טור לשבת: עשרת הדברים המוזרים של הקיץ/ מנחם לס

עשרת הדברים המוזרים של הקיץ

 

1. הלייקרס יושבים על התחת ולא עושים כלום

 קבוצות כמו מיאמי , הספארס, או ואקולהומה סיטי לא חייבות לעשות הרבה. יש להן מה שהם צריכות עבור אליפות. קבוצות כמו הנטס, הקאבס, הפיסטונס, או יוסטון עשו מהפכות כדי להוות איום רציני ולהפוך לקונטנדריות. מרגישים שם התלהבות ואנרגיה חדשה לקראת הבאות. לפחות יש להם על מה לחלום.

מה עשו הלייקרס? כלום. אוהדי הקבוצה חייבים להתנסות שוב ושוב בדבר חדש ובלתי מוכר להם: REJECTION!. פעם הקבוצה שלהם היתה המקום שכל הגדולים כמו קרים עבדול ג'אבר, ווילט צ'מברליין, ושקיל או'ניל עשו הכל כדי להתחבר אליה. היום היא המקום ממנה רוצים לברוח הכוכבים הגדולים ביותר, כמו דווייט האוארד.

לוס אנג'לס – שם המתאים לעיר בניקרגואה או בהונדוראס, אבל בארצות הברית של אמריקה? – באופן מוזר היא העיר הגדולה היחידה בארה"ב (אוקיי. לא היחידה. נוסיף גם את סאן אנטוניו) שם כדורסל הוא הספורט הפופולרי ביותר. היא העיר בה שוכן האולם עם 16 BANNERS. אוהדים הזוכרים את מג'יק והשואו-טיים. עכשיו עליהם להתרגל לעובדה שהם הפכו לדרק של ה-NBA. למקום בו שחקנים לא רוצים לשחק אם יש להם את בירת הנפט של ארה"ב וה-HEADQUARTERS של נס"או – יוסטון – כאפשרות מועדפת. יוסטון, עם כל הרטיבות שבה וה-AVERAGENESS שלה הפכה לדבר מועדף על A.L. זאת גלולה לא קלה לבליעה, אבל זה המצב קומראדים.

הלייקרס הפכה להיות שם נירדף לבינוניות, והקבוצה עשתה העונה 'שום דבר' לשפר את המצב. הם בונים על "העונה הבאה" וככה מבלפים את אוהדיהם: "רק סבלנות. חכו ל-2014-15 ותראו איזו קבוצה תהיה לנו!". הם בונים (וככה משקרים את אוהדיהם) שכל מה שעליהם לעשות זה להתאזר בסבלנות ולחכות עד שלברון וכרמלו אנטוני יגיעו.  צחוק הגורל: השניים כבר מתכננים קבוצה חדשה בניקס.

בפעם הראשונה בהסטוריה בלייקרס אין כל שמחה וצהלה בקשר לעונה הבאה. השמחה היחידה היא האילוזיה של 2014-15. כל הסיפור על ההגעה 'הכמעט בטוחה' של לברון ואנטוני הוא המצאה של ההנהלה. הם רוצים להרגיע את אוהדיהם ואת מחזיקי הכרטיסים העונתיים שמא – חלילה וחס – הם יארגנו שריפה המונית של הכרטיסים ב-RED DRAGON של התיאטרון הסיני, או ב-'מליבו פישינג פייר' שני מקומות שם בקרנו אתמול. הם מלעיטים אותם בסיפורים בטוק-שואוס ברדיו שאחרי שלברון ואנטוני יביעו נכונותם להגיע, פיל ג'קסון יחזור מהפנסיה יותר מהר משהם יכולים לומר 'פיל ג'קסון'.

הצרה של לוס אנג'לס היא שהוליווד הכניסה את כל תושבי העיר (וכמובן אוהדי הלייקרס) לעולם של דמיון ופנטסיה. הם לא מסוגלים לחיות עם המציאות של העולם הזה. כדאי שמישהו יזכיר להם – ואני עושה זאת בינתיים לאוהדי הקבוצה המסוגלים לקרוא עברית – שמה שקורה היום ב-NBA הוא לא סרט. זה לא קולנוע בו אתה יכול לכתוב איזה תסריט דמיוני, אוטופי, אילוזיוני, אשלייתי, והזוי שאתה רוצה. אז אוהדי לייקרס, הקשיבו: תפסיקו לחלום על האבסורדיות. חיזרו לעמוד על שתי רגליים בעולם האמיתי. תאמרו להנהלה להתחיל הכל מחדש. תישבעו לבוסים של הלייקרס שיש לכם סבלנות לחכות לבנייה מחדש. מהיסודות. מוכנים לחכות עד…עד…עד 2020!

  1. 2. בראד סטיבנס מאמן הסלטיקס

הסלטיקס הגאה, האלופה הגדולה מכולן, הקבוצה שהמסורת שלה היא כמעט ההסטוריה של הכדורסל, הביאה מאמן טירון, מין יורם כזה מאוניברסיטת בטלר שמלבד לאמן ילדים כמוהו לא אימן גבר אמיתי אחד בכל ימי חייו, שיציל אותה מנפילתה מטה ללא מצנח.

בואו נסתכל לרגע על מאמני העבר של הקבוצה: רד אורבך. ביל ראסל. תום היינסון. ביל פיטש. דייב קאונס. קייסי ג'ונס. ג'ימי רוג'רס. כריס פורד. ריק פיטינו. ג'ים אובראין. דוק ריברס. עכשיו בראד סטיבנס.

האוהדים לוקחים כדורי הרגעה. הם לא מבינים מה עשו להם: קולג' קוץ' שעדיין לא מלאו לו 40 ינהל להם את הירוקים המהוללים? אוי וויי. מה יהיה? מה יהיה?

טוב. אפשר טיפונת להירגע. לבחור של IQ כדורסלני גבוה יותר מאשר לרוב מאמני ה-NBA (את אריק ספואלטרה עם ה-IQ הכדורסלני הגבוה מכולם אני לא מכניס לרשימת 'רוב המאמנים'). המאמן הראשון שהיה לי – שמעון "צ'ינגה" שלח – אמר לי בקורס מאמנים בחדרה בשנת 1952 שאימון זה אימון, ולא משנה אם אתה מאמן בנות בנות 10 או את בוגרי מכבי ת"א . לכן אני מאמין שיש לו סכוי להצליח. אבל בינתיים האוהדים זקוקים לכדורי שינה כדי להירדם.

3. בארון דייויס נחטף ע"י ברנשים מהחלל – 'ALLIENS'

 

 

Baron Davis had a visit from the mothership 'like two weeks ago,' he told 'The Champs Podcast.'

Read more: http://www.nydailynews.com/new-york/baron-davis-abducted-aliens-article-1.1397660#ixzz2as3A6vrq

היכן הוא בארון דייויס? נעלם ואיננו מאז סיום עונת 2012-13. הוא טוען שבנסיעה מלאס ווגאס חזרה ללוס אנג'לס אנשי חלל חטפו אותו. הנה, הקשיבו למה אמר בכל הרצינות לעתונאי מלקולם בריאנדיס מהלוס אנג'לס טיימס:

 

“They were poking me on the nose, looking at my eyes, they had my hands tied, and the next thing you know I was in Montabello dude, burning rubber on the way back to L.A. at 4 o’clock in the morning.”

הוא עומד על שלו. בראיון לספורטסנטר הוא חזר על הסיפור בפרטי פרטים.

כל מה שיש לי לומר לו זה "ברוך הבא. ברוך שחזרת בארון. טוב לראות שאנשי החלל שיחררו אותך ללא כל נזק נראה לעין שהוא בלתי הפיך".

4. מייק ד'אנטוני ב”שוק” (מהחלטת האוארד)

 

 

"MIKE D,ANTONY IN SHOCK OVER HOWARD DECISION" section to my Google News homepage

 

מייק ד'אנטוני אמר ל-ESPN RADIO שכשהוא שמע שדווייט האווארד החליט על יוסטון הוא היה בשוק כי לדעתו זאת היתה "ההחלטה המוזרה ביותר של שחקן כדורסל מאז ומעולם". ההחלטה, שכבר קיבלה כינוי "DWECISION" באה והלכה, אבל מייק עדיין לא נירגע מהחלטה של שחקן "לא לשחק בלוס אנג'לס". כנראה שהוא לא קרא את הנקודה הראשונה בפוסט הזה. הוא – כמו האוהדים – חיים באשלייה מנופחת ששחקנים רוצים לשחק בלייקרס ולגור באל.איי.

למעשה אולי לדווייט האווארד לא היה איכפת לשחק בלייקרס ולגור באל איי. היי, מייק, האם חשבת שאולי אתה היא הסיבה שדווייט החליט על "עיר הנפט"?

5. קורט רמביס עוזר מאמן של ד'אנטוני (שהוא קרע ב-ESPN???)!

 

לא, זה לא מוזר שמאמן בסדר גודל של קורט רמביס שהיה מאמן ראשי של הוולבס ניבחר כעוזר מאמן של הלייקרס. מה שמוזר הוא שהלייקרס החתימה את קורט רמביס, שכאנליסט ה-ESPN בעונה האחרונה לא הפסיק לקטרג, לבקר, ואפילו לעקוץ את מייק ד'אנטוני והצורה בה אימן וניהל את הלייקרס, ואת ההנהלה שבכלל הסכימה להעסיק מאמן שפילוסופיית האימון שלו שונה לחלוטין מ-LAKERS BALL.

אז הנה MY TAKE על המצב (הבלתי ניסבל) הזה:

א.      איש לא שאל או התייעץ עם מייק ד'אנטוני

ב.      הביאו אותו כדי שיהיה INSTANT REPLACEMENT למייק ברגע הראשון של פישול גדול.

אחרת אין כל הסבר אחר למצב האומלל הזה.

6. "חוזה ההפלה" שחתם ג'יי ג'יי רודיק

 

החוזה: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TArQIQraTgc

Jul
24
2013

JJ Redick’s Abortion Contract With Shaq’s Ex-Mistress Explained 

 

לפי STARSTRUCK.COM  ו-MEDIA TAKE OUT, חברתו לשעבר של ג'יי ג'יי רדיק וונסה לופז, והוא, חתמו על "חוזה הפלה" בסך $25,000 למקרה שהיא תיכנס להריון. שניהם לא רצו תינוק והחוזה היה 'רק למקרה'. כאן בארה"ב זה גרם לסערה. תנועת "RIGHT FOR LIFE" הגישה עצומה ל-NBA לזרוק אותו מהליגה בגלל שהוא "מעריך את ערך החיים ב-25 אלף דולארים". יש לו מזל שהוא משחק באל איי בקליפרס. אילו שיחק בקבוצה כמו שרלוט, כאן במרכז "חגורת התנ"ך" הוא לא היה יוצא מזה.

 

7. לפילדלפיה עדיין אין מאמן

 

 

לוגו חדש יש. מאמן אין!

העונה הסתיימה. הדראפט מאחורינו. ליגת הקיץ היא הסטוריה, ולסיקסרס עדיין אין מאמן. למה בדיוק מחכה סם הינקי? מה קורה כאן? מה זה מאמן אחרי הכל? מנתח מוח? נשיא ארה"ב? כל מה שעליו לעשות זה לקרוא טיים-אאוט ולהחליף ברוטציה. כולם משחקים אותו דבר אחרי הכל.

דעתי? סם הינקי משחק אותה. הוא רוצה שבעיר אחוות האחים יחשבו שהוא באמת משקיע מחשבה עמוקה בקשר למאמן הבא, ושזאת החלטה קשה וכבדה, כמו ההחלטה את מי לבחור להיות הבוס של ה-FEDERAL RESERVE.

8. הויזרדס נשארו אשפים (בטימטום)

 

80 מיליון לילד בן 21 

ג'ון וול הוא שחקן מצויין. הוא הפנים של הפרנצ'ייז. אבל לחתום איתו חוזה מקסימום של 80 מיליון דולארים – תגיד זאת שוב, דוק, אמרת 80, כמו בש-מ-ו-נ-י-ם? –  כשבסיום העונה הבאה הוא יהיה שחקן חופשי מוגבל, והויזרדס יוכלו להשוות כל הצעה שיקבל מכל קבוצה אחרת שתהיה בהרבה פחותה מחוזה המקסימום שהוא קיבל?

אני יודע שזה עתה כתבתי משפט ארוך, אפילו ארוך מאד, אבל כדי להסביר את הטרוף של ה'קוסמים' או 'האשפים', או איך שלא תקרא להם צריכים משפט ארוך.

9. דניס רודמן – מועמד לפרס נובל לשלום

 

 

 

 

כשזה מגיע לדניס רודמן, הרשימה של הדברים המוזרים שעשה מגיעה מכאן עד צפון קוריאה. זהו המקום, אגב שבו מצא חבר חדש, נשיא הרפובליקה  הדיקטטור קים-יאנג  און (1.56 מ', אוהד שרוף של ה-NBA), אליו הגיע לביקור לפני כחודש לשוחח על עניינים ברומו של עולם.

לפי רודמן השיחה עברה לדיסקוסים על נשק אטומי ומלחמת עולם עתידית – סכנה לאנושות שרודמן מנסה להסיר ולסלק כדי שנוכל לחיות ברגיעה ושלווה. הוא לא התכוון להיות 'איש השלום העולמי' אבל כך זה יצא.  ומאחר וככה זה יצא, הוא רוצה להיות מועמד לפרס השלום. הנה, הקשיבו לרודמן:

 

“Why it’s been left to me to smooth things over, I don’t know. Dennis Rodman, of all people. Keeping us safe is really not my job; it’s [President Barack Obama's] job. But I’ll tell you this: If I don’t finish in the top three for the next Nobel Peace Prize, something’s seriously wrong.”

 

OK, Worm. Good luck with that.

 

10. "דריק רוז, מי השחקן הטוב בעולם?"

 

 

 

דריק רוז: "דריק רוז". זה היה בראיון מוקלט עם ה-CNN INTERNATIONAL בסיבוב של שאלות מהירות שעליו היה לענות במהירות מבלי זמן לחשוב. כך זה הלך:

*מי הקוצה הטובה ביותר בליגה?

-הבולס

*מי השחקן הטוב אי-פעם?

-מייקל

*מי הסנטר הגדול מכולם?

-האקים

*מי הפיור שוטר הגדול אי פעם?

– ג'רי ווסט

*מי הקלאץ' שוטר הטוב בהסטוריה?

-לארי בירד

*איזו קבוצה תהיה אלופה השנה?

-הבולס

*מי השחקן הטוב ביותר היום ב-NBA?

-דריק רוז

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. הויזרדס הם אשפי הטמטום להלן רשימה חלקית
    מגי בקרוב סנטר כוכב בליגה, הועבר בטרייד
    בלאצי שחקן חשוב ברוטציה של הנטס – אם אני לא טועה אמנסטי.
    החתימו את ננה – הפצוע הכרוני
    הביאו את אוקאפור שחקן בינוני שפעם השוו אותו להווארד(נבחר אחריו בדראפט)
    בבחירות הדראפט של השנתיים אחרונות יכלו לבחור שחקנים יותר טובים מברדלי ופורטר. כמו דרמונד,בארנס, קודי זלר, אלכס לן, בן מקלמור.
    כל מה שיש לקבוצה הזו קו אחורי לא רע (עדיין לא שוכנעתי שברדלי הוא סוג של ריי אלן).
    לא בטוח שוול עם חוזה המקסימום שלו יביא אותם לפלייאוף.
    מתחרות פוטנציאליות כמו, טורונטו,שרלוט, קליבלנד, דטרויט מסודרות הרבה יותר טוב בקו הקדמי , ולטעמי גם הרבה יותר מוכשרות.

  2. אודן – השאלה היחידה לכמה זמן?
    אבל זו שאלה שמתחרה לאליפות לא שואלת. החתמה מעולה. אני שם את עניני הבריאות בצד, כי אין לי שום דרך להעריך את הכשירות הגופנית של אודן בעוד חצי שנה, שנה.
    ההרגשה האישית שלי שמיאמי הופכת להיות קבוצה מאוד מפחידה בשנה הבאה. אודן הולך להיות סיוט של מאמנים בליגה. ככל שהזמן יעבור הסיוט רק ילך ויתעצם.
    בבת אחת יש עוד דרים טים.
    אודן – סנטר, אנדרסן גיבוי
    בוש- פ. פורוורד , הסלם, בטייה, לברון גיבוי
    לברון- תבחרו את התפקיד כאוות נפשכם.
    ווייד- גארד , ריי אלן גיבוי
    צלמרס- רכז , קול גיבוי
    תארו לעצמכם שרשארד לואיס מתחיל גם לפרוח. ושגיימס אניס (חתיכת גניבה בדרפט) גם מצטרף למיקס.
    הולכת להיות חגיגה גדולה.

  3. לברון לא יגיע לניקס.
    הוא יישאר במיאמי או יילך לקליבלנד.
    אופציה שלישית היא הלייקרס.

    אם לברון לא מגיע אז כרמלו מגיע בוודאות. אין לו מה לחפש בניקס. זו קבוצה של סיבוב ראשון גג סיבוב שני. בקצב הזה קליבלנד עוקפים אותם בסיבוב.

    הלייקרס יחתימו 2 סופרסטארים בוודאות זו לא שאלה בכלל.

  4. אני חושב שהלייקרס יהיו טובים יותר ממה שחושבים. דאנטוני מנסה לבנות שם קבוצה שתתאים לפילוסופיית המשחק שלו, והוא לא כזה צנון כמו שהוא נראה. אולי אפילו יעפילו לפלייאוף ושנה הבאה טבולה ראסה- דף חלק. אולי יקבלו קצת צניעות אוהדי הלייקרס

  5. אמרתי שיודיע ביום ששי והוא הודיע ביום ששי. אמרתי שיבחר במיאמי והוא בחר במיאמי. ברור שלפעמים אני טועה כי אני לא חושש מנבואות, אבל ב-75% מהמקרים אני צודק וזה אחוז מדהים ממש. כל הכבוד דוק. אתה בסדר גודל של ירמיהו וישעיהו!

  6. Greg Oden nearing decision on team

    Free-agent center Greg Oden will decide Friday where he will play next season, a league source told Yahoo! Sports.

    Greg Oden's decision set for Friday
    By Jeff Goodman and Marc Stein | ESPN.com

    Report: Greg Oden Deciding Future Friday
    By HOOPSWORLD
    Basketball News & NBA Rumors
    report-greg-oden-deciding-future friday

    אני יכול להביא עוד 30, אבל אני אעצור ב 3

  7. Greg Oden nearing decision on team
    Free-agent center Greg Oden will decide Friday where he will play next season, a league source told Yahoo! Sports.

    Greg Oden's decision set for Friday
    By Jeff Goodman and Marc Stein | ESPN.com

    Report: Greg Oden Deciding Future Friday
    By HOOPSWORLD
    Basketball News & NBA Rumors
    report-greg-oden-deciding-future friday

    אני יכול להביא עוד 30, אבל אני אעצור ב 3

      1. זה מה שאתה מכריח את עצמך לחשוב. גם למיקי האריסון יש עסקים שיכולים להניב לאודן ג'וב לכל החיים בו לא צריך ברכיים.
        אתה משקר לעצמך ואז נלחם על האמת שלך.

  8. מנחם כאוהד לייקרס לא נותר לי אלא להסכים איתך בנוגע לאי עשיה אבסלוטי (למעט פארמר ועוד כמה בינונים) אבל לא בטוח שזה כזה רע שהאווארד עזב

  9. עם פארמר כרכז. נאש בעמדה 2. קובי וגאסול מובילים. זאת קבוצת פלייאוף. גאסול הסנטר הכי מוכשר בנבא. אני מעריך סיבוב שני בפלייאוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט