בחירתו של קוואי/שמעון טבדי

בחירתו של קוואי/שמעון טבדי

חיכינו וחיכינו וזה הגיע, אבל לא הגיע סתם, הגיע יחד עם פול ג'ורג'. נחזור לזה בהמשך אבל בואו רגע ננסה לנתח את הסיבות שהובילו את קוואי לקליפרס (נזרום עם ההנחה שזה לא נסגר בפברואר 2018 כבר) מתוך שלוש הקבוצות שהוא "התלבט" לגביהן ואז ארחיב מה יהיה לדעתי עם הקליפרס.

למה לא לייקרס?

  1. אתה מגיע לקבוצה של לברון, על כל המשתמע מכך. לברון היה מוכרז כאדריכל האיחוד, לברון הוא ה-GM, מאמן והאיש שמאפשר את זה. לברון הוא איש התקשורת מס' 1 בליגה והוא ינתב הכל לאיפה שבא לו. להגיע ללייקרס משמעו היה להיות נתון לגחמות ורצונות המלך. קוואי לעולם לא היה מקבל מעמד של מס' 1 בקרב האוהדים והתקשורת, תשאלו את קווין דוראנט.
  2. אתה בסופר טים – קוואי ראה את הזלזול בדוראנט והיה עליו לקחת סיכון עצום. אני מאמין שקוואי רוצה להיות גדול בזכות עצמו ולזכות בהכרה מהאוהדים, בלייקרס כולם היו אומרים שהוא קנה אליפויות.
  3. קרקס – הדלפות יומיומיות, בלאגן, כל שחקן עם מאמנים ורופאים משלו, סלבס, תיאטרון הבובות של לברון.
  4. הסכנה להפוך לפועל שחור – לברון וקוזמה לא שמרו עונה שעברה ובטח שלא מתכוונים להתחיל לשמור העונה. עם סגל שכלל שחקן הגנה טוב אחד בשם אנתוני דיוויס ו-3 חורים הגנתיים בדמות לברון, קוזמה ורונדו (שהיה אולי חותם), קוואי היה נאלץ להיות שחקן ההגנה של העונה, לסתום חורים ולעבוד שם כמו שלא עבד מעולם, דבר שהיה פוגע לו בהתקפה וכמובן היה מוריד את הקרדיט שלו ו"ההילה" בתקשורת.

למה לא טורונטו?

  1. הקבוצה הזאת מבוגרת בגרעין שלה, לאורי בן 33, דני גרין בן 32, מארק גאסול בן 34, איבאקה בן 30. תוסיפו לזה שהם גם שחקנים מאד בינוניים, הגיעו כבר לפיק בגילם ומשם כנראה תבוא ירידה. על סיאקם, עם כל הכבוד, לא בונים שושלות.
  2. מזג אוויר פחות טוב מאל איי וזה לא "הבית".
  3. מיסוי גבוה יותר (לפי מה שפורסם בתקשורת).
  4. דרייק זה כאב לאוזניים.

למה כן קליפרס?

  1. מזג אוויר טוב יותר וזה "הבית" – זה גם נכון ללייקרס.
  2. הבוס הכי עשיר בליגה.
  3. הוכיחו ניהול לא רע מאז הגעת ווסט+המוניטין שלו.
  4. סגל לוחם, צעיר, לא מעט פועלים שחורים שילחמו עבורו.
  5. יוכל להיות שם מספר 1 בקלות.
  6. סגל מוכשר יותר משל טורונטו שאיתה לקח אליפות.
  7. תהילה שתהיה רק שלו והזדמנות להביא אליפות ראשונה לפרנצ'ייז שלא ראה כזה מעולם.
  8. יקבל שם כל מה שירצה ויהיה המחליט הבלעדי, ציווי שלו יענה בכן המפקד – נכון גם לגבי טורונטו.
  9. הדובדבן על הקצפת – עוד כוכב יגיע (יצא שזה פול ג'ורג') – גם בלי זה הוא היה מגיע לדעתי.

 

אלו היו גם השיקולים שלקחתי הימור על הקליפרס, הוא בסוף זרם עם ההיגיון ועם האופציה הכי טובה עבורו שבאמת תאפשר לו להיות גדול מהחיים  We are all witness 2.

 

מה יהיה עם הקליפרס לעונה הקרובה?

אני רוצה להתייחס לכמה שטויות ששמעתי פה בהופס, שהקליפרס שילמו מחיר יקר מידי על פול ג'ורג'!! תרשו לי לגחך, פול ג'ורג' הוא שחקן במקרה הגרוע טופ 15 בליגה ובמקרה הטוב טופ 10, הוא אחד משחקי ההגנה הטובים בליגה, הוא צעיר ובשיא הקריירה שלו, הוא משלים את קוואי נהדר ועליו נתנו את הפורצלן האיטלקי בן 30 ובשלב שמתחיל את הירידה, מגן בינוני ואת שי אלכסנדר, רוקי חמוד כזה ועוד כמה בחירות דראפט שב-5 השנים הקרובות לפחות יהיו בתחתית, כי הקליפרס הולכים להיאבק על הטבעות לפחות 5 שנים. נתנו כלום עבור פול ג'ורג'. אני אישית הייתי בשוק שראיתי שפרסטי נתן אותו במחיר שהוא כמעט חינם. ג'רי ווסט עשה לפרסטי קרקס כמו שמורי עשה לו עם הארדן. שתראו כמה פול ג'ורג' יהיה טוב לצד קוואי תזכרו בהארדן, פרסטי ימרוט עוד שערות. אני חושב שפרסטי לא כזה טיפש וקיבל הוראה מהבעלים לצמצם את מס המותרות כי OKC לא יראו אליפות. לטעמי אנו עתידים לראות טרייד גם על ווסטברוק ואדאמס גם אם זה יהיה באמצע העונה.

אז הקליפרס חסרים רכז? לא בדיוק. לואיס וויליאמס הוא רכזם האמיתי והוא לא באמת שחקן שישי. אני מאמין שבפלייאוף הוא ישחק 30-35 דק' בכיף. אז בשביל החמישייה הפותחת למראית עין בהתחלה אני מניח יעלו את בברלי. חמישיית ה"מוות" שלהם במאני טיים (שאותה אני מחשיב לחמישייה אמיתית) תהיה לו וויל, בברלי, ג'ורג', קוואי והארל. בפתיחת המשחק כנראה יפתחו בברלי, שאמט, ג'ורג', קוואי וזובאץ (שלדעתי יוחתם שם) או הארקלס במקום שאמט.

מה שאנחנו רואים זו את קבוצת ההגנה הטובה בליגה, 2 שומרי על, אולי 2 שומרי הפרימטר הכי טובים בליגה (יש גם את קליי) ו-2 בולדוגים על ספידים כמו בברלי והארל שנלחמים עם האסל אינסופי. בהתקפה תוסיפו להם את "האייס מן" האמיתי לואיס וויליאמס שמחסל קבוצות בקלאץ' והשנה הוא עוד יהיה לבד לקאץ' אן שוט (כי הכדור לא יהיה בידיו ברגעי ההכרעה). מהספסל יעלו שאמט שיהיה הרדיק שלהם, הולך ליהנות השנה מהרבה זריקות אימון במשחקים ללא שמירה. ג'מייקל גרין ו-ווילסון צ'נדלר יהיו שם לתת עבודה שחורה ולקלוע מידי פעם/להחזיק את הרכב המחליפים מבלי להיקלע לפיגור גדול. נוסף על כן, הם עוד יביאו חיזוקים לטעמי לפני הפלייאוף בשוק הביי אאוט וכו'.

הסגל שם עמוק, צעיר, בשיא, עם רגליים לרדוף אחר יריבות, אני מניח שנראה גם תמיד אחד מג'ורג' או קוואי על המגרש. לי אין ספק שהאליפות שלהם אם הם לא יסבלו מפציעות בפלייאוף ולא משנה לי מאיזה מקום הם יגיעו לפלייאוף, הם הקבוצה הכי טובה בליגה, עם ההגנה הכי טובה, הכי עמוקה, קשוחה וחזקה.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
85 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Smiley
Smiley
06/07/2019 13:51:33

"גמייקל גרין ו-ווילסון צנדלר" – כרגע שחקנים חופשיים

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2019 13:56:30
הגב ל  Smiley

צ'נדלר בנטס

מנחם לס
מנחם לס
06/07/2019 21:04:43
הגב ל  Smiley

ככשימון כותב ברצינות וללא 'תאגידים' בראש, הוא כותב מצויין ובהגיון רב! שאפו!

דקסטר
דקסטר
06/07/2019 13:58:37

בראייה מושכלת קוואי בחר נכון.
וזה שוב מצביע על כך שהוא לא סופר אף אחד ולא נותן לאמוציות לשחק תפקיד.
וכמו תוכנת מחשב מבצע את הצעד הנכון עבורו לאחר שכל השקלולים נכנסו למערכת

יוסי
יוסי
06/07/2019 14:01:50

עשה את ההחלטה הנכונה , בדיוק לפי הסיבות שרשמת , רצה תמיד ללוס אנגלס , לא רצה סופר טים אבל כן קבוצה שתיהיה מועמדת .
דיוויס אכל אותה , זה יכל להיות הוא ולא גורג אם היה אומר מראש שאין לו בעיה להשאר גם בקליפרס אבל הוא חשב כמו ילד , רצה להיות עם כוכב הילדות שלו לברון , עכשיו הוא ישלם את המחיר.
יהיה מעניין אם יצליחו להשיג את קאזינס , נראה לי בסוף יחתום האחת הקבוצות של L.A

Adisu33
Adisu33
06/07/2019 19:05:56
הגב ל  יוסי

הבעייה של דיוויס זה שהוא מונע מאהבתו ללברון,הוא גרופי שלו .

Ido
Ido
06/07/2019 14:02:15

אחלה טור. שכחת מאמן תותח שיודע לקחת אליפות .
לצוות ההגנתי תוסיף הרקלס.

דקסטר
דקסטר
06/07/2019 14:14:32

ג'רי ווסט פשוט לא טעה מאז שהגיע לקליפרס.
הבן אדם מכונה.
באלמר>ג'יני
ג'רי ווסט>פלינקה
דוק>ווגל

באותה עיר.
זה ממש פשוט עבור קוואי.
הייתי בשוק לפני כמה ימים שהלייקרס בכלל במשחק, זה היה נשמע לא הגיוני בהתאם לצורת ההתנהלות של קוואי.
אפילו לאחר מיליון דיווחים שקוואי כמעט סגור בלייקרס לא רציתי בכלל להתייחס לזה עד שזה לא סגור.
מבחינתי הלייקרס מראש היו צריכים להכין PLAN B מושקע ולפזר את ה 32 מיליון דולר בצורה חכמה ובצורה כזו שתאפשר משחק טריידים גם בחלון העברות הקרוב בפברואר וגם בקיץ הבא.
לאחר שניצחו את עצמם בטרייד עם AD הם יהיו חייבים להשקיע בנכסים בהמשך כי ככה הליגה עובדת היום.
אין חשיבה לטווח ארוך רק לקיץ הבא.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/07/2019 14:27:36

כל מילה שמעון, סיכום מצוין של האירוע

רויאל קנדיאן
רויאל קנדיאן
06/07/2019 20:15:34

מסכים עם מאנו, בהחלט סיכום מצויין שאני מסכים עם רוב הנקודות בו. לגבי הלייקרס, הבחירה והנקודות מדויקות ומרובות. הבחירה למה לא טורונטו היא עדיין לא כזו ברורה לדעתי. כמו ששמעון כתב נכון בנק' 8, גם טורונטו היתה עושה הכל כדי לספק את רצונו של קוואי, וזו נק' משמעותית כי היא גם אומרת שיוג'ירי היה גם משנה סגל עבורו, ומעמיד סגל לא פחות איכותי. יש כבר שמועות כל דיבור צפוף שהיה לו עם אוקלהומה להביא את ג'ורג' וווסטברוק לטורונטו. יוג'ירי כבר הוכיח שהוא יכול לשלוף שפנים מהשרוול. הסיבה של המיסוי לא נשמעת לי מהותית, כי הם פשוט היו מוצאים כל דרך להגדיל לו את ההכנסה שלא ירגיש את זה, כולל קומבינות עם דרייק (לא לשכוח שדרייק יהודי, קומבינות היו מגיעות ;). יכול להיות שההחלטה ששינתה את הליגה נפלה בגלל מזג האוויר?

עפיפון
עפיפון
06/07/2019 14:28:09

"לא רצה סופר טים" – אבל הלך בדיוק לקבוצה שתהיה על הנייר כזו.
"רצה להיות מספר 1, להיות גדול בזכות עצמו" – רק עשה תנאי, אולטימטום – עם עוד סופרxטאר לידי, אחרת אני לא בא.
"רצה להיות בבית" – חוסר הבנה כנראה של העיר LA. זה להיות השחקן הכי שנוא בבית שלו. בקבוצה המאוד קטנה. בחר ללכת להפועל רמת גן, לצורך ההשוואה, ולא למכבי תל אביב.
"שי אלכסנדר, חמודי כזה" – זה לא אתה שהציע למייקל לקחת אותו, במקום קמבה?
"הפורצלן גלינארי" – זה לא אתה שהשווית אותו לילד הפלא דונצ'יץ'?
אה, הפוזיציה משנה הכל, מסתבר…
.
כל היתר, בוא נחיה וראה.
רק שאלה – כל הקבוצה הזו, על הנייר – ומי שומר על AD? מי שומר על לברון פוינט מתחת ל-AD, עם קוז ומגי גם?? מקווה שהליפרס קולעים ב-100 אחוז או קרוב לזה, כי ריבאונד הם לא יראו.
זו קבוצה נכה מאוד בגובה ובפיזיות, שני היסודות מהם מתחיל כל משחק הכדורסל. AD יפרק אותה. AD פירק דברים הרבה יותר קשים. הוא מגה-סטאר. אז זובאץ', בחייאת…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/07/2019 14:32:34
הגב ל  עפיפון

"AD פירק דברים הרבה יותר קשים"
.
LOL…
.
AD לא מסוגל לפרק את הגבה שלו.

עפיפון
עפיפון
06/07/2019 14:36:42
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
06/07/2019 15:14:19
הגב ל  עפיפון

אתה באמת עפיפון סומסום.

השוויתי את דונציץ לגלינארי ולא להיפך כלומר דונציץ הפתיע לטובה.

שי אלכסנדר חמוד ואחלה תמורה תמורת קמבה שחוזה נגמר, שונה עשרות מונים מהחוזה של גורג שיש לו עוד שנתיים+אופ שחקן

קליפרס הם לא סופר טים, יש להם 2 אולסטארים. סופר טים זה 3 ומעלה, אבל הם בהחלט קבוצה חזקה והטובה בליגה על הנייר.

AD יכול לקלוע גם 45, את AD יעצור לברון אבל AD לא ינצח את הקליפרס. ריב הם יקחו אל תדאג כמו שלקחו על ניו אורלינס. זובאץ והארל אחלה שחקנים. השאלה שלי זה מי יעצור את קאווי גורג וסוויט לו חחח. קאווי גורג בברלי כ"א מחסל בקלות את קוזמה. כ"א מקאווי גורג יקשה על לברון בטח קאווי.

לא נורא נסה פעם הבאה, יהיו מלא הזדמנויות, סומך עליך

ג'ון בראון
ג'ון בראון
06/07/2019 14:35:05

קוואי הוא הגבר האחרון שנשאר בליגה הזאת. אחרי שסטפני והחברות שלה הלכו להתבכיין לנחש שיביא להם אליפות, ולברון ניגב את הישבן של קוואי בשמן כדי שיביא לו אליפויות נשאר גבר אחד בליגה הזאת שמנסה להתתחרות ביריבים שלו ולא לחבור אליהם בשביל טבעות נטולות מאמץ. כל אוהד כדורסל צריך להיות טים קוואי בעונה הזאת. מצד שני אני לא סומך על פול ג'ורג' שיספק את הסחורה, נקווה שיפתיע אותי

thog
thog
06/07/2019 15:46:19

בגלל זה הוא ניסה לחבור לדוראנט בקליפרס (והתכניות האלו השתנו רק בגלל פציעה של דוראנט)?

ג'ון בראון
ג'ון בראון
06/07/2019 14:37:19

וכל מילה בטור שמעון. קוואי קיבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור עצמו, וגם עבור הליגה הזאת שתחזור לימים היפים שלה

הפסד של לברון
הפסד של לברון
06/07/2019 14:43:34

הכי מצחיק שלברון הפסיד במשחק שהוא המציא , אולי הביא את דיוויס אבל שחקנים אחרים כמו אירווינג וקוואי למדו את התורה שהנחיל לליגה בבניית סופר טימס ובנו קבוצות יותר טובות מהלייקרס שלו ויותר עמוקות

AI3
AI3
06/07/2019 14:45:41

שמעון, כמה נקודות קטנות.
פול ג'ורג' לא מוגדר כשחקן צעיר, הוא כבר בן 29, לא צעיר בהרבה מגלינארי או מאיבאקה.
לגבי ווילסון צ'נדלר, אז הוא בנטס וג'מייקל גרין לא חתם, ולא בטוח בכלל שיחתום.
לגבי לו וויל, אז אני לא חושב שישחק 30-35 דקות, כי זה אומר שהם יצטרכו לשחק עם קו אחורי נמוך מאוד של בוורלי (1.85) ולו וויל (1.85), כשלו וויל חור בהגנה, ולדעתי הוא ישחק פחות מזה.

AI3
AI3
06/07/2019 14:48:06
הגב ל  AI3

טעות שלי, עכשיו ראיתי שג'מייקל גרין כן חתם בקליפרס.

AI3
AI3
06/07/2019 14:49:52
הגב ל  AI3

וגם ווילסון צ'נדלר, לא היו דיבורים על כך שהוא חתם בנטס לפני כמה ימים על מינימום?

AI3
AI3
06/07/2019 15:03:56
הגב ל  AI3

ב-espn שניהם מופיעים כשחקנים שחתומים בקליפרס.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2019 14:54:50
הגב ל  AI3

איפה ראית את זה? צ'נדלר בנטס, גרין חופשי.

AI3
AI3
06/07/2019 15:04:33

ב-espn שניהם מופיעים כשחקנים שחתומים בקליפרס.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2019 15:07:45
הגב ל  AI3

הם לא

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/07/2019 15:09:13
הגב ל  AI3

קאפקייק
.
איפה אתה רואה רוסטרים
מעודכנים ומתעדכנים ?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2019 15:12:33
הגב ל  AI3

spotrac

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/07/2019 15:19:39
הגב ל  AI3
עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2019 15:24:04
הגב ל  AI3

אכן. באופן כללי אתר מאד מומלץ כדי להבין את הסיטואציה של כל קבוצה.

תום
תום
06/07/2019 15:30:19
הגב ל  AI3

אפרופו תקרת שכר וsportrac, ניסיתי להבין מה המצב של okc ולא בטוח שהבנתי מה הולך שם.
הם עדיין מעל התקרת מס ולא יכולים להחתים אף אחד?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2019 15:35:56
הגב ל  AI3

הם מעל תקרת המס אבל יש להם את הmle לקבוצות משלמות מס ויש להם חריגת טרייד מהדיל על כרמלו שהם יכולים לנצל כדי להביא שחקנים.
מצד שני הרבה יותר הגיוני זה לעשות טרייד על מישהו כמו שרודר ולרדת מתחת לתקרת המס.

תום
תום
06/07/2019 15:39:08
הגב ל  AI3

הבנתי תודה.
יש גם איזה קטע של מס מוגדל אם קבוצה נמצאת מעל תקרת המס שנתיים ברצף לא? Repeater tax או משהו כזה?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2019 15:43:23
הגב ל  AI3

נכון. לכן זה מאד באינטרס שלהם.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
06/07/2019 15:08:07

בסגל של איספאן רשום קאווי וגורג בקליפרס וגם גמייקל וצנדלר אז הנחתי שזה הסגל, בסוף הוא בנטס או בקליפרס?

https://www.espn.com/nba/team/roster/_/name/lac/la-clippers

זה הכי מעודכן שמצאתי

אסף
אסף
06/07/2019 15:06:07

תודה שמעון. בסוף קאווי עשה בחירה "קרה" וזו שמבחינתו הכי נכונה . הניהול בקליפרס מאז שבאלמר הבעלים הופך את הקבוצה הזו ליעד אטרקטיבי מאוד .

ניר מועלם
06/07/2019 15:18:57

תודה רבה שמעון על ניתוח ההחלטה של קוואי.
באמת נראה גם לי שהוא עשה החלטה נהדרת, כבר בעונה שעברה הם היו מאוד טובים אז עכשיו עם עוד שני אולסטארים הם יהיו בכלל נהדרים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
06/07/2019 19:54:21

+100
אולי השנייה של דוק??….

יניב
יניב
06/07/2019 15:38:20

לדעתי זה היה כנראה קליפרס לארוך כל הדרך. ווסט הבטיח לו שהוא מהנדס לו כוכב על והוא [שוט חיכה ׳הטרייד יקרום עור וגידים. ברגע שווסט הודיע לו ׳הטרייד סגור אז קוואי שחרר את ההודעה.

.איך שאמרו ׳הלייקרס לא רצו את ווסט ידעתי שזאת בכייה לדורות. הבן אדם הזה פשוט קוסם זה מטורף

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
06/07/2019 15:45:11

תודה שמעון.
.
קודם כל בשרשור האינסופי של הידיעה הראשונית זה אולי נעלם אז מתנצל על הפקפוק וסחה על הפגיעה בהימור
.
מכל הניהול הבאמת מבריק של ווסט למה עדיין דוק על הקווים?

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
06/07/2019 15:56:07

הכל בסדר לא צריך להתנצל על כלום😎

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
06/07/2019 16:09:38

צריך צריך. אל תדאג זה לא יקרה לך הרבה 😝

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/07/2019 15:57:45

שאלה מצוינת, באופן מעניין יתכן שהתשובה היא שריברס פשוט מאמן טוב יותר ממה שאנחנו חושבים, והפשלות של הקליפרס נבעו בעיקר מכשלונותיו כ-gm, ושחקנים בעייתיים, ולא מרמת האימון שלו. נראה מה יצליח להוציא מהסגל השנה, ובעיקר איך יסתדר עם שני הכוכבים החדשים שלו.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
06/07/2019 16:08:33

הדיפנס רייטינג לא טוב. בחמש שנים האחרונות הקליפרס סיימו פעם אחת במקום החמישי ובשאר השנים נותרו בקביעות מחוץ לעשירייה הראשונה. זה לגמרי של המאמן. יהיה מעניין לראות אותו מתפקד כאשר הוא לא אנדרדוג וההימור שלי שבקיץ הבא הוא כבר לא שם.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
06/07/2019 16:08:41

ריברס הראה שהוא מאמן תפור לכוכבים בבוסטון אז נוצנים לו את ההזדמנות פה. אם יהיו חריקות אני מניח שהראש יערף

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
06/07/2019 15:53:51

אני אגיד לך מה קרה לדעתי עם גורג. הוא חשב שיש לו סיכוי לאליפות עם ראס. שהם נחנקו שנה שנייה ברציפות בסיבוב ראשון ושהוא ראה את הניגורים המפחידים של ראס העונה ואת הדעיכה שתבוא הוא הבין שאין לו סיכוי. באותו רגע קאווי שידע שהוא עדיין חומד באל איי והעלה לו רצונות וחשקים מהעבר. אז גורג ביקש טרייד. עכשיו פרסטי אם היה מפרסם שגורג רוצה טרייד היה יכול לקבל טריידים הרבה יותר טובים עבורו אבל אני מניח שבגלל שגורג יצא גבר איתו מוהאריך חוזה בOKC מתוך רצון אמיתי בזמנו אז פרסטי יצא גבר חזרה ושלח אותו למחוז חפצו ובטח גם קיבל הוראה מהבעלים לרדת מהמס. כמובן שגורג יכל לאיים על הקבוצות שהוא יבקש טרייד וישב שנתיים בחוץ אבל זה לא סביר ופרסטי גם לא נכנס ללכלוך הזה

אני חושב שיוסטון או פורטלנד היו הורגים בשביל גורג והיו מציעים 8 בחירות דראפט בקלות והבחירות שלהם היו טובות משל קליפרס כי הן בקרוב ירדו ולקליפרס יש מינימום 5 שנים בטופשל הליגה ככה שזה בחירות חרא. גם אני חושב שתמורת גורג הם יכלו להביא את מקולום או משהו כזה או בראדלי ביל בטוח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/07/2019 16:01:55

אחרי שהגיע לאוקלהומה, חתם ובכל זאת ביקש טרייד, לא נראה לי שמישהו היה בונה על כך שישאר, מה שמשאיר רק את הסיכוי לזכות בעונה הבאה כתמריץ עבור קבוצות שאינן הקליפרס, נוסח טורונטו וקוואי. נשמע לי סביר שמורי היה הולך אין, גם ככה אין לו אלוהים, אבל לא בטוח שיוסטון יכלו להציע יותר מהקליפרס. בקיצור, יתכן שפרסטי יצא גבר, אבל גם יתכן שפשוט חתם על העסקה הטובה ביותר בעיניו.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
06/07/2019 16:07:45

לגורג יש עוד שנתיים בחוזה שלו. מאמין שהרבה קונטנדריות היו שמות עליו הרבה זיטונים. הבחירות של יוסטון עוד 5 6 7 שנים יהיו גבוהות משל הקליפרס בטוח. יוסטון בדרך למות בשנתיים הקרובות.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
06/07/2019 16:10:32

אחרי שנתיים התכוונתי. להארדן יש עוד עונה שנתיים ברמה של השנתיים האחרונות אם בכלל.

אריק מנקין
אריק מנקין
06/07/2019 16:18:51

נכון מאד.
התנהלות נכונה וחכמה מצד קאוואי.
בקשר ללברון הוא שחקן גמור , ומודע לכך .
בדומה למלמיליאן בשעתו לא שומר כדי לשמור על הברכיים .
קשה להאמין שיצליח להגיע לפלייאוף.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/07/2019 16:43:00

לא מוצא דמיון רב בין מלמיליאן ללברון. שניהם גאוני התקפה, מוסרים ו"קולעים" משובחים, אבל ההבדל הפיזי מכריע – לברון יכול לעשות הגנה, אורי הרבה פחות. קשה לי לחשוב על גירסת הכדורסל של אורי – אולי משהו בין נאש לאינגלס – מח גדול על גוף לא אתלטי.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
06/07/2019 20:00:23

וואלה, יש לי עכשיו דהז'ה וו לאורי והבננות…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/07/2019 16:37:50

מצויין שמעון, תודה רבה

שחר אלוני
שחר אלוני
06/07/2019 16:57:47

אם המד כוח של הקליפרס הוא 100
הלייקרס עם עוד החתמה או שתיים בסגנון מוריס ורונדו יהיו 95. הפרש קטן לדעתי

Berch
Berch
06/07/2019 17:07:37

מה שבטוח השנה יהיה דרבי מהאגדות
🙂

תומר השני
תומר השני
06/07/2019 18:04:25

תודה שמעון אחלה פוסט . קוואי בחר בחוכמה את הקבוצה שהכי מתאימה לו בנקודת הזמן הזו . אוקלהומה הולכת לבנייה מחדש צריכה להטריד את שרודר ואת אדמס , את וסטברוק אף אחד לא ייקח לאור מה שקרה בשנים האחרונות ולאור החוזה הענק שלו .

trusttheprocess
trusttheprocess
06/07/2019 18:33:27

אני גם חושב שקוואי יודע שקלאץ' ולברון שולטים בהנהלת הלייקרס כמו בובות, קוואי לא רצה שלברון שכבר לא רוצה לשחק כדורסל אלא לעשות עסקים ישלוט לו בקריירה .
קוואי והדוד שלו רוצים לשלוט בנרטיב וזה לא יקרה עם לברון למעלה

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
06/07/2019 18:35:20
הגב ל  trusttheprocess

קאווי דמיין את זה

https://www.youtube.com/watch?v=0SZbJpbVRzo

Adisu33
Adisu33
06/07/2019 19:07:51

מצויין שמעון.
אבל זה היה יכול להיות אחרת.
פורסם שטורונטו קיבלה הצעה על ג'ורג'ו וראס והם הורידו את זה.
זה היה יכול להיות קוואי ג'ורג'וראס בטורונטו.

דה שוט
דה שוט
06/07/2019 20:40:35
הגב ל  Adisu33

חבריקו – אל תיפול רוחך, נהיה חזקים השנה, גאלינרי יישאר בריא, הוא שחקן מעולה ומיס-מאץ' מטבעו, רוברסון יחזור, שרודר וגראנט יתפתחו, ראס ייכנס למוד MVP נגד העולם (בהנחה שלא יטרידו אותו…)

no funny shtuff
no funny shtuff
06/07/2019 19:09:01

אחלה טור שמעון.
תודה רבה.

שעיה
שעיה
06/07/2019 20:32:48

תודה על הטור שמעון. תענוג

דה שוט
דה שוט
06/07/2019 20:38:09

שמעון אח יקר – פול ג'ורג' לא ייתן עוד עונה כמו השנה, אולי הוא טופ 15 אבל הקליעה שלו לא מספיק אמינה, כל הפרוייקט הזה יקרוס, קאוואי יגלה מה שלברון גילה ושהוא השנה קצת שכח – המערב זה לא המזרח – אי אפשר להיות טבח בצבא, שבוע שבוע, לקליפרס אין אפילו חמישייה ראויה, בברלי? הארל? תעשה לי טובה
לגבי לו וויליאמס – לא ילד, רק אומר
לגבי אוק' סיטי – אם גלינרי יהיה בריא – יש למה לצפות, אני אישית אשמח אם המצב יישאר ככה

Adisu33
Adisu33
06/07/2019 21:12:29
הגב ל  דה שוט

אחי עזוב אותך ,התאנדר הולכים לבנייה אין להם שום סיכוי לעשות משהו .
הם כנראה יטרידו את ראס וזהו,ניגמר "העידן" והם יתחילו מאפס.
מה שטוב להם זה שהם יודעים לבחור מצוין בלוטרי ויש להם המון בחירות לשחק בהם מעכשיו.
.
לגבי הקליפרס-
קודם כל קוואי מכיר טוב מאוד את המערב,זה לא חדש לו והוא גם הצליח אז לומר שהמערב הוא לא המזרח זה קצת לא במקום.
פול ג'ורג' יהיה אפילו טוב יותר בעונה הבאה כאשר יש לך בקבוצה סופרסטאר לא אנוכי וקלעים כמו שמאט ולו .
תהיה להם קבוצה מטורפת הגנתית והתקפית!

דה שוט
דה שוט
06/07/2019 21:35:00
הגב ל  Adisu33

ראס לא אחד שיוותר, עם ג'ורג' לא הלך לו, תאכלס הגיע למה שהגיע בלעדיו 4:2 סיבוב ראשון, לא מאמין שירצה טרייד, לא נראה לי שפרסטי יכפה עליו, יתנו עוד שנה צ'אנס, ינסו להטריד כל מיני אחרים (אדאמס, גלינארי, צעירים), יחכו לבחירות דראפט, אולי דווקא כשלא יהיו ציפיות – יהיו הפתעות. ראס יכול להחליט שהוא הולך על עוד שנה כמו שנת ה-MVP, עכשיו כשכל הכוכבים נטשו אותו, ישחק משוחרר.
לגבי הקליפרס – אין להם חמישיה

דה שוט
דה שוט
06/07/2019 23:21:17

אוי ואבוי, יאללה, שיעבור לפיניקס

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 1:52:40

טראסט אומר למיאמי, הוא ובאטלר זה אסון טבע עם הקליעה שלהם,מסכנים מיאמי כל הזמן יש להם הוריקן עכשיו יעופו גם קרשים באוויר

דה שוט
דה שוט
07/07/2019 6:43:23

,😂😂🤣😭😭

מנחם לס
מנחם לס
06/07/2019 21:07:36

ככשימון כותב ברצינות וללא 'תאגידים' בראש, הוא כותב מצויין ובהגיון רב!
שאפו!

אהרון שדה
אהרון שדה
06/07/2019 21:27:25

האמת אותי לפחות לא כזה מפתיע.
איני מבין גדול בנ.ב.א אך הנחתי מראש שלייקרס זה מסך עשן.
במשפט אחד הוא רצה מראש את ל.א והוא לא רצה את לברון.

חתוליו
חתוליו
06/07/2019 22:59:04

בסוף מה שהכי חשוב לקוואי זה שקט תעשייתי ובסביבה של לברון הוא לא היה מוצא את השקט הזה

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2019 0:05:47

שמעון מסכים לגמרי.

עידן
עידן
07/07/2019 2:08:35

תודה רבה שמעון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2019 12:25:05

סיכום מצוין לסיבות, שמעון, תודה.
הוא כנראה ניסה לגייס את KD לפני ג'ורג' לקליפרס ולא הצליח.
כמו שחשבנו כל השמועות היו פייק ניוז ובסוף מי שהייתה הכי שקטה הייתה הכי בעניינים – הקליפרס.
כל בחירה אחרת הייתה בלתי הגיונית בעליל.
פשוט לקח זמן לסדר את הטרייד על ג'ורג' אחרי שאופציית KD נפלה (לא ברור מצד מי).
אם KD היה בריא כנראה שהנבואה במקבילית המוחות הייתה מתגשמת במלואה ושניהם היו נוחתים ישר עם פתיחת הדד-ליין.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/07/2019 10:27:48

גם את באטלר.

סלים וארזה
סלים וארזה
08/07/2019 10:15:09

הליגה צריכה לחוקק ששחקן שמבקש שיחרור (וגם קבוצה שמעבירה שחקן) לפני תום חוזה, צריכים לשלם קנס בשווי השכר הנותר של השחקן עד לסיום החוזה.
אני מסמפט מאוד את הקליפרס ושמח שקיבלו שני שחקנים מעולים. אבל כל הסיפור הזה מסריח ומעוות. ולאונרד באמת לקחת את העסק צעד קדימה. שישחק איפה שהוא רוצה. אבל לכפות שחקן ?
הקליפרס והלייקרס נתנו טונות של נכסים עבור שני שחקנים, שבעוד חצי שנה-שנה יכולים ללכת להנהלה ולבקש טרייד. לשחקנים זה לא עולה כמעט כלום. לקבוצה שבונה ובונה במשך שנים זו מכה.
איגוד השחקנים מן הסתם יתנגד אבל בעלי הקבוצות צריכים לעשות משהו כי הכוכבים עושים מהם צחוק. שחקן מבקש להתשתחרר מהחוזה? שישלם לקבוצה את שארית חוזהו וגם יוגבל בשכרו בחוזה הבא. קבוצה מחליטה להעביר שחקן לפני תום חוזהו? תשלם לשחקן קנס בשווי החוזה הנותר.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/07/2019 10:27:28

אתה יודע יש את האפשרות פשוט לא להעביר אותו.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/07/2019 10:32:11

אתה לא יכול להשאיר שחקן ממורמר בחדר ההלבשה שלא רוצה להיות בקבוצה, הוא פשוט יכול לזייף פציעה ולקבל את מלוא השכר.

עידו גילרי
עידו גילרי
08/07/2019 10:33:39

לא הוא לא.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/07/2019 10:50:15

מה לא הצוות הרפואי של הספרס לא אמר שקוואי כישר והוא סירב לשחק והדיין קיבל את מלוא המשכורת , הוא לא זייף פציעה לזכותו, מה עם מרקל פולץ שרק אלוהים יודע מה יש לו? או מה שבאטלר עשה בחדר ההלבשה של מינסוטה , אי אפשר להשאיר שחקן שלא רוצה להיות בקבוצה, מה שמנגר צריך לעשות זה בדומה לפרסטי לסחוט כמה שאפשר עבור כוכב הטרייד של פול גורג הוא win win לשני הצדדים, קוואי קיבל לידו כוכב בפריים, אוקלהומה קיבלה חבילה מדהימה

עידו גילרי
עידו גילרי
08/07/2019 10:54:25

אם הספרס היורוצים הייתה יכולה להיות בוררות ואם היא הייתה קובעת שהוא לא פצוע הוא היה חייב לשחק.
בסדר גם אני חושב שעדיף להעביר שחקן שרוצה לעזוב אבל לקנוס אותו?

ברוך רובין
ברוך רובין
08/07/2019 11:35:30

ממש לא לקנוס אותו להוציא את המקסימום ממנו כמו בטרייד של אוקלהומה עם גורג שהוציא כמות נכסים מטורפת , אתה לא יכול ללכת עם שחקנים לבוררות זה אסון לקבוצה בטח בפן המקצועי (איזה שחקן יילך לקבוצה הולכת ראש בראש עם שחקניה )

Ljos
Ljos
08/07/2019 11:56:10

לקנוס זו באמת מילה קשה. קשה כמעט כמו מס.
אולי נקרא לזה תמחור פחמ… אהמ… טרייד קיקר.
(מודה שאפילו לא ניסיתי לחשוב לעומק על יחסי הכוחות ועל מי זה ישפיע יותר)

עידו גילרי
עידו גילרי
08/07/2019 10:34:05

וגם שחקנים ממורמרים משחקים. אז אתה מציע קנס על מרמור?

סלים וארזה
סלים וארזה
09/07/2019 0:51:00

כן, לקנוס. והרבה, כדי ששחקנים יימנעו מלבקש טריידים ולהרוס תהליכי בניה של שנים.
וכדי לאזן, קנס זהה על קבוצות שמעבירות שחקנים לפני סיום חוזה בלי הסכמתם.
לשחקנים היום חשובים שני דברים: 1) כסף 2) הסביבה\חבר'ה איתם הם משחקים. אם ג'ורג' בא לאוקלהומה וחתם חוזה ואף האריך, והקבוצה בנתה עליו לשנים, מה השטות הזו של לבוא לקבוצה ולדרוש העברה? התחייבת! יש חוזה! רוצה לשחק עם החבר החדש שלך ולהפר את המילה שלך? אתה צריך לשלם. לא רק המועדונים צריכים לשאת בשגעונות הקפריזות שלך. לא רוצה לשלם? שחק עד סוף החוזה שלך או שתחכה שנעשה עלייך טרייד בהסכמתך למקום שיתאים לשנינו.
רק אם שחקנים ידעו שטרייד מוקדם מיוזמתם יעלה להם הרבה כסף (ולא, הכוונה לא בחוזה חדש מופחת), יש סיכוי שהנגע הרע הזה של מפונקים שכופים את רצונם על כל מנהל בליגה ימותן.