מעורב הופס ליום ראשון/ מנחם לס

1.סתם אות אזהרה, או הנבחרת נתגלתה במערומיה?

אני רק ראיתי חלקים מהמשחק. לא כתבתי עליו. משום שהוא ארך 10 דקות ולא הבנתי מה קורה. לא הייתי בבית, היתה סערת גשם, ה-DIRECT TV במוטל הפסיק כל דקה וחצי, אז ויתרתי על כל העסק.

למחרת קראתי שהנבחרת שהביאה את הנבחרת עד הלום – כלומר לעשות את אליפות העולם של פיב"א, ניצחה את הנבחרת שאמורה להשתתף באליפות העולם ולהביא את הזהב הביתה, ב-19 נקודות. כשאני הפסקתי להסתכל בהפסקת השידור האחרונה ההפרש היה 11.

כמו בכל דבר, ניתן להסתכל על הקריעה המשפילה והמביישת בשתי דרכים: או אות אזהרה על רגיעה יתרה ורגש בטחון מוגזם שגרם לנבחרת-לא-נבחרת לקחת את משחק האימון בקלות יתרה וכשהשחקנים התעוררו היה כבר מאוחר, או שהיה זה שעון האזעקה הקולני ביותר – כמו שכתב ביו אס איי טודיי:

Loudest Warning Bell Imaginable

קבוצה של שחקני ליגת G וכמה שחקני קצוות של ה-NBA ריסקה את הנבחרת במשחק פתוח למדיה ולחתומי ערוץ NBA. שחקני ה-G העיקריים שהביאו את הנבחרת עד הלום היו ג'סטין אנדרסון, ג'ון ג'נקינס, צ'סון רנדל וטרוויס וור, ומאמנם היה ג'ף ואן גנדי.

המאמן גרג פופוביץ' ידוע כאחד שלא ייתן לקבוצתו להיתרסק ויהי מה.

אז הנה קבוצתו נתרסקה. באליפות העולם כל מה שצריך כדי ליפול זה הפסד קשה אחד. קריעה אמיתית בתחת. וזה מה שהנבחרת חטפה מ-BUNCH של שחקני "G" בסקרימאג' של 10 דקות – 37-18.

10 דקות משחק. איש לא דיבר על כך. למה שיחקו רק 10 דקות?

סוד כמוס.

אני שם את רגל שמאל שלי בהתערבות שפופ הוריד את קבוצתו. תארו לכם שהם מפסידים על 50. שום נצחון על ספרד לא היה משנה את הנזק הנפשי שהיה ניגרם לצעירים האלה. הם היו מגיעים לבייג'ינג סרוטים בנשמה, וכולנו יודעים שבסין מספיקה קריעה אמיתית אחת כזאת ואתה קאפוט. פופ לא רצה ל'קחת צ'אנס ומיהר לשלוח את צעיריו להתקלח.

הנצחון אמש (יום ששי) על ספרד 81-90 לא שינה דבר ולא מחק את הבושה של התבוסה נגד קבוצת ה-"G" של ואן גנדי. היה זה ניצחון שעלה לארה"ב בשחקן ד'ארון פוקס. איך ולמה? חרה לו לפוקס שפופוביץ' נותן לדריק ווייט – הגארד שלו בספארס – לשחק כמחליף לקמבה וולקר וד'ארון פוקס מקבל רק 6 דקות עלובות. היום בבוקר (אתמול) ד'ארון הודיע שהוא עוזב את הנבחרת "להתרכז בעונה הקרבה ובאה", תרוץ שהתקבל כבדיחה. היו לו חודשיים להגיע למסקנה הזאת והוא מחכה עד רגע העלייה למטוס?

כמובן שהייתה זו דרך המחאה של פוקס על כך שמאמן הנבחרת – שהוא גם מאמן הספארס – מעדיף את שחקנו-הוא דריק ווייט על פוקס. אולי זה גם יביא להחלטה של לא לשכור מאמן ראשי שהוא גם מאמן NBA פעיל. אבל זה הכל לעתיד. כרגע כנראה שפופ החליט שדריק ווייט הוא המחליף הראשון של קמבה.

הנה סרטון קצר מהמשחק נגד ספרד:

2. כיצד הלייקרס יתגברו על אובדן קאזינס?

דמרקוס קאזינס קרע את הרצועה ACL. מה פציעתו אומרת לגבי הלייקרס?

ידוע וברור שקאזינס סומן כסנטר הפותח של הלייקרס, ועם אנטוניט דייויס בפאור-פוראוורד ולברון ג'יימס בסמול פורוורד, האספירציות לאליפות צצו ועלו ללא בושה.

עבור קאזינס זוהי מהלומה נוספת, רצינית ביותר, לשחקן המנסה לעשות קאמ-בק מהפציעה הקודמת (קריעת גיד האכילס שגם היא היתה קאם-בק לפציעה היותר קודמת).


פציעתו של קאזינס היא מסיימת עונה. במיוחד לסנטרים כבדים. אם לשחקנים 'קלים' יחסית כברנדון נייט ודנטה אקסום היא סיימה עונה, אחת לכמה וכמה לשחקן במשקלו של קאזינס. כמובן שאין קריעת ACL אחת דומה לשנייה (תלוי ברקמות האחרות שניפגעו), אך הסיכוי האמיתי הוא שהוא לא ישחק העונה.

ללייקרס ישנם היום 14 שחקנים בחוזה. הם כנראה ינסו למצוא תחליף לקאזינס שיהיה המחליף המעשי של ג'באל מגי ושל אנטוני דייויס.

מה זה אומר לגבי הלייקרס? קווין פלטון מה-אי אס פי אן מציע כמה אופציות. בואו נתחיל עם האופציות המבוגרות:


הלייקרס ינסו להשיג DISABLED PLAYER EXCEPTION אבל בגלל שמשכורתו של קאזינס כל כך נמוכה (3.5 מיליון) זה יאפשר להם להוציא רק 1.75 מיליון על FREE AGENT שזה פחות מהמינימום עבור שחקנים עם לפחות 5 שנות נסיון.

כבר כתבתם בעצמכם שאולי השחקן החופשי שקופץ מיד לראש הוא ננה, אך הוא שחקן שכבר דחה 3.8 מיליון, והוא עומד להיות בן 37. יכולתו נפלה דרמאטית שאחרי שנתן ליוסטון פלייאוף די טוב. אולי קנת' פאריד יהיה אופציה טובה יותר.

מה בקשר לסלח מיג'רי, שואל ווג'ו ב-ESPN. הוא היה אופציית פיק-אנד-רול די טובה בדאלאס ב-4 העונות האחרונות, והיה טוב יותר כמגן הטבעת משהיה יואקים נואה בממפיס גריזליס

אולי עדיף ללייקרס ללכת על אלטרנטיבה צעירה? פלטון מציע את כריסטיאן ווד מהדטרויט פיסטונס שרק ךלפני שבוע החתימו את מייקל ביזלי, דבר שיחתוך לחלוטין בדקותיו של ווד. לווד היתה תקופה של 16.9 נק' ו-7.9 ריב' ממוצע ב-8 משחקים עם הפליקנס, דבר שמאיית יכולת קיימת, אבל חבוייה כי היא לא קיבלה צ'אנס לזרוח.

לגבי קאזינס, אין הרבה מקרים של חוסר מזל כזה ב-NBA. לא היה אף שחקן שחזר לשחק ב-NBA אחרי קריעת גיד האכילס וקריעת רצועת ה-ACL. שני השחקנים שסבלו משתי הפציעות, עמנואל דייויס וג'רום ג'יימס, אף פעם לא חזרו לשחק ב-NBA.

אבל הם היו כבר בן 34, והרפואה מתקדמת בצעדי ענק.

אני מאחל לקאזינס להיות הראשון שיחזור לשחק בליגה אחרי שתי פציעות חמורות כאלה.

3. מה לברון חושב על כל זה?

הלייקרס פיטרו את לוק וולטון מבלי שהיתה להם אופציה ברורה לגבי המאמן הבא. כנראה שהם חשבו שלו טיירון הוא שיפור, אבל אם אתם זוכרים, טויירון סרב שג'ייסון קיד יהיה עוזרו, וכל הדיל נפל על פניו.

אז הם שכרו את פרנק ווגל שכן הסכים שג'ייסון קיד יהיה עוזר המאמן.

ואז הלייקרס הביאו את אנטוני דייויס רק לחטוף אותה מהקליפרס שהתעלו עליהם בהבאת קוואי לינארד ופול ג'ורג', ועכשיו לו טיירון הוא בדרך להיות עוזר מאמן הקליפרס.

אני מת על היריבות (והשנאה) שנוצרה שם בעיר המלאכים.

4. מיקאיל פרוקורוב עשה הכל לא נכון בנטס מלבד…להכפיל את כספו

אני לא אתחיל לספר שוב על כל השגיאות שנעשו בנטס מאז שהאליגרך הרוסי קנה את הנטס ב-1.2 מיליארד דולארים. כל שגיאה אפשרים עם החתמת שחקנים, סגן נשיאים, מנכ"לים, ומאמנים. כל שגיאה גדולה מהקודמת.

אבל שלשום הוא מכר את חלקו בנטס ב-2.35 מיליארד לטייוואני-קנדי ג'ו טסאי, בעל עליבאבה. הווה אומר שהוא היה החכם הגדול מכולם בסופו של דבר.

5. התכוננו: למלו בול – הכוכב הבא

Drew League head coach on LaMelo Ball: Team that drafts him is getting a once in a generation point guard

\

למלו בול בילה את הקיץ בליגת דרו המפורסמת בלוס אנג'לס. הוא צורף לקבוצת NO SHNACKS שמאמנה היה גארי קלארק, עוזרו של מייק ד'אנטוני ביוסטון רוקטס.

הוא ראה כמה פוינט גארדים, ביניהם כריס פול. וכשהוא אומר את המילים בכותרת – "אחד בדורו", אוזניים חייבות להזדקף. עם למלו הקבוצה סיימה בשיא הליגה בנצחונות אבל הפסידה בפלייאוף.

אנשי כדורסל שחזו במשחקי הנו-שאנקס מדווחים ניסים ונפלאות על למלו. גארי קלארק עצמו החליט לכתוב באינסטגראם (https://www.instagram.com/p/B1FiPw5gg1D/?igshid=aj9md4bstqle (אחרי הסרטון)

למלו מגיע לאוסטרליה

עוזר מאמן ב-NBA שיכתוב ככה על שחקן בן 18? לא יאומן:

#1 Question I've been asked ALL summer…Let me finally give you a thorough response, no cap ….What is like to coach LaMelo Ball?? .

The first thing I noticed was his youthful, magnetic charisma that instantly won him favor with his older, more experienced teammates. The second thing I noticed was his understanding of #leadership principles. The first practice he barely said a word. He just spoke volumes with his #GAME. It took about 10 mins of scrimmaging for everyone in the gym to realize that he was better than advertised. .

#Respectful, wide-eyed, humble and open is his disposition in any player-coach exchanges. I laid down some simple expectations, put the ball in his hands and got the hell out of the way. I quickly gained respect and admiration for Melo as a person. He #EARNED unquestioned leadership and a neon green light with everyone in the group. A #team with #LaMeloBall will always have good #chemistry because of the way he sets the tone in the locker room. The most surprising thing to me is his elite passing and ball-handling which you normally only see in smaller guards, but he's 6'7.

The kid understands game flow, he embraces "the moment" and he never fails to show up. I've never seen a 17 year old with as much #confidence and self-awareness as LaMelo Ball. Aside from #basketball, It's hard to find a 17 year old kid from the suburbs that understands "hood loyalty". That's the ultimate compliment to the way he was raised and groomed by his parents, his older brothers and anyone else who played a role in his #development. With all of the attention he receives he walks that fine line of supreme confidence and graceful #humility like a true #superstar.

Throughout the summer it was easy to forget that he's JUST a kid. As the competition gets better his game and confidence will only grow. Rather he's the #1 pick or not is irrelevant. It's my firm opinion that the #NBA team that drafts him next year will be getting a once in a generation point guard. .

There are some very strong words from Clark in here in a very long post. It's interesting that Clark took the time, unprompted, to not only compliment Ball but also to speak this glowingly of him.

Ball clearly has left an impact on Clark with his dedication to the game and his desire to improve, both traits that are going to take him a long way in basketball.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. תודה מנחם נפלא:
    2. לגבי הפציעה של קאזינס אני רק חושב שזה ייעשה טוב לקבוצה, על קאזינס ולברון בחמישייה גם אני קולע, אני לא רואה את קאזינס היה מקבל תפקיד משני, של שחקן שעולה מהספסל, דיוויס חייב להיות בסנטר זה העמדה שהוא נברא בשבילה הוא כל כך כישרוני שבכל עמדה הוא מדהים, אבל כסנטר הוא מנצל את מלוא היכולות שלו.
    .
    לגבי קאזינס עצמו עצוב שהגוף בוגד בך ככה, אבל זה רמז לפרוש,ראיתי את הפציעה שלו הרצועה שלו התפרקה בריצה.
    .
    לגבי המחליפים, אף אחד לא הודיע לי שפתחו את המצבות והוציאו את הגופות האלה בתור אחד הפתלוגים של האתר (האשך ושמעון הם האחרים) אני מכריז בריש גלי שאף אחד לא יגע בהם, הם גמרו את הקריירה . אני לא חושב שהלייקרס צריכה עוד סנטר דיוויס והסתום מגי מספיקים ל48 דקות
    .
    3. בתור אוהד לייקרס פתחתי בירה שטיירון לו לא בא אלינו, זה המשמעות של תמאות וגרידיות, הציעו לו עמדת מאמן ראשי (בובה של המלכה ) ולקבל מיליונים, במקום זה הוא דרש יותר מדי חוזה ל5 שנים… בסוף סיים כעוזר מאמן שירוויח אולי רבע ממה שקיבל ולא יקבל קרדיט.
    .
    4. עשה בשכל מניות צריך לדעת למכור בזמן, לכולם ידוע שערך הקבוצות בNBA זה בלון שיתפוצץ, הצמיחה של שווי הקבוצות בעשור האחרון היא טירוף ולא ריאלית ביחס להכנסות , ומתי שהוא תעצר.
    .
    5. למלו בול בדיוק כמו אחיו זה ההגדרה של בלוף במילון, עוד גארד ללא קליעה ואתלטיות , רק חסר שיכתבו עליו גייסון קיד הבא באתר כמו על אחיו, היה שחקן מחליף בליגה ובמקרה הטוב שחקן חמישייה פחות מבינוני.

      1. צחקתי על לו לפני כמה ימים כשהתברר שחתם כעוזר מאמן.
        עדיף ציפור אחת ענקית ביד מאשר 10 על העץ וחתיכת גואנו ביד השנייה.
        הוא קיבל את הפרש על הראש בגלל גאווה מיותרת.
        אותו הדבר עם שחקנים שחושבים שהם שווים יותר ממה שמוצע להם ובסוף חותמים על חוזי מינימום בקבוצה אחרת.

          1. אז רצו. אז מה?
            את הכסף הוא הפסיד או לא? גם את הכבוד הוא הפסיד. מתי תהיה לו שוב הזדמנות להיות מאמן ראשי? אולי לא תהיה לו?
            בטח הפסיד, ב 100% הפסיד על זה אני מקווה שאין לי אתך וויכוח.
            אל תגיב סתם בשביל למצוא חן בעיני מישהו.

            1. גם אם לא תהיה לו, הוא עשה את ההחלטה שלו במודע
              .
              ממש אכפת לי למצוא חן בעיני אנשים שאני לא מכיר באינטרנט

            2. הוא חשב שיקבל אופציה במקום אחר כמאמן ראשי וחטף לקרדה ענקית אף אחד לא מוותר על מאמן ראשי ועוד בלייקרס הנוכחית כדי להיות עוזר מאמן, בדיוק כמו שדוקטור רזי ציין עדיף ציפור ענקית ביד מאשר עשר על העץ

    1. מדוע אתה חייב לקרוא למגי "סתום"? תתייחס ליכולות הכדורסל שלו ולא לדברים שאתה לא יודע (סיים את התיכון עם PGA 4.5), סתום הוא לא, אולי אתה

      1. אני קורא לו סתום נטו בגלל היכולת שלו על המגרש, לא אכפת לי אם יש לו דוקטורט לרפואה מחוץ למגרש יש לו איקיו של גרביל על המגרש, אפס הבנת מרחב

  2. בוגי היה מלכתחילה כרטיס לוטו. מהר מאוד התפרסמו תוצאות ההגרלה. לפחות זה מספיק זמן מראש ללייקרס להיערך בסגל ובשיטה בלעדיו.
    בהרכב סמול בול כמובן לא יהיה שינוי. לברון 3, קוז 4, דיוויס 5. עדיין צריך שם גיבוי טוב. איגי הוא היעד המתבקש. הוא גם חבר טוב מאוד של פלינקה, שייצג אותו כל עוד היה סוכן שחקנים.
    בהרכב מסורתי, נדמה לי שמגי בכל מקרה היה הפותח. הוא הרבה יותר מהיר מקאזינס ויכול לתת הגנה טובה ורים פרוטקשן באופן רציף. אצל בוגי ראינו בדקות בהן שיחק, שהוא פשוט נגמר אחרי 2-3 פוזשנים. גיבוי ב-5? מניח שהלייקרס יחכו גם כאן למועד הטרייד הבא.
    האידאלי הוא מרק גאסול, על חוזה נגמר, בטורונטו שכולה מתפרקת בסוף העונה ממילא. כל הרפטורס הבכירים הולכים, פרט לסיאקאם ואנונובי בערך. כל טורונטו עשויה להפוך יעד לטרייד, כולל לאורי לקליפרס, סתם דוגמה. גאסול יקר מאוד, ידרוש חיתוך כואב. יהיו אני מניח גם אופציות זולות יותר. הבעיה של הלייקרס, עם לברון-גבה-קוזמה-מגי, היא לא בפרונט. אלא בחיבור כל החלקים, חיזוק נוסח איגי, ולראות מי בכלל מתאים מכל צבא הגארדים, יש איזה 6, ועל מי אפשר לוותר. יש עדיין כסף בקופה. מצבם טוב.

    1. מרק גאסול לא רלוונטי,25.6 מליון צריך להיפטר מחצי קבוצה בשבילו לא יקרה, וגם אני לא חושב שהוא מתאים לליקרס, לא מבין מה צריכים עוד סנטר, איגודלה הוא בהחלט חיזוק אדיר לעמדת הפוורד בטח בפן ההגנתי כולם מחכים לבחירות שבקרוב יגיע הוא צריך לעשות בדיוק מה שעשה אצל הלוחמים.

      1. הם צריכים עוד סנטר גיבוי כדי לא לשחוק את AD. הפליקנס עשו לו דווקא, הוא טוב בעמדה הזו, מצוין אפילו, אבל לא אוהב. והלייקרס יעשו הכל כדי שדיוויס ירגיש טוב העונה… זו גם עונת חוזה שלו, למי ששכח…

    2. ההימור שלי בכל אופן? יגיע אחד משלושה, מקבוצות מתפרקות.
      האחד, טריסטן תומפסון, אולי אחרי בייאאוט. מיוצג של קלאצ', חבר של לברון, יחליף קרדשיאנז עם קוזמה. קלאסי.
      השני, גם הוא מיוצג של קלאצ', זאת אומרת של לברון – נרלנס נואל. בממפיס, קבוצה חסרת מטרות העונה. יושב על חוזה פרוטות, שנגמר השנה, באוקלהומה. נואל שחקן מפוספס בעיני. אולי לברון יישר אותו.
      השלישי, לא לצחוק, הוא לא פחות מאשר דווייט הווארד. גם סופרמן בחוזה אגורות, חוזה נגמר, מושלך חסר שימוש בגריזליס. דווקא נתן עונה טובה מאוד בשרלוט – זה יכול להיות כרטיס לוטו כמו בוגי, עם יותר סיכוי. השאלה אם האיש בכלל יכול ללבוש שוב צהוב-סגול…

  3. לאור השמועות שמתרוצצות, לאור העובדה שככל הנראה יהיה בייאאוט של ממפיס, ולאור הצורך הברור –
    דווייט האוורד בלייקרס זה בהחלט ניחוש מושכל.
    .
    השאלה הברורה היא – כמה נשאר לו במיכל?
    גם עבור השאלה הזו צריך לנחש, גם ניחוש זה הוא מושכל (בערך).
    דווייט כמעט ולא שיחק בעונה שעברה. הוא נפצע בשרירי מיתר הברך (ה-"המסטרינג"), וכאשר החלים מהפציעה, הוויזרדס בחרו להשבית אותו, ולא להחזיר אותו לסגל הפעיל.
    עוד לפני הטרייד ששלח אותו לממפיס (בתחילת יולי) דווח שהוא מתאמן במרץ, ושהוא בכושר יוצא מן הכלל. מסתבר שהוא ניצל את הזמן שהוויזרדס השביתו אותו בשביל לשפר את הכושר הגופני שלו. הוא הוריד 10 קילו ממשקלו, ומהצד, הוא נראה במצב מצוין.
    כך שאם הוא אכן במצב פיזי טוב, ולאור העובדה שבצד ההגנתי, גם בעונותיו הרעות, הוא תמיד היה אפקטיבי –
    זה היה סביר לנחש שיש לו מספיק במיכל בשביל למלא את הצורך בסנטר נוסף לצדו של מגי.

    1. השאלה אם יש לו את האופי בשביל זה? במשך שנים הוא לא הסכים לוותר על התפקיד בהתקפה גם כשהיו שחקנים כישרוניים ויעילים ממנו, לא הסכים להתגלגל לטבעת ודרש כדורים לפוסט, השאלה אם הוא יהיה מוכן לקבל 5 -10 דקות לדעתי התשובה היא לא.

      1. דווייט בן 33. זה יהיה הבייאאוט השני ברציפות שלו בשנתיים (אם וכאשר). הוא שיחק בקריירה בפיינלס אחד, ומאז הוא ברצף של אכזבה שרדופת אכזבה.
        עונה מוצלחת בלייקרס, כזו שמסתיימת עם טכעת אליפות,
        תעשה נפשות לתדמית של דווייט, ללגסי שלו.
        .
        אם תהיה הסכמה בינו לבין הלייקרס, ההסכמה תהיה על יותר משאלת חוזה המינימום שהוא יקבל.
        היות והשמועות העקשניות מדברות על עניין הדדי,
        אז זה לא מופרך לדמיין שדווייט שוחח עם לברון (עם נציגים רשמיים של הלייקרס אסור לו לדבר) לגבי תפקידו העתידי הפוטנציאלי בקבוצה.
        .
        ברור שסימן השאלה שהעלאת הוא רלוונטי, ומשמעותי. לטעמי, אם יש מישהו שמסוגל לנטרל את סימן השאלה הזה –
        זה לברון.

            1. דבר נוסף שיהיה מעניין לעקוב אחריו בעונה המתקרבת
              (אם אכן דווייט ישחק בליקרס).

          1. רוביו כל רגע עומד לפתח קליעה קטלנית משלוש.
            מהאשים ת'אביט יצא שחקן.
            אנדרו וויגינס יפתח הגנה של גילכריסט. מייקל קיד גילכריסט יפתח התקפה שהיא יותר טובה מוויגינס.
            כרמלו אנתוני עדיין יעשה… משהו.
            דולאן אי פעם ישחרר את אחיזת החנק שלו על הניקס.
            יום אחד אני אתרגל ל"פרשנות" של טום היינסון.
            משהו משהו משהו רוברט סארבר
            .
            .
            .
            .
            דווייט הווארד עבד קשה מאוד הקיץ (ולא רק על היד המצליפה עם חגורה), השתנה והשנה נראה שחקן אחר לחלוטין.

            1. חכה, חכה. רוביו מסיים את העונה כמלך האסיסטים של הליגה. בוקר מסיים את העונה עם 30+ נק' ב-54%+ אפקטיבי (נבחר לאולסטאר לראשונה בקריירה). אייטון מסיים את העונה עם 20 ,10, וניצוצות של כדורסל הגנתי.
              .
              (רואה? זה ווישפול ת'ינקינג כהלכתו!
              דווייט? זה לא יותר מספקולציה שנשענת הקשבה לנאמר בתקשורת, סינון עיקר מתפל, הכרות (חלקית) עם התהליכים בליגה, ומעט היגיון (בערך) בריא)

            2. אותה ספקולציה בדיוק שחוזרת ומתנפצת כל שנה מחדש.
              וריקי רוביו עוד יהיה מה שחשבנו. יוכיח לכל המזלזלים.

            3. כל שלושה שרוביו קובר בספרד הוא יחמיץ בסאנס, אין מה לעשות השינוי לא יגיע במקרה שלו ישאר נגר

            4. אני יודע שזה הבונטון לזלזל בדוויט. בינינו? הוא הרוויח ביושר כל פרומיל של זלזול. אם זה בעקבות עלילות החגורה, אם זה אחרי הפה הגדול שפתח כאשר שיחק ביוסטון.
              .
              אם נבחר לרגע להסיר את הדעות האישיות על אישיות לא מרשימה במיוחד, ונתבונן על כדורסל נטו –
              נגלה שלא ממזמן, אי אז בעונת 17' – 18', דווייט הציג כדורסל טוב. אני לא אכנס לנק', לאחוזים, או לריבאונדים. אני אציג נתון אחד שלטעמי מלמד לא מעט על יתרונותיו –
              כאשר דווייט היה על הפרקט במדי שארלוט, הקבוצה ניצחה בהפרש של 1.5 נק' (בכל 100 פוזשנים). כאשר ירד לספסל, הקבוצה הפסידה ב-2 נק' הפרש. התחומים בהם הקבוצה השתפרה כאשר שיחק, הם הצפויים והברורים –
              רב' (בדגש על ריבאונד ההתקפה), הגנת צבע, אחוז אפקטיבי של היריבות.
              אלו בדיוק הדברים שהלייקרס זקוקים להם –
              שחקן שייתן 25 דקות של הגנה טובה, ריבאונד הגנה, ויידע לנצל את ההזדמנויות מתחת לסל (פקטור שמושפע לא מעט מיכולת ברב' ההתקפה).
              האם זה חלום באספמיה, לקוות לתפוקה שכזו מדווייט בגיל 33 אחרי שכמעט ולא שיחק בעונה שעברה?
              אני לא יודע.
              אני לא מאוהדיו הגדולים,
              אבל כאשר אני מנסה להתבונן במבט אובייקטיבי ככל האפשר בשילוב האפשרי בינו לבין הלייקרס של דייויס ולברון,
              אני מגיע למסקנה שיש סיבות להאמין שזה שילוב שיעבוד.
              .
              אני אוסיף נתון שהזכרתי בתגובה קודמת, נתון שאני חושב שהוא משמעותי לדיון –
              הכושר הגופני של דווייט.
              הדיווחים (עוד מלפני הטרייד מוושינגטון) מלמדים שדווייט, אולי לראשונה מאז 13', נמצא בכושר גופני נהדר. הוא הוריד 10 קילו ממשקלו, והוא נראה מוכן (פיזית) לעונת כדורסל מלאה. צריך לזכור – חלק גדול מהמשחקים שהוא לא שיחק בעונה שעברה הם בגלל שהקבוצה החליטה להשבית אותו, גם אחרי שהחלים. מסתבר, שהבחור המגודל החליט לא לשבת על הידיים, והוא, ובכן, לקח את עצמו בידיים, והתאמן ברצינות.

            5. בסופו של דבר אותה עונה בשארלוט נגמרה כשהם היו כל כך נואשים להיפטר ממנו שהם העדיפו לקחת את מוזגוב על חוזה כפול במקומו. אפינג מוזגוב. ואי אפשר להפיל את זה רק על פטיש אפשרי מוזר של קופצ'ק לענק הרוסי. אף אחד לא רצה לראות את דווייט בקבוצה יותר. בנוסף לצרות בחדר ההלבשה, גם על המגרש הוא לא הצליח לשתף פעולה עם אף אחד מהשחקנים של הקבוצה, אמרו שהוא פיק'נ'רולר זוועתי ולא מוכן לצאת מאיזור הנוחות שלו – האייזו מתחת לסל.
              ובקשר לכושר הגופני – בתחילת ובסוף כל קיץ מאז 2013 הדיווח הזה חוזר. אותו דבר בדיוק. הוא סוף סוף לקח את עצמו בידיים. הוא עבד ממש ממש קשה. התאמן. הוא בכושר שיא. אי אפשר לזהות את השחקן. וכל עונה הוא חוזר אותו שחקן בדיוק. Fool me once, shame on me. But teach a man to fool me twelve times, and he'll be fooled for the rest of his life.

            6. גיא זה בדיוק כמו הקיץ של כרמלו לפני אוק'.
              יצאו סירטונים שלו מתאמן, דיברו על הורדת משקל משמעותית, אמרו שהוא קל, זריז ונחוש מאי-פעם.
              ואז התחילה העונה.

            7. אלו בדיוק הסיבות שדווייט לא שווה (וגם לא יקבל) יותר מחוזה מינימום.
              .
              כרמלו הוא בהחלט דומה נהדרת לשחקן שלא ידע לשנות את משחקו, ולכן ערכו קרס. בהחלט יכול להיות שדווייט עונה לקריטריונים של הדוגמה.
              בו זמנית, לדווייט יש במשחקו אלמנטים שלכרמלו מעולם לא היו –
              הגנה. רב'. נוכחות גם כאשר הכדור לא בידיו.
              .
              השורה התחתונה?
              דווייט הוא הימור. תמורת מינימום? (אם וכאשר) זה הימור זול.
              בו זמנית, במשוואת ה-"סיכון/סיכוי", הצד של ה-"סיכוי", גדול (לדעתי) ממה שניתן לדמיין בתחילה.
              .
              (אני לא מאמין שהשחתתי כל כך הרבה מילים על דווייט האוורד. אני מרגיש מלוכלך…)

            8. הכל יכול להיות. סיכוי תמיד יש. יש גם סיכוי שאם אשפוך על להקת יונים צבע לבן ואשחרר אותם בתוך בית סגור למשך שבוע, הן יצבעו ויסיידו אותו לתפארת. רק שהספקולציות עליהן נשען הסיכוי במקרה הזה של דווייט יציבות עוד פחות ממני בבית אחרי אותו שבוע כשאנסה לא להחליק על כל הלשלשת.

            9. וכן, הולי ג'אד נלסון, כמה מילים על מר הווארד. מוכן לעבור למשהו חשוב יותר, כמו ג'ואקים נואה?

            10. אם בשביל להוציא משהו מדווייט צריך להיות פסיכולוג מומחה,
              אז בשביל להפיק את המיטב מנואה צריך נקרומנסר…

            11. נקרומנסר… ת'יבודו עדיין פנוי, לא?

  4. לברון לא יגע בדוויט. דוויט כבר אחרי ניתוח לשינוי מין. גמור. ראש המכון הפתולוגי אישר.

    נרלסנואל הכי הגיוני ואז טריסטן ומארק גאסול אם בכלל. האמת אני לא כזה צורך דחוף בעוד סנטר. דיוויס מפלצת והוא יהיה סנטר שם הוא הכי טוב.

      1. אחלה מימים שמו שם בתגובות.
        מראה על מצבה העגום של הלייקרס. להזכיר אותם ואליפות במשפט אחד זה פשוט מעיד על בוחן מציאות לא תקין, ופתח לשלילת רישיון נהיגה, אולי גם קבלת פיליפיני צמוד מהמדינה.

        1. אני זוכר תגובות לא פחות נחרצות שלך, אי אז באביב 2016.
          זוכר את התחזית שדטרויט ינצחו את קליבלנד בסיבוב הראשון של הפלייאוף?
          אני זוכר במעומעם שכמה וכמה מחברי ה"ללל" היו משוכנעים מספיק בתחזית זו, שהם הסכימו להתערב על כך שדטרויט ייקחו 2 משחקים מאותה קליבלנד.
          מאז, ה-"ללל" נמצאים בגרעון של משהו כמו חבית בירה…

          1. דטרויט, למרות שהובסו 4-0, היו הקבוצה המזרחית שנתנה לקאבס ההיא את הפייט המירבי.
            כל המשחקים היו צמודים, ועם קצת מזל ואמונה התוצאה הייתה גם מראה על כך.
            אז למרות התוצאה, לא פספסנו בהרבה.

          2. וגיא הרשע בבקשה בתור אוהד לייקרס מסור מבקש ממך שתרד מעגלה שלנו ותעלה על זו של הקליפרס, רק דיברת על קאזינס והצולבת שלו הלכה. כתבת הלייקרס מקום שלישי וסבלנו ממכת פציעות שלא נראתה שנים, בכל לשון של בקשה ותחנונים תקח את הקללה למקום אחר

      2. גיא גם אם לברון עצמו היה אומר אני רוצה את דוויט הוא לא היה מגיע. זה כמו ספינים על כרמלו.
        אף אחד בלייקרס לא יגע בדוויט. דוויט יכול להיות בניקס. אגב הוא עדיין בוושינגטון?

        1. אין לי מושג אם דווייט יגיע ללייקרס. יש יותר מדי משתנים במשוואה.
          אבל זה בהחלט אפשרי.
          המקור, דרך אגב, אמין למדי. הצהרת ה-"אף אחד בלייקרס" שלך, קשורה לנרטיב שלך. לא למציאות.
          .
          דווייט מאז תחילת יולי שחקן ממפיס. ככל הנראה הוא ישוחרר בבייאאוט לפני תחילת מחנות האימונים.

          1. אני בהחלט רואה את סוויט הוואי מבחינת יכולת הופך לרול פלייר מצויין, השאלה אם יסכים לזה , כמו שכתבתי למעלה לדעתי הוא לא מסוגל .
            .
            בכללי אני לא רואה צורך לעוד סנטר כשיש לנו את הסנטר הטוב בעולם (אם כל הכבוד לעונה הרגילה של אמביד יש גם פלייאוף ששם הוא נהיה אדי קרי שנה אחרי שנה ).
            .
            השילוב של שני כשרונות על שנועדו לשחק ביחד דיוויס עם מנהל משחק כמו לברון לדעתי בלתי עציר.

            1. ברוך, כתבתי לך קודם: AD שונא את ה-5. הפליקנס ממש עינו אותו שם. הוא לא רוצה, משחק רק כשאין ברירה, וברור שיהיו מצבים שהוא יזוז לשם. אבל לא כתפקיד ראשי.
              והדבר האחרון באמת, תרחיש יום הדין באמת של הלייקרס – זה לעצבן את הגבה. עד כדי כך, שהוא לוקח את הרגליים בסוף העונה והולך. זה באמת יהיה חורבן הבית. דיוויס יקבל השנה פינוקים בכל רגע.

      3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        אני עדיין מחבב את דוייט עם כל הברגים המשוחררים.
        אני עם הרשע ונגד הזרם.

        1. אם זה לא יילך, יש מצב שיעבור לליגה הסינית.
          ייהיה מגניב לראות את להקת המרקדים, הוא וגרשון יעשו את הסינית….

  5. הרשע, כמו שכתבתי למעלה, גם אני רואה את הווארד כמצטרף ללייקרס (ביחד עם טריסטן אחרי בייאאוט, ונואל, שני מיוצגים של קלאצ').
    ברור שזה עוד כרטיס לוטו, נוסח בוגי, אבל העונה האחרונה הסדירה שלו, בשרלוט היתה טובה מאוד, מפתיע כמה היתה טובה:
    81 משחקים, 16.6 נקודות, 9.3 ריבאונד, אפקטיב 56% (טעון שיפור, היה טוב יותר בעבר) טרו-שוטינג 58% (סביר, כנ"ל). וזה בקבוצה חלשה מאוד ונטולת כל מוטיבציות (מה יהיה, MJ).
    רק למה הוא צריך ביי-אאוט? או שאני לא קורא נכון, אבל הוא על חוזה נגמר, 5.6 מיל'… מה הבעיה בטרייד פשוט?

    1. הלייקרס לא יכולים להביא את דווייט בטרייד עד דצמבר (זה מעבר לעובדה שאני לא חושב שבכלל משתלם להביא אותו בטרייד שכזה).
      .
      דווייט הגיע לממפיס כחלק מטרייד שמטרתו להקטין פיירול. הדעה הרווחת בקרב עיתונאי הספורט היא שהוא ישוחרר בבייאאוט לפני תחילת מחנות האימון הרשמיים.

      1. למה לא משתלם?איזה טרוי דניאלס ועוד משהו פיצ'פקס, וסגרת עניין. ללייקרס יש עדיין קצת ספייר בקופה. אבל אם זה יהיה ביי-אאוט, בכלל מציאת סוף העונה.

            1. ראיתי בזמן אמת. אני משתדל לא להחמיץ את ייליץ', בעיקר עכשיו שהוא חזר מפציעה.
              לא אכזב הבחור –
              הום ראן קריטי באינינג ה-9, ועוד אחד (באינינג ה-13? אני לא זוכר).
              הקטע הכי קורע במשחק היה כאשר בשיא המתח באינינג ה-9, המצלמה קלטה אוהד מנמנם…

            2. בקיצור, זה משחק להקליט ולראות… מזמן מזמן מזמן לא ראיתי דבר כזה.
              אחרי מיליון תהפוכות, וושינגטון הולכת ל-טופ אוף 9 ביתרון 8-11. ואז הפיצ'ר נותן לנאטס דאבל + שלושה הומראנז, ברצף!, נהיה 12-11 לנאטס…
              בוטום 9, מילווקי סוגרת את הריצה. שוויון. ואז עם בייסז לואדד, בלי אף אאוט, רק לנשוף עבור ווק-אוף – היידר הציפור שורף ב-3 סטרייקאאוטס רצופים את כולם.
              משם זה ממשיך לאקסטרה-אינינגז… הגיע עד ל-14 עם עוד הרבה סקורינג. הבנת את הפרינציפ. טירוף מוחלט. תעיף מבט, באחריות, לא ראית משחק כזה.

            3. אוף טופיק 2.0
              הפסיכיאטר אמר לי שלהיות רשע גורם לגירוד יתר ל-OCD. אז נפתרתי מהתואר המכובד.
              זו גם הסיבה שהחלטתי להפסיק (טוב, להפסיק זה קשה. להמעיט) במלחמתי בתחנות רוח. לצמצם את תסמונת דון קישוט למינימום האפשרי. "שנא ותן לשנוא" – זו המנטרה הכדורסלנית החדשה שלי…
              (הגבול, כמובן, עובר כאשר השנאה כבר לא מכוונת לאיזה שחקן ערטילאי אי שם בצפון אמריקה, אלא למישהו בשר ודם חבר קהילת הופס)

      2. טוב, אחרון ודי – אם יש סיבה אחת מרכזית לא להביא אותו ללייקרס, זה מה זה יעשה לאוהדים, האוהדים-של-קובי. גם ככה קובי מרעיל שם בארות, מהרגע שהוא פרש ולברון הצטרף. אז עם הסופט-בייבי, וואי מה יהיה שם… חייו יהיו גיהנום.

    2. תיקון, תיקון: הווארד סיים את העונה האחרונה עם 16.6 נקודות, 12.5 ריבאונד… ייתו חצי מזה בלייקרס, דיינו. השילוב של לברון-AD-הווארד מתחת לקרש – מי בקבוצה השניה יראה ריבאונד?

      1. מי ירוץ בקבוצה? מי יקבור את הכדור מהטרייז, ראינו מה קרה לחברון בקבוצה ללא ריווח, בראדלי/ קארוסו, גרין, לברון, קוזמה (שהשנה יהנה מרווחים עצומים) ודיוויס חייב להיות ההרכב הפותח ריווח שני עילוייים בהגנה (גרין ודיוויס),קארוסו ובראדךי שמגנים טובים קוזמה שחור ולברון, התקפית נקבור כל קבוצה.

        1. הכל טוב ויפה, אבל ג'בייל מגי מוגבל בדקות, המסכן, עם האסטמה שלו. AD לא מת לשחק 5. אז יהיו דקות שתצטרך עוד סנטר, אין מה לעשות. מישהו עם סייז.
          בהתחלה חשבתי על קנת פאריד – נתן מספרים יפים ביוסטון, פשוט לא מבין למה אף קבוצה לא אוספת אותו. אבל פאריד לא 5. טריסטן אידאלי פועל שחור של ריבאונדים, מעולה בפיקנרול, שומר טוב, אתלטי, מכירר את לברון בעל פה ויעשה כל מה שהקינג אומר. השאלה אם יהיה בייאאוט, ואם בכלל בראש שלו לשחק כדורסל (עוד שערוריה). נרלנס נואל על הנייר גם אופציה טובה מאוד.
          ואם לא אלה – אז כן, הווארד. אין ברירה. ככה זה עובד. פשוט צריך עוד מיפלץ. הסמול-בול והריצה לא יכול להחזיק משחקים שלמים.

  6. תודה מנחם מצוין!!!
    1. פוקס היה אחד השחקנים הכי מרשימים בנבחרת של פופ. אבל ד'ארון אוהב את הכדור והוא אתלט בנשמה. פופ באופן חריף דוחף את דריק וויט כי פוקס הוא כל כך תחרותי כך שברגע שקמבה היה מזייף פוקס היה מתחיל לעשות פרצופים. מה שבטוח מריטוקרטיה אין בנבחרת הזו. ישנם שחקנים מזעזעים (שלום הריסון ברנס ופלמלי) שלא מפסיקים לקבל קרדיט ואחרים שמפציצים שהם על הפרקט ונשארים ברקע. זוהי הדרך לאמן ולבנות פרנצ'ייז רב שנים לא נבחרת שבא להתגבש לתת בראש ולחזור הביתה. צריך להזכיר לפופ מה קרה בפעם הקודמת בה היה חלק מצוות האימון. זה נגמר רע מאוד.
    2. לגבי הפציעה של קאזינס זה עצוב מאוד. אני חושב שרמת השיקום ובניית שרירים וגידים לאחר פציעה לא מצליחים להתאים ללוח הזמנים של הניתוחים והרפואה. שחקנים מרגישים מצויין אך כנראה שהזמן הטבעי בו הגוף צריך להתאזן נכון אחרי פציעה בבנייתו הוא ארוך ממה שחושבים. וזה לא משנה כמה משקל הוא הוריד (הגיע כבר ל-260 פאונדס כשנפצע). בכל מקרה הוא יצטרך שנה של שיקום ועוד שנה נקייה מפציעות בכדי שמישהו יהמר עליו וגם זה במחיר מציאה. את שיא הקריירה הבחור ככל הנראה סיים.
    הלייקרס כרגע במצב ביש. מה שאני הייתי עושה זה מחתים שחקן כטיילור זלר שבעיקר יהיה עוד רים ראנר שיתן למקגי זמן לנשום את האויר שהוא כה צריך. זלר הצל של עצמו ביחס ללפני שנתיים ונפצע תכופות אבל זה מה שיש כרגע בחוץ. הגופה של אמיר ג'ונסון הוא עוד אופציה. בכל אופן שמעתי פרשנים שחושבים שדיוויס יעבור ל-5 ולברון ל-4. לא יקרה. דיוויס חתום על חוזה קצר ולא כדאי להרגיז אותו. הוא מדבר תחת כל יץ רענן על רצונו להישאר כ-PF ולא לסכן את גופו בניתורים ומגע עם העצים ב-C
    .
    3. לברון לא מעסיק את עצמו בשאלת המאמן השיטה. השיטה הוא לברון. מי שמקדם את זה נכון ישאר ויקבל תמיכה. מי שלא יפתח את דלת המקפיא ויקבל משאבי רוח קרירים של פאסיב אגרסיב עד שיתיישר.
    .
    4. ככל שמתקדמים ומוסיפים עוד בעלים שקונים בכמה מיליארדים קבוצה כך אנו מתקרבים לשנת השביתה. לבעלים מהדור הקודם אין עניין להתעסק עם השחקנים, רווחיהם וחוסר היכולת לאכוף חוזה. הכסף מהטלויזיה והעלייה המאסיבית של ערך הקבוצה השתיק הכול. הבעלים החדשים כבר לא יהנו מעליה מאסיבית בערך הקבוצה מכיוון שהדיל הבא של הטלויזיה הולך להיות קשוח. הליגה פופולארית והרשתות רוצים אותה אך זה ממש לא משתלם כרגע בכיס ביחס למה שהם משלמים. הרייטינג בירידה ואנו מתקרבים לשנת הפרישה של לברון שתגיע בשנים הבאות. בקיצור, הרבה דברים הולכים להשתנות בליגה בעתיד.
    .
    5. למלו בול הוא הדבר האמיתי. יש לו לא מעט מגרעות אך מה שיש לו כבר עכשיו מרשים. הוא לא אח שלו. לא באופי ולא בסגנון. לונזו חזק יותר, אתלטי יותר ובעל ראיית משחק טיפה יותר טובה. למלו הוא סקורר שיודע למסור ולתקוף. הקליעה עוד לא יציבה למרות האומץ להשליך מכל טווח. מכל מיני ניתוחים שלי הוא ככל הנראה סביב ה-7"6 בגובה (נניח בגובה של לוינגסטון) עם מוטת ידיים סבירה. זה עדיין גודל מצויין ל-PG וגם אם יעשה מעבר לעמדת הווינג הולכת הכדור שלו פנומנלית. השנה באוסטרליה הוא צריך לעבוד על הדברים הבאים כדי באמת להיכנס לצמרת: 1. להראות קליעה יציבה ובחירת זריקות אחראית יותר. 2. הגנה מעבר לחטיפות (יש לו חוש ששי לעניין). הרגלים שלו עדיין לא זריזות ביחס לגארדים ברמת NBA. הוא רחוק מלונזו בעניין זה. 3. סיום סביב הסל תוך כדי מגע והליכה לקו. הגוף שלו החל לעבור טרנפורמציה והוא כבר לא שרוך ילדותי. אם יעבוד חזק על גופו יש לו סיכוי לא רע להיות שחקן NBA מצויין ב-2020/21

    1. ג’ון למלו בול נגר ובלוף ענק מי שיגע בו יצטער בדיוק כמו המקרה עם לונזו שהוא בלוף . אפס קליעה אפס אתלטיות, על איזה סקורר מדובר? בליגה האוסטרלית גם אני ושמעון אולסטארים, גם ראסל ווסטברוק לא מפחד לזרוק לא אומר שזה טוב.
      .
      במקרה הטוב למלו שחקן חמישייה גבולי , כנראה יהיה מחליף בליגה שום פוטנציאל אין פה.
      גם אחיו לונזו יהיה ככה עוד שנתיים לא יודע איך משווים אותו באתר לקיד, מאמין שירד לספסל

  7. מה האינטרס של קליבלנד לשחרר את טריסאן תומפסון ושל ממפיס לשחרר את דוויט האורד?
    אני מאמין ששניהם בונים על להיכנס לפליאוף מהמקום ה8 בקונפרנס שלהם…

    1. שקט תעשייתי.
      שחקן, גם אם הוא לא מקבל דקות, משפיע על האווירה בקבוצה, משפיע על הלך הרוח.
      לממפיס כבר יש 2 סנטרים (וואלנצ'ייונאס ופלאמלי). יש להם גם 2 PF צעירים ומוכשרים (קלארק וג'קסון) שזקוקים להנהגה מהספסל, לא לדווייט…
      .
      אם יש שחקן שחבל יהיה לוותר על שירותיו בבייאאוט (שחקן שהלייקרס ממש מקווים שלא יפתח את העונה בשורות ממפיס) זה איגודאלה.
      .
      אחרון –
      מקום 8? ממפיס?

    2. קודם כל, אני בספק אם שתיהן בונות על להיכנס לפלייאוף מהמקום השמיני בקונפרנס. אולי על המקום השמיני בדיויז'ן.
      דבר שני, בשביל איזשהו שקט משחקן שירצה לקחת את הדקות לצעיר שצריך להתפתח.
      3) אתה לא יודע שקבוצות משוק חלש מטרתן היחידה היא להיות חוות גידול לקונטנדריות הרציניות? בריכה שממנה השווקים הגדולים ידוגו את השחקנים שהם צריכים עבורם? כל שחקן ראוי צריך ללכת לקונטנדרית כדי לסייע לה כמה שיוכל ולפנות מקום לאיזה JJJ להתפתח כדי שיוכל אחר כך לחתוך לקבוצה הגדולה ולהמשיך את המעגל.

  8. מודה שאם כבר מישהו מעליבאבא קנה קבוצת NBA, הייתי מעדיף שזה יהיה ג'ק מא.
    ה-CEO היחיד עם מספיק שואומנשיפ לפתוח קונפרנס של החברה ככה: https://www.youtube.com/watch?v=Z5VMX1CznCg&feature=youtu.be
    חבל שלא נזכה לפתוח כל משחק של הנטס עם ג'ק מא, במוהק לבן ארוך, שר שירים של אלטון ג'ון: https://www.youtube.com/watch?v=u-ogswmH00o

  9. קאזינס מראש לא היה אמור לפתוח אלא גבאל מקגי.אנשים שוכחים אבל השילוב בין AD וקאזינס בניו אורלינס היה בינוני במקרה הטוב.היו קבוצה כבדה שבמהלך העונה בחלקים מסוימים אפילו לא היו בשמינייה ורק שקאזינס נפצע ומירוטיץ הגיע הקבוצה התחילה לרוץ תרתי משמע ועשתה פיניש ענק שבסיומו סיימה 6 ועשו סוויפ לפורטלנד שסיימו 3 בסיבוב הראשון והקשו על הווריירס בסיבוב השני.
    הווארד ללייקרס יש לזה היסטוריה לא טובה ולא בטוח איך הוא יתקבל שם אחרי מה שקרה.
    האפשרות הכי טובה לדעתי כפי שהציעו לפניי היא טריסטן תומפסון שעדיין צעיר אבל מלא ניסיון עם לברון שיחלק את הדקות בעמדה 5 הפחות חשובה בנבא של היום עם גבאל מקגי ורק במקרי הצורך לכמה דקות יהיה אפשר לשחק עם דייויס ב 5(ממש רק במקרי הצורך כי הוא לא אוהב לשחק ב 5)

    1. החלום המקורי היה כרמלו בלייקרס לצרות שידעתי שאין סיכוי. גם דוויט בלייקרס יהיה תחליף הולם לחלום אבל גם זה אני לא רואה קורה.
      הכי הגיוני טריסטן קרדשיאן אחרי ביי אאוט.
      לא מבין מה הם צריכים עוד סנטר? בטח עכשיו הרי גם ככה בפברואר יתפנה טונה פסולת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט