מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

 

 

1. ראסל ווסטברוק יהיה 'מאושר' לעבור למיאמי היט


הלוואי, אמן, יהי כן. ברוך אתה ה' אלוהינו ו-(משהו) לאבותינו – עשה שכך יקרה, אמן ותודה לך על מעבר ווסטברוק למיאמי – שאם תרצה השם אז זה יקרה , וקדוש תהיה לנו על שהוצתנו מארץ מצרים מלהיות עבדים, ואני מבטיח להניח תפילין בפעם הבאה שאני הולך לתפילה עם החבר שלי מחב"ד, הרב  קסלמן, אפילו דשהוא אוהד לייקרס!

ווסטברוק למיאמי עושה מההיט בצ'יק אחת הטובות במזרח, והוא ימשוך אחריו עוד 2-3 ונחזור לשלוט בעולם. הוא אמר לווג' שהוא "יהיה מאושר" לשחק במיאמי.

מי לא היה מאושר להיות דם בסאות'-ביץ' במקום לחזות ברודיאו כל יום שלישי וחמישי.

ועתה ללא פול ג'ורג' הוא מרגיש כאילו לבוש עם ג'ינס וחולצה. לגביו זה גרוע מערום.

 

2. הווריורס ויתרו ('WAIVED THEIR RIGHTS') על שון ליבינגסטון. האם ד'אנג'לו ראסל הוא 'הבמקום' ראוי?

*
מרק ספירס אומר שמאומה לא קרה כי ראסל הוא מחליף "לפחות טוב כמו" – כמו שון ליבינגסטון.
*
-כן? שראסל יראה את כף ידו.
*
*אפס טבעות.
*
*לשון ליבינגסטון יש שלוש.*האם הטבעות הן בגלל סטף, ת'ומפסון, וגרין???.*אני טוען שלא. שהוא היה שחקן ששי חובתי.*אתם צוחקים עלי?*תוכיחו לי אחרת.*

התכניות שלו לחזור לעונה מס' 16, ואני מציע ישר למיאמי היט. הוא 2.00 מ' וורסטילי, והוא בגילו של לברון, והרבה יותר קל ונייד. עם ראסל ווסטברוק ושון ליבינגסטון פסל החרות הוא הגבול.

העסק יעלה לווריורס קצת אבל יתגברו: הם חייבים לו 2 מיליון מובטחים על האופציה שהיתה להם להחתימו ל-2019-20 על 7.7 מיליון. הם החליטו לוותר על האופציה ולפזר את ה-2 מיליון לשלוש עונות בהן יקבל $666,000 לחשבון הבנק. זה יחזיק אותם טיפונת תחת סינור המס שהוא עבורם 138.9 מיליון ב-2019-20.

הווריורס החליטו כנראה להצעיר את הקבוצה כשנתנו לאנדרה איגודלה ללכת, לדעתי צעד שעוד WILL HAUNT THEM. עכשיו גם ליבינגסטון יילך, ודוראנט כבר הלך.

3. "אני בא לעזור לווריורס לקחת העונה אליפות!"

 

4. או…היש אפשרות של ווסטברוק לפיניקס?

אני רק חוזר על מה ששמעתי היום (אתמול) ב-PTI:

קורנהייזר לוילבון: "מה בקשר לווסטברוק לפיניקס?"

וילבון: "עבור מי?"

קורנהייזר: "טיילר ג'ונסון, קלי אוברה, ארון ביינס, בחירת "2022.

וילבון: אני רוצה גם את דווין בוקר!"

קורנהייזר: "הוא לא הולך לשום מקום…"

קורנהייזר:ניכנס שוב: .רגע…בוקר, טיילר ג'ונסון, וקלי אוברה. בחירת דראפט 2022. עובד"

וילבון? "מה עם ריקי רוביו?"

קורנהייזר: "אי אפשר לגעת בו עד ה-15 לדצמבר.

וילבון: YOU KNOW WHAT? IT IS A DEAL. , קח את ווסטברוק. תן לי את בוקר, טיילר ג'ונסון, ואוברה, ובחירת 2022'!"

קורנהייזר:"בחירת דראפט 2022 מוגנת 'לוטרי'. אוקיי. בוא נילחץ ידיים!

5. מרכוס מוריס מעדיף לצאת מהדיל עם הספארס!

בשבת יצאה הודעה שמרכוס מוריס הסכים לעבור לספארס עבור 20 מיליון לעונה זאת

אמש הוא הודיע שהוא מעדיף לא לחתום (האופציה היא שלו) ולחתום במקום עם הניקס.

6. מקס קלרמן לועג לניקס לעבר סטפן A העושה פרצופים!

7. הסנטר עומן ספלמן לווריורס

ההאוקס נתנו לווריורס את הסנטר עומן ספלמן, וקיבלו את דמיאן ג'ונס ובחירת הווריורס ל-2026.

עד אז סטפן קרי וקליי ת'ומפסון כבר לא יהיו, והווריורס ממילא יתחילו תקופה של 30 שנה בבור הצואה של הליגה.

מ-ESPN:

Spellman, the 30th pick in the 2018 draft, appeared in only 46 games for the Hawks last season, averaging 5.9 points and 4.2 rebounds in 17.5 minutes per game before his season ended with an injury.

Spellman plays center, where he will join a rotation that includes Kevon Looney, Willie Cauley-Stein and Alen Smailagic, and power forward, where he would be paired with former Villanova teammate Eric Paschall behind Draymond Green.

The trade also represents a payroll savings for the Warriors, as Jones is scheduled to make $2.3 million next season and Spellman $1.9 million.

8. ניו יורק פוסט: רופאיו של דוראנט מקווים שהוא יחזור לשחק עוד העונה

הניו יורק פוסט מדווח שרופאיו של דוראנט 'מלאי התפעלות וסיפוק'  עם ההתקדמות של דוראנט אחרי הניתוח, ואומרים שאם הכל ימשיך כשורה "הוא יחזור לשחק עוד העונה".

9. ברגע האחרון: אדם סילבר _ תיבטחו בי שיבוא שינוי דראסטי בחוקי השחקנים החופשיים!

בריאן לואיס מדווח בפוסט שביום שלישי בערב אדם סילבר הגיב לקבוצת עתונאים בלאס ווגאס בשעת ליגת הקיץ ש"חייבים לחול שינויים דראסטיים בחוקי השחקנים החופשיים. לא ייתכן להמשיך ככה"

הוא לא הסביר מה ואיך, וכמובן ישנו איגוד השחקנים שעבורו החוקים הם על הכיפאק.

סה יכול להתפתח למריבה מלוכלכת מאד.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
185 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
שלהבת
שלהבת
10/07/2019 6:52:54

למה מוריס התחרט?

גיא רוזן
גיא רוזן
10/07/2019 6:56:03
הגב ל  שלהבת

הניקס מציעים לו 15 מיליון לעונה אחת. הספרס 20 לשנתיים.

שלהבת
שלהבת
10/07/2019 7:12:41
הגב ל  גיא רוזן

הבנתי. האחים מוריס עם מנטליות שכירי חרב.

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 7:18:12
הגב ל  שלהבת

תראה אפשר להבין אותם, אחרי שניסו את הקטע של הללכת לקראת הקבוצה…

שלהבת
שלהבת
10/07/2019 7:31:03

אבל ניקס??

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 7:33:33

show me the money

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 7:36:56

לא מסובך להבין..
.
הוא מיוצג בסוכנות של השחקן, שמבחינתם פופ אשם מרכזי בכך
שלא קיבל את הקיוT-רקסופט-Machine.
.
זה הונדטה.
.
אני לא אתפלא אם הרכז הפצוע של הספרס מהעונה שעברה,
שחתום אצלו, עוד יבקש טרייד או משהו כזה..

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 7:39:55

אהה אהה ואיך אתה מסביר את הצלע השלישית בקונספירציה המבריקה שלך?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 7:43:37

שתף…

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 7:45:31

איך פתאום נוצר לניקס המקום התיאורטי להציע לו 15 מליון?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 7:47:32

אין לי זמן לרמזים… אני עוד שניה עובר לפלא'. SHOOT

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 7:52:05

אהה אז כשלך אין כח לרמזים צריך לעבור לדום?
two can play this game
ואתה אפילו רק צריך להשתמש בגוגל.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 7:53:06

העניין עם בולוק ?
.
ניצול הזדמנות אולי, או אולי משהו אחר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 7:57:42

ומה קשור לעבור לדום ?
.
מסביר לך שאני בתנועה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/07/2019 11:12:10

אם זה בהסכמת הקבוצה (בכל מת, ולא בחוסר ברירה), זה סיפור שונה לחלוטין.
.
לדעתי זו בעיה רצינית מאחר ואם הקונבנציה הזו תישבר יהיה קשה מאד לקבל החלטות בליגה, גם לשחקנים וגם למועדונים, כולם יחששו שכולם יבריזו להם ברגע האחרון. לדעתי הקבוצות צריכות לשים לזה סוף – אם פירסמת שסגרת לא נציע לך יותר הצעות. זה בערך המצב היום וצריך לשמור עליו ככה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 8:13:40
הגב ל  שלהבת

זהו ?…

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 8:14:54

כן, נו עשית גוגל – כפיים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 8:18:44

LOL
.
אני אוהב שאתה ב מוד קרבי.
.
ומה גוגל מוכיח ?

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 8:31:42

שבגלל נסיבות א-קלאצ'יות הוא פתאום יכול להרוויח ב 50%יותר…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 8:37:40

את זה הבנתי גם בלי גוגל.
.
זו תהיה הפעם הראשונה ששחקן קיבל הצעה יותר טובה, אחרי שהוא סיכם עם קבוצה אחרת ?
.
כמה נסיגות מהסכם היו לנו בעשורים האחרונים ?

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 8:40:13

בדרך כלל מסכמים אחרי שכל ההצעות ביד. איך לומר הוא לא היה הראשון לסכם בפרי אייג'נסי הנוכחי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 8:44:04

בדרך כלל (כמעט תמיד) מי שסיכם לא נסוג.
.

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 9:10:15

כמעט כל שנה יש אחד.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 9:27:09

כמעט כל שנה.. נשמע המון.
.
כמה מהם קלאץ ' ?
.
מעניין אם רמת המוטיבציה להפר את הסיכום היתה אותו דבר, אם פופ היה עושה להם את המערוף, במקום להיות אנטי כל כך פעיל..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/07/2019 11:04:19

עידו, כמעט כל שנה אחד? אני לא זוכר מקרה כזה מאז די ג'יי ואז הליגה רעשה. תוכל לציין מקרים נוספים?

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 11:05:57

כי בדרך כלל זה בפרופיל יותר נמוך ובהסכמת הקבוצה. קח למשל את החתימה של אלק ברקס בווריורס במקביל.
אם זה קריטי אני אלך לחפור.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 11:10:59

"בפרופיל יותר נמוך ובהסכמת הקבוצה"
.
LoL
.
טוב שלא הוצאת את כל העוקץ…
.
אפשר לדעת למה נמחקה התגובה של סבתא חילבה שלי ?..

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 11:11:20

בכל מקרה רק בשנה שעברה היה את בייליצה

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 11:12:32

כי למערכת סינון נמאס מזה שהוא מחליף כל הזמן כתובות אז הוא צריך לחפש אחת שהיא לא תסנן אוטומטית. אל תדאג הוא מתמיד וימצא אחת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/07/2019 11:12:34

אם זה בהסכמת הקבוצה (בכל מת, ולא בחוסר ברירה), זה סיפור שונה לחלוטין.
.
לדעתי זו בעיה רצינית מאחר ואם הקונבנציה הזו תישבר יהיה קשה מאד לקבל החלטות בליגה, גם לשחקנים וגם למועדונים, כולם יחששו שכולם יבריזו להם ברגע האחרון. לדעתי הקבוצות צריכות לשים לזה סוף – אם פירסמת שסגרת לא נציע לך יותר הצעות. זה בערך המצב היום וצריך לשמור עליו ככה.

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 11:15:10

נו בסדר, בייליצה זה מספיק או שאני צריך להביא אחת מכל שנה מעשר האחרונו. זה לא קורה הרבה אבל קורה מספיק. תפסיקו לחפש קונספירציות בכל דבר. פה אפילו יש לו סיבה מוצדקת – יכולת לעשות הרבה יותר כסף (קודם שזה יתממש בכלל).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 11:16:03

מאז די ג'יי היה עוד אחד שאלוהים יהרוג אןתי, אני לא מצליח להיזכר מי זה היה.
.
לפני זה היה את בוזר (פלינקה נדמה לי)
.
אף אחד מהם כך נדמה לי לא קלאץ'.

חחחחח
חחחחח
10/07/2019 11:18:16

גב' מערכת סינון-גילרי, דוקטור ומרצה לנימוסים, הליכות, כללי הזדהות נכונה במרחב הקיברנטי, ומכות בסרגל לתלמידים סוררים.
ילדים היזהרו!
"האינטרנט" שורץ זהויות כוזבות, שמות מעליבים, או סתם חוכמולוגים שלא באו לי טוב בעין.
גיזרו והשמידו!

היהיהיהי
היהיהיהי
10/07/2019 11:21:06

מעניין, רק גילרי מזדרז תמיד לתרץ ב"מערכת הסינון", ורק גילרי יודע לדווח על "התמדה" = משמע, הוא עוקב אחרי "מערכת הסינון", ויודע לדווח על פעילותה.
אוי. אל תעלה אף פעם על דוכן עדים.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 11:25:05

ביילצה. כן זה מי שהתכוונתי.
.
מערכת הסינון גם עורכת תגובות ?
(לא במקרה הזה, אלא במקרים שתגובות שונו)
.
אם עידו אמר…
.
זה לא שאותו סוכן הפך עולמות וקבוצות בשביל להוציא שחקן שלו מחוזה חתום כולל דרישת טרייד.
מה זה בסך הכל לסרב להסכם גנטלמני, שאני בטוח שאותו הסכם היה מתבטל גם אם פופ היה עושה את הג'סטה.. כן… פופ היה מגיש להם את קוואי, והם היו יורקים לו בפנים בגלל הצעה מ דולן חביב השחקנים במיוחד אפרו אמריקאים.

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 11:28:15

תגובות נערכות רק במקרים קיצוניים, מן הסתם לא על ידי המערכת עצמה. אבל אני חושב שכבר ידעת את זה…
לנושא השני – ריץ' פול היה סוכן גרוע אם לא היה מביא את האופציה החדשה בפני הלקוח שלו בלי קשר למערכת היחסים של לברון עם פופוביץ'.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 11:28:53

ביילצה… בן אדם בורח מדיוואץ' וקוראים לו "משוגע'.
.
כמה אתה מדבר…
תביא לי כבר אחד מקלאץ' ..
(ולא בהסכמת הקבוצה..)

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 11:31:36

בורח אל דיוואץ'…
מה עשית כבר מקלאץ'? כמה שחקנים חתומים שם? כמה מהם חופשיים כל שנה?
די עייפת אותי. סבבה – עשו להם נה נה נה בכוונה.
לך תעייף את הפרנמי המפוצל שלך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
10/07/2019 11:38:44

בורח אל דיוואץ'… אההה
.
בן אדם בורח מהפרוסס, וקוראים לו משוגע.. 😎
.
יאללה.. עם כל הדיבורים אנו נשארים עם ביילצה וחצי, וגם הוא והם לא מהסוכנות המדוברת..
.
מה אני אגיד לך.. השתכנעתי.
.נשארנו עם המסקנה החותכת שפופ היה נותן את
הקיוטי-רקסופט-Machine
ומקבל בתמורה סכין בגב כי..דולן.

Ljos
Ljos
10/07/2019 16:56:21

נדחף לדיון, שעות אחר כך:
"ריץ' פול היה סוכן גרוע אם לא היה מביא את האופציה החדשה בפני הלקוח שלו" – אני חושב שהוא היה סוכן גרוע אם הוא לא היה יושב עם השחקן, איגוד השחקנים, סוכנים אחרים ונציגי קבוצות, וחושבים ביחד מה ההשלכות האפשריות של הצעה כזו על הליגה והחוזים שבה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/07/2019 18:58:59

1+ לליוש

שלהבת
שלהבת
10/07/2019 6:54:19

מנחם, מעורב נפלא. אני בעד ביל למיאמי ווסטברוק ווסטברוק לטורונטו בטרייד משולש מהסרטים….

גיא רוזן
גיא רוזן
10/07/2019 6:54:30

חס וחלילה!
בעיניים עצומות, בכל שעה ביום, אני לוקח את בוקר על פני ווסטברוק.
.
(אוברה, דרך אגב, הוא שחקן חופשי מוגבל. אי אפשר להעביר אותו בטרייד בלי אישורו, וכחלק מעסקת סיין אנד טרייד)

שלהבת
שלהבת
10/07/2019 7:13:28
הגב ל  גיא רוזן

האם פיניקס הולכים לסגור עם אוברה?

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 9:06:53
הגב ל  גיא רוזן

ראסל צריך קבוצה שהיא מתחרה חזקה. אין לו מה לעשות בפניקס, זה לא הוגן כלפי ראסל, זה גם לא טוב לפניקס לקבל שחקן בלי חשק.
הפניקס צריכה כנראה בעלים חדשים כמו מה שקרה לקליפרס. הדג מסריח מהראש ומסכנים האוהדים שצריכים לסתום את האף.
יש להם את אייטון , נכס כמו בוקר. סביב זה לא עושים כלום, דורכים במקום!

אסף
אסף
10/07/2019 9:34:59
הגב ל  גיא רוזן

גיא בדיוק באתי לבדוק שלא מרטת את כל השערות על העצה של מנחם לסאנס. רק שסרבר לא ישמע את זה, הוא עוד עלול ליישם.

גיא רוזן
גיא רוזן
10/07/2019 7:01:25

טיוס ג'ונס ישחק בשנה הבאה בשורות הגריזליס.
ג'ונס, שהיה שחקן חופשי מוגבל, קיבל מממפיס הצעה של 28 מיליון, 3 שנים. מינסוטה בשורותיה הוא שיחק, סרבו להשוות את ההצעה.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 9:12:57
הגב ל  גיא רוזן

מה עושים ממפיס? אוספים שחקנים מכל הבא ליד. מה המטרה.
רשימה חלקית.
גרייסון אלן – מה השיפור?
תיוס גונס- חוזה יקר
ברוקס, קבקולו , איבן ראב,
גו קראודר, גוש גקסון (לאיזה צורך?)
פלמלי , הווארד, איגדולה. גסטין הולידיי
מה הקשר בין כל השחקנים שציינתי?
צריך לתת פרס אוסקר למי שמלהק את כל השחקנים האלה יחד.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 9:14:34

הוי שכחתי את הדובדבן בקצפת סולומון היל!
התנצלות גם לדאנתןני מלטון.

אסף
אסף
10/07/2019 9:40:18

שכחת את מורנאט וטריפל J שהם הדבר העיקרי ששווה לעקוב אחריו

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 10:49:25
הגב ל  אסף

לא שכחתי יש 200% הגיון בלהחזיק אותם. אבל את מי הם שמים מסביב?

אסף
אסף
10/07/2019 12:35:09

מסכים אתך לגמרי על הנק' הזו, נראה כאילו אספו ערב רב

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10/07/2019 17:22:22

מקום אחרון במערב קלאסי. אולי אוק יתחרו איתם שראס אדמס ושרודר ישוחררו

אשך טמיר המקורי
10/07/2019 9:55:06

100+

שלהבת
שלהבת
10/07/2019 7:14:24

אגב חשבתי שליווינגסטון רצה לפרוש?

צ'יקו
10/07/2019 7:53:36
הגב ל  שלהבת

יכול להיות שגולדן נתנו לו עכשיו עוד תמריץ לפרוש

אשך טמיר המקורי
10/07/2019 9:54:33
הגב ל  צ'יקו

הוא הודיע שהוא רוצה להמשיך לשחק

נתן גולד
נתן גולד
10/07/2019 7:23:24

אין סיכוי שפיניקס יוותרו על בוקר בשביל ווסטברוק. לדעתי הם גם לא יהיו שילוב מוצלח בקו האחורי, אבל אי אפשר לדעת מה הם חושבים שם בהנהלה…

Barry
Barry
10/07/2019 7:28:20

ווסטברוק למיאמי ה ל ו ו א י!!
סוף סוף לצאת מהבינוניות של החוזים הרעים שנתנו לכל אחד שהביא 10 משחקים טובים בקריירה

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 9:16:05
הגב ל  Barry

יש במזרח את פילי ומילווקי. חייבים קבוצה שלישית , אין לי בעיה שזו תהיה מיאמי. ארגון טוב עם הנהלה משובחת.

אשך טמיר המקורי
10/07/2019 9:54:03
הגב ל  Barry

אין כמו לצאת מבינוניות לחוזה גרוע ממש

עידן
עידן
10/07/2019 7:47:19

ווסטברוק כרמלו דוויט הווארד קאזינס וול צריכים לעבור לשחק בסין
ליבינגסטון כבר גמור.בפלייאוף האחרון היה צל של עצמו אבל אם אני לייקוב גם את בגופיה שלו אני מפריש ביחד עם סטף קליי דריימונד דוראנט ואיגי
ראסל הוא קלף לטרייד עתידי אחרי שקליי יחזור מהפציעה בפברואר.אם אפשר לקבל עליו סמול פוורד נורמלי ועוד כמה חיזוקים לספסל יהיה נחמד לרוץ בפלייאוף עם חמישייה של
סטף
קליי
3 נורמלי
דריימונד
קאולי סטיין/לוני
עם עוד כמה חלקים לספסל
אבל זה יותר קשור לטרייד דד ליין בפברואר לא לעכשיו.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
10/07/2019 8:18:31
הגב ל  עידן

קליי בקלות יכול לשחק ב3 ולמעט קרבות פלייאוף מול קבוצות l.a במידה ויהיו מאיזה 3 בליגה הוא צריך לחשוש?

עידן
עידן
10/07/2019 8:35:45

כן קליי יכול לשחק 3 אבל אז יהיו 2 גארדים לא טובים בלעשות הגנה.בכל מקרה נראה איך זה יעבוד.למרות שהווריירס יעשו את הפלייאוף זו אמורה להיות עונת מעבר.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
10/07/2019 8:47:50
הגב ל  עידן

אם אני חושב על כל הקומבינציות שיכולות להיות למעט LA אז הגארדים שיכולים לעשות להם בעיות אלו קונלי ומיצ'ל (וב3 יש את בוגדנוביץ'), מקולום ודיימו, מורי וגאריס, הארדן גורדון ופול המזדקן לא משהו שאי אפשר להסתדר איתו ושימטיר עליך ביחד 65-85 בקביעות באחוזים טובים כל ערב. לא חושב שזו תהיה הבעיה שלהם. במידה וזה יגיע אז קוואי ג'ורג' ולברון יהיו הבעיה הכמעט בלתי פתירה שלהם.

Gl
Gl
10/07/2019 10:31:16

שתי דברים :
1 .מה אם הפוך ? זה אומר שקאווי גורג ולברון יצטרכו לרדוף אחריי קליי ראסל או קארי שיהיה להם בהצלחה אם זה קאויי התקשה אם זה מאוד בגמר
2. לדעתי בעקבות מה שראיתי בפלייאוף האחרון ישחקו הרבה יותר אזוריות מבעבר .
הלוחמים ישמרו 3 בחוץ 2 בפנים ועליהם אם שלושת הגארדים + גרין קשה מאוד לשמור אזורית
רשמתי כבר בעבר ואני דבק בזה שקליי יחזור יהיה מאוד קשה להעיף אותם בפלייאוף

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
10/07/2019 10:43:23

עם כל הכבוד לראסל – הוא לא בר השוואה ללברון והכוח הפיזי שלו. גם כיום לברון התקפית הוא שחקן בלתי עציר (לפחות בעונה הרגילה לא יודע מה יהיה באינטנסיביות של הפלייאוף)
אישית אני חושב שג'ורג' קוואי ובברלי זאת שלישיית שומרים אידאלית שיהיה מאוד מאוד קשה לפצח גם אם מולה עומדים 2 גארדים פנומנליים ועוד גארד מצוין.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 9:22:24

עידן הגזמת. ווסטברוק הוא שחקן מהטובים שיש , לשלוח אותו לסין זה סופר הזוי!
ראסל יכול לעבוד בווריורס. תמיד יש מה לעשות עם שחקן טוב. גם הסגנון בליגה השתנה . אפשר לשחק עם שלושה וגם ארבעה גארדים בחמישיה. וגם לרןץ לאליפות. ראסל הגיע לווריורס כי הם באמת רוצים אותו. יש מקום להשביח אותו הוא רק התחיל להיות כוכב. טרייד אחרי השבחה רצינית ? תמיד אפשרי בליגה.
סטף ודריימונד לתלות את הגופיות שלהם?
רוץ לשתות דחוף קפה שחור חזק.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
10/07/2019 16:24:18

מסכים
ראס אחד מה 20 הטובים באן בי איי. לא שולחים אחד כזה לסין.

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2019 20:05:08

הוא בין התריסר הראשון!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
10/07/2019 20:40:15

נכון אבל רציתי להיות יותר לארג' עם ההייטרים 🙂

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10/07/2019 9:14:45
הגב ל  עידן

ווסטברוק עוד יכול לקחת פח כמו המזרח חחח איזה סין. סין זה עוד שנתיים.

סתם
סתם
10/07/2019 11:28:57
הגב ל  עידן

עידן צודק, ראסל הוא צ'יפ החלפה. הוא גם מודע לזה, ואמר ממש עכשיו, בהכנסה שלו ללוחמים – "אני יודע שהכל יכול לקרות איתי בהמשך".
גולדן סטייט הצליחו בתבונה רבה להפוך את איגי לצ'יפ יוקרתי למדי, אין מצב שהם יישארו עם גארד שיושב בול על המשבצת של סטף, עם הגנה רעה. זה הדבר האחרון שהם צריכים. ולא – להזיז את קליי ל-3 לא יילך, קליי לא יסתדר, והבק-קורט יהיה מסננת.
ג"ס תחליף את ראסל במועד הקרוב, על פורוורד או אפילו ביג-מן איכותי. השאלה, מי יהיה על השולחן. סטיבן אדמס אולי? אוטו פורטר? איזה סמול איכותי יכול להתפנות? אולי הריסון בארנס….

גבריאל
10/07/2019 15:58:16
הגב ל  עידן

למה כולם מבטלים את העניין של לשחק גם עם ראסל וגם עם קרי וגם עם תומפסון באותה חמישיה?תומפסון יכול לשחק בעמדה 3 בכיף יש לו גם פוסט אפ במשחק וגם את הגובה לעמדה..בכלל קרי,ראסל,תומפסון,גרין וקאולי סטיין אחלה חמישייה..במידה מסויימת זה אפילו יתרון על דוראנט בגלל שעכשיו ההיררכיה ברורה יותר שזאת בחזרה הקבוצה של קרי-וראסל זה לא שחקן במעמד של דוראנט וזה דווקא יעשה להם טוב..אי אפשר לבטל את הווריירס השנה בכלל.ברגע שתומפסון חוזר-הם יחזרו להיות חמישייה מאוד חזקה ומעניינת.

ניר מועלם
ניר מועלם
10/07/2019 7:55:57

תודה רבה מנחם.
איך בשניה אפשר להפוך מקבוצה שלא עושה פליאוף לקבוצה אחת הטובות בליגת, פשוט מטורף.
השאלה מה מיאמי תוכל להביא לאוקלהומה? וזה בלי לדבר על דראגיץ שבוודאי יעשה את הדרך, אבל השאלה מי עוד ביחד איתו וכמה בחירות דראפט

שלהבת
שלהבת
10/07/2019 7:59:02

אבל זה הקטע, אין להם בחירות לתת לפני 2025…

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 9:23:37
הגב ל  שלהבת

יש טמפרינג עד אז. בשביל מה צריך בחירות?

Smiley
Smiley
10/07/2019 8:02:26

לא בטוח שצריך הרבה… רק על האפשרות להיפטר מהחוזה של ראס. אל תתפלא אם ריילי ידרוש איזה בחירת דראפט כדי ש-OKC יצליחו להעביר את ווסטברוק.
אבל יש שם מספיק מבין: דראגיץ', וויטרס, דריק ג'ונס ג'וניור, באם אדאביו

הייט אשברי
הייט אשברי
10/07/2019 8:52:08

אצל מנחם אפשר הכל . בדיוק כמו שהוא הופך בהבל פה קבוצה ששולטת ב-NBA כבר 5 שנים ל"בור הצואה של הליגה" .

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2019 20:06:35

שמעת פעם על הרצל?

השרת
השרת
10/07/2019 7:58:30

ליוינגסטון סיפור מדהים, מאוד אוהב אותו, אבל האמת חייבת להיאמר, הוא היה מדהים מהספסל בשנתיים הראשונות של הלוחמים בעידן הזה לפני הגעת דוראנט, מאז הוא גמר את הסוס, בשלוש העונות האחרונות הוא כבר לא היה אפקטיבי באייסו / מיד ריינג פול אפ ו-פיידאווי, מה שעשה אותו קטלני מהספסל, לצערי הוא כבר גמר לפני שנתיים וחצי…

השרת
השרת
10/07/2019 8:02:01

לגבי ראסל אני במקום הלוחמים משאיר אותו ולא משתמש בו כקלף לטרייד. טרייד על מה?
.
החולשה הכי גדולה שלהם היתה שהספלאש היו הגארדים היחידים בסגל. יסלח לי סגן עורך הופס שחושב שקווין קוק וחמישיית מוות יכולים לעבוד באותו המשפט.
.
אני גם רואה איך קליי בעתיד יקבל דקות כסמול פורוורד לצידם של ראסל וקליי.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 9:25:06
הגב ל  השרת

אני רואה אותם משחקים עם שלושה גארדים. זה מזמן עובד טוב בליגה.

חיים ד
חיים ד
10/07/2019 8:18:06

ואני מברך שווסטרוק יעבור ליוסטון, זה יהיה
הכי מעניין העונה, יכניס עוד פילפל.

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
10/07/2019 8:31:05

מנחם , הווריורס לעולם לא יהיו בבור של צואה כל עוד ג'ו לייקוב חי

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 9:26:07

יש לווריורס. קבוצה טובה לשנה הבאה. הם לא בשום בור.

נתן גולד
נתן גולד
10/07/2019 8:46:12

מצחיק שהניקס רוצים להחתים עוד פאוור פורוורד. הם לא החתימו שלושה כאלה רק בקיץ הזה?

הרצל מונטרצל
הרצל מונטרצל
10/07/2019 8:56:01

תבקש קודם שיפטרו את ריילי. לקבוצה עם ווסטבריק ובאטלר אין עתיד ואין הווה אולי ישברו את הצילינדר.
ליוינגסטון עוד אנדרייטד גדול מהקבוצה של הפחונים שלא קיבל מספיק קרדיט.
בניגוד לגרין הוא לא היה צריך לעשות רעש והצגות כדי להשלים את כל החורים של קארי שנעלם בכל הגמרים או כשהיה פצוע.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 8:56:33

טוב שסילבר נזכר שצריך לשנות בחוקי שוק השחקנים. כולנו אהבנו את הדרמה, כשכל חמש דקות צצה ידיעה מרעישה חדשה.
אבל אחרי שהאבק מתפזר.אנו מתעוררים למציאות לא סימפטית.
קודם כל נצחון מוחלט של הטמפרינג.לפתע מלוס אנגלס תצא תורה. סכויים גבוהים שהאלופה הבאה תהיה לוס אנגלס………
שתי קבוצות שעסקו באינטנסיביות בטמפרינג. שחקו אותה בגדול.בשביל מה דראפט , בשביל מה לבנות קבוצות.? מספיק שלברון ישב עם הגבה בבית קפה, יבקש טרייד. יקבל טרייד ויש קבוצה לאליפות. מנגד ליאונרד יוצר מניפולציה בא גורג בא מבקש טרייד ואז יחד עם ליאונרד יש תוך חצי שעה עוד קבוצה לאליפות.
עכשיו בוא נביט בקבוצות הפחות מוצלחות . התאנדרס נותרו שבר כלי שנים הם ממלאים דליי חלב, כל פעם בא החלבן מהקיבוץ ולוקח להם את כל הדלי. את מי הם לא בחרו בדראפט? דוראנט , הרדן, ווסטברוק , אדמס, עשו טרייד להשיג את גורג . עשו כל מה שכתוב בספר ההוראות . עם מה נשארו ? עם אדמס. כן גם ווסטברוק לזמן שאול. עכשיו הם מתחילים בדלי החלב הבא שלהם. מה יעשה החלבן בעוד שנתיים שלוש, ישאיר את החלב לפרה?
קליבלנד – שבר כלי.מה אפשר לכתוב על הקבוצה הזו . פוטנציאל? למה לעוד בחירות דראפט ? אם יצליחו יגנבו להם את השחקנים.
נצחון הטירוף והטמטום. משולם שכר שלא יכול להיות מובן בשום פמים ואופן. 47 מליון לעונה , דוראנט מוותר על איזה 50 מליון בחוזה קצר יותר כאילו היו קליפות של בוטנים.הרבה מאוד מנהלים ובעלי קבוצות יתחרטו על החוזים ההזויים שנעשו תוך פחות מיממה. תשאלו את הויזרדס עם גון וול.
הליגה נשלטת על ידי שחקנים.מה עם הבעלים? הערך עולה? מחר הערך יכול גם לרדת מישהוא ערב שלא?
ולסיום ברכות לקבוצת הכדורגל נשים של ארה"ב . ראיתי משחקים שלהם ומאוד נהניתי.
מה עם נשים באתר? לא הייתה אף אחת שתגיב על הביטוי נקבות שלי ושל העגל. אני ציפיתי לתגובה חריפה של נקבה. היא לא הגיעה.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10/07/2019 9:12:18

החלבן ישאר חלפן ואיש הנדלן יעשה את המיליונים. ככה העולם היה הווה ויהיה. צריך לבטל טמפרינג ולעשות שזה יהיה חוקי תמיד כל השנה כמו בכדורגל וכל אחד שישחק איפה שבא לו. בסוף הכסף מסובב הכל ואם דוראנט רוצה לוותר על 50מיליון שיוותר. קבוצות יסתדרו זה מה יש. החלבנים יחפשו פרות חדשות בדראפט. איזה חוקים סילבר הדביל יעשה חחח איש לא יכול למנוע מאיש אחר לדבר איתו או להיפגש איתו. מה יעשו יקבעו איסור קיום יחסי מין תוך ניצול מרות? 😂😂😂 לברון הוא הבוס של כל הליגה גם של סילבר. כוכבים אחרים גם רוצים להפוך לבוסים

אזרח
אזרח
10/07/2019 11:17:56

האמת שגם בכדורגל יש לפעמים איסור טמפרינג (כמובן לא קיצוני כמו בNBA אלא רק אסור להציע חוזה לשחקן תחת חוזה. לפעמים מותר, זה תלוי בהסכמים)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
10/07/2019 16:36:31

וואלה שימון אחי
אל תשכח לקחת אופטלגין 🙂

יניב
יניב
10/07/2019 9:22:49

אוקלהומה יכולים להאשים רק את עצמם.אם הבעלים לא קמצן ומפרק קבוצה שפאקינג הגיעה לגמר הליגה שכל הכוכבים שלך בני 22-23 אז אתה לא יכול להאשים את הקבוצות מהשוק הגדול או אפילו את השחקנים.דרך אגב אותו דבר עם מילווקי שהבעלים האדיוט שלהם לא ראה את מה שקרה באוקלהומה ועוד שנתיים שיאניס יעזוב יתחילו שוב על איך הורסים את הליגה וכו'.

Smiley
Smiley
10/07/2019 9:25:45
הגב ל  יניב

בדיוק
OKC יכולים בעיקר לבוא לעצמם בטענות על ה-4 מיליון שלא רצו לשלם להארדן ולכן שלחו אותו ליוסטון. הייתה להם רביעייה מפלצתית של צעירים שבדיוק הגיע לגמר, והיו בדרך להשתלט על הליגה… אבל (רק…) 4 מיליון הבדל והקבוצה התפרקה (המעבר של דוראנט אחרי האיבוד סדרה היה המסמר האחרון).
ועדיין, פרסטי ממשיך לעשות קסמים ולהטוטים בקבוצה הזו.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 9:30:40
הגב ל  Smiley

אין ספק שהנהלות גרועות הם חלק גדול בכל הענין. אבל זה לא סותר את העובדה שמה שעובד זה הטמפרינג.
כמה טעויות גדולות עשו הלייקרס , אז מה? יש להם קבוצה מעולה לשנה הבאה.הטמפרינג זה האוקונומיקה שמלבינה הכל.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
10/07/2019 13:30:58
הגב ל  יניב

הטפשות של הבעלים של מילווקי היא אכן לא תיאמן. היחיד שהיה יכול להציל את המצב הזה יאניס. אם הוא היה אומר שהוא מעוניין שכל הסגל יישאר ושהוא לא יאריך חוזה בקבוצה לא תחרותית ברוגדון היה נשאר כמו גדול. אפילו אם יאניס יעזוב בעוד שנתיים שווה לשמור על כל הסגל, ואז מקסימום לסחור בחוזים נגמרים

דה שוט
דה שוט
10/07/2019 13:58:52
הגב ל  יניב

אפשר לספר תירוצים עד מחר (וכבר סיפרנו את כולם) – בשורה התחתונה אתה צודק – להביא בדראפט את דוראנט, הארדן, ראסל ואיבקה – ולא לעשות עם זה (כמעט) כלום – זה בהחלט "הישג" מרשים. לא רואה מקבץ כזה של משיכות חוזר על עצמו בעתיד

אחד העם
אחד העם
10/07/2019 8:57:46

מקווה מאד שפופ/ביופורד יסגרו את הפינה עם מוריס. שחקן שיכול לתרום מאד באיזורים שהקבוצה לא הבריקה בהם בעונה האחרונה.

Smiley
Smiley
10/07/2019 9:25:02

OKC יכולים בעיקר לבוא לעצמם בטענות על ה-4 מיליון שלא רצו לשלם להארדן ולכן שלחו אותו ליוסטון. הייתה להם רביעייה מפלצתית של צעירים שבדיוק הגיע לגמר, והיו בדרך להשתלט על הליגה… אבל (רק…) 4 מיליון הבדל והקבוצה התפרקה (המעבר של דוראנט אחרי האיבוד סדרה היה המסמר האחרון).
ועדיין, פרסטי ממשיך לעשות קסמים ולהטוטים בקבוצה הזו.

אור
אור
10/07/2019 9:28:10
הגב ל  Smiley

להעלים את ווסטברוק והחוזה שלו יהיה הקסם הכי גדול

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 9:33:10
הגב ל  אור

יש לי חשד שאוק החליטו כבר עם ההדחה בפלייאוף , להפטר מחוזים יקרים. באה להם הזדמנות אדירה לעשות מהלך פיננסי נבון.
אחרי הרבה שטויות עושים לפעמים גם צעד נבון.

יניב
יניב
10/07/2019 9:37:03

מסכים איתך.אני הייתי בשוק שנה שעברה שהם נתנו את החוזה האדיר לג'ורג ולא הבנתי איך הבעלים הקמצן שלהם מוכן לשלם כל כך הרבה מעל התקרה ואכן זה נראה ששנה אחרי זה הם דאגו לתקן את זה

Smiley
Smiley
10/07/2019 13:09:10
הגב ל  יניב

פרסטי לדעתי הבין שאין ברירה ולעשות RESTART

גדי הלוי
10/07/2019 9:42:49

ווסטברוק במאימי לא יצור כזה נזק כמו שאתה מתאר. כן הוא יקפיץ אותם כמה מקומות במזרח אבל כולנו ראינו איפה נגמרות רוב העונות שלו. כן, בסיבוב הראשון. אולי סיבוב שני. גג של הגג גמר מזרח וגם זה בספק מאוד גדול. אין שום סיכוי שהם יגיעו לגמר ה-NBA.

אשך טמיר המקורי
10/07/2019 9:46:59

ווסטברוק או דראגיץ'? אני לוקח את דראגיץ' עליו בכל יום. גם את פלטון, איש סמית', וראול נטו, בברוטו.
עצוב לראות את איגי ושון מושלכים לכלבים ולא מסיימים בווריורס על חוזה נמוך.
דיאנג'לו לא גאון גדול.
מרקוס מוריס עושה מעשה שלא ייעשה, שיילך מכאן לבית הקברות לשחקנים של הניקס.
חבל על ברטנס, אבל פופ לא ספר אותו גם ככה.
נסתדר.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 10:56:39

אין בעיה לאוק יש אופציה בטרייד לקחת את דראגיץ במקום ראסל אפילו לקבל עוד נכסים בתמורה.
אם ראסל יגיע למיאמי וזה תחת מאמן כמו ספולסטרה. כולם יבינו שעצם ההשוואה בין השחקנים היא מגוחכת.עם ראסל מיאמי תהיה מאריות המזרח.

אחד העם
אחד העם
10/07/2019 11:47:10

מוריס מעצבן ומזכיר לי את דיאנדרה בדאלס.
ועדיין
אם זה ייסגר מהר ובשקט אשמח שילבש אפור שנה הבאה

חן
חן
10/07/2019 10:14:16

עצוב על לווינגסטון אך הוא היה בירידה חדה השנה.
האם לווריורס יש אפשרות להחתים שחקן אחר במקומו- האם יש להם מקום מתחת לתקרת שכר?

Berch
Berch
10/07/2019 10:17:56

לאן שווסטברוק יעבור אשמח.
הלב אומר ניקס
הראש שואל אם אני אהבל
🙂

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 10:59:31
הגב ל  Berch

לא מתאים לניקס. זה יהיה בזבוז לליגה אם ראסל לא מתחרה עם הגדולים.

דקסטר
דקסטר
10/07/2019 11:20:15

הוא לא שייך לגדולים אז למה שיתחרה איתם?
הוא מתאים לקבוצה ללא שאיפות שמוכנה שיספור טריפל דאבלים על חשבונה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/07/2019 10:25:32

שמישהו יסביר לווסטברוק שבמיאמי חם, ובגרדרובה של חולצה וברמודה יש הרבה פחות אופציות. הוא צריך לעבור למיניסוטה, שם הוא יוכל להמשיך להפציץ בבגדים המכוערים שלו, ועוד ללבוש שמונה פריטים בכל ערב.

תודה רבה על המעורב המצויין

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/07/2019 10:53:17

נקודה חשובה

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
10/07/2019 10:57:46

במיאמי יש גם פצצות חבל על הזמן.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
10/07/2019 16:39:48

חחחחחח
זה אייקון אופנה בוורוד מזעזע…

סתם
סתם
10/07/2019 11:09:33

הדבר הכי לייקרסי שיקרה, זה טרייד על ווסטברוק (במועד הבא). מספיקה תחילת עונה מגמגמת, לחץ, והקלף של ווסטברוק יישלף. הנה הביג-3. בתמורה לשני הגארדים הבכירים (גרין, kcp), ועוד מגי וקארוסו או שניים. וזה יהיה אסון, אגב.
אבל לא אסון כמו כריס פול ללייקרס. אותו תסריט, רק הפעם בתוספת הקשרים של לברון עם החבר הטוב, "ו"רק ביחד אנחנו יכולים לעשות את זה". כמובן צריך להיות אידיוט כדי לעשות את הצעד, אבל הלייקרס לא עשו מהלך אידיוטי כבר כמה זמן, מתישהו זה יקרה.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
10/07/2019 11:31:14

חלום בלהות וסיוטים – ראסל בניקס

דה שוט
דה שוט
10/07/2019 11:42:39

וויי וויי איזה זילזול בווסטברוק – שלוש שנים ממוצע TD, MVP לשעבר, קבוע בפלייאוף מערב (איפה היו לוקה, בוקר, קונלי, דייויס, ושאר כוכבי העתיד?), אולסטאר קבוע, מלך האסיסטים הקבוע, היה מלך הסלים.
שנת קליעה אחת רעה ושולחים אותו לסין. תכינו כובעים חברים, לא משנה איפה הוא ישחק.

דקסטר
דקסטר
10/07/2019 13:14:27
הגב ל  דה שוט

חבוב תתעורר אנחנו 3 שנים אומרים שהטריפל דאבל האלה זה בלוף אחד גדול.
אין שום משמעות לסטטיסטיקה כאשר היא לא נעשית בדרך טבעית של המשחק. זה ניסיון מלאכותי וחצי מהשחקנים בליגה עם אור ירוק לעשות הכל ולחרבן על הקבוצה יכולים להגיע לממוצע טריפל דאבל. בוודאות כל אחד מהטופ 30 בליגה.
.
הסגנון שלו פשוט לא מתאים להצלחה קבוצתית.
עובדה שאף אחד לא נוגע בו בליגה.
זה לא רק החוזה. תאמין לי שאם זה היה כל שחקן all nba אחר בשמחה היו לוקחים את ה 40 מיליון דולר שלו.

דה שוט
דה שוט
10/07/2019 14:15:58
הגב ל  דקסטר

חירבן על הקבוצה? לקח את אברינס וסבוניס למקום 5 לפני שלוש שנים, סיים ארבע לפני שנה וחמש השנה – מי שחירבן בפלייאוף היה החבר החדש של קאוואי. כריס פול לא לקח את הקליפרס הרבה יותר רחוק, לאן קונלי לקח את ממפיס? לאן בוקר לקח את פיניקס? (מקום אחרון…) לאן דונצ'יץ' לקח את דאלאס? לאן דראג'יץ' לקח את מיאמי? לאן ביל לקח את וושינגטון? לאן דיוויס לקח את נ"א? לאן וויגינס וטאונס לקחו את מיני? לאן באטלר לקח את מיני? או את פילי? מתי פוקס יראה פלייאוף? לאן ווקר לקח את שארלוט?
"אף אחד לא נוגע בו…"
דו מי א-פייבר חצי ליגה תתנפל עליו, פלייאוף מובטח, אולי גם סיבוב שני, גמר מערב כבר היו לו שלושה וגם גמר כללי (אם שכחת)

דקסטר
דקסטר
10/07/2019 14:30:30
הגב ל  דה שוט

מדברים רק על ראסח עזוב אותי משחקנים אחרים. הוא לא לקח שום דבר לאף מקום. רק הפלייאוף חשוב בנבא

דה שוט
דה שוט
10/07/2019 14:48:00
הגב ל  דקסטר

לא מקבל אבל סבבה, לך תקנה כובע חבריקו, רצוי מבד לעיס, נפתחו כמה חנויות חדשות בלוס אנג'לס…

דקסטר
דקסטר
10/07/2019 16:51:18
הגב ל  דקסטר

למה שאני אוכל את הכובע?
גם אתה חושב כמו מנחם שהלייקרס יעופו סיבוב 1 בפלייאוף?

דה שוט
דה שוט
10/07/2019 19:02:09
הגב ל  דקסטר

תאכל את הכובע בעניין ראס, אני חושב שהלייקרס יוצאים מהמערב

דקסטר
דקסטר
10/07/2019 21:20:57
הגב ל  דקסטר

שמע זה דיון שכבר הסתיים בהכרעה.
ב 2019 אנחנו יודעים בדיוק מי זה ראס וכמה קבוצות לא ייגעו בו.
אני חושש שאפילו הניקס לא ירצו להתקרב אליו.
רק מיאמי הנואשת לכוכבים או דטרויט הנואשת לרלוונטיות יכולות לקלוט אותו.
.
לפחות בעניין הלייקרס איזנת את עצמך…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
10/07/2019 16:42:15
הגב ל  דקסטר

דיי דקסטר, אל תצחיק אותי בעניין הטריפלים.
כולם יכולים? נו אז שוויין.

דקסטר
דקסטר
10/07/2019 17:03:07

כל שחקן בטופ 30 לפחות יכול לעשות טריפל דאבל בתנאים הבאים:
1. יש לו אור ירוק להחזיק בכדור כמה שהוא רוצה
2. יש לו אור ירוק לזרוק מתי שהוא רוצה
3.הגבוהים מתרחקים בכוונה מהכדור החוזר
4. יש אור ירוק למסור עד לאסיססט הדו ספרתי ללא קשר לקצב המשחק
5. אין שום משמעות לכמות הניצחונות

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10/07/2019 17:17:49
הגב ל  דקסטר

לא הם לא יכולים. אין משמעות לכמות הנצחונות? מעניין אז הוא כל שנה עשה פלייאוף במערב הרצחני אם הנצחונות לא נחשבים. את מה שציינת יש אור ירוק לכל הכוכבים לברון קאווי הארדן כולם מחזיקים בכדור ועושים מה בא להם למה הם לא מצליחים או הצליחו?

דקסטר
דקסטר
10/07/2019 21:26:55
הגב ל  דקסטר

אין להם אור ירוק לעשות מה שבא להם
בקבוצות שלהם יש דבר כזה שנקרא מאמן ויש דבר כזה שנקרא שחקנים ולברון לא יכול להגיד לקבוצה שלו חבר'ה תשאירו לי את הריבאונד או שינסה למסור בכוח עד האסיסט ה 10 ואם המשחק בגארבג' טיים הם ינוחו ולא ינסו לחפש את הטריפל דאבל בכוח.
את קוואי לא מעניין טור האסיסטים אלא רק טור הניצחונות.
.
שמע לפעמים אתה חושב כמו ילד קטן בחיי..

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10/07/2019 16:59:37
הגב ל  דקסטר

חחחח כל אחד מהטופ 30 יכול עלאק. אם היו יכולים היו עושים כבר ממזמן. ויש הבדל בין 10 1010 לבין 20 25 ו30 נק יחד עם זה. אף אחד לא יכול לעדות את מה שהוא עשה. אין שחקן בליגה שמסוגל לתת 30 10 10 אף אחד כזה לא קיים. היחיד שהתקרב לזה היה הארדן שגם הוא שחקן חולני.
מצחיק ששכחו לראס את כל הקריירה lol.

דקסטר
דקסטר
10/07/2019 17:07:14

עניתי כבר לרזי..
כולם יכולים. הם לא עושים כי זה פוגע בקבוצה.
ראס היחידי שהאגו שלו כ"כ בשמיים שהוא עוטף את זה בדאגה לקבוצה.
אבל בתכלס כל מה שמעניין אותו זאת הסטטסיטיקה האישית שלו.
.
עובדה שזה לא מתורגם להצלחה קבוצתית.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10/07/2019 17:15:47
הגב ל  דקסטר

ההצלחה קבוצתית קשור לקליעה שלו שהתרסקה עונה שעברה. אין לה קשר לטריפל דאבל. ולא אם היו יכולים היו עושים בטח שחקנים עם אגו כמו בליגה הזאת.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10/07/2019 17:19:20
הגב ל  דקסטר

אגב עונת טריפל של 10 10 10 הרבה יכולים זה כן. אבל 10 10 ולתת 30 נק ולעשות פלייאוף במערב איש לא יכול.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10/07/2019 17:21:10
הגב ל  דקסטר

אגב כל אחד יכול לקחת אליפות אם נותנים לו לדחוף עם היד את המגן ולעשות צעדים בלי הגבלה

דה שוט
דה שוט
10/07/2019 19:09:34
הגב ל  דקסטר

עזוב שמעון, מלחמה אבודה, השנה הוא יוכיח, הכל בסדר, נראה מתי לוקה ובוקר יעשו פלייאוף

דקסטר
דקסטר
10/07/2019 19:53:24
הגב ל  דקסטר

דה שוט אתה מתבלבל ביני לבין משהו אחר..
מתי בדיוק היללתי את בוקר?
ולוקה שחקן מצוין אבל הקבוצה שלו לא מספיק טובה.
חוץ מזה תראה לאן דרדרת.. במקום להשוות לתותחים אתה משווה את ראס לשחקנים שנמצאים בקצה השני של הטופ בליגה. שזה מה שראס שווה.
לא הבנתי מה זה פסיכומטרי? הציון של ראס נקבע בהתאם לציון של האחרים?…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/07/2019 20:42:39
הגב ל  דקסטר

דקסטר מילים כדורבנות

ברוך רובין
ברוך רובין
11/07/2019 1:11:17
הגב ל  דקסטר

ראס אוברייטד נורא מסכים עם דקסטר כל שחקן יכול לקלוע 30 נקודות באחוזי גבינה של ווסטברוק אפילו לונזו בול ובן סימונס אותו דבר לגבי ריבאונדים בהגנה בטח שכולם עושים בוקסאוט בשבילו גם באסיסטים זה די עצוב,מנפח סטטיסטיקות מספר 1 יש סיבה למה הוא עף לקבוצות חלשות משמעותית שנה אחר שנה בפלייאוף, לפני 3 שנים היה לו סגל מצויין הוא פשוט סירס אותו כמו השנה ושנה שעברה.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
10/07/2019 11:46:52

מי שרוצה את הניקס, זה מגיע לו.
(כולל שמועות על ראסל)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
10/07/2019 20:43:07
הגב ל  אוהד ס"א

1000!+

אהרון שדה..
אהרון שדה..
10/07/2019 12:35:58

הורדתם את ראסל פי כמה וכמה בכל הכבוד לדראגיץ הוא לא ראסל .
בנוסף ראסל אפשר השנה לכוכב אחר לנצוץ מעליו .

אני מסכים לחלוטין שצריך לשנות את השיטה
יש לי עצה פשוטה.
והיא ששחקנים שנשאר להם שנה אחרונה בחוזה אזי לקבוצה האם האפשרות להעבירם בטרייד ואז החוזה מאורך אוטומטית בשנה עם אותם התנאים לשחקן בצמוד למדד עליית השכר.
ככה למשל דיוויס לא היה מחזיק למטה את ניו אורלינס והייתה להם אפשרות להעבירו לקבוצה אחרת שאוטומטית הייתה יכולה להחזיקו שנתיים .
(האפשרות היא רק פעם אחת לשחקן בכל חוזה).

נתן
נתן
10/07/2019 12:53:07

מהלך כזה למעשה יקצר את החוזים. לא נראה לי שזו המטרה.

רפיקי
רפיקי
10/07/2019 12:48:21

שלא יובן אחרת, אני מכבד ומוכיר תודה ללווינגסטון אבל אין על מה לדבר.
ראסל טוב בהרבה בהתקפה ממה ששון אי פעם היה בטח עכשיו (בעיניי הוא כבר לא רמת nba)
והמצחיק הוא שאפילו בהגנה הוא יותר טוב כי שון הוא אחד השומרים הגרועים בליגה

סתם
סתם
10/07/2019 13:13:06
הגב ל  רפיקי

רק שראסל לא הובא על תקן מחליף לשון… אלא מחליף לקליי, או בעצם, כרטיס החלפה בטרייד בהמשך.
ג"ס יצטרכו בכל מקרה פוינט מחליף, כי גם קוק הלך לצהוב-סגול. אבל זו הבעיה היותר קטנה שלהם כרגע. אין להם ביג-מן ברמה, ובעיקר, אין להם סמול פוורורד, ווינג משובח.

נתנאל
נתנאל
10/07/2019 14:54:02
הגב ל  סתם

טרייד של ראסל על קובינגטון וגף טיג(מינסוטה) עובד מבחינת שכר?

סתם
סתם
10/07/2019 18:35:19
הגב ל  נתנאל

נראה שכן

ברוך רובין
ברוך רובין
10/07/2019 13:02:12

1. ראסל במיאמי- לאחר ההוריקן נשארו הרבה מחוסרי בית, הלבנים שראסל יזרוק שם יעזרו להם, השחקן גמור, שחקן האוברייטד בליגה שחקן של סטטיסטיקה אישית ותו לא מוכיח זאת שנה אחר שנה בפלייאוף , אין שחקן בהיסטוריה שהוא כל כל כישרוני וכל כך אהבל.
.
2. שעת הפטירה של ליווינגסטון בעולם הכדורסל הוכרזה לפני שנתיים, גופה על המגרש גם אני הייתי משחק בשביל עוד 2.2 מליון דולר.
.
4. לקוח את בוקר לפני ווסטברוק צעיר יותר בחוזה מצויין חכם הרבה יותר ואפקטיבי הרבה יותר, אצל ווסטברוק בדומה לגארדים זריזים שמסתמכים על אתלטיות הירידה מאוד חדה השיא שלו היה מאחוריו, לצערי יהיה פה מקרה דומה להזדקנות המכוערת שעבר אייברסון, לפחות יפרוש עם הבחורות במיאמי מאשר בחור כמו אוקלהומה.
.
6. הרבה מדברים פה על המהלך של מרקוס מוריס וזה שזה לא אתי , שוכחים שמדובר על 5 מליון דולר שזהו תוספת של 50%, אני רוצה לראות אדם באתר שהיה מוותר על זה, מרקוס מוריס ואחיו נעקצו על ידי הסאנס פעם אחת, מגיע להם למקסם רווחים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/07/2019 15:54:42

העניין כאן, לדעתי, אינו אתי אלא מעשי – אני לא "כועס" עליו או חושב שהוא חטא מוסרית, אני פשוט חושב שאם מקרים כאלה יתפשטו יהיה קשה מאד לבנות קבוצה בששת הימים שבין הראשון והשישי ביולי כל שנה. כשהקבוצה יכולה לסגור עם שלושה שחקנים בראשון ביולי ולגלות בשישי ביולי שהם לא אצלה וכל האחרים כבר תפוסים היא תתקשה לבנות סגל. זה פשוט פוגע בליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/07/2019 20:18:26

זה מקרים בודדים, מה ההבדל בין קבוצה שמבטיחה לשחקן להישאר ואז מטרידה אותו בטרייד? כל עוד לא חתם על הנייר מותר לו לשנות את ההחלטה שלו, זה מדינה חופשית. ומה לגבי קוואי שגרם לליקרס לאבד כמעט את כל השחקנים הפנויים בשוק לפני שחתם פה יש אתיות?

ברבור שחור
ברבור שחור
10/07/2019 13:06:19

ווסטברוק צפוי להרוויח בגיל 34 קרוב לחמישים מיליון שקל !!! יש לו חוזה מפלצתי. כל מי שתיקח אותו קוברת את עצמה לשנים הקרובות. אף שחקן לא רוצה לשחק עם ווסטברוק. פול ברח ברגע שהייתה לו אופציה דוראנט ברח הארדן התאייד…
הלוואי וילך למיאמי שיצא לפרישה הדעיכה בשנים הקרובות היא בלתי נמנעת לשחקן שמתבסס רק על אתלטיות. קליעה אין לו ולא תהיה לו

תומר
תומר
10/07/2019 13:24:16

נובמת, הארדן לא ברח מווסטברוק, לפחות לא שמעתי אף אחד טוען ככה בזמן אמת. פול ג'ורג' לא ברח ברגע שהייתה לו הזדמנות, אם כבר אז ההיפך, האריך את החוזה.
אני מבין שיש לך תזה לתחזק (אף אחד לא רוצה לשחק עם ווסטברוק), תזה שיכול להיות שהיא נכונה ויכול להיות שלא, אבל למה סתם להמציא?

ברבור שחור
ברבור שחור
10/07/2019 13:06:40

דולר כמובן…סליחה ראסל

Smiley
Smiley
10/07/2019 13:14:33

לדעתי דווקא מערכת האימון של ספולסטרה עם הגב של ריילי יכולים להוציא יותר מווסטברוק. הוא מגיע ל"בית" אחר, זה של ריילי.
.
כמו שריילי לא נתן ללברון להשתולל כשהגיע מקליבלנד, וזה נגמר בארבעה גמרים רצופים. ריילי וספולסטרה גם ידעו "לאלף" את ווסטברוק, ולא שאני רואה שם איזו אליפות, אבל קבוצה עם קו אחורי של ווסטברוק-באטלר היא מעניינת ביותר עם פוטנציאל גדול.
.
השאלה, במידה ויש טרייד, על מה ההיט מוותרים

יום אחד
יום אחד
10/07/2019 15:51:54
הגב ל  Smiley

+100

ברבור שחור
ברבור שחור
10/07/2019 13:32:58

דיון וייטרס ?
🙂

עידן
עידן
10/07/2019 14:27:53

קללת הקרדשיאן חוזרת ללייקרס אחרי שקנדל לשעבר של בן סימונס ובלייק גריפין התחילה לצאת עם קייל קוזמה

דקסטר
דקסטר
10/07/2019 14:31:24
הגב ל  עידן

רציני???
הקוזמה הזה דפוק..
מה הוא צריך את המשפחה הזבל הזאת על הראש

נתנאל
נתנאל
10/07/2019 14:51:03
הגב ל  עידן

עכשיו מובן למה פילי הסכימו לתת לסימונס מקס, בתנאי שהוא נפטר מהקללה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/07/2019 16:01:51
הגב ל  עידן

השאלה האמיתית היא למה למיליארדרית יפהפייה יש קבעון כזה לטיפוסים מסוגם של סימונס וגריפין במקום לבחור במישהו כמוני – נחמד, משכיל ומפתח תקווה…
🙂

AI3
AI3
10/07/2019 16:40:11

המילארדרית זו אחותה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/07/2019 16:46:06
הגב ל  AI3

תודה, עכשיו זה יותר ברור – אחכה ליד הטלפון לצלצול מאחותה.
😉

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
10/07/2019 19:12:11

אתה לא נשוי?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/07/2019 22:11:14

אני כן, מדובר בהלצה בלבד. מה שכן, באמת קצת קשה לי להבין את הקבעון של המשפחה הזו לכדורסלנים – למיטב זכרוני אחת מהן נשואה לטריסטן תומפסון ועוד אחת הייתה נשואה לאיזה שחקן לבן גבוה. יש כאן מגמה
🙂

Smiley
Smiley
11/07/2019 1:10:55

קריס האמפריז

סלים וארזה
סלים וארזה
11/07/2019 5:01:39

בגלל הגודל.

אדם ברזל
אדם ברזל
10/07/2019 15:02:05

הטרייד עם פיניקס הזוי. הערך טרייד של ווסטברוק לא כזה גבוה. הוא כבר בן איזה 30 פלוס והוא מסתמך על אתלטיות וכנראה שלא יזדקן יפה. דבר שני יש לו חוזה לעוד 4 עונות על סכום דמיוני, נראה איזה קבוצה תיקח את זה. ההצעה הראשונה בלי בוקר דווקא נראית לי ריאלית.

Ljos
Ljos
10/07/2019 17:03:32

כמו בכל קיץ, חוזים נחתמים, שמות גדולים עוברים, שמות פחות גדולים עוברים, ליגת הקיץ נפתחת, תקוות של אוהדים קופצות לשמיים, התקוות של אוהדי ניקס מתפוצצות, ודווייט הווארד מגיע לספר לנו ש, הפעם זו הפעם בה הוא הבין, השתנה והפנים, יו:
https://www.slamonline.com/nba/dwight-howard-i-dont-have-an-ego-its-dead/

עידו גילרי
עידו גילרי
10/07/2019 17:06:12
הגב ל  Ljos

שכחת לציין גם חליפות נשלפות מהארון ומחבטי עץ עגולים מעלי אבק מהבג'אז.

Ljos
Ljos
10/07/2019 18:10:53

דלתות ננקשות, אנשים מעמידים פנים שהם בדיוק בשירותים כשהם בעצם מנסים לברוח מהחלון, אותן דלתות נפרצות ובן אדם מבטיח שהוא יסגיר את עצמו לרשויות, הוא רק חייב להספיק לנצח את הכפיל שלו ולהוכיח שהוא בעצם זכאי.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10/07/2019 17:13:12
הגב ל  Ljos

חחח מחפש חוזה בצורה נואשת

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
10/07/2019 18:56:00

https://www.sbnation.com/nba/2019/7/1/20677312/best-free-agents-left-nba-2019

דפדפו קצת למטה ותראו כמה גופות הפכו לזומבים ומחפשים חוזה בליגה 😂😂😂😂 omg

אגב בירציק שלנו מדורג 8 כפרי אייגנט הכי נחשק וחתם ב6 מיליון במגיק

מנחם לס
מנחם לס
10/07/2019 20:10:34

לקח לי יותר משעה לקרוא את כל התגובות.
תודה

דורון שאוהבכם
דורון שאוהבכם
10/07/2019 22:56:44
הגב ל  מנחם לס

גם אני לא מספיק בשנה האחרונה לכן נעדרתי, חזון העצמות היבשות של דני גרין התפוצצתי מצחוק
2 מעורבים מתריסים מקצינים וקורעים מצחוק, מיגנטת אחלה תגובות

דורון שאוהבכם
דורון שאוהבכם
10/07/2019 23:01:09

מנחם מדבר על איך שצחקת בצדק על גרין במעורב הקודם. הומור דוקרני ונפלא

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
10/07/2019 20:32:42

סביר שכבר תקראו את זה בפוסט אחר של מישהו אחר או המעורב של מנחם ובכל זאת נראה שהסלטיקס סוף סוף קבלו שכל לגבי גרשון יבוסלה נסיך הזולו (בחור נהדר שמזכיר תמונה של מלך זולו שראיתי ויש להם כמה) והחליטו לטאטא אותו. היות שיש לו חוזה מובטח להשנה נראה שיצטרכו לתת לקבוצה שתיקח אותו כסף או בחירת דראפט.
מצרף פה מקור בתקווה שהוא אמין
http://www.celticslife.com/2019/07/breaking-celtics-to-waive-guerschon.html?fbclid=IwAR3CJYR_nGXcUuaFzSplw2z7D9ZfylKpNbOa7CN6CzsMkD6GIQWEMTOBqYE

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
10/07/2019 20:38:07

אם זה ייתממש לסלטיקס יהיו שני מקומות ברוסטר ויוכלו להחתים את טאקו הנפיל למשימות מיוחדות ואולי אפילו את אדוארדס או שיביאו עוד משהו בטריידים.
לא חושב שפול מתאים אבל אולי למשימות מיוחדות ובגארבג' של משחקים, כמו שגרשון עשה.

דורון שאוהבכם
דורון שאוהבכם
10/07/2019 23:06:24

הומור נפלא לרובכם עד כולכם בהחלט יש כאן הרבה אהבה כישרון הומור אינטילגנציה גבוהה לרובכם ואני מודה
השנה היו ימים שלמים שלא נכנסתי להופס בניגוד ל5 שלפני
האהבה שנשארה אליכם מסתורית
ולא באמת לא קשורה לרמה הגבוהה שאתם כותבים בה. זה התחיל מזה אבל השתנה.
בחלומותיי אוריד לכם את השמיים 🙏😎😍⁦♥️⁩🧡💜

דורון שאוהבכם
דורון שאוהבכם
10/07/2019 23:21:26

גילרי איש הכי ישר (כולל עוד באתר)
איש מדהים ביותר
ואתם רבים מכם יכולים ליהות השתקפות יפייפיה שלו
כולכם יפים (מכירים שאני מתכוון פנימית)
וגם חיצונית
אתם מדהימים ומקווה שיום אחד אוכיח לכם
את מה שאתם לא יודעים על עצמכם
אתם אהבה אינסופית טהורה
תבורכו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
10/07/2019 23:50:14

החוזה של רודי גיי הוא בעצם 28+4 כשהארבע תלויים בתוצאות (שלא פורטו), לא יודע מה נחשב עבור תקרת השכר (14 לשנה או 16 לשנה), אם 14 זה קצת יותר סביר.
.
בשנה השלישית של קארול מובטח שכר של 1.35 מיליון, כלומר ההשפעה על התקציב תהיה מזערית.

https://www.hoopsrumors.com/2019/07/contract-details-porter-rozier-spurs-kings-raptors.html

עידן
עידן
11/07/2019 4:41:04

אחרי שקוואי חתם 2+1

*Potential* 2021 Free Agent Class

LeBron James
Kawhi Leonard
Paul George
Giannis Antetokounmpo
Blake Griffin
Bradley Beal
CJ McCollum
Rudy Gobert
Victor Oladipo
Mike Conley
Rudy Gobert
Steven Adams
Lamarcus Aldridge
Jrue Holiday

Smiley
Smiley
11/07/2019 5:08:55
הגב ל  עידן

LeBron James, Los Angeles Lakers*

Kawhi Leonard, Los Angeles Clippers*

Giannis Antetokounmpo, Milwaukee Bucks

Paul George, Los Angeles Clippers*

Chris Paul, Houston Rockets*

Blake Griffin, Detroit Pistons*

Bradley Beal, Washington Wizards

Victor Oladipo, Indiana Pacers

Jrue Holiday, New Orleans Pelicans*

Rudy Gobert, Utah Jazz

Gordon Hayward, Boston Celtics

Mike Conley, Utah Jazz

DeMar DeRozan, San Antonio Spurs

CJ McCollum, Portland Trail Blazers

Julius Randle, New York Knicks**

JJ Redick, New Orleans Pelicans

Jayson Tatum, Boston Celtics

Lonzo Ball, New Orleans Pelicans

De'Aaron Fox, Sacramento Kings

Lauri Markkanen, Chicago Bulls

Donovan Mitchell, Utah Jazz

OG Anunoby, Toronto Raptors

Kyle Kuzma, Los Angeles Lakers

Smiley
Smiley
11/07/2019 5:09:12
הגב ל  Smiley

*Indicates 2021-22 player option

**Indicates 2021-22 team option

סתם
סתם
11/07/2019 5:27:43
הגב ל  Smiley

קשה להאמין שיוסטון עוד נתנה לכריס פול אופציית שחקן. הם תקועים איתו לנצח.
ובינתיים הוא והארדן כבר לא.
איפה גיא שירקח איזה טרייד סביר שמעביר את כריס פול, לאלוהים יודע איפה? מורי יסדר.

Smiley
Smiley
11/07/2019 5:46:07
הגב ל  סתם

יש מספיק אופציות: בולס, טימברוולבס, פיניקס, ניקס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
11/07/2019 6:30:38

גרשון טוטא
רק לא ברור מדוע בכלל אישרו לו את החוזה מלכתחילה. הסלטיקס מפסידים מהעניין.
העיקר שהתפנה מקום ברוסטר לעוד שחקן.

סגירת תפריט
185
0
נשמח לתגובה שלך.x