מעורב הופס ליום ראשון – ג'ימי באטלר, זאב בודד / מנחם לס

על השקת הרישום למערכת התגובות

השקת הרישום למערכת התגובות עברה באופן חלק יחסי. יחד עם זאת אנחנו נמשיך להיות כאן כדי לתמוך את המעבר. גם בהמשך. שמנו לב שיש לא מעט משתמשים ש"איבדו" את שם המשתמש הקודם שהיה להם בגלל שהרישום במערכת הוא באותיות לועזיות בלבד. אז רק נזכיר שכל אחד יכול לחזור לכינוי המוכר שלו באופן מאד פשוט:

  • היכנסו לפרופיל שלכם (בזמן שאתם מחוברים). הקישור אליו יופיע בצד שמאל למעלה.
  • הכניסו את הכינוי שלכם בשורה בה כתוב "כינוי (נדרש)".
  • בחרו את הכינוי שרשמתם באופציות המופיעות מתחת בשורה "השם שיוצג בפומבי".
  • לחצו למטה על עדכן פרופיל.

בנוסף אנחנו מזכירים כי כל מי שנתקל בקשיים או בעיות ברישום או השימוש במערכת התגובות מוזמן לפנות לכתובת שלנו:
hoopsil2020@gmail.com

אין בעיה שלא נפתרה במהירות המרבית. אנחנו מבטיחים לשמור על הרקורד המושלם

1. הנבחרת האמריקאית נראית טוב מאד והיא מוכנה לטרף.

1. הנבחרת האמריקאית נראית טוב מאד והיא מוכנה לטרף.

"קוץ' פופ נראה נלהב כמו ילד" – ברוק לופז

בתחילת השבוע שעבר הקבוצה נראתה מעט חלודה. אבל ככל שעברו הימים הקבוצה החלה להיראות טוב יותר ויותר, והמאמן גרג פופוביץ' "נראה מתלהב כמו ילד", לדברי ברוק לופז.

כנראה שלאמן את נבחרת ארה"ב מתאים לפופ הזה שראה כבר הכל בכדורסל מלמד מאמן הנבחרת.

-האם הוא בדחן באימונים כמו עם המדיה?, נשאל ברוק.

"ARE YOU KIDDING ME? HE IS ALL BUSINESS"!

הקבוצה נראתה ממש טוב במשחק האימון האחרון נגד 'הקבוצה הלבנה' בנצחון 78-97 כשהחוקים הבינלאומיים לא נראים כמפריעים כהוא זה לשחקנים. לפי Seul Giniuok מלאס ווגאס Review Journal, "ישנה הרגשה כאילו השחקנים משחקים באקסטרה מוטיבציה להראות לאלה שפרשו ש"אולי טוב שהם פרשו ודם צעיר וחדש ממלא את מקומם".

אחרי המשחק ג'רי קולנג'לו הודה לת'דיוס יאנג ובאם אדביו על תרומתם לפני שהודיע להם שבזה תם תפקידם. דריק ווייט ומרווין באגלי III צורפו לקבוצה, אבל מקומם עדיין לא מובטח. הקבוצה תיפגש שוב בלוס אנג'לס לסיום האימונים ואז הניפוי הסופי מה-17 הנותרים שישאיר את הקבוצה עם 12 שחקנים. מרכוס סמארט וקייל לאורי הפצועים ייבדקו שוב בתחילת השבוע להחליט אם הם טסים בין ה-12 או לא. זה קצת אכזרי אבל 5 ינופו 48 שעות לצפני הטיסה. אבל הכבוד להיות ברוסטר הקבוצה עד הרגע האחרון הוא די מספק, וכולם מכירים ויודעים את התהליך.

פופוביץ' אמר:

""They haven't played together before. Showing great effort, doing a good job in a lot of different ways, just trying to get used to each other and form a team. We're still in those early stages of trying to get together, figure out how we want to play and learn about each other."

במשחק האימון האחרון קמבה וולקר נראה כמיליון דולארים ולא היתה שאלה מיהו המנהיג החדש של הקבוצה. הוא חילק 14 אסיסטים ב-16 דקות וזה אומר הכל.

הקבוצה כולה נראתה מצויין כשהבעייה היחידה היתה השהם מסרו יותר מדי במקום לקלוע. "אף אחד לא רוצה להיראות כהוט-דוג", אמר דונובן מיצ'ל שעלה מאחור כגארד שני לקמבה. "אבל קוץ' אמר לנו שיש גם גבול למסירות. בסופו של דבר מישהו צריך לקלוע. אני בטוח שכשנשחק על 'אמת', גם הקליעות יגיעו. קוץ' אמר לנו שהדבר החשוב ביותר הוא שהכל יבוא טבעי".

היי. הקבוצה קלעה 57% במשחק. לי זה נראה מספיק טוב.

ד'ארון פוקס הוא עתה המחליף הראשון של קמבה, והוא קלע 12 נק' ב-15 דקות. טאטום היה הקלעי הראשי עם 17 נק'. האימון האחרון יהיה משחק אימון נגד ספרד באנהיים, קליפורניה, ב-16 לאוגוסט

2. הצעד הראשון של קוואי לינארד בהשתלטות על הקליפרס.

הקליפרס שכרו את חברו הטוב ביותר של קוואי לינארד ג'רמי קסטלברי כעוזר מאמן. הוא שרת כאיש הסרטונים של הספארס ולאחרונה עבד בפיתוח שחקנים. הוא שיחק הופס על לינארד בתיכון, ואז כ-WALK-ON בסן דיאגו סטייט https://twitter.com/JabariJYoung/status/1159683335469379584

אין כאן הפתעה גדולה אחרי שבעונה שעברה טורונטו רפטורס שכרו אותו כעוזר מאמן. הסיפור פשוט: לאן שלינארד הולך קסטלברי הולך אחריו. כי זה רצון המלך החדש, וכולם רוצים לרצות את המלך.

3. ג'ימי באטלר – זאב בודד.

מייקל פינה היה הראשון שכינה את ג'ימי באטלר, 'הזאב הבודד שנישאר ב-NBA".

אני מסכים איתו ב-100%. הוא היחיד מכל הסופר-כוכבים שבחר חיי בדידות, עלאק, באיזו קבוצה מבודדת אי שם בדרום, ללא שאיפות אליפות או אפילו משהו קרוב לזה.

הוא בחר במיאמי היט 'המסכנה והבודדת', במקום קבוצות הפאר פילדלפיה, קליפרס, לייקרס, או יוסטון. זוהי בחירה שיש להעריץ, להשתומם עליה, או להתרגש ממנה. הנה שחקן שלא רץ אחרי קבוצות הבנויות לאליפות, ומעדיף להפתיע את כולם ולהתפרץ כזאב בודד ולעשות את הפלא הגדול לבדו.

אם הוא יצליח הוא יהפוך לגיבור בין כל הגיבורים. אם ייכשל – כפי שניכשל במינסוטה – הוא ייפול עוד מדרגה למטה, ודי יישכח.

ג'ימי באטלר הוא מסוג האנשים שהקוף תוקע בהם מבט אחד ואומר, 'לעזאזל עם דרווין. הם לא יעשו אדם כזה ממני!' לא כי הוא מכוער או משהו כזה. פשוט כי הוא שונה. הוא זאב בודד שלא מהסס ללכת נגד ה-GRAIN. נגד הסיבים. כולם הולכים צפונית-מזרחית או צפונית-מערבית? הוא הולך דרומה, ושתמות ה-NBA עם כל כוכביה, ושימותו כל המומחים והאנליסטים. הם מעניינים אותו כחצי גרגר חיטה.

ישנם האומרים שג'ימי באטלר לא שייך לקבוצת הסופר-סטארים ולכן זו לא חדשה כזאת גדולה שהוא בחר במיאמי. הוא סתם שחקן טוב שבחר בקבוצה בינונית, אז מה?

זהו שהוא לא סתם טוב. הוא שחקן מצויין אבל מהסוג של שקית תה. אתה לא יודע ולא מבין כמה הוא טוב עד שאתה מכניס אותו למים חמים, ולוחץ אותו. אז הוא מתגלה בגדולתו.

האם הוא מאמין שהוא יכול לעשות זאת עם החטיבה שישנה לו במיאמי? הוא לא אומר. הוא לא מדבר. הוא מהסוג של קוואי לינארד שאתה לא יודע אם הוא חכם או טיפש, ממזר-בן-ממזר שמתכנן וקובע הכל, או סתם איזה דחליל שנמצא היכן שהוא נמצא, ונותן לאחרים לתהות על קנקנו.

מה שבטוח הוא שהוא עקשן כפרד ולא מקשיב לאף אחד מלבד לעצמו. למה? כי הוא לא בוטח באף אחד. שחקן כדורסל שבגיל 12 אמו זרקה אותו מהבית כשהיא אומרת, 'לך. אני לא רוצה אותך כאן. אני לא סובלת אותך' – טבעי שלא יבטח באף אחד מלבד בעצמו.

וכך הוא גדל, NONCONFORMIST העושה מה שהוא רוצה ושימות העולם. לכן כמה מהחלטותיו שלא מראות על TOTAL SELF AWARENESS הן די מוזרות וארטיות. חריגות ויוצאות דופן.

אבל יוצאות דופן לנו.

ומי אנחנו שנגיד לו מה טוב לו ומה לא טוב לו?

הפלייאוף האחרון עם הסיקסרס הוכיח לי שהוא אחד מה-TRUE DIFFERENCE-MAKERS. הוא לא סתם שחקן טוב – הוא שחקן שקובע ושיוצר, ושניתן לבנות עליו בניין. הוא קלע 22 נק' למשחק עם 7.0 ריב' ו-5.6 אס', והיה השחקן שהיה אחראי הרבה יותר מכל שחקן סיקסרס אחד (כולל בן סימונס וג'ואל אמביד) שהסיקסרס היתה קרובה מאד לנצח את האלופה טורונטו.

האם הוא יוכל לעשות זאת גם עם מיאמי? האם מיאמי תוכל לפרוץ עמו? אם מיאמי תיפול, הוא די ייפול איתה ודי יישכח. יהיה לו קשה מאד לצאת מהבור הזה שהוא חפר לעצמו. זה סתם יהיה "סיפור מינסוטה מספר 2". אני חושש שאין לו מספיק כלי נשק לצאת איתם למלחמה. הוא יגדיר את עצמו לנצח כאחד שהעדיף להתרחק מה-PACK ולבודד את עצמו – ממש להסגיר את עצמו – מעולם הכוכבים של ה-NBA. זאב בודד המאמין שהוא יכול לעשות זאת עם חבורת בינוניים אך אמיצים, וניכשל ברמות. הוא יוגדר אז לנצח כ'השחקן החריג והסוטה של ה-NBA'.

אבל …אם הוא יצליח לרומם את מיאמי ולהחזירה לרלטיביות, ושוב להיות אחת מאריות המזרח – ג'ימי באטלר ייכנס לתולדות כאחד הטובים, האמיצים, והחכמים שעשה צעד אמיץ ביותר והצליח. זה יעמידו אחת ולתמיד בכיתה של הסופרסטארים הגדולים ביותר בליגה.

4. כיצד הת'אנדר ניכשלו עם 3 MVP רצופים.

5. ד'אנג'לו ראסל מדבר ווריורס, נטס, העתיד.

אלכס קנדי מהופסהייפ תפס את ד'אנג'לו ראסל לשיחה על כוס בירה.

כיצד אתה מרגיש עם העתיד הקרוב של לשחק עם סטפן קרי, ועוד כמה חודשים גם עם קליי ת'ומפסון?

אני מרגיש כאילו שמו אותי בסרטון עם הטובים ביותר בנמצא. המחשבה של לשחק עם צמד הקולע שלשות כמו לייאפ עוד לא חדרה מספיק עמוק למוחי. היום השלשות הפכו לנשק הקטלני ביותר במשחק ולשחק עם שניים שהם הטובים ביותר זה הכבוד הגדול ביותר שנפל בחלקי,

מה אתה חושב יהיו הדברים החדשים שתלמד בסביבה החדשה?

אני מרגיש שאהפוך לספוג. הנה אני יכול ללמוד מכל כך הרבה אנשים: ממאמן שהוא בהיכל התהילה והוא כבר מבחינת אחוזים אחד המנצחים הגדולים, ומלפחות שני שחקנים שהיכל התהילה כתוב על מצחם. אני מרגיש שהגעתי לקלאב שכולו "היכל התהילה" מא' עד ת'.

כיצד השהייה בברוקלין עזרה לך להתפתח כשחקן?

זה הכל עניין של הזדמנות וניצול הזדצמות. היתה לי הזדמנות להיות על הפארקט ואני חייב לתת הרבה קרדיט לכל צוות המאמנים של הנטס, ובעיקר למאמן הראשי קוץ' אטקינסון. הם הירשו לי להיות עצמי. קוץ' אטקינסון אמר לי לשחק את המשחק שלי, ואני מעריך זאת מאד!

מה אתה מרגיש בקשר לעתיד?

מה שלמדתי בזמן הקצר שלי ב-NBA זה ליהנות מהרגע, לנצל את הרגע, ולהיות הטוב ביותר שאני יכול ברגע. אין לי תכניות לעתיד כי בעסק הזה הרוב לא תלוי בך. כל מה שאני יכול לעשות זה להיות הטוב ביותר שאני יכול, להישמע להוראות ומה מבקשים ממני, ולנסות להיות חלק מ-TEAM בצורה הטובה ביותר שאני יכול. העתיד כבר ידאג לעצמו.

6. מה קורה עם תומאס סטורנסקי?

ה-PRICE TAG על תומאס סטורנסקי הפך גדול על וושינגטון. הבולס הציעה לו 30 מיליון ל-3 שנים והויזרדס חשבה שזה כסף גדול מיד עבור שחקן שהוא מחליף לג'ון וול, כשהוא חוזר לשחק.

אבל לשמחתו SIGN-AND-TRADE ל-2020 הצליח להשאירו בוושינגטון, שם כבר השתכן, מצא חברים, ולמד לאהוב את עיר הבירה.

הוא אמר לפרד כץ מהאתלטיק https://theathletic.com/1119231/2019/08/06/by-parting-with-wizards-tomas-satoransky-is-getting-a-chance-for-a-fresh-start/ "תמיד הרגשתי שעבורי היה קשה יותר להצדיק את המשכורת מאשר לאחרים".

עכשיו בא החיוך החמוד: "עלי תמיד להוכיח את עצמי. אני נראה יותר מדי לבן ויותר מדי נורמלי. אני תמיד מרגיש שעלי להוכיח את עצמי מחדש. אוקיי, אז העונה בויזרדס שוב אצטרך להוכיח את עצמי, ואני מתכונן להוכיח את עצמי שוב ושוב, עד שאולי יקלטו שאני יודע לשחק כדורסל…"

7. היום לפני 25 שנה: שיא עולמי ומדליית זהב רביעית לקרל לואיס

לוס אנג'לס. קרל לואיס סיים היום את אחת ההופעות הגדולות מאז ומעולם באולימפיאדה אחת עם מדליית זהב רביעית ושיא עולמי נוסף ב-4X100 שליחים כשהוא מסיים אחרון עם הבטון וחוצה את הסרט בזמן 37.83 שנ', שיא עולמי חדש. הרצים האחרים במרוץ היו סם גריידי מאטלנטה, רון בראון מפיניקס, וקלווין סמית'

לואיס זכה בימי האולימפיאדה שלפני ב-100 מ', קפיצה לרוחק, וב-200 מ'.

8. תמונות NBA ו-NCAA

לטרל ספריוול

לכתוב

אלן יוסטון, ספריוול, קמבי

FAB FIVE
ד"ר ג'יי

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תודה מנחם מצויין.
    2. ברור מדובר בתאגיד שקט יותר קוואי מכוון כל הדרך על השתלטות על הליגה, והלשו של באלמר וגם כיסו מספיק עמוקים כדי למלא כל רצון של השחקן הטוב בעולם.
    .
    3. ג’ימי באטלר זאב בודד מי אסס, אני לא חושב שיהיה איזה לילה שהוא יסיים בודד, הבחירה במיאמי לא הייתה מקצועית או כי הוא רצה לעשות דברים בדרך שלו הרי היה לו את שיקגו אלא בגלל שרצה בחורות ומסיבות, ואין מקום טוב יותר לצעיר מליונר מאשר מיאמי.

        1. עם הכסף שיש למולטי-מילונרים האלה, הם יכולים לייצר לעצמם "מיאמי" איפה שהם רוצים, ולהשיג כל דבר שהם רוצים, בכל אחוזה – אחוזות – שירכשו לעצמם. זו לא יכולה להיות הסיבה היחידה, נו.

          1. אני גם בכלל לא אוהב את הדיבור הזה על "בחורות" בתור חתיכת סטייק, אבל אם באמת נאלצים להתייחס לזה – בארה"ב יש 327 מיליון איש. 164 מיליון נשים. באמת אין כאלה שיתאימו, גם לטעמו המובחר של באטלר, מחוץ למיאמי? באמת, זה אפילו לא ראוי בתור בדיחה.

            1. עוד שטויות של הצמד כי למה לא, שחקן כמו באטלר לא מבלה במסיבות חוף בין משחק למשחק, ובשביל סקס בבית או במלון לא צריך לחיות דווקא במיאמי כפי שציינת

            2. במיאמי יש מסיבות ואת הבחורות היפות בעולם חופים, מסיבות בריכה , אפשר לייצר הכל אי אפשר להתמודד עם הקור במינסוטה ובשיקגו על הלחות,

            3. אין מה לעשות ריכוז השוות והגודלגיריות בהוואי עולה פי עשר על כל חור כמו ויסקונסין אילינוי…
              המזג האוויר יותר טוב המסיבות יותר טובות , יש חופים, הוא חיי כמו מלך בחורף, זה שיקול מאוד משמעותי לצעיר מיליונר,זה להיות צבוע ויפה נפש להגיד שמיליונר עם צעירים לא מתעניינים בזה וזה לא שיקול מרכזי

    1. נכון באטלר פרש עם פנסיה עמוקה. עשה בעצם סין במיאמי או בעצם מקסיקו😂😂

      אבל לגימי עלול להימאס שם תוך חצי עונה והוא עלול לעבור בטרייד לקונטנדרית שהרעב יחזור אליו. בפברואר יהיו דיבורים על הלייקרס😂😂.
      אני אישית חושב שהוא לא יסיים את חוזהו במיאמי. הוא הלך לשנת שבתון כזה עם הבחורות על הדרך אולי יהיה איזה פלייאוף והדחה סיבוב 1. הוא יתן את ההכי טוב שלו אבל הישגים וכו מיאמי זה לא המקום.
      בסך הכל אולסטאר הוא יהיה בפלייאוף הוא כנראה יהיה טופ דוג הוא יהיה בעצם כמו מיניסוטה רק בפלורידה. זה מה שבא לו. אם היה בראש מעיינו טבעת הוא היה נשאר בפילי אבל כנראה היה לו לתת זאפטה לפרצוף לסימונס ולבראון.
      דבר שני הוא יכול לשנות תוך חודשיים את דעתו לבקש טרייד ולהיות בקונטנדרית אחרי שיבין שהפנסיה משעממת אותו ואין לו מהות. אל תתפלאו לראותו שנה הבאה או בפברואר בקבוצה אחרת.

      קאווי ממש הופך ללברון לנגד עניינו היווצרות התאגיד 2.
      שנה הבאה כולם בקליפרס חברים שלו. בקיץ תראו אותו בתמונה על סירת בננה 🤣🤣🤣
      השיא יהיה אם הוא יגייס את לברון להיות הgm של הקליפרס 😂😂😂

  2. מעורב מצוין, הדוק מתאושש מהר, תודה 🙂
    .
    ג'ימי באטלר הוא היחיד שמסתכל עין בעין לקליי תומפסון, HOF בוודאות, הכוכב הגדול והאנדר-רייטד של שושלת גולדן סטייט. זה אומר הכל.
    .
    אשר לקארל לואיס – אם משעמם מדיוני לברון (זה יקרה מתישהו?), אפשר לפתוח שוב את השאלה, מי האתלט הגדול בהיסטוריה.
    אני עם קארל הגדול. כן, אפילו לפני יוסיין בולט ו"הרקורד המושלם" של טריפל-טריפל (שבינתיים הוא כבר לא מושלם, נלקח ממנו זהב אחד, שלא באשמתו). 100, 200 ורוחק ביחד – זה דבר שמאז ג'סי אואנס לא היה, ונדמה לי שגם לא יהיה. ורק צירוף מקרים חד פעמי נדיר, והעובדה שלא התחרה יותר במסגרות הכי גבוהות ברוחק, מנעו ממנו להיות המחזיק בשיא העולמי היום. בכל מקרה זה לואיס, ואז היתר.

    1. רוצה לדייק בהשוואה באטלר – קליי:
      קליי קלע טוב יותר, בזכות היכולת המופלאה מ-3 כמובן, ואפקטיב התקפי גבוה יותר.
      אבל בכל היתר, הכל, באטלר פשוט שחקן טוב יותר, מה שמוביל לעליונות בכל המדדים, PER, bpm ועוד. כן, גם בהגנה. הנתונים אינם מותירים מקום לספק. כך שזה קלוז-קול, מי עדיף.

    2. מנחם טוען שווילט היה יכול להיות אתלט אדיר גם באולימפיאדה. קארל לואיס היה סוג של אליל נעורים, אם כי התחרות מבולט היא מרשימה. אבל הייתי בחור בגרמני הזה אלוף הקרב 10 שתמיד היה מגיע שני אחרי תומפסון . . .
      צחוק צחוק לברון היה יכול להיות אלוף קרב 10 נצחי

        1. ראסל, ראסל, ראסל. אתלט-על. מניח שיש לו מספיק כוח להיות בסדר בהטלות למיניהן, בריצות יהיה מקום טוב למעלה, ובקפיצות? גובה, רוחק, מדובר בצ'יטה. שלא לדבר על מוט, המקצוע הכי טכני. ראסל עושה את זה מיוזמתו כל משחק שני.

    1. גיא, לא קשור לפוסט פה אבל הדיון על רוביו רחוק.
      לצערי נתקלתי בפודקאסט בנתון שגרם לי לפקפק ביכולת של פיניקס להתרומם מהקרשים.
      אלכס לן זרק העונה באטלנטה מעל 200 שלשות וקלע ב-36%.
      בחמש שנים בפניקס הוא זרק 25 פעמים ל-3, ביחד.
      הקבוצה הזו פשוט לא יודעת מה לעשות עם השחקנים שלה ואף רוביו לא יציל אותם.

      1. יש בכלל ספק שהסאנס בעידן מקדונו היא הקבוצה הגרועה בליגה?
        יש בכלל ספק שכאשר סרבר בוחש במתרחש בסאנס, הפ הופכים להיות מ-"גרועים" ל-"מזעזעים"?
        .
        אם אני צריך לחפש נקודת אור כלשהי,
        זה שמהקולות שבוקעים ממדבר אריזונה ניתן ללמוד שיש מצב שסרבר השנה בחר "לשחרר". הוא נותן לג'ונס יד חופשית להיפטר מכל טעויות העבר, ולקבל החלטות בסביבה שקטה יחסית.
        השמועות הן שזו הסיבה שמונטי וויליאמס הסכים לחתום בקבוצה (להבדיל מבודנהולצר בעונה שעברה).
        .
        אם זה נכון, אז יש לסאנס סיכוי.
        ברור שיש הרבה יותר סימני שאלה סביב הקבוצה בעונה הבאה מסימני וודאות כלשהם.
        אבל עדיין, ברגע שיש קו מנחה, סוג של רציונל פנימי שאפשר לעקוב אחריו (דבר שבלתי אפשרי לכתוב על סרבר), גם אם לא בהכרח מסכימים עם אותן החלטות –
        אז כאמור, יש סיכוי.

  3. פרופסור
    בבוסטון גם כן משתגעים על פופ…
    בראון וסמארט השתפכו על הזכות להיות מאומנים על ידיו.
    סטיבנס מאושר מזה שהם חווים אימון נוסח פופ. נראה שהוא בכלל לא דואג או מקנא:
    https://clutchpoints.com/celtics-news-brad-stevens-says-its-great-for-kemba-walker-jayson-tatum-jaylen-brown-marcus-smart-to-get-coached-by-gregg-popovich/?fbclid=IwAR2ZftE1IbqW131S6w3DqdgClFon3u6_fbFzli4ccc44KTkkT-uD__A1aaQ

  4. מנחם ניסיון יפה להוריד עשר שנים מהגיל של כולנו. כמעט האמנתי לך. עברו כבר 35 שנה מאז קרל הגדול. 1984. איזה אתלט. ובקשר לג'ימי חתיכת טיפוס, אין ספק.

  5. ג'ימי באטלר הלך למיאמי כי הוא התלהב מהגישה של המועדון כלפי וויד (שכידוע שניהם חברים טובים). בנוסף, הוא מאוד מעריך את גישת העבודה הקשה של ספולסטרה וריילי.
    יש דיבורים שינסו להביא את ביל (באיזה טרייד משולש ששולח את דראגיץ' למאבריקס). למרות שאני לא רואה את ההיט עם מספיק נכסים עבור זה (מלבד העובדה שהם מקלים על בעלי הוויזארדס לאחר שנתקעו עם החזה של וול).

  6. דוק, לפי מה שאתה אומר באטלר צריך להגיע לניו יורק. הוא כל כך מזכיר את ג'יימס דולאן שזה מדהים.
    ואני לא מתכוון חיצונית…. שלא נתבלבל….
    🙂

  7. לפי כשרון נטו, גם פוקס וגם באגלי חייבים להיות חלק מה12,
    גם מהדיווחים שניהם מרשימים בצורה בלתי רגילה.
    פוקס כנראה יכנס בגלל הפציעות של לאורי וסמרט
    לגבי באגלי זה מאד תלוי באיזה סגנון רוצים לשחק אבל הוא מאד יחודי מבחינת מה שהוא מביא כגבוהה, אין עוד שחקן גבוהה בסגנון שלו בסגל
    והוא לדעתי טוב משחקנים מפורסמים ממנו.(מפלמלי ובראון בכושר הנוכחי בטוח ואולי גם מלופז)

  8. תודה רבה מנחם. איך העיניים?
    בעיני ג'ימי באטלר הלך אחרי הלב שלו והסגנון משחק המתאים לו, הקשיחות ומשחק חזק. לשמעון וברוך שתוקפים אותו ואומרים שהוא הלך לבחורות ולכסף, ג'ימי ויתר על 32 מיליון בעונה החמישית שלו בפילי. במקום 190 הוא הלך על 158. בשיקגו היה לו מאמן שניסה ללכת איתו ועם וויד ראש בראש ואפילו ספסל אותם אחרי שהם יצאו נגד הצעירים שמקבלים הפסדים בכיף ולא מבכים על הפסד. במיניסוטה גם לא הסתדר עם הרכות של קא"ט את וויגנס שהוכיחו (לפחות השני) שהם לא העתיד של הליגה ושהם חלשים בהגנה.
    ג'ימי היה כבר בשנתו השנייה משנה משחק, הוא נועל שחקנים בהגנה ובצד השני קולע נקודות קשות וקלות כאחד. השיפור בצד ההתקפתי היה מטאורי, לא סתם הוא נחשב לבחירת הדראפט הכי טובה ב20 שנים האחרונות (לפי מאמר שהיה פה באתר)
    עונה קודמת מי שהחזיק את פילי בעניינים בפליאוף זה ג'ימי, ניתן היה לראות את ההפרש במשחק שבו הורחק אחרי מריבה עם דאדלי בין לפני ההרחקה לאחרי ההרחקה, ההגנה שהייתה חסרה והחוסר בקליעה בהתקפה. נגד טורונטו הוא פשוט שחט את לאורי בהגנה, ובמשחק 7 הוא חטף כדור ורץ מצד לצד כדי להשוות בלייאפ 4 שניות לסיום (וזה אחרי שהוא סובב את הקרסול).
    עצם זה שג'ימי הגיע למיאמי וישר הם נכנסים לפלייאוף זה כבר אומר כמה הוא משפיע. אחד השחקנים היחידים שהולך לפי הלב ולא מחפש את הנוחות.

    1. בוסטון עם הצעירים שטרי רוזייר רכז פותח אצלה הגיע לגמר המזרח, להגיע לפלייאוף במזפח זה בדיחה לא אומר כלום, למען השם קבוצות זבל כמו דטרויט מגיעים לשם.
      .
      בשיקגו הוא היה הבוס, לא הסתדר עם מאמי מחליפים מאמן בליגה של היום, הוא דרש טרייד, הגיע לקבוצה צעירה כמו מינסוטה של יכל להרוויח את הכסף הגדול (סופר מקס) ושם היה הכוכב הראשי בהצגה והחליט לעזוב לאחר ששם גם שרף את הקבוצה מבפנים. הגיעה לקבוצה תחרותית כמו פילי וגם שם בחר לא להישאר למרות שהסיכויים לטבעת הרבה יותר גבוהים (הוא לא יעיל התקפית קשה לפרוח לידו, הוא בסוף שחקן ISO שלא מנהל משחק שצריך את הכדור ביד ולא קולע יציב מ3, תנחש כמה משחקי בק2בק היו לו עם 30 נקודות בפלייאוף?)
      .
      אם הסיבה היא לא תחרותית? בגלל שבפילי הסיכוי לטבעת יותר גדול.
      .
      לא כספית כיוון שבמיניסוטה פילי ובשיקגו היה עושה יותר כסף.
      .
      לא אישית מכיוון שיכל להוביל קבוצה גם בשיקגו ו מינסוטה , מה הסיבה לצעיר מולטי מיליונר לעבור לקבוצה לא תחרותית כמו מיאמי? ערב אחד במועדון כמו הבבאלוי במלון הONE ובחוף הים וכולם יבינו למה

      1. חאלס, החלטת כי זה מה שאתה מרגיש.
        אין לך שום ביסוס לזה. ואתה סתם מתעקש שזאת הסיבה.
        תמצא חיים, יש אנשים שמה שחשוב להם זה לא בחורות ומסיבות.
        גם אני הייתי שוקל לשחק אצל ריילי וספלוטרה שמאמינים באותם עקרונות, שיש להם ניסיון והם מועדון יציב,
        ראית מה היה במינסוטה – הם מחתימים על מקס את ויגינס שלא משחק הגנה ולא משתפר, ואת KAT שאמור "לשלוט" בליגה, אבל שכח שיש צד נוסף שבו שומרים. לא היית מתבאס לשחק עם שניים כאלה ?
        אתה בעצמך טוען שפילדלפיה עם סימונס לא יגיעו לכלום, אז למה שישאר שם ?

      2. ומה הסיבה ללכת לברוקלין, שבקושי זחלה לפלייאוף ב"מזפח"? או לקליפרס, הקבוצה המקוללת והשניה של LA, שבחיים לא הגיעה אפילו לגמר הליגה, ומתחבקת על עצם הפלייאוף אחרי הדחה "מכובדת" בסיבוב 1? ואפילו ללייקרס, הקבוצה מס' 21 בליגה, ולהגיד שהיא ישר ב"ווין-נאו מוד"?
        פשוט – יש שחקני-על שחושבים שהם יעשו את זה עם הקבוצה כמספרי 1. מעטים יצליחו, אבל זה הראש. באטלר לגמרי שם. בחורות ופינוקים, זה יש למי שירצה בכל מקום, עם גזיליון דולר בבנק, ולוק של רוקסטאר.

        1. למה ללכת לברוקלין לוLA ענית בעצמך,זה ערים שהם מוקדי משיכה (אפשר לגור במנהטן רבע שעה מאולם במטרו), לחשוב שמעיר מיליונר בחורות ומסיבות לא מעניין זה אשלייה, איפה הייתה מעדיף לגור בחור בצפון או בתל אביב, מזג אוויר חם או קר…

  9. אחלה מעורב, תודה רבה
    קשה לי להאמין ששחקני כדורסל בשיא הקריירה שלהם בוחרים את היעד הבא על פי איכות מסיבות החוף בעיר. הבחור הזה הצליח להתעלות מעל כל כך הרבה רעשי רקע בחיים שלו, והעובדה שאמא שלו זרקה אותו היא רק השיא של זה, נראה למישהו שמה שמכוון אותו בחיים אלו מסיבות חוף או אחוזי הסיליקון בקרב הציבור הנשי?!? קצת קרדיט לילד, בבקשה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט