אירועי דיומא – 17.09.19 – לכו להצביע ולראות ליגת אלופות!

היום בחירות! נא לא לשכוח ללכת להצביע, מי שלא מצביע מצביע בעד בית"ר, או הפועל או מכבי, או הפטריוטס או מה שממש מפריע לכם.

וכעת לאחר שהצבעתם, ליגת האלופות חוזרת, ואיתה סקירת המשחקים בדיומא!

כדורגל / דור בלוך

ליגת האלופות (מחזור 1 – ערב ראשון):

בית ה':

נאפולי – ליברפול (22:00), ערוץ 5+:

עם מאזן מושלם בליגה, אלופת אירופה מגיעה במצב רוח חיובי למפגש עם הקבוצה איתה היא התקשתה מאוד בעונה שעברה באותו השלב ממש. נאפולי התאוששה מההפסד המגה דרמטי ליובנטוס כדי לנצח את סמפדוריה והיא בהחלט בתמונת הצמרת באיטליה, כך שצפוי לנו מפגש בין שתי קבוצות טובות במומנטום חיובי.

רד בול זלצבורג – גנק (22:00):

אחרי 12 משחקים בליגת האלופות, גנק עדיין מחפשת ניצחון בליגת האלופות ותנסה לעשות את זה באוסטריה שלא הפסידו 18 משחקים רצופים בבית במפעלים האירופאים, ומגיעים אחרי שבחמשת המשחקים האחרונים הבקיעו מעל 5 שערים בממוצע למשחק.

בית ו':

אינטר – סלביה פראג (20:00), ערוץ 5+:

אינטר עברה מתיחת פנים רצינית בקיץ, ובינתיים עם שלושה ניצחונות רצופים זה נראה ממש לא רע. בין השחקנים שהגיעו לאינטר שתרצה לחזור להיות כוח במפעל, בולטים גודין שהגיע כדי לחזק את ההגנה, כאשר בחלק ההתקפי אינטר הלכה על חלוצי מנצ'סטר יונייטד כשהחתימה את סנצ'ז ולוקאקו שנמצא בספק למשחק. הצ'כים חוזרים למפעל אחרי 11 שנים ויקוו להופעה מכובדת.

דורטמונד – ברצלונה (22:00), ערוץ 5:

שתי הקבוצות מגיעות לאולי המשחק המרכזי של ערב המשחקים הזה במצב רוח מצוין, דורטמונד אחרי רביעייה לרשת של לברקוזן וברצלונה שהרשתה חמישייה משלה לרשת של ולנסיה. בשתי הקבוצות יש סנסציות צעירות שמטריפות את המועדון והמפגש בין פאטי, בהנחה שייפגש מול סנצ'ו, צפוי להניב הרבה רגעי קסם לאוהדים הניטרליים.

בית ז':

ליון – זניט (20:00), ערוץ 5 לייב:

עם שלושה משחקים ללא ניצחון, ליון תנסה להשיג ניצחון ראשון על זניט לאחר שני הפסדים במפגשי עבר בין השתיים. בבית שבו 4 קבוצות שכל אחת מהן יכולה לראות את עצמה בשמינית הגמר, וכל אחת מהן לא זוכה להזדמנות הזאת בכל שנה, כל משחק צפוי להיות מלחמת עולם.

בנפיקה – לייפציג (22:00):

שתי הצלעות הנוספות של הבית הזה הן אלופת פורטוגל הטרייה וכוח עולה משמעותי בכדורגל הגרמני. לייפציג עם 10 נקודות בפתיחת הבונדסליגה ונראית מצוין כאשר גם בנפיקה נראית בכושר טוב על אף הפסד לא נעים מול פורטו.

בית ח':

צ'לסי – ולנסיה (22:00), 5 סטארס:

צ'לסי לוקחת את חבורת האנגלים הצעירים שלה אל ליגת האלופות ויהיה מעניין מאוד לראות אם מה שעובד במשחקים האחרונים בליגה, לפחות בצד ההתקפי, יעבוד גם כאן.

איאקס – ליל (22:00), 5 גולד:

כדי לחזור על עונת הקסם של העונה שעברה, איאקס תצטרך להתגבר על אובדן מרבית כוכביה כמו גם על בית קשה עם נציגות חזקות מצרפת, ספרד ואנגליה. איאקס נראית טוב וניצחה ארבעה מתוך חמשת משחקיה האחרונים בעוד ליל מתקשה יותר והפסידה 2 מהארבעה האחרונים שלה. לעומת איאקס שהייתה רחוקה רגע אחד מעלייה לגמר בעונה שעברה, ליל חוזרת למפעל לראשונה מאז 2014. הפוקוס במשחק הזה יהיה כמובן על טדיץ' הנפלא ונקווה לראות ממנו רגעי קסם רבים גם העונה.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. למה ב 10 בליילה ספל עמק?
    אנשים חוזרים עייפים אחרי גלישה בים ולא יכולים להחזיק את העיניים פתוחות.
    איפה התחשבות בילדים שצריכים ללכת מחר בביצ'פר?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט