טור ההופס של מנחם לס ליום א' – השתנתי מצחוק (בקשר לגרג אודן)

זה שחקן כדורסל? זה הרקולס!

 

גרג אודן

 

 

כשקראתי הבוקר את המאמר הראשי בפורט לודרדייל סנטינל  על גרג אודן – ועוד יותר כשראיתי את תמונתו במדי ההיט – חשבתי על  37 הגולשים באתר (ספרתי אותם בדיוק מחלט) שהם (א) שונאי היט מושבעים שמוכנים להתעלם מהאמת, או (ב) בינוניים-מינוס בהבנת הכדורסל שלהם. ואז כשנזכרתי בתגובותיהם, ויותר כשקראתי אותן שוב, חטפתי התקפת צחוק שהתחילה בגרינוויל ולא פסקה על שהגענו לאטלנטה, שעתיים נסיעה. מה זה צחוק? עיני זלגו דמעות צחוק כאילו בכיתי יומיים ללא הפסק. חכו-חכו. אני מגיע ארצה בפסח (ואז נערוך את מפגש ההופס) ואני מכניס לכל אחד מה-37 אצבע באוזן.

הסתכלו על התמונה. מה אתם רואים? שחקן שהוריד כמעט 20 ק"ג ממשקלו ונראה כמו יוסיין בולט גבוה. תראו את רוחב המותניים שלו. צרים יותר משלי. בטח מס' 34. הוא הציג את עצמו בניתורים, בדאנקים, והוא טוען שמעולם לא היה בכושר טוב יותר.

אחרי שהדגים כמה ניתורים שפאו גאסול לא מגיע אליהם גם בניתור מספסל, וכמה דאנקים בימין ושמאל שהרעידו לא רק את הסל אלא את כל האולם, ואולי אפילו כל העולם, הוא ענה לשאלות עתונאים.

-"הרופא המנתח אמר לי אחרי הניתוח האחרון בפברואר 2012 לקחת את הכסף ולמצוא אי נחמד בקריביים לפרישה. אבל לא. התשוקה שלי לכדורסל בוערת. אני מרגיש שעדיין לא עשיתי מאומה. הקריירה שלי רק מתחילה. קיבלו אותי במיאמי כאילו הייתי הדבר שכולם חיכו לו, וזה מאד מחמיא לשחקן אחרי 3 ניתוחי ברך. אני סמוך ובטוח להחזיר להם את כל האהבה שהם מרפיעים עלי, ואולי במקום חיבוקים אעשה זאת בריבאונדים, חסימות, ונקודות. אני ממש לא יכול לחכות לתחילת העונה!".

אילו הייתי מאמן הנטס, הבולס, או אינדיאני, ולא משנה איזה מאמן מהמערב, היו מתחילים אצלי נדודי שינה.

אחרי שלא שיחק אף משחק מאז דצמבר 2009, ה-1'7 הזה (2.15-2.16 מ') הזה, השוקל 275 פאונדס של שרירים (הוא השיל מעצמו 36 פאונדים של שומן) מוכן לבוא ולהוריד לשאר הסנטרים בליגה את המכנסיים, ואני מוכן לעזור לו. אני מברך את הסנטר שאני כבר 3 שנים מייחל לו, וטוב ממנו לא יכולתי לחלום שיבוא. הוא הסכים לשחק שנתיים בהיט עבור 2.1 מיליון. כמה קבוצות הציעו לו הרבה יותר. אבל הוא יודע שאליפות ראשונה ושנייה בשבילו – שלישית ורביעית ללברון ושות', וחמישית לדוויין ווייד – ואז בשנה השלישית יבוא הכסף הגדול ממייק אריסון.

"I AM BEYOND EXCITED" הוא אמר. "I AM MIAMI HEAT!". ברוך בואך למשפחה, אחא. כן יירבו. כשנולדת היה כתוב על מצחך "מיאמי היט" אבל בטעות הביאו אותך לפורטלנד שם כולם נפצעים בגלל שענן מריחואנה תופס שם את מקום החמצן. "I CANNOT WAIT TO START!". ואז הוא מוסיף: "כל חברי שואלים אותי למה אני מגמגם כל פעם שאני אומר זאת. התשובה היא שאני עדיין לא מאמין שאני שחקן מיאמי היט, ושאעשה פיק-אנד-רול עם לברון ודוויין ווייד. חלום מתוק מזה לא יכול להיות!"

גם אני לא יכול לחכות לערבים של 18 נק' ו-14 ריב', דבר שייהפך יותר ויותר לנורמליות של היום. 

הוא מוסיף:

אני מודע לעובדה שלא שיחקתי שלוש שנים. אני מודע לעובדה שאני לא יכול לרוץ יותר כל היום כפי שרצתי בגיל 18. אני מודע לעובדה שברכי חייבות להיכנס ל-MODE של 'משחק NBA' בהדרגה. קוץ' אמר לי שאקח את זמני. איןם צורך למהר. אני לא אכנס למשחק הראשון עם מטרה לשחק 35 דקות, לקלוע 20 ולקטוף 14 ריבאונדים. אני מקווה שזה יגיע לזה בהדרגה, ואני מקווה שהאול סטאר הוא הזמן בו אחזור להיות גכרג אודן של 2008."

היתה לו תקופה גרועה מאד אחרי הפציעה הראשונה.  תקופה של "למה אני?".

הקשיבו לגרג: "הפציעה חיסלה אותי. עדיין לא הספקתי להתחמם ל-NBA ובום, אני מחוסל לשנה. התחלתי עם 'למה דווקא לי זה קורה? התחלתי לרחם על עצמי. לא יכולתי לסבול חיים ללא כדורסל. התחלתי לשתות כדי לא לסבול את הכאב ולא לחשוב. וכשלא שתיתי הכאב חזר גדול יותר, אז שתיתי יותר. ה-AA (אלכוהוליק אנונימוס) הציל אותי. הבנתי ששתייה לא פותרת מאומה, רק מגדילה את הצרה. הפסקתי ומאז לא נגעתי בטיפה המרה, אפילו לא כוס יין או בירה!"

מה היה הדבר שממש גרם לך להחליט על מיאמי מאשר הקבוצות?

"הטקסט מלברון. הוא כתב לי, 'גרג, בו אלינו. אני צריך אותך כדי שלנבואתי לא 2, לא 3, אלא 5 ו-6 יהיה סכוי להתגשם! רק אתך נוכל לעשות זאת!'"

 

******************************

 

 

הדראפט של 2014

 

אתם יכולים לרשום את מה שאני מנבא כבר עכשיו, ואם זה לא יוכיח את עצמו, כנראה שהגיע הזמן להודות שאני חושב כבן העולם הישן, ושאיבדתי קשר עם המציאות (בינתיים זה קורה לדדי וכל השפוטים שלו באתר), ושהגיע הזמן לפרוש.

אבל עד שזה יקרה, אני צודק עם הדראפט הזה שכבר שנים לא היה כמוהו. זה לא דראפט של טובים לאורך ורוחב ה-30 (למרות שהיום אין לדעת) או ה-60. זהו דראפט של "STAR POWER". דראפט של 10 כוכבים לפחות בעשירייה הראשונה, ועם נוסיף כמה כוכבים אירופאים ששמעתי עליהם, אולי מדובר כאן על 15 סטארים. אני אכתוב רק על המוכרים לי, עם שמות הזרים שנאמר לי שהם יהפכו לכוכבי-על בליגה:

 

1. אנדרו ויגינס, פרשמן בקנזס.  סמול פורוורד, 2.03 מ'

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי לחלוטין, המכונה הכדורסלנית הזאת תהיה בחירת דראפט ראשונה ברמה כזאת שכמה קבוצות חושבות על טנקינג כדי להשיג אותו. הוא השחקן המושלם שיש לו הכל. שחקן שמסוגל לנצח משחק בעצמו ע"י היפרדות מהשומר עליו בכל פעם, וחיסול מחלט של שחקן היריב הטוב ביותר, אם זה מה שהמאמן מצווה. גוף מושלם לכדורסל עם אתלטיות ברמה הגבוהה ביותר; כל כלי ההתקפה שאתה יכול לחשוב עליהם; משחק הגנה מצויין, ואינטיליגנציית משחק של בוגר NBA. הוא החבילה השלמה. אלה שמכירים אותו מקרוב טוענים שישנה לו גם אישיות חיובית לחלוטין הכוללת כבוד למאמנים ולמבוגרים ממנו, וסבלנות שעמה ישנה גם הרבה הבנה לשחקנים הרבה פחות טובים ממנו.

 

2. ג'וליוס רנדל, פרשמן בקנטקי. סמול/פאור פורוורד. 2.09 מ'

 

אם מישהו יבחר ברנדל לפני ויגינס, תקרת האולם לא תיפול מהתפתה. ג'ון קליפרי יודע שיש לו אותו רק לעונה אחת. בתיכון הוא היווה מיס-מץ' שהפך את המשחקים לבדיחה. כבר בגיל 17.5 יש לו את הגוף, החוזק, והמשקל של שחקן NBA בעמדה מס' 4, אבל יכולתו בפרימטר וקליעתו הרכה מה-3 יגרו הרבה מאמנים לשחק איתו "3" ואז הוא מיס-מץ' אפילו לשחקני NBA בעמדת ה-3. יש לו ג'אמפ יעיל ויפהפה OFF THE DRIBBLE. הוא RELENTLESS באגרסיביות שלו. מכונת כדורסל שלא פוסקת לנוע לשנייה בהתקפה ובהגנה. יש לו עוד דבר חשוב מאד שהוכיח שוב ושוב בתיכון ובנבחרת ארה"ב מתחת לגיל 17, אלופת העולם: הוא בעל KILLER INSTINCT שתמיד רוצה עוד ועוד.

 

3. ג'בארי פרקר, פרשמן בדוק. סמול פורוורד, 2.03 מ'

פרקר הוא הפרוטוטייפ של שחקן דוק: שחקן שעל מצחו כתוב VERSATILITY. הוא יכול להיות ה-GO-TO GUY, או השחקן שיעשה את השטיק שלו ואז יפטם אותך במסירה מהסרטים. יש לו חדירה מצויינת, וג'אמפ כמעט מהמקום. אינטיליגנציית משחק גבוהה ביותר. מייק ששבסקי שראה אותו בכמה משחקי תיכון אומר: "לשבת וליהנות מהכדורסל של הקיד". הוא מסוגל לשחק פוסט-אפ נגד מגינים בגובהו, ויש לו דאונטאוני מצויין. הוא לא האתלט הגדול, אבל במה שחסר לו באתלטיות הוא ממלא במשחק יסודי, אחראי, ומלא תיחכום. ששבסקי מסכם: "הסקאוטים של ה-NBA ימלאו את האולם שלנו כשהם מלקקים את שפתיהם".

 

4. ארון גורדון, פרשמן באריזונה.  פאור/ סמול פורוורד, 2.09 מ'

 

אומרים על ארון גורדון שהוא בילה רבע מחייו בשנה האחרונה חצי גוף מעל הטבעת. הוא מגיע בניתור  לגבהים שאולי אף שחקן קיים ב-NBA כעת חייה לא מגיע אליהם. יש לו חצי גוף עליון חזק ביותר עם מוטת זרועות ארוכה מאד, והוא FINISHER ארסי באזור הצבע. הוא מסוגל ללא בעיות לשחק עם הפנים לסל, אבל האורגמות שלו באות מהרס שהוא גורם בצבע. זה הלחם והחמאה שלו.  יש לו כבר את הפיזיות של טובי הפאור-פורוורדים בליגה בגובהו. ישנם סקאוטים הטוענים שהוא יהיה בלתי עציר כסמול פורוורד, משהו מהסוג של ג'אש סמית' אבל עם יותר כשרון (ויותר שכל).

 

5. מרכוס סמארט. סופומור באוקלהומה סטייט. פוינט/שוטינג גארד, 1.94 מ'

רבים לא הבינו את החלטתו להישאר באוקלהומה סטייט אחרי שנת הפרשמן שלו. חשבו עליו כבחירה בטוחה בין 5 הראשונים, ואולי אפילו בחירה ראשונה בדראפט 2013. הוא היה גבר המשחק עם בני נוער כפרשמן בשנה שעברה. אז מה יהיה העונה בביג 12? הוא יעשה כל מה שיתחשק לו. הוא מין קומבו גארד שנגד שומר נמוך ישחק שוטינג גארד, ונגד שומר גבוה ישחק פוינט. הוא גם פליימייקר מהטובים בנמצא במכללות, וגם יוצר נקודות מהטובים. עם משקל של 100 ק"ג יש לו את הכוח להגיע לחישוק, אם הוא לא מוצא את עצמו חופשי לשלשה. אבל הוא עדיין שחקן החושב על מסירה לפני חדירה כי בתיכון הוא שיחק רק פוינט. למה הוא נישאר עוד עונה? הוא היה כל כך מאוכזב מהעונה של אוקלהומה סטייט שהוא החליט שהוא לא מוכן לסיים ככה את הקריירה המכללתית שלו. מה זה אומר? שחקן ווינר עם נשמה!

 

 6. דנטה אקסום. או פרשמן בפלורידה או הגעה ישירה לדראפט. פוינט גארד/שוטינג גארד.   1.96 מ'

 

על דאנטה כתבתי טור שלם שלשום. השחקן האוסטרלי, בנו של אקסום מאוניברסיטת צפון קרולינה ששיחק באוסטרליה כמקצועני, נישא לאוסטרלית ובנה שם את ביתו. אקסום הוא הכוכב הניסתר של הדראפט שעלול מאד להיות הגניבה הגדולה של 2014.

אחרים בעשירייה הראשונה:

7.  גלן רובינסון, סופומור במישיגן. סמול פורוורד

8. מונטרזל הרל,  סופומור בלואיוויל, פאור פורוורד

9.  אנדרו הריסון, פרשמן בקנטקי. פוינט גארד

10. ג'ואל אמביד, פרשמן בקנזס. סנטר

11.  ווילי קאולי-סטיין, סופומור בקנטקי. סנטר.

12. גארי האריס, סופומור במישיגן סטייט. סמול פורוורד.

13. מיץ' מגררי, סופומור במישיגן. פאור פורוורד.

14. מריו הזונג'ה (קרואטיה) – סמול פורוורד (לא מכיר!).

15. דריו סאריק (קרואטיה) – פאור-פורוורד (לא מכיר!).

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. אודן חתם לשנה לא לשנתיים.

    אם הוא מממש את אופציית השחקן שלו על משכורת מינימום בעונה השנייה – זה לא רק אומר שאתה ומיאמי הייתם מעדיפים שהוא לא יעשה את זה, אלא זה גם אומר שהעונה הראשונה היתה כישלון – כמו שאפשר לצפות ממי שעבר 3 ניתוחי microfracture באותה ברך…

    וזה למרות שכנראה נמצאה תרופת הפלא לניתוח הזה – דיאטה !!!

    לגבי דראפט 2014 – דברים יכולים להשתנות במשך השנה, אבל כרגע יש 8 שנראים כוכבים בטוחים – לא עשרה.
    ואתה מדרג את אנדרו האריסון נמוך מדי.

    ותסלח לי אבל להגיד משהו כמו "תזכרו מה אמרתי לכם" על החוזק של דראפט 2014, ולרצות לקבל על זה קרדיט למרות שזה כתוב בכל מקום אפשרי וידוע היטב כבר שנתיים בערך, זה כמו, זה כמו, זה כמו, – איך להגיד את זה ?

    אה, כן –

    זה כמו "להמר" שהקבוצה הפייבוריטית לאליפות בכל סקר כולל בוגאס אכן תיקח אליפות ולטעון שזו הוכחה לידע מבריק בכדורסל…

    שבוע טוב לכולם 🙂

    1. כמו שזה כתוב בכל מקום, זה כתוב גם אצלנו.
      תגיד לי דדי, אין לך דבר אחר לעשות בחיים מלבד לחטט ולצייץ? אני לא יודע בקשר לגולשים אחרים, אבל עלי נמאסת כבר מזמן עם התגובות המנוכרות שלך. לא היה איכפת לי אם היית תורם מדי פעם משהו חיובי, אבל כשהכל הוא נסיון למצוא פה ושם נקודה שלילית, זה מתחיל לצאת מהתחת.

    2. אם היה לך מושג בביומכניקה ואורטופדיה, היית גם אתה יודע שהדבר הראשון שמנתחי גב וברך אומרים למנותחים הוא להוריד משקל. הורדה במשקל היא אחת מתרופות הפלא הגדולות ביותר.

  2. הזוי הקטע על אודן.
    הבנאדם גמור ובתוך תוכו יודע את זה.
    ממש לא מה שיעזור למיאמי.
    שאגב תגמור את הסיפור השנה! קצת באיחור אבל השנה זה נגמר.
    אולי לא תגיע אפילו לגמר המזרח!
    מנחם כדאי שתתחיל לחפש את הקבוצה הבאה לאהוד! (L.A אולי?..)

  3. אין לי מושג מספיק ברפואת ספורט, אבל גםן אם אודן יגיע ל50% מהיכולת שלו, זה חיזוק גדול למיאמי בעמדה שהיה לה בו חור, אז זה בכל מקרה לא מופרך להגיד שזה מחזק אותם בצורה כזאת שלמרות שכולם מתחזקים עדיין יש להם סיכוי טוב מאוד לזכות. מעבר לזה גם אני שמח לראות את ההתחזקות של הרבה קבוצות ויודע שיהיה קשה למיאמי השנה יותר מבעבר אבל קשה להמר נגדם כשיש להם את כל הכלים ועכשיו נוסף אודן בגרושים – ולהזיק זה לא יכול להם…

  4. יש לי הרגשה של ד'זה וו ששנה שעברה מנחם הכריז בקול שההחתמה של ראשארד לואיס תביא להם את האליפות וראינו מה הוא עשה השנה במיאמי,האמת שאני קצת מרחם על מנחם שאת כל תקוותיו לאליפות שלישית מבסס על שחקן שאיך לומר לא בדיוק בנוי למשחק כדורסל,למה יש לי הרגשה שהוא לא מגיע לחג מולד בתור שחקן של מיאמי.
    שאלה לגבי הדראפט,זכור לי שדובר על תאומים שאמורים להיות שוס אדיר,אני לא זוכר את שמם? מישהו יודע על מי אני מדבר?

        1. כדוןרסל הוא עסק משתנה. דברים משתנים מיןום ליום. ישנם הרבה סופומורים לפניו שרק עכשיו מודיעים שהם הולךכים ל-NBA. אילו היו הולכים לדראפט עוד שנתיים, ללא הסופומורים וללא האוסטראלי הוא היה בחמישייה הראשונה. ואולי הוא בכלל לא ירצה NBA אחרי שנה אחת? אולי ירצה שנתיים מכללה? כל הכתוב, כמעט תמיד, הן נבואות ואינטואיציות, כשאת האמת אתה לא יודע עד שהיא קורית.

          1. לידעתך מנחם על התאומים קראתי כאן באתר ואתה זה שהפלגת שבחים לגביהם ולמרות שבכל מה שקשור למיאמי ולליקרס שאז אתה מדבר שטויות על כל השאר אני דווקא מחזיק ממך 🙂

    1. תגיד לי, מיאמי טעתה עם רשאד לואיס? הלוואי שתטעה ככה עם גרג אודן, ואפילו בנך בן ה-6 יודע את זה. עלאק "מיאמי ניכשלה…". מי שזוכה באליפות עושה הכל נכון.

      1. מה יהיה מנחם,בוא תזכיר לי מה בדיוק לואיס עשה שנה שעברה? מיאמי זכו באליפות לא בזכותו ולא בגללו הוא היה אוויר בדיוק כמו השנה אם מיאמי יזכו או לא זה ממש לא קשור לאודן,אם כבר היית רוצה לעשות דיון אמיתי ולא סתם לזרוק שטויות יכלת לטעון שהם כן פגעו בול אם אלן שהביא להם את האליפות,לואיס לא עשה כלום כל העונה כולל הפלייאוף,ושוב אני חוזר על תחילת התגובה,אתה יודע היטב מנחם שמיאמי פשוט לא קבוצה לזכות בטריפיט,כל הכבוד לה על 2 אליפויות רצופות+גמר אבל מה לעשות היא לא קבוצה ל3 אליפויות,אם אודן היה מתפתח למה שחשבו שהוא יהיה אז הייתי אומר לך וואלה,אבל בחיאת מנחם אתה מאמין שהישןעה של מיאמי לאליפות זה שחקן שעבר יותר פציעות מאשר משחקים בליגה !!! אשרייך וטוב לך.

        דרך אגב המשפט הכי מטומטם שלך זה "מי שזוכה באליפות עושה הכל נכון." חרטא ברטא הם טעו בגדול עם לואיס והצליחו בגדול עם אלן,זה כמו שברצלונה לקחה אליפות שאיברהימוביץ שיחק אצלה ובכל זאת זאת הייתה טעות להביא אותו

        1. אתה לעולם לא יכול לדעת. אולי התרומה שלו בחדר ההלבשה היתה חשובה ביותר? אולי הוא לחש באוזני אריק ספואלטרה את דברי אלוהים חיים? כשקבוצה לוקחת אליפות, הכימיה של הקבוצה כולה עבדה. ז"א שכל אחד תרם את שלו. וחוץ מזה, כשדוויין ולברון לא שיחקו, הוא תרם כמה משחקים מצויינים ברצף הנצחונות הגדולץ
          ויריב, דבר אחרון שעליך ללמד את בנך (לך זה כבר לא יעזור; אתה מקרה אבוד): "בני, לעולם אל תתווכח עם מנצח!"! (מדברי בדוקטור מנחם לס)

    1. לא הוכחתי שום קשר למציאות מלבד שני נצחונות רצופים של מיאמי, ואוטוטו בא השלישי. כזה כיף להתווכח ולהתנצח עם לוזרים, כשאתה יושב בראש הפירמידה והם בביר שופכין מלא חרא. אז דרור, חכה רגע. עלי לרוץ להשתין מצחוק.

  5. מישהו יודע מה קורה עם ווייד? הוא מתכנן לעבור איזשהו ניתוח או שהברך תחלים דרך מנוחה? הוא נראה מפורק לגמרי בפלייאוף שנה שעברה ועזבו אותי מאודן, האיגואנה וכל החמודים, הבריאות שלו היא זו שתקבע אם למיאמי יש צ'אנס לטרי-פיט.

    1. "מפורק לגמרי"? הוא היה השחקן השני בטיבו בקבוצה הטובה בעולם. היו לו שני משחקים שניצחו למיאמי את האליפות.
      "עזבו אותי מאודן"? חבל שלא תהיה בארץ במפגש הופס כדי שגם לך אוכל להכניס אצבע באוזן.

      1. wet willie קוראים לזה פה 🙂 (לאקסטרא קיק מרטיבים את האצבע לפני שהיא נכנסת לאוזן)
        הוא היה מצויין אבל בכל הפסקה חיברו לו את הפיקה שניסתה לברוח מהברך, בלעדיו מיאמי לא היו זוכים באליפות ובלעדיו הם לא יזכו גם השנה.
        אולי תוכל לענות לי ברצינות בתור איש מקצוע- מה הטיפול היעיל לכזה מצב?
        ההתלהבות מאודן זה סתם כי אין על מה להתלהב, נו שיתחיל כבר הפוטבול או משהו שתהיה סיבה לפתוח טלוויזיה

  6. מיאמי לא ממש "טעו" עם לואיס – כי מדובר בסך הכל בשחקן במשכורת מינימום, לכן הם גם לא "יטעו" עם אודן אפילו אם הוא לא יצליח לתרום.

    אבל מי כן טעה ?
    מי שטען שלואיס הוא רכישה חשובה או משמעותית…

    1. מאין לך לדעת מה הוא תרם בחדר ההלבשה? מה אתה יודע מה הוא שוחח עם כריס אנדרסון? מה אתה יודע על התרומה שלו באימונים כשומר על כריס בוש? הוא גם נתן כמה משחקים מצויינים ברצף הנצחונות ללא דוויין ולברון. הסברתי כבר קודם: אתם מתווכחים עם ווינר של שתי אליפויות. כל מה שההיט עשו היה בחוכמה, והדבר החשוב ביותר היתה הבאתו של רשאד לואיס, עד שמישהו יוכיח לי אחרת.

    1. דדי, אני מקווה שאתה מגיע למפגש הופס בחול המועד פסח כדי שאני (א) יקרע לך את הצורה ב-'אחד על אחד', ו-(ב) יכניס לך אצבע עמוקה לאוזן.
      אני היום (או מחר; יותר מדי סרטים טובים חדשים, ויש ה-PGA) כותב על הקבוצות הטובות ביותר בליגה אם היו משחקים רק הצעירים שבקבוצה. מי מקום 30? צדקת! הלייקרס!

      1. אני אפילו לא יודע איך להגיב לקטע עם האצבע באוזן.

        בוא נסגור על הזרת ואז אני אשקול את זה אם זה ממש חשוב לך ?

  7. לא ברור לי על מה אתם מדברים – זה שמיאמי חזקה, אפילו רק בזכות לברון, זה כולכם מסכימים, זה שוייד יכול להתעלות ולהכריע משחקים, זה גם ידוע לכם, זה שהילדה עם הקוקיות יודעת לפעמים להצדיק את הקיום שלו, גם את זה ראינו, זה שאודן, אם שומרים אותו בנפתלין ומוציאים אותו רק ברגע הנכון לשבור מיסמאצ', יכול בהחלט לשנות ממונטום שלילי לטובת מיאמי, זה ברור גם לכם. עכשיו רק השאלה איך מיאמי ינהלו את כל הסיפור כדי למצות את מה שיש להם בשלה בפליי-אוף ואם החבילה הזאת לפצח את מי שיבוא מולם. אז ברור ששיקגו וברוקלין של השנה זה לא מה שהיה בשנה שעברה, גם אינדיאנה השתפרה, אבל מיאמי לא במצב רע בכלל ויש לה קלפים לשחק איתם. נניח שמל מדבר כאוהד, אבל אתם מדברים בכזה בטחון שקביעה ש"לא יהיה טריפיט" בצורה שלא מובנת לי.

    1. צביקה, כל מי שטוען שמיאמי במצב רע זה כדי ליהנות מהמילים של עצמו, ותהיינה המילים כמה אינפנטיליות שהן יכולות להיות. כי זאת ההנאה היחידה שישנה כאן לשונאים: לגבור על מיאמי בכתיבה. אז שייהנו. שישקרו את עצמם וימשיכו לאונן "הנטס", "שיקגו"…עד שיגיע הפלייאוף ואז הם ייגמרו גמירה מוקדמת כפי שקורה להם עם הבנות (אם בכלל יש להם!)

      1. סופסופ אתה מצחיק… סחתיין עליך. דרך אגב… הימרתי שמיאמי יהיו אלופים שנה שעברה. לאחרונה אני נתקל בקשיי פרנסה. מה דעתך, כדאי לי לקנות כדור בדולח, שמלה וקטורת ולפצוח בקריירה של נביא ונומרולוג?

  8. צביקה,אני יכול לדבר רק בשם עצמי ונכון שאני מה שמנחם קורא "שונא מיאמי" אבל עדיין במשך כל ה3 שנים האחרונות כמה שזה היה קשה לי מבחינתי המועמדת מספר אחת לאליפות והברורה ביותר היא מיאמי,השנה פשוט לא נראה לי שהם יהיו מסוגלים לעשות טרי פיט ,כי קודם כל רק קבוצות גדולות באמת עשו את זה ומיאמי עם כל הכבוד לאליפויות שלה(יוש כבוד) לא הרשימה אותי כקבוצה מהזן הנדיר,אם נסתכל אובייקטיבית מעבר להתחזקות של קבוצות אחרות אז מיאמי וייד כבר בירידה במשך שנתיים ולדעתי זה ימישך השנה,ריי אלן כבר בן 450 .הדרך היחידה שאני רואה אותם זוכים באליפות זה רק עם לברון יעמיד ממוצע של מעל טריפל דאבל כל משחק וקשה לי לראות את זה קורה,זה הכל,ואף פעם לא אמרתי שמיאמי במצב רע,הם עדיין יגיעו לפחות לגמר המזרח

  9. ד"ר אתה מגיע לארץ בפסח !!
    מומי דוחה את החתונה של שימרית והשטיינברג
    תעשה טובה למומי תגיע לפני ספירת העומר

    מומי קצת חש ברע ,ושלח אליך פוסט שתפנק את המאזינים

    1. מומי למה דוחה חתונה? לחסוך שני מוזמנים הדוקטורא ואשתו ולחסוך 400 שקל? ומה זה ספירת העומר? זה לא חג שבועות? ומה ההבדל בין עומר לקמה?

  10. אדון לס היקר, בתור "גולש שקט" באתר, אחד אובייקטיבי, שלא מתמצא בקרבות הפנימיים שהולכים פה, אני חייב להגיד לך שאם מישהו פה מתנהג באינפנטיליות זה אתה.

    להגיד שלואיס הוא החתמה גאונית, בגלל שאף אחד לא יכול להוכיח שהוא לא מזיק, ושאולי הוא תרם משהו שאנו לא יודעים עליו, זה טיעון מטופש במקרה הטוב.
    אני לא טוען שהוא בזבוז, כי סך הכל הוא מרוויח גרושים, אבל הברקה הוא לא.
    אם כבר הברקה, אז זה כריס אנדרסן.

    להגיד שאודן הוא מה שמשריין למיאמי ת'ריפיט כבר גובל בחוסר הבנה של כדורסל, אף אחד לא טוען שהוא יזיק או שהוא החתמה רעה, אבל הוא לא מה שיכריע את האליפות.

    בסופו של יום ברור שהכל יפול על הכתפיים (הרחבות בצורה לא אנושית) של לברון, ושווייד (בתקווה שיישאר בריא) מדי פעם יתעלה מדרגה מעל סייד-קיק ויביא ערב כמו במשחק 4 (נראה לי) מול הספרס.

    אל תתפוס אותי במילה, אבל אם אני לא טועה כתבת פה בתחילת הפלייאוף שמיאמי יהיו הראשונים לקחת אליפות בלי שום הפסד…
    שני גיים 7, וניצחון בשיניים על שיקגו חצי מתה הוכיחו אחרת.

    יהירות היא תכונה רעה, גם בגיל 70 (מקווה שאני באיזור…) אפשר להשתנות…

    יום נעים.

      1. מזל טוב.
        מאחל לך שתזכה להבין קצת יותר בכדורסל.
        ושתזכה לפספס את הפציעה שתגמור סופית את הקריירה (הבאמת עצובה) של אודן.

  11. בשורה התחתונה היריבות של מיאמי התחזקו מאוד מאוד והיא לא (אודן זה ממש לא להתחזק מאוד במצבו, הוא שבר כלי, משענת קנה רצוץ, וכו').

    ובנוסף, מי שנושא בעיקר הנטל בהצלחות שלה בפלייאוף הזדקן עוד קצת או שלא שם – וייד, אלן, מילר.

    אז אם שנה שעברה זה הספיק להם על הקשקש אז השנה זה לא יהיה אפילו קרוב!

    אני הולך על אינדי – ממפיס בגמר אגב.

    1. ממפיס בגמר?!
      אוקלהומה סיטי – אם איבקה יעזור לשני הכוכבים ווסטברוק ודוראנט
      הקליפרס – אם הקבוצה תתחבר וגריפין יקלע ברבע הרביעי של משחקים
      יוסטון – כי באופנה להתלהב מהסיכויים שלהם עם הארדן והאוורד
      סן אנטוניו – אם מישהו ממש אופטימי

      אבל ממפיס? תסביר בבקשה.

      1. אין עלייך אשך , אתה חריף ושנון . גרמת לי לצחוק ביום מתיש וזה שווה זהב.
        מנחם יקירי תעבור קבוצה , השנה איו סיכו לאליפות נוספת.

  12. רשימת הדראפט מועתקת מיו אס איי ספורט, הסדר זהה לחלוטין, וגם השחקנים הנוספים ממש זהים.
    התוכן לא זהה. אין לי בעיה שמשתמשים בחומר עזר, אך היה ראוי לציין את זה. לא יכול להיות שזהות מוחלטת בשמות היא מקרית.
    מה שכן התיאור של לס, הרבה יותר ברור ,ועסיסי.

    1. טוני
      הרשימה נשלחה לכל מינויי 'אינסיידר' וכל אחד עשה איתה מה שנראה לו. גם הכתבה של מחר על גילאי הצעירים מתחת גיל 25 נשלחה ע"י אינסיידר ששלחה רשימה של כל גילאי הצעירים בכל קבוצה, אבל כל אחד עובד איתה אחרת. ככה עתונאות עובדת היום. לאף אחד אין זמן לחפש פרטים כמו גילאים, אז בתשלום עושים זאת עבורך.

  13. כל פעם שאני מרגיש מדוכדך עקב בדידותי, אני נכנס לפייסבוק, קורא כמה מהפוסטים האומללים ואז בבת אחת מרגיש בר-מזל.

  14. שווה לשים מיליון דולר בשביל להמר על גרג אודן. הוא לא חייב למצות את מלוא הפוטנציאל, אבל אם ייתן 15-10 בנק' וריבאונדים ברור שזה שווה את זה במחיר האפסי של מיליון. רשארד לואיס הוא שם ותו לא, הוא לא היה הצלחה. מיאמי שיפרה את המצב הקיים בקטנה אמנם, אבל אינדיאנה, שיקאגו וברוקלין לא יצליחו לעמוד מולה השנה, יתחזקו ככל שיתחזקו. שנה הבאה עם זאת זה כבר סיפור אחר לחלוטין – השובע של אחרי שלוש אליפויות ישפיע, אין כזה דבר שש רצוף בספורט התחרותי של היום.

  15. אינדיאנה תרמוס השנה את המתחרות,
    אני מקווה בשביל דוקטור שזוכר איך לכבות פלאזמה עם שלט רחוק בשביל למנוע עוגמת נפש שההפרש מול מיאמי יעבור את ה-40 נק',
    הלוואי שאודן יצליח והאמת גם 10 ו-8 בנק' וקרשים זה יפה מאוד.
    מיאמי מיצתה את עצמה ואני לא חושב לברון מסיים עונה במיאמי,
    ווייד שבר כלי טוטאלי מינימום בית אבות גריאטרי,
    בוש עשה קופה על חשבון לברון שמביא לו אליפות.
    דוקטור אני מקווה שאתה מבין ברפואה כי יצטרכו אותך על המגרש בשביל כל פצועיי מיאמי

  16. חחחחחחחחחח אני לא מפסיק להשתין מצחוק מהתגובות של מנחם לאנשים, איזה תענוג !

    דרך אגב , אני באמת מקווה שהפעם אנחנו ניקח את האליפות ,מיאמי ללא ספק מעולה, ואני את האמת חושב שאודן יכול לתרום המון ,גם במידה והוא לא יהיה בעל יכולת התקפית עצם הנוכחות שלו בבקבוק יהיה יותר טוב למיאמי מאשר בוש או אנדרסון .

    ובקשר לדראפט 2014 ,נשמע שעומד להיות מאוד מעניין.

  17. מי שלא מבין כמה אודן חשוב הוא טמבל
    אודן לא צריך לשחק
    הוא צריך רק לעמוד
    כל עוד הוא עומד מיאמי אלופה
    ובלעדיו הם עוברים חצי גמר רק עם הגרלה טובה

    כבר פיצחו את הסמול בול שלהם
    אין מצב שהם עוברים בלעדיו שום קבוצה עם סנטר נורמאלי

    אפילו ברוק לופז גדול עליהם

    הסיכוי היחידי שלהם לעבור את החצי גמר הוא נגד שיקאגו

  18. אני אישית מאמין שהוא יעמוד
    אבל אם לא
    אינדיאנה, ניו יורק, ברוקלין ואפילו קליבלנד ודטרויט מעיפים אותם
    הסיכוי היחידי שלהם הוא נגד שיקאגו ושאר הנמושות

    אני מאמין שמיאמי מבינים את זה והם ישמרו את הרגליים שלו רק בשביל זה

  19. למאר אודום סגר במיאמי אם הקליפרס לא מציעים לו את אותו חוזה
    אפשר לסגור את הליגה
    מאליפות back to back
    ל…….
    not 3 not 4 not 5
    יחי המלך החדש
    2016 אולי תהיה אלופה חדשה
    עד אז העתיד וההווה שייכים לקינג גי'מס ופרינס ןןיד וליטל ship בוש

  20. אני מת כבר לראות את הפררצוף של הפרופסור המפוזר דק לס כשבמשחק העשרים ושלוש אודן מסיים את הקרירה בפעם השמינית…
    מנחם ישר עובר לאהוד את אינדיאנה כמו שהיה אוהד מסור כל חייו לבוסטון / ניקס / מיאמי וכל קבוצה שלקחה אליפות

  21. אם היה לי עכשיו 'עוזי' הייתי מכניס לך צרור בראש. יעבור לאינדיאנה? אם אני רואה שמיאמי בבעיות, אני מיד עובד לשרלוט – קבוצת העתיד, ושעה וחצי נסיעה 'DOOR TO DOOR'ץ

  22. יורה לי בראש??? נחמד לדעת.
    אם אני רואה שיש במיאמי בעיות אני ישר עובר….
    אוי פרופסור, חשדתי תמיד שאתה לא יודע מה זה באמת לאהוד קבוצה….
    האבחנה הפסיכוזות שלך היתה אומרת שסבלת מילדות עשוקה לכן תמיד תלך אחרי הקבוצה המנצחת. כמה עצוב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט