אירועי דיומא – 04.08.19

היום גביע מגן הקהילה בין ליברפול למנצסטר סיטי.

כדורגל / ניר מועלם

גביע מגן הקהילה:

*שווה צפייה* 17:00 ליברפול – מנצסטר סיטי, ספורט 1 : משחק מסקרן בין הזוכה בליגה לבין סגניתה בשנה שעברה, ואחרי המתח שקיבלנו בעונה הקודמת הנה אנו מתחילים גם בעונה החדשה ובמשחק מותח כבר בתחילת אוגוסט, כאשר נקבל את קלופ מול פפ בעוד קרב על תואר חשוב. קיץ שקט עבר על ליברפול שקנתה רק את ואן דה ברג הצעיר מזוולה ההולנדית ואילו על מנצסטר סיטי גם כן עבר קיץ די רגוע יחסית כאשר הם רכשו ב-70 מיליון את רודרי מאתלטיקו מדריד ואת אנג'לינו מאיינדהובן. מי שראה את משחקי ההכנה בטח שם לב שליברפול לא ממש הבריקה במשחקים, לעומת סיטי שנראו טוב יותר אך פגשו גם יריבות חלשות יותר. אני אהמר על ניצחון של מנצסטר סיטי.

פורמולה 1 / אורן פראג'

הגראנד פרי ההונגרי

המירוץ שייערך היום במסלול ההונגרורינג בבודפשט. הפריוויו יעלה בפוסט נפרד בהמשך. שידור בספורט 5 לייב ב-16:10.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של פולין – קטע 2

קטע 1 שהתנהל בעיר קראקוב היה קטע שטוח, שהסתיים כצפוי במיאוץ המוני. הגרמני פסקל אקרמן המשיך להראות שוב את המיאוצים העוצמתיים שלו, כשחלף מרחוק על פני פרננדו גביריה, וגבר על הקולומביאני בדרך אל הקו. ההולנדי פאביו יאקובסן השלים את הפודיום.

קטע 2, המסתיים בקטוביץ, הוא השני בסדרת הקטעים השטוחים של המירוץ. אקרמן, גביריה ויאקובסן ימשיכו להתגושש על הבכורה בו, כמו גם דגנקולב, ואן פופל, סוויפט, קבנדיש ומארצ'קו. שידור ביורוספורט ב-18:15.

מירוץ Ride London

מירוץ Ride London הוא מירוץ חד יומי המתנהל ברחובות לונדון. זהו מירוץ שנוסד לאחר אולימפיאדת לונדון ב-2012, והפך בשנים האחרונות למירוץ בדרגת וורלד טור. המירוץ מקיף את גבעת Box Hill חמש פעמים, ואז ממשיך בתוואי שטוח עד לסיום. לפיכך הוא יכול להתאים במקרה הצפוי למאיצים או במקרה האחר לאול אראונדרים. מבין הראשונים נוכל למצוא כאן נבחרת מרשימה, הכוללת את ויוויאני, יואן, סם בנט, קולברלי, בוניפאציו, קריסטוף, מתיוס ודמאר. מבין האחרונים נוכל למצוא רוכבים כז'ילבר, שטיבאר, נסן, סטויבן, בטיול ואימפי. קבוצת סייקלינג אקדמי תיוצג כאן עם המאיץ המוביל שלה, דוידה צ'ימולאי ועם גיא שגיב שלנו.  שידור ביורוספורט 2 ב-16:00.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. מגן הקהילה יהיה כנראה משחק מעניין מאד.
    שתי הקבוצות יבואו בשיא הרצינות לנצח. ממליץ לכולם לצפות, גם למי שלא מאוהדי שתי הקבוצות.
    אנסה להעלות פה לינק בהמשך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט