2 דיונים בשעה שמסתכלים על גמר הנשים בוימבלדון / מנחם לס

  1.  מה קורה? האם ב-NBA העסק הפך מה-'שלישייה הגדולה' ל-'צמד הגדול'? אין יותר שלישיות, רק צמדים. האם זה מכורך הקיים (בואו נגדי 'חוסר שחקנים גדולים' לספק שלושה לקבוצות הגדולות) או שינוי בשיטה כי היום 'שחקן גדול' צריך כדור יותר מאשר בעבר ואין מספיק זמן ב-48 דקות לכל אחד משלושת שחקנים להחזיק בכדור?

2. מחר אסביר בדיוק למה ואיך ההצטרפות ווסטברוק להארדן הופכת את יוסטון למועמדת מס' 1 לאליפות, אבל מעניין לשמוע את דעתכם (ואולי אגנוב רעיון או שניים): האם העסק יעבוד ביוסטון?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
48 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גם ד"ר
גם ד"ר
13/07/2019 16:18:54

הם בהחלט קרובים לשם, אבל קבוצה כזו עם שני מובילי קבוצה וכדור מהטובים בעולם צריכה להתחבר, במיוחד שאין הרבה קלעים כרגע שם סביב ראסל, הארדן קלעי קטלני וגורדון אז ווסטברוק לא חייב להפציץ מרחוק כיאה למשחק בימנו,
ההימור הכי גדול זה דנטוני, אין לו את זה לפי דעתי, הוא מרתק מעניין וחדשני אבל הוא לא מאמן לאליפות.
מעבר לזה לפי דעתי הם רעים בהחלט bad boys אבך מהמגעילים ראסל והארדן אוהבים טיזיניג, זה bad duo והם ירדו עלייך עד הסוף bullis
השנה אני מניח שהכל אפשרי
אבל ברגע שקלאי תומסון חוזר….

גם ד"ר
גם ד"ר
13/07/2019 16:29:10

לגבי ההגנה, אם הם הסתדרו
עם מטר וחצי של חור כמו כריס פול
והציגו הגנה סבירה לאורך העונה והפלייאוף
השנה לא יהיה להם את המטרד הזה כבר
הבעיה של יוסטון תמיד הייתה גולדן סטייט
מעניין לראות אותם מולם כשהם בריאים
מעבר לזה אם אין גמר מערב זו אכזבה
וכנראה שקלינט קפאלה טאקר ישלמו את המחיר
אני מקווה בשבילם שהgm שלהם יבין שהם צריכים קליעה דחוף ויצרף בחזרה את הוויט ביג שוטר אנדרסון ואת גמאל קרופורד כי ברגע שהסוסים עייפים מכניסות לצבע ואול אראונד פלייס
הספסל צריך לתת וידוי הריגה
הספסל צריך

אדם ברזל
אדם ברזל
13/07/2019 17:39:31
הגב ל  גם ד"ר

כריס פול ממש לא חור הגנתי. שומר מצוין.

מנחם לס
מנחם לס
13/07/2019 18:08:14
הגב ל  גם ד"ר

דיברת וכתבת כמו דוקטור. אבל כשתקרא אותי מחר תבין שאתה עדיין לא פוסט-דוקטורט.

גם ד"ר
גם ד"ר
13/07/2019 20:37:02
הגב ל  מנחם לס

חחח יאללה מנחם מצפה לדעתך

כריס פול
בעיני הוא חור הגנתי, אבל זה רק בעיני, בעיקר שבגילו הוא one way play הפלייאוף הזה הוא פשוט היה נטל הגנתי.
אך זו הסתכלות ודעה שלא חייבת להיות מקובלת
כל מי שבליגה הזו יודע לשמור ויכול לשמור גם הארדן כשהוא רוצה, השאלה כמה הוא באמת רוצה וצריך לדעתו להשקיע

גם ד"ר
גם ד"ר
13/07/2019 16:30:42

מוסיף* במיוחד ששניהם אוהבים לגמור עצמם במהלך העונה הרגילה, והם באדיס אז הם ישחקו מי דופק יותר את היריבה הנאה הלילה

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
13/07/2019 16:41:44

יוסטון אם אין אליפות זה כשלון. הפסד ב7 משחקים על הבאזר בגמר מערב או אי עלייה לפלייאוף זה אותו דבר בדיוק. הם אמנם על הנייר קבוצה 3 או 4 בליגה באיכות אחרי קליפרס לייקרס אבל זה לא משנה את העובדה שרק אליפות תחשב להצלחה בדיוק כמו אצל פילי לייקרס וקליפרס. אין טבעת 3 מתוך ה4 כשלו.

לדעתי אין סיכוי שהם יביאו טבעת ויעופו סיבוב 2 אלא אם כן מורי יביא טריידים מדהימים לקראת הפלייאוף.

תחסית שלי לגביהם זה מקום 2 בעונה סדירה והדחה סיבוב שני

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/07/2019 16:42:15

חלק מזה אולי מכורח המציאות, איך שהשחקנים הסתדרו השנה מבחירתם בקבוצות, אבל אולי זה נובע גם מההבנה שקבוצות צריכות איזון בין כוכבים לעומק
גם בנוגע לסעיף השני שלך, השנה יכולה להיות עונת מבחן, האם הצמד הטוב ביותר ינצח, או הקבוצה שתצליח לבנות סביב הצמד את ההרכב המתאים יותר

עדן
עדן
13/07/2019 16:48:55

1. לפי דעתי הסיבה לצמדים היא ההבנה של הקבוצות כי הם צריכים עומק בספסל על מנת לייצר אלופה. בואו נסתכל על האלופות האחרונות- למעט השלישייה הענקית של סטף, דוראנט, וקליי (שגם הם הוכרעו בגלל שילוב של קבוצה אדירה ממול, פציעות, וחוסר עומק) בעלת כוח אש לא מהעולם הזה- כל האלופות האחרונות היו קבוצות עמוקות למדי. היום, כאשר כל שחקן גדול רוצה חוזה בומבסטי, ובגלל תקרת שכר, הקבוצות צריכות להחליט האם הן מעדיפות מבנה של 3 כוכבים וספסל דל, או שני כוכבים יחד עם צוות משלים איכותי ועמוק. הקבוצות המעטות שיש להן בכלל אופציה לבחור בין האופציות, ככל הנראה מעדיפות את המבנה השני ( אלא במקרה שבאמת שלושת השחקנים הם כ"כ בחירים, ויכולים להשלים אחד את השני בצורה טובה) על פני מבנה שלושת הכוכבים, כי המודל נוטה להיות יותר יציב הקבוצה.

2. השילוב בין ראס להארדן- אני באופן אישי סקפטי. אמנם שני השחקנים אדירים, ואם ילמדו איך להשלים אחד את השני ולשחק יחד בצורה יעילה, יש פה חומר שחקנים מעניין לעבוד איתו, אך מדובר בשני שחקנים שצריכים את הכדור כל הזמן להגשים את היכולת שלהם בצורה הטובה ביותר, וככל הנראה זה לא יקרה (גם כריס פול שהוא מנהל משחק הרבה יותר טוב משניהם בקושי ראה את הכדור). לכן אני צופה שתהיה יותר סבירות לפיצוץ מאשר סינרגיה בין השניים הללו. בנוסף, כפי שראיתי את זה לפני הטרייד, היתרון של יוסטון על פני יריבותיה היה ההמשכיות של הקבוצה, שעמדה לרוץ שנה שלישית ברציפות. הטרייד גם קטע את אותה המשכיות, וגם פגע בסיכויי ההצלחה של השיטה שהם כ"כ יעילים בה, ועל כן השילוב של ראס בקבוצה יכול לייצר מלא בעיות בהגנה ובהתקפה, שאני לא יודע אם דאנטוני יצליח לתקן אותן ולשפצר את השיטה. אסייג ואומר שבמידה שהשילוב לא יעשה בעיות חברתיות, אולי ראס יצליח לאזן ולמתן את המוריבול בצורה שתקטין את היעילות של השיטה במידה מסויימת, אך תוסיף פרקטיות ופרגמטיות שתעזור לנצח במשחקים החשובים, וכך בתרחיש בעל סבירות נמוכה, יוסטון והכדורסל מלא האנרגיה של ראסל ווסטברוק ישמשו כמן יין ויאנג, כך שהאיזון הזה יביא להצלחה.

מנחם לס
מנחם לס
13/07/2019 18:10:15
הגב ל  עדן

תגובה טובה. מחר אביע את דעתי

Lamb
Lamb
13/07/2019 17:36:39

לא מאמין איך פרסטי לקח את החוזה העוד יותר שערורייתי של פול
אין סיכוי להיפטר ממנו
ואין בו שום צורך
זה יותר גרוע מאם ווסטברוק היה נשאר אפילו שקיבלו עוד שתי בחירות

נתי
נתי
13/07/2019 20:10:48
הגב ל  Lamb

ואני לא מאמין שיוסטון אשכרה הוסיפו בחירות בשביל הטרייד במקום שאוקלהומה יוסיפו..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/07/2019 21:35:16
הגב ל  Lamb

זו דווקא יכולה להיות הסיבה – בין כה אין לו מה לעשות עם שחקנים עכשיו, ופול יכול לתפוס מקום מתחת לתקרת השכר כדי שאוקלהומה יגיעו למינימום עם כל חוזי הרוקי הצפויים להם בשנים הקרובות.
.
When you have got nothing, you have got nothing to lose.

שחר אלוני
שחר אלוני
13/07/2019 17:49:41

לדעתי הקונטנדריות הבכירות הן לייקרס/קליפרס. 70-80 אחוז שאחת מהן אלופה
סיכוי להפתעה (במקרה של פציעות) אולי הבאקס, ולהרפתקנים, דנבר. יוסטון/פילי על הנייר קבוצות טובות, אבל אין להן אופי לאליפות לפי מה שראינו בינתיים.
לגבי השיתוף פעולה ביוסטון, לא ברור איך ראס ישתלב. הכדור ממשיך להיות אצל הארדן? מה ראס עושה? שלשות לא, פוסט לא, אם הוא מוליך כדור זה יהי כמו באוקלהומה וכולם יתמרמרו. הם יכולים לעקוץ במשחקים מסוימים, אבל לא נראה לי שינצחו סדרות רציניות, בטח לא יותר מסדרה אחת

משה
משה
13/07/2019 18:05:51

אמממ…עזבו הכל.
עובדה מוגמרת: כולם חיכו ליום בו יוכלו לאיים על הדומיננטיות וההגמוניה של ג"ס בריצה לאליפות. היי. הכרישים הריחו דם. למה את כולם הקיץ הזה מפתיע? חוץ מקליבלנד ויוסטון (ומסתבר שגם טורונטו טבל אף אחד לא ציפה לכך) לא היו באמת קבוצות שהיוו איום על ג"ס. עכשיו כשדוראנט הלך וקליי בחוץ, אפשר להתחיל לפנטז ולעבוד. אגב, אמור לעבוד מצוין ביוסטון למרות האגו ולמרות שהארדן&ווסטברוק רוצים כל הזמן את הכדור. פי.ג'יי טאקר, אמור להיות הצלף. הסטרצ' 4 בהרכבים מסוימים אבל גם בחלק קטן, סמול פורוורד. כשהוא יהיה סטרצ' 4, הארדן יהיה מס' 2 ולווסטברוק וקאפלה יהיו 4 ידיים שמרגישות נוח מאוד מחוץ לקשת כשווסטברוק יחדור (והוא יחדור המון השנה!), או כשקאפלה יוקף ב2 שומרים ותזוזת הכדור החוצה תהיה משם.
הלאה. ג"ס יגיעו לפחות לחצי גמר המערב. בהנחה וקליי יחזור בינואר, פברואר. ושסטף וגרין לא ייפצעו. הלייקרס לצערך מנחם יגיעו גם כן רחוק מאוד. אולי אפילו עד הסוף (כמובן כל זה ועוד הקיץ לפנינו ובלי השינויים שיעשו בינואר, בתקווה להרבה מעברים). להתראות במאי. אגב, האלופה הפעם תגיע מהאיזור המערבי (לא חוכמה גדולה, אבל גם שנה שעברה אמרו זאת וטורונטו הפתיעה…)

סתם
סתם
13/07/2019 18:54:47
הגב ל  משה

תגובה לעניין, פרט לסיפור טורונטו.
הרפטורס ניצלו פציעה מסיית עונה של KD. במצב הזה, עוד הרבה קבוצות היו מדיחות את גולדן סטייט. למען האמת לטורונטו אפילו זה לא הספיק, והם הצטרכו עוד פציעה מסיימת עונה של קליי, ואז נשאר סטף ככוכב עיקרי = סטף הוא לא לברון. הביתה, פור גוד.
טורונטו לא אתגרה את האלופה גולדן סטייט. אלא את הקבוצה בלי דוראנט – שהיא קבוצה בסדר, לא יותר. ואת זה נוכל לראות בקרוב.

יוסטון מפתיעה את עולם הכדורסל בעונה הבאה.
יוסטון מפתיעה את עולם הכדורסל בעונה הבאה.
13/07/2019 20:26:01
הגב ל  סתם

יוסטון קיבלו בראש דווקא אחרי הפציעה של דוראנט
פורטלנד חירבנו בגמר המערב (ללא דוראנט)
אבל כן,תמשיך לספר סיפורים כמו-
"במצב הזה, עוד הרבה קבוצות היו מדיחות את גולדן סטייט".
.
אתה יודע כמה משחקים ואליפויות בהיסטוריה הוכרעו בגלל פציעות?
.
זה השם המשחק בליגה הזו,מי שעומד אחרון אחרי עונה ארוכה ומייגעת בדרך כלל מתוגמל…
מי שמהמר על קבוצת כוכבים ולא על ספסל ועומק יכול למצוא עצמו במצבים של חוסר איזון במידע ואחד מהכוכבים יפצע ובספסל יושבים נערי מים.
הליגה היא ליגה קשה וארוכה ושחקנים נפצעים כמעט כל פלייאוף, תמיד זה היה ותמיד זה יהיה.
.
זה שתמשיך לבלבל במוח על הפציעות של דוראנט וקליי לא ישנה עובדה מוגמרת, טורונטו אלופה .

ברוך רובין
ברוך רובין
13/07/2019 20:54:54

טורנטו היו טובים יותר גם כשקליי שיחק, במהלך הסדרה מדהים אותי איך אנשים מנסים לשנות את ההיסטוריה. טורנטו האלופה גדולה מיוסטון בכמה רמות

Berch
Berch
13/07/2019 19:04:03

אם אני מסתכל על שתי האליפויות של דטרויט (יש עוד הרבה, אבל זו הדוגמא המפורסמת) הלכידות הקבוצתית היא פאקטור משמעותי בלקיחת אליפות. אני, כמייצג האיש הקטן, לא מתחיל אפילו להבין את האינטנסיביות והמאמץ להגיע מנצח לקו הסיום.
זה הרבה יותר גדול מטורניר שש-בש בבצפר, עם כל היוקרה התלויה בדבר.
קבוצות יכולות להביא כישרונות על שסטטיסטית ינצחו בטוח אבל אם אין כימיה בין השחקנים זה לא יעבוד.
וקשה להגיע ללכידות חברתית כי מבנה האישיות של הסטארים הוא לא תמיד… איך נאמר בעדינות… נורמאלי.
ולשאלה הגדולה
אני הופתעתי לשמוע שהארדן ווסטברוק חברים. חשבתי שאחרי העזיבה ליוסטון הם כולם נהיו צ'ילבות שלו.
וזה מאיר באור אחר את מה שיקרה ביוסטון השנה.
אם הם יתגבשו כקבוצה הם יכולים לקחת אליפות. כישרון יש.
אם זה לא "יזרום" אז כל אחד יבוא לעבודה ויהיו סבירים -.
אפשרי גם שיהיה פיצוץ עם האשמות ואז בכלל יהיו צחוקים
🙂

Berch
Berch
13/07/2019 19:05:41
הגב ל  Berch

וחייב להוסיף שאני תמיד שמח כשמגיע שחקן טוב לקבוצה של טאקר
🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
13/07/2019 19:08:52

אני אשים את הכתבה שדנה בעזיבה של קיירי לברוקלין שהייתה ידועה לשחקני האן בי איי עוד בפברואר השנה
https://celticswire.usatoday.com/2019/07/11/report-players-knew-kyrie-irving-would-sign-with-nets-in-february/?utm_source=celticswire&utm_medium=newsletter&utm_campaign=pos2headline
אני בטוח שאיינג' ידע את זה אבל קיווה שקיירי בכל זאת ינסה לסיים בטעם טוב ובגלל זה לא הטריד אותו כשיכל. לפחות היינו מרוויחים משהו.
בפליאוף קיירי לא התאמץ במיוחד בסדרה מול מילווקי. תארו לכם שכל השחקנים סביבו יודעים שהוא לא נשאר ולא מתאמץ.
איך זה משפיע על הצעירים? איזו מוטיבציה יש?

"אולי אגנוב רעיון או שניים"
"אולי אגנוב רעיון או שניים"
13/07/2019 19:22:28

אני מוכן לשים 3 שקלים או דולרים על כל אחד שלך מיסטר לס,שיוסטון לא עוברת סיבוב שני במערב.
קרוב לוודאי שהצמד הזה לא יחזיק מעמד עד סוף העונה בכלל.
מוכן לעמוד מאחורי המילים שלך? 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
13/07/2019 19:46:22

אתה שם פיקטיבי, איך זה מסתדר עם התערבויות?

פיקטיבי
פיקטיבי
13/07/2019 19:58:18

כי אני גם יכול להיות פחות פיקטיבי ממך-ד"ר רזי הופמן, במידה ויהיה צורך.
פשוט מאוד,הוא חושב שמי שלא מסכים איתו לא מבין בכדורסל.
אני מוכח להראות אחרת.

אל פארוק במבינו
אל פארוק במבינו
13/07/2019 20:16:16

` מול הלייקרס הרוקטס נופלים בצבע אבל בקו האחורי הם יחגגו . מול הקליפרס זה הרבה יותר מעניין עם שני מגיני פרימטר שיאטו את הארדן ראס

שחר אלוני
שחר אלוני
13/07/2019 21:54:22

בקו האחורי הם יצטרכו לשחק על בראדלי/דני גרין/דאדלי/לברון שמתאמץ (על הארדן) לא יהיה להם קל

מתן
מתן
13/07/2019 21:13:32

אני לא יודע מה עובר עליך מנחם…
מצפה לראות השקפתך בעניין..
אבל זה כל כך רחוק מהמציאות שזה לא באמת משנה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/07/2019 21:42:52

יוסטון חתמו עם טייסון צ'נדלר והציעו חוזה לא מובטח, או משהו כזה, ללא אחר מאשר אנתוני בנט.
.
אם אני מחבר את הנקודות אני… ובכן, נשאר מבולבל… אבל בכל זאת – יכול להיות שזה אומר שהם מתכוונים להטריד את קפלה ולשחק בעצם בלי סנטר, כשבדקות שאין ברירה (מול קאזינס וכאלה) הם מעלים את המילואימניקים האלה? או שאלה פשוט המחליפים של קפלה (שניהם במינימום אני מניח)

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
13/07/2019 21:51:29

אני מניח שצנדלר יחליף את ננה

אור
אור
14/07/2019 0:31:57

לפי espn לא יהיו יותר שינויים בסגל עד פתיחת העונה

טייס אוטומטי
טייס אוטומטי
13/07/2019 22:00:22

שלשות וחדירות, לא כזה יפה לעין אבל יביא לפחות סיבוב שני וזה אם אנחנו מניחים שלא יבוא סוס שחור דוגמאת דנבר…
לא יאומן איזו עונה רגילה הולכת להיות במערב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/07/2019 22:50:00

מנחם, העסק ביוסטון יהיה קטסטרופה.
הם לא עושים פלייאוף, ודאנטוני מפוטר במהלך העונה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/07/2019 22:59:47

1. קליפרס
2. יוטה
3. דנבר
4. סאן אנטוניו
5-8 דאלאס / פליקנס / סאק / גולדן / לייקרס / פורטלנד בסדר הסיכויים הזה.

דקסטר
דקסטר
13/07/2019 23:03:01

וואי איבדת כל כיוון.
בעוד חצי שנה תכתוב פשוט "טעיתי"?..
אין שום סיכוי שדאלאס פליקנס וסקרמנטו מעל הלייקרס!!!
אתה על סמים או משהו?

נתנאל
נתנאל
14/07/2019 2:52:49
הגב ל  דקסטר

לא הבנת את הסדר … פורטלנד ראשונים אחרי זה לייקרס וכן הלאה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/07/2019 7:52:40
הגב ל  נתנאל

לא דווקא הוא צדק.
מקומות 5 ומטה בעיניי זה מלחמת כל בכל, כל הימור שם יהיה רולטה.
אני מהמר יותר על לוקה-פורזינגיס והפליקנס המתחדשים מהגמורים של הלייקרס, פורלטנד הבינונית שנחלשה, גולדן שכרגע בלי שחקנים, ויוסטון שהולכת להתרסקות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/07/2019 7:53:33

סאק גם התחזקה והם יהיו במוטיבציית שיא אחרי שהיו קרובים כפסע עונה שעברה

אגיד לך מה עובר עליו
אגיד לך מה עובר עליו
13/07/2019 23:03:38

צריך שהבלוף הזה יחשף סופסוף.
או שהוא משחרר את ההצהרות האלו כדי לייצר דיונים
מה שאומר שהוא נהנה לראות מס' תגובות לשטויות שהוא פולט,או שהוא חסר מושג באמת.
אני נוטה לחשוב שמדובר באופציה השניה.
הוא הבריח מהאתר מוחות כדורסל מעולים וכותבים מעולים בגלל האופי המתנשא והמגלומני שלו.

החקלאי מאי שם
החקלאי מאי שם
13/07/2019 23:19:04

לא בלוף ולא נעליים פשוט מנחם לס .
אני אוהב לקרוא אותו לטוב ולרע וגם נהנה מהדיונים בעד ונגד אבל תן קצת ריספקט .

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
13/07/2019 23:25:41

לצפות במשחק כדורסל של יוסטון זה כמו לראות תוכנת מחשב, הסדרות של גולדן מולם זה כמו קספרוב מול כחול עמוק. לא רואה איך הטווס העל קולי עובר מטמורפוזה בשביל להשתלב ולא מבין מה עושים במאני טיים.

ליאור
ליאור
13/07/2019 23:33:36

מסכים איתך מנחם שהם חזק בתמונה, בעיקר בגלל הרעב להשיג אליפות. שני שחקנים עם סטטיסטיקות מטורפות שלא ראו צל של טבעת אליפות. הבעייה המרכזית של ווסטברוק היא שהוא נוראי מה-3 ושום קבוצה שלא מצליחה להוות איום מהשלוש לא תיקח אליפות בעתיד הנראה לעין. ייתכן שחקנים אחרים ישלימו את החסר (למשל בטורונטו ון ווילט ולאורי היו אלה שהשלימו את קוואי ובלעדייהם ובעיקר ההפתעה של ון ווילט לא היה להם הרבה יותר קשה לנצח). בקיצור כריס פול היה טוב מהשלוש ווסטברוק לא והאם יצליחו לחפות על החיסרון?

צ'יקו
14/07/2019 0:13:34

1. אין כסף! השחקנים דורשים יותר ותקרת השכר לא עולה בהתאם… דוגמת גולדן, שלוש כוכבים ונגמר המקום ומתחילים לשלם מיסים מטורפים. לא משתלם.
עוד סיבה: קבוצות הגיעו למסקנה שמספיק 2 כוכבים ושאר הקבוצה טובה מאשר 3-4 כוכבים וכל השאר פח. דוגמה לקבוצה של 2 כוכבים – מילווקי, פורטלנד, יוסטון. קבוצה של 3-4 כוכבים – פילי, גולדן.
2. השניים יהיו חייבים לשנות פאזה ולנסות לעשות הכי טוב לקבוצה ולא לסטטיסטיקה שלהם…. ויש בהחלט סיכוי לאליפות

טייס אוטומטי
טייס אוטומטי
14/07/2019 0:13:50

לא חושב שפורטלנד עושים פלייאוף

Ip
Ip
14/07/2019 0:25:52

מנחם, גם אם ווסטברוק לא היה ראש בלטה, מאז שהוא בליגה אף אחד לא התאמץ לרסן אותו, גם כשהיה ברור שזה מזיק לקבוצה. הרגלים כאלה יהיה קשה לשנות. במקרה של ווסטברוק זה לא רק הרגל, אלא גם משהו נוסף שאני לא יודע להגדיר במדויק אבל נקרא לו לצורך העניין "שריטה".
תוסיף לזה את דאנטוני, שהוא מאמן שלא מצליח לשלוט בקבוצה ברגעי האמת, ותקבל תוצאה עגומה מאוד.
להערכתי בעונה הרגילה ידברו חזק, 1-2 במערב, ואז בפלייאוף תגיע הקריסה.

אור
אור
14/07/2019 0:33:12

Philadelphia 76ers star Ben Simmons is "doubtful" to play for Australia in the FIBA World Cup this summer, his agent Rich Paul tells ESPN. Simmons is more likely now to spend his full offseason preparing only for the Sixers season — free of national team responsibilities.

צביקה
צביקה
14/07/2019 1:48:08

שמע אני בטוח שמאמן כמו דאנטוני, עם המון נסיון ועומק, עוד לא היה לראס. אז אולי יש סיכוי כלשהו שמשהו אצלו ישתנה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
14/07/2019 7:56:45
הגב ל  צביקה

נראה לך? שני ראשים קשים כבטון זה מול זה.
דאנטוני יפוטר מייד לאחר השבץ

Wafell
Wafell
14/07/2019 2:29:41

אם אני אוקלהומה
מטריד חלק מבחירות הדראפט לקבוצות שצריכות בניה מחדש ולא ידעו מאיפה להתחיל.

לדוגמא 5 תמורת בראדלי ביל. ועוד טרייד דומה.
ואת פול שולח לפיניקס תמורת אוברה+ מישהו ועוד אולי בחירת דראפט. יתן להם שנתיים כרכז וגם ככה כולם שם רוקיס חוץ מבוקר. בחירות דראפט היו להן מספיק..

ואז אפשר להתחיל עם אחלה קבוצה + נגיד ישארו 5 בחירות דראפט אקסטרה לשנים הקרובות.