אירועי דיומא – 30.09.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

בונדסליגה – מחזור 3 :

21:30 גלאדבך – לייפציג, ספורט 1 : משחק מאוד מסקרן יפתח את המחזור ה-3 כאשר גלאדבך תארח את לייפציג שרוצה גם השנה לסיים טופ 3 ואולי אף ללכת עוד כמה צעדים קדימה. אז גלאדבך פתחה את העונה עם תיקו 0-0 מול שאלקה אבל מחזור קודם ניצחה בחוץ את מיינץ 3-1, לייפציג לעומתה ניצחה 4-0 את העולה החדשה אוניון ברלין ואז במחזור קודם ניצחה 2-1 את פרנקפורט. הימור – למרות שהמשחק הוא משחק חוץ עבור לייפציג לדעתי הם הפייבוריטים למשחק הזה ולמרות שקשה מאוד לנצח בבורוסיה פארק הם קבוצה איכותית יותר ואני אהמר על לייפציג.

סרייה א' – מחזור 2 :

21:45 בולוניה – ספאל, 2 ONE : משחק תחתית מעניין, אז נכון שזה רק מחזור שני ועדיין אין ממש פערים גדולים אבל הכוונה היא ששתיהן יאבקו על החיים שלהן העונה בסרייה א' כאשר בולוניה עם מיכאלוביץ שכאמור חולה במחלת הסרטן(מקווה שיחלים במהרה) על הקווים ועם חיזוק יחסית יפה בקיץ תארח את ספאל שהרבה פרשנים מאמינים שהיא זו שתירד ליגה העונה אחרי שלא עשתה חיזוק כל כך רציני בקיץ, ובנקודה זו אני רוצה לציין שלטעמי היא התחזקה בצורה נהדרת ועשתה קיץ מאוד טוב ואני חושב שהיא תישאר בליגה בוודאות אבל נראה את זה רק בסוף העונה. בולוניה מגיעה אחרי 1-1 מול הלס ורונה בחוץ ואילו ספאל הפסידה לבסוף 3-2 לאטאלנטה בבית, וזה אחרי שהובילה 2-0. הימור – בולוניה בבית צריכה לנצח את המשחק הזה אבל אני אהמר על תיקו וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

לה ליגה – מחזור 3 :

21:00 סביליה – סלטה ויגו, ONE : מחזור 3 ברציפות שמונאס דאבור נמצא ביציע והכיוון שלו כרגע הוא החוצה מסביליה וקצת חבל לי עבורו כי אם לא היו מתחלפים המנהל המקצועי והמאמן, אני מאמין שהוא היה חלק אינטגרלי מהקבוצה ומאוד חבל על זה אבל אני רק מקווה שהוא יצליח לברוח בזמן לפני שהחלון נסגר. אז סביליה פתחה את העונה עם 2 ניצחונות ואילו סלטה פתחה עם ניצחון והפסד. הימור – סביליה היא אחת הקבוצות החזקות בליגה מבין הקבוצות שבן לא ברצלונה, ריאל ואתלטיקו והרבה צופים שהיא תסיים במקום 4-5 ואני מאוד מאמין שהם יצליחו לעשות זאת, אני רק חושב שהבעיה שלהם היא דווקא על הקווים ולופטגי הוא לא מאמן כזה מוצלח, ואני לא חושב כך בגלל דאבור אלה פשוט כי לא ראיתי משהו מיוחד מנבחרת ספרד שהוא היה שם ולא מריאל בקדנציה שלו, אני פשוט חושב שהוא מאמן אוברייטד, אך בכל זאת בבית מול סלטה זה אמור להספיק לניצחון.

הליגה האירופית:

14:00 הגרלת הבתים של הליגה האירופית, ספורט 1 .

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 7
קטע 6 היה קטע קטסטרופלי לחלוטין, בכל הקשור לשלמותם של הרוכבים. כצפוי מהתוואי של הקטע, קיבלנו כאן קבוצת בריחה גדולה, שהכתיבה קצב מהיר מאד. הדבוקה רכבה בקצב דומה בניסיון לעמוד בקצב של הבריחה, והתוצאה – התרסקות קשה בשלב מוקדם שעירבה רוכבים רבים. את המכה הקשה ביותר ספגה קבוצת EF1, שמתוכה נפצעו בהתרסקות המוביל שלה, ריגוברטו אורן, ואחד הדומסטיקים הראשיים שלו, יו קארתי. עוד אחד שסיים את דרכו במירוץ הוא המוביל עד לפני יומיים, ניקו רוץ'. אשר לענייני המירוץ, הרי שקבוצת הבריחה המשיכה להגדיל את הפער על הדבוקה לאחר ההתרסקות, והדבוקה החליטה לוותר לבריחה, למרות שזו כללה מספר רוכבים בפער קטן יחסית ב-GC, כדויד דה לה קרוז ודילן טיונס. לקראת סיום הקטע, טיונס תקף מתוך הבריחה, ואליו הצטרף חזוס הראדה מקופידיס. השניים המשיכו לעבר קו הסיום עם מטרות שונות – טיונס במטרה לזכות בחולצה האדומה, והראדה במטרה לזכות בקטע, ושתי המטרות הושגו. טיונס הוביל כל הדרך עד כמעט לסיום, שם הראדה ברח וניצח בקטע. הניצחון של הראדה מגיע יום לאחר שאחיו חוזה החמיץ ניצחון בקטע, גם כן מהבריחה. אשר לטיונס, הרי שהבלגי הוא מטפס חזק למדי, האמור להישאר כעת בתמונת ה-GC, גם אם הוא לא צפוי לאיים על הפייבוריטים הגדולים. הרוכבים בדבוקה מאחור כאמור לא השקיעו יותר מדי מאמצים ברדיפה (מה גם שחלקם מצאו עצמם על הקרקע באותה ההתרסקות), והגיעו פחות או יותר יחדיו לקו הסיום. לפיכך טיונס מוביל כעת במירוץ, כשאחריו דה לה קרוז (38+), לופז (1:00), רוגליץ' (1:14+), קינטאנה וחסינק (1:23+), ואלוורדה (1:28+), צ'אבז (2:17+), מייקה (2:18+) ופוגאצ'אר (2:47+).

*המלצת צפייה* קטע 7 כולל את אחד הסיומים הקשים ביותר במירוץ הזה, למאס דה לה קוסטה. זהו טיפוס קצר של 4 ק"מ בשיפוע ממוצע גבוה של 12%. הקרב בין הפייבוריטים ב-GC צפוי להתלהט שוב בטיפוס הזה, וטבלת ההובלה צפוייה לספוג זעזוע נוסף. אולי נראה היום את רוגליץ' מנסה לקחת קצת זמן על לופז, היות ועל הנייר הטיפוס הזה מתאים לו יותר. שידור ביורוספורט ב-16:00.

הטור של גרמניה – קטע 1
קטע 1 של הטור הסתיים במיאוץ המוני ובשמחה מקומית – זאת של קבוצת בורה עם הגיבור המקומי פסקל אקרמן. הגרמני המשיך את סדרת ההצלחות של קבוצתו העונה במיאוצי הסיום, כשהוא מקדים את אלכסנדר קריסטוף ואת סימונה קונסוני.

קטע 2 הוא מעט יותר גבעי מקודמו, אך עדיין עם סיום שטוח. יכול להתאים למאיצים כאקרמן, יואן, קריסטוף או קולברלי, או לאול אראונדרים כקביאטקובסקי או סטויבן. שידור ביורספורט 2 ב-16:10.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. תודה ניר
    מדביק פה סרטון של שחקן שלמרות ששיחק תמיד בקבוצה השנייה אני מתגעגע אליו ולביצועים הפנטסטיים שלו
    https://www.youtube.com/watch?v=pynDvIsLoU0
    רונאלדינו היה השלב הכי מדהים באבולוציה של הכדורגל ובגלל שזה היה משפיל הוא היה (בהגזמה יתרה) יותר בבית חולים מאשר על המגרש
    הוא גאון שהקדים את זמנו בכמה מאות שנים, חבל שלא רואים עוד כאלה וכנראה שלא נראה בימי חיינו, מזל שיש רונאלדו ומסי אבל זה כדורגל מסוג אחר

  2. ניר ופאקו, תודה רבה ויישר כח גדול על המסירות וההתמדה. תמיד מעניין לקרוא.
    לא חושב שאצליח להיות ליד מחשב לאורך היום, אז רק אעדכן בקצרה בתוצאות מאוד משמעותיות מגמר ליגת היהלום (התחרות הראשונה מבין שתיים), שנערך אמש בציריך.
    ההתמודדות בין קארסטן ורהולם הנורבגי לבנג'מין ריי מארה"ב ב-400 משוכות הבטיחה הרבה לאור כושרם של השניים והתעלתה מעבר לכל הציפיות.
    ורהולם בן ה-23, אלוף העולם במקצוע, קבע 46.92 שניות, שיא אישי והתוצאה השניה בטיבה בהיסטוריה (אחרי שיא העולם בן 27 השנה של קווין יאנג האמריקאי, 46.78). שש מאיות אחריו הגיע בנג'מין ריי בשיא אישי ולאומי חדש. שניהם ירדו לראשונה מתחת ל-47 שניות ובכך הכפילו פי שניים את מספר האתלטים שפרצו את הגבול הכה קשה הזה.
    יהיה מרתק לראות את שני האתלטים הללו באליפות העולם, יחד עם סמבה עבדלרחמן הקטארי (46.98), שיהנה מתמיכת הקהל הביתי.
    https://youtu.be/V_iHn8_POpc

    גם ריצת 800 המטר לגברים בלטה באיכותה. שני הראשונים בה ירדו מ-1:43. דונובן ברזייר האמריקאי קבע שיא אישי פנטסטי של 1:42.70 והבא אחריו הגיע סגן אלוף האולימפי ממשחקי לונדון (ומי שמחזיק בתוצאה הטובה העונה, 1:41.89), נייג'ל עמוס מבוצוואנה עם 1:42.98.

    לכל התוצאות:
    https://zurich.diamondleague.com/en/programme-results-zurich/#baseFrame#__athSchedule#ScheduleInit#Zurich2019_CURRENTEVENT_JSON

    1. עוד תוצאות בולטות מציריך:
      בקפיצה לרוחק גברים קבע הקובני הצעיר חואן מיגל אצ'ברייה תוצאה טובה מאד בקפיצתו הראשונה: 8.65 מ'. הבא אחריו טאג'אי גייל הג'מייקני קבע רק 8.20.
      .
      הטלת כידון גברים ניצח מגנוס קירט האסטוני בתוצאה 89.13 מ'. רק 8 ס"מ הפרידו בינו לבין השני צ'ו סון צ'נג מטאייפה שקבע 89.05 מ'
      .
      100 מ' גברים ניצח נואה ליילס בתוצאה לא איכותית: 9.98 שנ'. הוא לא ירוץ את הריצה הזו באליפות העולם. הנקודה העיקרית כאן היא היעדרותו של כריסטיאן קולמן שמושעה עקב כך שלא היה זמין בפעם השלישית לבדיקות חומרים אסורים. הוא אמור לעמוד בפני שימוע בתקופה הקרובה ואם יורשע יורחק לשנתיים (כלומר לא ישתתף באולימפיאדה).
      .
      בריצת 400 מ' משוכות נשים קבעה האמריקאית הצעירה (בת 20) סידני מקלופלין תוצאה של 52.85 שנ' וניצחה את דלילה מוחמד האלופה האולימפית שסיימה רק במקום השלישי בתוצאה חלשה מבחינתה 54.13 שנ'. כזכור, מוחמד קבעה לפני חודש באליפות ארה"ב האחרונה שיא עולם חדש: 52.20 שנ'.
      .
      בריצת 200 מ' נשים קבעה שאוני מילר-וויבו מהבהאמס תוצאה איכותית מאד 21.74 שנ'. היא האלופה האולימפית מריו במרחק הכפול והשנה התרכזה בעיקר בריצת ה-200.
      .
      בהדיפת כדור ברזל לנשים קבעה הסינית ליג'יאו גונג תוצאה מעולה: 20.31 מ'.
      .
      בקפיצה משולשת לנשים ניצחה הג'מייקנית שניקה ריקטס בתוצאה טובה: 14.93 מ'. שנייה סיימה יולימאר רוחאס מוונצואלה בתוצאה 14.74. קתרין איברגואן הפצועה לא השתתפה בתחרות.

  3. לכל חובבי הג'ודו באשר הם – אכתוב את זה תחת כל עץ רענן עד שהמסר יעבור:
    השידור הישיר בערוץ הספורט הוא מביש. ממליץ לכולם לכתוב "judo" ביוטיוב ולהיכנס לשידורים הישירים שלהם. מקצועיות, הבנה, פשוט תענוג. הם משדרים את כל האליפות, את כל הגראנד סלאם, את כל הגראנד פרי, הכל ישיר, הכל בחינם, ויש אפשרות לעבור ממזרן למזרן על פי בחירתכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט