אירועי דיומא – 16.07.19

כדורגל / ניר מועלם:

מוקדמות ליגת האלופות – סיבוב ראשון : 

היום חלק ממשחקי הסיבוב הראשון יסתיימו ונוכל לדעת כבר חלק מהעולות לסיבוב המוקדמות השני, אני ארשום כאן את המשחקים המרכזיים של היום בלבד:

20:30 סאבורטלו(גיאורגיה) – שריף(מולדובה) : ההפתעה של המשחק הראשון הייתה ההפסד הביתי 3-0 של שריף לסאבורטלו, הרי שריף עם היסטוריה יחסית טובה במפעלים האירופאיים, הפסידה הפסד מאוד מפתיע בבית ועוד בתוצאה יחסית גדולה, אני מאמין שהיום שריף תנצח ותתקן בקצת את המשחק הראשון, אך עדיין, אני לא מאמין שהיא תצליח לעבור את הסיבוב הזה. אגב, הפרס למנצחת בסיבוב הזה יהיה מפגש כפול שכולל גם הדחה וגם טיול לקרואטיה למשחק מול דינאמו זאגרב.

21:45 הכוכב האדום(סרביה) – סודובה(ליטא) : הכוכב האדום, היא ללא ספק הקבוצה הכי מוכרת שמשחקת היום במוקדמות ליגת האלופות והיא מגיעה אחרי שבמשחק הראשון היא ניצחה 2-0, ואני לא צופה שתהיה כאן הפתעה והיא אמורה לעלות ולעבור את סודובה. הפרס למנצחת במשחק הזה, שהיא כאמור ככל הנראה תהיה הכוכב האדום הוא מפגש מול המנצחת בין הלסינקי לאייבי, כאשר ככל הנראה הלסינקי תעלה היום אחרי שבמשחק הראשון הביסה 3-0, כך שככל הנראה המנצחת כאן תיסע לפינלנד למשחק מול הלסינקי החזקה.

 

 

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. אני כל כך מחוץ לעניינים במוקדמות ליגת האלופות. כל הכבוד ניר שאתה לא מתעייף וממשיך בדיומא יום-יום!

    1. תודה מנחם, האמת שאני פריק של כדורגל אז אני תמיד עוקב אחרי המשחקים, ההגרלות וכל המסביב, שמח לשמור אותך ועוד משתמשים בעניינים, סך הכל זה מפעל נהדר וכבר בסיבוב הזה נוכל לרשום כמה הפתעות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט