מעורב הופס ליום שני. תמונת האתגר? אולסי פרי! / מנחם לס

1.וינס קרטר חוזר לעונה ה-22 שלו

וינס קרטר, אוטוטו בן 43, הוחתם אתמול ע"י אטלנטה האוקס – הקבוצה הביתית החדשה שלי – לעונת 2019-20, עונתו ה-22 בליגה – (https://www.espn.com/nba/team/_/name/atl/atlanta-hawks

ההאוקס לא עושים לו טובה ולא מעוניינים להיכנס לספר השיאים. הם מעוניינים בשחקן שבעונה שעברה קלע עבורם 7.4 נק' עם 2.6 ריב' ב-17 דקות משחק. "אין לי כל בעייה לשחק 34 דקות למשחק אם ידרשו ממני, ואני אכפיל את התוצרת שלי פי 2 לפחות", הוא אמר לעתונאים שהתקבצו סביבו במשרדי ההאוקס.

מעניין כמה שחקנים משחקים העונה ב-NBA שנולדו א-ח-ר-י שוינס קרטר כבר היה שחקן NBA!

ב-1.1. 2020 הוא יהיה השחקן היחיד בהסטוריה לשחק בארבע עשורים שונים!

ההאוקס הם הקבוצה השמינית של קרטר. אלוף הסלאם דאנק של 1998-99 בהצגת הדאנק הגדולה, אולי, מכולן, קלע עד היום 25,430 נק' עבור טורונטו רפטורס, ניו ג'רסי נטס, אורלנדו מג'יק, ממפיס גריזליס, פיניקס סאנס, דאלאס מבריקס, וסקרמנטו קינגס

ב-1,481 משחקים ממוצעו עומד על 17.2 נק', 4.4 ריב', ו-3.2 אס' ב-30.7 דק' למשחק.

איזה שחקן! איזה טיפוס! איזה כוכב ענק, ועדיין אדם צנוע וחברי!

2. ימים טובים הגיעו…

Alex Caruso

כששחקן (גארד) כמו אלכס קרוסו מסרב לווריורס שהציעו לו חוזה, והוא חותם – במקום – עם הלייקרס על חוזה של 5.5 מיליון לשנתיים, אתה יודע שהגיע מין סוף עולם ל-NBA.

תנו מבט בפניו ותגידו אתם אם אתם מחתימים אותו לחוזה בהפועל עפולה, אותה אתם מאמנים!

Caruso had a strong year with the Lakers in 2018-19, averaging 9.2 points, 2.7 rebounds, and 3.1 assists in 21.2 minutes a game. He was also much improved from deep, hitting on a staggering 48.0 percent of his three-point attempts.

בנוסף, הוא הפך ל-CULT HERO ב-NBA אחרי מה שקרה לו הקיץ (https://larrybrownsports.com/basketball/lakers-alex-caruso-random-nba-drug-test-workout-photos/511944

3. FIRE POWER של F-40

רק למקרה שלא שמעתם, האמריקאים עובדים עתה על ייצור המטוס הקרבי החדש שיירה רקטות מודרכות באותו זמן משמונה קנים שונים מסביב המטוס.

היוסטון רוקטס לא יהיו שונים בהרבה ברגע שיחתימו את ניק יאנג, שעתה זה רק עניין של זמן עם עורכי דין וחתימה (https://twitter.com/KellyIkoNBA/status/1173983117096509441.)

אני מה זה אוהב את העארס הזה ניק יאנג שבראש ישנם לו כמה ברגים לא מחוברים, אבל תחת השליטה של ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן, הוא ייצור את הטרימווראט המסוכן והחם ביותר בתולדות הליגה. כשיש לך שלושה יורים כיאנג, ווסטברוק, והארדן, אני מציע לכולם להתחבא. מוטב שתתחילו להתרגל למשחקים של 130-140-150 נקודות, ואני רציני מאד במה שאני כותב!

(ורק תתארו לכם את תצוגת האופנה לפני כל משחק כשראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן, וניק הארדן – ששלושתם כבר כיסו עמודים שלמים במגזין VOGUE – יהיו בדרכם לחדר ההלבשה, כל אחד מנסה TO OUT-DRESS את שני חבריו!)

4. פציעות שהלוואי ולא היו קורות (1)

לא מזמן העליתי נושא לדיון על הפציעות המבאסות ביותר בתולדות ה-NBA. לא NECESSARILY פציעות 'מסיימות קריירה' אלא פציעות לכוכבים גדולים שמאז הפציעה הם לא חזרו להיות עצמם. בחרתם כמה שחקנים שכנראה אכניס למדור זה בו אכניס מדי פעם פציעה מבאסת נוספת.

אתחיל עם ביל וולטון, אולי יחד עם לו אלסינדור שחקן המכללות המצויין מכולם. הוא זכה פעמיים באליפות המכללות עם UCLA, ופעמיים אליפות ה-NBA – פעם עם פורטלנד, ופעם עם הבוסטון סלטיקס, אבל עם הסלטיקס הוא כבר היה שחקן מחליף לרוברט פאריש, והאליפות ניתנה לו למעשה במתנה.

ביל וולטון היה אחד הסנטרים המוכשרים והטובים בהסטוריה שפציעה לכף רגלו ב-1978 למעשה חיסלה לו את הקריירה. אחרת הוא היה נחשב היום באותה כיתה של ביל ראסל, קרים עבדול ג'אבר, ושאר הגדולים ביותר.

הוא חזר לשחק בסן דיאגו ובסלטיקס, אבל היה כבר הצל של עצמו. הכדורסל העילאי שלו ניקצר בעיבו באמצע שנות גדולתו. למרות ששיחק למעשה רק חצי קריירה במלוא יכולתו, הוא עדיין ניבחר לאחד מ-50 האגדות ולהיכל התהילה, אבל הפציעה מנעה ממנו להיות אחד מהגדולים ביותר.

5. הרוקי השלישי שאני מנבא לו הצלחה: מייקל פורטר ג'וניור


אגיד זאת לאט-לאט: מייקל פורטר, 2.11 מ', הוא השחקן הגבוה המוכשר והטוב ביותר מבחינת כשרון ויכולת כדורסלנית!

השאלה כמובן היא כיצד הוא החלים מפציעתו. הידיעות מדנבר מודיעות בהחלטיות: "החלמה מחלטת ושלמה!"

חכן הוא ניבחר רק מס' 14 בדראפט של 2018, והוא בילה את כל העונה שעברה בהחלמה מהבעייה בגבו.

הוא סוף-סוף מוגדר כ-"בריא לחלוטין" והוא יהיה אחד השחקנים המסקרנים ביותר מכולם – כולל, לדעתי, ציון ויליאמסון – באימוני הפרה-סיסון.

הוא היה השחקן הדומיננטי ביותר מכל שחקני התיכונים בארה"ב HANDS DOWN. הוא היה הראשון ברנקינג של התיכוניים כבר כג'וניור. הוא היה המועמד לבחירה ראשונה בדראפט של 2018 לפני דאנדרה איטון וג'רן ג'קסון. הוא היה שחקן של 5 כוכבים.

הפציעה בגב כמובן הפכה את כל המצב. עתה בן ה-21 הזה בריא, נע בחופשיות ונראה מצויין. מה שעוזר כמובן הוא ה-RED SHIRT של העונה שעברה.

בדנבר הוא ייאבק על דקות עם טוריי קרייג, ג'ואנקו הרננגומז, וויל ברטון, פול מילסאפ, וג'רמי גראנט, אבל הוא מביא בהופעתו אלמנט שחסר לדנבר והוא שחקן מצויין בהגנה ובהתקפה שהוא גם אחד מש-SHOOTERS הטובים ביותר בליגה, נמוכים או גבוהים, שיוכל להביא להתקפת דנבר לשחק נגד SPACING שהם לא ראו עד עתה, ואני לא מגזים.

הוא יהלום שיכול להאיר את כל הפרנצ'ייז, ולהיות פוינט-סנטר מהשטאנצה של ניקולה ג'וקיץ', אבל עם הרבה יותר כשרון,

מה שאני מנסה לומר הוא שאני לא אתפלא כלל אם הוא יהפוך תוך עונה אחת ל-

THE MAN!!!

6. תמונות ABA, כולל אתגר

אתגר: הנה קבוצת ה-ABA וירג'יניה סקוויירס, 1974
שחקן אחד מהם רובכם מכירים, בשם לפחות.
מי הוא, ומה מספרו?

אני מקווה שאתם מאמינים לי, אחד שראה את ד"ר ג'יי עוד כשהיה שחקן בי"ס תיכון ברוזוולט, לונג איילנד, העיירה בה היה לגייל ולי בניין עם 6 דירות להשכרה ולכן בקרתי שם פעמיים בשבוע: לאף שחקן בהסטוריה לא היתה כף יד גדולה כזאת שעטפה את הכדור כאשכולית, ולאף שחקן בהסטוריה לא היה צעד גדול, ורחיפה באוויר כמו לדוקטור. הוא היה המרחף הגדול מכולם, והדאנקיסט הגדול מכולם. הצרה שלו היתה שהוא נולד 10-15 שנה מוקרדם מדי!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. תודה על המעורב,
    לא מבין איך טורונטו לא מחתימה את וינס לסגירת מעגל\סיבוב פרישה.
    אלכס קרוסו מביא לי חשק לתת לו כאפה או שמיכה.נראה כמו ילד כאפות.
    "ניק יאנג שבראש ישנם לו כמה ברגים לא מחוברים, אבל תחת השליטה של ראסל ווסטברוק"
    לכתוב ווסטברוק ושליטה באותו משפט,דורש דמיון מפותח,
    מה שיקרה ביוסטון העונה זה באמת שלושה יורים שהולכים לירות בעצמם😂

    1. טורנטו והוא מסוכסכים. תראה את הסרט עליו הוא היה פצוע והם עשו ספינים שהוא לא מגיע סתם לאימונים וכו. מאז ייתכן והיה סוג של סולחה אני כבר לא זוכר אבל הם לא סיימו שם טוב

  2. מנחם וינס אגדה למרות שלדעתי יכל להגיע לגבהים הרבה יותר גבוהים היה חסר לו החלטות נכונות בקריירה וטיפת מזל. לפחות יסתפק בתור הgoat של המטביעים, גם זה משהו.

    ראס יורה רק מחוץ למטרה מנחם. הגאנרים שם זה הארדן גורדון ויאנג אם בכלל יראה דק פרקט וראס יריץ את כל אלו. ויקטוריה סיקרטס יכולים לקנא בתצוגות האופנה ביוסטון.

    לי יש תחושה שמייקל פורטר לא יעשה יותר מידי בליגה.

    אלכס קארוסו אגדה. הוא פשוט נראה הכל חוץ משחקן כדורסל אבל כנראה לברון מחבב אותו בתור המגבת הלבנה החדשה,לא היה קל למצוא תחליף לצדי עוסמאן האהוב אחרי שנים בשירות המלך לברון בן לאדן.
    לא יודע לגבי הפועל עפולה אבל הייתי מחתים אותו במכבי כרכז פותח.

    1. שמעון ממש לא מסכים איתך לגבי קארוסו יכול להפוך לאללה D3, הוא הראה אחלה יכולות.
      .
      ראס ויאנג ביחד בקבוצה אם הקבלת החלטות שלבם אני לא יצפה שיוסטון יגיעו ל80 נקודות בערב.

        1. דעתי על הרוקטס ידועה , הם לא יגיעו לשום מקום עם רודף הסטטיסטיקות ״ווסט רוק״, הארדן ונפוליאון לא הסתדרו עם כדור אחד אז הארדו ווסט רוק?
          .
          מעניין אותי מתי הגיליוטינה תבוא על ראשו של מורי ודאונתני שכל הקשר בינו לבין גאון התקפי מקרי ובהחלט, כל מה שהוא יודע זה לשים את הכדור אצל כוכב ולהתפלל , שיש לל את הארדן ונאש שמנהלי משחק אדירים ולא צריכים מאמן זה עובד, בלייקרס ובני יורק פחות.

        2. ומה ספלושאה יכול לעשות בגילו? על קונוס הוא לא יכול להגן, לקלוע שלושות? על הגנה שמכילה את ראסל הארדן וספלושאה אפילו אני בגילי קולע 20 נקודות ב60 אחוז אפקטיבי.

          1. כל שנה אני חושב שספאלושה כבר פרש כל שנה מחדש אני רואה פתאום פה בהופס שהוא איפשהו או פתאום באמצע הלילה בזמן משחק אני רואה אותו פתאום משחק.
            מדהים שהוא בליגה עדיין וטוב לדעת שהוא יגיש מגבות לההארדן וינקה לו את הזקן.

            1. יפלה כינים התכוונת:)

  3. היה לי העונג לראיין את אלכס קארוסו מיי מן. השחקן האהוב עלי ברוסטר ביי פאר. לבן שיכול לקפוץ ורכז בכלל לא רע. מקווה שיקבל השנה דקות משחק על חשבון רונדו. הוא שחקן הגנה וקלע הרבה יותר טוב ממנו. לפחות יש נקודה אחת כאן עליה האשך ואני מסכימים. קארוסו – השחקן המשתפר של העונה. זיכרו איפה קראתם לראשונה

    1. רונדו בגיל צעיר יותר היה מהמגינים הטובים בליגה ומהרכזים הטובים ביותר, למרות ההתקפה המוגבלת.

      1. בלית ברירה נאלצתי לבדוק. צ'ארלי סקוט הוא מס' 13, והתמונה צולמה באולם הספורט של ה-JCC ערב פתיחת עונת 70/71 .
        .
        היחיד מהשחקנים שבתמונה, שאני ממש יכול לומר שאני מכיר את פועלו יותר מאשר אחרי שקראתי אזכור כזה או אחר שלו,
        זה דאג מוו. לא בגלל עברו כשחקן כדורסל (לא זיהיתי אותו בתמונה. ככל הנראה זה בגלל שאני מכיר אותו רק בגרסת הבלורית האפורה, זו שככל הנראה נולדה בעקבות התמודדות ארוכת שנים עם ההגנה של הנאגטס…),
        אלא בגלל פועלו כמאמן אחת הקבוצות המדליקות בתולדות הליגה –
        הנאגטס של סוף שנות ה-80', זו של אינגליש וליבר.

          1. התמונה היא של ווירג'יניה מעונת 70/71, ומספר 22 בתמונה הוא לא אולסי פרי, אלא ריי סקוט.
            אולסי פרי פתח את עונת 74/75 בווירג'יניה, גם עם גופייה מספר 22, והוא שיחק בשורותיה 21 משחקים לפני שעבר ל-Allentown Jets מליגת ה-EBA
            (לא היה לי מושג לפני האתגר שפרי בכלל שיחק ב-ABA. מצאתי סרטון בו היסטוריון ספורט מספר על התמונה המקורית באתגר, היכן היא צולמה, ומתי)

            1. לא אולסי פרי, ולא אלישע בן אברהם.
              כמו שגיא כתב, השם הוא ריי סקוט. הנה העמוד המרכז את תמונות הקבוצה ושמות השחקנים, ריי סקוט, מספר 22, מופיע יותר מפעם אחת:
              https://www.nasljerseys.com/ABA/Rosters/Squires_Rosters.htm

  4. אחלה מעורב מנחם
    אני אתמקד בדבר החשוב באמת
    השחקן המוכר בוירג'יניה סקווירס הוא ג'ורג' גרווין, דה אייס מן.
    הבעיה שהוא רשום כמספר 44 ובתמונה אין את המספר.
    ממרומי גילי (וגם בגלל שאין לי מושג איך הוא נראה) אני לא מזהה אותו בתמונה.
    🙂

  5. יש רק מילה אחת שיכולה לתאר את וינס מבחינתי וזה מלך.
    שישחק כמה שהוא יכול ושימשיך ביורוליג או בליגה הסינית אחרי שיגמר האן בי איי.
    אין שחקנים כאלה….
    מסכיר לך מנחם להגיד לו שבהולילנד עוקבים אחריו ואוהבים אותו.

    1. אני מת על קארטר מה רע לעשות את מה שאתה אוהב ולקבל עוד כמה מילוני דולארים?
      .
      לגבי הדאנקיסט הטוב מאז ומעולם , ראיתי היום סרטון של דאנקיסט קאנדי שלוקח את התחרות בהליכה,שמו הוא ג’ורדן קליגאנון, הניתור שלו (50 אינץ+ רק הוורטיקל) השליטה בגוף והגמישות זה משהו לא מעולם הזה
      https://youtu.be/1dTEXh4lxfA

  6. לגבי דר גיי הייתי מעריץ ענק שלו אבל הדאנסקיטים של היום כל כך יותר טובים, (הם הרבה יותר טובים גם ממיקל) זה אבולציה של המשחק, רק צריך לראות את ההבדלים ברמת הביצוע בין התחרויות של ז’אק לווין וארון גורדון לזאת של ג’ורדן ווילקנס שמיים וארץ.
    .
    הביסליין מוב שלו זה דאנק שבימינו נחשב ללא מרשים כלל, גם ככה הדאנק על מייקל קופר.

      1. מנחם לצערי או שאיבדת את הראייה או שאתה חוטא בחטא הנוסטלגיה כמו כולנו תצפה בתחרות של 88 תשווה אותה לזאת של 2016, שמיים וארץ

  7. תודה על המעורב מנחם. מייקל פורטר ג'וניור יכול להיות משמעותי מאוד בדנבר העונה אם יקבל זמן משחק ולכסות את הואקום שיש להם בעמדת הסמול פורוורד. קארוסו היה טוב לקראת סוף העונה ויכול להיות רכז שלישי (או שני אפילו בקונסטלציות מסויימות) בלייקרס ויהיה שימושי גם הוא. כמה תאריכים חשובים בסבב הפרישה של וינס:

    21.12.19 – משחק אחרון בברוקלין (שיחק בניו ג'רזי)
    1.2.20 – משחק אחרון בדאלאס
    3.1.20 – משחק בבוסטון, אם ישחק יהיה הראשון שמשחק ב-4 עשורים שונים.
    7.3.20 – משחק אחרון בממפיס (שיחק שם 3 שנים)
    10.4.20 – משחק אחרון בטורונטו
    15.4.20 – משחק אחרון (בבית מול קליבלנד)

  8. וינס אלוף ונולד בתאריך מנצח!(נולדנו באותו היום:))
    לגבי פורטר אני איתך מנחם לדעתי הוא הולך להיות כוכב, בנוסף לדעתי גם דיוואץ חשב את זה בימים שלפני הדראפט הקינגס התלבטו ברצינות לגבי פורטר. מקווה שגם אח שלו ישחק יום אחד בנבא, ממש קללת פורטר…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט