סיום העונה הסדירה בגולף – המדריך שלכם לפלייאוף Fedex Cup ופריוויו לתחרות הפלייאוף הראשונה: THE NORTHERN TRUST/ יוני יצחק

שלב ה – money time של עונת הגולף בסבב ה- pga הגיע בשעה טובה ופרסים כספיים בשווי כולל של 70 מיליון דולר !!! מחכים לשחקני הגולף הטובים בעולם.

במשך שלושת סופי השבוע הקרובים (שבין 8-25 אוגוסט), ייערכו שלוש התחרויות האחרונות של הסבב בעונת 2019 ואשר בסופן יוכתר אלוף גביע הפדקס אשר יזכה בפרס כספי מפנק של 15,000,000$ !!!

אתם קולטים? חמש עשרה מיליון דולר לזוכה ועוד עשרות מיליוני דולרים פרסי משנה לשחקנים הנוספים שיסיימו בצמרת הדירוג. מדובר בפרסים כספיים חסרי תקדים, שמהם ייהנו השחקנים שיצליחו לסיים בצורה החזקה ביותר את העונה בחום הלוהט של חודש אוגוסט. אנחנו, כמובן, נעקוב מקרוב אחר הביצועים של השחקנים בשבועות הקרובים עד להכתרת אלוף הפדקס.

אך בטרם נקדים את המאוחר, אתחיל עם מעט הסברים על השיטה ואיך בעצם זה הולך לעבוד, במיוחד לאור העובדה שחלו השנה מספר שינויים בשיטת הפלייאוף, בהשוואה לשנים הקודמות (למשל, הפלייאוף השנה מורכב משלושה טורנירים בלבד לעומת ארבעה בשנים קודמות). 

שיטת גביע ופלייאוף הפדקס החלה לראשונה בסבב בשנת 2007.

בבסיסו הרעיון פשוט: במהלך העונה הסדירה של הסבב, צוברים השחקנים נקודות פדקס על פי הישגיהם בטורנירים (סה"כ 43 טורנירים על פני 38 שבועות). לשלב הפלייאוף, המורכב משלושת התחרויות האחרונות של העונה, מעפילים 125 שחקנים עם מספר הנקודות הגבוה ביותר. שלושת התחרויות בפלייאוף לפי הסדר הן:

1. The Northern Trust   – במגרש ליברטי נשיונל שבניו ג'רזי, אליו העפילו 125 שחקנים עם הניקוד הטוב ביותר במהלך העונה הסדירה.

2.  BMV Championship – התחרות במגרש מדינה שבאילינוי, אליה יעפילו 70 השחקנים עם הניקוד הטוב ביותר בתום התחרות הראשונה,The Northern Trust  .

3. TOUR Championship – במגרש באיסט לייק, אטלנטה, טורניר הגמר אליו יעפילו 30 המדורגים הראשונים בסיום התחרות השנייה, BMV Championship.    

במהלך העונה הרגילה, ניצחון בטורניר בסבב מזכה את המנצח ב – 500 נקודות ואת הבאים אחריו בניקוד מופחת, על פי מיקומם באותה תחרות.

ארבעת תחרויות המייג'ורס ותחרות ה – Players מזכות ב – 600 נקודות למנצח וכן ניקוד מתאים לבאים אחריו.

מספר תחרויות יוקרתיות במהלך העונה של אליפויות העולם (WGC) מזכות את המנצחים ב – 550 נקודות…

תחרויות רגילות הנערכות במקביל לתחרויות מייג'ורס מזכות את המנצח ב – 300 נקודות בלבד…

מה עם השחקנים שעבדו קשה כל השנה עד הפלייאוף וסיימו במקומות הראשונים? הם לא זכאים תגמול עבור מאמציהם כל העונה? אפשר להירגע. לא רק שהם לא מקופחים, הם מקבלים גמול פנטסטי עוד לפני פתיחת הפלייאוף. המדורג ראשון בעונה הרגילה זוכה בפרס של שני מיליון דולר (!), סגנו מקבל מיליון וחצי דולר, המדורג שלישי יזכה לבונוס נאה של מיליון דולר וכך הלאה עד המדורג עשירי שזוכה בחצי מיליון דולר…. סה"כ מחולקים בשלב הזה פרסים בשווי עשרה מיליון דולר (מתוך 70 מיליון הנ"ל). אגב, הבונוסים הללו ויתר הבונוסים הסופיים של גביע הפדקס לא כוללים את הרווחים של השחקנים מכל תחרות ספציפית בנפרד על פי מיקומם בתחרות…. עכשיו אתם מתחילים להבין כמה משתלם להיות שחקן בסבב pga ומדוע משקיעים זמן והון עתק בכישרונות צעירים.

אז מיהם אותם שחקנים המדורגים בצמרת העונה הרגילה של נקודות הפדקס לפני תחילת הפלייאוף?

1. ברוקס קפקה (המדורג ראשון בעולם ומלך הישגי המייג'ורס בשנתיים האחרונות) – 2,887 נקודות.

2. רורי מקילרוי (אלוף ה – players ואליפות קנדה הפתוחה) – 2,315 נקודות.

3. מאט קוצ'ר – 2,313 נקודות.

4. קסנדר שאופלי – 1,858 נקודות.

5. גארי וודלנד (אלוף ארה"ב) – 1,795 נקודות.

6. פטריק קנטליי –  1,730 נקודות.

7. דסטין ג'ונסון – 1,686 נקודות.

8. פול קייסי – 1,629 נקודות.

9. ווב סימפסון  (שסיים שבועיים רצוף במקום שני וזינק במעלה הדירוג) – 1,619 נקודות.

10. ג'ון ראהם – 1,447 נקודות.

11. ג'סטין רוז (אלוף הפדקס היוצא שפספס את העשירייה הפותחת בגלל היכולת הנהדרת של ווב סימפסון) – 1,423 נקודות.

12. מארק לישמן – 1,415 נקודות.

13. ריקי פאולר – 1,391 נקודות.

28. טייגר וודס – 1,003 נקודות (רובן מזכייתו בטורניר המאסטרס בחודש אפריל).

34. פיל מיקלסון – 903 נקודות.

125. פאט פרז – 376 נקודות

מהלך הפלייאוף –

125 השחקנים שסיימו בראש הדירוג בעונה הרגילה נושאים עמם את הניקוד המצטבר לשתי תחרויות הפלייאוף הראשונות.

בשתי התחרויות הללו, הניקוד מוכפל פי ארבע, כך שהזוכה בתחרות מקבל 2,000 נקודות דירוג, סגנו יקבל 1,200 נקודות וכך הלאה יחולקו נקודות דירוג מוגדלות למסיימים אחריהם. כפי שאתם יכולים לראות, בשיטה הזו, גם שחקנים המדורגים נמוך ביותר ברשימה יכולים לטפס במעלה הצמרת, אם יצליחו לזכות במקומות הראשונים ובניקוד גבוה ומאידך, שחקנים המדורגים גבוה בתחילת הפלייאוף יכולים להידרדר משמעותית בדירוג אם ביצועיהם לא יהיו מספקים ב – money time. בתום התחרות הראשונה בפלייאוף, יעפילו 70 השחקנים הטובים ביותר לתחרות הפלייאוף השנייה, שלאחריה יעפילו 30 השחקנים הראשונים לטורניר הגמר – Tour Championship. השחקנים המנופים משתי התחרויות הראשונות מסיימים את העונה.

טורניר גמר הפלייאוף –

בתחרות הגמר (Tour Championship) העסק הולך ונהיה מעניין ומסקרן עוד יותר.

המדורג ראשון, עד לאותו שלב, יתחיל את התחרות כשהוא מוביל בתוצאה 10-, המדורג שני יוצב אחריו בתוצאה של 8-, השלישי יחל בתוצאה של 7-, הרביעי בתוצאה של 6- והמדורג חמישי בתוצאה 5-. לאחר מכן, שחקנים מדורגים 6-10 יחלו בתוצאה של 4-,  המדורגים 11-15 יחלו בתוצאה 3-, המדורגים 16-20 בתוצאה 2-, המדורגים 21-25 יחלו בתוצאה של 1- וחמשת השחקנים האחרונים שידורגו במקומות 26-30 יחלו בתוצאה של even par.

לאחר ארבעה ימי תחרות, השחקן שיזכה בגביע הפדקס יהיה השחקן עם התוצאה המצטברת הטובה ביותר לאחר 72 גומות (כרגיל בשיטת ה – stroke play).

מאחר וזו הפעם הראשונה שגמר גביע פדקס משוחק בשיטה הזו, אין לי עדיין תובנות מובהקות בנושא אבל דבר אחד כבר ברור – למרות שהשחקנים לא מתחילים באותה התוצאה, בתחרות אחת נתונה של ארבעה ימים יכולים לזכות גם שחקנים שנמצאים בעומק הדירוג. אבל יותר נכון יהיה לומר שלאו דווקא המדורגים בחמשת המקומות הראשונים יזכו בגביע הפדקס – מאחר וגם הם יצטרכו לעבוד מאוד קשה בטורניר הגמר ולנפק תצוגת משחק מעולה נגד השחקנים החמים ביותר בשלב זה של העונה, וזה דבר שלא קרה באופן מובהק בכל הגמרים הקודמים.

אז מה היה לנו בסבב בשבועיים האחרונים של העונה הרגילה?

לפני שלושה שבועות, כזכור, חגג שיין לאורי האירי ניצחון פנטסטי במייג'ור האחרון של העונה, THE OPEN, במגרש הלינקס ב – Portrush שבצפון אירלנד. מי שלא התעדכן מוזמן להיכנס לכתבה הקודמת שלי…

גם בתחרות זו, בדומה לכל המייג'ורים האחרונים, סיפק ברוקס קפקה (המדורג גם במקום הראשון בעולם) הופעה חזקה מאוד וסיים במקום הרביעי הכללי.

לשחקנים לא היו יותר מדי ימים להתאושש מתחרות המייג'ור, שמעבר לאוקיינוס, ונאלצו למצוא עצמם תוך מספר ימים בממפיס לתחרות היוקרתית מסבב World Golf Championship) WGC). ארבעים וחמישה השחקנים מתוך חמישים המדורגים בצמרת הדירוג העולמי לקחו חלק בתחרות זו מאחר וסך הפרסים המחולקים בה גבוה יחסית וכך גם נקודות דירוג פדקס לקראת תום העונה הרגילה. בלטו בהיעדרותם: טייגר וודס ופיל מיקלסון, שהיו צריכים הרבה אוויר לפני תחילת פלייאוף הפדקס אליו כבר העפילו ממילא.

ביום האחרון של התחרות זכו חובבי הגולף לתמורה נאה: שני מובילי התחרות, רורי מקילורי וברוקס קפקה, צוותו יחדיו לראשונה בהיסטוריה ביום אחרון של התחרות כמובילים (כזוג האחרון שיוצא להתחרות במגרש). לאחר שמיקלרוי לא עבר את ה – cut  שבוע קודם בבריטיש אופן, הוא שב להציג יכולת מצוינת (במיוחד ביום התחרות השלישי). קפקה הראה שיותר נוח לו לעשות putting על הגרינים בארה"ב. מכל מקום, אנחנו זכינו לקרב מעין "ראש בראש" בין שני השחקנים, שנחשבים כיום לטובים ביותר בעולם. אבל הפעם הקרב הזה היה חד צדדי יותר משציפינו. קפקה המשיך "לחרוך" את המגרש גם ביום האחרון בעוד שמקילרוי לא מצליח לעשות בירדי דווקא ביום שהיה צריך להגיע עם פאטר לוהט (כמו ביום שלפניו). בסופו של דבר, קפקה זוכה בתחרות שניה (ויוקרתית) העונה בעליונות ברורה מול המדורגים הבכירים בעולם ונותן הצהרת כוונות מי הולך כנראה לזכות בשחקן השנה בסבב. שוב קפקה הוכיח שהוא טורח להופיע דווקא בתחרויות "הגדולות", וזאת בהמשך למעין התרברבות שלו שהוא לא מתאמן לקראת תחרויות רגילות… אגב, גם ביום תחרות האחרון של התחרות ציינו שהחימום של קפקה לפני המשחק היה סמלי וקצר למדי… אבל עם הצלחות קשה להתווכח.

אה כן – כמעט שכחתי. הניצחון הזה גם הקנה לקפקה את המקום הראשון בדירוג פדקס בתום העונה הרגילה ובונוס כספי שמנמן. בכתבת תחילת העונה ציינתי שאחת המטרות של קפקה היא זכייה בגביע הפדקס בעיקר בגלל הכושר המצוין שהוא מפגין בשנתיים האחרונות. לדעתי קיימת סיבה נוספת מלבד התמריץ הכלכלי הברור. זכייה של קפקה תאפשר לו "להניח מאחוריו" את התואר הזה ותאפשר לו להמשיך ולהתרכז בתחרויות המייג'ורס, כפי שבוודאי היה רוצה. בשלב הזה של הקריירה, ההישגים הכספיים הם נחמדים אבל לא ישנו את העובדה שקפקה מולטי מיליונר לכל ימי חייו ועתידו בסבב ממילא מובטח בשנים הקרובות. ההתמקדות שלו, ושל שחקנים אחרים, בזכייה בטורנירים החשובים ביותר. ידוע שקריירת גולף, כמו בענפי ספורט אחרים, יכולה להיות בוגדנית והפכפכה בגלל פציעות (תשאלו למשל את טרבור אימלמן, זוכה בתחרות המאסטרס, אנטוני קים, טייגר וודס… ועוד רבים אחרים), בגלל ירידה בלתי מוסברת ביכולת (דיויד דובאל, מדורג בעבר במקום ראשון בעולם שהתנדף ברוח, מישהו אמר ג'ורדן ספית'?), בגלל עייפות החומר וכו'.

בשבוע שלאחר מכן (כלומר בסופ"ש האחרון), התקיימה התחרות האחרונה העונה לפני הפלייאוף, Wyndham Championship. לתחרות זו לא הופיעו מרבית השחקנים הבכירים, שהעדיפו, בצדק רב מבחינתם, לקחת הפסקת מנוחה לקראת האינטנסיביות של משחקי הפלייאוף בהמשך החודש.

מנצח התחרות, שחקן אלמוני יחסית בשם J.T. Poston, ניפק רקורד ראוי לציון: הוא השחקן הראשון בסבב מזה 45 שנים שזוכה לאחר ארבעה ימי תחרות ללא אף תוצאת בוגי, כלומר Bogey Free במשך 72 גומות!!! השחקן האחרון שזכה בכבוד היה לי טרווינו בשנת 1974…  הישג כזה בקרב שחקני גולף הוא מדהים – כמעט בלתי נתפס. מלבד הפרס הכספי למקום הראשון, הזכייה הזו הקפיצה את פוסטון למקום ה – 27 בדרוג הפדקס, הבטיחה לו השתתפות בתחרות המאסטרס בשנה הבאה ולפחות שנתיים חסינות בסבב. לקינוח, יזכה פוסטון לשחק עם טייגר וודס ביומיים הראשונים של תחרות הפלייאוף הראשונה.

ולסיום העונה הסדירה נציין מספר שחקנים בולטים ש"איבדו" את סטטוס ההשתתפות המלא שלהם בסבב בשל העובדה שלא סיימו בין 150 השחקנים הראשונים בדירוג העונתי:

1. מרטין קיימר –  המדורג מס' 1 בעולם לשעבר ובעל רקורד של שתי זכיות בתחרויות מייג'ור בעבר. האחרונה בשנת 2014 ומאז – כלום ושום דבר.  קיימר הגרמני נטל חלק ב – 14 תחרויות העונה בסבב ללא הצלחות מיוחדות. כזוכה בתחרויות עבר ועם זימון מספונסרים יוכל קיימר לשחק במספר תחרויות בסבב שנה הבאה, אך לא באופן מלא ולא יותר מ – 12 הופעות.

2. האנטר מאהאן – במשך שנים היה האמריקאי מדורג בצמרת העולמית אך בשנים האחרונות חלה נסיגה חדה ביכולתו ולא הגיע להישגים בסבב. יצטרך להסתפק בהשתתפות בסבב המשנה.

3. לוק דונאלנד – האנגלי שדורג גם הוא במקום הראשון בעולם הדרדר למקום  – 191 בדרוג הפדקס אבל במקרה שלו הוא זכאי לפחות ל – medical extension, כך שיוכל ליטול חלק לפחות במספר תחרויות לתוך השנה הבאה בניסיון לשוב לצמרת.

4. ביל האאס – זוכה גביע הפדקס בשנת 2011 לא זכה באף תחרות בסבב מינואר 2015 וסיים רק פעמיים בעשירייה הראשונה השנה. הדרדר למקום 140 בדרוג הכללי בפדקס ולכן יחפש לשפר את מצבו באמצעות השתתפות בסבב המשנה.

תחרות הפלייאוף הראשונה – THE NORTHERN TRUST

מתי: 8-11 באוגוסט (חמישי-ראשון)

איפה: Liberty National GC, Jersey City, NJ  

אורך המסלול : 7,387 יארד (כ- 6,650 מטר)

Par: 72 חבטות

מספר שחקנים בטורניר : 125 (70 הראשונים בתום התחרות מעפילים לתחרות הפלייאוף הבאה)

אלוף התחרות היוצא: ברייסון דשמבו

היכן צופים: Golf TV, The Golf Channel, CBS

מסלול הגולף נשיונל ליברטי במבט אל מנהטן

הנוף הנשקף מהמסלול בליברטי נשיונל הוא אחד הנופים האהובים בעולם ובמיוחד עלינו, הישראלים. כאשר הנוף הנשקף שלLower Manhattan  ניצב ברקע ודמותה של פסל החירות משקיף ממרחק בטוח, תהיו בטוחים שמדובר באחד ממסלולי האטרקטיביים ביותר באזור ניו יורק (למרות שממוקם מעבר לנהר בניו ג'רזי) ובכלל בחוף המזרחי.

גם פסל החרות אוהבת תחרויות גולף

המבחן האמיתי של 125 שחקנים מתחיל – המשחק הוא על הכסף הגדול באמת. אני חושב, שבסופו של דבר, לרב השחקנים ב"שדה", הכסף עדיין משחק תפקיד מרכזי ביותר בקריירה, בוודאי כאשר פרס של אחד המקומות ראשונים יכול להוות כשלעצמו רווח של מספר שנים בסבב, לחלק מהשחקנים אולי אפילו רווח של קריירה שלמה.

השחקנים הגדולים, המבוססים "והמרופדים" ירצו כמובן להוסיף תואר נוסף לחגורה וגם תמיד ימצאו מה לעשות עם סכומים גדולים נוספים שייפלו בחיקם (השקעות, קרנות, צדקות וכיו"ב). מכל מקום, התחרותיות כבר תעשה את שלה וכל השחקנים ייתנו את המקסימום להטביע חותמם בפלייאוף.

טייגר וודס הוא השחקן היחידי בתולדות גביע הפדקס שזכה פעמיים אבל זה קרה מזמן (בשנים 2007 ו – 2009). וודס הוא גם מחזיק בשיא הזכיות בתחרויות הפלייאוף – ארבע סה"כ, והוא חולק תואר זה עם רורי מקילרוי, אלוף הפדקס בשנת 2016, ועם דסטין ג'ונסון (שהפסיד באכזריות את התואר למקילרוי באותה שנה).  אגב, הניצחון האחרון של טייגר בתחרות פלייאוף היה לפני שנה ב – Tour Championship מה שהקנה לו גם את הסגנות לאלוף פדקס היוצא, ג'סטין רוז.

ג'סטין רוז אלוף הפדקס קאפ 2018 עם סגנו טייגר וודס

עתה מגיע טייגר לפלייאוף שהוא חבוט ומרוט לאחר סדרה של כישלונות, דווקא לאחר זכייתו המופלאה בתחרות המאסטרס בחודש אפריל. בתחרות האחרונה שלו בבריטיש אופן, ראינו טייגר כבוי, עייף וכואב. האם מנוחה של שלושה שבועות יכולה לשנות את המומנטום לטובתו בשלב הפלייאוף? אולי אבל קשה לי להאמין. על פי סדר העדיפויות של טייגר, בשלב זה של הקריירה, לא נראה כי זכייה בגביע פדקס היא משאת נפשו העיקרית. קודם כל, הוא כבר זכה בתואר הזה, פעמיים. שנית, לא בטוח שבכושרו הנוכחי יהיה זה נכון להשקיע מאמצים רבים במשך שלושה שבועות רצופים כאשר ישנם שחקנים רבים בכושר הרבה יותר טוב ממנו.  נכון, אמנם טייגר וודס הוא השחקן התחרותי ביותר שראינו בעולם הגולף אבל דווקא מתוך המודעות העצמית למצבו, הוא לא יעשה דבר שיסכן את המשך הקריירה שלו, אם זו לא תחרות מייג'ור. יש לי הרגשה שאם טייגר היה יכול לוותר על הפלייאוף הוא בהחלט היה עושה זאת אבל קצת קשה להתחמק מהשתתפות בתחרויות הפלייאוף האחרונות של העונה עם הספונסרים הכבדים, שמצפים לראות כל שחקן נותן את נשמתו. לזכותו של טייגר אציין כי בשתי תחרויות קודמות בהן השתתף במסלול הזה, ב – 2009 ו ב- 2013, הצליח לסיים פעמיים במקום השני אז אולי יש שביב של תקווה לאוהדי הטייגר.

אני אוהב את החלטת המארגנים לצוות את השחקנים, החל מיום התחרות הראשון, בקבוצות של שלושה שחקנים, על פי סדר הדרוג הנוכחי שלהם גביע הפדקס.

משמע, שכבר מהרגע הראשון של הפלייאוף "זורקים" למגרש את השחקנים ב"משקל כבד" יחדיו ומעמיסים עליהם משקל מנטלי רציני. זה כיף, זה טוב לרייטינג וזה יביא לתחרותיות שיא מהשנייה הראשונה.

ברוקס קפקה, רורי מקילרוי ומאט קוצ'ר, המובילים את הדירוג ישחקו ביומיים הראשונים באותה קבוצה. מקילרוי ירצה בוודאי להראות שהנוכחות של קפקה לא משפיעה עליו. לקפקה יש את כל הסיבות שבעולם לקחת ברצינות את התחרות מהרגע הראשון ולא להפגין שמץ של זלזול בוודאי אם מעוניין לעשות את המצופה ממנו ולזכות בגביע הפדקס. האם מאט קוצ'ר הוותיק מביניהם מסוגל לעמוד בקצב שלהם? בוודאי שכן. קוצ'ר, שועל קרבות וותיק ומנוסה, לא אמור להתרגש בכלל מהמעמד וישחק בקצב ובסגנון שלו שבדרך כלל מביאים לדבוקה המובילה.

קסנדר שאופלי, גארי וודלנד ופטריק קנטליי – הדירוג שלהם בצמרת לא מקרי בכלל. שאופלי וקנטליי מראים כבר לאורך זמן יציבות גבוהה ומסיימים מרבית הפעמים ב- top 10 של התחרויות. שאופלי בהחלט מסומן אצלי להגיע גבוה מאוד בפלייאוף ויש לו רקורד של זכיה בתחרויות. וודלנד, אלוף תחרות ארה"ב הפתוחה, אמור סוף סוף לחזור לריכוז משחק גבוה, לאחר סיום פסטיבל חגיגות הזכייה שלו, אם הוא באמת רוצה לתת לעצמו צ'אנס לעונה מהסרטים.

דסטין ג'ונסון, ג'ון ראהם ו – ווב סימפסון – מה נגיד ומה נאמר? דסטין ג'ונסון הוא באמת שחקן אדיר ומעוטר אבל כמות הפלופים שלו יכולה גם למלא מחסן כדורים שלם… לאחר עונה יחסית מאכזבת מבחינתו (רק ניצחון אחד בטורניר ולא במייג'ורס) ולאחר שמעולם לא זכה בתואר הפדקס, אולי ימצא את הכוחות הנפשיים לסיים חזק את העונה. סימפסון מגיע לפלייאוף בכושר כל כך טוב (סיים שבועיים רצוף במקום השני בתחרויות) ובביטחון עצמי גבוה כך שזכייה שלו בתחרות בוודאי לא תפתיע. גם ג'ון ראהם מצוי בכושר טוב מאוד לאחר זכיה באליפות אירלנד הפתוחה לפני כחודש ותצוגה מצויינת ב – WGC.

עוד ציוות מסקרן יפגיש את ג'סטין תומאס (אלוף פדקס 2017), טומי פליטווד וברייסון דשמבו. ג'סטין תומאס הוא שחקן כל כך מחונן שזו רק שאלה של זמן מתי יחזור לעצמו. פליטווד אחד השחקנים הטובים ביותר השנה בסבב אך מתקשה לסיים תחרויות כמספר אחד. דשמבו הראה שנה שעברה בתחילת הפלייאוף שיש לו את זה עם שתי זכיות רצופות וכבר זכה העונה בתחרות אחת.

אז זהו – עכשיו שכולם סגורים על הפלייאוף במתכונת החדשה אפשר לצאת לדרך. אני מאמין שצופי הגולף הולכים לקבל את הסחורה ביג טיים בשלושת השבועות הקרובים. כמובן שאשמח גם להפתעות מצד מתמודדים לא צפויים, שייתנו פייט לפייבוריטים. אחרי הכול, רב השחקנים בסבב, במיוחד אלו שהגיעו לשלב הזה של העונה, הם שחקנים מחוננים שמסוגלים לנצח בכל תחרות נתונה.

אתם מוזמנים להגיב ולרשום מי לדעתכם הולך לקחת את כל הקופה.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. שמע יוני, זאת הפעם הראשונה שכל הבלבול קצת מתיישר בראשי. אף פעם לא קראתי מאמר באנגלית המסביר את כל ה-INS ןה-OUTS של הפדאקס וכל התחרויות שלפניו. פשוט קבלתי את הפרסים הכספיים מבלי להבין את מקורם. אני הדפסתי את מאמרך כך שיהיה לי רפרנס לעתיד. ללא המאמר שלך אדם צריך רואה חשבון שיסביר לו את כל עניין הפרסים הכספיים. אני לא טוען שהכל ברור לי בהחלט עתה, אבל ברור לי ה-ר-ב-ה יותר מאשר היה ברור לי מקודם.

    ממני יש לך תודה גדולה!

  2. אני עד לא יודע איך לאכול את השינוי. מצד אחד זה נראה מוזר באמת שהזוכה בפלייאוף לא היה חייב לזכות בטורניר אבל זה עדיין מרגיש קצת מלאכותי.
    בכל מקרה כל שאני חושב על זה יותר אני מתחיל לאהוב את זה יותר. רק שלא נגיע ליום האחרון של הטור צ'מפיונישיפ כשקאפקה מוביל ב-10 חבטות… זה יהרוג את הרעיון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט