מחשבות כדורסל של שישי / רועי ויינברג

מי יהיה "האיש" בטורונטו?

קוואי לנארד עזב, אבל הראפטורס לא במצב רע. פסקל סיאקם, קייל לאורי, מארק גאסול, פרד ואן וליט וסרג' איבאקה נשארו. או ג'י אנונבי בריא והם עשו כמה רכישות מסקרנות. בהתחשב בחולשת המזרח אחרי מילווקי ופילדלפיה, הם יכולים לסיים במקום השלישי הודות לניק נרס.

השאלה הגדולה שנשארה היא מי יהיה האיש המוביל שלהם. התשובה הבנאלית היא פסקל סיאקם, אבל זה לא בטוח בכלל. סיאקם לא שחקן של בידודים כמו לנארד וחלק משמעותי מאוד מהמשחק שלו התבסס על היצירה של קוואי כשהוא מנצל את זה עם תנועה נהדרת מהפינות. 70.7% מהזריקות שלו מחוץ לקשת הגיעו מהפינה, שיעור גבוה מאוד לשחקן המוביל בקבוצה. הוא לא יוצר טוב, מה שמקשה על ההגדרה שלו כמספר 1.

זה לא אומר שהוא לא יהיה הסקורר המוביל של הראפטורס. קליי תומפסון קולע מעל 20 נקודות למשחק כשהוא משחק בלי הכדור במשרה כמעט מלאה. סיאקם יותר מגוון ממנו, במיוחד בצבע, ויהיה הסקורר המרכזי. מועמד מעניין אחר לתפקיד של המוביל זה קייל לאורי, שהיה נהדר ב-22 המשחקים של הראפטורס בלי לנארד השנה (5-17).

עובדה חשובה בקשר למאזן הזה היא היריבות: הם עשו 0-13 נגד קבוצות שלא הגיעו לפלייאוף, רקורד מרשים אבל אחד שמכניס את המאזן לפרופורציה. בשנתיים האחרונות לאורי זורק הרבה פחות, הרבה בגלל הנוכחות של קוואי השנה ודרוזן אשתקד לידו. במשחקים בלי לנארד, הוא זרק כמות גדולה יותר של זריקות בצורה משמעותית. אם הוא יוכל לחזור ל-15 זריקות במשחק לאורך עונה שלמה זה יהיה הישג, אבל נדיר במיוחד אצל גארדים בני 33. אם לאורי ייתן עונה דומה לזאת של פיפן ב-1993/94, אחרי הפרישה של ג'ורדן, הראפטורס יכולים לסיים בטופ. לא בטוח שזה יחזיק למשך שנה שלמה. פיפן באותה שנה זרק 1.4 זריקות יותר במשחק, לא הבדל גדול במיוחד, אבל היה מרכזי בקבוצה של 55 ניצחונות. הוא עשה את זה כשהוא צעיר ב-5 שנים מפיפן, הבדל שיכול להיות משמעותי לאורך 82 משחקים ובעונה שאחרי אליפות.

אפשרות נוספת, קצת מחוץ לקופסה, היא מארק גאסול. הוא הראה יכולות מסירה נהדרות בעונות האחרונות ובשנה האחרונה בטורונטו שומש בעיקר כשחקן משלים, שיכול לזרוק שלשות מצד אחד ולהוציא כדור לשחקן פנוי מהצד השני. נוסף על כך, הוא שחקן התקפה טוב, גם מחוץ לקשת וגם בצבע. הוא יצטרך לקחת הרבה יותר על עצמו (16.6% שימוש בעונה הסדירה של הראפטורס, 13.6% בפלייאוף), אבל במידה ויחזור למספרים קרובים לאלו שהיו לו בממפיס, המצב של האלופה יהיה טוב בהרבה.

בסופו של דבר, אין ואקום בספורט. הראפטורס ינסו למלא את החוסר של קוואי (ודני גרין, למרות שהוא שחקן משלים) בעזרת כמה מובילי כדור שונים ויותר זריקות לשאר. רוב השלד נשאר, כך שלא כדאי לזלזל בהם.

הלייקרס ללא דמרקוס קאזינס

הלייקרס קיבלו חדשות נוראיות אתמול עם הפציעה המשביתה של דמרקוס קאזינס, קרע ברצועה הצולבת, שעלולה להוביל לכך שהוא יפספס את כלל העונה. קאזינס היה צפוי להיות שחקן מרכזי בלייקרס של לברון ג'יימס ואנתוני דיוויס, כך שיהיה ואקום משמעותי בלעדיו.

את רוב הדקות שלו צפויים למלא שני שחקנים. הראשון הוא ג'אבל מגי שיעבור עכשיו, ככל הנראה, להיות הסנטר הפותח. הוא סנטר מצויין שהראה תיאום מרשים ליד לברון ויכולת טובה בהגנת הטבעת, לצד תנועה טובה בלי הכדור בפיק-נ'-רול ובחיתוכים לסל. עד הפציעה של ג'יימס הוא שיחק 23.5 דקות למשחק וזאת צפויה להיות כמות הדקות שהוא יזכה לה העונה.

האפשרות השנייה והיותר מעניינת היא אנתוני דיוויס. דיוויס יהיה השותף המרכזי של לברון ונראה שהעמדה הטבעית שלו בכדורסל של היום היא סנטר, לא פאוור פורוורד, למרות שהוא שיחק כפ"פ לאורך רוב הקריירה. כשללייקרס יש את קוזמה ולברון, הוא יזכה לכמות דקות גדולה יותר כסנטר, במיוחד בסופי משחקים.

מה שיותר חשוב מהחלוקה לעמדות הוא סגנון המשחק. היה ניתן לצפות שנראה את קאזינס משחק יותר על פוסט-אפ לצד התרומה שלו כמרווח משחק. כשהלייקרס ישחקו עם דיוויס כסנטר הוא יכול להשתמש בנשק הזה (שחזק גם אצלו), אבל השימוש הנוסף של קאזינס היה כשחקן שיכול ליצור לעצמו את הזריקה ומסר 5.4 אסיסטים למשחק לפני הפציעה הראשונה בניו אורלינס של 2017/18. דיוויס בעונה האחרונה מסר יותר אסיסטים מאי פעם, 3.9 למשחק, ויכול להיות שנראה את הלייקרס משתמשים בו כיוצר בדקות בהן הוא על הספסל, בדומה לתכנון אפשרי עם קאזינס. יכול להיות שנראה התאמה של הדקות של רונדו ודיוויס בזמן שלברון על הספסל, בניסיון לשמור על חמישייה עם התקפה מתפקדת.

הפציעה של קאזינס מעלה את הסיכוי שנראה יותר ויותר מסירות של דיוויס. בעונה האחרונה היו לו 4.7 אסיסטים למשחק בניצחון (ואופנסיב רייטינג של 133) לעומת 3.3 בהפסדים עם דירוג התקפי של 113. זה הבדל משמעותי שמראה שהוא יכול להניע קבוצה טובה ויכול להיות חשוב כיותר מהפינישר של ג'יימס. הנקודה הזאת הייתה חשובה לפני הפציעה של קאזינס, אבל העדרו של היוצר המשמעותי ביותר שלהם בקו הקדמי רק מחזקת את זה. לא סביר שזה יהיה ליד מנהל משחק דומיננטי כלברון, בין אם יפתח כרכז או לא, אבל זה משהו שיקרה לאורך העונה.

אופציה אחרת היא מתן דקות ומצבי זריקה לקייל קוזמה בזמן שלברון ודיוויס על הספסל. קוזמה מצליח להשיג נקודות, אמנם ביעילות נמוכה, ויכול להיות שימושי מול מחליפים. הוא יכול ליצור זריקה לעצמו וזה חשוב במיוחד, כשהפרדת הדקות יכולה לעשות לו טוב ולשמור אותו, את דיוויס ואת הקינג כשירים לפלייאוף.

לא מן הנמנע שנראה את הלייקרס מחתימה סנטר משוק הפרי אייג'נסי (ג'ואקים נואה? אמיר ג'ונסון? קנת' פאריד?) בניסיון לחפות על הדקות של קאזינס, אבל הוא לא יהיה שחקן חמישייה.

שאלה אליכם, קוראיי הנאמנים, לסיום: האם יש קשר בין החזרה המזורזת של קאזינס מהפציעה בפלייאוף 2019 לפציעה הנוכחית? כולנו ראינו שהוא לא היה כשיר לחלוטין בסדרת הגמר האחרונה. הפציעה במיקום שונה (ברצועה הצולבת ולא בארבע-ראשי), אבל זאת נקודה שמצדיקה חשיבה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. הדיווח הוא שקאזינס נתקל ברך בברך עם שחקן יריב במהלך אימון.
    הניחוש שלי (על פי מה שדווח) הוא שנוצר מצב של יישור יתר של הברך בעקבות המכה, ולכן נקרע ה-ACL.
    סוג כזה של פציעה זה נטו מזל רע, וכלל לא קשור לשריר הארבע ראשי.
    .
    תודה, רועי.

  2. אני חושב שיוג'ירי יבדוק באמצע העונה מה המצב של הראפטורס ולפי זה יתחיל לפעול עם השחקנים בעלי השנה האחרונה בחוזה, טרייד לטובת העתיד לטובת קבוצות המחפשות ניסיון.
    אני דווקא הולך עם טרייד שרץ הרבה באינטרנט של וויגינס תמורת איבקה. הראפטורס מקבלים סקורר ושחקן כנף במקום קוואי, שאולי השינוי קבוצה ומשחק תחת מאמן כמו נרס ילחצו על מתג היעילות אצלו. בנוסף, הוא יהפוך לסיפור של "כוכב" קנדי שמגיע לשחק בטורונטו.
    הראטורס נפרדים מאיבקה (שיתאים לטימברוולבס ליד KAT – ועוד עם חוזה לשנה אחת כדי לראות אם זה יצליח, ונפרדים מהחוזה של וויגינס והדקות שלו כדי לתת אותן לצעירים), אומנם הקונגולזי נתן סדרת גמר נהדרת, אבל לדעתי וויגינס יכול להתאים להם יותר.
    .
    לא יודע כמה הלייקרס בנו על קאזינס. אני חושב שהם היו מקבלים תשובה לזה במחנה האימונים. קאזינס, לפרקים, היה לא רע שנה שעברה והזכיר איזה פוטנציאל יש לו, אבל ברוב הזמן הוא לא ממש הזכיר את מה שרצו שהוא יהיה בגלל הפציעות ושמאוד הגבילו אותו.
    עבור הלייקרס, הוא עדיין היה הימור בסיכון נמוך – 3.5 מיליון לעונה. אני לא חושב שלאור מה שהוא הראה בעונה האחרונה היו ממנו יותר מדי ציפיות.
    חוץ מזה, חוסר מזל גדול עבורו.

    1. וויגינס הימור. לא שחקן כל כך טוב למרות שקולע הרבה. רק בן 24, אבל לא הראה יותר מדי התקדמות באן.בי.איי. יכול לעבוד עם מאמן כמו נרס והאווירה הביתית, אבל יכול לגרום להם לדרוך במקום להרבה זמן.

    2. צריך להיות מטומטם כדי לבלוע את החוזה של וויגינס, ועוד לתת נכס תמורתו, וזה ממש לא המקרה עם טורונטו.

  3. הלייקרס גם ככה היו בחגורה הרחבה והתחרותית של מקומות 6-10. עכשיו הם עוד יותר בספק לעשות את הפלייאוף. וזאת רק הסנונית הראשונה – יש להם עוד שחקנים רבים עם היסטוריית פציעות, שחקנים מבוגרים, וכוכב מזדקן.
    הם בצרות צרורות, והיו כך עוד לפני הפציעה.

      1. ממש לא. הבעתי את דעתי בעבר באתגר הדירוג של מנחם.
        יש לך קבוצות עליונות שנחלשו וייאבקו שם, כמו ג"ס, יוסטון, ופורטלנד, וחלשות שהתחזקו מאוד, כמו סאק, פליקנס ודאלאס.
        הלייקרס קבוצה מבוגרת ולא מחוברת ולא הייתי שם עליה ז'יטונים במאבק הזה.
        ה-4 הבכירות יהיו קליפרס, יוטה, דנבר וס"א.

        1. הספרס הרבה פחות מוכשרת ולא תעשה טופ 4 אלא אם נראה קפיצה מטורפת של אחד הפורוורדים, נוסף על עונות קריירה של מארי ודריק וויט (כשאחד מהם מפתח קליעה). לדאלאס יש 2.5 שחקנים, כשאחד מהם לא שיחק שנה וחצי והחצי שחקן זה טים הארדוואי ג'וניור. אשמח מאוד לראות את יוטה, דנבר, הקליפרס והספרס בטופ 4 אבל זה לא כ"כ ריאלי לדעתי…אצלי הספרס שמינית, דאלאס במקום ה-11-12 יחד עם מינסוטה.

          1. לספרס יש:
            – 2 כוכבים מצוינים וסולידיים לעונה הרגילה
            – וטרן מעולה – גיי
            – מלא צעירים מוכשרים
            – צעירים מוכשרים שהשתפשפו וקיבלו ביטחון כמו ווייט, פורבס
            – מקבלים חזרה את הרכז הראשון שהיה אמור לעשות קפיצת מדרגה בקליעה עוד מהפגרה שעברה
            – המאמן הטוב בליגה
            – מערכת מסודרת ושיטה מוכחת, בלי הרבה שינויים בסגל
            – באים במוטיבציה גדולה להתעלות על מה שעשו בעונה שעברה, הם יודעים שפישלו ויכלו להגיע רחוק יותר.
            .
            אני טוחן לכם כל הפגרה, הם הולכים להיות הפתעת המערב ולהיות בארבע!

          2. פעם שעברה שעפתי ככה על הספרס לפני העונה הם הגיעו לגמר המערב מול גולדן ונראו נפלא עד שקוואי נפצע.
            אני לא אומר שהם יהיה הטובים ביותר בפלייאוף – קליפרס ויוטה יהיה בוודאות טובות יותר, ואולי גם דנבר, ומי יודע איזה עוד סוסים שחורים נקבל.
            אבל בעונה הרגילה הם יהיו מצוינים.

          3. לגבי דאלאס, שני כוכבים וחצי במע' מסודרת כמו שם, ועם סט היכולות שלהם, זה הרבה מאוד.
            לא זוכר איפה דירגתי אותם, אבל בסביבות ה-8 לדעתי.
            את סאק אני חושב ששמתי 5 – הם הטובים והמוכנים ביותר מבין החבורה של קבוצות הביניים.

            1. אשך לא הבנת, לדאלאס יש שניים וחצי שחקנים, לא כוכבים (טים הארדווי ג'וניור הוא אולי חצי כוכב ברמה הגנטית, לא בתור שחקן כדורסל…). עם כל הסימפטיה שלי ללוקה, בנו שם חרא של רוסטר בקטע מזעזע, וההחתמות הקיץ לא מבשרות טובות לשנים הקרובות של דונצ'יץ' (+ההיסטוריה המוכרת עם אנשים בגובה של פורזינגיס, אבל אולי התקדמויות רפואיות בלה בלה בלה…)

        1. בוגי ה׳פצוע׳ של גולדן סטייטס נתן בעונה האחרונה בממוצע 16 נקודות 8 ריבאונד 3.5 אסיסטים ו1.5 חטיפות וחסימות, וכל זה בעשרים ושש דקות. תנרמל ל36 דקות ותגיד לי שזה לא שחקן עלית.

            1. אני מסכים עם האשך בקשר לקאזינס הוא היה גמור שנה שעברה לדעתי צריך לפרוש , לדעתי הפציעה האכזרית שלו רק תועיל לנו כיוון שהיה דורש מקום בחמיישיה והגנה אצלו זה מילה לא קיימת, ואם לברון וקוזמה גם אני ושמעון קולעים עליהם .

            2. כן, עגלה שקולעת 16 נקודות ב26 דקות, ממש. ובוגי תמיד נראה – גם בימיו הטובים – כאילו הוא באול סטאר.

            3. אברי זה שקרי הסטטיסטיקה איך הקבוצה נראתה איתו מה היה האופנסיב והדיפנסיב רייטינג שהוא שיחק? הוא היה גמור וכבד בטח בסדרת הגמר, אתה יכול לציין 16 נקודות כמה שתרצה, הוא היה נראה כמו שחקן עבר. גם בימין הטובים ביותר הוא היה אוברייטד נוראי ובריון בחדר ההלבשה, סוג של קווין לאב עם אופי חרא קולע נקודות ריקות אבל לא מסוגל לקחת קבוצה לפלייאוף.

            4. בוגי היה ווילד-קארד. לו-ריסק, היי-ריוורד. לקחו אותו לעונה, על מינימום, כמו כרטיס הגרלה. נגרד נגרד, ואם ייצא ממנו משהו – זה יכול להיות בונוס.
              יצא מה שקורה לרוב במקרים האלה. לואו-ריוורד. נו-ריוורד.
              כמו – לידיעת כל מי שעדיין מפנטז על התעשרות מסטארטאפ – מה שקורה ב-99 אחוז מהמקרים. רק ששם אתה לא שומע על ההתרסקות ואובדן ההשקעה. בדיוק אותוט דבר. לקחו סיכון מגודר, ולמזלם (אם אפשר לקרוא לפציעה משביתת קריירה "מזל"), זה התברר לפני שהכל מתחיל והם כבר מושקעים בו ברמה כלשהי.
              סיפור עגום, בקיצור.

  4. יש רק The Guy אחד אפשרי. אלייז'ה ווד.
    https://vimeo.com/147645421
    או שהם יתחילו לפרק מה שאפשר וישאירו רק את מי שאפשר לבנות עליו להמשך, כמו פסקל. שחקנים כמו לאורי בטח יהי יותר מבוקשים מאשר לפני שנה.

  5. מצוין, תודה.
    אולי דווקא הפציעה הזאת תכריח את הלייקרס ללכת קצת יותר על סמול בול, והרכב שיאפשר להם לרוץ פחות ולנוח יותר. לפי איך שהם מתנהלים כרגע, כנראה שלא.
    לגבי טורונטו – אני מאמין שלאורי וגאסול יבקשו ויקבלו טרייד לקונטנדרית לקראת הטרייד דדליין בתמורה לשחקנים צעירים יותר, ויהיה לפחות ניסיון להפוך את סיאקם לאולסטאר.

      1. לאורי אולי לא יבקש אבל במחיר הנכון הוא יקבל גם יקבל. כולם מדברים עם איינג׳ כמנהל קר וחסר רגשות אבל יוג׳ירי כבר הראה בעבר שהוא רוצח שכיר (תשאל את דרוזן או קייסי) והחוזה של לאורי צורח טרייד במיוחד עכשיו כשעוד יש לו קצת ערך שוק (חוזה נגמר + נתן פלייאוף טוב).

        1. מי כמוני יודע על יוג׳רי ולב האבן… אני חושב שהוא המנג׳ר מהחכמים, אם לא החכם שבליגה, והוא יודע שכרגע השחקנים הם השולטים, והוא לא ירצה להראות כאחד שלא אכפת לו מכלום (לבוסטון זה עלה באופציה להשיג את ad)
          השינוי עכשיו לא דחוף כמו שהיה בשנה שעברה, ולכן לדעתי לאורי ימשיך (אולי אפילו חס וחלילה ימשיך לעוד שנה – שנתיים) הקבוצה עכשיו מספיק חזקה, ואין למה למהר כי אין שחקנים חופשיים מספיק טובים הקיץ

            1. נקודה על כל פסיק 🙂

          1. אתה לא באמת מאמין לשטות הזאת לפיה AD לא בא לבוסטון בגלל איזייה… הוא והסוכן שלו (לברון) היו סגורים על הלייקרס מראש. ובכל מקרה התיאוריה הזאת לא מחזיקה מים כשגם הייוורד וגם קמבה חתמו בבוסטון כשחקנים חופשיים אחרי הטרייד ההוא במעמד של אולסטארס. רק ברוקלין של השנה יכולה להתגאות בהישג דומה מאז הטרייד ההוא.

            1. כנראה שאתה צודק. בכל זאת, כמו שכתבתי, אין צורך דחוף בשינוי דרסטי. בתור אוהד טורונטו הייתי רוצה שלאורי יישאר למרות שאפשר להשיג תמורתו נכסים

            2. ברור שיש השפעה, יש סיבה למה קיירי עזב ולא הסכים לדבר עם הקבוצה, למה שום כוכב עליון לא מוכן בכלל לשמוע על בוסטון, אלא רק כוכבים דרג 2 אתה לא יכול להתייחס לשחקנים כמו לחתיכות בשר ולצפות שזה לא יחזור כבומרנג

            3. ברוך, המחילה אבל קצת הזוייה התגובה שלך. קודם כל, הסיפור על קיירי בכלל לא קשור לאיזייה. ובכלל, מטורף לשמוע תגובה כזו מאוהד לייקרס, זה לא אתם ששיחקתם בשחקנים שלכם איזה חצי שנה עד ששלחתם חצי קבוצה לניו אורלינס? שוב, למעט ברוקלין אין עוד קבוצה שהביאה שני שחקנים חופשיים ברמת אול סטאר אחרי הטרייד על האיזייה. קמבה והייוורד של יוטה ממש לא דרג 2.

            4. נזכיר לך את הפרק בגיים אוף זונס, שיעשה לך קצת סדר בקשר ליחס לשחקנים כמו בניאדם – הסצנה האחרונה עוסקת בג'נרל מנג'ר שלכם (לברון). https://gameofzones.bleacherreport.com/#/season-5-episode-0

            5. שמעת על הקבוצה השנייה קליפרס? מה עם הלייקרס של לברון? ראית את היחס שקובי קיבל בקבוצה? ברור שהטריד עם הצעירים התנהל בצורה נוראה ביותר, הייתי שולח את כל הבלופים האלה בשמחה עוד הפעם לניו אורלינס בשביל כוכב בסדר גודל של דיוויס רק בהתנהלות שונה.

  6. אחלה מחשבות
    כואב הלב על קאזינס. ממש.
    קיוויתי בשבילו שיחזור לימיו הטובים. אהבתי את הבחור. לדעתי הוא יחזור לשחק…. גובה לא לומדים וכישרון יש לו. נראה לי שהוא יחזור רגוע יותר
    🙂

  7. אני רואה את טורונטו באופן הפוך לגמרי:
    עיקר הרלבנטית שלה העונה היא כמחסן חלפים לקונטנדריות. בדרך לבניה מחודשת בקנדה.
    בביזנס האכזרי של אליפות 2020, טורונטו לא בתמונה. היא עשתה את שלה, ועוד איך.
    הסבר: כמעט כל הקבוצה נעלמת בסוף העונה הזו. תיכף תבוא טורונטו חדשה לגמרי.
    רק לציין מי בעונה אחרונה לחוזה, בדרך לפרי-אייג'נסי:
    קייל לאורי, מארק גאסול, סרז' איבקה, פרד ואן-ליט, סטנלי ג'ונסון, רונדה הוליס-ג'פרסון, קמרון פיין, ועוד כמה זנבות.
    למעשה, מי שכרגע חתום לעונה שאחרי, הם סיאקאם, אנונובי, מק'קאו ונורמן פאוול.
    יוג'ירי אדם חכם שהולך קדימה ולא מהסס לעשות החלטות נועזות. אני בפירוש רואה את טורונטו כיעד מרכזי לטריידים העונה. להדגיש: על חוזים נגמרים, שתיכף יהפכו לקליפת השום…
    סתם מהשרוול (בעצם הצעה של גיא): קייל לאורי לקלירס למשל. המספר 1 שהם כ"כ חייבים, זה קריטי. בונוס: אליפות עם קוואי בעונה קודמת…
    מארק גאסול. מי מתמודדת ורוצה גבוה חכם עם טבעת ונסיון – לייקרס? בוסטון?
    סרז' איבקה. כנ"ל, אתלטי, 4 עם קליעה טובה. יוטה? יפתור להם את בעיית הלובן של בוגדנוביץ' ואינגלס, אף אחד מהם לא כשיר לפוזיציה. אולי סן אנטוניו? בוודאי שדרוג על רודי גיי. האמת – גם יוסטון, שמאודד דליה בפרונט, עם קאפלה ב-5, טאקר ב-4, ואף 3 נורמלי. חור גדול. תוריד את טאקר ל-3, קח את איבקה כ-4, ועם הארדן ווסטברוק קאפלה, you're good to go.
    בקיצור, מי צריך דינוזאור?

    1. אהבתי את הרעיון! מעניין עד כמה יקרה..
      אבל, מה שמדהים, שלמרות הסגל המזדקן עדיין טורונטו מגיעים בכיף לחצי גמר מזרח בלי מאמץ.
      הקבוצות במערב שהזכרת בהחלט ישמחו לקבל שחקנים כאלה, בטח שרבים מהם ילחמו על האליפות.

      1. ומה טוב לסיים במקום 3 במזרח, ותו לא? ועוד עבור האלופה הטריה?
        אין מה לעשות – עזיבה של קוואי + דני גרין + חוזים נגמרים לכל הקבוצה, בעצם = זמן לפירוק ומחשבה על העתיד.

  8. -אחרי האליפות של שנה שעברה טורונטו יכולים גם לרדת ליגה מצדם. אבל העובדות שמזפח נשארו 2 וחצי קבוצות ולכן הם יכולים לסיים בכיף בטופ 4.
    .
    -רועי הסיבה שגם לדעתי הלייקרס לא יסיימו בטופ 4 (וחשבתי ככה לפני קאזינס) זה בגלל שהקבוצה חדשה לגמרי… לא התחלנו את העונה וכבר קאזינס בחוץ.. כמו שלקח ללברון זמן להשתלב הקבוצה שהייתה לו בLA שנה שעברה, כך גם יהיה עם הקבוצה הזאת.
    פה זה לא המזפח.
    ההבדל הוא שהשחקנים שהגיעו ברובם הגדול יודעים מה זה הגנה כך שבצד הזה זה יראה טיפה פחות נוראי ממה שאמור להיות.
    לברון בקרוב בן 35, אחרי עונה עם פציעה.. יכול לספק את המספרים אבל לא מאמין שיהיה כך כ"כ מהר..
    .
    לגבי הפציעה, כמו שאני לא חושב שפציעת דוראנט זה באשמת הווריוס, פה בטח שאני לא מאשים אותם.
    אם המצב היה בעייתי בקיץ, קאזינס היה יכול לנוח ולהמשיך לחזק את הפציעה שהייתה, אבל זה לא נראה שהוא נשאר בחוץ יותר מדי.
    מצטער בשבילו ובשביל הקריירה שהייתה יכולה להיות, במיוחד אחרי כל המאמץ החולני שהיה צריך לעשות כדי לחזור מהפציעה שנה שעברה..לפחות הספיק לעשות כסף

  9. לגבי טורונטו, ימשיכו שם במסורת הקבוצה החביבה של המזרח, מקום 3-4 במזרח כשפסקל לוקח מנהיגות. לחשוב שלאורי בגיל 33 או גאסול בגיל 34 יהפכו לאיש מרכזי זה קצת הזוי לטעמי. מה גם שגאסול קצת הראה השנה שהוא בירידה.
    לגבי הלייקרס, לא הייתי אומר שהכל אבוד שם (לברון לקח עם פחות מזה קבוצות לפלייאוף ובכל זאת יש להם שני שחקני טופ 10) אבל זה די על קרעי תרנגולת. בראדלי ורונדו פציעים מאוד, דני גרין כבר כמה שנים בירידה ומקולדוול-פופ כבר לא יצא שחקן. בהקשר הזה הפציעה של בוגי היא די קטלנית כי הוא היה אמור לספק להם איזה אלמנט של עומק שעכשיו קצת התאדה. משחקנים כמו ג׳אוול או פאריד לא תבוא הישועה.

  10. תודה על הפוסט. איזו פציעה מבאסת של בוגי! השחקן האהוב עלי בליגה. לייקרס יסיימו מקום 4 לדעתי. בפלייאוף ההישגים שלהם יהיו תלויים בהחתמות אמצע עונה.

  11. סליחה על השאלה – על המדף בקליבלנד יושבים קווין לאב, טריסטן תומפסון, JR סמית'. שלוש חמישיות מההרכב הפותח של אלופת 2016.
    מה, אף אחד מהם לא יחזור לשחק במסגרת תחרותית? ככה גילברט ממשיך לזרוק את הכסף שלו? די מגוחך.

  12. פוסט מצויין (כמו תמיד) וכמה הערות:
    אני מאד לא מחזיק מדיוויס. הוא מפונק, הוא מתבכיין והוא נשבר ברגע ששמים עליו אחריות.
    יהיה מעניין לראות את הדינמיקה שלו עם לברון. זה יכול לעבוד אם לברון ילך איתו ראש בראש (כמו שהוא עשה ללאב), אבל אי אפשר לפסול תסריט של "פציעה משביתת עונה" באמצע השנה וסיום דרכה של הלייקרס.
    תוצאה נוספת נלוות לפציעה של קאזינס היא חשיבותו של קוזמה. אם דיוויד מוסט ל- 5, יהיו יותר דקות לקוזמה על המגרש.
    אם קודם הייתי אמד סקפטי לגבי התפתחותו של השחקן הנהדר הזה (משהו ברמה של תאונה חזיתית), אני עכשיו יותר אופטימי:
    3 – לברון
    4- קוזמה
    5 -דיוויס

    לגבי טורונטו, איך שלא נסובב את זה חסר להם עוד כוכב כדי להיות קונטנדרית.
    זה לא שהם לא יכולים לגרד סיבוב שני, אבל זאת התקרה שלהם העונה.
    אלא אם כן, סתם עברה לי מחשבה פסיכית בראש: דרוזן חוזר תמורת נגיד איבקה ובחירות דראפט?

  13. בפציעות של קאזינס , המרכזית היא הפציעה הקשה בגיד האכילס עוד כששיחק בנ"א . זוהי הפציעה הקשה ביותר בכדורסל . לא רק זאת , אף זאת – בהיעדר ה"שיכוך" ( SHOCK ABSORVING ) ברמה הגבוהה שלפני אותה פציעה, מי שסבלו ממנה מועדים לפציעות גם במקומות אחרים ברגל .

    זו אינה בשורה משמחת לסיכוייו של דוראנט לחזור ברמה הגבוהה בה הורגל , וכל מאמץ יתר עלול לעלות לו בפציעות חוזרות .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט