אירועי דיומא – 11.08.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – מנצסטר יונייטד מול צלסי במחזור הראשון בפרמייר ליג ובנוסף אליפות אירופה ברכיבת כביש וגם גמר האליפות הבינלאומית בסנוקר.

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 1 :

16:00 לסטר – וולבס, ספורט 2 : מצד אחד לסטר שאיבדה את הבלם הכי טוב של מגוויאר לטובת יונייטד אך התחזקה בצורה יפה מאוד ומצד שני וולבס שעשתה שינוי מרענן לכל הסגל. אז כאמור לסטר מכרה את מגוויאר ב-87 מיליון יורו והצליחה להנחית כמה שחקנים מאוד מעניינים כמו: איוז פרז החלוץ שהגיע מניוקאסל שם הרשית בעונה האחרונה 12 גולים, יורי טיילמנס הבלגי שהיה מושאל בחצי עונה האחרונה ממונאקו ללסטר ונקנה ב-45 מיליון וכמובן דניס פראט הבלגי הנפלא שהיה שייך לסמפדוריה ונקנה ב-21 מיליון, כאשר לי קצת מפריע שהם לא חיזקו את ההגנה בעקבות לכתו של מגוויאר וגם כל הרכישות שלהם היו בשבוע האחרון של חלון ההעברות. וולבס לעומת זאת הייתה פעילה בכל החלון כאשר היא רכשה את ראול חימנז החלוץ המקסיקני ב-34 מיליון מבנפיקה, הנחיתה את קוטרונה החלוץ הצעיר והמבטיח של מילאן ב-18 מיליון, ועשתה עסקה כפולה עם לאציו כאשר רכשה שני שחקנים צעירים ומבטיחים. הימור – לסטר שמרה על התלכיד שלה כמעט כולו בקיץ הנוכחי ולמרות הרכש המאוחר שעשתה היא עדיין תסיים במרכז הטבלה, לעומת זאת וולבס התחזקה משמעותית, בעיקר בחלק ההתקפי ואני מאמין שהיא תדבר חזק ותסיים פחות או יותר במקום של לסטר, אני אהמר כאן על ניצחון ביתי למרות שגם תיקו אפשרי.

16:00 ניוקאסל – ארסנל, ספורט 1 : ניוקסאל רוצה לשרוד עונה בפרמייר ליג, לעומת ארסנל שרוצה לחזור להיות בטופ 4 מה שלא קרה כבר שלוש עונות ברציפות, כאשר בעונה שעברה עקב אכילס שלה היה ההגנה והיא הצליחה לחזק אותו טיפה בקיץ כאשר הנחיתה את טירני מסלטיק ואת דויד לואיז מצלסי שיחזקו את ההגנה של התותחנים אך גם שיחררו את קוסיילני הותיק. צריך להזכיר גם את וויליאם סאליבה הילד הצרפתי שנקנה ב-30 מיליון מסט אטיין והושאל אליה חזרה, ובנוסף הרכש המפוצץ של הקיץ הוא בדמותו של ניוקלס פפה שנרכש תמורת 80 מיליון מליל אחרי שהבקיע בעונה האחרונה 22 גולים. הימור – ארסנל תנצח את המשחק הזה ותפתח את העונה ברגל ימין.

*שווה צפייה* 18:30 מנצסטר יונייטד – צלסי, ספורט 1 : המשחק של המחזור הראשון מפגיש את יונייטד מול צלסי כאשר יש לנו קרב מסקרן כבר במחזור הראשון בין שני שחקני עבר כאשר מצד אחד סולשיאר ומצד שני המאמן החדש של צלסי – פרנק למפרד שחזר להנהיג את המועדון בו היה קפטן. על צלסי עבר קיץ לא קל כאשר יש להם איסור על רכישת שחקנים ומי שהגיעו היו רק קובאציץ שהיה מושאל והופעל הסעיף קניה שלו, פוליסיץ הקיצוני הנהדר של דורטמונד שסיכם כבר בינואר וגם אולי הרכש החשוב ביותר – תמי אברהאם שגדל בצלסי והושאל בעונה האחרונה לאסטון וילה בה כבש 26 שערים בצמפיונשיפ, חזר לבית בו הוא גדל ואני מאמין שהוא הולך להיות שחקן מאוד משמעותי אצל למפרד שיודע שזו ההזדמנות שלו לבנות את הצעירים של צלסי וזה גם מה שהקהל מאוד רוצה לראות(בסקר שעשו בקרב אוהדי צלסי). יונייטד לעומת זאת ידעה שהבעיה שלה הגדולה היא כמובן בהגנה ולשם כך היא רכשה את מגוויאר הבלם של לסטר ונבחרת אנגליה בסכום חסר תקדים לבלם – 87 מיליון וגם את וואן ביסאקה המגן ההתקפי הנהדר, ובכך חיזקה את ההגנה שלה משמעותית, ולטעמי היא עדיפה על ההגנה של מנצסטר סיטי. רק אזכיר גם כמובן שצלסי מכרה את אדן הזאר לריאל מדריד, ויונייטד מכרה את לוקאקו לאינטר. הימור – משחק העונה הראשון של הפרמייר ליג יהיה מאוד מסקרן ואני חושב שהוא יסתיים בחלוקת נקודות עם שערים.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הבינלאומית – הגמר

9:00, 14:30: ג'אד טראמפ-שון מרפי (יורוספורט)

חצי הגמר השני בין מארק אלן לשון מרפי היה משחק עצבני למדי, עם לא מעט טעויות מצד שני השחקנים. מי שעשה את רוב הטעויות בחלקו הראשון של המשחק היה אלן, ומרפי ניצל זאת בצורה מושלמת כשעלה ל-7:2. אלן התאושש מעט, וחצב דרכו ל-8:6, אלא ששם מרפי סגר את הסיפור עם הפריים שלו נזקק.

הגמר היום (בפורמט הטוב מ-19) בין ג'אד טראמפ לשון מרפי מפגיש את אלוף העולם המכהן עם זה מ-2005. טראמפ נראה בינתיים בכושר המזכיר במעט את זה שהביא לו את אליפות העולם רק לפני מספר חודשים. מרפי לעומתו נראה בינתיים כמתאושש מהתקופה הקשה שעבר בשנה שעברה, עם נצחונות קשים על שחקנים מצויינים בכל אחד משלבי הטורניר. אם זה יספיק לנצח את השחקן הטוב בעולם כרגע, את זה נראה בסוף היום.

טניס / אלכס דוקורסקי

גמר טורניר טורונטו – נשים

20:30: סרינה וויליאמס-ביאנקה אנדרסקו – הקהל הקנדי יתמוך באנדרסקו, שנראית מצוין בטורניר שנערך בעירה של אלופת ה-NBA ובחצי הגמר ניצחה את סופיה קנין מארה"ב. הקנדית בת ה-19 זכתה בחודש מרץ בטורניר אינדיאן וולס היוקרתי, אך סבלה מאז מפציעה בכתפה וכעת נמצאת שוב בכושר מצוין. 
יריבתה, סרינה וויליאמס, משחקת היטב בתקופה האחרונה גם כן, ובחצי הגמר היא גברה על מארי בוזקובה הצ'כית. הטניסאית המעוטרת עדיין מחפשת את התואר הראשון שלה לאחר שחזרה לשחק באביב 2018, לאחר לידת בתה. 
המשחק הערב יהיה הראשון אי פעם בין שתי הטניסאיות. 

גמר טורניר מונטריאל – גברים

23:00: רפאל נדאל-דניאיל מדבדייב – שני השחקנים ייפגשו לראשונה במעמד יוקרתי למדי, גמר טורניר המאסטרס במונטריאל. הרוסי בן ה-23 נכנס לא מכבר לעשיריה הראשונה ובהחלט מצדיק את המיקום שלו. בשבוע שעבר הוא שיחק בגמר טורניר וושינגטון (הפסיד לקיריוס) והיום יישחק לראשונה גמר טורניר מסבב המאסטרס, לאחר שניצח אתמול בחצי הגמר את בן ארצו, קארן חצ'אנוב, שאף הוא חבר חדש בעשרת השחקנים המדורגים ראשונים בעולם. 
נדאל בן ה-33 מגן במונטריאל על תוארו משנה שעברה. אתמול הוא זכה ליום חופשי ממשחקים, כיוון שיריבו המיועד לחצי הגמר, גאל מונפיס, שיחק שעתיים וחצי ברבע הגמר מול רוברטו באוטיסטה אגוט (במשחק שנדחה עקב גשם) ולא יכל להתייצב כעבור מספר שעות מול המדורג שני בעולם. 

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

גביע אירופה לאומות

גולת הכותרת בהופעתה המוצלחת של נבחרת ישראל ביומה הראשון של התחרות (במסגרת הליגה השלישית) בעיר הקרואטית וראז'דין (מדורגים במקום הרביעי) היתה שיפור השיא הישראלי במיאוץ השליחים הקצר. חברות הרביעייה – גל קדמון, אולגה לנסקי-יארקו, דיאנה וייסמן ואילנה דורפמן – קיצצו 30 מאיות בדיוק מהשיא שנקבע לפני כחודשיים וקבעו 44.85 שניות. המקום הרביעי שבו מדורגת הנבחרת, נכון ליום הראשון, מעיד על הופעה יציבה של האתלטים. מלבד השיא בשליחות, לא נרשמו שיאים אישיים, אך שני אתלטים שיפרו את תוצאות השנה שלהם. דונלד סנפורד קבע 46.35 ב-400 מטר ושני לנדן סיימה את ריצת ה-800 בתוצאה של 2:06.37. שניהם סיימו במקום השלישי, משמע זיכו את הנבחרת בעשר נקודות כ"א. 
היום תסתיים התחרות, שהתחילה בשעה ארבע וניתן לצפות בה כאן

נבחרת פולין מוליכה את הטבלה לאחר יום התחרויות הראשון בליגה הראשונה ("הסופרליג"). הפולנים גם מארחים את התחרות בעיר בידז'גודז'. אחד המקצועות המעניינים לצפייה היום הוא הקפיצה במוט, שייקחו בו חלק, בין היתר, שיאן העולם, רנו לה-וילאני הצרפתי (6.16), ופיוטר ליסק הפולני, בעל התוצאה הטובה ביותר השנה (6.02). 
שידורים ישירים ביורוספורט משעה 16:00 וגם כאן

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות אירופה ברכיבת כביש

עיר הגבינות ההולנדית אלקמאר מארחת השבוע את סדרת אליפויות אירופה ברכיבת כביש בקטגוריות השונות. אירוע השיא הוא כמובן מירוץ הכביש לגברים, שייערך בעיר היום. זהו מירוץ הנערך במתכונת של נבחרות לאומיות, עם עד 8 רוכבים לנבחרת, כתלות בדירוג המדינה. המסלול הוא שטוח באורך של 172 ק"מ (40 ק"מ ועוד 12 הקפות של 11 ק"מ). המועמדים לניצחון הם מטבע הדברים המאיצים המובילים של המדינות השונות. כך נוכל למצוא כאן מאיטליה את אליה ויוויאני, יחד עם אלוף אירופה הנוכחי, מתיאו טרנטין, מהולנד את דילן גרונבייגן, מצרפת את ארנו דמאר ובריאן קוקאר, מאירלנד את סם בנט, מגרמניה את פסקל אקרמן, מבריטניה את מארק קבנדיש, מסלובניה את לוקה מזגץ' ומנורבגיה את אלכסנדר קריסטוף. את ארצנו מייצג במירוץ אלוף ישראל הקודם, רועי גולדשטיין. שידור ביורוספורט 2 ב-14:30.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. פריימר ליג עם משחק מסקרן באולד טראפורד.
    היונייטד מארחת את צלסי.
    מעניין אם אולה יעלה את פוגבה למשחק.
    עכשיו כשהבין שמדריד לא מתאבדים עליו ומעדיפים את ניימאר אולי נראה ממנו את האיכות שנתן חודש וחצי כשסלושייאר הגיע.
    בכלל הוא שחקן של מצבי רוח. יש יכולת אבל אין מוטיבציה…. בגלל זה אני כל כך לא סובל אותו!

    1. עכשיו העלתי בדיוק את הפריוויו, אני מאמין שיהיה משחק ענק, אני דווקא מאוד רוצה לראות את הצעירים של צלסי העונה, אני חושב שהם הולכים להפתיע הרבה מאוד אנשים.
      לגבי פוגבה – אני עדיין חושב שיכול להיות שהוא לא יסיים את אוגוסט ביונייטד.

      1. לגבי המשפט האחרון שלך לא נשאר לי אלא להגיד הלוואי!
        לא רוצה לראות יותר את הטמבל הזה ביונייטד. רק שיילך כבר ועל הדרך ישאיר 150 מליון לקניות.
        לגבי הצעירים אני חושב בדיוק כמוך ומקווה שיקבלו את ההזדמנויות.
        זו שנה שבה גם ראשפורד וגם מרסיאל צריכים לסחוב את הקבוצה ל 3 המקומות הראשונים.
        צונג, פרד גרינווד גומז פריירה וגארנר צריכים לקבל הזדמנויות להראות כמה הם באמת טובים.

        1. אני התכוונתי לצעירים של צלסי, שבגלל איסור הרכש יקבלו עכשיו הזדמנות ממשית, אבל אין ספק שגם ליונייטד יש צעירים מאוד מרשימים – כמו צ'ונג ורעמת השיער שלו, גרינווד שנראה שהולך להיות חלוץ העתיד של אנגליה ועוד כמה טובים, אבל סביר להניח שדווקא ביונייטד נראה אותם משתלבים פחות, עקב המטרות והסגל.

  2. עוד דבר קטן
    ראיתי עכשיו בידיעות שד"ר רוזנובסקי פורש בגיל 80 מהנבחרת אחרי המון שנים.
    האיש היה לאגדה.

    1. אם אני לא טועה הראו לו את הדרך החוצה כבר לפני שנה ורק עכשיו זה קרה, אותו דבר קרה גם עם מנהל הנבחרת צוצינסקי(מקווה שרשמתי את שמו נכון).
      רוטנשטיינר עושה מהפכה ענקית בנבחרת ואני חייב לציין שאני מאוד אוהב את מה שהוא עושה וצריך לתת לו לעבוד, אז נכון שכולנו גדלנו על מרק רוסנובסקי ושהוא היה מכין קוקטיילים שהיו מחזירים לשחקנים את הרגל מהמתים אבל אני חושב שסיימו את זה בצורה יחסית מכובדת והוא עבד בנבחרת עד גיל מאוחר, אני כן חושב שיכלו להשאיר אותו בנבחרות השונות כמאין רופא משני שעוזר לרופא הראשי, לא היה קורה כלום לדעתי.

  3. בינתיים וואן ביסאקה השחקן הכי טוב ביונייטד ועושה עבודת הגנה למופת כל השאר אותה רמה כמו בשנה שעברה.

  4. מחצית באולד טראפורד.
    היה צריך להיות 3:1 לטובת צלסי אבל שתי קורות והמון מזל ואף אחד מהשלוש לא נכנס.
    פוגבה מתאמץ להפתעתי הרבה. לא מספיק אבל יותר מכרגיל.
    היונייטד משחקת באותו הסגנון שלא הביא לה כלום בשנה שעברה…

  5. יההההההההההההההההההההההההההההה
    גיימס עם הרביעי אחרי פריצה ובישול של פוגבה.
    כל הקרדיט לצרפתי.

  6. זהו נגמר
    חצי שונה לגמרי של היונייטד.
    שחקן החצי הזה לטעמי מגוואייר שפשוט עשה עבודה מצוינת בהגנה והתחיל את ההתקפה שהביאה את השני ופתחה את הסכר.
    כרגע יונייטד שניה אחרי הסיטי שפתחה ברביעייה.

    1. אני ראיתי את החצי הראשון וצלסי שיחקה ממש יפה יחסית לסגל שלה, ואילו יונייטד היתה לא כל כך מסודרת, כנראה שחצי שנה באמת עשתה סוויץ בראש ותפרה את צלסי לבסוף.

      1. צלסי שיחקו נפלא בחצי הראשון אבל לא היתה להם רגל מסיימת ודה חאה עשה עבודה טובה. ההגנה של היונייטד צריכה להתייצב כי מה שהיה בחצי שעה הראשונה היה בית זXXX….
        אבל מגוואייר וביסאקה שיחקו טוב והראו שיש תמורה בעד האגרה. טוב שאולה הביא אותם ורק צריך לעבוד על התיאום ושהסגירה תהיה טובה יותר. יש בהגנה של היונייטד יותר מדיי פאקים ואולי צריך להחליף עוד שחקן או שניים שם. בשאר העמדות היונייטד בסדר גמור.
        צלסי בבעייה חמורה כי הם לא יכולים בשנתיים הקרובות להביא שחקנים חדשים. עם כל הכבוד לצעירים לא נראה לי שיצליחו לסחוב את הקבוצה ליותר מאמצע הטבלה. אבל נחייה ונראה.
        מה עם רובן וריברי? מי לוקח אותם. שני שחקני על שהיית מצפה שיקבלו המון הצעות!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט