שחקנים חופשיים שמתאימים לפלייאוף – מרצ'ין גורטאט / הגולש עידן קריפס

הפטיש הפולני החל את עונתו ה-12 בליגה במדי הלוס אנג'לס קליפרס אך שוחרר קצת אחרי אמצע העונה. לפני שתי עונות, גורטאט העמיד ממוצע דו ספרתי של נקודות במשך 6 עונות ברציפות, כאשר לו הוא מוסיף גם 9-10 ריבאונדים ובלוק וחצי למשחק. יחד עם זאת, האחוזים שלו מהשדה תמיד היו מצוינים, אפילו יחסית לסנטר.

ב-6 העונות הללו, הוא מוקם בטופ 5 באחוזים מהשדה בשלוש עונות, בטופ 10 בשתי עונות ובטופ 20 בעונה אחת. גם בשתי העונות האחרונות, שהיו עונות פחות טובות שלו, הוא לא נפל מהטופ 20 בקטגוריה הזו.

הוא גם תמיד היה ריבאונדר מצוין, במהלך 6 העונות המוזכרות לעיל, הוא נכנס לטופ 10 ריבאונדרים בליגה פעם אחת, לטופ 15 שלוש פעמים ולטופ 20 פעמיים. כרים פרוטקטור הוא היה לא רע גם כן, פעמיים נכנס לטופ 15 ופעם אחת לטופ 20.

בעונת השיא שלו בפיניקס, רשם הסנטר הותיק ממוצעים מרשימים של 15.4 נקודות ב-55.5% מהשדה, 10 ריבאונדים ו-1.5 בלוקים.

כבר בעונה שעברה, גורטאט החל בדעיכה שלו, אך העונה, ב-47 המשחקים שלו בקליפרס, הוא רשם את עונת השפל שלו בתור וטרן הן מבחינת דקות (16 בממוצע ללילה) והן מבחינת נקודות (5 למשחק), ריבאונדים (5.6 למשחק) ובלוקים (0.5 למשחק).
אי אפשר כמובן להכחיש את העובדה שגורטאט כבר בן 34, והוא לא נמצא בכושר וביכולת שאפיינו אותו פעם, אולם הדבר לא כל כך מפתיע גם בעקבות קפיצת המדרגה המטורפת שביצע מונטרז הארל הנהדר ובטח בשל הצטרפותו של הסנטר הצעיר המבטיח, איביצה זובאץ', שלמעשה חרצה את גורלו של גורטאט, שהיה שחרור מיידי מהקבוצה בה בילה במשך חצי השנה האחרונה.

אך ההתרסקות שלו מתבטאת לא רק בסטטיסטיקות הפשוטות הללו, אלא גם בסטטיסטיקות מעט מתקדמות יותר שלא קשורות בהכרח למספר הדקות המועט שקיבל, אלא פשוט לירידה שלו ביכולת.

למשל, הדיפנסיב רייטינג העונה עומד על 110 (כלומר, הקבוצה שלו סופגת 110 נקודות פר 100 פוזשנים כשהוא על המגרש), הנמוך ביותר בקריירה שלו.

מדדי ה-box plus minus (מד שמבוסס על הפלוס/מינוס של שחקן פר 100 פוזשנים) וה-win shares (לכמה ניצחונות תרם השחקן) הם הנמוכים ביותר בקריירה שלו כאשר גם ה-vorp שלו הוא הנמוך ביותר מאז עונת הרוקי שלו. אחד הנתונים הכי מאכזבים מבחינת גורטאט הוא מדד הפלוס מינוס שלו.

העונה, הקבוצה הייתה במינוס 6.4 כשהוא היה על המגרש, אך כאשר הוא היה על הספסל הקבוצה הייתה בפלוס 3.5, מה שאומר שמדד ה-on/off שלו פר 100 פוזשנים עמד על 9.9, שזה כמובן פשוט מזעזע.

זו הפעם הראשונה מאז 2010 שהמדד הזה שלילי אצל גורטאט, כאשר בעונות השיא שלו הוא הגיע אפילו ל-+11.4 בהבדל בין הדקות שלו על הספסל לדקות שלו על המגרש.

האופנסיב רייטינג של הקבוצה כשהוא על המגרש נמוך ב-5.8 נקודות מהאופנסיב רייטינג של הקבוצה כשהוא לא על המגרש, אך האופנסיב רייטינג של היריבה גדול ב-4.3 נקודות כשגורטאט על המגרש לעומת כשהוא על הספסל, שוב, מספרי שפל עבורו.

אז עכשיו, אחרי שלכלכנו עליו מספיק, צריך בעצם להסביר למה הוא שווה חתימה באחת מקבוצות הפלייאוף. אז קודם כל, לאורך כל הקריירה שלו, גורטאט תמיד ידע את התפקיד שלו, ולא ניסה לעשות דברים שהוא לא יודע, גם בתור סנטר פותח וגם בתור סנטר מחליף.

הוא מעולם לא היה מוסר גדול ולכן לא ניסה לבצע איזשהן מסירות הזויות, ומספר האיבודים הנמוך שלו הוא בהתאם לכך (1.2 איבודים בלבד לאורך הקריירה).

כמו כן, גם 20 השלשות שלקח במשך 806 המשחקים שלו בליגה מעידות על כך שהוא לא ניסה לקלוע מחוץ לקשת כי הוא ידע שזהו לא אחד מהיתרונות שלו ולכן לא רצה להזיק לקבוצה.

הוא הבין שהתפקיד העיקרי שלו הוא להיות יעיל בהתקפה, לקחת ריבאונדים ולהיות קשוח בהגנה, ומכאן בא כינויו, "הפטיש הפולני".
סביר להניח שהתכונה הזו לא תשתנה אצלו אחרי 12 שנות ניסיון בליגה, ובטח שלא בקבוצה שנותנת לו את ההזדמנות להוכיח את עצמו במאני טיים.

בנוסף, על אף היותו שחקן פחות יעיל בהגנה העונה ואפילו בעונה החולפת, גורטאט עדיין שחקן קשוח, אגרסיבי, מנוסה ובכל זאת שומר לא רע, ובוודאי יכול לתרום לפחות 15 דקות כמעט בכל קבוצת פלייאוף.

המדד בו גורטאט הצטיין ומצטיין גם כעת הוא אחד המדדים הכי פחות מוערכים (ולא בצדק) בכדורסל.

המדד נקרא screen assists והוא למעשה מודד את כמות הפעמים ששחקן של הקבוצה קלע כתוצאה מחסימה של שחקן אחר, במצב כזה, השחקן שחסם מקבל screen assist. את המדד הזה התחילו למדוד לפני 3 שנים, בעונת 2016/17.

העונה, גורטאט מוקם במקום ה-15 בליגה ב-screen assists עם 3.6 כאלה למשחק, מספר סופר מרשים ביחס לכמות הדקות המועטה שלו.

כדי להבין עד כמה הוא טוב ויעיל באספקט הזה של המשחק, צריך לחזור אחורה, לשלוש העונות הקודמות, בהן היה משמעותי יותר בקבוצה שלו, ולבדוק מה היה המיקום שלו בליגה בקטגוריה הזו.
אז ככה, בעונה החולפת, בה שיחק קצת יותר מ-25 דקות למשחק, הוא מוקם במקום הרביעי בליגה עם 4.5 screen assists למשחק.
ובעונת 2016/2017, בה שיחק 31.2 דקות למשחק, הוא מוקם במקום הראשון בליגה עם 6.2 screen assists למשחק.

כלומר, גורטאט הוא אחד הטובים בליגה במדד הכה אנדרייטד הזה, אם לא הטוב ביותר, וככל שישחק יותר דקות, הוא יספק יותר screen assists שיעזרו לקבוצתו להשיג המון נקודות מבלי שהפעולות הללו יתווספו לסטטיסטיקה היבשה של גורטאט.

מדד נוסף שהחלו למדוד רק בעונה שעברה הוא כמות הבוקסאאוטים ששחקן מבצע למשחק. העונה, בגלל שגורטאט לא שיחק הרבה כאמור, הוא לא היה ממובילי הליגה במדד הזה, אך בעונה החולפת בה בילה בוושינגטון בתור שחקן חמישייה קבוע, הוא רשם 8.3 בוקסאאוטים למשחק שהעמידו אותו במקום ה-11 מבין שחקני הליגה.

כלומר, בנוסף להיותו ריבאונדר מצוין, גורטאט גם סוגר טוב מאוד לריבאונד, מה שלמעשה מפחית משמעותית את האפשרות של הקבוצה השנייה לעשות נקודות מהזדמנות שנייה שבאות כתוצאה מריבאונד התקפה. שוב, אלה דברים שלא מוערכים מספיק בקרב קהל הצופים הכה רחב.

בנוסף לכל, גורטאט הוכיח לאורך הקריירה שלו שהוא שומר על עקביות בפלייאוף ולא יורד במספרים, לכן אין יותר מדי מה לדאוג לגבי ירידה דרסטית ביכולת שלו.

יעדים אפשריים

וכעת הגענו לשלב בו אני נותן את דעתי בנוגע לנושא של הקבוצה שצריכה להחתים את גורטאט.

אז ככה, לנוכח העובדה שגורטאט נמצא כבר בשלהי הקריירה שלו ובגיל 35, סביר להניח שהוא יעדיף לחתום בקבוצה שיש לה סיכוי ממשי לזכות באליפות… אי אפשר להאשים אותו…

אז מיהן הקונטנדריות שמועמדות להחתים את גורטאט מבחינתי?
הראשונה שבהן היא… גולדן סטייט כמובן!

הווריורס איבדו הקיץ את ג'ורדן בל, אנדרו בוגוט ודמרקוס קאזינס.
הם החתימו את ווילי קולי סטיין שצפוי להיות הסנטר הפותח של הקבוצה, והאריכו את חוזהו של קוון לוני למשך שלוש השנים הקרובות.

בעמדת הפאוור פורוורד יש להם את דריימונד, אומארי ספלמן, שחקן שנה שנייה שהגיע מאטלנטה, ואריק פסקל שנבחר על ידם במקום ה-41 בדראפט. לא ברור כמה ספלמן ופסקל צפויים לשחק, וייתכן אפילו שלוני יעבור לעמדה 4 לפעמים…

גורטאט יכול להיות הבוגוט שלהם לעונה הקרובה, רק בכושר יותר טוב ובגרסה משופרת לדעתי… אז למה לא? הבעיה של גולדן סטייט בעונה החולפת, ויש שיגידו אפילו בשנתיים האחרונות, הייתה חוסר העומק והאיכות בספסל.

דייוויד ווסט, שון ליבינגסטון, אנדרסון ורז'או, דייוויד לי ואנדרה איגוודאלה הם וטרנים שהרבה פעמים עשו את ההבדל והיו חלק גדול באליפויות של הווריורס.

לכן, אני סבור שגם גורטאט, שחקן בעל 12 שנות ניסיון בליגה, יכול לתרום להם מהניסיון, החכמה והאגרסיביות שלו. לוני כבר הספיק להדאיג עוד קצת את קהל האוהדים של הווריורס בגמר, כשסחב פציעה אך היה חייב לשחק עקב יכולת רעה של בוגי ובוגוט.

כדי למנוע מצבים כאלה, גורטאט יכול לחפות עליו לפחות בעונה הסדירה ולהוריד ממנו עומס כדי שיגיע בריא ושלם לפלייאוף.

הקבוצה השנייה היא לא אחרת מאשר הלוס אנג'לס לייקרס.
אז לפני שנעבור לניתוח, אציג בפניכם את מצבת הגבוהים של הלייקרס לעונה הבאה עלינו לטובה… בעמדת הפאוור פורוורד יש כמובן את אנתוני דייוויס, ג'ארד דאדלי, קייל קוזמה ו… אנטטקומפו! לא, לא יאניס, קוסטאס.

בעמדת הסנטר יש לנו את דמרקוס קאזינס וג'אבל מקגי, כשגם ה"גבה" עומד לשחק לא מעט דקות בעמדה הזו. אז עקב השמועות שאומרות שלברון צפוי לפתוח כפוינט גארד בלייקרס השנה, קיים סיכוי לא רע בכלל שקוזמה יעבור לעמדה מספר 3.

דייוויס, ובמיוחד קאזינס שמשחק יותר בעמדה של גורטאט, הוכיחו שבריאות זה לא הצד החזק שלהם, דאדלי הוא לא בדיוק הבחור לבנות עליו (למרות שהוא הכי גבר בליגה), ולקוסטאס יש עוד לאן להתפתח כדי להיות שווה דקות משחק כלשהן.

אז נשארנו עם ג'אבל מקגי בתור השחקן היחידי שאפשר לסמוך עליו (אני לא מאמין שאמרתי את זה עכשיו).

ברור לכולם שסימן השאלה הגדול שסובב סביב הלייקרס נובע מתוך חשש לפציעות אצל כמה וכמה שחקנים, ובצדק.

אמנם שחקן בן 35 שלא שיחק כדורסל מקצועני למעלה מחצי שנה הוא לא התוספת האידיאלית, אבל בתכלס, לגורטאט אין היסטוריה של פציעות לאורך הקריירה שלו, והסיכוי שהוא יישאר בריא הוא די גבוה, במיוחד כשהוא לא שחקן מוביל שמתאמץ יותר מדי.

במשחקים קלים יחסית או במקרה של פציעה של אחד הגבוהים חס וחלילה (טפו טפו טפו חמסה חמסה שום בצל), גורטאט יוכל לתת דקות שקטות ויעילות במדי הסגולים-צהובים מעיר המלאכים, ועל הדרך אולי לנקום בקבוצה מהצד השני של הכביש על כך ששחררה אותו, ולזכות באליפות על חשבונם.

להחתים שחקן כזה, שיכול לתרום גם על המגרש וגם מחוצה לו, על חוזה מינימום, זו אופציה לא רעה בכלל לטעמי עבור שתי הקבוצות האלה.

במקרה ובוס מאיירס או רוב פלינקה עדיין לא ישתכנעו לאחר שיקראו את המאמר שלי, יש עוד שתי קבוצות מהטופ של הליגה (שאמנם לא מתחרות ריאליות על אליפות) שעשויות להחתים את הסנטר הפולני.

כן כן מסאיי, אני מסתכל עלייך.

אמנם לא עזב את הראפטורס אף גבוה בקיץ החולף, אבל האלופה המכהנת איבדה את… השחקן ההוא, נו, הזה עם הראסטות, האדיש עם הצחוק המוזר, נו מהשיר של סטטיק ובן אל, כן נכון, קוואי, לרגע שכחתי…

אז איך זה קשור בעצם לגורטאט? שמח ששאלתם. העונה, המון מהנטל ההתקפי ייפול על שלושת הגבוהים של טורונטו, הלא הם סיאקם, איבקה וגאסול, וזאת עקב העובדה שהקוואי ההוא נהג לקחת על עצמו לא מעט…

לכן, מפני שסביר להניח שהראפטורס עדיין יעפילו לפחות לסיבוב השני בפלייאוף המזרח, על אף עזיבתו של… נו איך קוראים לו? (כן אני יודע הבדיחה מיצתה את עצמה), צריך להוריד עומס מהגבוהים שלה, שאמורים להביא אותה לשם.

שלושה ביג מנים, כשרק אחד מהם הוא סנטר טבעי, זה לא מספיק, ולכן אני סבור שגורטאט יכול לעזור להם…

נרס יוכל לחלק ביניהם את הדקות ולתת לשחקנים החשובים שלו לנוח כשצריך, גם בעונה הסדירה וגם בפלייאוף. בנוסף, גורטאט ידוע בקשיחות ובהגנה החזקה שלו, מה שמתאים מאוד לאופי המשחק של האלופה מקנדה.

הקבוצה הנוספת היא אינדיאנה פייסרס.

עקב עזיבתו של ת'ד יאנג הנהדר, הפייסרס ייאלצו לעלות העונה עם סאבוניס בחמישייה לצד טרנר, מה שמפנה מקום בעמדת הסנטר.
לשם כך, אינדיאנה בחרה במקום ה-18 בדראפט את גוגה ביטדזה, הסנטר הגאורגי ששיחק בעונה שעברה בבודוצ'נוסט המונטנגרית שהייתה גם חלק ממפעל היורוליג.

ביטדזה זכה בתואר "EuroLeague Rising Star" ואני באופו אישי מאוד מאמין בו, אבל קיים סיכוי לא רע שבעונה הראשונה שלו ב-NBA הוא עדיין לא יוכל לתרום לקבוצה בפן המקצועי, הן בגלל סגנון המשחק השונה אליו הוא צריך להתרגל והן בגלל הבוסריות שלו.
מלבד יאנג, הפייסרס נפרדו הקיץ גם מקייל אוקווין, סנטר חזק ואגרסיבי שמאוד מזכיר את גורטאט בסגנון המשחק.

הוא קיבל 8.2 דקות למשחק, שיכולות בקלות להפוך ל-15 דקות לפחות של גורטאט במידה ויוחתם, גם בגלל חסרונו (הלא מוערך מספיק) של יאנג וגם בגלל סימן השאלה סביב גוגה.

לאחר פציעתו של אולאדיפו, יאנג ממש החזיק את ההגנה של אינדיאנה יחד עם טרנר, ובדקות המועטות שלו אוקווין תרם גם כן בעיקר בצד ההגנתי.

לכן, הם יצטרכו קצת בשר בקו הקדמי שלהם וגורטאט עונה על ההגדרה הזו. נגיד שגם הפעם הטיעונים שלי לא היו טובים מספיק, וטורונטו ואינדיאנה לא מעוניינות בגורטאט, אז לפחות שילך לקבוצה שיכולה להגיע לפלייאוף. הפעם, יש אפילו 3 קבוצות שמתאימות לו לדעתי.

המועמדת הראשונה היא דטרויט פיסטונס.

כרגע, הסנטר היחיד של הפיסטונס מלבד דראמונד הוא ת'ון מייקר. אפשר להתווכח על היותו סנטר, ועל היותו שחקן כדורסל בכלל.
גורטאט, לדעתי, שווה יותר ממנו, והוא גם יוכל למלא את חללו של דראמונד מול הספסל של קבוצות אחרות, משום שהם דומים בסגנון המשחק.

כמובן שדראמונד שחקן הרבה יותר טוב ומוכשר, אבל בבסיסו הוא עדיין שחקן שמביא הרבה אגרסיביות והאסל, ואת זה גורטאט יכול לספק.

תגידו שלום יפה למועמדת השנייה שלנו… המינסוטה טימברוולבס!
אז כמובן שקא"ט הוא הסנטר הפותח של הקבוצה, מי הסנטר המחליף אתם שואלים? גורג'י ג'נג. אז למה להם לקחת את גורטאט? ובכן, מלבד העובדה שג'נג לא תמיד משחק בעמדת הסנטר, צוות האימון של הוולבס גם איבד את האמון בו…

עד לפני שנתיים הוא עוד פתח בכל 82 המשחקים של העונה הסדירה וקיבל 32.4 למשחק, אבל העונה הוא כבר ירד דרסטית ל-13.6 דקות בלבד למשחק ולמעשה הגיע לשפל המדרגה.
גורטאט יוכל להחליף אותו וגם לתת הגנה כשטאונס עושה בעיות, והוא עושה.

אחרונה חביבה היא הדאלאס מאבריקס!
דיאנדרה ג'ורדן עזב עוד באמצע העונה שעברה, סלאח מז'רי טרם חתם ודירק פרש.

המאבס נותרו עם דוויט פאוול, שהוא לא סנטר טבעי, ועם בובאן שהוחתם בקיץ. אז קל מאוד לאהוב את בובי, הוא מצחיק, הוא כיפי, הוא מר נקודה לדקה, הוא ה-GOAT, הכל טוב ויפה, אבל בפלייאוף הוא הוכיח לנו שאי אפשר לבנות עליו.

ברוקלין כבר בסיבוב הראשון ניצלו את החולשות ההגנתיות שלו והוא עלה לפילי בלא מעט נקודות. בסופו של דבר, הסיקסרס העדיפו את גרג מונרו, וטרן ותיק שאוהב לשחק בצבע ונתן יופי של עבודה בפלייאוף. לדאלאס אין העונה מישהו כמו מונרו, וגורטאט יושב בול על המשבצת הזאת.

הוא יוכל לחפות על בובאן בעת הצורך ואפילו להיכנס לחמישייה מדי פעם, כי קו קדמי של פורזינגיס ופאוול נשמע לי קצת רך…

אז שוב, השכנועים לא עזרו וגורטאט נראה פשוט חסר אונים… מה עושים עכשיו? חוזרים לאירופה? פורשים? מה פתאום!
בדיוק בשביל מצבים כאלה, נוסדו הניקס.

חמישה פאוור פורוורדים הם כבר החתימו (רנדל, גיבסון, פורטיס, מרכוס מוריס ואפילו איגנס ברזדייקיס), וסנטר נותר רק אחד (מיטשל רובינסון הנפלא).

משמע, הניקס חייבים סנטר נוסף על מנת לדבר חזק בליגה של היום, שמבוססת בעיקר על גבוהים שאוהבים לשחק בצבע.
היי, נחשו מי פנוי??? מרצ'ין גורטאט!!!

בתור הסוכן שלו, חשוב לי גם לציין שגורטאט עשוי "לדרוך" על רובינסון ולגזול ממנו דקות משחק, מה שיביא לאי מימוש הפוטנציאל העצום של הסנטר הצעיר שחייב לשחק כמה שיותר בקבוצה שלא מתמודדת על כלום.

ובכן, כאן כבר ידעתי שהניקס ישתכנעו ויעניקו לגורטאט חוזה ל-4 שנים על סך 60 מיליון דולר, כל מה שנשאר זה רק לחתום, ויש לנו עסקה! אני גאה בעצמי.

לסיכום, מקווה שנהניתם לקרוא, ומתנצל בפני אוהדי הניקס על הדאחקה בסוף, זה היה חזק ממני…

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. תראה, היו תקופות שגורטאט היה סבבה לגמרי. בעיקר אולי באורלנדו ההיא של קורטני לי ומיקל פיאטרוס (אה… שכחתי את טורקוגלו, רשארד לואיס ואחד, דוויט האוורד) בגמר מול הלייקרס.
    אבל בתור מישהו שהיה בלא מעט משחקים של הקליפרס השנה, אני חייב להגיד לך – שהוא היה מזעזע השנה, ולמען האמת בעיניי הוא מזעזע כבר כמה שנים רצופות. הוא לא יכול להחליף שמירה על גארדים, והוא אפילו לא אתלטי מספיק לשמור על גבוהים היום, והוא בטח לא יכול לצבור נקודות.
    גורטאט היום הוא נזק… אני לא רואה איך הוא קשור לנ.ב.א היום.

    ואגב, אם מדברים על אסיסטים בחסימה – אני לא מכיר את הנתונים, אבל מצפייה במשחקים, אין כמו בוגוט, בטח לא בוגוט של תחילת השושלת של הווריורס (כלומר, 2014-2015)

  2. כתבה יפה על סוס מת. אם תתרגם את זה לפולנית ותשלח לו הוא ידפיס ויתלה על המקרר…

    אגב, לטורונטו יש את כריס בושיי על מינימום בתור הגבוה הרביעי, והוא לדעתי יפרוץ השנה (כלומר, יהפוך לשחקן סגל אמיתי, לא יבחר לאולסטאר).

  3. אם יש דבר שאני לא מאחל אפילו לשונאים הכי גדולים שלי, זה שגורטאט ישחק בקבוצה שהם אוהדים. חוסר ההגנה והאיטיות המרגיזה הופכים אותו לבלתי ניתן לצפייה, וגוררים המון רגעים מתסכלים מאוד

  4. גורטאט יכול לשחק היום רק בליגה הישראלית וגם זה לא בטוח (אין לי מושג מה הרמה), בNBA הוא יכול להיות רק בתור צופה, או שחקן חילוש סטייל כרמלו.

  5. ניתוח מעולה ומקיף מאוד עידן, כיף לקרוא. אני חושב שהוא יכול להתאים לקבוצות כמו בוסטון שדלילות מקדימה וצריכות פועל שחור שיחסום ויתן גוף בצבע. נישה חשובה מאוד באן.בי.איי.

  6. השקעה רצינית, על שחקן שהסיכוי שלו למצוא קבוצה לעונה הקרובה ב-NBA נמוך מזה של כספי…
    סחתיין על ההשקעה. תודה.
    .
    נקודה קטנה –
    בגולדן סטייט, הוא לא ישחק. אין להם מקום להחתמה נוספת (תקרה קשיחה).

  7. מצויין. אהבתי ביותר.
    מת על גורטאט ההורס
    ואל תדאג לפגיעותם של אוהדי הניקס… יש להם קבוצה שלמה שמחשלת אותם
    🙂

    1. TT הוא המון דברים,אבל שחקן כדורסל בקושי,
      לא הייתי נוגע בו עם מקל
      "חבר כבוד של הפלול"
      "זה שהתעסק עם אחת המכשפות"
      עשה מכה על חשבון הברון,
      אין לו ולא היה לו שריר חשק

  8. זו הייתה אמורה להיות חלק מסדרה על שחקנים חופשיים שטרם הוחתמו, שכבר לא בטוח תצא לפועל…
    התחלתי עם גורטאט וכהרגלי פשוט לא ידעתי מתי להפסיק…מצטער בפני אלה שסבלו חחחח

  9. באמת השקעה מאד יפה בשחקן עבר. כל הכבוד.
    אם גורטאט ירצה לתלות את זה על המקרר, הוא יצטרך מקרר מאד גדול. מה שנכון, שגופה כבר יש.

    ואם מדברים על סנטרים:
    תסלחו לי שאני מנופף ככה עם הידיים וכל כך עצבני. איך אף אחד לא מדבר על הטרייד הכל כך מתבקש על סטבן אדאמס .
    OKC לא רוצים לשלם עליו כל כך הרבה, אבל זה שחקן שלא רק יכול לשנות את מאזן הכוחות בין הקונטנדריות (יכול להקפיץ קבוצה 8-16 לטופ 3), זה שחקן שממש לא נוצל כמו שצריך. הפוטנציאל נוזל ממנו על הרצפה, להיות אחד מ- 3 הסנטרים הטובים בליגה, ללא ראס.
    תראו מה קרה לשחקנים שברחו מ- OKC והשתחררו מהראס ומה קרה איתם? הארדן, ויקטור אולדיפו, דומנטאס סאבוניס
    מבחינתי, שווה כל סנט. אילו רק היה מי שיסכים לקבל את הסחורה שלנו.

  10. הוא בירידה קיצונית. לא בטוח שיש לו מקום בליגה, אולי בקבוצה חלשה על מינימום. לי יותר סביר שהוא יזרום עם המגמה ויעבור ליורוליג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט