דיון הופס ליום שלישי PM: האם הת'אנדר ב-"REBUILDING MODE" או לא?/ מנחם לס

"בנייה מחדש" או לא (ומה כל כך משנה לפרסטי כיצד מכנים את המהפך)?

(שי גילגאוס-אלכסנדר וחברתו)

 

סם פרסטי היה הארכיטקט של כל הבלגן ששלח את ראסל ווסטברוק, פול ג'ורג', וג'רמי גראנט לרעות בשדות זרים עבור 8 בחירות דראפט סיבוב ראשון, ועדיין הוא מכחיש בכל תוקף שהת'אנדר הם ב-MODE של "בנייה מחדש"?

אמת. יש לו את כריס פול, דנילו גלינרי, שי גילגיאוס-אלכסנדר, סטיבן אדאמס, טרנס פרגוסון, אנדרה רוברסון, ודניס שרודר. עם הקבוצה הזאת יתאים לו יותר לשחק ב-"G-LEAGUE". הם יבחרו 8 שחקנים בסיבוב הראשון של הדראפט, וכל ניבחר סיבוב ראשון מובטח לו חוזה. כמובן שפרסטי יכול לעשות טריידים ומה לא.

אז לי זה נראה כ'אמא של הבניות מחדש'.

אז זוהי בנייה מחדש או לא?

ומאחר ולדעתי זאת האמא של הבניות מחדש, מה גורם לפרסטי להיות כה עקשן (כפי שהיה שוב הבוקר) כשהכחיש בכל תוקף שמה שהוא עושה ב-OKC זאת 'בנייה מחדש'? מה כל כך איכפת לו כיצד מכנים את המהפך בקבוצתו?

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. בנייה באבואבועה.
    הוא צריך להמשיך את הקו הזה ולהטריד את דנילו וכל מי שנותר לו ערך לבחירות עתידיות.
    פרסטי לא צריך יותר מדי בחירות שישארו אצלו, שיעביר את רובם תמורת 2-3 בחירות שיהיו גבוהות בוודאות ויריץ את הקבוצה הצעירה ותוך כדי יבחר גבוה בדראפט ותוך 5 שנים תהיה לו קבוצה עם עתיד ורוד

  2. אני לא חושב שהוא הארכיטקט של השינוי הזה, לא היו לו הרבה ברירות.
    .
    תיאורטית, פרסטי יכול להוריד עבור שחקנים מובילים עבור חלק מהבחירות האלה (ביל, גריפין וכדומה), אבל אני ממש מקווה שלא יעשה זאת אלא יבנה מחדש אוקלהומה צעירה ומוכשרת, כמו לפני עשור.
    .
    מניח שהוא מכחיש כדי שלא יחשד בטנקינג.

    1. מיקי, אתה כותב "אני לא חושב שהוא הארכיטקט של השינוי הזה, לא היו לו הרבה ברירות."

      אולי אתה כבר לא זוכר כי טרומן אמר זאת ב-1945: "THE BUCK STOPS HERE". הווה אומר: כל מה שקורה הוא באחריותי!

  3. לפרסטי עצמו, יותר מלכולם, ברור שהוא בריביליד. הוא לא יהסס אפילו לשלוח את אחד מה"כוכבים" בטרייד. הוא אומר את זה או כי אם הוא היה מצהיר שהם בבנייה מחדש אז הקבוצות האחרות היו מציעות פחות בשביל השחקנים שלו, או(האופציה ההגיונית) כי זה נגד החוקים לנסות להפסיד. ברור לכולם שהוא בבנייה מחדש

  4. ברור שריבילד אבל אני לא חושב שפרסטי צריך עוד בחירות דראפט. עם הכמות שיש לו אפילו איינג׳ נראה כמו ילד לידו ותכל׳ס הוא מכוסה בחמש שנים הקרובות. דווקא הייתי מטריד את גלינארי תמורת פרוספקטים קיימים ולאו דווקא בחירות דראפט

    1. גלינרי יעבור בפגרה במירוץ החימוש תמורת חוזה/חוזים לשנה ובחירת/בחירות דראפט. לדוגמא פורטלנד יכולה לתת בחירת סיבוב ראשון עתידית + בייזמור לקראת הפלייאוף.

  5. אני אישית חושב שזה לא בנייה מחדש אלא קבוצה לגיטימית בהחלט שיכולה להתמודד על הפלייאוף עם הפוטנציאל והיכולת של שחקנים כמו שג"א, פול, גלינארי, אדאמס ושרודר (שהיה מצוין באטלנטה) בנוסף לפרגוסון שיביא קליעה מבחוץ.

    1. רותם, ישנם כמה חולי רוח שההנאה שלהם היא לקלקל, להרגיז, ולהפריע. אני לא רוצה למחוק אותו עד שעידו יראה את התגטבה. איזה תענוג יש למוםפרעים האלה להתחזות כאדם בן 82 זה מעל בינתי.

  6. אם התאנדר היו במזרח הייתי יכול לקבל…
    .
    להגיד דבר כזה כשאתה במערב המטורף זה בהחלט מוזר.
    בטח פול רוצה להתאבד

    1. אם ישנה לך בעייה, אנא פנה לעידו בפוסט שלו על השינוי במערכת התגובות, ואם אתה רוצה לעבור לפוסטאפ, איש לא יפריע לך.

  7. כרגע יש להם קבוצה בינונית, שבמזרח היתה נכנסת לפלייאוף ובמערב לא תיכנס
    הם יעשו עוד טריידים בשנה הקרובה ויראו עם מי כדאי להם לרוץ במקביל לבחירות הדראפט, למשל עם אלכסנדר

  8. זה לא cool כרגע לדבר בליגה על בניה מחדש. זה אומר שאתה נכנס לתהליך של כמה שנים בלי ציפיות וזה לא טוב ל GM שאין לו הרבה חבל לפני שיפטרו אותו אחרי השנים האחרונות.
    בנוסף, אני חושב שהוא באמת מקווה לא לעשות בניה מחדש אלא לנצל בחירות כדי לחזק את הסגל בטריידים לקראת אמצע השנה או אם הסגל חלש מדיי, לשפר בקיץ הבא. יש לו מספיק נכסים כדי לקוות שקבוצות שיוותרו על הטווח הקצר יסכימו לטרייד על הכוכבים שלהם (השאלה הקשה זה כמה רחוק אפשר להגיע עם כוכבים מ tier2 כי כל העילית תפוסה)

  9. בנייה מחדש
    אבל לא טנקינג
    לא נראה לי שלפרסטי יצליח להטריד מישהו משמעותי עד אמצע העונה לפחות
    וככה הם לא רעים
    אבל עדיין שווים רק 9-10 במערב

  10. אוקלהומה ממתינה לראות אם יש כוכבים בהנחה ליד כריס פול, גלינארי ושג"א, וייתכן שהם ילכו על כוכב נוסף במקום בנייה מחדש, כי הם תקועים עם כריס פול.

  11. מי שממש לא במוד ריבלדינג הם הבלייזרס שמאריכים את החוזה של סי ג'יי מקולום בשלוש שנים (חמש סך הכל).

  12. נכון, הם לא ירוצו לאליפות, וגם לא בטוח שהם יגיעו לפלייאוף, אבל אני עדיין לא חושב שמדובר בריביליד כי:
    1. כשאתה עושה טנקינג אתה מאבד הרבה מכירות של כרטיסים. הקבוצה הזאת זאת עדיין קבוצה שהייתי משלם לראות, והם יכולים אפילו להיות סוס שחור מגניב סטייל קליפרס של השנה. נכון, זה לא הלייקרס, אבל הם ימכרו יפה עם ההרכב הזה וזה גם שיקול.
    2. לא חייב לעשות טנקינג כדי להשתפר בליגה – קבוצות כמו מיאמי, קליפרס, בוסטון וטורנטו בנו דברים יפים מאוד עם בחירות דראפט בלי טנקינג.

    אני מקווה שהוא מתכוון לרוץ עם הקבוצה הזאת. זה יכול להיראות יפה, יש לו גם הרבה בחירות דראפט.

  13. ואם תקרא לפרה מרלין מונרו, היא תתחיל לשיר happy birthday dear president? שייקרא לזה איך שירצה, אבל נשארה לו קבוצה שצריכה, איך לומר, בנייה מחדש

  14. פרסטי מנסה בנייה תוך כדי תנועה.
    יעשה את המהלכים שלו שהקבוצות האחרות יתחילו ליפול והוא יהיה שם לאסוף מהם את הנכסים

  15. חוקי הלוטורי השתנו והוציאו את העוקץ מלהסריח עונה שלמה. אפשר לזכות בבחירה גבוהה גם מהמקום העשירי.
    מדיניות הטאנקינג הפרוע סטייל הינקי כבר לא משתלמת.
    ברור שמרגע שהעבירו את ווסטברוק הקבוצה מחפשת זהות חדשה.
    בגלל שפע הבחירות שהוא השיג והעבר שמלמד על יכולת זיהוי כשרון, נראה לי שחכם מצדו להעביר את השחקנים הטובים שנשארו רק בשביל בחירות דראפט גבוהות או שחקנים צעירים מוכשרים. אחרת עדיף להישאר עם קבוצה נחמדה שהקהל ירצה לראות, ולקוות לבחירות טופ 5 בלוטורי.

  16. זאת לא קבוצה לאליפות, אבל יכולה לתת ריצה לפלייאוף, ולהתכונן לשנים הבאות עם כל החירות שאספו. אנחנו מעדיפים קבוצות כאלו, שמסוגלות לתת פייט בליגה גם במהלך הריבילט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט