פט ריילי שיחק אותה שוב. אפשר לסגור את החנות / מנחם לס

שמחה גדולה הלילה

 (כדי לזרוע עוד קצת מלח על הפצעים שבכתבה, לא יאומן מאיפה אני כותב אותה! מהמלון בהנטינגטון ביץ', לוס אנג'לס!!! איפה יכול להיות מקום עדיף בעולם מלכתוב את המילים הבאות???)

 

בואו נתחיל עם הכותרת הראשית בדיילי ניוז של ניו יורק:

 

Greg Oden reportedly ‘looks unbelievable’ as he continues to attempt NBA comeback

ממש כואב לי הלב עם הודעה חדשה לכל הנבוכים והמזועזעים, ההמומים ואובדי העצות, שונאי מיאמי היט באתר: אפשר לסגור את החנות. אין יותר טעם לליגה הזאת. הנבואה של לברון ג'יימס של "לא אחת, לא שתיים. אלא 4, 5, 6" שלמעשה היתה עצם בגרון של ההיט בשנתיים האחרונות, פתאום הפכה למעשית ביותר. כאילו יצאה מגרונו של אליהו הנביא.  ההודעה של גרג אודן שהוא לוקח את הטלנט שלו, ה-2.14 מ' (למעשה 2.15 ) שלו עם ה-300 פאונדס לסאות' ביץ' היא הודעה לא נעימה, בואו נאמר, לשאר הליגה.

כשאני מכנה את כל שונאי מיאמי באתר כנבוכים ואובדי עצות אני לא מתכוון לחיי היום-יום שלהם. מצידי אולי MKB (או MBK, לא זוכר כבר) אלי לס, דדי, K-700, דקסטר – רועי העדר הראשיים – הם אנשים מצליחים, נבונים, ומאושרים. רק כשזה מגיע למיאמי היט, הדוק הקשיש מכניס להם באבי-אביהם שוב ושוב. מצליף בהם ללא רחמים. חובט, מלקה, ומייסר ללא הפסקה. ככה זה כבר שנתיים, ולמעשה הם לא ראו עדיין מאומה. הפרגול והצלפנות רק מתחילים. אני יודע שעם כל פוסט מהסוג הזה אני מאבד עוד איזה 100 גולשים מהאתר האומרים לעצמם, "מי צריך להיכנס הנה? הזקן רק מעליב ומציק. בואו נעבור לאתר אחר כמו דה-באזר שם מתפלספים צלפנים מהגיהנום על "חוסר ההגינות ב-NBA שמיאמי היט היא מחזיקת הדגל והלפיד של חוסר הטהרה, היושר, והכנות שבה".

תראו, אני לא רוצה לאבד אף גולש, אבל התענוג בהדלקת מדורת המיאמי היט שתאיר את ה-NBA ב-5-6 השנים הבאות שווה לזקן כמוני אפילו את איבוד 80% מהאתר. למה? כי אני קשיש ממורמר כמוני שמקנא בכל הצעירים שונאי ההיט על כל שנות האהבה והסביחים הטעימים שעדיין נשארו להם בחיים, ומה נשאר לי? שבע שנים? עשר שנים? אז לפחות שיהיו לי שנים אחרונות עם מיאמי היט, ושימותו כל השונאים והקנאים.

 

 

אז על מה ולמה כל ההתקפה הבלתי מרוסנת הזאת?

על מה, שאלתם? על גרג אודן. כן, גרג אודן, בחירת הדראפט מספר אחד שפט ריילי המצועצע, הבנזונה, החלקלק עם חליפות ארמני ומניקיור בצפורניים השיג למיאמי עבור…עבור…עבור מיליון דולארים. פור גאד סייק, בשביל כסף כזה אפילו עני מרוד כמוני היה יכול להביאו לגן העדן שלי.

גרג אודן בדק כל קבוצה בליגה. בדק את העיר, נשיא הקבוצה, המאמן – הוריי אריק ספואלטרה! – וכמובן השחקנים. אבל בעיקר הוא רוצה אליפות, ולכן הוא בחר במיאמי. במי שיבחר? בקבוצה ששמה מתחיל באות "ל"? אני נותן הרבה מהקרדיט לפט ריילי שבשנים האחרונות הוא משיג את כל מה שהוא רוצה. הוא בחר במיאמי למרות שאחרות הציעו לו יותר כסף. בכמה מקרים הרבה יותר כסף. מיאמי משלמת לו מיליון העונה שזה המינימום של הליגה, ו-1.1 מיליון בעונה הבאה. הלוואי ומשחקו יצדיק 20 מיליון ב-2015. אם הוא נשאר בריא, ה-20 מיליון יגיעו. אני יודע שבן ה-25 הזה שיחק רק 82 משחקי NBA והאחרון שבהם ב-5 לדצמבר, 2009. אני יודע שהיו לו 4 ניתוחי ברך, 3 מהם "מייג'ורס". אני גם יודע שהוא לחם בתקופה הזאת באלכוהוליזם. אבל כל זאת היה בעין, בית, ו-ריש. "עבר". שמעתם על מילה כזאת, כמו "בעבר היו ממוטות בעולם", או "בעבר היתה קבוצת כדורסל נהדרת שקראו לה 'לייקרס'"?

ריילי חושב על ההווה והעתיד. יש לו שחקן שב-82 המשחקים קלע ב-36 דקות משחק 15.3 נק', קטף 11.9 ריב', וחסם 2.5 זריקות. עם סטטיסטיקה כזאת במיאמי, 5 אליפויות זה מינימום. למה? כי עם אודן בריא, לברון נשאר בקבוצה גם עוד עשר שנים, וכשדוויין ווייד יפרוש, נביא את מי שנירצה כי מי לא ירצה את השמש של מיאמי, הלטיניות בביקיני, סאות' ביץ', וקבוצה בה לברון הוא הכל, וגרג אודן הוא הסנטר הדומיננטי ביותר בליגה?

מיאמי לא התחננו בפניו כפי שעשו המבריקס, הספארס (הפלח הבטיח לו אלף כבשים וחמש מאות עיזים!), ההאוקס, והקינגס. פט ריילי אמר לו דוגרי שהוא לא מוכן לתת לו את ה-mini-midlevel exception שלהם שהיה מכניס לו 3.2 מיליון כבר בעונה הראשונה. פט ריילי אמר לו: "אם הברכיים שלך מחזיקות מעמד, אני רוצה אותך יותר מכל שחקן אחר ב-NBA וזה כולל קווין דוראנט. אבל זה עדיין חייב הוכחה. אז תהייה סבלני שתי עונות ואז הכסף הגדול יגיע". אודן בחר בהצעה של מיאמי. למה? כי הוא מאמין בברכיו. בכל האימונים באינדינאפוליס הוא נראה מצויין וללא כל סימני פציעות קודמות: הוא היה LEAN בגופו. למעשה נראה מהיר מאי-פעם. השתמש בשתי רגליו כפיבוט (ציר) לסיבובים. אם כף רגלך תקועה בפארקט ואתה מסוגל להסתובב, הכל בסדר אתך.

למי שמבין בשפת גוף, החיוך אומר הכל!

 

דחואן בלייר הוכיח זאת לפלח בסאן אנטוניו שוב ושוב אך הפלח העיקש לא בטח בו ולא נתן לו צ'אנס. אתם רק חכו וראו איזה כוכב הוא יהיה בדאלאס, כשהפלח אוכל שוב את כל חבילת התבן.

אז מה הסיפור עם פט ריילי המסוגל תמיד להשיג יותר עבור פחות? ריי אלן הסכים להישאר עבור 3.3 מיליון – משכורת בוטנים עבורו – וכריס אנדרסון חתם על המינימום לוותיקים שהוא 1.7. הוא יכול היה להכפיל את משכורתו במיני-מידלבל. למה? כי הם רוצים שוב ליהנות מהתענוג של אליפות נוספת. הם רוצים עוד טבעת. הם רוצים עוד שמפניה בחדר ההלבשה, בשעה שאינדיאנה או שיקגו או הנטס שותים סודה, ובגמר – לך תדע, אין אף קבוצה מערבית עם חצי סכוי – המערבית תשתה שמן קיק.

GUESS WHAT? גרג אודן רוצה אף הוא טבעת ולכן חתם עם מיאמי היט.

 

:הנה מה שגרג אמר ל-GRANTLAND.COM"

 

"Obviously, the chance to play with the best player in the world and compete for a championship was a big selling point,” Oden told Grantland.com after the decision. “But more than that, what I really liked was how they thought I could really add something to their team. They’ve won back-to-back championships without me, so for them to pursue me as hard as they did meant a lot, especially given all that I’ve gone through.”

מה היתרון הגדול של מיאמי? למעשה שלושה יתרונות:

1. יש להם סבלנות. הם יכולים לחכות איתו עד שירגישו שהוא מוכן לשחק.

2. הם יכולים לתת לו רק דקות מעטות פה ושם, ולהשתמש בו כ-SPOT PLAYER.

3. הם יכולים לנצח אליפות שלישית גם בלעדיו.

אלה שלושה יתרונות מגן העדן!

ישנו עוד יתרון שלא רציתי להכניס כ-'מייג'ור: כמובן שבמשחקים הראשונים כל תשומת הלב תופנה אליו, אך במשך הזמן – אחרי 2-3 משחקים – זה שוב יהיה לברון הסופרסטאר שעליו יופנו כל הזרקורים וגרג אולדן יוכל בשקט ולאט לחזור לשיא יכולתו כפי שהיתה באוהיו סטייט כשהיה שחקן בלתי ניתן לעצירה. לברון, דוויין, וכריס בוש ימשיכו להוות את נקודות המשיכה. ריי אלן וכריס אנדרסון ימשיכו לטרף את האוהדים שלהם. ישנם מספיק כוכבים כך שאודן יוכל לשבת בשקט כמספר 10 או 11 בספסל, עד שיגיע היום בו יעלה בחמישייה, יקלע 25 נק' עם 18 ריב' ו-4 חסימות, ואז, או אז, אורות הבמה יתחילו להיות מופנים אליו. זה יקרה בערך כחודש לפני משחק הפלייאוף הראשון. עד אז כבר לא יישאר שונא מיאמי אחד באתר. פתאום היברט, נואה, מונרו, ברוק לופז, דרמונט יהפכו מענקים-נפילים שלמיאמי אין תשובה להם, לבני אנוש רגילים שלהיט יש ענק המנתרל אותם ללא הרבה בעיות.

אז לנו, אוהדי ההיט באתר, ישנה שמחה גדולה הלילה. הפכנו לכוח בלתי ניתן לפיצוח. סגרנו את החנות לכמה שנים טובות!

הנפיל צריך כדור גדול יותר. מה זה? כדור מס' 3?

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 75 תגובות

  1. סאות' ביץ זה המקום האחרון בעולם שאלכוהוליסט צריך להיות בו. (ואלכוהוליזם הוא מחלה לכל החיים דוק, אני רואה כאלה מספיק פה על הים)

    1. תמשיכו לקוות ולהתפלל. האמת תטפח לכם על פניכם, לוזרים!!!
      (התקווה היחידה שלכם לנצחון זאת פציעה של שחקן יריב)

        1. תמיד הסאנס יכולים לעבור לעיר אחרת. אולי עפולה? או מתולה? הם ינצחו את הליגה בארץ ואף אחד לא צריך להיפצע!
          אגב, הסאטנס השתפרו מאד! חכה ותראה.

  2. הסימן הכי טוב או הכי רע זה שחתם על מיליון. הכי טוב אם ויתר על כסף ומאמין בברכיים, הכי רע כי אולי אף אחד לא היה מוכן לשים עליו יותר ואז הוא אמר מילא, לפחות לפרוש עם טבעת..
    בכל מקרה, למיאמי זה סיכון קטן מאד, הבחור מחליף את אדי קרי ברוסטר.
    דרך אגב, אולי הוא יצליח בענק, ההתלהבות של מנחם היא ממש כמו שהתלהב שנה שעברה מאיך אוקלהומה יקרעו את הליגה עם טאביט…

    1. רק קבוצה אחת – הפליקנס הציעה לו יותר, ולא הרבה יותר.

      הרבה קבוצות שראו את האימונים שלו החליטו בכלל לא לתת לו הצעה.

      הוא עדיין לא כשיר לגמרי ובכלל לא בטוח אם יוכל לפתוח את העונה.

      ואם יקרה הנס הלא סביר שהוא יצליח לשחק טוב – יש לו אופצית שחקן לשנה השנייה על 1.1 מיליון, שהוא לא יממש, וילך לחתום בקבוצה אחרת על סכומים שמיאמי לא תוכל לעמוד בהם.

      אבל הרבה יותר סביר שמיאמי תיתקע עם ה 1.1 מיליון האלה לשחקן שלא ישחק בעונה השנייה, מה שיעלה להם בערך פי 4 כולל מס.

      מיאמי לא יהיו אלופים השנה.

      1. לגמרי. מיאמי יכלו לעשות הרבה (הרבה) יותר בחוזה מינימום.

        כפי שאתה כותב, אם אודן יצליח הוא יחתום בקבוצה אחרת בעונה הבאה. איזה מטומטמים מיאמי! החתימו אולי את מה שחסר להם לאליפות נוספת אבל הוא עלול לא להיות בעונה הבאה! ממש חלם שם.

        ובכלל, אהבל הריילי הזה – שלושה גמרים רצופים, שתי אליפויות רצופות והזרוע עוד נטויה – אבל כמה מיסים הם משלמים! למה הם לא עושים טאנקינג?

        אבל אני שמח שסוף סוף קם נביא בסדר הגודל שלך שיחליט בנחרצות ובבטחון מוחלט עוד הרבה לפני שהעונה החלה שמיאמי לא תהיה אלופה (תגיד, זה לא אתה שממש לא מזמן קבע שהספרס יקחו את סדרת הגמר?). אני לגמרי במתח, רק תגיד על מי לשים את הכסף. אנא מהר, לא נשארו לי ציפורניים.

        1. מי אמר שמיאמי לא לקחו הימור טוב ?

          אבל מישהו כן אמר שאודן יבטיח למיאמי 5-6 אליפויות רצופות, אז בהחלט ראוי להסביר שהוא עף משם אחרי שנה אם הוא מדהים את כולך ולא מתפרק לחלקים – כדי שאפילו אנשים כמוך יבינו…

          מי אמר שריילי אהבל ?

          ולפני סדרת הגמר חשבתי שהספרס יקחו.
          טעיתי ב 3 שניות בערך.

          וכן – אני מצהיר לפני תחילת עונה מה שלא הצהרתי אף פעם – שמיאמי לא יקחו אליפות העונה.
          כנראה שעם זה יש לך בעיה גדולה, ולא עם זה שהבן אדם שאני עונה לו מצהיר את ההיפך.

          אני רק יכול להניח שכבר השפלתי אותך בעבר באיזה חילופי דברים באתר אז יש פה עניין אישי.

          והנה ההסטוריה חוזרת…

          1. "מי אמר שמיאמי לא לקחו הימור טוב ?"
            "מי אמר שריילי אהבל ?"

            נו, באמת. ודאי שלא כתבת את זה. צריך לאיית עבורך כל דבר?
            זו פשוט דרכי להקצין את תגובתך הראשונית עד אבסורד, בכדי לשקף עד כמה היא מ-מ-ו-ר-מ-ר-ת, במובן הזה שהיא מתעקשת להתמקד אך ורק בכל ההיבטים והתרחישים השליליים (והרחוקים מלהיות ודאיים ברובם) של ההחתמה.

            "ולפני סדרת הגמר חשבתי שהספרס יקחו.
            טעיתי ב 3 שניות בערך."

            אין חצי הריון. בסוויפ או בדוחק – מה זה משנה? לא בושה להודות בטעות.

            "וכן – אני מצהיר לפני תחילת עונה מה שלא הצהרתי אף פעם – שמיאמי לא יקחו אליפות העונה.
            כנראה שעם זה יש לך בעיה גדולה, ולא עם זה שהבן אדם שאני עונה לו מצהיר את ההיפך."

            מה זה אמור להביע? שאני חייב להגיב למנחם בכדי שאהיה רשאי להשיב לך? שהוא התחיל? שאקרא לגננת?

            "אני רק יכול להניח שכבר השפלתי אותך בעבר באיזה חילופי דברים באתר אז יש פה עניין אישי."

            עלית עלי. זה גם מסביר הכל. בראש ובראשונה את הודאות שמיאמי לא תיקח אליפות.

            "והנה ההסטוריה חוזרת…"

            אני במקומך הייתי מנסה לטפל בדחף של מה שאתה מכנה וחווה כהשפלה. זה לא בדיוק מאפיין של אנשים שמחים בחלקם ובעלי בטחון אמיתי. יהיה לך הרבה יותר קל בחיים.
            ואת זה אני כותב כמי שיש לו הערכה רבה לידע שלך בכדורסל (ללא שמץ של ציניות). פשוט אין קשר בין השניים.

      2. גם דאלאס, גם אטלנטה, וגם הקינגס הציעון לו יותר.
        אתה כל שנה אומר שמיאמי לא תנצח. יגיע יום ותפגע בול במשהו. עד עתה לא פגעת בשום דבר מלבד אוןויר מלוכלך בלוס אנג'לס.

        1. מישהו צריך לעדכן אותך שאני מגיב פה פחות משנה…

          אבל יכול להיות שאתה מנהל איזה מעקב אחרי כל החיים ואני לא ידעתי…

          וגם בשנה שעברה לא אמרתי כזה דבר – רק לפני סדרת הגמר שנגמרה בהפרש של סל בערך.

          פגעתי פה באין סוף דברים, אבל אני לא ארד לרמת הפתאטיות שלך בלטפוח לעצמי על השכם – ובטח לא על דברים מגוחכים.

          1. אלרואי – תגובות לא נכתבות בוואקום.

            כשמן כן הם – תגובות.

            ואני הגבתי לפוסט ולטענות של מנחם.

            דברים שלא אמרתי ושאתה טוען לדעת שאני חושב אותם – זה כבר עניין שלך עם עצמך.

      3. לא איכפת לי שלא יתחיל את העונה. רק שיגמור את העונה.
        בקשר לזה שהוא "לא הרשים", אני בינתיים מאמין לדיילי ניוז הרבה לפנני שאני מאמין לך. הם לפחות ראו אותו. אתה – כהרגלך – מברבר מאיזה שהוא חור בראשון לציון מבלי שראית שחקן אחד, או משחק אחד, של ה-NBA בכל ימי חייך.
        אתה אחד הברברנים הגדולים ביותר שהכרתי.

        1. תנצל את הברבורים שלי כדי ללמוד…

          אני בכלל לא מאמין שאני זה שצריך לספר לך מה שווה הדיילי ניוז בשמועות נבא.

          מאי אס פי אן –

          He's not sure yet how soon he'll be ready to play in actual games, saying that he hopes to lose even more weight after slimming down to his current 275 pounds.

          "I could be ready to go but it's still a work in progress," Oden said. "My minutes and amount of playing time and all that is going to have to be monitored."

          Oden added: "I'm not going to sit here and say I'm 100 percent. I am moving [well] and I am feeling good, but I have a lot of work to do."

          שורה תחתונה, סנטר שכל כך הרבה קבוצות מעניינות בו והוא "unbelievable" ב workouts שלו, מקבל הצעות גבוהות.
          ואני לא מדבר על ה 2-3 מיליון שאומרים שהפליקנס הציעו לו.

          איפה נעלם ההוא עם ההגיון הבריא ?
          עושה רושם שהוא חסר באתר…

      4. דדי, בינינו אתה לא פייר עם הדוק (ואני לא אוהד מיאמי!): הוא בוחר 1 מ-30, ואתה בוחר 29 מ-30. הוא מסתכן ומנבא "מיאמי". אז לא פייר לומר "לא מיאמי". פייר לומר "לא מיאמי, אלא… (ותן שם קבוצה)

        1. הטענה שלי מתבססת גם על מיאמי עצמה ועייפות החומר, וגם על אוסף של קבוצות שלדעתי יוכלו לקחת מהם את האליפות והביטחון שלי שאחת מהם תעשה את זה.

          אני לא טוען שזה שקול להימור על קבוצה אחת, ולא עושה פה תחרות על הימור על קבוצה אחת – רק אומר את מה שברור לי שיקרה – או שלא יקרה…

          אבל אני בטח לא נותן קרדיט למי שכבר 3 שנים ברציפות (לפי מה שהוא אומר אני לא יודע) מהמר על הפייבוריטית, צודק ב 66%, ועוד מכריז שהוא סוג של גילגול נשמות של נוסטרדמוס…

  3. מהלך טוב של מיאמי הימור במיליון דולר שאם תופס הופך אותם למועמדים 1 לאליפות. אם לא עדיין סיכוי טוב לאליפות.

  4. מציע להסתכל על אינדיאנה:
    ווטסון במקום אוגוסטין
    סקולה במקום כלום
    גריינגר במקום כלום
    הניו יורקי ששכחתי את שמו…

    אגב סקולה שחקן אדיר שהאמריקאים לא יכולים לעכל. קצת חכם וקשוח עבורם.

    1. קופלנד…אינדיאנה זה חדשות העונה שעברה…
      מציע להסתכל על דטרויט. קו קדמי אדיר וג'נינגס בקו האחורי יכול
      להיות מאצ' אפ חזק להיט. במיוחד עם סמית' ישחק 3 מול לברון.

  5. אודן זה חתיכת הימור, אבל במיליון דולר זה שווה. לא משנה איך הוא ישחק העונה, אם הוא יפצע שוב או אם הוא ישחק כמו שמצפים ממנו, עונה שניה ב-1.3 מיליון הוא לא ישאר.
    מנחם, רק אל תפתח ציפיות יותר מדי, כי נראלי שהוא יהיה שחקן של 15 דקות, כשהוא ואנדרסון עולים מהספסל לחילופין. ואז למיאמי יש סנטר ל-30 דקות.

  6. אני באמת מאחל לאודן בריאות ועונה ללא פציעות. אודן בריא ל 10 דקות משחק יוסיף הרבה למיאמי,.., אבל אפילו הברכיים שלי(אני רץ עם שלוש תחבושות אלסטיות על כל ברך) בריאות יותר

  7. אין ספק שהם עשו מהלך שיכול להיות לו השפעה מכרעת בשבילם ובשביל כל הNBA. וכל זה בלי הרבה הימור מבחינתם. לריילי מגיע כל הכבוד על מה שהוא עושה בקבוצה הזאת. עכשיו הכול תלוי באודן. אם הוא משחק טוב ויציב אני לא רואה קבוצה שמאיימת עליהם (אולי אינדי או שיקאגו אם הם ממש יתחברו)

  8. ישנה סוג של אירוניה מקרית לגמרי בהגעת אודן למיאמי כי את הנקודות האחרונות שלו עד לפציעה האחרונה הוא עשה נגד מיאמי

  9. אם אודן יהיה שחקן של 12 נקודות ו8 ריבאונד , אפשר לסגור את העסק
    להרים במה ולתת למיאמי טבעות
    ריילי קוסם ויש לו נטייה לפגוע בסוסים מתים , מה שמגדיל מעט את הסיכוים של אודן להצליח
    כל עוד הרגלים של אודן יותר חלשות מאיטריות אודון יפניות , יש סביבו אם גדול
    לה ברון זכה להמון כבוד ממני לאחר משחקים 6 ו 7 , הוא עובר תהליך חיובי ונראה שגם ללא אודן הוא מסוגל להוביל את מיאמי לאליפות שלישית

    אם חלטורה שיחק אותה עם 2 טבעות , הכל אפשרי , יכול להיות שגם אם מומי החציל היה על הקווים שריילי מושך בחוטים היתה לו טבעת על האצבע

    בקשר לאודן , הקם בק שלו ילך בכיוון של ברנדון רוי , דרים און

    בכל מקרה המזרח התחזק השנה עם חזרתו של רוז לבולס, הנטס , הניקס יהיו בסביבה וכמובן אינדיאנה שרק מתחשלת

    קח את הכל ברוח טובה , קח את הנכדות לדיסנלנד או יוניברסל סטודיו
    ותשתה בירה נורמלית למען השם

  10. דדי – אני מסכים איתך בהחלט שהרבה קבוצות התחזקו ושמיאמי יצטרכו להילחם קשה יותר ואפילו מקווה לזה, אבל אני לא מבין את הקביעה שלך. את הדוק אני מבין – מלבד ההתלהבות הילדותית בכיף של אוהד – יש פה בהחלט חיזוק גדול בנקודה החלשה של מיאמי, ואודן גם ב15 דקות על המגרש יכול לבטל כל מיסמצ' בצבע שתביא קבוצה כמו יוסטון או אינדיאנה או כל אחד אחרת.
    אני חושב שווייד עם לברון שווה עוד אליפות אחת והם ילחמו חזק מאוד להשאיר את התואר אצלם, ויש להם סיכוי גבוה לעשות זאת, ולכן אני מאמין שבמאני טיים לא תראה את עייפות החומר אלא לחימה על התואר, ויש להם את כל הכלים, ומכל הקבוצות הם הכי מנוסים ומלוכדים כצוות.
    שוב, יש הרבה קבוצות שהתחזקו יפה ויהיה קרב גדול על האליפות וכולנו נחגוג על זה, אבל תגיד בבקשה את דעתך עכשיו על הנייר מי מהם יכולה להערכתך להדיח את מיאמי.

  11. אני אפילו לא מסתכל על המערב.

    מיאמי יצטרכו לנצח לפחות 2 מתוך הפייסרס, בולס, ונטס.

    אני לא רואה אותם עושים את זה.

    1. הפייסרס יהיו אתגר גדול, אבל לא בלתי אפשרי. הבולס עם רוז זאת קבוצה חדשה במידה רבה. לא ברור איך יחזור רוז ומה נראה ממנו. מצד אחד בהחלט מאיימת ביותר והייתה קשה למיאמי השנה בזכות הלחימה האדירה שלה, אבל עדיין לא ברור שיש לה את זה בשביל להדיח את מיאמי.
      על נטס אני לא מדבר – על הנייר אוסף של שחקנים נהדרים, אבל קיד על הקוים, ויותר מידי כוכבים, למה שיצא מזה אליפות? ועוד בשנה הראשונה שלהם ביחד?

  12. אודן הוא מה שיציל את מיאמי? חיים בסרט.

    בזמן שהמזרח מתחזק (אינדיאנה,ברוקלין, ואפילו קליבלנד ושיקגו) מיאמי רק נחלשת, וויד כבר בן 32, אלן בן 38, בוש הוכיח בגיים 7 שהוא לא שווה חצי מהחוזה שלו, מילר (שהציל את מיאמי כמה וכמה פעמים) עזב, ובאטייה כבר לא הסטופר שהתרגלנו.
    חוץ מלברון הקבוצה הזו נמצאת בנפילה חופשית.

    חיזוק לקו הקדמי זה בדיוק מה שהם צריכים, אבל להגיד שעכשיו עם אודן האליפות מובטחת?! או שאתה סתם מבלבל את השכל, או שאתה ממש נאיבי.

    הקווים הקידמיים החדשים של ברוקלין ואינדיאנה יאכלו אותם בלי מלח.

  13. MIAMI HEAT FAN 2K14 CONTROLLER:

    A= SHOW UP TO THE GAME LATE.
    B= DON'T SHOW UP TO THE GAME.
    X= LEAVE GAME EARLY.
    Y= EAT FOOD.
    RT = BUY LEBRON JERSEY.
    LT= CALL LEBRON THE GREATEST.
    R2= WEAR SUNGLASSES AT THE GAME.
    L2= SPEAK SPANISH.

  14. על פוסט כזה מתלהב לא יכול שלא להגיב. מנחם , עדיף שתחזור לאלכוהול אולי תתפכח. מיאמי בחיים לא לוקחת אליפות . בדיוק כמו שנדבר שלך לא לקחה שנה שעברה

    1. תראו מי חזר.
      אמרתי שדנבר תיקח? יא שקרן שפל. אמרתי מיאמי מתחילה ועד הסוף. למה שלא תיעלם מכאן ולא תחזור?

  15. השנה אף קבוצה לא תאכל לשלוח את הסנטר שלה להציק ללברון וגם לוויד בחסימה
    כי המיפלץ הזה יהיה שם העא לא יצטרך לקפוץ רק ידים למעלה והשתיים הכי קלות בהסטוריה של הכדורסל
    הוא לא צריך לעשות עשירית ממה שציפו ממנו בפורטלנד

    לדעתי טיילר הנסבורו – הבחור שהיה אמור לפצוע אותו בחצי הגמר או הגמר הלך. ( המזרח)
    ואיתו גם אינדיאנה

  16. מנחם בדרך כלל אני נוטה לכתוב בשפה גבוהה אבל הפעם אני מרשה לעצמי להגיב כמו אחרון הטוקבקיסטים: פחחחחחחחחחחחחח.

    גרג אודן? באמת?? בפעם האחרונה שאודן שיחק כדורסל אני עוד הייתי חייל סדיר, זה יהיה הקאמבק הכי מטורף בהיסטוריה אם אודן יצליח לחזור לרמה שהוא היה בה לפני ש"פרש" (אני כבר לא מדבר על הרמה שבה חשבנו שהוא יהיה לפני שנבחר בדראפט), אבל בשביל להגיע לרמה כזו צריך דרייב אדיר, ולאודן אף פעם לא היה את זה. כבר כשהיה צעיר אמר שלהיות שחקן כדורסל זה לא החלום שלו ושהוא בכלל רצה להיות רופא שיניים, אז זה השחקן שאתה בונה עליו לעשור הקרוב? רופא שיניים בפוטנציה עם ברכיים מחימר?

    עזוב את זה שהבחירה של אודן במיאמי מגוחכת (מה הוא רודף אחרי טבעת בגיל 25? שירדוף אחריה בגיל 35, שיראה בינתיים שהוא מסוגל בכלל לשחק כדורסל), הבחירה של מיאמי בו היא לא נכונה. איפה אודן אמור להיכנס בשיטה של מיאמי? כל השיטה שעבדה למיאמי בשנתיים וחצי האחרונות תצטרך להשתנות כדי להכניס את אודן למשחק, ובעצם הם יצטרכו לזנוח את הסמול-בול כדי לשחק איתו, וכריס בוש יצטרך לספוג עוד כרסום במעמדו.
    הבחירה הזו הגיונית רק אם חושבים על הטרור שאינדיאנה עשו למיאמי בגמר המזרח בצבע, אבל מי מבטיח שאודן יהיה איזה עוגן הגנתי מבורך? מי בכלל יכול להבטיח שהוא יחזיק מעמד עד פגרת האולסטאר? אם על אנדרו ביינום היינו סקפטיים, מה נגיד על אודן?

  17. ממש, אבל ממש אין לי סבלנות יותר אליכם, בעיקר עם כל הבעיות שיש לי עתה עם האתר, ואני בנסיעה עם שתי משפחות לסאן דיאגו. אז אומר לכולכם ביחד שבקרוב כולכם תזחלו על גחונכם ותודו ששוב הדוק קבר את כולכם בזה שהוא ידע שאודן יהיה מצויין למיאמי. וזאת המילה האחרונה לחסרי הבנה וידע כמוכם.
    מצטער על המילים הבוטות אבל, אלף, אני מעוצבן לאללה מהמכה שחטף האתר עם ההודעה על פסוורד, ובית, מגיע לכם.

  18. לכל הדבילים שמגחכים על אודן (ועלי):

    1.
    http://basketball.realgm.com/wiretap/227719/Greg-Oden-
    Looks-Ready-To-Go

    Deshaun Thomas, who attended Ohio State like Oden, said
    on Thursday that the two have been working out.

    "Man, he looks unbelievable," he said at the draft combine. "He's running. He's lifting weights. You might be seeing a comeback. He looks like he's ready to go. He's running, getting in shape. I'll tell you one thing. For a big 7-footer that's all he does, running and getting in shape. He's looking right."

    2,http://deadspin.com/greg-oden-is-on-the-comeback-trail-and-he-looks-unbel-508191584

    3.
    http://www.fannation.com/truth_and_rumors/view/396677-
    agent-greg-odens-physically-awesome

    יש לי עוד 20 הוכחות אבל עבור דבילים אני לא מוכן לבזבז עוד דקה. עדיף לי לתפוס גלים בחוף ליד סן דיאגו.
    עוד 3-4 חודשים אני אקרע לכם את הצורה ואתם תמותו מבושה ותעלמו מהאתר לנצח, בעקבות דדי.

  19. לא אוהד מיאמי אבל אני ממש רוצה שאודן יצליח, מגיע לו ויש לו יכולת להיות הסנטר הכי טוב ב-NBA. רק לראות אותו משפיל את הווארד זה שווה את זה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט