מצטייני העונה הקרובה, חלק א' / עידן עופר

 

 

סנדרס בעוד חסימה אדירה

כששוק השחקנים גווע לאיטו, ותרדמת הקיץ בעיצומה זהו זמן טוב להיות מעט יומרני ולחזות מי מהשחקנים יעלה רמה ויהווה חלק מנבחרי העונה הבאה עלינו לטובה.

שחקן ההגנה

כמעט נכנסו: דוויט האוורד, מארק גאסול ואייברי בראדלי.

3. אנדרה איגואדלה, גולדן סטייט ווריורס: הרכש החדש של גולדן סטייט מגיע לעונה הקרובה בתור הצלע המחברת של הקבוצה המוכשרת מקליפורניה. אין ספק שאיגואדלה מתאים מאוד לסגנון המשחק המהיר של הווריורס שקלעה 101.2 נק' בממוצע בעונה האחרונה. הבעיה הגדולה של גולדן סטייט זה שהיא דורגה המקום ה-19 בליגה בספיגת נקודות כאשר קולעים נגדה 100.3 נק' בממוצע למשחק. בדיוק בשביל זה הסווינגמן האדיר הזה הגיע לקבוצה. איגואדלה ידוע כאתלט אדיר ושחקן הגנה טוב במיוחד, מה שיעזור לווריורס נגד קבוצות כמו אוקלהומה, מיאמי וסן אנטוניו בעונה הסדירה ובפלייאוף.

2. אנטוני דיוויס, ניו אורלינס פלקינס: הבחירה הראשונה מהדראפט הקודם נחשב לפוטנציאל עצום, במיוחד בפן ההגנתי. דיוויס נכנס לעונה הקרובה כמי שאמור להוות עוגן הגנתי לקבוצה המאוד מעניינת שנוצרה בניו אורלינס עם החתמתם של טייריק אוונס וג'רו הולידיי. דיוויס שהפסיד 17 משחקים בעונה האחרונה , העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 1.8 חסימות למשחק והוריד 8.2 ריב' למשחק, חייב להישאר בריא ולהעלות את יכולתו, במיוחד בהגנה על מנת לבסס את עצמו ככוח הגנתי יציב בליגה ולממש את הפוטנציאל העצום שבו.

1. לארי סנדרס, מילווקי באקס: סנדרס שעומד לחתום על חוזה חדש ולהיות השחקן היקר ביותר במדי הבאקס היה פשוט אדיר בעונה שעברה עם משחקים מפלצתיים בצד ההגנתי. החוסם האדיר הזה העמיד ממוצעים של 2.8 חסימות למשחק והוא רק הולך ומשתפר, כאשר הוא מקבע את מעמדו כחוסם הטוב בליגה, בנוסף לזה שמילווקי נחשבת לקבוצת הגנה לא רעה בכלל, לסנדרס סיכויים מצויינים לזכות בתואר שחקן ההגנה של העונה.

השחקן המשתפר

כמעט נכנסו: ג'ימי באטלר, ג'רלד הנדרסון וג'ראד בייליס.

3.לאנס סטיבנסון, אינדיאנה פייסרס: סטיבנסון שהיה מצויין בפלייאוף הוכיח שיש לו מקום בליגה הזו. העונה הוא חוזר לספסל בעקבות חזרתו של דני גריינג'ר, אך הוא עושה זאת כשמעמדו השתנה לחלוטין אחרי העונה האחרונה. ה5'6 הקופצני הזה ידוע בעיקר כשומר אגרסיבי ואתלט בחסד. על מנת שהוא יוכל להמשיך ולהיות שחקן שתורם משמעותית הוא יהייה חייב לשמור על יציבות ולשפר את הקליעה, אם הוא ידע איך לעשות את זה לפייסרס יהייה תחליף טוב מאוד בסוף העונה כשגריינג'ר יסיים את החוזה שלו.

2. קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס: הסווינגמן האתלטי הזה היה פשוט אדיר בעונה האחרונה, כאשר הוא העמיד ממוצעים של 11.9 נק' למשחק ו6 ריבאונדים בממוצע. אין ספק שמה שיזכרו מלאונרד זה את הפלייאוף המצויין שלו ובייחוד את הסדרה מול מיאמי, בה הוא שמר פשוט נהדר את לברון והופיע במאני טיים. העונה הוא הולך לעמוד במבחן ההמשכיות ואם יוסיף לזה שליטה טובה יותר בכדור ויותר יציבות בקליעה ובקבלת החלטות אין ספק שהוא הולך להיות בין השחקנים הטובים והמשתפרים של הספרס והליגה העונה.

1. אריק בלדסו, פיניקס סאנס: בלדסו שהיה לא רע בעונה האחרונה אבל לא קיבל מספיק דקות משחק מאחר ושיחק מאחורי CP3, עבר בקיץ לפיניקס במטרה לממש את הפוטנציאל העצום שקיים בו. בלדסו נכנס לעונתו האחרונה בחוזה הרוקי שלו ואחרי שהעמיד ממוצעים של 8.5 נק' למשחק ו3.1 אס', הוא נכנס לחמישייה של הסאנס לצד גורן דראגיץ' ועל מנת שיוכל לקבל את החוזה הגדול שלו הוא יהייה חייב לשפר את הקליעה ואת ניהול המשחק שלו, אם יעשה את זה לסאנס יהייה רכז לעוד הרבה שנים.

רוקי העונה

כמעט נכנסו: אלכס לן, אנטוני בנט ומייקל קרטר ויליאמס.

3.קודי זלר, שארלוט בובקאטס: זלר, האח של טיילר ולוק המשחקים גם כן בליגה, נבחר במקום ה-4 בדראפט האחרון, מה שגרם ללא מעט אנשים להרים גבה. זלר החליט להשתיק את המבקרים והיה מצויין בליגת קיץ כאשר הוא מעמיד ממוצעים של 16.3 נק' ו9.3 ריב' למשחק. זלר הראה לשארלוט שיש להם שחקן עם פוטצניאל גבוה לשנים הקרובות ושהעונה יהייה להם קו קדמי חזק ביחד איתו ועם אל ג'פרסון שהגיע כשחקן חופשי בקיץ. עוד לא ברור אם זלר יפתח בחמישייה אבל אין ספק שהוא יהווה מתמודד חזק לתואר רוקי העונה., ויעזור לשארלוט לנסות ולהגיע לפלייאוף.

2. טריי ברק, יוטה ג'אז: הפוינט גארד המוכשר הזה ממישיגן מגיע לקבוצה שבעיקר מתעסקת בטנקינג בשביל..טוב כולם כבר יודעים בשביל מי. אולי ויגינס כן יגיע בסופו של דבר ליוטה אבל עד אז היא קבוצה עם ארבעה שחקנים לא רעים בדמותם של ברק, היוורד, פייבורס וקאנטר. ברק הולך להיכנס ישר לעמדת הרכז הפותח של הקבוצה ולמרות שלא הרשים בליגת קיץ, ככל הנראה מהיותו רוקי, יוטה מאמינה שהיא מצאה לה רכז איכותי לשנים הבאות, משהו שלא היה לה מאז דרון ויליאמס.

1. בן מקלמור, סקרמנטו קינגס: ה- SG האדיר הזה מקנזס, היה נבחר גבוה יותר בדראפט אלמלא הגישה שלו באימונים שקדמו לו. מקלמור היה בינוני בליגת קיץ כאשר לצד משחקים של 27 ו26 נק' הוא גם הסריח עם נקודה אחת ב-0 מ-8 מהשדה ועוד משחק של 11 נק' ב-4 מ-23 מהשדה. ה5'6 הזה לא בהכרח יכנס ישר לחמישייה מכיוון שלקינגס יש את מרכוס תורנטון שהם מאוד אוהבים, אך אני מאמין שאם ישמור על יציבות וגישה נכונה אז ככל שהעונה תתקדם הוא יקנה את מקומו בחמישייה ואולי השילוב שלו עם דמרכוס קאזינס יוביל כבר העונה את הקינגס שהתחדשו בקיץ בבעלים חדשים למקומות טובים יותר מבשנים האחרונות.

 

 

 

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. אע"פ שנתת נימוקים די משכנעים, הסיכויים שאלה תהיינה הבחירות פחות או יותר הם לא יותר גדולים מאשר הסכויים שהבחירות תהיינה שונות לחלוטין. היום הנבואה על מצטייני העונה היא כמו CRAP SHOOTING בלילה.

  2. אנטוני דיוויס אוברייטד מטורף. אין לו שום משמעות בנבא וגם לא תהייה לו. סטיבנסון!!! הוא בדיחה עצובה. שחקן שמתאים ללאומית ב בישראל. לא יודע מאיפה אתם מביאים תשטויות האלה.

      1. שחקן עונה שניה לא צריך להיות השחקן המשתפר! זה לא הולך ככה.. צריך עוד שנים בליגה.. ברור שאחרי עונת הרוקי הוא ישתפר

        1. א. לא ברור- ראה ערך עומרי כספי טייריק אוונס ,אמקה אוקפור סטיב פרנסיס ועוד טובים ורבים.
          ב. תלוי מה רמת השיפור

      2. gogo יקר, פיקששת באות אחת והפכת את אנטוני דייויס, שחקן הגנה חדש ירוק וטרי בליגה שיותר מכל מזכיר לי את מרכוס קמבי, לאנטוניו דייויס, איש השרירים מאינדיאנה וחברו לקו האחורי של תאומו לשם ולצורה, גם אם לא לרחם, דייל דייויס.
        אני מתקן בשבילך את הטעות כדי שלא אצטרך להקדיש חצי לילה לצמד הנחמד הזה.

        האמת, במחשבה שנייה, על ריק סמיתס לא מתחשק לי לכתוב משום מה, מארק ג'קסון לא יופיע באתר הזה במדי אינדיאנה, ורג'י זה רג'י.
        מכל אינדיאנה ההיא זה משאיר לי רק את אנטוניו ודייל, צמד הדייוויסים.
        למה לא, באמת?

    1. הדבר האחרון שאנטוני דיויס הוא אוברייטד.
      לבחור יש חבילה נדירה של כדורסל. הכל כולל הכל, ישפר קצת את הכוח ויסתגל למחק בנבא והוא דומיננטי בליגה חבל על הזמן.
      סטיבנסון-תפוס את לברון ברגע של כנות ותראה מה הוא חושב עליו , כנראה שלא ראית את גמר המזרח שנה שעברה.

      1. ראיתי רק את גמר המזרח. אני רואה רק נשיונל טיוי.
        שם ראיתי את סטיבנסון/סטפנסון ונגמרו לי המילים. שוב, לאומית ב.
        לאיש אין הבנה של המשחק לא בהגנה ולא בהתקפה. הוא משחק פרוע בלי יכולת אישית. בקיצור שיהיה בריא.

        1. נכון מרביץ חופשי משחק מלוכלך, לא חכם מידי גם מקבל , חסר קליעה ברור לעין, אבל הוא בין השחקנים היחידים בליגה שיש לו את הגוף והאתלטיות גם לשמור על לברון וגם לעבור אותו באחד על אחד.

      2. אנטוני דיוויס משחק משחק מאוד מודרני, חותך על קו הבסיס, לא דומיננטי בהתקפה, זז טוב בלי הכדור. עונה סדירה, בלי פציעות, תעשה לו טוב.

  3. מזל טוב דוק!

    מדהים לראות שאתה שם בכתיבה שכל ומיץ כאילו זה היה הטור הראשון שלך ולא הכתבה מספר מיליון,

    אשרי האיש שעושה את חיינו כל כך הרבה יותר מעניינים.
    תודה על הכל!

  4. אני ,את בחירת רוקי העונה שלך מאמץ בשתי ידיים.
    למרות שאני חושב שסי גיי מקלום ואודליפו ביחד עם זלר ומקלמור הם ארבעת המועמדים.[בסדר הזה]

    לגבי השחקן המשתפר דיויס ודארמונד וגם האריסון בארנס בלי צל של ספק.
    דארמונד הוא פשוט מדהים ואם לא היה נפצע היה מתחרה עם לילארד ודיוויס על הרוקי.
    כמו כן גרמי לאמב ברגע שהכבש יקבל הזדמנות הוא יעשה מה ומה ומה עוד ישכיח את טעם ההחמצה של טרייד הארדן.

    ועל תשנו יותר מידי על גיימר פרדט, ברגע שיתנו לו לשחק יקבלו שחקן התקפה מלוטש מאין כמוהו שנה שעברה היו לא מעט רגעים כאלה שהזכירו את בי יו.
    אם לא השנה בסאק אז בקבוצה אחרת שתתן לו הזדמנות. הוא עוד יהיה השחקן השישי של הליגה יום אחד כשהוא בזון אף אחד לא מסוגל על הלבנבן המורמוני.

    1. לגבי המשתפרים ביוטה יש הרבה פוטנציאל,
      קנטר ופייבורס טובים ממה שנדמה והיווארד כשחקן מוביל יכול עוד יום אחד להיות קרוב מאד לאולסטאר לילד יש תשוקה ולא מעל כילים העבודה העיקרית שלו היא על הקליעה.
      וגם אלק בארקס לא רע בכלל.

  5. על גרמי לאמב ופרדט אני שומע רק באתר הזה בעונת המלפפונים. המקרה הטוב יהיו שחקנים בסדר גודל של שחקן רוטציה בקבטצה ללא יומרות.

    1. גרמי היה טוב מאד בליגת הקיץ.[נבחר לחמישייה אם אני לא טועה]

      גיימר , לצערי לא נתנו לו לשחק בליגת הקיץ ולדעתי זו טעות הוא חייב זמן משחק.
      כאחד שראה את גיימר בהמון משחקים אני חולק עליך.
      ברגע שהוא בזון קשה שלא להתאהב במשחק שלו ובגלל שהוא שחקן הגנה חלש הוא צריך מאמן וסיטואציה שיתנו לו להיות גיימר וירוויחו אותו בגדול.
      להיות גיימר זה אומר שכשהוא על המגרש נותנים לו את הכדור והרבה,, ממש כשחקן מטרה.
      .

  6. bibi – אם ראית רק את הגמר אז איך אתה בכלל מרשה לעצמך להביע על סיבנסון דעה, גם אם הוא שיחק פורע שם, בתור מי שראה את כל הפלייאוף, אפשר לראות שהוא אמנם עושה לא מעט שטויות אבל מכפר על זה באתלטיות נדירה והגנה אדירה ואם הוא ידע לשמור על זה וילמד לשלוט בעצמו אז הוא יהייה בין השחקנים המשתפרים של הליגה., ולגמי לאמב, רק חכה ותראה, כנראה שאתה לא קורא מספיק אתרים טובים בקיץ. זיו- לגבי אולדיפו, יכול להיות שאתה צודק הבעיה שאורלנו הולכת להפסיד יותר מדי משחקים אלא אם כן הוא ישפיע עליהם בצודה דרסטית, ולגבי מקולום גם אני בדעה שהוא שחקן מצויין אבל אחרי שפורטלנד החתימו את מו ויליאמס אני בספק לגבי הדקות משחק שהוא יראה העונה.

  7. ולגבי דיווידס בארנס ודראמונד, דיוויס יכול מאוד להיות בין המשתפרים של העונה אבל אני מאמין שהוא לא ישתפר וישפיע יותר מאלה שרשמתי ככה שלא מצאתי לנכון לרשום אותו. לגבי בארנס ודראמונד, אין ספק לגבי הכשרון שלהם אבל הבעיה שלמרות שדראמונד יהייה בחמישייה, הצטרפו אליו העונה סמית וג'נינגס שימשכו את רוב תשומת הלב ביחד עם מונרו אז אני בספק אם הוא יקבל מספיק כדורים אבל אין לדעת. השאלה עם בארנס היא איך הוא יתאים את עצמו לתפקיד של שחקן שישי ואם הוא יצליח להעלות את הממוצעים שלו בתפקיד הזה, משהו שאני לא בטוח שהוא יצליח לעשות.

  8. לגבי דארמונד הוא לא צריך תכדור בשביל להיות טוב הוא ניזון מריבאונד התקפה ומשחק הגנה משובח וגנינגס מוסר טוב מנייט.
    לגבי בארנס יש לו אול ארונד גיים טוב מידי בשביל לא לפרוץ גם בסיטואציה החדשה יש מצב טוב שהוא יועף על פני קליי תומפסון באיזה שהוא שלב.וגם דרימונד גרין עוד ישתפר הוא גניבת דראפט שחק בפלייאוף כמו שחקן ותיק

  9. אני באמת לא קורא באתרים אחרים.
    לגהי סטיבנסון, סדרה אחת הספיקה לי. הוא מסוג השחקנים שאתה זורק למגרש כשכלום לא עובד. אינדיאנה נתנה קרב למיאמי מכיוון שהיברט וווסט שחטו את הגבוהות של מיאמי. סטיבנסון רק עשה נזק מלבד משחק אחד שבו נכנסו לו כמה כדורים בפוקס

  10. וואוו בבחירה לשחקן ההגנה בכלל לא ספרת את לברון. אני ילך על השערה שלברון יזכה בתואר הזה השנה. (הוא כבר הצהיר שהוא מאוד רוצה את התואר הזה) אם הוא קצת יעלה עוד הילוך בהגנה, עוד קצת במספרים של חסימות, השם ׳לברון׳ יעזור לו בקייס הזה.
    לארי סנדרס בחירה ראשונה שלך!? הוא הולך לשחק בקבוצה שתסיים מקום 8-10, ושחקן הגנה נבחר לא רק בגלל 3 חסימות למשחק, אלא כמה הנוכחות שלו תורמת לקבוצה. במקרה שלו, זה די גרוע בשביל לנצח בזה.

    שחקן משתפר, לאנס סטיבנסון הראה פוטנציאל סופסוף. אבל גם הראה כמה הוא מפוזר במשחק שלו. בסדרה נגד מיאמי כשהוא הוביל כדור במתפרצת ישר ידעת שזה יגמר גרוע. אם רק יחבר את הברגים, באמת יש לו מקום.

    רוקי העונה, זה נראה כאילו בסקרמנטו אוהבים לבחור בשחקן שהכי אוהב את הכדור. הוא יספק הרבה היילייטס בהטבעות, יש לו אתלטיות לא נורמלית. ואיך שזה נראה את תחרות ההטבעות בן מקלמור יכול לנצח בקלות.

  11. שני שמות שחסרים לי כקוראת שקטה שמגיבה לראשונה הם אולדיפו והריסון בארנס, ובארנס לא רק בגלל שהוא אחד החתיכים ביותר מכל השחקנים.

  12. שחקן ההגנה : לברון כי זה התואר היחיד שאין לו עדיין והוא ילך עליו בכל הכוח ותאמת שנה שעברה הוא הגיע לו
    שחקן משתפר: גרמי לאמב אני מאמין שהוא יקבל דקות ויראה מה יש לו , אוקלהומה לא הביאה עד עכשיו מישהו למלא תמקום של מרטין מה שאומר שבונים עליו אני מאמין שהוא יתן 15-17 נקודות
    רוקי העונה: בחירה קשה לפי ליגת הקיץ הייתי הולך על זלר אך אני מאמין שהוא לא יפתח תמיד, התלבטות בין סיגי מלקלום לבין טרי ברק , אני ילך על ברק שיהיה שחקן חמישייה והמפתחות של יוטה יהיו בידיים שלו
    ה MVP- קווין דוראנט לא רק בגלל שאני אוהב אותו , אני באמת מאמין שהוא יבוא גווע מרעב לעונה הזאת להוכיח לכולם שהוא השחקן הכי טוב בליגה ויסתום לסקיפ בייליס שפתח עליו פה אחרי ההדחה מהפילאוף השנה

  13. מאד מוקדם להגי'ד לגבי רוקי השנה, אז אני לא אתווכח יותר מדי.

    גם שחקן ההגנה נראה לי סתם ניחוש באוויר כרגע ולא רואה טעם להיכנס לזה.

    אבל לגבי השחקן המשתפר, זה יוכרע בין דרק פייבורס, יונאס וולנציונאס, ואנתוני דייויס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט