אירועי דיומא – 10.09.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה

מוקדמות היורו 2020 :

שידורים של האירועים המרכזיים מהמשחקים ב"ערוץ הקיבוץ" בספורט 5 לייב ובספורט 1.

בית א' :

21:45: אנגליה-קוסובו (ספורט 4). האנגלים ממשיכים לפרק כל מה שזז בבית הזה, כשאחרי החמישיות לצ'כיה ולמונטנגרו, הם הסתפקו ברביעייה בשבת מול בולגריה. המוציאים העיקריים לפועל הם רחים סטרלינג והארי קיין, כשקיין התכבד בשלושער מול הבולגרים. קוסובו נראית על הנייר כקורבן נוסף של האנגלים, אבל מה לעזאזל תגידו על הנבחרת הזאת. הנבחרת של המדינה הצעירה הגיעה בשבת מול צ'כיה לאחר 14 משחקים ללא הפסד, ודווקא ללא הכוכב מילוט ראשיצ'ה היא הצליחה לנצח את הצ'כים הפייבוריטים על הנייר. הניצחון העלה אותה למקום השני בבית. לא ייאמן. חיים קשים לאנגלים היום? בהחלט ייתכן.

21:45: מונטנגרו–צ'כיה. לא ברור איזו תוצאה הייתה כואבת יותר לצ'כים – התבוסה 5:0 לאנגליה או ההפסד בשבת לקוסובו. מה שבטוח, פטריק שיק וחבריו צריכים להתנער מהר מעסק הביש שאליו נקלעו. המשחק מול נועלת הבית צפוי להיות התחלה טובה.

בית ב' :

19:00: ליטא–פורטוגל (ספורט 5). אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות, התייצבה פורטוגל למשחק חשוב מאין כמוהו מול סרביה בשבת. ניצחון החוץ 4:2 העלה את רונאלדו וחבריו חזרה על המסלול, והם כעת ייאבקו כנראה מול אוקראינה על המקום הראשון בבית. המשחק מול הנמושה הליטאית לא צפוי להוות מכשול בדרך שלהם.

21:45: לוקסמבורג-סרביה (משולב בספורט 3). אוי סרביה. נבחרת עם שמות כל כך נוצצים נמצאת בבור עמוק מאין כמוהו בבית, במיוחד לאחר ההפסד בשבת לפורטוגל. נצחון חוץ על לוקסמבורג הוא כורח המציאות, גם כשהנבחרת ממול היא מזמן לא הנמושה שהייתה בעבר.

בית ח' :

21:45: מולדובה-טורקיה (ספורט +5). הטורקים היו בשבת כפסע מאחת הבושות הגדולות בתולדותיהם, כשלא הצליחו להכניע את אנדורה עד כמעט סיום המשחק. שער בדקה ה-89 פינה אותם להמשיך ולתכנן את המאבק הקשה מול צרפת ואיסלנד. היום אסור להם למעוד מול נמושה נוספת.

21:45: צרפת–אנדורה (ספורט 2). אלופת העולם נגד אחת הנמושות הגדולות שיש. לא כוחות.

21:45: אלבניה-איסלנד (ספורט 5 סטארס). משחק חד צדדי שלישי בבית הזה היום, כשאיסלנד המצויינת לא צפוייה להתקשות מול אלבניה החלשה.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס של שנחאי – סיבובים ראשון ושני

סיבוב ראשון:

סטיוארט בינגהאם-ליאנג וונבו

דייויד גילברט-קאו ז'ין

סיבוב שני:

9:30: מארק וויליאמס-שון מרפי

9:30: מארק סלבי-ג'ק ליסובסקי

14:30: רוני אוסליבן-ז'אנג יי

14:30: קיירן ווילסון-סייאו גואודונג

הסיבוב הראשון של הטורניר נפתח אתמול, והוא כלל הפתעה אחת גדולה, כשהחובבן ז'אנג יי הצליח להדיח די בקלות את "קפטן" אלי קארטר. שאר התוצאות היו פחות מפתיעות, ורוב הפייבוריטים התקדמו לשלב הבא.

היום יינעל הסיבוב הראשון עם שני המשחקים האחרונים שלו, כשסטיוארט בינגהאם ייפגש עם ליאנג וונבו ודייויד גילברט עם קאו ז'ין החובבן. היום גם ייפתח הסיבוב השני (שמינית הגמר) עם ארבעה משחקים, גם כן בפורמט הטוב מ-11, בהם שמונת המדורגים הראשונים בעולם יפתחו את התחרות. המעניין שביניהם יפגיש שני אלופי עולם בדמות מארק וויליאמס ושון מרפי. זוכה הטורניר בשנה שעברה, רוני אוסליבן, יפתח את העונה מול ז'אנג יי, ויקווה לא ליפול שוב מול שחקן חובבן כפי שעשה באליפות העולם האחרונה. שידורים ביורוספורט ב-9:30 וביורוספורט 2 ב-14:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. תודה רבה פאקו, היום נגמרים משחקי מוקדמות היורו וחוזרים לשגרה של הליגות 🙂

    אנגליה – קוסובו המשחק המרכזי אין ספק, אבל אותי גם יהיה מעניין לראות את פורטוגל עם רונאלדו ואולי גם זואו פליקס יפתח סוף סוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט