אירועי דיומא – 20.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

פליאוף ליגת האלופות: המשחקים חוזרים לערוץ הספורט, כאשר יהיה גם ערוץ הקיבוץ ב-5 לייב

22:00 קלוז(רומניה) – סלביה פראג(צ'כיה), 5 פלוס : קלוז הרומנית העיפה את מכבי תל אביב והסנסציה הגדולה היא שהיא הצליחה להעיף גם את סלטיק , וניתן לומר שקלוז עשתה את שלה והבטיחה לפחות את שלב הבתים של הליגה האירופית, אך עכשיו שהיא רואה את שלב הבתים של ליגת האלופות מעבר לאופק והרבה כסף יחד איתו, אין ספק שהיא רוצה להגיע לשם, ומולה היא פוגשת את האלופה הצ'כית שמתחילה את דרכה רק עכשיו בשלב הפליאוף. שתי הקבוצות נמצאות במחזור ה-6 במדינתן כאשר שתיהן במקום הראשון כאשר קלוז עם 4 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו ואילו סלביה פראג עם 5 ניצחונות ותיקו אחד. הימור – מסע הקסם של קלוז נמשך והמשחק יסתיים בתיקו(ולדעתי בצ'כיה סלביה תנצח ותעלה לבתים, אך בואו נראה מה יהיה במשחק הזה).

22:00 אפואל(קפריסין) – אייאקס(הולנד), ספורט 5 : אפואל ניקוסיה התחילה את דרכה בסיבוב השני אחרי שניצחה את סוטייסקה 4-0 ואז בסיבוב ה-3 היא פגשה את קרבאח המעולה והפסידה לה בבית 2-1 אך במשחק החוץ באזרבייג'ן היא התעלתה על עצמה וניצחה 2-0 ועברה לשלב הפליאוף שמבטיח לה לפחות את שלב הבתים של הליגה האירופית. אייאקס לעומת זאת שיחקה רק סיבוב אחד ועברה בקושי את פאוק היוונית אחרי 2-2 ביוון היא הצליחה לנצח בבית 3-2 ועלתה לפליאוף. הימור – אפואל קבוצה נהדרת, אומנם מלאה בשחקנים זרים אך היא קבוצה מאוד טובה ואולי לעיתים נוטים לזלזל בקבוצות כאלו(הפרשנים אצלנו) אך זו קבוצה שיכולה לדעתי לעבור את אייאקס ביום נתון, ואני אהמר על ניצחון בגול של אפואל, כאשר בגומלין הסיפור יהיה שונה לגמריי אולי.

22:00 לאסק(אוסטריה) – קלאב ברוז(בלגיה), 5 סטארס: מצד אחד הפתעה נוספת של ליגת האלופות בדמות הקבוצה האוסטרית שהדיחה את באזל הנהדרת עם שני ניצחונות ובסה"כ 5-2 על באזל, ומצד שני קלאב ברוז שקיבלה הגרלה לא קלה בדמות דינאמו קייב והצליחה לעבור אותה עם 1-0 בבית ואז משחק משוגע באוקראינה שנגמר ב3-3. שתי הקבוצות פתחו טוב את הליגה שלהן ושתיהן נמצאות במקום ה-2 אחרי 4 מחזורים אך אחרי שהימרתי נגד לאסק מול באזל אני כבר לא אזלזל באוסטרים ואני מאמין שבבית הם יכולים לנצח את קלאב ברוז, אך השאלה הגדולה היא אם זה יספיק לגומלין בבלגיה.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

    1. אני לא מתפלא בכלל….
      עד שלא יטרידו את פוגבה לא יהיה לדעתי שיפור.
      הלוואי שאתבדה.
      אגב הפנדל שקיבל לדעתי לא היה ולא נברא. התקלויות כאלה קורות כל הזמן ואף אחד לא מקבל פנדל.
      לגבי מכבי והפיאסקו באירופה השנה, זה בזיון ונובע מהשחקן הישראלי שהוא בדרך כלל עצלן וחושב שאם הצליח שנה אחת לדרוס את הליגה ולסיים כל כך רחוק משאר הישראליות הכל בכיס הפרטי שלו. מנטליות עלק. חסר לי איזה זהבי שיימשוך את השחקנים שיתאמצו באימונים.

      1. קשה לי לראות את פוגבה עוזב, במיוחד שאי אפשר להביא חיזוק במקום.
        לגבי מכבי – אף שחקן ואיש צוות לא הגיע מוכן למשחקים באירופה וככה הם נראו, הם פשוט ביישו את כל הקהל שבא לראות אותם ואת המועדון והסמל, ואני בכלל לא אוהד מכבי אבל היה עצוב לראות אותם מתבזים פעם אחר פעם, ואין לי ספק שהם לא יזכו העונה באליפות, הרי כל קבוצה חייבת ריענון מסוים בסגל גם אם היא לקחה אליפות ב-30 הפרש, ובמיוחד בגלל זה היא הייתה חייבת דם חדש שיכניס אנרגיה ויטריף את שאר השחקנים.
        יכלו להביא את טוואטחה באותו מחיר של ג'רלדש ואולי גם אפילו איזה תומר חמד כזה שידליק גם את ההתקפה .

        1. אני עדיין בגישה שהשחקנים לא נחתו עדיין מההיי של שנה שעברה. אתה יודע איך זה כששחקנים חושבים שהכל יבוא בקלות. הצוות המקצועי ניסה להוריד את מיכה על הקרקע ולא הצליח ובגלל זה היה תקל חמור בינו למאמן. הפאשלה הגדולה היתה הסיפור עם המאמן המחליף שהגיע ממש ברגע האחרון אחרי שסיפור ראיקו היה גמור. היה צריך להגיע חודשיים קודם ולהתאקלם ולהכיר את קבוצה. מי שאשם אלו המנהלים יותר מהמאמן….

          1. בינתיים השוער לא נראה וואו, אבל נבחן אותו רק בסוף העונה, וגם ראיקוביץ לא היה להיט בשנתיים הראשונות שלו במכבי.
            לגבי ההיי של השחקנים – תפקיד הצוות המקצועי בראשות המאמן זה להוריד אותם לקרקע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט