1.הבעייה של לברון ג'יימס, או – ככותרת הסרטון – LEBRON JAMES PROBLEM (מצויין!)
הסרטון הזה הוא חובה למי שרוצה להבין כמה קשה וכיצד עובדים שחקני NBA באימונים; מה היא הבעייה (והבעיות) של לברון. למעשה מבט מהיר של 10 דקות על כל הקריירה שלו ב-NBA.
2. לפי סדר יורד, 7 הקבוצות שהשתפרו ביותר הקיץ
איזו קבוצה השתפרה ביותר הקיץ? בתחילה חשבתי להכניס זאת כדיון, אבל בסופו של דבר החלטתי להשתמש בכמה פוסטים שכבר ניכתבו בנושא ולהציע פוסט שנוכל להתדיין עליו בתגובות אחרי שכבר ניכתב.
האוף סיסון הזה היה אחד לדורות. קבוצות שהשתנו מהקפה אל הקצה. לא היה דבר כזה בכל תולדות הליגה. ששה מתוך ה-15 שעשו 'אול-סטאר' בעונה שעברה משחקים היום בקבוצות אחרות. הדראפט הוסיף שמות כציון ויליאמסון המסוגלים לשנות כיוון של פרנצ'ייז שלם.
עתה הנבחרת נמצאת בסין, וישנם כמה ימים להירגע ולהתחיל לעשות אנליזה מה באמת קרה, ומי באמת השתפר עד כדי איום על האליפות בעונה זאת.
7. אינדיאנה פייסרס
אינדיאנה פייסרס הסתדרו עם פציעתו של ויקטור אולדיפו לא רע כשהם מסיימים את העונה עם 48 נצחונות ומקום חמישי במזרח. עתה ההווה מתחיל להיראות טוב יותר ויותר. השיפור הגדול הוא החתמת מלקולם ברוגדון שהיה שחקן חופשי מוגבל שמילווקי באקס – בהפתעה – ויתרה עליו. בנוסף אליו הוחתמו ג'רמי למב וטיג'יי וורן. עם דומנטס סבוניס ומיילס טרנר המצויינים בפרונט-קורט הם יהיו קבוצה מפחידה ברגע שאולדיפו יחזור (לקראת ראש השנה האזרחי של 2020), למרות האובדן של בוג'ן בוגדנוביץ'.
6. ניו אורלינס פליקנס
כמובן שהם איבדו את שחקנם הטוב ביותר אנטוני דייויס, אבל הוא לא היה בדיוק הדבר שהפליקנס היו צריכים כשהוא עושה טובה שהוא משחק.
לדעתי חתיכות הפאזל שהם הוסיפו במקומו – כשהם מחוברים טוב – יות\צרות תמונה טובה יותר מהתמונה הקומדת. לקבוצה כמו הווריורס היום שחקן כמו אנטוני דייויס שווה יותר מכל חתיכות הפאזל, אבל לא כן לפליקנס: להם חתיכות הפאזל יעשו קבוצה טובה יותר. למעשה, אני מנבא כבר עכשיו שלפליקנס ישנו צ'אנס אמיתי להפוך ל-BIG הטובה בליגה עם ציון, ברנדון אינגראם, ודריק פייבורס (וישנו להם סנטר צעיר עם פוטנציאל אמיתי – ג'קסון הייז.
מאחור יהיו דרו הולידיי, אלוזו בול, ג'יי ג'יי רדיק, איטווון מור, וג'אש הארט. לא רע כלל וכלל.
5. פילדלפיה סיקסרס
אולי מוזר לכתוב על קבוצה שמאבדת את ג'ימי באטלר שהיא השתפרה, אבל הגיעו אל הורפורד וג'אש ריצ'רדסון המשתפר מעונה לעונה, וכל זמן שאיתם ישנם ג'ואל אמביד ובן סימונס, וכן טוביאס האריס נשאר, כך שהם השתפרו למרות אובדנו של באטלר.
4. ברוקלין נטס
אילו קווין דוראנט היה בריא ומוכן לשחק, ייתכן והייתי בוחר בהם 1 או 2. בינתיים הם מקום רביעי בשיפור, כי אחרי הכל הם איבדו את ד'אנג'לו ראסל.
אבל קיירי אירוינג עם ספנסר דינוידי וכריס לברט, וכמובן דאנדרה ג'ורדן , כריס אברט, ג'ו האריס וכל השאר, ברוקלין במצב מצויין להיות נמר במזרח.
3. יוטה ג'אז
יכול מאד להיות שהייתי צריך לשים כאן את שמה של הלייקרס, אבל יותר מדי גולשים היו מטפסים עלי. אז ויתרתי ושמתי את הג'אז.
הג'אז לא עשתה שום דבר בומבסטי. היא רק הביאה את מייק קונלי ובוג'ון בוגדנוביץ', אבל הם שדני חלקי פאזל לא ענקיים, אבל מתאימים בול לקבוצה הזאת שהיתה כבר מסודרת גם בלעדם. הם מוסיפים את הביזאז שהיה דרוש לדונובן מיצ'ל, רודי גובר, דנטה אוקסום, ג'ו אינגלס והשאר לעשות את הצעד הבא – גמר המערב.
2. לוס אנג'לס לייקרס
הפציעה של דמרכוס קאזינס גרמה לי לרצות לעשותם מספר 3, אבל מתוך כבוד לדדי (שנעלם מהאתר, ואני רק מקווה שהוא עדיין חי ונושם) שמתי אותם 2 אפילו אחרי הפציעה.
כמובן שהכל זה אנטוני דייויס. גם דני גרין הוא תוספת טובה. קייל קרוזמה עומד בפני עונת פריצה גדולה. KCP, ראז'ון רונדו, ג'בל מגי, וקווין קוק, מבטיחים הגעה לפלייאוף.
1. קליפרס
הייתי שם אותם "1" אפילו אם הוא לא היה מביא את פול ג'ורג' איתו.
אבל הוא הביא.
3. קרב האגרוף בין שקיל וקובי ממשיך בסיבוב חמישי
שאק יורה חזרה לעבר קובי על ביקורת 'מוסר העבודה' שלו (של הדיזל)
אני חשבתי לתומי (גיא, מה פתאום ל'תומי'? מאיפה תומי בא פתאום?) שהעניינים בין קובי והשאק התיישרו עם השנים.
אולי העניינים התיישרו אבל השנאה העמוקה שנולדה בשנים שקובי היה צעיר חצוף ושאק הרגיש שהוא כובש את מלכותו היתה כבויה איזה עשור וחצי, אבל היא פרצה שוב.
שנאה כזאת שמקורה אחד ויחיד – קנאה – לא נכבית לעולם. הוא שוקטת על שמריה, אבל במוקרדם או מאוחר היא משמיעה קולה ואז ALL HELL BREAKS LOOSE. כמובן שהעובדה שקובי זכה באוסקאר, ושאקיל הוא כוכב פרסומת ענקי, לא עוזרת.
בראיון עם פטריק בית-דויד ב-PHP בלאס ווגאס, קובי אמר שהיו יכולות להיות לו היוטם תריסר טבעות – –
"IF SHAQ WORKED HARDER AND WAS MORE SERIOUS ABOUT THE GAME"
אתם יכולים לשמוע זאת בתחילת הסרטון הבא:
בצורה זו או אחרת הוא גם שלח 'מחמאה שמאליטת' לשאקיל כשאמר שהוא "יכול היה להיות הסנטר הגדול מכולם בכל הזמנים 'אילו בילה קצת יותר זמן בחדר הכושר'. הוא אמר גם שאין לו בעייה לומר זאת כי הוא אמר אותם דברים לשאקים בפנים 'פעמים רבות'.
קובי:
“He’d be the greatest of all time. He’d be the first to tell you that,” Bryant said. “Me and Shaq sit down all the time and I say, ‘Dude if your lazy a– was in shape…”
אולי הוא אמר זאת בפנים לאיש הגדול, אבל האיש הגדול עדיין לא מעריך זאת כאשר קובי אומר זאת לטיווי ואז דבריו משודרים לכל האומה, ומגיעים אפילו לכל חור בישראל תודות להופס!
כששאק שמע מה קובי אמר בראיון חי הוא מיהר לאינסטוגראם ואמר ש"לקובי היו יותר אליפויות אם הוא היה מוסר את הכדור יותר במקום לשחק בעצמו, במיוחד במשחק הגמר נגד דטרויט" ואגב, הוא גם הזכיר לקובי שהלייקרס הקימו פסל לכבודו, לכבוד 'ביג דיזל' (ולא לכבוד קובי)
Shaq responds to Kobe pic.twitter.com/cC2Tn1Et59
— NBA Central (@TheNBACentral) August 28, 2019
כמובן שמאומה לא חדגש. קובי האשים את שאק שהוא "LAZY" עוד כשהם שיחקו (https://larrybrownsports.com/basketball/kobe-bryant-shaq-was-so-lazy/224171
ולמעשה, פיל ג'קסון הסכים עם קובי ששאק הוא 'עצלן' (https://larrybrownsports.com/basketball/phil-jackson-shaq-clown-role/221217.
לקובי לא היו תריסר טבעות בכל מקרה, אבל רק להזכיר לכולם ששאקיל פצע את אצבעות כף רגלו בזמן הריצה לאליפות השלישית, אבל מתוך רצון לעזור ללייקרס לנצח, הוא דחה את הניתוח בסיום הפלייאוף, ולא בזמן הפלייאוף כפי שהרופאים המליצו.
התחרות בין שני האייקונים האלה התחילה כבר אז. התחרות מקורה בקנאה שהביאה שנאה אמיתית. חבל, שני כוכבים ברמה הזאת שעדיין רבים כילדים (אבל…כולנו נהנים…)
ברגע האחרון:
קובי התראיין היום ואמר ש-:THERE IS NOTHING BUT LOVE ביני ושאקיל".
קובי בטוויטר:
There is no beef with @SHAQ I know most media want to see it but it ain’t gonna happen. Ain’t nothin but love there and we too old to beef anyway #3peat
— Kobe Bryant (@kobebryant) August 28, 2019
שקיל עונה בטוויטר:
"כשקראתי על הראיון שלך, ידעתי שאתה מדבר על דווייט האוארד…
טוב. שיעשו מזה צחוקים. אבל בליבב פנימה אנחנו יודעים שאין שם יותר מדי אהבה!
4. נו? מה דעתכם? שאק ולברון נגד שאק וקובי?
Shaq and Bron or Kobe and Shaq?🤔 pic.twitter.com/x9JoONUjnh
— NBA RETWEET (@RTNBA) August 29, 2019
5. מלחמת הסוכנים
קייל קוזמה החליט לעזוב את מרק ברטלסטין וזאק קורטין מ-PRIORITY SPORTS ולעבור לליאון רוז מ-CAA BASKETBALL. קוזמה, השחקן האחרון שנופה מנבחרת ארה"ב בגלל הפציעה, יהיה זכאי ל-ROOKIE EXTENSION ביולי הבא. אם הוא לא יחתום על חודזה חדש בקיץ 2020, הוא יהפוך לשחקן חופשי מוגבל. יציעו לו אז הרים וגבעות.
קוזמה יהפוך עתה לקליינט של רוז יחד עם קרל-אנטוני טאונס, כריס פול, ג'ואל אמביד, לונזו בול, ודווין בוקר.
אולי הגיע הזמן למאמר רציני על הקרבות שהולכים בין הסוכנים על החתמת שחקנים. אם אתם רוצים לדעת מה זה בדיוק DOG EATS DOG, היכנסו קצת לסיפורים על סוכני השחקנים.
עולם אכזר ביותר.
.
stam
29 אוג 2019 05:55:32בקשר לאהבה של שאק וקובי, רק להזכיר קטע רומנטי אחד.
כשבראיינט נחקר בפרשת האונס, הוא ניסה על הדרך אפילו לערבב פנימה את שאקיל. טכניקה ידועה של מי שמנסה להתחמק – לירות לכל הכיוונים, אולי ייצא מזה משהו. ואמר:
"הייתי צריך לצאת מזה כמו שאק. שאקיל נוהג לקנות לבחורות כאלה אוטו, ולסתום להן את הפה".
all you need is love, love
stam
29 אוג 2019 06:02:50זה הציטוט המקורי:
I should have done what Shaq does. Shaq gives money or buys them cars, he has already spent one million dollars. Shaq does this to keep the girls quiet.
.
שאק אגב הגיב על זה. בקטע ראפ שעשה אח"כ במועדון בניו-יורק:
I’m a horse, Kobe ratted me out, that’s why I’m gettin’ divorced. He said Shaq gave a bitch a mil, I don’t do that, because my name’s Shaquille… Kobe, how my ass taste?
.
המורשת של הלייקרס. חבל שלברון בא להרוס הכל.
מנחם לס
29 אוג 2019 06:13:46זוהי הפעם האחרונה שאני מבקש ממך לכתוב לי ישירות ל-
meless1937@gmail.com
סתם סקרנות
stam
29 אוג 2019 08:23:36איי איי, דוק.
thejanitor
29 אוג 2019 12:27:51שני הציטוטים האלה, במיוחד כשהבאת אותם ברצף, שיכנעו אותי ברגע זה ב:
1. קובי קיים יחסי מין עם הבחורה שהתלוננה עליו.
2. שאקיל היה בוגד באישתו.
מכאן בגלל הפתיחות בה נאמרו הדברים אני משער ש:
3. שניהם קיימו יחסי מין בהסכמה עם בחורות מזדמנות.
4. חלקן ניסו לסחוט אותם.
5. שאקיל שילם להן להשתיק אותן. כנראה במכוניות בסכום כולל קטן מיליון.
6. קובי לא.
.
שורה תחתונה, שאקיל התגרש והפסיד פחות ממיליון, קובי נשאר נשוי והפסיד הרבה יותר לעורכי דין ואובדן חסויות.
.
שניהם בוגדים וזבל בתור husbends.
.
עדיין מת על שניהם בתור כדורסלנים. על שאקיל יותר.
דוקטור רזי הופמן
29 אוג 2019 13:36:57חחחחחחחחחחחחחחחח10X
Avri
29 אוג 2019 18:00:30היית צריך את הציטוטים הנל בשביל לדעת את כל זה?
דוקטור רזי הופמן
29 אוג 2019 13:35:32חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול
גיא רוזן
29 אוג 2019 06:12:46(אני מתייחס לתוכן הסרטון על לברון)
.
לא ברור לי למה כמות השחקנים שהתחלפו בקבוצות בהן שחקן שיחק זה מדד למשהו?
.
שאקיל עזב את אורלנדו. מי שמכיר את הסיפור יודע את האמת הפשוטה –
אורלנדו היו מועדון לא מתפקד. נגיד ושאקיל לא היה עוזב, יש מישהו שבאמת מאמין שהוא היה מסיים את הקריירה עם אותם הישגים?
אני בספק.
.
נמשיך עם שאקיל. הפעם למקרה בו הוא "נבעט" מהלייקרס. נגיד וקובי לא היה מציב אולטימטום. נגיד ושאקיל היה ממשיך בלייקרס. אז הלגסי של קובי היה משתפר? למה?
בלי שאקיל נולדה הלייקרס של קובי וגאסול. 2 אליפויות, וחותמת שמיצבה את קובי כאחד שהשוטינג גארדס הגדולים.
אפשר שלא לסבול את קובי (יש מספיק סיבות). אבל זה לא משנה את העובדה שההחלטה שלו, הרצון שלו, להיות מספר אחד בלייקרס, הם אלו שהפכו את הקריירה שלו למה שהיא.
.
להבדיל, קרל מאלון וג'ון סטוקטון. כל אחד מהגדולים בעמדה שלו. האם זה כל כך לא הגיוני לנחש שאם היו בוחרים בשלב מוקדם יותר של הקרירה לנסות לשנות, הם אולי היו מסיימים עם טבעת אליפות?
אני מאוד מכבד את הצמד הנ"ל. אבל להשקפתי, הם פספסו הזדמנות. מי מהם שהיה מצליח לסיים את הקריירה עם אליפות, גם במחיר של שינוי, של בחירת קבוצה אחרת ולנסות להצליח בסיטואציה חדשה,
היה מסיים את הקריירה במקום טוב יותר. היה מסיים את הקריירה במעמד משודרג בעיניי ציבור האוהדים.
.
השורה התחתונה –
את המעבר של לברון ללייקרס, את השינויים שהלייקרס עשו לסגל, אפשר יהיה לשפוט רק בדיעבד.
הצלחה, וכל אותה ספירה של מי בא, מי הלך, כבר לא תעניין אף אחד
(למעט מי שמחפש עוד סיבה לתחזק את ההייטריות…)
מנחם לס
29 אוג 2019 06:16:20אני חושב שהפואנטה היא שכמה שיותר שחקנים אתה מחליף כל עונה, כך יותר קשה. הבעייה של לברון היא יותרא מדי שחקנים חדשים כל עונה. ככה אני הבנתי.
גיא רוזן
29 אוג 2019 06:46:13יש סאבטקסט שרץ לכל אורך הסרטון. בעצם הוא לא כל כך חבוי, אותו טקסט…
הספירה של כמה שחקנים שיחקו לצדו ללא התחשבות במספר הקבוצות?
ההכרזה שבעוד שפען שחקנים עברו קבוצות, זו ממגמה שנחלשה (ואז להביא את קובי ודנקן כדוגמה, אבל לשכוח לספר את סיפור שאק)?
הנתון של כמה מספרי 1 שיחקו לצדו, כמה שחקני יריבות, אבל אז כלאחר יד לציין שזה נתון שלא בהכרח מביע משהו?
ההחלטה ששחקן שהתמזל מזלו להיבחר בקבוצה טובה, צריך לזכות בצל"ש על נאמנות?
כאמור, סאבטקסט לא כל כך חבוי…
.
זה עוד פוסט של מישהו שהוא לא ממש אוהד של לברון.
stam
29 אוג 2019 10:35:50ראיתי את הסרט בעיון, לא נראה שהוא ביקורתי מי יודע, אפילו די מבין את המהלכים. כי מה הוא כבר אומר? פעם כוכבים היו נשארים בקבוצות שלהם. מייקל, קובי. לברון, ולא רק הוא, התחילו להחליף, גם קבוצות, וגם שותפים לקבוצה. האם זה טוב ששחקנים ייקחו את גורלם בידיהם? סבבה, מזמן היו צריכים. האם זה בלתי נמנע? כנראה כן, תראו את דוראנט, תראו את קוואי, תראו את AD – אין לצפות ממנו שיישאר בפליקנס כי קבוצה טובה סביבו לא תהיה (כנ"ל דווין בוקר… לידיעת אוהדי הסאנז). הביקורת היחידה? לברון לדבריו היה ממבשרי המגמה החדשה, וזה דבר שצריך להביא בחשבון, כשבוחנים אותו במאזן כל הזמנים. בסדר.
הוא גם מוסיף צל"ש לאנשים כמו ליליארד ויאניס, שנשארים בקבוצות שלהם (עם יאניס עוד נראה בהמשך). נו שוין. צל"ש. אבל אם לילארד או יאניס לא יעשו טבעת, מחכה להם מקום ברשימת ההול אוף שיים, של בארקלי, מאלון, סטוקטון, יואינג, אולי גם הארדן ווסטברוק. אלה שלא עשו טבעת, "הלוזרים". אי אפשר לצאת מזה נקי. אלא אם כן התמזלת לשחק ממהתחלה בקבוצה חזקה, שאירגנו סביבך (לארי, מג'יק עם קארים, קובי שקיבל את שאק, וכו').
דבר אחד ששוכחים זה הקטע האישי. לברון שרף חלק ניכר מהקריירה על קבוצה איומה בקליבלנד. היה הכי נאמן בעולם ל"בית". היה MVP ליגה, עם תצוגות מטורפות, שנה אחרי שנה. לאן זה הוביל אותו? לקדחת בצלחת. עד לפינאלס נגד סן אנטוניו הגיע, -2007, כדי להיאכל שם חי. אז מה ציפו ממנו? שימשיך להיות "לוזר", עבור אנשים כמו אהרון שדה, שרוצים שהוא יירקב בקבוצה חלשה, בשם איזו "נאמנות" חסרת כל משמעות? כריסטיאנו רונאלדו לא עבר? מראדונה לא עבר? ניימאר לא עבר? לא כולם זה מסי – שגדל באקדמיה הטובה בעולם, מוקף בשחקנים הגדולים בהיסטוריה…
מה הייתם רוצים לראות, איזה מסי אחד שנרקב ברוסאריו בארגנטינה ושומעים עליו פעם ב-4 שנים בקושי, או נקלט באיזו בורוסיה דורטמונד כלשהי, ואולי פעם מגיע לגמר הצ'מפיונס? כי "שחקנים גדולים לא עוברים קבוצה"? כולנו היינו מפסידים. זה מגוחך.
thejanitor
29 אוג 2019 12:32:57+1
משה פ. לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
29 אוג 2019 10:36:37"הבעייה של לברון היא יותר מדי שחקנים חדשים כל עונה". ולזה יש להוסיף "יותר מדי מאמנים חדשים כל קבוצה" – כשאתה יוצר את הבעיה, אתה צריך לאכול אותה, וזה נכון לשתי הבעיות האלה. וזו הבעיה העיקרית של לברון: לא ברור כמה בעיות הוא יוצר וכמה הוא פותר.
משה פ. לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
29 אוג 2019 10:39:30ועוד הבהרה כדי להראות שאני לא משונאי לברון (אבל גם לא מאוהביו), אני חושב שבפריים, שאק-לברון היו לוקחים את שאקובי, מהסיבה הפשוטה שלשאק בשיאו לברון היה מוסר, והרבה. שאק צודק בתשובה שלו לקובי.
עגל
29 אוג 2019 13:08:26בהינתן שכל שאר הגורמים הם קבועים, שחקן שהתחלפו לו המון שחקנים בקבוצה שיחק (כנראה) במועדון לא מתפקד.
בלי להתייחס אם השחקן עבר מועדון או לא או גורמים אחרים.
דוקטור רזי הופמן
29 אוג 2019 13:38:45🙂
זיו פנמה
29 אוג 2019 06:40:15לכל חובבי הג'ודו באשר הם – אכתוב את זה תחת כל עץ רענן עד שהמסר יעבור:
השידור הישיר בערוץ הספורט הוא מביש. ממליץ לכולם לכתוב "judo" ביוטיוב ולהיכנס לשידורים הישירים שלהם. מקצועיות, הבנה, פשוט תענוג. הם משדרים את כל האליפות, את כל הגראנד סלאם, את כל הגראנד פרי, הכל ישיר, הכל בחינם, ויש אפשרות לעבור ממזרן למזרן על פי בחירתכם.
stam
29 אוג 2019 10:09:49רשמנו. מישהו צריך להגיד למירי, עד כמה שזה לא נעים: היא מומחית גדולה ספורט אולימפי, אני גם אוהב בד"כ את ההגשה שלה מהאולפן. אבל שידור חי – זה לא השטח שלה. לא היא, ולא השכונה של אריק זאבי, שברגע השיא, מוקי מנצח, אומר "שיט" – כי אריק זאבי הגדול פספס את המהלך… בחייאת, בנאדם.
FAN
29 אוג 2019 13:03:54זיו אתה יודע להגיד אם השידור המביש שהיה בספורט 5 היה עם במאי ישראלי או של האליפות עצמה? כי אשכרה לא ראו את רגע הזכייה של מוקי…רק שמעתי את הצרחות של נבו שאומרת שהוא ניצח והמסך היה עדיין האמצע ריפליי מחורבן
gal
30 אוג 2019 16:04:27שום דבר מביש, הפספוס היה של הבמאי וגם באיפון טי וי לא ראו את זה.
gal
30 אוג 2019 16:02:47מה אתה רוצה מהם? הם בסדר גמור.
זיו פנמה
31 אוג 2019 06:32:38gal…
לא יודע מה איתך, אבל אני רואה בשנים האחרונות בדרך קבע את השידורים הנהדרים ביוטיוב.
השידור הישראלי הוא ברמה נמוכה.
תצפה, תשווה, תיקח את הזמן – ואז תגיב בניחותא, ביישוב הדעת, ובעיקר – לעניין
gal
1 ספט 2019 11:46:56גם אני רואה בדרך כלל את התחרויות באיפון טי וי/ יוטיוב. את התחרות הזו כולה, (כל יום כולל המוקדמות) ראיתי גם בערוץ חמש וגם באיפון טי וי במקביל ולא נתקלתי בשום דבר מביש, ברור שיש טעויות פה ושם אבל גם ניל אדמס טועה לפעמים זה הגיוני כשמשדרים כל כך הרבה שעות כל יום.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29 אוג 2019 07:38:47תודה רבה מנחם, מעורב מלא וגדוש.
סוסמעץ
29 אוג 2019 08:05:41תודה רבה דוק
Berch
29 אוג 2019 08:13:00אחלה מעורב על הבוקר
🙂
אשך טמיר המקורי
29 אוג 2019 08:15:01תודה דוק.
ניסיתי לראות את הסירטון על השיקוץ. הפסקתי כמה שניות אח"כ כשהוא אמר עליו "כנראה השחקן מס' 2 בכל הזמנים'.
סלים וארזה
29 אוג 2019 10:17:25אין בסירטון שום דבר שיעיד כמה לברון\שחקנים עובדים קשה באימונים. הכמה שניות אימון בהתחלה? פה ושם שחקן מזיע? זה כלום.
האווי לאסוף
29 אוג 2019 10:31:24אחלה מעורב, תודה רבה
matan
29 אוג 2019 10:45:21לפי דעתי השאקובי הרבה יותר טובים מה לבשאק כי כשקובי ולשאק היו ביחד שאקיל היה mvp contender וקובי היה סופרסטאר עולה
ובקליבלנד שאק היה כבר סוס זקן אחרי שהוא הביא למיאמי אליפות עם וויד ונכון שלברון היה mvp אבל שאק לא עזר כמו שהוא יכל לעזור כשהוא היה בפריים
משה פ. לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
29 אוג 2019 11:31:13אתה צודק במה שאתה כותב, אבל השאלה הייתה מי יותר טוב בשיא, כלומר היפותטית אם שאק בשיאו היה מצורף ללברון בשיאו. כאן אני מאמין שהם היו יותר טובים משאקובי, כי לברון היה דואג למסור לשאק ולהפעילו כל הזמן. ההגנה של היריב היתה נשארת חסרת אונים – או שהם חוטפים מזה או שהם חוטפים מזה, והכדור כל הזמן היה זז בין שניהם. שאק צודק בטענותיו לקובי, שחיפש רק לנצח לבד (קצת כמו ווסטברוק…), ואילו לברון יודע להפעיל את חבריו לקבוצה כשצריך.
yossi
29 אוג 2019 10:59:57אני חושב שדוויט האורד הרבה יותר מתאים לסגל שנבנה בלייקרס מאשר דמרכוס קאזינס…
יביא להם הגנה ריבאונדים
שחקן מצוין ל25-30 דקות…
שחר אלוני
29 אוג 2019 11:30:34תודה על המעורב
הקבוצה המשתפרת לדעתי זו הלייקרס כי הם התחילו ממקום יותר נמוך מהקליפרס וכרגע נראים שווים להם או קצת יותר טובים.
פילי לא בטוח השתפרה
יוטה ואנדי כנראה השתדרגוזז, ימים יגידו
jefffoster10
29 אוג 2019 12:15:51מעורב מצוין, מסכים עם דירוג המשתפרות, אלו באמת הקבוצות שהתחזקו יותר בקיץ (ויש גם ערך לשמירה על הקיים ועוד שנה ניסיון לתלכיד),אולי באמת הייתי שם את יוטה שנייה במקום הלייקרס כי הצירוף של בוגדנוביץ' וקונלי בא בדיוק בזמן (בוגדונוביץ' אולי במחיר יקר מדי), אבל אחרי 5 שנות שלטון ווריורס המערב פתוח ויוטה הימרה על השנה הזו (וגם על שנה הבאה, למרות שבחוזה של קונלי יש אופציה לסיום מוקדם), שאולי זו תהיה "השנה שלה", וקנלי ובויאן הן בדיוק החתיכות החסרות לחמישיה (קונלי יוריד עומס ניהול משחק ממיצ'ל, בויאן יוסיף קליעה מבחוץ שחסרה ליד יוטה, ישלימו חמישיה של 4 קלעים מסביב לגובר)
מאמין שהפליקנס ודאלאס ילחמו עד הסוף על המקום האחרון בפלייאוף והפליקנס יקחו אותו.
שאקובי לדעתי היו לוקחים את שאק ולברון (מתייחס לתקופה ששיחקו ביחד, לא למצב היפותטי של שאק בשיאו)- שאקיל היה אז הרבה יותר מבוגר, תרם הרבה פחות, בעוד שעם קובי הוא היה בשיאו כשחקן (למרות שכבר אז הוא התחיל לעלות במשקל- קיץ 2000- אבל עדיין מפלצת בלתי עצירה), כאשר קובי נותן פייט לפיפן מבחינת הסייד קיק הטוב בהיסטוריה
הציפור הנדירה
29 אוג 2019 12:30:31אך מדובר כאן על מצב בשיא כלומר שאק ולברון בשיאם לעומת שאקובי בשיאם. ביחס לזה הייץה השאלה.
FAN
29 אוג 2019 13:06:11תודה רבה מנחם!! תענוג
מי מכם מכיר את הפטריק בית-דיוויד הזה? ראיתי אותו כמה פעמים לאחרונה מראיין בנושאים אחרים לגמרי ופתאום קפץ לי הראיון עם קובי..
Ljos
29 אוג 2019 14:54:01מבדיקה שעשה מישהו ברדיט (לינק: https://www.reddit.com/r/nba/comments/cwm6ma/the_guy_kobe_is_doing_interviews_with_patrick/) מדובר בבעלים של חברת שיווק רב-שכבתי שהיא סוג של תרמית פירמידה ידועה. הוא עושה ראיונות עם מפורסמים, בתשלום, כדי להגביר את החשיפה לערוץ ולחברה שלו.
FAN
29 אוג 2019 17:13:36וואו איזה מהר!!!
אין לי שמץ של מושג מה זה אומר תרמית פירמידה , אבל מה שכן הוא מביא אנשים מאוד מפורסמים, והאמת שהוא אחד המראיינים הטובים ששמעתי(לא ראיתי את הראיון עם קובי)… נכנס רק כשצריך ועם שאלות מצוינות..
עגל
29 אוג 2019 13:13:27תודה מנחם על מעורב משובח.
אבל מעיתונאי ותיק כמוך אני מצפה לא ליפול לפח הזה של "מריבה לוהטת בין שאק לקובי", זה הרי שוב עיתונאי עונת המלפפונים שמנסים להצית קצת עניין בשביל חופן לייקים.
כל הדם הרע והמתח הבין-אישי נמוגים לאט לאט עם השנים
Amitlahev
29 אוג 2019 15:31:53תודה על המעורב!
אינדיאנה בהחלט מעניינת אם דיפו יישאר בריא וברוגדון יסתדר בפוינט גארד.
מנחם לס
29 אוג 2019 16:56:28תודה לכולם. קראתי בעיון כל תגובה