אירועי דיומא – 22.09.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – צלסי מארחת את ליברפול לקרב ענקיות ולשחזור הסופר קאפ האירופי, ובערב סביליה תארח את ריאל מדריד למשחק שיכול להעמיק את המשבר של הבלאנקוס.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 4:

19:00 הפועל רעננה – אשדוד, 5 לייב: אשדוד נראית נהדר מפתיחת העונה וגם הכינה את הסגל שלה טוב מאוד לעונה הקרובה והיא אחת הקבוצות החזקות מבין קבוצות התחתית לטעמי, מצד שני רעננה הפתיעו את כולם עם הניצחון על בית"ר אך במחזור האחרון הכל נהרס עם תבוסה 4-0 לחדרה. אז רעננה מגיעה אחרי תבוסה לחדרה ואילו אשדוד שעדיין לא הפסידה בליגה מגיעה אחרי 2-2 מול ב"ש אותה היא גם יכלה לנצח. הימור – תיקו.

20:15 הפועל חיפה – הפועל חדרה, ספורט 4: מצד אחד, הפועל חיפה פתחה נהדר את העונה והיא במקום השני עם 7 נקודות אחרי ניצחונות על כפ"ס ובית"ר וגם תיקו מול מכבי חיפה בדרבי, ואילו חדרה עם כל הלחץ על מאמנה אורי גוטמן ועם פתיחה של תיקו מול אשדוד והפסד לב"ש כבר התחילו לדבר על החלפתו אך במחזור האחרון ניצחון 0-4 על רעננה הרגיע את העניינים. הימור – הפועל חיפה תנצח את המשחק הזה ולצערי הרב שוב יתחילו הלחשושים סביב אורי גוטמן, ואני לא מצליח להבין למה לא נותנים לבחור צ'אנס, סה"כ עד עכשיו הם התחילו יפה את העונה, ואני ממש לא מבין את חוסר הסבלנות כלפיו.

פרמייר ליג – מחזור 6 :

16:00 ווסטהאם – מנצסטר יונייטד, ספורט 1 : גם ווסטהאם וגם יונייטד עם 8 נקודות ואין ספק שזו לא הפתיחה לה ציפו אוהדי מנצסטר יונייטד והיום הם יוצאים למשחק חוץ קשה מאוד בלונדון. ווסטהאם מגיעה אחרי 0-0 מול אסטון וילה בחוץ ואילו יונייטד מגיעה אחרי 1-0 מול לסטר בליגה וגם אחרי 1-0 מול אסטנה בליגת האלופות. הימור – הפטישים יצליחו לעצור את השדים האדומים והמשחק יסתיים בתיקו.

18:30 ארסנל – אסטון וילה, ספורט 2 : ארסנל פתחה את העונה כמו מנצסטר יונייטד עם 8 נקודות ואילו אסטון וילה שהתחזקה יחסית לקראת העונה רק עם 4 נקודות ובמקום ה-17 המאכזב. ארסנל מגיעה אחרי 2 תוצאות תיקו רצופות בליגה של 2-2, אך בחמישי האחרון היא ניצחה 3-0 את פרנקפורט בחוץ במסגרת הליגה האירופית, מצד שני אסטון וילה מגיעה אחרי 0-0 בליגה מול ווסטהאם.  הימור – ארסנל בבית תנצח את המשחק.

*שווה צפייה* 18:30 צלסי – ליברפול, ספורט 1 : שיחזור הסופר קאפ האירופי, כאשר ליברפול מגיעה ללונדון כאשר היא הקבוצה היחידה שעדיין מושלמת בליגה אך לפניה יש יריבה עיקשת מאוד בדמות צלסי של פרנק למפארד. צלסי מגיעה אחרי ניצחון ליגה 5-2 בחוץ על ווטפורד אך באמצע השבוע היא הפסידה בבית 1-0 לולנסיה במסגרת ליגת האלופות במשחק אותו היא הייתה חייבת לנצח. מצד שני ליברפול רק ניצחה העונה בליגה כאשר במחזור האחרון היא ניצחה את ניוקאסל 3-1 אך בליגת האלופות היא הפסידה 2-0 לנאפולי. הימור – צלסי תיקח לליברפול נקודות ראשונות העונה ואני מאמין שנראה כאן ניצחון ביתי של צלסי ונקמה על הסופר קאפ האירופי.

בונדסליגה – מחזור 5 :

19:00 פרנקפורט – דורטמונד, ספורט 3 : פרנקפורט עם פתיחה מגומגמת לעונה הזו כאשר היא עם 2 ניצחונות ו-2 הפסדים כאשר במחזור האחרון הפסידה לאוגסבורג 2-1 בחוץ וגם בחמישי האחרון היא הובסה בבית על ידי ארסנל 3-0 במסגרת הליגה האירופית, מצד שני דורטמונד עם 8 נקודות מ-12 בליגה והיא מגיעה אחרי שניצחה במחזור האחרון 4-0 את לברקוזן בבית וגם סיימה בתיקו 0-0 מול ברצלונה בליגת האלופות כאשר הגיעה לה לנצח והיא הייתה מצויינת. הימור – דורטמונד תנצח את המשחק.

סרייה א'  מחזור 4 :

16:00 בולוניה – רומא : בולוניה עם מאמנה סיניסה מיכאלוביץ(אחרי המחזור האחרון השחקנים נסעו לבית חולים בו היה מאושפז ושרו לו, רק אזכיר שמיכאלוביץ חולה בסרטן ולכן הוא יפסיד חלק מהמשחקים) פתחה נהדר את העונה והיא עם 2 ניצחונות ותיקו ומגיעה למשחק אחרי 4-3 ענק על ברשיה בחוץ ואילו רומא עם פתיחה צולעת של 2 תוצאות תיקו ובמחזור האחרון ניצחון 4-2 על סאסואולו, כאשר בחמישי האחרון הם הביסו 4-0 את בשאקשיר במסגרת הליגה האירופית. הימור – בולוניה לא תפסיד בבית והמשחק יסתיים בתיקו.

16:00 לצ'ה – נאפולי, 2 ONE : העולה החדשה פתחה את העונה עם 2 הפסדים אך במחזור האחרון הצליחה לנצח סוף סוף ודווקא את טורינו בחוץ עם 2-1 מדהים, מצד שני נאפולי פתחה טוב את העונה ולמרות ההפסד כואב ליובנטוס בתוספת הזמן הם ניצחו את 2 משחקי הליגה הנותרים וגם בליגת האלופות הם ניצחו 2-0 את אלופת אירופה ליברפול. הימור – נאפולי .

21:45 לאציו – פארמה, 2 ONE : לאציו פתחה נהדר עם 3-0 על סמפדוריה אך לאחריו הגיע תיקו מול רומא בדרבי ואז במחזור האחרון הפסד מפתיע לספאל 2-1 בחוץ וגם בחמישי האחרון הם המשיכו את הכושר הלא טוב שלהם עם הפסד 2-1 לקלוז הרומנית במסגרת הליגה האירופית. מצד שני פארמה רוצה להעביר עוד עונה בסרייה א' והיא עם 2 הפסדים וניצחון אחד. הימור – לאציו בבית פייבוריטית ברורה ולכן אני מהמר על ניצחון של לאציו.

לה ליגה – מחזור 5 :

22:00 סביליה – ריאל מדריד, ONE : משחק צמרת בין סביליה שבמקום הראשון(ערב המחזור) אל מול ריאל מדריד שבמקום ה-3. סביליה עם פתיחה נהדרת לעונה מגיעה אחרי 1-0 בליגה על אלאבס וגם אחרי 3-0 בחוץ על קרבאח במסגרת הליגה האירופית שם גם מונאס דאבור קיבל 7 דקות ראשונות במדיי סביליה, מצד שני ריאל מדריד נראית רע מאוד מפתיחת העונה וגם הניצחון במחזור האחרון 3-2 על לבאנטה הגיעה בקושי רב ובאמצע השבוע היא הובסה 3-0 ללא כל מענה מול פריס בצרפת. הימור – סביליה לא תפסיד את המשחק הזה ואני מתלבט בין ניצחון ביתי לבין תיקו.

פורמולה 1 / אורן פראג'

גראנד פרי סינגפור

המירוץ במסלול מרינה ביי בסינגפור. את הפריוויו למירוץ אפשר לראות כאן. שידור בספורט 5 לייב ב-15:10.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

שבוע אליפויות העולם – מירוץ נג"ש שליחים לקבוצות מעורבות

היום ייפתח ביורקשייר שבאנגליה שבוע אליפויות העולם ברכיבת כביש (שעליו תוכלו גם לקרוא כאן). השבוע יביא לנו את מירוצי האליפויות בקטגוריות השונות שלו עד לשיא – אליפות הגברים ביום ראשון הבא. האליפות הראשונה שנראה היום היא אליפות מסוג חדש ושונה לגמרי ממה שראינו עד כה. עד לשנה שעברה, יכולנו לראות את אליפות העולם לקבוצות בנג"ש קבוצתי. ה-UCI החליט לבטל את התחרות, ולשים במקומה תחרות אחרת בפורמט חדש – מירוץ נג"ש שליחים לקבוצות מעורבות (תרגום של הח"מ ל-Mixed relay). מה שנקבל כאן הוא נבחרת לאומית המורכבת משלישיית גברים ושלישיית נשים. שלישיית הגברים רוכבת ראשונה (בפורמט של נג"ש קבוצתי), וכשהיא מגיעה לקו האמצע של המירוץ, תזנק שלישיית הנשים. הזמן של הנבחרת המהירה ביותר (שיימדד על פי הגעתה של הרוכבת השנייה מהשלישייה) יזכה את הנבחרת בניצחון. המסלול הכולל הוא באורך של 28 ק"מ. מבין הנבחרות המעניינות כאן נקבל את נבחרת סלובניה של רוגליץ', פוגאצ'אר ומוהוריץ' ונבחרת הולנד של מולמה ו-ואן אמדן, עם הרוכבות המעוטרות לוסינדה בראנד ואיימי פיטרס. שידור ביורוספורט 2 ב-16:30.

טניס / אלכס דוקורסקי

היום יתקיימו הגמרים בשני הטורנירים מסבב 250 הנקודות, שנערכו בשבוע שעבר במץ שבצרפת ובסנט פטרסבורג שברוסיה (באולמות, על משטחים קשים). נוסף על כך, מתקיים טורניר ראווה, "גביע רוד לייבר", בז'נבה.

טורניר סנט פטרסבורג – גמר

17:30: דניאיל מדבדייב (רוסיה) – בורנה צ'וריץ' (קרואטיה) – הרוסי, שמדורג רביעי בעולם, יישחק בגמר החמישי שלו ברציפות בטורנירים שבהם הוא משתתף. האחרון שבהם כמובן היה בגמר אליפות ארה"ב הפתוחה, שם נוצח, בתום מאבק עיקש וחזרה מפיגור שתי מערכות, על ידי רפאל נדאל. יריבו בגמר בעיר הרוסית הצפונית יהיה שחקן מאוד מוכשר בעצמו, בורנה צ'וריץ' בן ה-22, שמדורג 15 בעולם. נדמה שלאור כושרו של הרוסי, לנתון הבא לא תהיה משמעות כל כך, אך כדאי אולי לציין כי שני השחקנים נפגשו 5 פעמים והקרואטי ניצח בארבע מתוכן.

טורניר מץ – גמר

16:30: ז'ו וילפרד צונגה (צרפת)-אלייאז בדנה (סלובניה) – הקהל יתמוך בצרפתי בן ה-34, שמדורג במקום ה-61 בעולם. בעוד שצונגה ייחפש את תוארו השני העונה (שהגיע גם כן על אדמה ביתית, במונפלייה) וה-18 בקריירה, יריבו הסלובני בן ה-30 (76 בעולם), שמתגורר באנגליה וייצג בעבר את הממלכה הבריטית, יישחק היום לראשונה בגמר טורניר מסבב ה-ATP, ויישאף להמשיך את ההצלחות הספורטיביות של בני ארצו, לאחר ההישגים הפנטסטיים של רוגליץ' ופוגצ'אר בוואלטה.

גביע רוד לייבר – היום השלישי

הטורניר, שמתקיים זו הפעם השלישית ברציפות, הוא למעשה מפגש קבוצתי בין נבחרת אירופה לשאר העולם. זהו טורניר "נודד". השנה הוא נערך בז'נבה שבשוויץ (באולם, על משטח קשה), בעוד שבשנה שעברה הוא התקיים בשיקגו ולפני שנתיים בפראג (שלא במפתיע, בשתי המהדורות הראשונות נבחרת אירופה זכתה בתחרות). נבחרת "העולם הישן" מיוצגת על ידי רפאל נדאל, רוג'ר פדרר, דומיניק תים, אלכסנדר זברב, סטפנוס ציציפאס ורוברטו באוטיסטה אגוט. נבחרת שאר העולם כוללת את ג'ון איזנר, ניק קיריוס, דניס שאפובלוב, מילוש ראוניץ', ג'ק סוק וג'ורדן תומפסון מאוסטרליה. האחים מקנרו (ג'ון ופטריק) הם הקפטנים של נבחרת שאר העולם. נבחרת אירופה מובלת על ידי ביורן בורג ותומאס אנקוויסט השבדים.
כל משחק משוחק בשיטה של הטוב משלוש מערכות, אך במצב של שוויון במערכות, המשחקים מוכרעים על ידי שובר שוויון, שמשוחק עד 10 נקודות. הטורניר, שיגיע היום לסיומו, נערך במשך שלושה ימים. חלוקת הנקודות בו היא ייחודית למדי. המנצחים ביום הראשון מזכים את נבחרותיהם בנקודה אחת, ביום השני בשתי נקודות וביום השלישי בשלוש (הנבחרת שתגיע ראשונה ל-13 נקודות תנצח בהתמודדות). בכל יום משוחקים שלושה משחקי יחידים ומשחק זוגות אחד. אתמול שיחקו בין היתר רוג'ר פדרר ורפאל נדאל. השוייצרי חזר מפיגור מערכה וניצח את ניק קיריוס והספרדי, מעודד מתואר המייג'ור התשעה עשר שלו שהושג לא מכבר, גבר בשתי מערכות על מילוש ראוניץ'. בתום היומיים הראשונים, נבחרת אירופה נמצאת ביתרון של 7-5.
היום יישוחקו המשחקים הבאים (שידורים ביורוספורט משעה 13:00 לפי הסדר להלן):
רוג'ר פדרר/רפאל נדאל-ג'ון איזנר/ג'ק סוק
רפאל נדאל-ניק קיריוס
רוג'ר פדרר-ג'ון איזנר
אלכסנדר זברב-מילוש ראוניץ'

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. אני רואה עכשיו שמוהוריץ' ורוגליץ' לא ישתתפו בריליי. בכלל נראה שרוב המדינות לא מתייחסות לזה ברצינות עדיין וההולנדים כנראה יפרקו לכולם את הצורה.

  2. תחילת האינינג השמיני במשחק בין ישראל לדרום אפריקה (בייסבול).
    11 – 1 לישראל,
    בגלל ההפרש, אם הם שומרים על אינינג נקי, הם מבטיחים טיול לאולימפיאדה עוד לפני האינינג התשיעי.

  3. מזל טוב לנבחרת הישראלית בבייסבול, הם הבטיחו את מקומם באולימפיאדה.
    מי שסגר את המשחק באינינג ה-8 הוא הפיצ'ר בן ה-40, שלמה ליפיץ (אני מקווה שדייקתי בשם),
    היחיד בנבחרת שנולד בארץ.

    1. כתבתי את זה לחברים ברגע שעלה: רגע מרגש מאוד, כאשר נתנו לליפץ את הזכות להשיג את האאוט האחרון. כמו משה המקראי, גם הוא הביא אותנו לארץ המובטחת ולא יזכה לראות אותה.

  4. ברכות, טורניר מצוין מכל היבט – התקפה, פיצ'ינג והגנה.
    .
    אגב, ליפץ סוגר 31 שנה בנבחרות ישראל (מאז הקמתן למעשה), ותרם רבות למען הבייסבול בישראל.
    .
    אגב 2, זו נבחרת הכדור הישראלית הראשונה באולימפיאדה מאז נבחרת הכדורגל במונטריאול 1976! "רק" 44 שנה יעברו מאז.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט