הטור של מל: 12 סיבות למה יוסטון אלופה. מילה שלי (שימרו את הפוסט להוכחה) / מנחם לס

הטור של מל: CLUTCH CITY או CRASH CITY?

לפניכם תריסר סיבות למה אני מבטיח לכם – מילה שלי – שהרוקטס תהיה אלופה. ב-92%. אני משאיר 8% רק למקרה פציעה קשה לג'יימס הארדן או ראסל ווסטברוק!

הפעם אני רציני מאד: או שתקראו בעיון או שתעברו הלאה. זהו אחד הנושאים החשובים ביותר לדיון במה שקרה הקיץ, שהיה –  ללא ספק, וגם ללא הפצצה האחרונה הזאת של טרייד בין כריס פול (ו'באנץ' של בחירות דראפט) לראסל ווסטברוק – המטורף, ההזוי, המבלבל, והסוער מכולם, ואני מוכן להתדיין רק עם רציניים שקראו בעיון מה שיש לי לומר.

אז ככה, השאלה היא CLUTCH או CRASH? איחוד, גיבוש, מזיגה, ואז תקיפה, או תאונה.

האם יהיה זה צירוף שיוכיח את עצמו כניכתב בגן העדן כשהוא מחבר שני אינדיבידואלים הנחשבים לאגואיסטים, אגוסנטרים, אנוכיים ביותר –  אולי – בתולדות הכדורסל לסימפוניה שצליליה מרתקים ומכשפים, או הדבקה בין ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן שתוכיח את עצמה כאסון, כשלון, וקטסטרופה שכמותה לא ראה אפילו אולד-טיימר כמוני, אוהד ניקס, מאז שקבוצתו האהובה הביאה את אדי קרי, או אמרה סטודמאייר, או סטפן מרבורי עם תקוות בשמיים (את גרג אוגן לבלייזרס הזכרנו? או דרקו ממיליצ'יץ לדטרויט? האסונות די דומים)

 יצליח או לא, טריידים כאלה עושים מה-NBA את הליגה המעניינת בעולם. הנה שני יריבים בדם – שבחיים האזרחיים הם החברים הטובים ביותר  – שפעם שיחקו יחדיו, ומהרגע שהופרדו שניהם לוחמים כל עונה על ה-MVP או 'קלעי העונה' בליגה, ששניהם היו ניכנסים להיכל התהילה אילו פרשו כבר לפני ארבע שנים, ולפתע הם מתאחדים שוב במטרה אחת, ואחת בלבד: להשיג אליפות. זהו הדבר היחיד שחסר לשניהם ברזומה שלהם. שניהם – עם סגנונם השונה – רוצים אותו דבר, והנה הדבר ששניהם מנסים כבר 8 שנים למנוע אחד מהשני הופך לדבר ששניהם רוצים להשיג י-ח-ד!!!

 

לפתע שני היריבים האינדיבידואלים והאנוכיים (כאילו) במשחקם חייבים למצוא דרך לעשות מ-(1+1) >2!!! הייתי באטלנטה כשהידיעה פרצה כצונמי, ועבורי היא היתה מפוצצת ומרגשת יותר מהידיעה על קוואי לינארד ופול ג'ורג' שעברו בטרייד מטרף חושים לקליפרס!

הטרייד הזה הוכיח לי שוב שמנכ"ל הרוקטס דרל מוריי הוא האגרסיבי והמהמר הגדול מכולם, ומצד שני מנכ"ל הת'אנדר סם פרסטי הוא – לעולם – עובד על PROCESS. מתכנן לעתיד, והעתיד אף פעם לא מגיע. אולי הפעם (כמובן, כרגיל, בעוד 5 שנים…).

איש לא חלם על טרייד שיחזיר את ווסטברוק והארדן לשחק שוב יחדיו. אני לא שמעתי אפילו אחד המנבא טרייד כזה כי המחשבה על שניהם משחקים יחד דומה למחשבה של קרם שיזוף לאסקימוסים או מכון לשיזוף בעקבה. ראסל הביע רצונו לשחק במיאמי, וגם פט ריילי וגם אריק ספואלסטרה הגיבו על רצונו בחיוב, עובדה שכנראה מבעירה אצל ג'ימי באטלר כמה מבערים.

אז פתאום רוקטס? מאין? מאיפה זה בא???

צי שיער או חלם, או חשב שזה יקרה?

אף פעם אחת. NEVER!

והנה זה קרה. זה מה שממשיך לגלגל את הליגה הזאת ולא נותן לי להתעייף או להשתעמם ולו לרגע אחד מ-58 שנותי כאן. הרשו לי (הייתי עושה זאת ממילא, אבל זה סיפור לזמן אחר) לנסות להסביר מדוע אני מאמין שהשידוך הזה נעשה בשמיים לטובת הרקטות, ומדוע הוא יצליח ללא ספק. סליחה, ללא כל ספק! אלך נקודה-נקודה, כל ה-12 שבהן, ובתגובותיכם יעזור אם תוכלו להזכיר על איזו נקודה – או עם איזה נקודה – אתם מסכימים או ישנה לכם בעייה. 

הנה 12 הסיבות (נקודות, נימוקים, מה שתירצו!) מדוע אתם יכולים כבר ללכת לפדות את כספיכם אם התערבתם על יוסטון:

1. היום ידוע שמי שהכניס את הרעיון למוחם של מוריי ופרסטי היו שני השחקנים עצמם!

כששני רקדני טנגו מעולים רוצים לרקוד יחד, זה המתכון למסטרפיס. במקום לדרוך אחד על רגלי השני, הם כבר מתרגלים כיצד לעשות מ-(1.2 + 1.0 ) = 2.5

(כמובן שלא אגלה בינתיים את מי אני מחשיב ל-1.2).

שניהם השיגו כל ACCOLADE אישי אפשרי. עוד תואר MVP או 'מלך הסלים' או טריפל דאבל מעניין אותם כמו עוד נקבה במיטה את ווילט 'קביים' צ'מברליין. 

כל ה-ACCOLADES האישיים בהופס הם אולד-ניוז עבור ווסטברוק והארדן.

שניהם רוצים דבר אחד, ודבר אחד בלבד: טבעת אליפות. עבור זה גם ראסל וגם ג'יימס מוכנים להפוך ל'השחקן ה-11 על הספסל'. TRUST ME.

2.שניהם רוצים להפוך את ההצגה החדשה של BEARDIE AND BRODIE להצגה מס' 1 בעולם של שיתוף וקואופרציה!

(סמל 'השומר הצעיר', לבורגנים והצעירים שביניכם)

נמאס להם לשמוע SPLASH BROTHERS. מה שהם רוצים זה לתת לעולם הצגה שתטרף את כולם: שני האגואיסטים, כאילו, הופכים ליותר משתפים וקבוצתיים  מ'שומריה', 'צוותא', עתון 'על המשמר', מאיר יערי, וחולצה כחולה עם שרוך לבן.

3. גם הארדן וגם ווסטברוק אמרו הבוקר ל-https://www.sbnation.com/nba/teams/houston-rockets  שכל אחד מהם מוכן "לכל ויתור שיעזור לקבוצה".

לשחקן שקלע 50 נק' כמה פעמים עוד סל או פחות סל מעניין כמו עוד מיליון בחוזהו של קווין דוראנט. הם רוצים שבלגסי שלהם יהיה כתוב שבעונת 2019-20 הם הוכיחו שהישגים אינדיבידואלים חשובים להם פחות מהישג קבוצתי. הם יהיו מוכנים לכל ויתור שיידרש מהם.

כאן אני מגיע לנקודה כואבת. אני לא בטוח שלמייק ד'אנטוני יש את מה שדרוש כדי לשנות את משחקה של יוסטון, ע"י שינוי במשחקם של הארדן וווסטברוק. לפי הוורטיקל, ווסטברוק מחזיק ב-HIGHEST USAGE RATE בהיסטוריה של הליגה (מאז החלו למדוד) עם 41.7. הארדן הוא שני מכולם עם 40.5. שוב מהוורטיקל, שניהם הראו את הכדורסל הטוב ביותר שלהם כשהכדור היה בידם בטופ-אוף-דה-קי ומשם החלו בכידרור לעבר הסל לסיים עם סל או פאול או גם וגם. לא תמיד אבל בחצי מהפעמים.
***************************
מה זה USAGE RATE?  בגדול זה אחוז השימוש בשחקן בפלייז של הקבוצה כשהוא על הפארקט. בנוסחה זה:
100*((Player’s Field Goal Attempts)+0.44*(Player’s Free Throw Attempts)+(Player’s Turnovers))*(Team’s Total Minutes)
חלקי
((Team’s Total Field Goal Attempts)+0.44*(Team’s Total Free Throw Attempts)+Team’s Total Turnovers))*5*(Player’s Minutes)
*
(השורה הראשונה חלקי השורה השנייה)
**************************
אין שאלה שכל שחקן יתבקש להקריב הרבה, אבל עובדה שהשניים הקדימו כל דובר או אנליסט באומרם שהם יודעים בדיוק על מה יצטרכו לוותר וכיצד –  אומרת הכל. ברור ש-"כריס פול + הארדן"  הוא לא "ווסטברוק + הארדן". כריס פול עשה מהארדן יותר טוב מאשר ווסטברוק יעשה ממנו אי פעם. אבל כריס פול + הארדן זה 30 + 60, בשעה שווסטברוק פלוס הארדן זה  50 + 50. אולי אפילו 55+50.
הבנת, שמעון?
*

4. מי יחזיק בכדור?

אני מאמין שראסל ווסטברוק יהיה "1". אריק גורדון יהיה "2". ג'יימס הארדן יהיה "3". פי.ג'יי טאקר יהיה "4" וקלינט קפלה יהיה "5". כאן מייק ד'אנטוני חייב לעשות שינוי דראסטי במשחק של ג'יימס הארדן. ווסטברוק בנוי לפוינט גארד לפי ה-BLUE CHART של המהנדסים ששורטט בשמיים: 1.91 מ' גובה, 91 ק"ג. הארדן הוא טנק, למרות שהוא לא נראה כזה: 1.95 מ', 101 ק"ג, וחזק כמו שור.

זה בסדר כי ראסל רגיל לשחק עם הכדור: בעונה שעברה הוא היה שני במספר נגיעות בכדור במשחק (91.2). הארדן היה מיד אחריו עם 87.2 נגיעות למשחק (וורטיקל) . רק שתבינו, פול היה רק עם 70.3 נגיעות.

כאן חייב לבוא שינוי גדול במשחקו של הארדן, שינוי שאני מאמין שהוא יקבל ברצון: כשהארדן שיחק עם קווין דוראנט וראסל ווסטברוק ב-OKC הוא ה-ע-ד-י-ף  למסור, לחסום, ולסדר לאחרים זריקה, ואז, כשהכדור היה אצל דוראנט או ווסטברוק, והם לא הצליחו לסדר לעצמם זריקה, הארדן הפך לאחד ה-CUTTERS הטובים בליגה: הטעייה, כניסה ללא כדור, קבלת מסירה בשעת תנועה, וסל. בזה הוא היה אחד הטובים בליגה. לא עוד עמידה מול שחקן, הטעייה עם הכדור, עוד הטעייה, ואז מין FADE-AWAY בתקווה לסל או פאול.

שני דברים קרו: 1) ההגנות למדו לשחק נגדו, ו-2) הזיברות הפסיקו לשרוק פאולים נגדו.  למה? בגלל כל הטענות והמענות שלמעשה הוא עושה פאול-תוקף לא פחות משהמגן עושה עליו פאול. לפי 'סירנג'י'.קום, היעילות של ג'יימס הארדן באחד-על-אחד ירדה בחודש האחרון של משחקו ב-18% (לא ניכלל מספר משחקים או התקופה המדוייקת עליה מדובר מלבד 'סוף העונה').

במילים אחרות, לג'יימס הארדן נעשה קשה יותר ויותר להיות מחזיק הכדור ויוצר הקליעה. אם הכדור יהיה בידיו של ווסטברוק, וג'יימס הארדן יהיה השחקן הפורץ ללא כדור, הסיכויים יהיו גדולים הרבה יותר לשיפור אצל שניהם.

וזאת למה?

כי – – –

5. ראסל ווסטברוק ב-1, גורדון ב-2, הארדן ב-3, וטאקר ב-4, ירחיבו משמעותית את הגנת היריב

החשש משלשות של מספרי 2, 3, ו-4 ייאלצו את הגנת היריב להרחיב את שטח הגנתם נגד יוסטון. או שהרוקטס תחגוג עם שלשות. הרחבת ההגנה תקל מאד על ראסל לפרוץ עם הכדור כי הרבה יותר קל לפרוץ לערבות הנגב מאשר לפרוץ ל-CROWDED AREA שמלא בשחקני הגנה המשחקים HELP-SIDE DEFENSE.

מה שנותר לרוקטס לעשות כדי ללכת לאליפות – לא לרוץ, ללכת – זה לשפר את קליעת השלוש של ראסל ווסטברוק. אוקיי, זה לא מה שנותר לרוקטס לעשות, אלא על ראסל לשפר: את קליעת השלוש שלו. ואז אני רואה את הלייקרס והקליפרס כורעות על ברכיהן ומבקשות רחמים לסיים את העינוי כמה שיותר מהר. הארדן אולי ירחם קצת ויסכים לקלוע פחות. ווסטברוק? יראה להם אצבע אמצעית.

מה הבעייה של ראסל? לבעייה קוראים שלוש, אפס, נקודה שמונה. כמו ב-30.8% מה-3. בעונה שעברה הוא עצמו חשש מהשלשות של עצמו וזרק רק 5.0 למשחק. כאן חייב לבוא שיפור או שההגנות תיצתמקנה על הארדן כשהן מרשות לראסל לזרוק מדאונטאון. אבל כאחד המכיר אותו, אני יודע שלשחקן כמוהו השלשה לא ניכנסה כי היא היתה הנשק האחרון שהוא חפץ היה להשתמש בו. עכשיו כשהסיפור שונה לחלוטין, תראו את ראסל מנתר ישר לעבר ה-35%+, ואני מאמין שאפילו לסביבות ה-37%.

מה שזה יעשה הוא שההגנות תצטרכנה לשים עין על ווסטברוק במקום ה-HELP-SIDE D הידוע, ואז הארדן באמת יימצא לעצמו שדה מלא חמניות לאסוף.

6. המטמורפוזיס של ראסל ווסטברוק

פעם חטפתי שתי משיכות אוזן מהמורה שלי קווינט בכיתה ג' על שיום אחד פרצתי ב-"מכבי חיפה היא קבוצה שיותר איכפת לה היופי שבכדורגל מאשר היעילות" (בזמן שדברנו בכיתה על יופי ויעילות),  והחבר שלי שלמה קנובל מגיב לי (בלי להצביע) 'אז שיתחילו לשחק ביעילות במקום ביופי. מישהו מפריע להם?', ואני צועק 'קהלת כבר אמר שכושי לא יכול להפוך את עורו ונמר את אבעבועותיו".

המורה שלי קווינט צעק לעברי שמיד אבוא אליו לשולחנו, וכרגיל משך לי באוזן (הפעם פעמיים): "משיכת אוזן ראשונה על קהלת" (הוא אמר לכיתה). "זה לא היה קהלת אלא ירמיהו י"ג כ"ג, ומשיכה שנייה היא כי זה 'הֲיַהֲפֹךְ כּוּשִׁי עוֹרוֹ וְנָמֵר חֲבַרְבֻּרֹתָיו', ולא עבעבועותיו".

אוקיי המורה שלי קווינט. אזכור זאת לעד.

אז חזרה לווסטברוק.

הוא חייב ללמוד TO IMPACT THE GAME בלי לקלוע 20 או 25. הוא חייב ללמוד להיות השחקן שניצח את המשחק יחד עם הארדן מבלי לקלוע טון של נקודות.

האם יצליח?

לדעתי בקלות.

הוא רוצה להוכיח לעולם שהוא הרבה יותר ממכונת קליעות. ראסל הוא אחד השחקנים הפקחים ביותר ב-NBA. אונ' הרווארד הציעה לו מילגה כשבחר לשחק ב-UCLA אבל הרווארד לא בוחרת בך אם אין לך BRAINS. הבעייה של ראסל היתה שב-OKC לא היה לו עם מי לשחק. שוב ושוב ראית אותו מנסה ליצור משחק, ושוב ושוב לא היתה תנועת שחקנים ולא היה מאמן שיארגן משחק.

הוא חייב ללמוד להיות נושא הכלים, המשרת אם תרצו, של הארדן. הוא צריך להפוך להיות הסקוט פיפן של ג'ורדן. הדוויין ווייד של לברון. להיות השני בחשיבותו, אבל עדיין להיות חשוב כמעט כמו הסופרמן, ולעתים אפילו חשוב יותר כפי שדוויין היה כל כך הרבה פעמים חשוב יותר מלברון בפלייאוף, כששיחק עם לברון.

האם המשחק שלו עם לברון גרע משהו מגדולתו של דוויין? או פיפין כששיחק עם ג'ורדן? שתי בחירות 'היכל תהילה' מחכות לשניהם (אולי פיפן כבר זכה!).

7. דרכי חדירה פתוחות

*להארדן היה קשה לפרוץ ללא כדור כי הכדור היה לרוב בידו (אני לא מדבר על העונות עם כריס פול שכבר בן 34).

*לווסטברוק היה קשה לפרוץ כי הוא היה חייב TO BULLY את הכניסה שלו דרך פקעת שחקנים.

עתה לשניהם יהיה יותר קל. גם כי תמיד הכדור יהיה בידיו של מישהו אחר, וגם כי ההגנות תיפתחנה עד לטופ אוף דה קי ואפילו יותר כדי למנוע דאונטאונים.

8. הארדן חייב ללמוד לשחק כשהכדור אינו בידיו

הטענה הגדולה ביותר של CP3 היתה שהארדן לא עוזר לו בהתקפה. כלומר, כשהכדור היה בידיו של CP3 הארדן העדיף לעמוד, לתפוס אוויר ולראות מה קורה. פול התלונו לקראת סוף העונה שהארדן "לא מקל עלי בגרוש" (את ה-'בגרוש' הוא לא אמר, אוקיי).

הארדן חייב להתחיל ללמוד לנוע ללא כדור, דבר שהוא המעיט מאד לעשות ביוסטון מאז שפול הגיע. טוב, הוא יודע, אבל התעצל לעשות זאת. עם ווסטברוק, הארדן יהיה חייב להתחיל TO SLUSH, לחסום, להיות מעורב. בעונה האחרונה זה היה ברור שהארדן משחק רק כשהכדור בידייו. בשאר הזמן הוא מעדיף לנוח.

זה חייב להשתנות, ומיד, ואני מקווה שד'אנטוני מבין מה שהיה ברור לכל גולש באתר, וכן לאנשים שעזבו את האתר כמו עגל ואפלטון (שהיו אוהדי הרוקטס היחידים בהופס, אבל נעלמו לפוסטאפ); עגל חוזר להגיב כאן מדי פעם; אבל אפלטון החרים אותנו ונעלם ורק אלוהים יודע מה בדיוק הבעייה שלו – כמו האחרים שברחו מכאן ללא כל סיבה שידועה לי, מלבד רצון להקים אתר משלהם. שיהיה להם לבריאות. אנחנו מסתדרים מצויין בלעדיהם, תודה.

9. הגנה, הגנה, ועוד פעם הגנה!

גם הארדן וגם ווסטברוק אף פעם לא התבקשו לשחק הגנה. ובכן, שני עצלנים, THE PARTY IS OVER.

בקשר לווסטברוק אין לי כל חשש – איתו זה רק עניין של רצון ותשומת לב. ווסטברוק הוא אחד המהירים והחזקים 'פאונד-פור-פאונד' מכל שחקני הליגה. אצלו זה רק פקודה – או בקשה – לשמור. אף מאמן, אף פעם לא ביקש ממנו לשמור. תבקש ממנו – הוא יהיה אחלה מגן.

גם הארדן יכול להגן אם יתבקש, אבל יותר על סמול פורוורדים מאשר על גארדים. אז זה מה שיתבקש לעשות. גם ראסל וגם גורדון מסוגלים לשמור על גארדים, וגם פיג'יי טאקר אם יתבקש.

10. חייבים להראות לעולם שהם יכולים לשחק יחד

אני זוכר עד היום את ההודעה שאירל 'דה פירל'  מונרו מגיע לניקס. זה היה אחרי האליפות של 1970, אבל אחרי ההפסד ב-1972. היה ברור שדיק בארנט כבר לא יכול.

"אבל איך 'הפנינה' תשחק עם וולטר פרייזר?" שאלו כולם. IMPOSSIBLE. לא ייתכן. הם ידרכו אחד על אצבעות השני. הם יצטרכו שני כדורים".

ראה זה פלא! הם הפכו ל- TANDEM – צמד-חמד – הטוב שהיה מאז ומעולם, ואני מעמיד אותם מול הספלאש-ברת'רס, ובאופן יחסי לתקופתם הם היו לפחות ברמה של קרי/תומפסון.

יש לי חדשות עבור שמעון: הטובים ביותר גאים להיות שחקנים קבוצתיים. מייק ששבסקי, מאמן נבחרת ארה"ב לשעבר, אמר כמה פעמים שהבעייה העיקרית של הש חרת היא שכולם מנסים להיות "יותר מדי קבוצתיים". אף אחד לא רוצה להיראות בהוט-דוג. אף אחד לא רוצה לקלוע 40. זה שונה לחלוטין מהאול-סטאר בו כל אחד מנסה להשפיל את השני.

ומה עם הדרים-טים? למייקל היתה בעייה לשחק עם מג'יק? או למג'יק עם בירד? להיפך: הם בירכו את ההזדמנות.

אותו דבר יקרה לווסטברוק עם הארדן.

התענוג הגדול ביותר שלהם יהיה להראות לעולם ששניהם יודעים להיות "1+1=3".

11. MAKE EACH OTHER BETTER!

"11" קשור כמובן ל-10, אבל הוא יותר מזה: כשהטובים ביותר משחקים התענוג הגדול ביותר שלהם הוא לא להראות את עצמם, אלא להיות השחקן שבגללו חבר קבוצתו נראה בכל גדולתו.

זה יהיה התענוג הגדול של השניים.

12. NO NEED TO PROVE ANYTHING

אחד היתרונות הגדולים של השניים – ואולי זה היתרון הגדול מכולם – הוא ששניהם כבר הוכיחו את עצמם, אפילו שטבעת אין לאף אחד מהם. כל אחד מהשניים הוכיח שהוא יכול לקבור 50; כל אחד מהשניים הוכיח שהוא 'איש טריפל דאבל' רק אם תבקש.

כל אחד הוכיח את עצמו כאחד השחקנים האינדיבידואלים הטובים שאי-פעם שיחקו את המשחק.

אין להם צורך להוכיח מאומה מלבד דבר אחד:. הדבר היחיד שנותר הוא הצורך להוכיח שהם יכולים לתרום את עצמם למשחק קבוצתי ולהתאים את עצמם למה שנידרש כדי לקחת אליפות.

הדבר הזה כבר מובטח. ב-92%. תרשמו זאת, או תשמרו את הפוסט למזכרת.

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 207 תגובות

  1. על הנייר, ווסטברוק שחקן טוב יותר מפול (והיתרון שהוא פחות פציע) ולכן הרוקטס יהיו טובים יותר. לגבי ההתאמה, פול עם הקליעה שלו וחוכמת המשחק התאים טוב יותר לשילוב עם הארדן (שלא בטוח שווסטברוק עם הקליעה מרחוק מרווח את המשחק).
    יש פה חזרה לסגנון של שני גארדים שמסוגלים לעשות הכל עם הכדור, וכבר ראינו את זה קורה בליגה, אם כי זה היה לפני מהפכת השלשות ששוטפת כרגע את ה-NBA.
    אני גם לא בטוח שהשיטה של דאנטוני, בה יש מחזיק אחד עיקרי בכדור שיוצר את כל המהלכים (נאש בעבר, הארדן בהווה) יכולה להשתנות עבור שני גאדים דומיננטים. הוא יהיה חייב להכניס שם הרבה יותר תנועה כדי שההגנה תזוז בזמן שכל אחד מהם משחק את הבידוד או פיק-נ-רול שלו, מכיוון שמווסטברוק הרבה יותר קל כרגע לקבץ ולרמות כי הוא פשוט לא ממש מסוגל לשים סל מרחוק.
    .
    היתרון, הוא שהכימיה תהיה הרבה יותר טובה, כי שניהם חברים טובים וזה יכול לכפר על חוסר ההתאמה או האווירה המתוחה שהייתה התקופת פול (ו-ווסטברוק הוא פרפקציוניסט לפי השמועות מ-OKC, יש לו דרייב מטורף והוא די פסיכי בדרישות שלו מחברי קבוצתו, וזה לחיוב).
    .
    אם הרוקטס מצליחים להנחית את איגואדלה, בתור המבוגר האחראי, שזכה כבר באליפויות וב-FMVP, ויכול לתת את הטון (או את קול ההגיון) לשני החברה שרודפים אחרי טבעת, זה יכול להיות מהלך מנצח עבור מורי.

    1. אני דווקא חושב שווסטברוק היה מתאים יותר למיאמי לצד באטלר (תחת ההשגחה של ריילי והאימון של ספולסטרה), ועוד במזרח.
      אבל ריילי כנראה לא רצה לוותר על יותר מדי עבורו

  2. שני הארכי שיקוצים את פלולות,אולי מתחילים את העונה בתור "חברים",
    הם יסיימו אותה ,
    כשווסטברוק מגלח את אבו זקן בסתר,ומתחתן עם ברוס ג'נר,או בשמה בקרב העם ,קייטלין,
    ואבו זקן ישתמש בווסטברוק בתור מגבת זעה,
    דאנטוני יקבל מפית וורודה,ובתור דובדבן,מורי יכתוב קורות חיים,
    טלאנובה גרוזינית כהלכתה,בידור להמונים,וקבורה סופית של ווסטברוק.
    אנחנו במעבדה הסודית,נפתח שמפניות,
    מרוב דרישה לטיטולים ביוסטון ,נצא לבורסה , ונהפוך למליונרים👼👼👼

  3. אם ווסטברוק יתחיל לפגוע משלוש
    ואם שניהם ישמרו בהגנה
    ואם כל אחד יוותר על הכדור בשביל השני
    יש פה הרבה אם-ים
    ווסטברוק הוא שחקן עם יד גרועה וזה היה ככה גם כשהוא שיחק עם הארדן ודוראנט
    וזה לא רק משלוש. הוא נוטה לזרוק זריקות 2 ארוכות שגם הן לא נכנסות באחוזים גבוהים. יש לו הרבה מה לשפר בקטע הזה.
    בנוגע לחלוקת הכדור- ווסטברוק שנים משחק ככה וקשה לי להאמין שהוא ישנה את צורת המשחק שלו מזה 11 שנים ויהיה יותר פאסיבי. גם אם פול ג'ורג' זה לא היה כזה מדהים ולמרות שהוא היה קלע יותר טוב ממנו עדיין הוא החזיק יותר זמן בכדור.

    אני מסכים בנוגע לסייז של החמישיה. בליגה של היום, אם גולדן סטייט, יוטה ואינדיאנה מחזיקות חמישייה נמוכה זה יכול לעבוד אז גם יוסטון יכולים.
    גם ככה רוב הפורוורדים בליגה הם שחקני D&3.

    1. מסכים שמנחם ציין פה יותר מדיי if’s
      מצד שני, נקודה חשובה שמנחם ציין ויש לקחת אותה בחשבון, היא הרצון של שני השחקנים לשחק ביחד, וההבנה המשותפת שטבעת ולא תואר אישי היא המטרה.
      כל עוד זהו הבסיס לטרייד, ולא החלטות של מורי ופרסטי לשינוי בקבוצה, אז הסיכוי לכך שההתאמות הנדרשות אכן יקרו גדל.
      מצד שני, בהחלט תצטרך להיות השקעה גבוהה של עבודה – הן מבחינתם של הארדן וראסל, והן מבחיהת דנטוני וצוות האימון, כדיי שזה יצליח.

  4. יוסטון בקושי עושה פלייאוף. ווסטברוק הוכיח כבר שהוא יכול לחרב כל דבר, והשילוב שלו עם הארדן פשוט לא נראה כאילו הוא עומד לעבוד. כרגע הקליפרס, לייקרס, דנבר, יוטה, ג"ס ופורטלנד עדיפות. לא עוברים סיבוב ראשון, בטח שלא אליפות

  5. https://www.latimes.com/sports/lakers/la-sp-lakers-rob-pelinka-20190714-story.html
    בתור בונוס ,
    לכבוד העונה המענגת שמגיעה בקרוב,
    רוב פלינקה: "כל דבר פחות מאליפות יחשב לכשלון."😂😁😂
    עוד דביל שיקבל מפית וורודה,עם טיטול כפול,עלינו
    שמתי מודעת חיפוש ל "דדי" בעל הקשרים,סתםםםםם ,
    איזה כיף שהוא מתחבא בחור שלו,

    1. שמע, 12 בצהריים אצלי… צפיתי רק במשחק של הפליקנס מול הניקס, אבל אני די מוותר על ליגת הקיץ עקב חוסר עניין לציבור 🙂

    1. שני שחקנים ש"טיפסו על העץ" גבוה מדי לקראת הקיץ וקיבלו בומבה עם החוזים שלהם (למרות שמוריס הולך לקבל 15 לעונה, אבל לדעתי ציפה למשהו ארוך טווח כמו 3-4 שנים באיזה 15 לעונה).
      נרלס נואל בכלל יבכה לדורות על הסירוב שלו לקבל את ה-70 מיליון מדאלאס ובסוף להתחיל לנדוד ברחבי הליגה עך מינימום…

  6. מנחם, בלבלת אותי לגמרי עם הסמל של השומר הצעיר, הילדים שלי במחנה קיץ שומריה ואני מקבל כל ערב תמונות מהמחנה עם הסמל אז לראות אותו כאן בהופס בלבל אבל הפתיע לטובה.

    אני בהופס כבר כמה שנים ואני לא זוכר כאלו מלפפונים משובחים, כל כתבה כאן מקבלת מאות תגובות בגלל שכל חתימה או טרייד טורפת את הקלפים מחדש (הלו זה יולי עכשיו, איך יש יותר מ7 תגובות לכתבה באתר? אנחנו אמורים להיות על סירת בננה עם הילדים ולא מול המקלדת כותבים תגובות)

    אני לא מאלו שאוהבים לנתח ולנבא יותר מדיי מה יהיה בשנה הבאה אבל אני רק אזכיר לכולם שהיה לנו פלייאוף אחד מהטובים שהיו ולפי הסגלים שהקבוצות בונות לעונה הקרובה אנחנו הולכים להנות גם בעונה הרגילה וגם בפלייאוף.

    כל הטיעונים של מנחם נשמעים טוב אבל זה מוקדם מכדי לדעת מי תיקח. אני רק מודה על ההזדמנות לראות ליגה כל כך תחרותית סופסוף (תודה דוראנט על הפציעה ועל החתימה בברוקלין).

    סבבה אם ההימור של מנחם יתברר כמדויק ולא נופתע אם יתברר שלא, אבל לראות משחק של הטילים נגד כל אחת מהקבוצות של ל.א. בעונה הרגילה הולך להיות מ ע ו ל ה,. על אחת כמה וכמה בפלייאוף.

    ללקק את האצבעות.

  7. הולידיי ניו אורלינס
    סיאקם טורנטו
    קובינגטון מיני
    גונתן אייזיק מגיק
    קראודר ממפיס
    אנונובי טורנטו
    ווינסלו היט
    גיימס גונסון היט
    תאד יאנג בולס
    איגודלה ממפיס
    טוריי קרייג דנבר
    טרנס פרגסון אוק
    לאנס סטיבנסון חופשי

    יוסטון שסובלת מבור בעמדת ה-SF יכולה להשיג ריאלית רק את השחקנים הבאים לעיל. אלו רשימת SF שחלקם גם משחק PF וטאקר יכול לעבור לעמדה 3. הם גם שחקנים נורמלים ורובם לא כוכבים גדולים ולא אשפה אלא יכולים לשדרג אותה. הם יצטרכו לפלייאוף מישהו שיוכל להאט את קאווי גורג לברון קליי ואף לשמור על כוכבי היריבות.

    כמובן שהולידיי האופציה הכי טובה, אני מאמין שהוא יהיה על הלוח בפברואר אבל מורי יצטרך לשלם עליו מחיר גבוה=הרבה בחירות דראפט. הוא גם קולע שלשות ויודע לשחק התקפה. הוא יכול מאד לשדרג גם את גולדן ואת דנבר. יהיה מעניין מה יקרה אותו. אני בקמפיין שחררו את הולידיי 🙂

    -סיאקם פחות ריאלי אלא אם כן טורנטו תלך לפירוק מוחלט סטייל אוק וגם עליו המחיר יהיה הרבה בחירות דראפט. אני חושב שאם טורנטו תהיה במצב חרא גם שחרורו יהיה אופציה בפברואר.

    -לגבי אייזיק לא באמת חושב שהמגיק יוותרו עליו.

    -האופציה הריאלית הטובה ביותר היא רוברט קובינגטון, הוא בשיאו, שומר טוב, מידי פעם יכול לדפוק שלשות והוא בקבוצה חרא שלא הולכת לשום מקום ולא באמת צריכה אותו. אני גם חושב שהמחיר לא יהיה כ"כ גבוה.

    -אחרי זה ג'יי קראודר ואיגי הם אופציה מצויינת, שניהם ישחוררו ממפיס מתישהו ואפשר להחתים אותם מאד בזול.

    -את לאנס סטיבנסון כדאי גם ככה להחתים כמחליף במינימום, הוא עד עכשיו לא מצא קבוצה.

    -אם יוסטון מצליחה להביא את קובינגטון סטיבנסון ו-אלינגטון כקלע מהספסל מהניקס (הוא בהחלט ישחורר משם אם ירצו) הם שיחקו אותה

    מנחם אתה מאד אופטימי. קאווי גורג בברלי בהגנה יוציאו את המיץ לראס הארדן וגורדון. מצד שני אין להם כלום בהגנה על קאווי וגורג. הקליפרס בנויים לתת בהם סוויפ. לגבי הלייקרס הם בהחלט יכולים לנגב את רונדו גרין ולברון ש2 מהם שומרים גרועים.
    מנחם אגלה לך סוד ראס והארדן לא ישמרו על כלום דה פקטו. מה שהם אומרים זה יפה אבל שהעונה תהיה ארוכה ומתישה לאיש לא יהיה כוח לשמור. הם כמו לברון וקוזמה. עכשיו הם יצטרכו 2 3 בולדוגים בהגנה מהספסל שיסגרו את החורים. יש רק את טאקר כרגע. אם מורי יצליח להביא על מינימום את לאנס איגי ובטרייד את קראודר אז יחד עם טאקר זה כבר טוב.הלייקרס הביאו את בראדלי וגרין ופופ לסגירת החורים יוסטון עוד לא שם כי ראס והארדן זה חורים ברמה של פול והארדן.
    יוסטון יוצר מזכירה את הלייקרס שהחמישיה שם עם 3 שחקני הגנה חלשים. רונדו לברון וקוזמה. אמנם גורדון שומר טוב בהרבה מרונדו אבל לא איזה מגן עילית.
    עוסטון רחוקה מאד מאליפות כרגע. בואו נראה מה מורי יביא עד הפלייאוף

    1. קיצר מורי צריך להתחיל לפנק את ממפיס בבחירות שנשארו לו ושיעשו ביי אאוט לאיגי ואז להחתים על מינימום. את קראודר ניתן להשיג בטרייד מרוויח רק 7 מיליון. את לאנס במינימום הוא חייב להחתים עכשיו עדיין בלי קבוצה מה קרה איתו עשה קוק בקיץ? שאיש לא נוגע בו?

      1. חלק מההצעות לקוחות מעולם הפנטזיה, אין להן קשר לתקרת השכר. או להגיון.
        החוזה של הולידיי זה 27 מיליון. מה זה "יוסטון יביאו אותו"? על חשבון מי?
        כדי להביא את הולידיי, אתה חייב למסור את קלינט קאפלה, אריק גורדון, ועוד דניאל האוס נניח. פירקת את יוסטון.
        או נניח פסקל סיאקאם. הסטאר החדש של טורונטו. למה שהרפטורס יטרידו את השחקן הכי טוב שנשאר להם, שיושב על חוזה גרושים?? כי מה יקבלו בתמורה מיוסטון?? את אוסטין ריברס ועוד כמה בחירות דראפט דלוחות?

        1. בדיוק על הולידיי נותן קאפלה כמה נגרים ובחירות דראפט בכיף. תקרא הכל ותבין שהסיכויים לזה אכן נמוכים וזה מה שכתבתי אבל אפשריים. הריאלי יותר זה קובינגטון קראודר איגי לאנס כמו שציינתי.

            1. יכול לשחק sf בלי בעיה

            2. הולדיי 1.93, נמוך מדי בשביל סמול פורוורד, הוא יכול לשחק רכז או שוטינג גארד.

    2. אני הייתי הולך על איגי או קראודר , השניים של טורונטו
      לא ריאליים, גם אם ילכו לפירוק הם חלק מהבסיס לבנות סביבו (אננובי וסיאקם) . שניהם אחלה D&3 ,שים אותם לצד טאקר ויש לך מי שיחפה על ההגנה של המזוקן וראס.
      מנחם לגבי הפוסט שלך הנק' המשותפת לכל הדברים שהזכרת הוא היכולת של ראסל והארדן לעשות שינויים מסוימים באופי שלהם ואף באופי המשחק שלהם, אני לא בטוח שבשלב הזה בקריירה שלהם עד כמה הם מסוגלים לכך. בתור חסיד ווסטבורק גדול אשמח מאוד שכן יצליחו יחד אבל אני לא מאוד אופטימי, אלא אם שניהם יפנימו שזה באמת צ'אנס די אחרון לקריירה של שניהם מבחינת הסיכוי לטבעת הנכספת.

  8. מתחילה עונה עם יותר סימני שאלה מאי פעם. אני לא זוכר עונה עם כל כך הרבה קבוצות שמאמינות שהן מסוגלות ללכת עד הסוף.
    יוסטון?
    גם הם חזק בתמונת הסיכויים.
    אני לחלוטין מתחבר לנקודה שכאשר 2 שחקנים רוצים לשחק ביחד, וכבר שיחקו יחד בעבר,
    זו נקודת פתיחה מצוינת ליצירת סינרגיה במשחקם של ה-2.
    .
    קשה בהרבה, להתחבר לתחזית האחוזים של ווסטברוק.
    ווסטברוק זרק 5.6 פעמים במשחק מהשלוש בשנה שעברה. זו ממש לא הייתה זריקת "חוסר ברירה", אלא חוסר מזעזע במודעות עצמית.
    זה יותר מ-25% מניסיונות הקליעה שלו בעונה שעברה, שהוא זרק מה-3.
    הוא קלע רק 29% מאותן ניסיונות.
    .
    אם זו הייתה עונה חריגה, לא הייתי מעלה את הנקודה. אבל יש לווסטברוק בקריירה 30.8% מהשלוש. כך שלצפות ל-35% זה ווישפול ת'ינקינג יוצא דופן.
    יוצא דופן, אבל אפשרי – אם הוא מוריד את נפח הזריקות ומשפר את בחירת הזריקות אז הוא יכול לסיים עונה עם 35% (שיא הקריירה לעונה של ווסטברוק מה-3 עומד על 34.4%).
    37%?
    זה כבר קשה לדמיין, גם עבור ווישפול ת'ינקר כמותי.
    דרך אגב, קשה, אבל לא בלתי אפשרי –
    ג'ייסון "שוקולד לבן" וויליאמס נתן 2 עונות של 37%+ אחרי שב-6 השנים הראשונות שלו בליגה הוא קלע קצת פחות מ- 32% מהשלוש (כולל 2 עונות של פחות מ-30%).
    חוץ מוויליאמס?
    אני לא מכיר דוגמה נוספת לשחקן עם שינוי כזה באחוזי הקליעה במהלך הקריירה (לא כאשר מכניסים לחשבון את כמות ניסיונות הקליעה).

    1. גיא, הוא עשה הכל נגד שמירות 'רחבות'. העונה יהיו לו זריקות פתוחות בהרבה. היתה שגיאת הקלדה: 5.6 נסיונות, לא 5.0 כפי שכתבתי.

      1. מנחם,
        בשנה שעברה, כאשר ווסטברוק היה פנוי לחלוטין (שומר הכי קרוב מרחק 6+ פיט) הוא קלע 32.6% מהשלשות שלו (63 מ-193 לעונה).
        בשנים קודמות, הוא הצליח להגיע ל-37% באחוזים באותן שלשות פנויות לחלוטין (ל-38% הוא כבר לא הצליח להגיע. הנתונים הם מעונת 13/14)
        .
        אז לצפות ל-37% מהשלוש על פני כלל השלשות בעונה?
        כאמור –
        ווישפול ת'ינקינג.

    2. כתבת בדיוק את אותו הדבר על הסינרגיה והרצון המשותף כשכריס פול עבר.
      לפחות אתה עקבי.
      אבל מה לגבי ללמוד מטעויות?
      שני אגואיסטים שהכל מונע מ"אני" אצלם פתאום ישתנו בגלל מתק שפתיים?
      יש הבדל גדול בין הצהרות לבין מציאות בשטח (להלן, "פלייאוף מוד" של לברון).
      גם במקרה פול שני האגואים רצו לשחק יחד וראית איך זה נגמר – גירוש מהעיר וברירת "אני או הוא".
      בחייאת גיא.

      1. איך זה נגמר?
        מרחק נגיעה מלהדיח את גולדן סטייט בעונה בה יוסטון סיימו עם המאזן הטוב בליגה.
        אני מדבר על גולדן סטייט בהרכב מלא ובריא.
        .
        ההפרש בין ניצחון להפסד באותה סדרה?
        גרם מזל. לאגו לא היה חלק בעניין.

        1. 1. גולדן לא היו בהרכב מלא ובריא (איגי)
          2. גולדן, בניגוד לאמונה הרווחת, הייתה פגיעה בשנים האחרונות (הייט יסכים איתי). אני יכול לטעון שיוסטון ללא כריס פול הייתה עוברת אותה ולא מגיעה ל"כמעט". חיזוק להשערה זו נמצא בסדרה של הקליפרס מולם, כשהארל, בברלי וסוויט-לו לקחו ג"ס באמת בריאה ל-6 משחקים, גם בלי הארדן והשיטה של יוסטון.
          3. איך זה נגמר? פיצוץ אגו ענק בין השניים, שלא סבלו אחת את השני, דרשו דברים הפוכים בסגנון המשחק, והגיעו למצב של "אני או הוא" כשטרייד הוא בלתי נמנע.
          .
          גם לאגו לא היה חלק בעניין?

          1. ב-3 המשחקים הראשונים בסדרה איגי היה בריא.
            ב-2 המשחקים האחרונים כריס פול היה פצוע.
            בכוונה לא הכנסתי את הפציעה של פול כטיעון, בגלל שזה חלק מהמשחק. אבל לטעון שהפציעה של איגודאלה משמעותית מזו של פול?
            אני לא אטרח להכניס את הנתונים של ה-2. זה מיותר.
            .
            אתה יכול לטעון שיוסטון הייתה עוברת אותם.
            זה כמו שדה שוט יטען שאם לא היו משחררים את כרמלו, יוסטון היו אלופים…
            עובדתית, יוסטון התחילו להוות התנגדות משמעותית לגולדן סטייט רק אחרי שכריס פול הגיע.
            בשנתיים של כריס פול בקבוצה, כאשר הוא שיחק, המאזן של יוסטון מול גולדן סטייט הוא 9 – 8 (עונה רגילה + פלייאוף).
            בשנתיים שקדמו, כאשר יוסטון היו עם הארדן על הפרקט, הם פעמיים והפסידו 10 פעמים (עונה רגילה + פלייאוף).
            .
            ברור לי שאתה לא מאוהדיהם של פול את הארדן.
            זה לא משנה את העובדה שיוסטון של הצמד סיימה את 17/18 עם המאזן הטוב ב-NBA,
            שאותה יוסטון כבר הובילה 3 – 2 בסדרת גמר המערב מול האימפריה מהמפרץ.
            כל מי שהוא טיפה אובייקטיבי לא יכול להגדיר את מה שהצמד עשו ככישלון.

            1. גיא אתה מנסה להתווכח עם עובדות.
              זה שהם הביעו את רצונם לשחק יחד בדיוק כמו שעכשיו עם ווסטברוק – עובדה.
              זה שהם נכשלו בשנתיים שלהם יחד (בלי מה עם וסיבות) – עובדה.
              זה שהיה פיצוץ בלתי ניתן לגישור ביניהם סביב אגו ורצון לכפות כ"א את שיטת המשחק שלו – עובדה.
              .
              עד כאן בנוגע לחלק הראשון של התגובה שלך ("הרצון והסינרגיה").
              בנוגע לחלק השני – אתה חושב כמוני שווסטברוק הרבה פחות מתאים מקצועית לשחק עם הארדן מפול, מה שמעצים את סכנת הכישלון והפיצוץ עשרת מונים (את נקודה 1).
              .
              איך כל זה שם את יוסטון חזק בתמונת הסיכויים?

            2. זה עולם עצוב, כאשר הפרמטר היחיד למדידת הצלחה/כישלון הוא הזכייה באליפות.
              .
              לטעמי, ולאור הציפיות בזמן ההחתמה של כריס פול –
              השנתיים האחרונות הן לא כישלון. 17/18, הייתה בלי ספק עונה מוצלחת.
              .
              לגבי השאלה איך יוסטון חזק בתמונת הסיכויים?
              .
              זה תלוי ביכולתם של הארדן וראסל להשתנות ולמצוא את הדרך לשתף פעולה.
              .
              אני לא ניחן ביכולת לערוך מבחני אישיות דרך מסך המחשב/טלוויזיה. אין לי מושג האם יש ביכולתם לעשות זאת.
              מה שאני כן יודע, זה ששילובים שכאלו כבר נעשו בעבר, ובהצלחה.
              .
              זוכר את ההיט של ווייד ולברון?
              וויד היה שחקן שזרק 3.2 פעמים במשחק מהשלוש, לפני הצטרפותו של לברון להיט. הוא קלע רק 30% מאותן ניסיונות.
              ב-12' ו-13', עונות האליפות של מיאמי?
              אז הוא הוריד את כמות הניסיונות שלו מה-3 לניסיון אחד למשחק. זהו. זה הפך את העובדה שהאחוז שלו היה עדיין מזעזע (קצת יותר מ-26% באותן 2 עונות) ללא רלוונטי.
              .
              אם הארדן וראסל יצליחו למצוא את הדרך לחלוק במטלת ניהול המשחק, למצוא את הדרך להפוך את הנוכחות אחד של השני ליתרון יחסי שיאפשר להם להשיג את הנקודות שלהם ביותר יעילות, ובפחות מאמץ (שזה בדיוק מה ווייד ולברון עשו במדי מיאמי),
              אז, כאמור, (לדעתי) יוסטון יהיו חזק בתמונת הסיכויים.

            3. אני האחרון שחי בעולם שבו הפרמטר היחיד להצלחה וכישלון זה זכייה באליפות.
              אני אוהד ספרס, ולכן אני מאמין בדרך.
              הדרך צריכה להיות נכונה, וזאת ההצלחה הראשית.
              מעבר לכך אתה מנסה למקסם את יכולות קבוצתך, וזו ההצלחה המשנית.
              .
              הם נכשלו כישלון טוטאלי גם במבחן הדרך.

            4. זו חשיבה רומנטית נחמדה, באמת. היא לא באמת מתארת משהו מהמתרחש ב-NBA של ימינו (אם נהיה כנים – של כל תקופה שהיא).
              .
              זה באמת סבבה לקבוע קנה מידה סובייקטיבי להצלחה. רק צריך לתאר אותו ככזה.
              קנה מידה אובייקטיבי קשה למצוא –
              הכי קרוב שאני יכול לדמיין זה כזה שעונה על שאלת ה-ציפיות ביחס למה שהתרחש.
              .
              אם נבחן את יוסטון של אחרי הטרייד על פול דרך פריזמה כזו,
              התשובה תהיה ש-17/18 הייתה שנה מוצלחת. 18/19 לא מוצלחת, לא כישלון.

            5. זאת לא מחשבה רומנטית, זאת הדרך של הספרס וזה קורה במציאות של ימינו, ומביא אותם להצלחות.
              זה רק לא פופולארי.
              הצלחה בדרך היא קודם כל לבחור שחקנים לפי האישיות שלהם.
              ופה יוסטון כשלה עם הארדן, כשלה עם פול, ותיכשל עם ווסטברוק.
              הבעיות שנובעות מאישיות השחקנים מכשילות את ההצלחה הקבוצתית ומקסום היכולת.
              .
              https://www.youtube.com/watch?v=XBZTPtENQCY

            6. גיא 2017 זה בהחלט הצלחה, השנה הזאת כישלון כל הקלפים היו אצלם ביד והפסידו

            7. גיא המטרה של יוסטון הייתה להדיח את גולדן סטייט לזה הם נבנו, והם נכשלו בשני הסדרות, אני מוכן להתערב שטורנטו הייתה מחסלת אותם אם היו עוברים אבל זה דיון ליום אחר, בסוף קובעים במבחן התוצאה הביאו את פול לסיבה אחת בלבד, לא בשביל להיות מועמדים שעפים אלא להדיח את המפלצת מהמערב.
              .
              הסדרות היו צמודות מאוד זה לא משנה שברגעי האמת רעדו להם הרגליים והם החמיצו וכל הסטטיסטיקה התפוצצה להם בפנים 0 מ27 מ3 במשחק 7, אם האשמנו את הפציעה של לול בעונה זאת ראינו שעונה אחרי שוב לא היה להם את הגרוש ללירה אם זה משחק 5 שהפסידו לאחר שדוראנט נפצע וקרי בקושי קיים, ואם זה משחק 6 בבית שלהם ללא דוראנט שקרי קולע 0 נקודות עד המחצית.
              .
              יש כמה שיטות לשחק כדורסל השיטה של יוסטון לא אסתטית אבל יעילה , עם זאת נכשלה במטרה שלה.

            8. איפה אמרתי את זה? אפילו לא בצחוק, אנשים עוד יאמינו לך…

        2. עד היום לדעתי מורי מתעורר באמצע הלילה שטוף זיעה מסיוט בחלומו בו טרבור אריזה משליך לבנה אחר לבנה מחוץ לקשת…

    3. בנושא הזה גיא, מה ג'ייסון קיד? משום מה זכור לי שבתחילת (ורוב) הקריירה שלו הקליעה מבחוץ הייתה החלק הבעייתי שלו והוא כמעט ולא זרק, אבל בעונת האליפות עם דאלאס זכור לי שהוא קבר את השלשות שנתנו ו בצורה לא רעה…האם הזכרון מתעתע בי או שהיה שם משהו?

      1. שתהיה לי בריא…
        .
        אני יודע שלא עשית את זה במזיד,
        אבל שאלתי אותך לא מזמן, למה פוסט מסוים מ 2017 כבר לא בארכיון
        עכשיו… מילא התשובה החלקית שנתת לי (כאמור, לא במזיד)
        אבל אתה רואה שאני יורה על אוטומט על המטרה הלא נכונה (טרור הבלונים, כמו שאתה קורא לזה..)
        (אשמתי המלאה, הייתי צריך לבדוק יותר טוב), ואתה לא מתקן אותי ?
        ועוד מדבר איתי ברמזים..
        .
        ועכשיו אני צריך לתת התנצלות..

        1. ולגבי טרור הבלונים הכוונה לא הייתה שזו לא הייתה המטרה הנכונה אלא שאתה על הדרך הבטוחה להתחיל עוד סבב עימות.

    1. טוב גם אני טעיתי אז אם החברים מפוסט-אפ קוראים זאת קבלו את התנצלותי (ואולי תחזרו להגיב כאן לפחות זה יכול להיות נחמד)

    1. לא נוגע בפוסטים. מחקתי רק את זה כשנוכחתי שעליתי יותר מדי על אור. אבל מחקתי את אור והחזרתי את השאר. התגובות נמצאות היכן שהוא אבל אין לי ממושג היכן. זה עמיין לצעירים.

        1. לא נגעתי, אבל נתתי ליוצאים מהופס צ'אנס להוציא את הכתבות שלהם אז כל חבר צוות לשעבר שטען ש"האתר כבר לא מה שהיה פעם" והלך לפתוח את האתר העצוב שלהם שאת טעמו וריחו אני עדיין לא קולט – הוציא את כתבותיו. לכל אחד צהעוזביםו יש את כל הכתבות שלו.

          1. למה לבקש מהם להוציא אותם אחרת תמחק אותם ?… זה הזכרון, הארכיון, והעבר של האתר.
            .
            זה לא רק הפוסטים שלהם או שלך אלא גם של המגיבים.
            .
            עצוב שלמגיב זוטר, אכפת מההיסטוריה של האתר, יותר מצוות האתר.
            .
            ומילא כל זה, עכשיו אני עוד צריך להתנצל בפניהם על שהאשמתי אותם בכל זה.
            .
            אז אם אני מבין נכון, פוסטים שלא נמשכו על ידיהם, לא נמחקו בסוף ועדיין בארכיון האתר ?

            1. אני לא יודע. נדמה לי שסדרתי פעם שכל הכתבות של חבר צוות שלא נמצא יותר בעריכה ואני נשאל ע"י המערכת מה לעשות עם כתבותיו – הן עוברות לארכיון של אהרון שדה. הייתי חייב להוציאם מהמערכת כי איבדתי כל בטחון בהם, וכל אחד מהם יכול היה להרוס לי את האתר.
              הם לא עזבו בידידות, בוא נאמר כך, ומיד כשהודיעו לי שהם עזבו, נתתי להם שבועיים להוציא את מאמריהם, והתפללתי לאלוהים שלא יהרסו לי את האתר בשבועיים שיכלו להיכנס כעורכים.
              לפחות את זה הם לא עשו. הם רק הוציאו את כתבותיהם, ונעלמו. מאז הקשר (הקליל מאד) היחיד שיש לי הוא עם מידן.

        2. ושיהיה ברור לחלוטין (למרות שישנם 2 טרולים שכותבים אחרת; כאילו "הוצאתי" את מידן, יאיר והשאר מהאתר: לא הוצאתי אף אחד. הם תיכננו לצאת, ולפתוח אתר מתחרה. אפילו לא רבתי עם אף אחד. את סהר ברעם, ולדי קוגן, אפלטון, ומתן אני בכלל לא מכיר. את מתן מפגישה או שתיים בבאר בהדר יוסף ומפגשי הופס ואת שי בן-צור משתיים-שלוש הסעות שעשה לי ממפגשי הופס.
          עזבו? עזבו. בינתיים האתר גדל מאז שעזבו ב-18% מבחינת כתבות, ו-23% מבחינת מספר תגובות. חבל לי רק על מידן שהפך לחבר קרוב למרות הבדל השנים, ועתה נוצר בינינו קצר, מלבד מסר אחד בחודש (ואולי לא יהיו יותר).
          למה עזבו? לא יודע. מה האתר שלהם מוסיף? לא יודע.
          סתם ביזבוז גדול. הדלת שלי פתוחה, אבל כישראלים מצויים הם לעולם לא יודו בשגיאה שעשו.

          1. אני מבין שעשו לך "קוואי" מתחת לאף..
            ואם היו עושים לי דבר כזה, לא הייתי עושה את הפרסום שעשית להם.
            בעניין הזה יצאת גדול.
            .
            אבל למה לאיים למחוק פוסטים ? "מי ששורף ספרים… ושאר הקלישאה"

            1. מסתבר שהפרסום שעשיתי להם לא עזר להם במיוחד. די, לא מעוניין לדבר עליהם יותר אחרי ש-8-10 שנים נתתי להם לכתוב ולהתפתח כרצונם באתר, וזה אנשים שבחייהם לא כתבו פוסט צבורי אחד!

            2. מנחם יצאת הכי טוב שאפשר עם פוסט-אפ, תפרגן להם וזהו (כפי שעשית), לשמחתי ולשמחת כולנו "הופס" חי ובועט
              ממזר, מבין אותך, המגיבים בתאר הזה הם חלק לגיטימי ואפילו קרדינלי של "השדה", אבל מציע לך (בכלל בחיים) להסתכל יותר קדימה ופחות אחורה…

            3. כשזה מגיע מאוהד של ה
              Hyena…

            4. ואווטאר של שמנמלו..

            5. ראסל אף פעם לא מסתכל אחורה, זה הקטע הכי חזק אצלו, הוא יכול לאבד כדור, להרוג מומנטום, לעשות נזק בלתי הפיך, ובשניה שהאיבוד יהפוך לסל של היריבה, הוא יחכה שאדאמס יוציא לו וישכח לחלוטין את מה שקרה, אופטימיסט זה אנדרסטייטמנט

  9. הרוקטס אחת הקבוצות המעניינות ביותר הליגה כרגע!
    על פניו לא נראה שיש מספיק כדורים בשבילם על המגרש אבל אמרו את זה גם כשכריס פול הצטרף וזה כמעט נגמר באליפות.
    העובדה שהם הצליחו לשמור על השחקנים הדומיננטים שלהם מדהימה.
    מצד שני, המערב כל כך חזק השנה שבאמת קשה לנבא מה יהיה.

      1. אני תקוע עם הנטס עוד מימי דראזן פטרוביץ הגדול. לא המון רגעי אושר בשלושים שנה האחרונות, טיפה גייסון קיד ודרק קולמן.
        אולי מהשנה דברים ישתנו

      1. האם אתה,מנחם לס הדגול,מוכן לעמוד מאחורי המילים שלך?

        מודה שלא קראתי מילה אחת מהסיבות שציינת.
        זה לא משנה את העובדה שזה חסר סיכוי.

  10. לראשונה בקריירה שלו ראס הולך לשחק עם מאמן אמיתי שיש לו חזון ודרך אמיתית. זו הנקודה השלוש עשרה שלך מל.
    אני גם חושב שהם טופ 2

    1. אכן עידו, זה לדעתי הדבר העיקרי פה. הם יהיו חזקים רק בגלל זה, או שזה יגמר בפיצוץ כי ראס לא ידע להתמודד עם זה.

    2. שאני אבין, אתה טוען שזה שלראס היו רק בובות על הקווים שאיפשרו לו להשתולל כרצונו זה מקרי?
      כמו שללברון תמיד היו בובות על הקווים זה מקרי?
      האנשים האלה לא רוצים שאיש יאמן אותם או יאמר להם מה לעשות.
      הם רוצים לעשות כרצונם, ולנצח, או להפסיד, בדרכם בלבד.
      דבר שני, דאנטוני הוא ראש בקיר ומקובע בדיוק כמו שראס כזה.
      רק שהקבעונות שלהם לא תואמים.
      בדיוק המתכון לכישלון קולוסלי ולא להצלחה.

      1. לברון לא קשור לפה.
        אני מאמין שראס באמת ובתמיד אוהב את בילי, כי הוא המאמן והוא מאמין במה שהוא עושה. רק שהמקסימום שלו זה רבע ממה שדאנטוני יודע.

        להזכירך דאנטוני הביא את נאש הזקן לשיטה חדשה ופריחה. את כריס פול הרכז המושלם שם בתור סקורר . ואת הארדן לרכז והסקורר הטוב בליגה בפער. וזה בשנים שיש את לברון קאפקייק וקארי בסביבה.

        לדעתי ראס יריץ את ההתקפה במהירות האור. הארדן יהיה במרחק סביר ויתרגם את החדירות שלו ל40-50 נקודות במשחק באחוזים הכי טובים שהיו לו בקריירה.
        אין הגנה שתוכל לעצור את זה. ואין התקפה שתוכל לשים את כמות הנקודות האלו על הלוח.

  11. מנחם, נסה לחשוב אחרת.
    ווסטברוק לא היה וכבר בטח לא יהיה קלע 3 סביר. הוא פשוט גרוע. הוא הרג את אוקלהומה עם זה. פשוט ככה. הקליעה של ראסל מה-3 = הרס ההצלחה של אוקלהומה.
    כולם יודעים את זה. בטח מורי אלוף האנליטיקס. הוא גם יודע עוד דבר. מה טוב בראסל.
    ראסל הוא גארד, חזק, אתלטי, סלאשר (הרבה קליעות מהעונשין), קליעה לא רעה בכלל מ-2 (כל עוד זה לא לונג-2), כמובן מוסר מעולה, מהטובים בהיסטוריה של הליגה.
    יש לזה רק משמעות אחת – ראסל ישחק מס' 2. אבל מס' 2 "ישן", דה-רוזן סטייל, או השוואה הרבה יותר קרובה, ואידאלית –
    מס' 2 כמו דוויין ווייד.
    D-ווייד הוא בדיוק כל התכונות הטובות של ראסל (אתלטי, חזק, סלאשר, פיזי, קלע טוב מאוד מ-2, מוסר פנטסטי), וגם הוא לא קולע בשיט מה-3 – בהבדל ה"קטנטן", שווייד גם לא ניסה.
    ראסל במודל ווייד. אין דרך אחרת. הבאת שחקן כזה? זה מה שהוא יכול. בזה הוא טוב.
    איך משלבים את החיה הישנה הזו, במוריבול? אתם הבאתם אותו. אתם תמצאו פתרון.

    1. כל זה דורש קידוד מחדש של התוכנה של יוסטון. זו המשמעות של הבאת ווסטברוק. דורש שינוי שיטת משחק במידה רבה, דורש ויתור על אגו, דורש משמעת, דורש היררכיה ברורה, דורש המון. אבל אם שני ה-MVP רוצים את הטבעת החמקמקה הזו, הם יכולים. הם גם חברים טובים, וזה מפתח לכל מערכת יחסים. לונג שוט: זה גם יכול להצליח, יוסטון יכולה להיות ההפתעה הגדולה של הליגה. החלופה השניה ברורה לגמרי, והיא תהיה מכוערת.

  12. אני מבקש סליחה מחבריי הצוות לשעבר
    על האשמה של משיכת ומחיקת פוסטים של האתר.
    .
    היא היתה מבוססת על מידע חלקי ושגוי
    שהייתי צריך לבדוק טוב יותר.

    1. רוצה להצטרף להתנצלות גם בפניך אבל גם בפניהם ובפני שאר הגולשים.
      הייתי חלק בהעברת האינפורמציה המוטעית והייתי צריך לבדוק אותה עד הסוף.
      חשוב להבהיר ולהדגיש כי אף אחד מחברי הצוות לשעבר לא מחק את הפוסטים הישנים שלו מהאתר.

          1. כל הפוסטים בכספת של המעבדה הסודית,נדפיס אותם,
            אנחנו מתכננים טיטול חדש,עם הדפסות פוסטים לאיטום ואיטונג

    2. זה היה כל כך ברור שהם לא משכו שום דבר. ומנחם פחד שהם יחבלו באתר?!
      לש שמעתי כבר הרבה זמן דבר יותר מופרך מזה

      1. לא שמעת דבר מופרך מזה? וכש-5 עוזבים את הופס ב-י-ח-ד זה לא מוכיח על תכנון מראש. זה שאיש לא חיבל באתר זה לזכותם אבל בארץ קראתי על מקרים יותר הזויים.

  13. בעונה הסדירה אני לא רואה מצב שהקבוצה נחשלת גם אם ישחקו בתורות יגיעו לפליאוף.
    השאלה מה יקרה שיפגשו קבוצות הגנה חזקות בפליאוף,לדעתי אלא אם יהיה נס ינצלו את החוסר קליעה של ראס.והארדן שוב לא יקבל את השריקות שלו
    אבל מסכים עם ההערות ששני שחקנים עם כזאת מוטבציה לנצח ביחד אולי זה הזמן שניסים מתרחשים.
    תודה מנחם

    1. לא בטוח לגבי השורה הראשונה שלך… המערב נראה מאוד אכזרי השנה.
      מצמצת ברבע הראשון של העונה, כולה 20 משחקי "חימום" – ואתה יכול להיתקע בבור שלא תוכל לסגור עד הסוף.
      יוסטון, דנבר, יוטה, לייקרס, קליפרס, סן אנטוניו, פורטלנד, גולדן סטייט, זה כבר 8, והמשחקים היותר "קלים" זה ניו אורלינס, סקרמנטו, דאלאס, ממפיס… בקיצור – אין אף משחק קל במערב. קבוצות יצטרכו להיות פול-און מההתחלה.

      1. זה נכון
        אבל בעונה הסדירה יהיה לקבוצות הרבה יותר קשה להתמודד עם ווסטברוק והארדן כל אחד מהסיבות שלו
        זה אוטמטית לדעתי מקום בפליאוף אולי אפילו גבוה

  14. הולכים לקראת אחת ההתרסקויות המפוארות שהיו מאז ומעולם.
    הלייקרס של עונה שעברה זה כלום לעומת מה שנראה ביוסטון.
    – 2 האגואיסטים הגדולים מאז ומעולם – כאן צדקת – אוחדו מחוסר ברירה אחרי ששניהם הכשילו את עצמם שוב ושוב בסגנון משחקם ואישיותם האגואיסטית.
    – 2 שחקנים שמשחקים בול על אותה בלטה ובאותה צורה – רק אני עם הכדור, אני קובע הכל, מותר לי הכל ולא עושה כלום כשאני בלי הכדור.
    – הראש בקיר הגדול על מגרש הכדורסל פוגש את הראש בקיר הגדול שעל הקווים, כששניהם בגישות כדורסל הפוכות.
    דאנטוני יפוטר מייד לאחר השבץ והתקף הלב.
    – קחו את יוסטון של פתיחת העונה שעברה שהייתה קטסטרופה – תחלישו אותה (פול הרבה יותר מתאים לא מווסטברוק, וגם הוא לא היה מציאה גדולה), תחזקו את המערב פצצות, ותוסיפו את אחד הכשלונות הגדולים בליגה, ששוב ושוב מרסק את קבוצתו בטפשותו ויהירותו ומוריד את הפוטנציאל שלה באופן עקבי לבקושי עושה פלייאוף ועפה סיבוב ראשון – מה קיבלנו מהאיחוד הזה? החלשה נוראית של יוסטון ואי-הגעה לפלייאוף.

      1. לא צריך (גם ככה לא הצלחתי לשלוח לך את השישייה הקודמת לחור שאתה גר בן).
        אבל בוא ננסה לזכור את התחזיות האלה.
        אתה אומר מס' 2, אני אומר לא בפלייאוף.
        מי שיותר קרוב – ניצח בהתערבות.

  15. מנחם, תודה על הטור העמוס.
    בשורה התחתונה- יהיה מבדר. יוסטון "בידור" רוקטס.
    .
    בנושא אחר- מישהו יודע מתי הליגה מפרסמת את לוח המשחקים?

    1. פורטלנד נחלשה והיא בסכנת הדחה אמיתית כי גם ככה הייתה בינונית להחריד והשאר התחזקו.
      אבל יוסטון זאת תהיה התרסקות שתגרום לאסון הטיטניק להיראות כבאמפ קטן פגוש אל פגוש בחניית רוורס.

    2. פורטלנד עשו שינוי דרסטי ברוסטר, ונראה שאיבדו את כל העומק, שנתן להם את ההישגים בעונה שעברה.
      הלכו: הצ'יף אמינו, אוואן טרנר, מו הארקלס, אנס קאנטר, סת' קארי, מיירס ליאונרד, ג'ק ליימן.
      באו: חסן ווייטסייד, קן בייזמור, מריו הזוניה, אנתוני טוליבר.
      וייטסייד סבבה, לגמרי סוגר את ה-5 עם נורקיץ' הפציע. רק אין מצב שהם משחקם ביחד – לא הלך עם יוקיץ', בטח לא יילך עם וויטסייד. אלה שני סנטרים פאר-אקסלנס.
      אבל כל היתר? ממש נעלמה הקבוצה.
      מנחש שיעלו עם: לילארד, מקולום, בייזמור?, זאק קולינס, נורקיץ' / וויטסייד
      ספסל: רודני הוד, הזוניה, טוליבר, אנא עארף מי עוד. לביסייר
      לא קבוצה טובה to say the least. הזוניה זה בכלל אוברייטד שאני לא סובל, חתיכת פה גדול בלי קבלות, עלק "ילד רע".
      ככל שמסתכלים על זה – פורטלנד לא תעשה את ה-8 הראשונות. חבל מאוד על דיימו, הפנומן.

  16. אני חשבתי שהטרייד הזה הוא אסון ליוסטון אבל יש במה שרשמת גם דברי אמת, ואם מה שרשמת הולך לקרות אז כן, יש להם סיכוי לא רע לקחת אליפות, אבל עוד מוקדם לדעת איך הם יהיו ביחד, ואני מאמין שרק אחרי 60-70 משחקים נוכל באמת להעריך עד כמה השילוב שלהם טוב.

  17. זה חיבור מוזר בעיניי שני אנשים שאוהבים את הכדור מאו,ד צריכים לשנות בגילם את סגנון המשחק שלהם ובטח עם המאמן הזה. פחות נראה לי. במהלך העונה אולי זה יעבוד אבל בפליאוף בלחץ הסיכויי הוא קטן לדעתי. ההשוואה לדריים טים לא קשורה. הם באו להנות באולימפידה חלקם היה עם רגל בחוץ וכולם ידעו שג'ורדן הוא המלך. ליוסטון תיהיה בעיה בהגנה שאותה הם יצטרכו לפתור ע"י קליעה מרובה. בכל מקרה המערב הולך להיות אש. הטוב הרעה והמכוער.

  18. תודה מנחם
    כל האלופות בעשור האחרון הייתה להם סוג של היררכיה בקבוצה ואם היו יותר מכוכב אחד היה תמיד כוכב כלשהו שויתר טיפה ולקח חצי צעד אחורה אם הם יצליחו לעשות את זה יש להם סיכוי ,אני אישית לא רואה את זה קורה . לדעתי יעופו סיבוב ראשון גג שני תלוי את מי יפגשו

  19. אין ספק שהטרייד הביא שניים מטובי השחקנים לשחק יחד ביוסטון. אבל מעבר לשניים אלה מה יש לרוקטס להציע? לטאקר, גורדון וקאפלה אין מקום בחמישייה של רוב קבוצות ה NBA שלא לדבר על הספסל החלש של הרוקטס. פציעה חס ושלום של אחד מהם תביא לחורבן חלומות האליפות. בוא לא נשכח שד'אנטוני הוא מאמן מאוד שמרני שהרוטציה שלו היא בד"כ של 7 – 8 שחקנים לכול היותר.

            1. ירידות מנחם רגילות, במקום "אור" "חושך", עושה כאב ראש לאופטלגין וכאלה.
              שומדבר קיצוני, רק הרבה מזה. אני פשוט לא חשבתי שאתה סחבק שלו ברמת שמעון אז סברתי שתיעלב.
              מסתבר שטעיתי, וטוב שכך.

            2. ברוכים הבאים למועדון ה"40 / 50 / 90".

  20. מנחם
    אני אכתוב פה את מה ששלחתי לך בעבר
    החצאי אמיתות שאתה מציג גורמות לי לנזק
    לאחר משחק האולסטאר שלחת מייל חריף לצוות סגני העורכים זה היה המשך ישיר למיילים שגערו כסגני העורכים ללא הרף.
    יאיר החליט לעזוב את האתר ,ניצבת מולך כמעט לבדי בנסיון לשנות את המצב.
    לאחר מכן שלחת מייל מעליב אודותיי לחלק מחברי הצוות
    בעקבות המייל הזה הודעתי לך שאני עוזב ,ניב שכטר ושי אבן צור הזדעזעו מהמייל ששלחת והחליטו לעזוב את האתר.
    ב 6 השנים שהייתי בהופס נתתי את כל ליבי לאתר ולא אפרט.
    הדרישה שלך ממי שהשקיע מזמנו 24/7 למען האתר לתרום עבור מי שיסע לסקר את האולסטאר הייתה לא במקומה.
    לאחר שהודעתי לך שאני עוזב סגרת לי את היוזר לאתר באופן מיידי ולאחר שהבטחתי לך שלעולם לא אפגע באתר החזרת לי את היוזר וגיביתי חלק מהפוסטים.
    האתר החדש הוקם תוך 4 ימים ולא הייתה שום התארגנות למפרע, עצוב לי שחלק מחברי הצוות ואחד מסגני העורכים שהיה בסוד העניינים לא מנעו ממך לשפוך את דמנו.
    אני תמיד אוהב אותך למרות הכל ואין לי משקעים כלפייך
    אני לא מגיב או כותב בהופס בגלל שלצערי יש חבורה של טיפוסים שמאמנים לנרטיב שלך ומטיפים לי מוסר
    אני לא מוצא לנכון להיות במקום שאני לא רצוי בו.
    בכל מקרה הכל נשאר מאחור וחבל שאתה מעלה את נושא העזיבה ו״הבגידה״ כל פעם מחדש…
    איך מי שהיה נאמן לך נאמנות עיוורת יכול להיות בוגד ?
    אתה יודע שאתה עדין חשוב לי ולא אעשה שום דבר לפגוע בהופס
    אני שמח בשמחתך ובצמיחת האתר לאחר לכתי
    יש משפט שאומר – אמר לי מי חברייך ואמר לך מי אתה
    זאת הייתה המהות של הופס וכיום זה המהות של פוסטאפ

    ❤️
    מידן

    1. מידן, כל זה טוב ויפה, אני לא הייתי בצוות בתקופה הנ"ל ומנחם בוודאי רחוק מלהיות צדיק, את זה אני יודע וגם הוא.
      אבל – אם כבר שמים דברים על השולחן, יש גם את הצד השני:
      .
      מה לגבי העובדה שעשית מעשה שלא יעשה וחשפת פרטים אישיים של מגיב בצורה מעליבה כי העז לקרוא לסילבר "יהודון חמדן"?
      .
      נגיד שטעית, קורה. מה לגבי כך שמעולם לא לקחת אחריות על כך?
      .
      מה לגבי הפניות מאחורי הגב של מנחם מצד האתר שלכם לרוב הכותבים כאן, במטרה לגנוב למנחם את השטיח מתחת לרגליים ולהפיל לו את האתר?
      .
      מה לגבי המדיניות כלפי טרולים, שאתם מתהדרים בה כעת, וכשהייתם באתר הייתם מהנחרצים שלא לנקוט שום עמדה כלפיהם מלבד התעלמות, למרות פגיעות חוזרות ונשנות במגיבים ובאווירה באתר?
      .
      יש עוד, אבל זה כבר יותר לגבי "החברים" שלך שם, שהתנשאו, זלזלו, וטינפו ללא הרף על קולגות שלהם בצוות שהעזו לכתוב בסגנון אחר משלהם, תוך שהם מתהדרים בנוצות של ליברליות והגינות.
      יש משפט שאומר – אמר לי מי חברייך ואמר לך מי אתה.
      .
      המהות של הופס היא ליברליות, מחשבה חופשית, ובמה לכולם.
      כמובן שלמנחם יש חסרונות והוא כבר לא בגיל לשים זין, אבל זאת המהות המרכזית שהוא יצר כאן ולכן כולנו כאן, בנוסף ליכולת הכתיבה שלו ולידע כמובן.
      .
      המהות של האתר שלכם היא התנשאות, פוריטניות ושמרנות במסווה של ליברליות, השתקה במסווה של חופש, ורעיונות הזויים כמו "בואו נגיב כולנו בשמנו המלא! כי רק ככה עושות קהילות באינטרנט!"
      .
      כמובן שיכולת כתיבה יש לכם, אבל האווירה כאן טוהרה עשרת מונים מאז שעזבו האישיויות הנ"ל.

      1. החפירה במה שהיה לא מועילה לאף אחד מהצדדים. מחלוקות בתוך הצוות תמיד היו ותמיד יהיו וזה לחלוטין ברור ומובן. הנסיון להציג את יצירת האתר החדש כבגידה או תקיעת סכין עושה עוול עם הפורשים. אין שום מניעה לכתוב בשני המקומות והצעה כזו היא לגיטימית לחלוטין.

          1. אלוף!
            באופן כללי הנטישה של הכותבים היתה מיותרת. יותר מדי לוקחים פה ללב.
            כאילו למי איכפת אחרי יום.. כולם חוזרים ועונים לכולם ולכל אחד יש את הסגנון שלו. יש כאן במה לכולם.
            לא יודע מה הרעיון בלנסות להעתיק את האתר שכאן עם קהילה של 20 איש.
            מציע לחברי האתר שפרשו וגם למגיבים שכאן כלל מאוד פשוט- ככל שזמן התגובה שלנו קצר הסיכוי לנזק גדול יותר..
            .
            אז גם אם מנחם מתעצבן לוקחים כמה נשימות או שעות או יום.. ואז מגיבים. מבטיח לכם ש9 אחוז מהמריבות נעלמות.
            הדחף והאגו לענות במקום הוא הרסני

            1. 9% אפקטיבי מהמריבות?

    2. מחר בבוקר מנחם בטור "פוסט-אפ הדבר הכי טוב שקרה באינטרנט הם הולכים לנפץ את שיאי הכניסות לאתר NBA בגלובוס"
      מידן שים רגע את האנרגיות השליליות בצד. נשים שניה את מי צודק ומי לא, כי אין מה לעשות זה קורה בבתים הכי טובים שמוציאים עצבים אחד על השני ולא כולם חייבים לאהוב את כולם. יש לכם אחלה אתר אני נהנה לקרוא ואף להגיב פעם ב.. אבל מה לעשות כרגע לא נוצרת שם קהילה כמו כאן – ומה שמייחד את הופס זה שהוא מאוד מפותח מבחינת הדיון בין הגולשים כותבים וכו'. אני לפחות הייתי שמח לקבל אותך ואת שאר החבר'ה של פוסט-אפ כמגיבים, ואני בטוח שאני לא היחיד שמתגעגע לזה. לגבי ההשתלחויות גם לי יצא לא פעם להגיב לא בנימוס ואף יותר מזה, לגולש אחר אבל נראה לי שבסופו של יום האהבה לNBA יכולה להיות יותר גדולה מכל האנרגיות הרעות שמשתחררות כאן לא פעם (כולל לא מעט שלי)

  21. מצטרף לכל התהיות שעלו כאן, לא מספיק להכריז בתקשורת ש"נלמד לשחק ביחד", בטח שלא כאשר מדובר בשני שחקנים שכל כך דורכים אחד לשני על העמדה.
    .
    הנקודה היא שגם אם הכוכבים יסתדרו איכשהו ליוסטון, בכלל לא בטוח שהם עוברים את הלייקרס או הקליפרס בסדרה. יש כאן שלוש קבוצות על, אולי ארבע אם העניינים יסתדרו טוב לווריורס. לכל אחת מאלו יש חמישיה שיכולה להסתכל לכל חמישיה גדולה אחרת בלבן של העין בלי למצמץ.

    מעבר לזה יש את עניין הספסל שכמו שלמדנו לדעת בפלייאוף האחרון, יש לו משמעות. אם בקליפרס שחקנים 7-9 הם שאמט, הארקלס ונניח ג'רום רובינסון, בלייקרס אלו KCP, קאזינס/מגי ובראדלי, ביוסטון מדובר בקנת פאריד, שומפארט וריברס. לדעתי כראן הם בנחיתיות אמיתית מול המתחרות.

  22. בע"ה
    תודה רבה מנחם! מעניין, מנומק היטב וכרגיל כתוב נפלא.
    רבים ומבינים ממני הצביעו על שתי בעיות עיקריות בשילוב הזה – סגנונות משחק שלא ברור איך ישתלבו, ואופי של סופרסטארים שיקשה על השניים להשתנות ולהתאמץ למען הקבוצה.
    אתה הצעת שינוי דרסטי בתפקוד ובכלים שלהם (הארדן ב3?? ווסטברוק עם 37% מהשלוש???) ונימקת ארוכות למה הם יכולים ואכן יצליחו לשתף פעולה ולהשתנות, מסיבות רבות (שובע מתארים אישיים, כל השילוב הוא יוזמה שלהם ועוד). לאור זאת, אתה כותב, הם יזכו בוודאות באליפות (אא"כ אחד מהם יחטוף פציעה חמורה ח"ו).
    ובכן, לא השתכנעתי; וזאת משתי סיבות:
    א- אני לא כ"כ בטוח שהם יסכימו לנסות, ואף יצליחו, לשחק כראוי ביחד. אמנם העלית את מידת הביטחון שלי בכך שזה יקרה; אבל הוא עבר מ30% ל60%, לא ל100%. אני מאוד לא בטוח ביכולת שלנו לנבא מה המיליונרים הללו יעשו.
    ב- ואפילו אם הם יסכימו ויצליחו, אני לא בטוח בכלל שההרכב הזה שווה אליפות. יותר מצמד הפורוורדים של הקליפרס? יותר מציוות הרכז-סנטר של הלייקרס? יותר מהסופר טים של פילדלפיה? איכשהו אני לא בטוח.

  23. מורי הולך עד הסוף אבל לא נראה לי שזה יצליח. יהיה מלהיב.
    טופ 4 בעונה הרגילה אם הכל ילך חלק
    סיבוב שני בפלייאוף.
    זו הגרסה המערבית של פילי

  24. עוד לא קראתי את התגובות ובכל זאת:
    מנחם חבל שאתה בכלל מדבר על יוסטון, מקטין את הסיכויים שלה. כשברוך ושמעון יגידו שהארדן גמור ארגיש יותר טוב. מזל שעדיין גיא-הפניקס-האפל לא התנבא שיוסטון מועמדת בכירה. כשזה יגיע אהיה יותר מודאג.
    כתבת "איש לא חלם על טרייד שיחזיר את ווסטברוק והארדן לשחק שוב יחדיו. אני לא שמעתי אפילו אחד המנבא טרייד כזה . . ."
    אז אולי ציפור לא צייץ , עוף לא פרח, אבל עגל געה ועוד איך געה!
    כתבתי על זה לפני הטרייד שחור על גבי מרשתת, כאן ולא בפוסטאפ (יש שם כתבות ברמה), אתה לא קורא את התגובות שלי. בובי קיבל את שרביט ההובלה של אוהדי יוסטון בהופס.
    🙂
    .
    ווסטברוק מגן הרבה פחות טוב מכריס פול, פי אלף פחות חכם, וקולע הרבה פחות טוב. אבל הוא יותר צעיר, גבוה, ואתלטי. אם זה יעבוד אני לא יודע, אבל משעשע זה בטוח יהיה.

    1. מסכים יש נביא בעירו, שמו עגל.
      .
      טעיתי שכתבתי שהארדן גמור בפלייאוף אם זאת שילוב של הארדן ווסטברוק אני לא רואה עובד , לא בגלל הארדן אלא יותר בגלל ראס, הארדן הראה דהוא מוכן לעשות את מה שצריך לטובת הקבוצה עם זה לעלות מהספסל לרכז , להיות סקורר אני לא בטוח שראס יכול לעשות את השינוי הזה,כדי שהשילוב יצליח הוא יצטרך לעשות תנועה ללא כדור כסלשר , לוותר על בחירות זריקות לא יעילה ועל נגיעות בכדור, לוותר על סטטיסטיקה אישית ועל ההימורים בהגנה, הכישרון שם הקופסא לא בדיוק אני לא יודע עם הוא מסוגל לעשות את השינוי המנטלי והמחשבתי אחרי 11 שנה (מזכיר מאוד את מה שאמרו על אוסקר רוברטסון ועל סגנון המשחק שלו באותה תקופה והוא הצליח לעשות את השינוי אם ראס יצליח? אני מהמר שלא).
      .
      עוד דבר מעניין הוא חוסר ההתאמה של דאונתני שיודע לאמן רק בשיטה אחת שזה לתת את הכדור ביד לכוכב ולהתפלל שיש לו את הכוכב הנכון (גאון התקפי חחחחח), שילוב של ראסל והארדן צריך גמישות מחשבתית של דאונתני אין.
      .
      בכללי זוהי קבוצת סיבוב שני , (לייקרס וקליפרס טובות ממנה וגם דנבר לדעתי) הארדן לבדו שווה פלייאוף במערב וסיבוב שני , ראס שווה פלייאוף גם, אם ראסל יצליח יעשה את השינוי וזה אם גדול מאוד!!! הם יכולים להוריד כל קבוצה בליגה על הברכיים.

      1. לא יהיה מחזקה מרהיב יותר מלורד אוף דה דנס מנסה לאלף ציטה. סולד אאוט עזבו שטויות

      2. אפשר לשלב את הארדן ווסטברוק באותו הרכב בלי לשנות את הסגנון שלהם:
        ווסטברוק לוקח את הכדור ורץ למעלה. בינתיים הארדן עולה בהליכה להתקפה. ווסטברוק מוסר לטאקר המבולבל ומייד מקבל את הכדור בחזרה. הוא חודר לסל כאחוז אמוק ונתקל ב-3 מגינים. ואז . . .
        אז בדיוק הארדן מגיע אזור קו השלוש, מקבל את הכדור ומתחיל לרקוד, סטפ באק ושלשה + עבירה.
        בזמן זה האשך שרוע על הספה כולו רועד מעוויתות

        1. או ש… הארדן ו-ווסברוק נאבקים על ריבאונד ההגנה. הארדן מנצח ו-ווסטברוק כמעט עושה עליו פלייגרנט.
          הארדן עולה באיטיות להתקפה עם הכדור ומכדרר ומכדרר ומכדרר.
          ווסטברוק עומד על הקשת מתוסכל, עם הידיים על המותניים וקצף מתחיל לבעבע לו מהפה.
          הארדן סוחט את השעון.
          הוא זורק לורד אף דה דנס בשנייה האחרונה ומחטיא.
          ווסטברוק מייד פותח ספרינט כמוכה כלבת אשר שפכו עליו דלי מים לכיוון הריבאונד.
          הוא מזנק, משתמש בקאפלה אשר מתמקם בצבע כדרגש, דורך עליו, נותן את הכל כדי להגיע לכדור – ומצליח (קאפלה נפצע).
          ווסטברוק אשר תפס את הסניץ' יוצא איתו כאוחז שלל רב אל מעבר לקשת.
          עכשיו הארדן עומד באפס מעשה בצד השני ומביט בחוסר עניין.
          ווסטברוק נותן הנד אוף לטאקר, ומייד חוטף לו חזרה (נרשם בסטטיסטיקה) כדי שהנ"ל לא ימסור להארדן.
          הוא פורץ כשיריונית בעליות לירושלים, נבלם, מאבד, משתלט שוב על הכדור (המגן חוטף בעיטה לראש בתהליך), ודופק זריקה בסיבוב מחצי מרחק.
          רק אוויר.
          היריבה משתלטת על הכדור ורצה למתפרצת, 5 על 3, הארדן ו-ווסטברוק נשארים בחצי היריב כדי לצרוח זה על זה ולנופף בידיים.
          לדאנטוני מתפותן הווריד במצח והוא מובהל לבית החולים הקרוב.
          האשך, על הספה, כולו רועד ומפרפר מעוויתות צחוק.

            1. הבלוג החי יהיה סוער במשחקי הטילים. מנחם רייטינג שיא מובטח.

        2. חחחח זה הולך להיות הסגנון מה אתה חושב?😂😂

          לילות קשים ללל

    2. פשש, לכבוד הוא לי 🙂
      לעניין ווסטברוק ביוסטון – גם לי קשה להיות אופטימי ולהאמין שזה יהיה בהכרח טוב, אבל מעניין? זה בטוח יהיה.
      בכל מקרה, אין שום צורך לבוא בשבחים או בטענות כלפי הנהלת יוסטון על הטרייד הזה – הכל זה גרורות של הטרייד מ-2017 שהביא לנו את פול מהקליפרס, שהיה כאמור עם הסכם ״לא רשמי״ למתן החוזה החונק לפול בקיץ שעבר.
      זה היה ברור שהאופציה היחידה של יוסטון בקיץ זה או להחליט שמטרידים את פול ומלבישים על החוזה שלו שחקן עם חוזה מכביד אחר, או שמטרידים גם/במקום את הארדן והולכים לריבילד.
      מסכים שרציונאלית דווקא להשאיר את פול והארדן ביחד, כשהם כבר משחקים 3 שנים בהצלחה יחסית, אולי היה עדיף. אבל כל עוד בחדר ההלבשה הם לא מסתדרים, אז כנראה שאין ברירה..

  25. לא קשור לטור של מל :
    מה דעתכם על עומרי כספי? האם באמת יש סיכוי שהוא יחזור למכבי או שהכל ספינים?
    אני חושב שיש לו מקום בכמה קבוצות שנמצאות ממש על התפר של התקרת שכר, כמו הלייקרס למשל שיהיו חייבות שחקנים משלימים טובים.
    איך אתם רואים את הסיכויים שלו לחתום באחת הקבוצות ב-NBA?

      1. למה בלייקרס לא? הוא יכול להיות שחקן ספסל נהדר בשבילם.
        לדעתי גם פילי יכולה לקחת אותו כמחליף לטוביאס האריס.
        מילווקי גם יכולה להשתמש בו כמחליף למידלטון
        מיאמי גם נראית כמו קבוצה שתעשה פליאוף וכמחליף לווינסלו זה לא כזה נורא.

        1. חחח איזה לייקרס? אתה ממש רוצה לחסל את כספי אה.. לברון אפילו לא ירצה אותו בתור נער המגבות והמים

        2. עמרי יכול להיות פרפקט ללייקרס, הם צריכים חיזוק בעמדת ה-SF, זה הדבר שהכי חסר להם כרגע. מניח שהם ממתינים לביי-אאוט של איגואדלה. רוב פלינקה היה גם הסוכן שלו, לפני שעבר ללייקרס, יש להם חברות קרובה.
          היה ולא יילך עם איגי, או לא ימצאו SF פנוי אחר בזול (קשה למצוא כאלה), עמרי על מינימום יכול להגיע לצהוב-סגול. לכמה דקות ריליף ואיזה צ'אקה מהשלוש. לגמרי הגיוני.

          1. כספי לצערי זורק מהשלוש בקצב שמתקרב לבן סימונס, אני לא יודע כמה הוא כבר יכול לתרום ללייקרס או לקבוצה אחרת

            1. אני מאוד מקווה שנראה אותו שוב ב-NBA, לדעתי הוא יכול לחזור להיות מה שהוא היה, והוא יכול לספק 10-15 דקות טובות לגמריי.
              אם גם מסתכלים ממש על כל הקבוצות, אפשר לומר שבשארלוט שהיא הכי גרועה לטעמי, יש לו מקום בכיף.

            2. בשארלוט גם לך ולברוך יש מקום מה הקשר בין זה לnba חוץ ממנחם לס שגר קרוב יחסית?

  26. אשך איזה אישיות? מייקל קובי שאק היו עם אישיות חרא רצח. אין קשר לאישיות לאליפויות, הכשרון מדבר. אני יודע שאתה מחובבי המקונל והקרוסו אבל לומר שיוסטון עשו טעות שלקחו את הארדן???

    גם פול לא היה טעות בשנה הראשונה. הטעות הייתה חתימת חוזה 160 מיליון ל4 שנים לבן 33.

    שורה תחתונה יוסטון הצליחה בשנים האחרונות יותר מהספרס ושניהן כשלו

    1. תראה את הסירטון או לפחות את הכמה דקות מכאן:
      https://youtu.be/XBZTPtENQCY?t=1m39s
      .
      ברור שאישיות חרא יכולה לזכות בתארים.
      אני וגיא דיברנו על להגדיר הצלחה – אני מגדיר זאת כהליכה בדרך הנכונה, שתביא באופן טבעי למקסום היכולת וההישגים.
      יוסטון עשו וואחד טעות שהסתמכו על הארדן כמו שאוק' עשו כשהסתמכו על ראס.
      שניהם אגואיסטיים מהמעלה הראשונה בהיסטוריה של הליגה ומונעים מיהירות וזה ניכר כמובן במשחקם ומשפיע על הקבוצה לרעה, ולכן תמיד ידעתי ששניהם ייכשלו.
      אותו כנ"ל לגבי ההבאה שלח פול – עוד אישיות מחורבנת לאוסף.
      אם קוואי לא היה מתגלה כנחש שהוא ומכיש את הספרס בבליינד סייד (מאז הצטרפו עוד כמה קורבנות אבל הספרס היו הראשונים), הם היו אולי הקונטנדרים מס' 1 בכל השנים הללו יחד עם גולדן.
      אז הדרך של הספרס עובדת.
      (וכמובן האליפויות הקודמות מראות את זה הכי טוב והרלוונטיות המתמשכת בתחרותיות כבר 20 שנה)

      יוסטון?
      מהמרים שוב ושוב על כל הקופה, הופכים נואשים יותר ויותר, זורקים את הקופונים על הימורים מופרכים יותר ויותר, ובסיומו של "עידן ההצלחות" הקצר שלהם.
      הדרך שלהם היא דרך של העצמת האגואיסטיות, עידוד רמאות, והקצנת האנליטיקס לרמות מופרכות על חשבון האלמנט האנושי של המשחק.
      היא קרובה לקבל אות פטירה.

      1. גם קאווי אגויסט אגו מניאק אז מה? הספרס לא נתנו לו ואמר להם ביי ביי

    2. ברור הטעות הייתה חידוש החוזה לפול כמו שכתבנו שנה שעברה, מה זה משנה הם הצליחו יותר מהספרס שמעון הם נכשלו בענק (המטרה היחידה שלהם הייתה לעבור את הלוחמים) בטח במשחק 6 כשדוראנט פצוע, אין להם את הקילר אינסטקנט שכל כך צריך כדי להיות אלופה .

  27. תודה מנחם, אני לגמרי איתך
    הבעייה של כולם היא ניתוח-יתר
    ברור שהארדן ו-ווסטברוק לא מתאימים, אז מה?! את מי זה מעניין?
    שניהם כוכבי על, ראס סחב קבוצות לפלייאוף במערב באופן קבוע (הרבה אחרים לא הצליחו) – הארדן היה הכוכב היחידי (עם פול) שהסתכל למפלצת מהמפרץ בלבן של העיניים (לא קאוואי, לנצח את מק'יני וקוק זה לא המפלצת).
    הם יעשו כבר את מה שצריך, מה אתם דואגים להם כל כך? מי יחדור מי ימסור מי יקלע מי ישמור – הכל שטויות, הם כוכבי על עם רצון טוב, הם ימצאו את הדרך.
    כתבו כאן גם על ד'אנטוני – אני לגמרי עם זה – הוא מאמן מעולה, יצירתי, הרכיב את ההגנה החזקה ביותר בשנים האחרונות (פלייאוף 2018) והיחידי לפני נרס שהצליח לאתגר את המפלצת (אחלה בוקס אנד וואן נרס, אבל לא היה עובד עם קיידי). הוא גם ימצא את הדרך.
    מורי לא ינוח – יבוא אס-אפ (איגי? קראודר?)
    תפסיקו לנתח כל כך הרבה, כבר ראינו שבמציאות הכל קורה אחרת. בסופו של דבר מקומות 1-2 מגיעים לגמר האיזורי, ויוסטון יסיימו שם. מעבר לזה, יש כאן מישהו שלא יקום לראות את המשחקים שלהם?

    1. בום. אני מאמין שמינואר אין מי שיכול לרוץ בקצב שלהם. התקפת שבע השניות כשראס מריץ אותה ויש את הארדן וגורדון שישנו כדור בטבעת זה לא משהו שמישהו יכול לעצור.

    2. גם אני אתכם שיוסטון תהיה חזקה ותצליח (top 4 במערב ולאו דווקא אליפות).
      לדעתי, עד כמה שזה נשמע לא הגיוני, האגואיזם שלהם יביא אותם לשתף פעולה.
      הרצון לזכות בטבעת ולצחוק על דוראנט (בין היתר) יביא כל אחד מהם לויתורים משמעותיים. ווסטברוק יקלע במספרים הנמוכים שלו מזה שנים וביעילות סבירה.
      יהיה מאוד קשה לנצח אותם השנה ועוד יותר שנה הבאה. מדובר בשנתיים מגדירות מורשת עבור שניהם.

  28. אוקיי…
    הייתי על ספת הפסיכולוג מההדחה המשפילה מול פורטלנד, לא ראיתי כלום לא צפיתי, התנתקתי.
    הייתי באמצע הטיפול שרוע על הספה כשהפסיכולוג מודיע לי על שיפור מסוים במצבי ועל הופעת סימפטומים חיובים לאחרונה כשלפתע הגיעה בשורת הטרייד!! יאללה ביי צרחתי לפסיכולוג…כשמבטו המצועף מלווני אל אל הדלת…נדבר בעוד שנה…צעקתי מהמסדרון, אחרי ההדחה מול הלייקרס בסיבוב הראשון…

    הנני כאן!!
    לא בגלל הכח, בגלל העדר המח…
    גו יוסטון!!!

  29. אין פערים משמעותיים בטובות ידועהבוצות המובילות היום ואפשר למצוא סיבות לא פחות טובות מדוע אחרות מהמובילות יזכו באליפות.

  30. מנחם, אני מאוד מעריך את ההערכות שלך וכמעט תמיד אני "הולך איתן" אך הפעם לדעתי זה מאוד גבולי.
    ראיתי את יוסטון שנה שעברה בפלייאוף (מודה שבליגה הסדירה אין לי זמן לראות משחקים שלמים בגלל הלימודים) ופשוט נחרדתי מרמת הכדורסל שלהם. לדעתי לא ניתן להתקדם לשלבים המאוחרים של הפלייאוף ללא התקפה שלא מבוססת רק על בידודים של הארדן.
    אם דאנת'וני יחליט (כמו שכריס פול דרש) לשנות את המתודה ולשחק עם יותר הנעת כדור ,אז אז אולי יהיה אפשר לחשוב על יוסטון כקונטנדרית.
    בשבילי כל עוד הם ממשיכים לשחק בצורה הנוכחית הם לא קונטנדרים ויש להם תקרת זכוכית די ברורה.

  31. אין טוב ממך בלעורר עניין. לא יודע אם יוסטון תקח את האליפות, אבל היא בטח תעשה לכולנו את החיים מעניינים יותר.
    תודה רבה על המעורב

  32. מאמין שהטרייד בא לווסטברוק בזמן הכי קריטי בקריירה. אני חושב שגם הארדן וגם הוא מבינים שזה עכשיו או לעולם לא.
    רואה את יוסטון מגיעים רחוק או לפחות מהווים אגוז קשה לפיצוח. ויותר מזה לדעתי אם יעופו זה יהיה ר לאחת מקבוצות הלוס אנגלס

    1. העולם ימשיך להסתובב ומנחם ימשיך להפציץ אותנו בכתבות נחרצות כמו שאנחנו אוהבים.
      מה שמפחיד אותי זה אליפות של הלייקרס…

  33. אני אציג 3 סיבות בתמורה למה זה לא יעבוד:
    1. מדובר בשני אגו-מניאקים וזה שהם מבטיחים לשתף פעולה ולפעול למען הקבוצה לא אומר שהם יעמדו בזה. גם ביבי מבטיח לפני הבחירות שהוא ידאג לציבור ולא עומד בזה…
    2. להגיד שאף פעם לא ביקשו מהם לשחק הגנה? הם שחקני NBA שמרוויחים מליונים ורוצים לזכות באליפות או ילדים בקט-סל שצריך להגיד להם מה לעשות? אתם באמת חושבים שמישהו פשוט יבקש בנימוס "תעשו הגנה בבקשה" וישר הם יתחילו לטרוף את הפרקט כמו ג'ורדן ופיפן? קו אחורי של ווסטברוק, הארדן וגורדון הוא נכון להיום אולי הגרוע בליגה מבחינת הגנה – לא נראה לי שזה ישתנה כל-כך מהר.
    3. יוסטון מתבססת על אנליטיקס – ווסטברוק הוא שחקן פרוע שמתבסס על הרבה נשמה ואינסטינקטים – לא בטוח שאפשר לאלף אותו לזרוק שלשות מהפינה כי איזה חנון-מחשבים הגיע למסקנה שזאת זריקה יעילה. איך תסתדר קבוצה שהמשחק שלה בנוי על חוקים וכללים עם השחקן הכי פחות מאולף בליגה? זה כמו לקחת כלב-רחוב משוגע ולהכניס אותו לעוקץ – אולי הוא יודע להילחם ויש לו אינסטינקטים טובים אבל לך תדע מתי הוא יתקוף את הכלב שלידו סתם ככה.

  34. מאמין שכל נביאי הזעם (בהובלת אשך) יקבלו בומבה לפרצוף במאי 2020..
    .
    אגב שלשות-
    גיא יש לך נתונים של ראס לשלשות מהפינה או מקאצ'-אנד-שוט ?
    לדעתי יש לו אחוזים סבירים (מהפינה הוא בערך 37 אחוז אני חושב).
    קיצר הבעיה של ראס זה כמות הזריקות מאזורים שהוא לא טוב בהם ,כמו השלשות אחרי כדרור וכאלה…
    .
    מאמין שיוסטון יפתיעו את הליגה ,את הפרשנים ואת האוהדים ברחבי העולם שכמעט כולם פשוט לא מאמינים בשידוך הזה.

    1. ולדעתי האחוזים הללו יטפסו בעונה הבאה בגלל שיהיה עליו פחות לחץ להציל את המולדת ובגלל שהוא יזרוק פחות שלשות (כי בפעם הראשונה בקריירה שלו הוא ישחק לצד קלעים טובים) וישקיע יותר בכניסות לסל ופחות בכדרור ועליית התאבדות מקשת השלוש.
      הדרך לסל תיהיה יותר דלילה כשההגנה תצטרך להתרכז יותר בגורדון,גרין,הארדן וטאקר

      1. אז שנעבור לאחוזים שלו בזריקות לשתיים?
        רק אזכיר לך כמה שנים הוא שיחק ליד מכונת ההתקפה הקטלנית בתבל. זה לא היה אמור להוריד ממנו את הלחץ?
        כמו שאמרתי תמיד אם ראס מסוגל להשתנות השמיים הם הגבול עבור הקבוצה שלו. מגיע הזמן אבל שאתה מפסיק להאמין באפשרות לשינוי.

        1. לדעתי הפציעות של כל אחד בתורו הכריעו .
          הפעם הכמעט יחידה ששניהם היו בריאים הם סחבו את גולדן סטייט ל7 (שניהם חירבנו בסדרה ההיא למרות שכל העולם מספר נרטיב אחר כי קל מאוד לחבק את העוגייה ולסקול את ראס).
          .
          אולי זו הקללה של מר בנט שגנב את הקבוצה מסיאטל רודפת אותו ואת הקבוצה עד שהוא יחזיר את הגניבה לבעלים האמיתיים .

            1. עניתי לך על "אי הצלחה למרות שהוא שיחק לצד דוראנט"

            2. אני אמרתי משהו על אי-הצלחה?

        2. שוב אתה מדבר על אחוזים למרות שאני מסכים איתך .
          הבעיה של ראס זה בחירת זריקות ,בזמן ובמקום הלא נכון .
          כי לדעתו אוקלהומה צריכה מושיע והוא האדם הגואל .
          ביוסטון בפעם הראשונה הוא מבין שהוא אורח ואין לו גיבוי של עיר ,אוהדים,פרסטי ומאמן בובה שליטפו אותו גם שטעה.
          אין לו אלא להשתנות.

  35. מנחם תודה על ההשקעה
    בשבילי גם 120 סיבות לא יגרמו לי לשים את הכסף על סוסים מדרג ג' כמו ווסטברוק והארדן, כמו האשך אני מייחס לאישיות משקל קריטי בכל הנוגע לזכייה בתארים.

    אישיות נכונה = כימייה קבוצתית = סיכוי לתואר

    כי כל האלופות שאני מכיר היו קבוצות מלוכדות לפני הכל.

    1. לא באמת כוכב חחחח קואץ ניק הוא אהבל הייטר של ראס.mvp שהוא לא כוכב חחחח. ממתי מישהו לא כוכב יכול להיות mvp 😂

      1. אני ראיתי את ראס לא מעט בשנה האחרונה, הטיעונים של קאוץ ניק נכונים: קבלת החלטות בעיתית, לא זורק מהשלוש, זורק המון מחצי מרחק( יוסטון לא זרקו בכלל השנה)אחוזים נמוכים, לא מסיים טוב פלוטרים.

        1. ראיתי את ראס יותר מקואץ ניק ואני לא צריך את קואץ ניק בשביל זה. קואץ ניק הוא דמגוג והייטר.
          אני יכול לערוך סרטון של קאווי שהוא יותר גרוע מאנתוני בנט אז?
          ומה הקשר ללא כוכב? Mvp עם 3 עונות td והישגים לא מבוטלים בקריירה מלכות סלים ואס זה אגדה זה hof אמיתי ולא משנה כמה קואץ ניק יכפיש אותו ואת הארדן אגב הוא ערך סרטונים דומים על הארדן. ראס אם הוא פורש היום הוא כבר בין 50 הכדורסלנים הכי טובים בהיסטוריה מאז היווסגות המשחק.
          קואץ ניק הוא אפילו לא בין 50 עורכי הסרטונים בהיסטוריה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט