עם דנבר סקרמנטו פורטלנד (אם יכנסו) גולדן סטייט ואף יוטה כשהקבוצות היחידות לדעתי שהם יודחו/ יתקשו מאוד מולן יהיו יוסטון והקליפרס.

  14. אהבתי את הגיפים. לדעתי הלייקרס יהיו למעלה, אבל אם זה לא ייגמר בתואר עדיין יחשיבו את העונה ככישלון (בצדק או שלא בצדק – תגידו אתם)

  15. הפעם לא מסכים איתך
    ללייקרס יש קבוצה ממש טובה.אולי הכי טובה שלברון שיחק בה בכל הקריירה שלו.דייויס מבחינת כישרון הוא טופ 5 בליגה והפעם הקבוצה גם נבנתה נכון עם עומק מטורף.רואה רק את הקליפרס במערב מצליחים לנצח אותם בסדרה של 7 משחקים ודנבר עם סיכויים ממש קטנים.
    לגבי יוסטון יתנו לדעתי עונה סדירה ממש טובה שכנראה תסתיים בסיבוב השני בפלייאוף כי אני חושב שהקליפרס לייקרס ודנבר יותר טובים ועונה סדירה זה משהו אחד ופלייאוף זה משהו אחר.בכל מקרה עונה סדירה מצויינת וסיבוב שני במערב הפרוע זה לא כישלון.
    פורטלנד כמו כל שנה תיכנס לפלייאוף
    והניקס אמנם לא יהיו בצמרת אבל בניגוד לשנה שעברה שיותר מחצי עונה עשו טנקינג בכוונה בשביל זאיון ושלחו שחקנים בשביל דוראנט וקיירי העונה הם ישחקו בשביל לנצח ויתנו עונה הרבה יותר טובה משנה שעברה גם מבחינת כדורסל וגם מבחינת ניצחונות ואולי אפילו לא יסיימו במקום האחרון במזרח(שארלוט)
    לפיניקס יש אחלה קבוצה. הבעיה שלהם שהם במערב.הם לא פחות טובים מדטרויט שנכנסו לפלייאוף במזרח

  16. 8 הקבוצות שיעשו פלייאוף במערב בסדר אקראי כי אין חשיבות מבחינתי כל כך למיקום בעונה הסדירה אלא ל בראקט בפלייאוף
    קליפרס
    לייקרס
    דנבר
    יוסטון
    יוטה
    גולדן סטייט
    פורטלנד
    מתלבט בין סקרמנטו לסן אנטוניו

    במזרח גם בסדר אקראי
    מילווקי
    פילדלפיה
    בוסטון
    אינדיאנה
    טורונטו
    ברוקלין
    אורלנדו
    מיאמי

      1. גם הקינגס לא…
        שחקנים צעירים כשרוניים טורבו שמחכים לפרוץ
        בוגדנוביץ והילד בשנת חוזה
        סגל של 12 שחקנים סולידים +

  17. 🙂
    הניקס ופיניקס סובלות מהבעיה הגדולה ביותר, שהיא בעלים שמתערב בקבוצה ולא מבין
    פניקס למרות זאת ישתפרו השנה, יש להם סגל מאוזן הפעם
    הלייקרס ישחקו סידרה על האליפות עם הקליפרס בשלב כלשהוא, ולדעתי הסיכויים נוטים במעט לטובתם, שכן הסגל עמוק יותר ומאוזן יותר.
    קוואי קצת אובררייטד, זה שהוא הוביל קבוצה לאליפות , כל הכבוד, אבל זה לא אומר שכל קבוצה שהוא נוחת בה (עם פול ג'ורג') לוקחת אליפות אוטומטית, נראה מה קורה.
    יוסטון ופילי לא קונטנדריות לדעתי

  18. אחרי שהגיבו כבר כל מה שהיה להגיב
    לא נשאר לי אלא לתהות
    האם שקלת להחליף את מבנה השם ל "השאכטה מיר" (כידוע מיר היא תחנת החלל הרוסית הראשונה ומייצגת את זה שתמיד היית אסטרונאוט/מעופף/ראש בעננים)
    זה מתגלגל אותו דבר על הלשון ובכתיבה זה יצונזר הרבה יותר מהשם המקורי, אם לא באותה מידה.
    רק אומר
    🙂

  19. תודה שי,
    "הדביל המקפץ מדאלאס " אוי כמה אני צוחק
    "פיניקס, השנה, חושבת שהיא כבר יצאה מהזבל אבל מגלה את האמת המרה" הממ קורע,אתה באמת בסטייט מרושע שי.
    "הרעש והצלצולים של הגעת לברון בעונה שעברה הסתיימו בקול נפיחה דקה." זה יצא נוד, ונגמר בשלשול.
    "הוא has been"חזק
    "כי ווסטבריק שחקן עקום לחלוטין, ומזמן לא בר תיקון, ואי אפשר לנסוע על גלגל עקום!" חתיכת ממ חזק
    איזה ממים ……. אני מכריז על יצירת מופת פרי האשך
    אני רואה שניגשת לכתיבה במוד ביסט מרושע,תאמין לי ,אין לי מילה להוסיף על הכתיבה והממים ,וזאת וואחד קומפלמנט שי😂😂😂

  20. גם אני הגעתי לכאן רק עכשיו
    ==
    ומסכים כמעט עם הכל
    ==
    מה היא הצלחה עבור פורטלנד?
    ==
    הרי איש לא חושב שם שהם באמת קונטנדרים
    ==
    אין לי ספק שיעשו פלייאוף (ספרת את נורקיץ?)
    ==
    וחוץ מזה, סקירה מדוייקת על הלייקרס
    ==
    אבל בלי הכינוי להפלופ או שיקוץ ולו פעם אחת??
    ==
    תודה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט