מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1. ג'ייסון טאטום "לא יכול לחכות" לשחק עם קמבה ווקר

היש מצב שכל העסק עם קמבה ווקר והסלטיקס התחיל בסוף יוני כשאנשי הברנד של ג'ורדן קפצו לפאריז לרחרח פה ושם ולחתום כמה חוזים?

שניים מהם היו ג'ייסון טאטום וקמבה ווקר.

אנחנו רגילים לחשוב על ווקר כצעיר שהוביל את יוקון לאליפות המכללות, אבל האמת היא שהיום הוא גבר בעמיו – כמו שאומרים החברים שלי מהדר הכרמל – המהלך כאציל בין שחקני הליגה הצעירים.

היום גם ווקר וגם טאטום משדרים שהשיחות ביניהם היו החימום וריכוך הדרושים לחתימת הדיל. במיוחד טאטום, שבשעה שהוא מדבר הוא מראה בגאווה את הקולון החדש על שמו.

"לא בקשתי ממנו לבוא לסלטיקס אבל אמרתי לו איזה כיף זה יהיה לשחק יחד, והוא הסכים איתי. כמובן שאמרתי לו שאבין אם יחליט אחרת כי כל אחד חייב לעשות t, מה שטוב ביותר בשבילו".

ווקר, כמובן, היה יכול לחתום רק אחרי שקיירי אירוינג החליט לעזוב את הסלטיקס עבור הנטס, אחד הצעדים המפתיעים ביותר של עונת טריידים זאת.

זה לא אומר שטאטום רצה – או דחף – לעזיבת אירוינג. השניים חברים טובים עם הקשר לדוק ואפילו יצאו לחופשות יחד.

"אתם שואלים אותי אם רציתי שקיירי יעזוב?" שואל טאטום. "לא. לא רציתי שהוא יעזוב. רציתי שהוא יישאר וקמבה ווקר יצטרף. אתם יכולים לתאר לעצמכם את קיירי, קמבה, ואותי משחקים יחד?"

עזיבתם של שחקנים כאל הורפורד וקיירי אירוינג נתנו את המפתחות לטאטום שעתה – ALMOST BE DEFAULT – הוא נעשה מנהיג הקבוצה והאיש מס' 1 שלה. זוהי ההזדמנות שלו להפוך לסופר כוכב.

2. האם זוהי השנה בה הקינגס תעשה זאת סוף-סוף?

ג'רד דובין שואל אתמול בטוויטר שלו (https://twitter.com/JADubin5) אם הקינגס עשו מספיק בעונה שעברה והקיץ כדי סוף סוף 'לעשות את זה'.

כמובן של'לעשות את זה'ישנם מובנים שונים העונה את אתה הקליפרס או הקינגס. הקינגס לא היו בפלייאוף מאז 2006 וייתכן שעצם הגעה לפלייאוף יהיה הישג, אבל הם רוצים יותר. 13 שנות הבצורת שלהם היו הארוכות ביותר שלהם ב-4 שנים, וזו הבצורת השנייה באורכה בתולדות הליגה.

בעונה שעברה הם היו 'כמעט בפלייאוף' משך 56 משחקים, הווה אומר שיותר מחצי עונה הם לחמו במין תלבושת של פלייאוף מוכנה על המדף, ועכשיו האתגר הוא לבנות על ההצלחה החלקית שהיתה ולהפוך אותה לכניסה גאה לפלייאוף, וישנן סיבות להאמין שהם חמושים טווב יותר משהיו אי-פעם ב-13 השנים האחרונות לעשות זאת אבל כפי שתראו להלן, ואת זה כותב דוק לס כי הוא מוכן לשים את בגדיו ונעליו על כך, הדבר תלוי. ובמה הוא תלוי?

קצת סבלנות.

בעונה שעברה הקינגס היו הקבוצה הרביעית בצעירותה בליגה, אבל היא שיחקה עם צעיריה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה (MINUTE-WEIGHTED AGE). ישנו מדד הנקרא Wins Above Age-Derived Expectation (WAADE) metric, ולפיו הקינגס היו אמורים לנצח רק 31 משחקים בהתבסס על גילם. הם ניצחו 39.!!!

הנה:

היתה זו הפעם הראשונה ב-13 שנה שמדד ה-WAADE היה חיובי, וזה סימן מעודד ביותר.

הקינגס משחקת באזור המערבי הקשה, והעונה הם ישחקו בדיביזיה הפסיפית שם ישחקו לברון ואנטוני דייויס, קוואי לינארד ופול ג'ורג', הווריורס עם סטפן קרי ודריימונד קינג (וכמובן תומפסון כשיחזור), אבל הקינגס עדיין מתכננת (ומקווה כמובן) להמשיך בעלייתה בקו ישר בשנתיים האחרונות. היא, הקינגס, מקווה שהצעירים שהיא כה בנתה עליהם, יהפכו לשחקני כדורסל טובים מאד, כפי שבנו עליהם.

את השיפור המשמעותי ביותר עשה, לדעתי, ד'ארון פוקס כשהפך למחלק כדורים טוב ויעיל, והפך את זריקתו הלא-יעילה שהיתה "LONG 2" לשלשה, או לכניסה עם הפלוטר המצויין שפיתח. הוא שיפר את הסיום בטבעת, וקצב זריקות הפאולים שלו הוכפל.

השיפור במשחקו שינה את כל משחק הקינגס. כשהוא היה רוקי, הקינגס היו גרועים יותר איתו על הפרקט מאשר בלעדיו ב-5.8 נק' ב-100 פוזשיונס. בשנה השנייה שלו, הקינגס היו טובים יותר איתו על הפרקט ב-5.3 נק' פר 100 פוזשיונס מאשר בלעדיו. זוהי קפיצה מסיבית בשנה אחת!

בואדי היילד קבר 278 שלשות, יותר מכל שחקן ליגה אחר שלא עונה לשם סטפן קרי, ג'יימס הארדן, או פול ג'ורג'. והוא קבר אותן בדרכים שונות (https://fansided.com/2019/01/24/buddy-hield-elite-shooter-kings-playoffs/). הוא הפך לשחקן אקסטרה-דלישיוס של הקבוצה, וערכו הסגולי עלה בתמידות ובקביעות משך כל העונה כשהוא רוכש יותר ויותר את בטחון חבריו וכבודם אליו כמנהיג.

מרווין באגלי היה מצויין כרוקי כשהוא הופך בס"ה לרוקי ה-6 מאז שנת 2000 וה-26 ס"ה מבין כל הרוקים מאז ומעולם לקלוע 14.5 ולקטוף שבעה וחצי למשחק עם טרו שוטינג % של 55. הוא וג'ו אמביד הם היחידים מבין כל הרוקיס בהסטוריה לעשות זאת בפחות מ-30 דקות, ובאגלי שיחק פעמיים כפול המשחקים מאמביד.

.השלושה האלה לבדם דיים להוות את הבסיס הראוי של הקינגס ליצור קבוצה טובה ומסוכנת.

אבל הם לא לבדם. הוסיפו את הריסון בארנס, בוגדן בוגדנוביץ', ונמניה ג'לינקה המרחיבים את הפארקט, את הארי גיילס עושה מה שהארי גיילס יודע, וספסל משופר עם טרבור אריזה, רישון הולמס, דוויין דמון, וקורי ג'וזף, ומיד קופצת בראשך המחשבה שישנה כאן קבוצה עם פוטנציאל לא סתם 'טוב', אלא רציני.

דעתי? אם אתם רוצים לשמוע את דעתי, אז הנה היא באותיות מודגשות. זה 'האבל' הגדול שלי ממקודם:

הקבוצה הצעירה הזאת תוכל לעשות זאת רק אם היא תשחק הגנה טובה. היא לא חייבת להיות מצויינת או יוצאת מין הכלל בשלב זה, אבל היא חייבת להיות להיות הגנה טובה של קבוצת כדורסל, ולא "הגנה שהיא טובה ועוברת לקבוצה צעירה כזאת". אין כאן הנחות ואיש לא מסתכל בתעודות הלידה של השחקנים. הסיפור פשוט: אתה גבר מספיק חזק ועם אשכים מספיק גדולים לשחק הגנה טובה ב- NBA או לא?

אם הקינגס רוצה להיות קבוצת כדורסל שנסתכל עליה ברצינות היא חייבת לעשות מטמורפוזה מיידית מקבוצה של ילדים-צעירים חמודים ונחמדים – לחיות רעות ומכוערות. אין יותר CUT Y-CUTY. אין יותר BUDDY-BUDDY.

באדי אינו מגן טוב. באגלי עדיין מגן כרוקי. גיילס אינו עוגן הגנה. לבוגדנוביץ' וג'לינקה יש הרבה מה ללמוד עדיין בהגנה.

הישועה חייבת לבוא מטרבור אריזה, אפילו מהספסל. לבארנס יש את הגוף אבל הוא חייב להכניס לנפשו קצת רוע. ג'וזף הוא נועז ויכול לשמור על כל פוינט. לדדמון יש אורך ומהירות.

הבעייה של הקינגס היא ששחקניה הטובים ביותר – 'השלישייה הגדולה' – היא החוליה החלשה (שלוש החוליות החלשות) בשרשרת ההגנה. השחקנים הפחות טובים הם המגינים הטובים יותר.

אי אפשר לתת לשחקנים הטובים יותר בהתקפה אך החלשים יוותר בהגנה את הדקות של הטובים פחות ומגינים יותר.

את ההתקפה של אריזה ושות' אין לשפר בשלב זה. השיפור חייב לבוא בהגנה של 'השלישייה הגדולה'. כשזה יקרה, סקרמנטו לא תפתיע אותי לא רק אם תגיע לפלייאוף, אלא תעלה אפילו לסיבוב השני.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
53 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
stam
stam
03/08/2019 6:08:29

שאף אחד לא יופתע אם סקרמנטו תעשה בסוף העונה פלייאו, וממקום 6 אפילו. באגלי נראה כמו חיה רעה שרק מחכה לעשות קפיצה ענקית, והצמד פוקס-הילד הולך להיות תענוג לצפיה. הם גם נפטרו כמעט סופית מכל השחקנים האיומים שהקינגס התמחו בלקחת, כל מיני קוסטה קופוס ווילי קולי-סטיין, זה נראה מאוד מבטיח, והשנה הכל אפשרי במערב ובכלל.

אשך טמיר המקורי
03/08/2019 8:00:03

דוקטור תודה רבה, מעורב מצוין.
טאטום נשמע כמו אגומניאק בפוטנציה.
האם אופיו יכשיל אותו בקריירה?
לסקרמנטו פשוט סגל מצוין. אני שמתי אותם במקום 5 בפלייאוף באתגר שלך של הדירוג:
http://www.hoops.co.il/?p=164437
.
יש פה אלמנט נוסף של לוק וולטון כמאמן, שהוא הרבה יותר טוב, והרבה יותר מתאים להם מהבוק הקודם, וגם הוא וגם הצעירים של עונה שעברה מגיעים עם דחף עצום להוכיח שהם יכולים להיכנס, מעונה שעברה.

Berch
03/08/2019 8:51:28

מעורב מעולה
מחזיק אצבעות לסקרמנטו. "מגיע להם" מאז השוד הגדול של שנות ה 90.
ונראה שגם הכוכבים מדרג 2 מתחילים לקבוע עם מי לשחק. הליגה חוזרת להיות שכונה
🙂

NFS
NFS
03/08/2019 9:28:53

חם מהגזייה-
הליגה פירסמה את משחקי חג המולד:
קליפרס-לייקרס
יוסטון-ווריורס
ניו אורלינס-דנבר
בוסטון-טורונטו
פילי-באקס

penny H
penny H
03/08/2019 9:37:26

חמש שנים באתר הנפלא סוף סוף שמתי תמונה
אשך לא יעזור לך לברון מכין עונה היסטורית
שתעיף אותך ואת הגננת
וברצינות תודה לכל משעושה את האתר הזה למשהו ממנחם והצוות דרך המגיבים הנפלאים
פשוט תענוג גדול
שמעון המרענן הרישמי של הקיץ

asaf
03/08/2019 9:42:58

סקרמנטו לדעתי בעלת סיכוי גבוה לשבור את הרצף, יש שם איזון בריא בין צעירים לשחקנים מנוסים יותר, המון כישרון יילחמו על מקומות 7-8 עם הספרס, פורטלנד, ניו אורלינס ואולי אפילו דאלאס בקלחת..

zivovivo
zivovivo
03/08/2019 10:11:38

הקינגס עשו לשמחתי אוף סיזן נהדר…, בדיוק השחקנים שהיו צריכים. שכחת גם את יוגי פרל שהפך לרכז השלישי והוא ממש לא רע בעיקר בהתקפה. רוטציה של 12 שחקנים לגיטימיים + ששלושה מהם הם בקליסר גולדסטאר זה הרבה מאד. מבין השלושה של פוקס הילד ובאגלי שחקן השנה הראשונה הוא הכוכב העתידי הגדול ביותר. באגלי נדיר צריך לראות אותו בשביל להבין. שלושת השחקנים הם דווקא מגנים סבירים פלוס. פוקס מגן מצוין, באגלי עוד לא מבין הגנה קבוצתית אבל ההגנה האישית שלו מעל הממוצעת כבר כרוקי והילד השתפר הוא לא מצוין בזה אבל חוטף לא מעט להשתפר המון לאורך 3 שנים. השניים שהם באמת שחקני הגנה חלשים הם ביליצה ופרל ומקומם ברוטציה נמוך.

zivovivo
zivovivo
03/08/2019 10:25:59
Reply to  zivovivo

שתי ההחתמות הכי אנדרייטד הם של דדמון והולמס שהם שדרוג נהדר על קאולי סטיין שהיה חור בהגנה כי לא שחק אגרסיבי. ביחד עם השיפור הצפוי של באגלי וגיילס והשלשות של ביליצה לקינגס קו קדמי נהדר אתלטי ומובילי ומגוון מאד ביכולות.

אשך טמיר המקורי
03/08/2019 10:47:05
Reply to  zivovivo

100+
כתבתי על דדמון בעבר:
http://www.hoops.co.il/?p=153695
שחקן מעולה ואיום כפול בהגנה (חסימות) ובהתקפה (חצי מרחק ושלשות, לובים) כשהוא בריא.
את הולמס אני אוהב מפילי. שחקן לא מוערך, פייטר אתלטי, שחקן הגנה מעולה וסנטר מחליף מושלם. השנה כל פעם שהוא שיחק במקום אייטון פיניקס הייתה טובה יותר.

Smiley
03/08/2019 11:13:06
Reply to  zivovivo

קצת תקעו את עצמם עם החוזה של בארנס. מצד שני אין הרבה SF בכירים פנויים שיגיעו לקינגס

zivovivo
zivovivo
03/08/2019 11:28:27
Reply to  Smiley

החוזה של בארנס לא נורא וסוגר להם פינה ובארנס ואריזה על העמדה זה נהדר. לפני שנה רציתי שאריזה יגיע כפותח והשנה הוא מחליף זה אחלה. גם בארנס וגם אריזה הם שחקנים משלימים בקינגס כשהצעירים נותנים את הטון, הם עשו את כל החוזים העתידיים במחשבה שיהיו מסוגלים להאריך להילד פוקס ובאגלי.

עידו גילרי
03/08/2019 10:26:58

גריפין למשרד המנהל:
https://youtu.be/Q-B3cK1y1Yg

NFS
NFS
03/08/2019 11:02:59

אמלק?

עידו גילרי
03/08/2019 11:06:42
Reply to  NFS

דברי הוצאו מהקשרם אני ולברון bff

NFS
NFS
03/08/2019 13:41:51

נו.. צפוי

אשך טמיר המקורי
03/08/2019 10:52:21

יהיו לי לא מעט קבוצות שאהיה בעדן השנה. כיף גדול.
ס"א – לדעתי תהיה בצמרת. טופ 4.
סאק – קבוצה צעירה ומלהיבה שוולטון מתאים לא ככפפה ליד, אוהב את השחקנים שם.
פליקנס – מה שהלייקרס הייתה צריכה להיות. תרוץ בטירוף ותהיה אטרקטיבית ביותר.
יוטה – סופסוף עשו את החיזוק שכל הזמן רציתי ומוכנים להתמודד על האליפות. אחלה מערכת יש שם.
דאלאס – אוהב אותם מסורתית, קבוצה של מאמן. השילוב לוקה – פורזי יהיה מגניב לאללה.
בוסטון – מקווה שתתחבר מהר ותהיה טובה. יש רוקיס מצוינים.
.
בנוסף בגזרת השיקוצים, ההנאה תהיה כפולה – השיקוץ הגדול והשיקוציאדה המאוחדת ביוסטון צפויות להתרסקות כואבת ומצחיקה לאללה.
.
לא יכול לחכות לעונה!

NFS
NFS
03/08/2019 10:59:46

מרשה לעצמי להוסיף את דנבר- קבוצה חכמה, צעירה וחזקה בראשות הג'וקר ניקולה "ביג האני" יוקיץ'.
.
המערב השנה פשוט פנטסטי. הרבה קבוצות חזקות ובלי אף קבוצה שהצל שלה לא מצמיח כלום מתחת.

עגל
03/08/2019 11:14:32
Reply to  NFS

+1
סוף סוף תהיה לנו עונה בלי אלופה בטוחה, פשוט נמאס מהצהובים מהמפרץ.
יהיה לא צפוי בכל הגזרות עם המון הפתעות, ובמיוחד יהיה מעניין בגזרת הקבוצות מל.א.

A Ljos: Resurrection
03/08/2019 12:03:37
Reply to  עגל

2000-2003 הייתה די מזמן, וגם אז היו מתחרות מערביות ראויות לאליפות. אז על מה אתה מדבר?

עגל
03/08/2019 13:51:10

?
על ה 3 שנים האחרונות

A Ljos: Resurrection
03/08/2019 14:23:57
Reply to  עגל

האליפות המובטחת השנה שהם פשוט שכחו לחגוג או האליפות המובטחת שנה שעברה שהובטח לכולנו שיוסטון ללא אחד השחקנים הטובים שנפצע תחטיא 27 שלשות במשחק המכריע?

עגל
03/08/2019 16:12:51
Reply to  עגל

היו להם אליפויות מובטחות כל עוד דוראנט איתם.
קורים ניסים, כן. יוסטון היתה נפלאה, חזקה, ומגובשת וכמעט כמעט הדיחה אותם – נס.
דוראנט נפצע – טוב, לא נס, אבל בלי זה ברור לך שהם היו לוקחים בקלות גם השנה?

A Ljos: Resurrection
03/08/2019 17:39:57
Reply to  עגל

אם אתה קורא לקבוצה טובה מאוד ששיחקה טוב מאוד נס, אז כמעט כל אליפות אי פעם היא נס. גם של גולדן סטייט. ובעיקר, 2 ניסים מתוך 3 שנות "דומיננטיות מטורפת שלא נראתה כמוה מעולם, אליפויות בטוחות"? לא נשמע לך קצת לכופף את המציאות בשביל הקונפירמיישן ביאס? הם היו פייבוריטים, ברור. אבל כל מה שאתם עשיתם מזה, ההשוואות למונופול הנצלני הישראלי, היו מאוד מוגזמות.
לא צריך ללכת אחרי כל מגלומן עם ביטחון עצמי מופרז.

עגל
03/08/2019 19:49:22
Reply to  עגל

הם היו פייבוריטים ברמה אחרת, ברמה שלא היתה בשנים האחרונות. אני לא יכול לכמת במספרים אז כל אחד יכול לזרוק איזו שטות שהוא ירצה והנייר סובל הכל. אבל שמעון צודק, אם דוראנט היה בריא האליפות השלישית היתה בכיס שלהם.
הם היו אימפריה צהובה (ורעה עבור מי שלא בצד שלהם סמיילי), בזכות מבנה הליגה ברור שאין השוואה למכבי ת״א תודה לאל.
מזל שנגמרו 3 השנים האלה, יגידו את זה לפחות 75% מאוהדי הנב״א

A Ljos: Resurrection
03/08/2019 21:35:35
Reply to  עגל

ברמה שלא נראתה מאז ששלושה מהשחקנים הטובים בליגה החליטו לשתף פעולה ביחד במיאמי?
ברמה שלא נראתה מאז שבוסטון עשו משהו דומה?
הם היו קבוצה מעולה, אין ספק. אבל שוב, לא מתקרב למפלצת האיומה והדורסנית, מחריבת הליגה, שהפכתם אותה אליה.
אין סיבה להוריד מטורונטו או מיוסטון (ואז איכשהו להאדיר אותם מחדש כ"נס"). או אפילו מהקליפרס, שלא הייתה אפילו קרובה ללהיות מועמדת ולקחה 2 משחקים מגולדן סטייט בריאה השנה.

stam
stam
03/08/2019 15:13:30
Reply to  עגל

ואתה יודע מה יקרה בסוף…
תרחיש לגמרי אפשרי: גולדן סטייט מטרידה בדצמבר את ד'אנג'לו ראסל על דנילו גלינארי. או על טוביאס האריס, טרייד מצוין לטעמי ל-2 הקבוצות. האריס, משוחרר מההיסטריה והעומס בפילדלפיה, פורח כ-3 מוביל. גולדן סטייט עולה לפלייאוף, בדיוק כשקליי חוזר, אריה מתמיד. הווריורז בפלייאוף עם חמישיה של: קארי, תומפסון, טוביאס, דריימונד, קולי-סטיין. סטף סופסוף נותן את פלייאוף חייו – כזה שהוא עדיין צריך לתת, והפעם כולל הפינאלס, FMVP. הסוס השחור עשה זאת.
לגמרי ייתכן…

stam
stam
03/08/2019 15:16:00
Reply to  stam

מתקנים אותי כאן:
אנדרו בוגוט חוזר מאוסטרליה, רענן מאי פעם, ומשלים בעצם את קבוצת ה-73-9: הספלאש בראדרז, גרין ובוגוט – עם האריס/גלינארי במקום בארנס, שדרוג לגמרי לא רע…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

צאו מהסרט שפילי יקחו את דיאנגלו, לא תודה. יותר מזה צאו מהסרט שגולדן סטייט עוד יראו טבעת אליפות

stam
stam
04/08/2019 2:44:44

מה קרה, השתכנעת שסימונס הוא הפוינט גארד הכי טוב של הקבוצה?

אשך טמיר המקורי
03/08/2019 11:18:04
Reply to  NFS

אכן, דנבר גם חביבה

ניר מועלם
03/08/2019 11:57:08

תודה רבה דוק.
אני חושב שיש פוטנציאל עצום לסקרמנטו להילחם גם העונה על הפליאוף, אני מאוד מקווה שהם יצליחו להשיג אותו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/08/2019 12:22:39

אחלה מעורב, תודה רבה
רק למה נעלמה לי התמונה?!?

עידו גילרי
03/08/2019 12:37:20

כי נרשמת במערכת עם כתובת מייל שונה מזו שהיית מגיב איתה עד עכשיו. הגראבטר מקושר לכתובת מייל לא לשם המשתמש.
אפשר או להגדיר את הגראבטר לכתובת החדשה או לשנות את כתובת המייל בשם המשתמש.

אשך טמיר המקורי
03/08/2019 12:58:47

כי אין לך נשמה

רועי ויינברג
03/08/2019 12:24:29

תודה מל. אני חושב שהקינגס יכולים לעשות את הקפיצה אחרי שהם עשו קיץ די טוב והסגל התבגר בשנה. לוק וולטון מאמן שיותר מתאים לקבוצה מדייב חדר ודווין דדמון זה השותף האידיאלי ליד מרווין באגלי שהולך לפרוץ השנה (16.5 נקודות ו-8.7 ריבאונדים למשחק ב-2019, שיחק רק 27 דקות בערב). יכולים אפילו להכנס לפלייאוף

zivovivo
zivovivo
03/08/2019 12:35:15

להכנס הם יכנסו, יכולים כמו שמנחם כתב גם לעבור סיבוב. תראה איזה עומק בכל עמדה

stam
stam
03/08/2019 15:28:44
Reply to  zivovivo

one step at a time… אני הכי מפרגן לסקרמנטו כניסה לפלייאוף, זה יקרה. אבל שם כידוע זה משחק אחר לגמרי, ולכל צעירי סקרמנטו אין דקת פלייאוף אחת. בזמן ש-2 הווטרנים של הקבוצה, מתעוררים מסויטים בלילה אחרי חוויות הפלייאוף האחרונות שלהם…

רותם אלרן
03/08/2019 12:53:00

תודה רבה דוק, מעורב מעולה כתמיד. אני אישית חושב שהקינגס יעשו את הקפיצה העונה ויגיעו לפלייאוף בגלל השתפרותם והעמקת הסגל

רן הנרגן
רן הנרגן
03/08/2019 13:27:48

זה מתסכל רצח להיות אוהד של סקרמנטו.אין מצב שבמזרח הקבוצה שלהם לא נכנסת לפליאוף בשנה שעברה. חוסר האיזון בין המזרח למערב נראה גדול מתמיד למרות הניסיונות של מנחם בשנים האחרונות לנבא מהפך ביחסי הכוחות. באופן כללי במערב קבוצה שלא תצליח לשמור על בריאות הכוכבים שלה לא תראה פליאוף. אין מקום לזיופים השנה. לברון, קוואי, קרי – פציעה משמעותית של אחד מהם והקבוצה תהיה מחוץ לפליאוף ופציעות יהיו.

stam
stam
03/08/2019 15:23:21

+1, ומכיוון שכל הקונטנדריות מבוססות על פאוור-קאפל, די בפציעה של אחד מהצמד כדי לסלק אותך. PG13, AD, ראסל וכו'… דאבל דה טראבל. ומצד שני – התחרות במערב כ"כ קשוחה, שלא רואה איך נותנים מנוחות יזומות ארוכות מדי, קוואי לא יוכל לנוח פעם ב-4 משחקים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחלה פוסט מנחם, תודה רבה. וכל זה תוך כדי ענייני בריאות ורילוקיישן – לא נס ליחך! כל הכבוד.
.
מסכים בנוגע לסקרמנטו – צעירים, מלהיבים וסימפטיים.

עידן
עידן
03/08/2019 16:02:23

כל כך מחכה לעונה הקרובה.הולכת להיות אחלה עונה.
אני עוד מעט בן 38.רואה כדורגל מגיל 5 ובמקום לצפות בהתרגשות לקראת פתיחת הליגות באוגוסט(כל ליגה במועדה שלה)מה שבאמת מעניין אותי וגורם לי להתרגשות הוא פתיחת עונת הפוטבול עוד חודש(עונה רביעית שלי).כל עונה שעוברת אני נכנס יותר לעניינים מבין קצת יותר ובעיקר עוקב אחרי מה שקורה גם מחוץ למגרש.מבאס אותי ההולד אאוט של אזיקייל אליוט שנתיים לפני סוף החוזה.פרסקוט הוא לא בטופ של הקווטרבקים אבל ביחד עם אליוט אמרי קופר וההגנה לדעתי דאלאס יכולה לצאת כמנצחת של ה NFC(לא פשוט אבל השנה זה הסיכוי הכי טוב שלהם).
ב AFC אחרי זיכויו של טייריק היל אני מצפה שהקווטרבק שגרם לי להתאהב בו שנה שעברה פטריק מהומס(סטף קרי של הפוטבול) יגיע לסופרבול עם קנזס. אחרי עונה ראשונה כשחקן פותח שזכה ב MVP אני מקווה שאנחנו נכנסים לעידן מהומס גם מבחינת סופרבולים.
כל כך מחכה לעונה הקרובה.

asaf
03/08/2019 18:31:40

לא קשור למעורב אבל "לא אולסטאר במושגי ברוך ושמעון"
דריימונד גרין מקבל לפחות בעיניי את החוזה מקס' שהוא ראוי לו !! 100 מיליון על 4 עונות. https://twitter.com/wojespn/status/1157674143875252224?s=19

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/08/2019 19:29:22

–"אתם שואלים אותי אם רציתי שקיירי יעזוב?" שואל טאטום. "לא. לא רציתי שהוא יעזוב.
עוד ילדון שקרן,למה לשקר כשאין סיבה לזרוק שקר באויר,לא חכם טאטום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה פוליטיקלי קורקט. אף אחד לא ילכלך על קולגה בפרהסיה שהוא עדיין בשיאו ובשביל מה? בינו לבין עצמו הוא יודע את האמת

אשך טמיר המקורי
03/08/2019 20:34:13

עוד ילד שמוק

ברוך רובין
ברוך רובין
04/08/2019 3:58:44

למה אשך מה הוא צריך יחסים רעים בליגה? נחמד לכולם, ראית את הסיבוב שעשה דיוויד גריפין

עידן
עידן
03/08/2019 20:49:24

Expected opening night of 2019-20 NBA season: Oct. 22, sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.

Planned games for opening night: Los Angeles Lakers/LA Clippers and Toronto Raptors/New Orleans Pelicans.

קליפרס-לייקרס גם בערב הראשון וגם בחג המולד.יש 4 מפגשים בשנה בין שתיהן

itai
itai
03/08/2019 23:15:50

קשה לי לראות את הקינגס משתחלים לפלייאוף מהמערב יש 7 קבוצות שדי בטוח עולות(דנבר פורטלנד לייקרס קליפרס גולדן יוטה ויוסטון) על המקום השמיני יתחרו סן אנטוניו הקינגס מינוסוטה דאלאס וניו אורלינס קשה לי לראות מצב שבו הקינגס חסרי הניסיון ינצחו את הקרב

stam
stam
04/08/2019 0:40:54
Reply to  itai

גולדן סטייט (עד לחזרת קליי, ונראה מתי ואיך יחזור בכלל), וגם פורטלנד, בסכנת לוטרי לפני הקינגס. גם כ"א מהאחרות שחזקות-לכאורה יותר על הנייר, חשופה לפציעה כלשהי שתגמור לה את העונה. סביר שזה יקרה איפשהו. היתרון של הקינגס שהם נטולי כוכב אחד שכל הקבוצה עליו, קבוצה עמוקה, עם רגליים צעירות.

Alex Rabino
04/08/2019 10:26:21

אין לסקרמנטו כרגע פתרון לעמדת הסנטר. טאונס לא היה שומר גדול אבל ריבאונדר סביר וכוח בהתקפה. לכן אני צופה ששוב הם לא יהיו בפלייאוף.

zivovivo
zivovivo
04/08/2019 20:47:08

קאולי סטיין לא טאונס, ריבאונדר מתחת לסביר, מפחד ממגע, שחקן התקפה בנוני,
הדבר היחיד שהיה לו מעל הממוצע זה המסירה.
המחליפים שלו טובים ממנו כנראה שלא ראית את פיניקס ואטלנטה לאחרונה.