דיון ליום שלישי PM: האם נבחרת ארה"ב בסין היתה לוקחת את אליפות ה-NBA? (רק אל תושפעו מהמשחק האיום נגד טורקיה) / מנחם לס

לדעתי כן.

הסיבה? לא משנה באיזו חמישייה ארה"ב עולה, אין בכל ה-NBA ספסל שאפילו מתקרב לספסל של נבחרת ארה"ב!

אני מקווה שאתם לא מושפעיים מהמשחק נגד טורקיה. זה היה המשחק שהאמריקאים היו צריכים כדי להוציא את הפחד מנפשם. מעתה הם ישחקו טבעי. ולכמה טורקים היה את משחק חייהם, כולל איליסובה. לאמריקאים היה את היום הגרוע ביותר שיכול להיות מה-3. זה המשחק הגרוע ביותר שהם מסוגלים לשחק ומעתה תהיה רק עלייה.

אתם זוכרים את ברוק לופז נגד טורונטו? קמבה וולקר? המשחק הגרוע ביותר השנה. דונובן מיצ'ל מועמד ל-MVP, וטוב שטאטום נפצע.

קחו אחד על אחד והנבחרת הזאת מגיעה לרמה שתנצח כל קבוצת NBA, בגלל החמישייה והספסל!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 82 תגובות

  1. לא היתה לוקחת שום אליפות עם כל הכבוד לספסל.
    לפחות 8 קבוצות היו מנצחות את טים יו אס איי ולוקחות ממנה גביע, כולל לייקרס,קליפרס ויוסטון של הארדן.

        1. אף פעם לא טוב שנפצע גם אם היה גרוע. אך בכל מקרה ממש לא היה רע וביצע פעולות חשובות מאוד ברגעים מכריעים והוא סחט 3 זריקות עונשין ביתרון 2 לטורקיה ואמנם החטיא אחת אך בזכותו הייתה הארכה וקלע סלים מאוד חשובין נוספים. סיים עם 11 נק' ואחד עשר כ"ח.

        2. הוא שיחק לא רע ביחס לאחרים. לא חושב שטוב שהוא נפצע. מעלה פה דיווח
          הוא שלח הודעת טקסט לסטיבנס שהפציעה לא רצינית.
          https://www.cbssports.com/nba/news/team-usa-basketball-jayson-tatum-suffers-apparent-ankle-injury-late-in-fiba-world-cup-overtime-win-over-turkey/?fbclid=IwAR380C9BxqW-Y7kG_M6EK1KUxJiGqEc-MxTZRUPyqw-im4WdZYrf79usU-k
          בכל מקרה הסטטיסטיקה מדברת בשמו כי עם ה 11 לקח גם 11 ריבאונד חסם פעמיים, מסר 3 אסיסטים, חטף פעמיים וגם מסירה שהובילה לשתיים מהקו שסגרו סיפור. הספק לא רע בכלל ביחס לאחרים….

      1. הוא דווקא לא היה כלל רע וביצענכמההפעולות חשובות מאוד ברגעים המכריעים והשיג 11 נק' ואחד-עשר כ"ח.

    1. ספסל זה חשוב והכרחי להצלחה וברור שארה"ב מוכשרת בפער יותר בספסל.
      אבל בלי כוכב על טופ 5 אין אליפות ואין גם גמר איזורי(לפחות במערב).
      מיטשל וקמבה הם הטובים ביותר בנבחרת והם אולי בסוף הטופ 20.
      לוקחים אליפות רק עם(הארדן,קוואי,לברון,דוראנט,דיוויס,יאניס) ולא סטף לא נחשב, היו לו אינספור פעמים להוכיח שהוא שייך לרשימה הזאת אבל זה לא קרה אף פעם.

      1. הארדן דייויס ויאניס עוד לא עשו חצי ממה שסטף קרי עשה רק ב 5 שנים האחרונות.אולי יעשו בעתיד אבל מבחינת קריירה שלושתם מאחוריו

      2. כל מי שמגן על קרי צריך לזכור שבמשך שנים הוא משחק בקבוצה המוכשרת בליגה ובחיים לא היה השחקן הטוב ביותר בסדרה גדולה וחשובה וההוכחה לכך זה 5 גמרים, 3 אליפויות ו0000000תארי ,mvp final שזו החותמת האמיתית לשחקן מוביל קבוצה מנצחת.
        זה שהוא שינה את המשחק והוא הקלעים הגדול בכל הזמנים זה אין ויכוח, אבל תשים את החברה שאמרתם שאין להשוות אותו אליו(הארדן,פריק ודיוויס), תתן להם את קליי,גרין,איגי ודוראנט לכמעט 3 שנים וגם הם יגיעו לאותם הישגים ואפילו יותר, מה שבטוח שלהם לא יהיה 00000 mvp final בקבוצה כזאת טובה.

        1. אם נשים רגע את הציניות והארסיות בצד אז אפשר לומר זאת על כל אחד שהיו לו סדרות חלשות יותר ופחות גם ברגעים המכריעים (נגיד ג'ורדן בסדרה מול סיאטל היה עם אחוזים נוראיים על אף שהוא לקח בסוף FMVP) השנה סטף סחב לבד קבוצה שהייתה מאוד מאוד מוגבלת התקפית – בזמן שקליי לא שיחק וזה כמעט הצליח לו. הוא היה הקלע המוביל בסדרה שבה הוא היה נתון לחיסול ממוקד – כמה פעמים ראית ששומרים BOX&1 במעמד כזה? (בהשוואה ליאניס מול טורנטו אגב תראה מי סחב יותר את הקבוצה שלו לפחות בפאן ההתקפי) – אפילו לברון ב2015 לא קיבל שמירה שכזו (הוא נתן פיינלס טוב באותה השנה אבל עם אחוזים הרבה פחות טובים מהפיינלס האחרון של קרי) אני יכול לתת לך עוד סדרות (יוסטון 2015 OKC 2016 שאומנם זוכרים לקליי את המשחק המדהים שהוא נתן אבל בסופו של דבר סטף היה השחקן המרכזי בסדרה הזו בכל פרמטר שתיקח. אה וגם השנה כשדורנט נפצע מול יוסטון סטף היה שם להוביל את הקבוצה לניצחון בסדרה על אף שהוא היה בסלמפס מטורף)
          .
          סתם עצה – אם אתה לא שונא את סטף מסיבות שלא קשורות לכדורסל (אפשר לומר שהוא שחצן שהוא בן עשירים ועוד הרבה מאוד דברים שחלקם אולי אפילו נכונים) אז פשוט תהנה מהשחקן החד פעמי הזה שזכינו לראות – אסתטיקה שמתאחדת עם יעילות מטורפת אתה רוצה להוריד מערכו – סבבה אבל לכדורסל זה לא ממש קשור.

            1. לא נראה לי שקוראים לי גיא שיגרר איתך לוויכוח על הגדרת המילה בינוני או נורא (אגב איך מגדירים במילון את המושג "ויכוח עקר"?)
              מה שכן – אם אתה משתמש בנתונים אז תעשה את זה באופן שמשקף את המשחק – אחוז אפקטיבי של 43.1 וTS של 47.7 הם… (משאיר לך לבחור את המילים) אגב אם כבר אחוזי שדה אז לברון באותו הגמר היה על 39.8 ולא כמו שרשמת.
              מה שכן לברון עשה את כל מה שהוא יכל באותו הגמר וקשה לי להאמין שמישהו אחר היה מביא לתוצאה אחרת

      1. מה לופז עשה במשחק הזה, זה מה שמעניין אותי, מה הוא תורם לטים USA?
        בינתיים כמעט כלום. הוא ופלמלי הם ברירת מחדל של ברירות המחדל עד כה. אולי עדיף קוז במקום שניהם?

  2. חחחח איזה לוקחת מנחם, אולי עושה פלייאוף במזרח. מנחם שום שחקן שם לא בין 20 הטובים בעולם היום. ויש שם שלקנים איזוטרים כמו גו האריס טרנר וכו'. קמבה ומיטשל היחידים שאולסטארים שם.
    אפילו לא עושים פלייאוף במערב איזה אליפות.

    1. זה אוף סיסון. אף אחד לא בכושר משחק אמיתי. תחכה ותראה מה קמבה ומיצ'ל יעשו העונה. וגם הנבחרת הזאת עוד לא אמרה מילה אחרונה. הערב היה משחק טוב מאד עבורם כי הוא הוציא מהם את כל הפחד שהיה להם. כל מה שהם צריכים זה לשחק טבעי.

    2. מסכים עם הדוק. בהחלט יכול להיות שיקחו אליפות. קמבה ומיטשל אולסטארים. מידלטון, בארנס, טייטום, ג׳יילן בראון, ווייט הם אחלה סייד-קיקס. וויט, בראון וטרנר שומרים אישיים מצוינים. מידלטון, האריס, בארנס, קמבה, לופז ומיטשל זה כח אש יפה מבחוץ. אלה אולי לא קאווי, לברון, סטף, דוראנט או הארדן אבל יש שם עומק נהדר ומספרי 1 2 ברמה הכי גבוהה. אם הראפטורס לקחו אליפות עם לאורי, ואן-ליט ואיבאקה זה גם יכול לקרות כאן

        1. תכל׳ס הם לקחו עם שחקן על אחד שבגמר היה בינוני (במונחים שלו כמובן) וחבורת רולפליירס ואל תשכח שהם ניצחו גם את פילי והבאקס בדרך, וגם אחרי ש KD וקליי נפצעו לגולדן עדיין היה את סטף וחבר שלך גרין. גם דאלאס ב 2011 לקחו עם שחקן על אחד וכאן אנחנו מדברים על קבוצה עמוקה עם המון כישרון.

            1. מסכים שבדר״כ צריך שחקן על לאליפות (עדיף יותר מאחד) אבל בהחלט יכול להיות שקבוצה מחוברת ועמוקה עם הרבה כישרון תיקח. תראה את הפיסטונס ב 2004, דאלאס ב 2011 ואפילו האליפות האחרונה של הספרס שטימי כבר היה עייף, קאווי עוד לא היה קאווי ופארקר לקח fmvp (ובצדק).

      1. מה הארדן היה עושה עם היה מגיע לטים USA…..
        כל משחק היה מכנים מכניס מעל ל 30 נקודות ועומד המון על הקו עם הסטפ-בקים שלו.

  3. ארה"ב מבוססת על בוסטון, ועוברת את טורקיה עם השיניים. מדכא לראות ומלמד שהולכת להיות שנה קשה לבוסטון.
    סקוטי ווילבקין נחנק בפעם האלף במאני-טיים. הלו! מאמן טורקיה, אתה לא צופה במשחקי יורוליג?

    1. לדעתי היווארד יראה השנה למה הוא שווה 30 מליון. הוא וקמבה הם הכוכבים של הסלטיקס. זה יספיק לפחות לחצי גמר המזרח השנה.

    2. זהו אוף סיסון. האמריקאים לא רגילים לשחק נגד אירופאים. היה להם משחק אוף סיסון גרוע, אבל הם ייצאו ממנו חזקים יותר. היום הם לא היו מבוססים על בוסטון. רק על קמבה וטאטום (ואני שמח שטאטום נפצע)

      1. מנחם אתה באמת מתכוון לזה?
        נראה לי שזה בגלל האכזבה מהמשחק הנרפה ומזה שפיספס קליעה מכריעה אבל אני לא מאחל לאף שחקן שיפצע.

    1. זה משחק אוף סיסון של קבוצה לא מחוברת. הם עוד לא אמרו את המילה האחרונה. ה יה להם יום איום ביותר מה-3 ולאיליסובה (ואחרים) היה את משחק חייהם. היום טורקיה משחקת נגד הקליפרס ומנצחת על 20. המשחק הזה שראיתם לא אומר שום דבר.

    1. וקצת יותר ברצינות –
      ספסל טוב, כבודו במקומו מונח. הוא לא חשוב יותר מקליעה. משחקנים יוצרים. מסקוררים מהשורה הראשונה.
      .
      את כל אלו, לנבחרת ארה"ב אותה ראינו הלילה, יש ברמה פחותה מקבוצות הצמרת של הליגה.

    2. ואני טוען שכן.
      המשחק הזה לא אומר ולא מראה שום דבר. זה אוף סיסון לקבוצה שהיה לה יום פאנק איום והיא שיחקה בפחד ולא יכולה היתה לקנות שלשה. שים היום את הלייקרס מול טורקיה והיא מפסידה ב-20. קמבה, מיצ'ל, בראון (למה הוא שיחק רק 6 דקות?), לופז (זוכר אותו נגד טורונטו) היו הערב צל של עצמם. המשחק הזה לא מלמד דבר. אני התכוונתי על הקבוצה הזאת המשחקת עונה שלמה ב-NBA, מתחברת, ומתבשלת.
      המשחק הזה כלל לא שייך לשאלה ששאלתי בדיון, והאמריקאים עוד לא אמרו את המילה האחרונה. זה היה משחק 'פאנקי' שטוב שהיה, ויצא מהסיסטם

  4. קבוצת סיבוב ראשון במערב.קבוצת סיבוב שני במזרח.
    רק עכשיו הבנתי את השיטה של האליפות הזאת ומסתבר שיש עוד שלב בתים אחרי השלב הבתים הנוכחי והבית של ארצות הברית מצטלב עם הבית של יוון וכל הנבחרות סוחבות את התוצאות משלב הבתים הראשון ואז גם אם יוון אחרי ההפסד היום יעלו מחרתיים הם יפגשו בשלב הבתים הבא ל 2 משחקים עם ארצות הברית ואו טורקיה או צ’כיה(מי שתסיים במקום השני) ובגלל ההפסד של יוון היום לברזיל כדי לעלות לשלב הנוקאאוט הם יצטרכו לנצח גם את ארצות הברית וגם את הקבוצה השניה טורקיה או צ’כיה.נהיה מעניין

        1. קופי, פייסט, ובפינה משמאל למטה בוורד יש ספירת מילים אוטומטית. אבל אל תגלה, זה עושה יותר רושם כמו שאמרת…

  5. בקושי פלייאוף או סיבוב ראשון? על מה אתם מדברים?? הקבוצה הזו בוודאות יותר טובה מיוטה, בוסטון, טורונטו, כולן שוות בערך סיבוב שני.

  6. מסכים עם מנחם. ולמה לא בעצם? קמבה לבד כמעט סחב את שרלוט לפלייאוף (נכון, מזרח) מיטשל שחקן מהטופ, טייטום ומידלטון שחקני כמעט אולסטאר וברוק לופז הראה השנה כמה הוא טוב. בלי לדבר על הספסל, זאת יכולה להיות אחת החמישית הטובות בליגה. עם הספסל זה כבר די ברור.

  7. ניק אנדרסון, צא ולמד.
    באמת כזה רצף של נסיבות, קשה להאמין איך טורקיה מחמיצה את המשחק הגדול בתולדותיה. גם עבירה לשלוש על ה-0.05 שניה לסיום, כשהבאזר כבר נשמע. ואז משחק סגור בהארכה, ביד, עם 4 ריקות עונשין רצופות בחוץ.
    כנראה לא עדכנו את צ'די אוסמן ש*לא* צריך טנקינג.
    .
    דוקטור, כתבתי לך אחרי צ'כיה. זה היה נצחון סביר של נבחרת אפורה, על אירופאית דרג C בתחרות.
    הערב הם ניצלו בעור שיניהם מול אירופאית דרג B.
    דרג A עלול להיות יותר מדי. קרואטיה, ספרד, צרפת, יוון ואפילו ליטא. כל מפגש כזה, מוקש.
    .
    שוב קיבלנו הזדמנות לראות כמה הכדורסל האמריקאי מבוסס על יתרונות אתלטיים וכשרונות יחיד. תודה לאלי הכדורסל הלבנים, על העבדים ממערב אפריקה.
    ועד שיעור עד כמה הכדורסל האירופאי קבוצתי, נ-ב-ח-ר-ת, גם אימון, גם להט, גם מוטיבציה. שחקנים מתעלים ל-120% אחוז, מתחת למאמנים מעולים שיש ביבשת הישנה, גם אם הם לא נותנים 10,000 דולר טיפ במסעדות מישלן. טורקי קטן אחד עשה הערב בית ספר, אוניברסיטה, לצוות המאמנים הגדול כנראה בהיסטוריה, פופוביץ' + קר + עוד איזה 100 מומחי מוריבול והירובול ומאניבול ובולבול הקבולובול.. מדהים.
    רק לדמיין, איזה NBA היינו יכולים לראות, עם שילוב היכולת האינדבידואלית האמריקאי, השכל האירופי, וה-passion והמחויבות שיש לשחקני הכדורסל הישן, מוטיבציה של נחותים, ולא פחות חשוב – עם דחיפה של אוהדים שבאים לתחרות, ולא לשואו, "די-פנס, די-פנס". LOL. אחלה אחלה משחק, בראבו טורקיה, מעורר קינאה.

    1. אתה שוכח שהכוכבים הגדולים היו מנגבים את המאמנים האלו. מי היה בכלל סופר אותם.
      האמריקאים בנבחרת הזאת לא מתאמצים כמו שהם מתאמצים בפלייאוף. בnba הכשרון הוא עצום הכל יותר מהיר.
      אם היו מתאמצים כמו בפלייאוף גם הנבחרת הנוכחית הייתה לוקחת די בקלות. זה לא מעניין אותם זה לצאת לידי חובה. אימון ברמה גבוהה לא מעבר.
      אותם מעניין הקבוצה והכסף.
      ביתר הנבחרות יש כאלו מחפשים חוזה וכאלו סתם עם גאווה. האמריקאים כבר הפסידו בעבר גם לברון הפסיד אז זה שינה משהו? צמצם פערים או משהו? הפער מהעילית הוא עצום. אז אולי יפסידו ולאולימפיאדה ישלחו את יחידת המחץ שבהילוך 1 מנגבים 40 הפרש.

      1. לא נראה לי שמי שכבר הגיע, עושה את זה לצאת ידי חובה. ראית את הפרצופים שלהם שם בסוף? את הפאניקה? את אנחת הרוווחה כשהם, אלוהים יודע איך, יצאו עם ה-W? וזה לא היה משחק הדחה או משחק המדליה. הפסד היה עדיין ניתן לתיקון בהמשך…
        .
        אל תביא את הלברונים. אלה באמת נבחרות שיכולות בזלזול לפרק הכל, וזה בד"כ מה שהן עושות. זו נבחרת סוג 3. היא בוודאי יותר מוכשרת מכל האחרות ברמת השחקנים המצטברת, אין שאלה בכלל. אבל כנבחרת – לא מאוזנים, בלי אף כוכב-על שיסחוף אותם, בלי פרונט סביר, בלי בק-קורט קטלני שינצל חולשות (עדיין לא ראינו את זה קורה), וכו' וכו'. באמת לא נראה לי שהם הגיעו לטייל – ועוד בסין. הם פשוט לא בנויים טוב, לא מחוברים טוב, ואלה התוצאות. בוא נראה מה פופ וקר עושים עם זה הלאה.
        אני אמרתי מההתחלה, ואני לא לבד ולא איזה גאון, רק על סמך הרוסטרים, שסרביה לוקחת. בינתיים זה נראה ככה, ויודע מה – גם ליטא המאומנת-מאוד היתה מעיפה היום את האמריקאים. חלאס, אין יותר תירוצים, "לא מתאמצים". מתאמצים באבוהא. יאללה, תתחילו להראות שאתם שווים את הרבע מיליארד דולר שאתם עושים בשנה…

        1. לא אמרתי שהם באו להפסיד. ברור שהם עצבנים, כל אחד רוצה לנצח. גם אני עצבני שאני מפסיד בשכונה.
          מה שאני אומר שהם לא יהרגו את עצמם בשביל זה, הם לא משחקים באינטנסיביות פלייאוף

  8. הרי כמה מכם בחרתם בבוסטון להיות אלופת המזרח. אז הנבחרת היא בוסטון מחוזקת פי 2. והרבה בחרו ביוטה המגיעה לפחות לסיבוב השני ויוטה היא דונובן מיצ'ל. אז אני לא מבין מה הויכוח כאן.

    1. באמת אין ויכוח. קיבלת כבר שני מתאבנים, מול צ'כיה והערב מול טורקיה, לא מאריות אירופה, גם כשאירופה אחרי תור הזהב שלה.
      באמת לפרט? זו נבחרת לא מאוזנת עם בעיה קשה מאוד בעמדות הפרונט-קורט. כל קבוצת NBA טובה עם פרונט מסיבי, הלו לייקרס, והיא לא היחידה, היתה רומסת אותה. ומילא אם היה חיפוי לזה בבק-קורט מזהיר. אבל אין פה ספלאש, אין פה הארדן, אין פה דינמו כמו לילארד ואפילו ווסטברוק המושמץ, שינצל את היתרון המובנה שיש לאתלטים האמריקאים – מהירות וסטאמינה, לטוס על המגרש 48 דקות – אפילו רק 40… ואין פה שום סופרסטאר, רצוי בעמדה הכי חשובה, 3, שליריבה האירופית הנחותה לא יכולה להיות מולו תשובה. אגיד לך ככה – אם לברון לקח את דלבדובה, JR, מוזגוב וטריסטן ל-6 משחקים מול גולדן סטייט הגדולה, לא הייתי מתפלא אם היה מנצח את team usa דרג 3 שראית הערב. ועוד היה לו, בהתאם, מאמן אירופאי גאון, אז בכלל…

      1. ולמה אתה משווה נבחרת שהורכבה בלחץ לקבוצה שרצה כל העונה? תרכיב איזה נבחרת שאתה רוצה בלי סופרסטאר ותקבל את המתאבנים האלה. גם יאניס וחבריו הפסידו היום לנבחרת דרג ג'.

        1. אתה לא באמת משווה בין יאניס וחבריו – תן ל שמות של רק עוד 4 מהם בלי להציץ – לרוסטר מלא כל טוב שחקני NBA, די בכירים סה"כ…

    2. יש הטוענים שגובר השחקן הטוב ביוטה. אני לא תופס ממנו כך, אבל הוא מהטופ-2 ביוטה על זה כולם מסכימים, כאשר הטופ-3 הוא כנראה אינגלס. ככה שאם הבאת את יוטה כדוגמא, אז היא לא דוגמא טובה, כי 2/3 מהטופ 3 שלה לא אמריקאים בכלל, אז אפשר לטעון שעצם העובדה שיוטה קונטנדרית מעיד על צימצום הפערים ברמות בין אמריקה לעולם. פאקינג צדי אוסמאן וארסן אליאסובה כמעט (והיו צריכים) לנצח את הנבחרת הזו

    3. אף אחד לא בחר בבוסטון להיות אלופת המזרח בטח אחרי הפיאסקו שנה שעברה.כל הבחירות התחלקו בין מילווקי לפילי וגם שתיהן משחקות בקונפרנס החלש

    4. אני בטח שלא בחרתי בבוסטון כאלופת המזרח למרות שאני שלהם 🙂
      מקווה מאד שיקחו אליפות השנה כמו כל אוהד של קבוצה. ריאלית הם לא שם, עדיין.

  9. למה אין בלוג חי או מקום מרוכז לאליפות?
    לא יצא לי לראות אף משחק חוץ מאלו שהיו בשבת, אבל רואה את התקצירים- נראה שהיה יום מוצלח וצמוד.
    מאןד מפתיע הקהל- ממש מלא לשלבים האלה, כם במשחקים חלשים יותר על הנייר.
    .
    ובקשר לשאלה של מנחם- ברור שלא.

    1. אמרתי גם לרועי, הפנה אותי לדיומא. אבל בדיומא מדוושים, לא קולעים לסל.
      חוזר (3) על ההצעה לעמוד כללי לאליפות, אחד, של כל הימים. הכל – שם. יום אחרי יום.
      כנ"ל עמוד "כללי", פתוח ואינסופי, לכל נושא NBA שלא נכנס ספציפית לדיונים או לכתבות נושאיות ממוקדות. כמו צ'אט פתוח, 24/7. הכי קל, וכתובת אחת וישירה, לא צריך להתפצל או לעשות כל מיני "אוף-טופיק" באמצע דיון אחר לגמרי.

    2. איפה הממזר? הוא היה שם לינקים.
      טוב שמולי שם לנו וגם שי.
      הבעייה שלי היא שאני חוזר מהמיקרוסקופ מייד לתחילת משחק ב 15:30 ואז אני בלחץ למצוא אתר ולראות שעובד גם בסלולארי ואחרי זה אני עם הסלולארי ולא נוח לסגור ולשים לינקים. אני אשים בבוקר לינק בדיומא. מקווה שיעבוד.

  10. אני אגיד עוד משהו. אתה כל הזמן אומר, "תראו מה קמבה ומיצ'ל עוד יעשו השנה". וזה נכון! הם באמת יבלטו. כי הם משחקים במערכת שלמה, שנותנת לשחקנים כאלה לפרוח, ולמספרים שלהם לטוס מעלה. יש מעין הערכת-יתר של השחקנים ב-NBA, כי כל השיטה – המאמנים, התרגילים הבסיסיים סה"כ, מערכי ההגנה הפחות מתוחכמים, ובעיקר הרצון של הליגה שמתבטא גם בכללים לשואו, למבצעים אישיים, ולהסתמכות על כישרון אישי מדהים נטו – כל אלה לא מותאמים, למשהו אחר לגמרי. עדיין יהיה להם יתרון בילט-אין גדול על השחקנים האירופיים, זה בכלל אין ויכוח. אבל הם פשוט נאלצים לשחק סוג כדורסל כמעט אחר, ויכולים להיתקע. באנגלוגיה, קצת כמו מה שניק נרס עשה בפינאלס לסטף ולגולדן סטייט. פתאום שלף להם איזו הגנה של בית ספר יסודי, והווריורס נתקעו כמו ארנב מול פנסים של מכונית. למזלם של האמריקאים, יש להם כאלה פנומנים, שהם לא צריכים להתאים את עצמם כמעט אף פעם ליריבה, ותמיד יישלף איזה אס בנוסח לברון, קובי, דוראנט, סטף, קיירי, ואם אפשר כמה מאלה ביחד – שב-3 דקות יוציא לך את החשק לחיות, וימוטט את כל המערך שהכנת. פה, בנבחרת 2019, בינתיים פשוט אין מספיק מזה, כמעט אין בכלל.

  11. כמה דברים
    1. עצם זה שמתקיים דיון מראה על רמת הנבחרת הזאת כל הנבחרות האחרונות היו לוקחות אליפות בהליכה
    2. ההגנות בטורניר הזה בעיקר האזוריות הורגת תנבחרת הזאת (וגם את יאניס)
    3. למרות כל זה בסדרה היא נותנת פייט לכל הקבוצות בליגה

  12. אה, ויש סילבר ליינינג אחד להפסד הטורקי –
    כמה שהם חסרו, הערב במיוחד, את אינס קאנטר… כל ההבדל בין הפסד טראגי לניצחון שייחקק לנצח. או בקיצור, מוות לארדואן.

  13. יכול להיות שהם היו מנצחים לפחות 52 ניצחונות בעונה הסדירה אבל בפלייאוף הם צריכים את השחקן שיהיה מטורף בפלייאוף כי ראינו את זה בדנבר ולא הלך להם נגד פורטלנד ונגד הספרס הם כמעט עפו

    אתה צודק שצריך עומר אבל צריך גם סופר סטאר שייתעלה ברגעים הנכונים כמו לילארד ג׳ורג׳ קיירי לברון קארי ואין את זה כרגע לusa אבל יכול להיות שהם היו אחלה קבוצה בעונה הסדירה אבל לא מעבר

    1. מנחם האמריקאים עוד יתקשו מאד בטורניר. יש נבחרות שיעשו להם את המוות. טורקיה זה נבחרת דרג ב. אני מאמין שהאמריקאים יגרדו את הזהב אבל זה ילך להם קשה כמו היום. הסיבה העיקרית זה שאין שם צלפי על כמו קרי הארדן ליליארד דוראנט קליי. לכן קל לצופף מולם. חוץ מקמבה אף אחד שם לא אמין מחוץ לקשת. חוץ ממנו איש לא מכדרר עילית מה יש טייטום ובראון? הם לא הראו שהם שחקני אחד על אחד קטלניים. בצבע אין כלום אז זה פחות קריטי אוולי מול יוקיץ ויאניס זה יהיה קריטי.

  14. יש לנבחרת הזו יתרון אחד משמעותי לאורך עונה שלמה: המאמן שלה. בכל שאר האספקטים, כולל הספסל הרציני, היא בגדר קבוצה בינונית מינוס, כזו שמייקל ג'ורדן היה יכול להיות הבעלים שלה

  15. מבחינת הכשרון זו נבחרת של B- וספסל גשרון C+

    שים אותם מול קליפרס שזו קבוצה עם כשרון של B+וספסל עם כשרון C קליפרס מנצחים

    כי משחקים 32 דקות ההרכב הראשון ורק 16 דקות ההרכב השני. כשהכסף על השולחן זה הופך 75/25 ואפילו 80/20

  16. ההסתמכות האמריקאית על אתלטיות וכוח מזכירים לי את "ההצלחות הרבות" שלהם במירוצי שליחים באולימפיאדה.
    פעם אחר פעם הם באים לא מאומנים ואיך זה נגמר? המקל נופל 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט