אירועי דיומא – 01.09.2019

היום – יש לנו יום גדוש בכדורגל כאשר נקבל 4 משחקי דרבי – זה יתחיל עם הדרבי הלונדוני בין ארסנל לטוטנהאם, ימשיך לדרבי הרומי בין לאציו לרומא, יעבור אלינו לישראל בדרבי התל אביב בין מכבי תל אביב לבני יהודה, כאשר מכבי עם משחקה הראשון באצטדיון בלומפילד המחודש ונסיים במשחק הלוהט של הכדורגל בסופרקלאסיקו בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל (הבורסה לניירות ערך) – מחזור 2:

19:50 הפועל ב"ש – הפועל חדרה, ספורט 3: חדרה פתחה את העונה עם איסוף נקודות ראשון בתיקו מול אשדוד ואילו ב"ש השיגה תוצאה נהדרת מבחינתה בטדי עם 0-0 מול בית"ר, אבל חשוב לשים לב שהיום ב"ש מגיעה ללא שחקני הגנה כאשר גם אלחמיד עזב לסלטיק, גם בן ביטון מורחק וגם חגי גולדנברג פצוע לתקופה הקרובה ויהיה מעניין לראות האם המנודה שיר צדק יחזור לסגל (לא ברורה לי הסאגה מולו, לא מגיע לו אחרי מה שעשו לו עם תוסף המזון). הימור – ב"ש איכותית יותר אך ללא שחקני הגנה זה יכול להיות מאוד מסוכן עבור ב"ש, אך אני מאמין שיש לה את הכלים ובמיוחד בבית כדי לנצח את חדרה, ולכן אהמר על ב"ש.

20:00 הפועל רעננה – בית"ר ירושלים, ספורט 4: מנחם קורצקי ינסה לעצור את הקבוצה המלהיבה של הקיץ, בית"ר ירושלים, ואחרי שכמעט הצליח להדהים את מכבי חיפה בסמי עופר הוא ינסה לעשות את זה במשחק ביתי במושבה מול בית"ר. אגב, הצפי הוא כמובן ליותר אוהדי בית"ר לעומת רעננה כך שלא בטוח שזה כל כך משחק ביתי. הימור – מנחם קורצקי יודע לשחק טוב מאוד מבחינה טקטית אך לבית"ר יש חלק קדמי מאוד איכותי ואני מאמין שהם ימצאו את הפירצה הנכונה וינצחו בקושי את רעננה.

20:15 מכבי תל אביב – בני יהודה, ספורט 5: הצהובים חוזרים לבלומפילד, זו הכותרת המרכזית של המשחק הזה ועוד בדרבי תל אביבי קטן מול בני יהודה. אז למכבי יש את הצרות שלה ולמרות אלו היא ניצחה בפתיחה 0-2 את נס ציונה במשחק לא גדול, ומנגד בני יהודה ניצחה 1-2 את קריית שמונה במשחק שהרים הרבה גבות בעקבות השיפוט, אך בחמישי האחרון הם שיחקו שוב בליגה האירופית ונוצחו 1-0 על ידי מאלמו השבדית. הימור – מכבי תל אביב מתקשה בשנים האחרונות מול בני יהודה של יוסי אבוקסיס אבל אני חושב שהפתיחה היום תראה אחרת ונראה ניצחון צהוב של מכבי.

סופרליגה – מחזור 5 :

*שווה צפייה* 23:00 ריבר פלייט – בוקה ג'וניורס, ספורט 4 : הדרבי של בואנוס איירס חוזר אלינו ובענק כאשר ריבר פלייט מגיעה אחרי הפסד במחזור הליגה האחרון 1-0 בבית לטאז'רסף הפסד מאוד מפתיע ואילו בוקה אחרי ניצחון 1-0 קטן גדול על באנפילד, וכרגע בטבלה ריבר עם 7 נקודות ואילו בוקה עם 10. חשוב להזכיר שבסוף השבוע גם ריבר וגם בוקה שיחקו את הגומלין של רבע גמר גביע הליברטדורס ושתיהן סיימו בתיקו שהספיק להן כדי להעפיל לחצי הגמר, שם הן יפגשו את… האחת את השניה שוב לעוד צמד של משחקים, כך שבתקופה הקרובה נקבל עוד 2 דרבים נוספים, מה שמבטיח לנו אווירה חמה בבואנוס איירס. שימו לב לחלוצים של ריבר : מתיאס סוארז ורפאל בורה שכבר כבשו 6 שערים העונה יחד וגם לפרנקו ארמאני השוער שהוא גם שוערה של ארגנטינה, ומנגד בוקה ג'וניורס מכרה הקיץ את דריו בנדטו וגם את נאיטן נאנדז אך הביאה חיזוק הולם במקומם כאשר הביאה את דה רוסי המצוין מרומא, את אדוארדו סאלביו מבנפיקה ואת הורטאדו מחימנסיה, כאשר שימו לב שטבז עדיין משחק בבוקה ופתח את העונה עם 2 שערים, אדוארדו סאלביו מעמדת הקיצוני כבש גם כן 2 שערים ודה רוסי מנהיג את הקישור, אגב עבורו זה יהיה דרבי ראשון. הימור – אז הסופרקלאסיקו היום יהיה לוהט, זה בטוח אבל השאלה שמעסיקה את כולם היא מי ינצח ואני חושב שעל פניו הסגל של ריבר איכותי יותר וגם בעמדת המאמן יש יתרון מובהק לריבר ואני אהמר על ניצחון ביתי של המיזיונריוס.

פרמייר ליג – מחזור 4 :

*שווה צפייה* 18:30 ארסנל – טוטנהאם, ספורט 1 : הדרבי הלונדוני בין ארסנל לטוטנהאם יסגור את המחזור הרביעי באנגליה כאשר שתיהן נמצאות הרחק מאחור לעומת ליברפול והסיטי כאשר כל אחת מהן יודעת שאיבוד נקודות היום והן יכולות להתחיל לחלום על לתפוס את הפער משתי המוליכות. אז ארסנל עם 2 ניצחונות והפסד במחזור האחרון לליברפול באנפילד ומנגד טוטנהאם עם פתיחה פחות חלקה עם ניצחון, תיקו והפסד מפתיע במחזור האחרון 1-0 בבית לניוקאסל. הימור – ארסנל בבית צריכה לנצח את המשחק הזה ואני אהמר עליהם.

סרייה א' – מחזור 2 :

*שווה צפייה* 19:00 לאציו – רומא, 2 ONE : הדרבי הרומי יתקיים ביום כאשר רומא מגיעה אחרי 3-3 מול גנואה בבית ואילו לאציו הראתה יכולת נהדרת במחזור הפתיחה עם ניצחון מרשים 3-0 על סמפדוריה בחוץ. בדרבי האחרון ששוחק במרץ האחרון, אותו לאציו אירחה היא גם ניצחה בו 3-0 ואני מאמין שהיום לאציו הולכת לנצח שוב את רומא שתפתח את העונה בצורה גרועה עם תיקו והפסד והלחץ יתחיל לגבור שם ישר מההתחלה.

21:45 אטאלנטה – טורינו : קרב מסקרן יהיה בערב בין אטאלנטה שהולכת העונה לשחק בליגת האלופות לבין טורינו שהודחה בחמישי האחרון מהליגה האירופית על ידי וולבס האנגלית וכנראה גם תגיע קצת יותר עייפה מאטאלנטה. טורינו פתחה את העונה עם 2-1 על סאסואולו ואילו אטאלנטה התקשתה מאוד בחוץ מול ספאל והפכה 2-0 לניצחון 3-2 בחוץ. הימור – אטאלנטה במשחק הפתיחה באיצטדיונה אניו טרדיני לא תשמוט נקודות ואני מאמין שנראה אותם היום עם 6/6.\

21:45 קליארי – אינטר, 2 ONE : המשחק שאותי יעניין היום יהיה המשחק בו אינטר תשחק מול קליארי בסרדיניה כאשר קליארי ידועה במגרשה הביתי ועם החיזוקים שהגיעו לקבוצה יהיו לנו קשה מאוד לנצח בחוץ, וזה כולל את : נאינגולאן שהגיע מאינטר, מרקו רוג מנאפולי, נאיטן נאנדז האורוגוואי הבין לאומי שנרכש תמורת 18 מיליון מבוקה ג'וניורס, לורנצו פלגריני הקשר המוכשר וגם הבן של סימאונה, הלא הוא – ג'וביאני סימאונה. אז קליארי התחילה את העונה עם הפסד ביתי מביך 1-0 לעולה החדשה ברשיה ואילו אינטר פתחה בצורה נהדרת עם 4-0 ענק בג'וזפה מיאצה לצ'ה. הימור – אינטר לא תאבד נקודות ותנצח את המשחק ותידבק ליובנטוס.

לה ליגה – מחזור 3 :

20:00 אתלטיקו מדריד – אייבר, ONE : אתלטיקו מדריד היא הקבוצה היחידה שעדיין מושלמת וסביר להניח שגם היום אחרי המשחק היא תהיה היחידה שמושלמת, אגב ניצחון של אתלטיקו היום והיא פותחת פער של 5 נקודות מברצלונה כבר אחרי 3 מחזורים וזה פער רציני, אבל עדיין מחיק, במיוחד בשלב כזה מוקדם של העונה אבל רואים שבארסה פגיעה. אז אתלטיקו עם ילד הפלא ג'ואו פליקס חוזרת הביתה לוונדה מטרופוליטאנו ועד עכשיו בליגה הם ניצחו פעמיים 1-0 אבל גם הקהל וגם סימאונה רוצים יותר מ1-0 ואני מאמין שהיום נגד אייבר הם יוכלו לנצח בהפרש של 2 ומעלה, כאשר אני רק אזכיר שאייבר פתחה את העונה עם הפסד 2-1 למאיורקה ואז במחזור הקודם סיימה בתיקו 0-0 בחוץ מול אוססונה.

22:00 ויאריאל – ריאל מדריד, ONE : איזה משחק מעניין בין הצוללת הצהובה לריאל מדריד, אז ויאריאל התחילה את העונה בצורה קצת מוזרה ובלי הרבה הגנה כאשר סיימה ב4-4 מדהים מול גראנדה ובמחזור הקודם הפסידה 2-1 ללבאנטה, מנגד ריאל מדריד פתחה עם 3-1 על סלטה ויגו ואז מחזור קודם פישלה וסיימה ב1-1 מול ויאדוליד בבית. הימור – ניצחון היום של ריאל מדריד והיא עוברת את ברצלונה ופותחת עליה פער של 2 נקודות, אך משהו מרגיש לי שהמשחק הזה עומד להסתיים בתיקו, ולכן אני אהמר על תיקו.

כדורסל / רועי ויינברג

אליפות העולם בכדורסל – מחזור 1:

המשחק המרכזי: 15:30: ארצות הברית-צ'כיה (ספורט 5).

גרג פופוביץ' במשחקו הרשמי הראשון כמאמן הנבחרת האמריקאית, שפייבוריטית לזהב. קמבה ווקר, דונובן מיטשל ושות' פייבוריטים כבדים ופוגשים כבר במשחק הראשון אתגר לא פשוט בדמות צ'כיה הקבוצתית בהנהגת תומאש שאטורינסקי. הם לא צריכים להתקשות, אבל הקבוצה המגובשת של ננו גינזבורג יכולה להתברר כקוטלת ענקים.

משחקים נוספים:

10:30: קנדה-אוסטרליה (ספורט 5). אחלה משחק לראשון בבוקר. אוסטרליה הפתיעה את האמריקאים במשחקי ההכנה עם כדורסל קשוח וקבוצתי מאוד ויכולה להקשות על קנדה חסרה, אבל כזאת שתשחק עם קורי ג'וזף, כריס בוצ'ר וקם בירץ'.

11:00: ניו זילנד-ברזיל. משחק בין 2 מדינות מרתקות. ניו זילנד מגיעה בלי סטיבן אדאמס והפסידה את רוב משחקי ההכנה שלה, סימן מעודד לברזיל של אנדרסון וז'אראו, לאונרדו ברבוסה, אלכס גארסיה, מרצ'יליניו הורטאס וכריסטינו פליסיו.

11:30: טורקיה-יפן (ספורט 5+לייב). רוי האצ'ימורה היפני בבכורה בטורניר נגד טורקיה מרתקת עם סקוטי ווילבקין, פורקאן קורקמז, צ'די עוסמאן וארסן אליאסובה במשחק שיכול להפוך להצגת כדורסל.

11:30: הרפובליקה הדומיניקנית-ירדן. אל הורפורד וקארל טאונס לא ישחקו, אבל הדומיניקנים יכולים לנצח ירדן לא רעה בכלל.

14:30: סנגל-ליטא. החוזק הסנגלי נמצא בקו הקדמי, אבל הוא לא יכול להתמודד עם דומאטס סאבוניס ויונאס ואלניוצ'אס.

15:00: יוון-מונטנגרו (5 סטארס). ניקולה ווצ'ביץ' בצד אחד, יאניס אנטדקומפו בצד השני. כיף גדול עם עדיפות קלה לקבוצה של היווני שחזקה בהרבה.

15:30: צרפת-גרמניה (ספורט 5+). משחק מרתק לא פחות מהמרכזי של היום. דניס שרודר מוקף בשחקני NBA גבוליים (מקסי קלבר, דניאל ת'ייס, אייזק בונגה) נגד רודי גובר, ניקולס באטום ואוון פורנייה בקרב מוקדם על ראשות הבית. לא לפספס.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות ארה"ב הפתוחה – תחילת שמינית הגמר

תחילת השבוע השני בטורנירי המייג'ורס מסמנת את פתיחת שלב שמינית הגמר. 16 טניסאים וטניסאיות נותרו עדיין בהגרלה הראשית, מה שיגרום, כמובן, למשחקים מעניינים ומותחים יותר. בניגוד לנהוג ברולאן גארוס ובווימבלדון, שם כל משחקי השמינית נערכים ביום אחד, המשחקים בשלב זה בניו-יורק מתפרשים על פני יומיים.
שידורים ישירים בערוצי היורוספורט מ-19:00 בערב.

גברים

רוג'ר פדרר-דויד גופן – חמש פעמים אלוף הטורניר יפגוש את הבלגי המצוין, שמדורג 15 בעולם. גופן בן ה-28 מפגין טניס טוב בניו-יורק, והוא מצטיין במשחק ההגנה שלו. המדורג 3 בעולם הפסיד בעבר רק פעם אחת לבלגי (בתשעה משחקים) והערב ייכתב פרק חדש ביריבות ביניהם.
גריגור דימיטרוב-אלכס דה מינואור – עבור האוסטרלי בן ה-20, שלב שמינית הגמר הוא הגבוה ביותר אליו הגיע בסלאמים. הבולגרי בן ה-28, שדורג בעבר בעשיריה הראשונה וזכה בטורניר סוף השנה לפני שנתיים, היה כבר פעמיים בחצאי הגמר של טורנירי מייג'ורס (ווימבלדון ואוסטרליה). דה מינואור הוא שחקן מאוד מהיר, שאינו מוותר על אף כדור. דימיטרוב הוא שחקן התקפי, שמצטיין בחבטות כף היד שלו ובמכת גב היד המדויקת, שמבוצעת ביד אחת. המפגש היום יהיה הראשון ביניהם אי פעם.
דניאיל מדבדייב-דומיניק קפפר – הגרמני בן ה-25 הוא השחקן המפתיע ביותר באליפות והוא הטניסאי היחיד מבין ה-16, בשלב זה, שהעפיל לטורניר דרך המוקדמות (כלומר, ניצח כבר 6 משחקים ברצף, אם מכלילים את שלושת סיבובי המוקדמות). המדורג 118 בעולם ניצח שלושה מדורגים גבוהים ממנו בטורניר עד כה, והערב הוא יפגוש את הרוסי בן ה-23, שמדורג חמישי בעולם ונמצא כיום בכושר מעולה.
נובאק דג'וקוביץ'-סטניסלס וואוורינקה – לאור יריבות העבר בין השחקנים, מסתמן כי זה יהיה אחד המשחקים המעניינים ביותר בשלב זה ואולי בטורניר כולו, עד כה. שניהם זכו בעבר באליפות ארה"ב (נובאק 3 פעמים וסטן פעם אחת). המדורג ראשון בעולם ניצח ב-19 מתוך 24 המשחקים ביניהם, שלא מעטים מהם התקיימו בטורנירי המייג'ורס ובסבב המאסטרס והיו צמודים מאוד ומרתקים פעמים רבות. עם זאת, בכל שלושת הסלאמים שבהם השוייצרי בן ה-34 זכה, הוא גבר בדרך לתואר על דג'וקוביץ', כולל בגמר אליפות ארה"ב לפני שלוש שנים. היבט נוסף שמוסיף עניין להתמודדות, הוא השוני בסגנון משחקם. דג'וקוביץ' הוא ככל הנראה המחזיר הטוב ביותר בסבב, בעוד שיריבו מצטיין במשחק ההתקפה שלו ובייחוד במכת גב היד העוצמתית שלו, שמבוצעת ביד אחת.

נשים

אלינה סביטולינה-מדיסון קיז – שתי שחקניות שמדורגות בעשיריה הראשונה (קיז תשיעית ויריבתה חמישית) ונמצאות בכושר טוב מאוד. האמריקאית, ששיחקה לפני שנתיים בגמר הטורניר, זכתה ערב פתיחת אליפות ארה"ב בטורניר סינסינטי. יריבתה האוקראינית רשמה בווימבלדון האחרון את הישגה הטוב ביותר במייג'ורס, עד היום, כשהעפילה לשלב חצי הגמר.
סרינה וויליאמס-פטרה מארטיץ' – האמריקאית, שתחגוג 38 בסוף החודש, זכתה 6 פעמים בטורניר ונראית מצוין בינתיים. יריבתה הקרואטית בת ה-28 (22 בעולם) נהנית אף היא מעונה טובה מאוד והיא הגיעה לרבע הגמר ברולאן גארוס, לפני כשלושה חודשים.
אשלי בארטי-קיאנג וואנג – המדוגת שניה בעולם זכתה השנה ברולאן גארוס. עד עתה, היא לא התקדמה מעבר לשלב שמינית הגמר בניו-יורק ותשאף לעשות זאת היום מול יריבתה הסינית בת ה-28 (18 בעולם), שהעפלתה לשלב 16 האחרונות מהווה את הישגה הטוב ביותר במייג'ורס, עד היום.
קארולינה פלישקובה-ג'והנה קונטה – מפגש מאוד מסקרן בין 2 שחקניות בכושר טוב. הצ'כית, שמדורגת שלישית בעולם, שיחקה בגמר הטורניר לפני שלוש שנים. היא מצטיינת בחבטות הפתיחה שלה ובמכת כף היד. יריבתה הבריטית, שמדורגת 16 בעולם (המחבט מס' 1 של הממלכה), שיחקה השנה בחצי גמר הרולאן גארוס, והיא מסוכנת מול כל יריבה.




אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 9
קטע 8 כלל כמה טיפוסים בינוניים במזג אוויר נוראי. זה הביא לשליטה מוחלטת של קבוצת הבריחה הגדולה, בעוד שהדבוקה התמקדה בעיקר בניסיון להגיע הביתה בשלום. אשר לבריחה, למרות מספר תקיפות (מסוכנות למדי) בירידות מאיזור המונסרט, הרי שקיבלנו לבסוף מיאוץ סיום, בו הצליח לזכות הגרמני ניקיאס ארנדט מסאנווב, לפני אלכס ארנבורו וטוש ואן דר סאנדה. לארנדט יש כבר מספר נצחונות ברמת הוורלד טור, כולל קטע בג'ירו לפני שלוש שנים. אשר ל-GC, כפי שכבר קרה מספר פעמים במירוץ הזה, הפער הגדול של הבריחה (תשע דקות אתמול), הביא לנו שוב מוביל זמני במירוץ, כשהפעם זה ניקולא אדה, הצרפתי של קופידיס. אדה מוביל כעת במירוץ לפני טיונס (2:21+), לופז (3:01+), רוגליץ' (3:07+), ואלוורדה (3:17+), קינטאנה (3:28+), האגן (3:45+), מייקה (4:59+), פוגאצ'אר (5:37+) וצ'אבז (5:53+).

*המלצת צפייה* קטע 9, האחרון לפני יום המנוחה הראשון, צפוי להיות אחד הקטעים המעניינים והסוערים במירוץ. זהו קטע קצרצר של 94 ק"מ באיזור אנדורה, מה שלא מנע מהמארגנים לדחוף בו שלושה טיפוסים קשים עד מאד, כולל האחרון לקורטאל דאנקאן. אם לא די בכך, הדרך שלפני הטיפוס הזה תרד אל מחוץ לכביש אל שבילי העפר. התעללות רצינית. היום אנו צפויים שוב לראות כמובן את מאבק ה-GC מתחדש ביתר שאת, בעיקר בין ארבעת המועמדים שנותרו –  לופז, רוגליץ', ואלוורדה וקינטאנה. עיקר המאבק המעניין יהיה בין לופז לרוגליץ'. הטיפוס הזה מתאים יותר לקולומביאני, והוא ינסה לקחת כמה שאפשר זמן מהסלובני לפני קטע הנג"ש בשלישי. שידור ביורוספורט ב-15:50.

הטור של גרמניה – קטע 4 ואחרון
קטע 3 היה קטע גבעי כמו כל קודמיו. הפעם קיבלנו כאן בריחה של שני רוכבים – יאספר סטויבן מטרק וקספר אסגרן מקוויק סטפ. בסיום היה זה אסגרן שהצליח לזכות בקטע, בעוד סטויבן עלה להובלה במירוץ, כשהוא מקדים את קולברלי (13+) ואת לוטסנקו (18+).

קטע 4, האחרון במירוץ, יהיה גם זה שיכריע אותו. הקטע כולל יותר טיפוסים מקודמיו, לכן יתאים למטפסים שהגיעו לכאן, כאלאפיליפ, ניבאלי, לוטסנקו, תומאס, מרטין ופורט. שידור ביורוספורט 2 ב-14:50.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 57 תגובות

  1. כיף של יום, תודה רבה.
    מאמין שהאמריקאים ישייטו.
    אוסטרליה-קנדה צריך להיות מהנה מאוד.
    גם צרפת-גרמניה צריך להיות חזק – מהמר על הצהרת כוונות לקראת אליפות מצוינת של הצרפתים.

  2. השקעתי אתמול ב-2 משחקים. רוסיה-ניגריה, שעוד היה צמוד, וספרד-טוניס, עם הצצה לאיטליה-פיליפינים. אכזבה מרה! פערי הרמה בין אירופה לשאר העולם עצומים. נחמד שיש ייצוג אבל זה לא כוחות וחסר טעם לראות. גם כשיש נבחרת עם סגל טוב, כמו ניגריה, היא מגיעה לחלוטין לא מאומנת, לצאת ידי חובה, התרגיל הכי מתקדם זה לשחק שמיניות, והטעויות מאוד מביכות… וג'וש אוקוגי הוא חמור גדול, בלי קשר.

    אין איזון בייצוג העולמי. לאירופה רק 12 קבוצות, לשאר-העולם 20, מה שהופך את רוב משחקי השלב הראשון לקוריוז. חבל מאוד שנבחרת כמו קרואטיה לא נמצאת, בגלל העומק האירופי, לא זוכר כבר מה קרה לסלובניה של לוקה ודראגיץ'. חבל גם שישראל לא הצליחה לעשות את הפינאל 12 האירופי. היתה יכולה לתת כמה משחקים לגמרי לא רעים, נגד כל אחת בערך.

    1. הסלובנים לא עלו כי כל השחקנים הבכירים שלהם לא הופיעו בגלל טורניר המוקדמות. דראגיץ' ודונצ'יץ' לא היו מסוגלים להגיע ועוד בכירים שמשחקים ביורוליג. בגלל חוסר עומק קיבלו מנוחה הקיץ.
      ישראל… אם כל הכבוד, שרואים נבחרת קרואטית וסלובנית נשארות בבית, לישראלים (אחרי האליפות שהיתה בארץ) אין ממש מה לחפש, בטח שהפסדנו לנבחרות של דרג ב' ו-ג' בישראל

  3. חדשות נהדרות מעולם האתלטיקה. לונה סלפטר ניצחה היום בריצה לעשרה ק"מ בכביש שנערכה בעיר ההולנדית טילבורג.
    לונה קבעה 30:04, תוצאה שמהווה שיא אישי ויבשתי. חניכה נוספת של דן סלפטר, סלאמוויט באיולין, קבעה גם כן שיא אישי מצוין של 31:20.
    ברכות לרצות ולדן.

      1. כן, הישגי חניכיו מדברים בעד עצמם. מלבד לונה וסלאמוויט, הוא מאמן (בין היתר) גם את מארו טפרי, שמחזיק בתוצאה של 2:10 במרתון ואת דוד נצ'ו טאייצ'או, שהצליח לרדת העונה מ-1:50 ב-800 מטר (1:49.96 באליפות ישראל האחרונה).

  4. כמה נקודות על הסופר קלאסיקו:
    מבחינת סגל השחקנים: לבוקה הסגל היקר ביותר בארגנטינה. יש לה שני שחקנים שיכולים לשחק באותה עמדה ללא פגיעה באיכות המשחק.
    בבוקה, אשר לא הפסידה בשנים עשר משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה ובגביע הסופר ליגה לא ישחקו הפצועים רמון 'ואנצ'ופה' אבילה ומאורו סאראטה. גם קרלוס טבס לא אמור לפתוח.
    .
    לריבר יש סגל שניתן להגדיר אותו 'ממוקד' יותר, כלומר פחות שחקנים אבל אלה שמשחקים טובים מאד.. זו קבוצה שהיא באופן בולט ביותר 'קבוצה של מאמן': מרסלו גז'ארדו שזכה אתה בהרבה גביעים אך עדיין לא באליפות הליגה.
    עד כמה שזכור לי ריבר פלייט לא ניצחה את בוקה במונומנטל בליגה תחת הדרכתו של גז'ארדו.
    .
    במשחקי המחזור שעבר שתי הקבוצות שיחקו בהרכבים משניים (שבקבוצות אחרות נחשבים להרכבים ראשונים) עקב המשחקים בקופה ליברטדורס. המשחקים לא היו טובים מבחינת הרמה.
    מה שבטוח זה שיהיה משחק חם מאד, ואם להסתמך על המשחקים האחרונים בין הקבוצות הוא יהיה גם טוב מאד.

    1. גם רוגליץ' התרסק בבוץ-חצץ מה שכנראה הוביל לפער של ולורדה וקינטנה. אבל עליו זה לא כל כך השפיע. בסוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט