2) חצי גמר קונקאפ – אליפות כדורגל  דרום אמריקה

בראזיל – ארגנטינה 0-2

במשחק אלים ממש, בראזיל ניצחה עם צעירים ואולי 3 וותיקים והוכיחה לי שהיא בדרך לחזור לגדולתה.

ליונל מסי החמיץ שער יפהפה כשכדור מסובב מבעיטה בשמאל  שרק מסי יודע, פגע בקורה ההימנית ויצא. מסי היה בערך 7 במשחק. הברזילאים רקדו את הסמבה שלהם אבל בביצועים חדשים מהירים.

(גבריאל ג'זוס עם השער הראשון)

משחקי היום / ניר מועלם :

גביע הזהב – חצי הגמר :

4:30 ג'מאייקה – ארצות הברית, ספורט 2 : בעת רישום הפריוויו המשחק הראשון של חצי הגמר נמצא בחצי השני של ההארכה כאשר מקסיקו כבשה בפנדל בדקה ה-93 וכרגע הדקה היא ה-108 ועדיין 1-0 למקסיקו כך שכנראה מקסיקו תעלה אבל אחרי הארכה וגם אחרי שניצחה ברבע הגמר רק בפנדלים, ונראה כאילו משהו לא טוב עובר עליהם. אז לגבי המשחק היום ג'מאייקה כמובן מגיעה כאנדרדוג למשחק היום והיא תנסה לחלץ ניצחון מול הנבחרת אולי החזקה ביותר בטורניר, יחד עם מקסיקו וניצחון של ג'מאייקה היום יהיה הישג נהדר מבחינתה למרות שעצם ההגעה לחצי הגמר מהווה הישג. צריך להזכיר שבבתים המוקדמים ג'מאייקה עלתה מהמקום הראשון אך עם 5 נקודות בלבד אחרי ניצחון על הונדורס אבל עם שתי תוצאות תיקו מול אל סלבדור ומול קורסאו(בתוספת הזמן היא השוותה ועלתה) ואז ברבע הגמר היא ניצחה את פנמה 1-0, מה שהיווה הפתעה גמורה מבחינתי, לגבי ארצות הברית היא עשתה דרך קלה בבתים עם 3 ניצחונות מ-3 משחקים על: פנמה, גויאנה וטרינידד, ואז ברבע הגמר היא פגשה את קורסאו שעשתה טורניר נהדר וניצחה אותה 1-0. הימור – ארצות הברית הרבה יותר איכותית מג'מאייקה ואני מהמר על ניצחון שלה ב-90 דקות, מה שיהווה יתרון עבור ארצות הברית במשחק הגמר.

קופה אמריקה – חצי הגמר :

3:30 צ'ילה – פרו, ספורט 1 : הקרב שלא היה אמור להתרחש מפגיש את צ'ילה שלא הייתה אמורה לעבור ברבע הגמר את קולומביה אך בזכות פנדלים ניצחה ועלתה ואותו דבר על פרו שבזכות פנדלים עברה את אורוגוואי, ואז במקום לקבל חצי גמר של קולומביה נגד אורוגוואי קיבלנו חצי גמר בין צ'ילה שהיא האלופה של שני הקופות האחרונות לבין פרו. אני חייב לומר שאני מאוד אוהב את הנבחרת הפרואנית כבר שנים, בעיקר בגלל פאולו גררו שלא מפסיק להיגמר וגם לא מפסיק להבקיע. אז צ'ילה סיימה שניה בבית 3 אחרי שהיא ניצחה את אקוודור ויפן אך הפסידה לאורוגוואי ואילו פרו עלתה מהמקום ה-3 בבית א' אחרי שהיא הוציאה תיקו מול ונצואלה, ניצחה את בוליביה והתפרקה 5-0 מול ברזיל, אותה היא יכולה לפגוש לרימאצ' בגמר. הימור – צ'ילה האלופה של שני הקופות האחרונות רוצה להגיע לגמר שלישי רצוף שזה יהיה הישג נהדר עבורה, במיוחד לאור הכושר הלא מחמיא שלה איתו הגיעה לאליפות, ומנגד פרו רוצה להגיע לגמר אחרי שהפעם האחרונה בו הייתה בגמר הייתה אי שם ב-1975, אגב פרו הייתה פעמיים בגמר וכאשר היא הגיעה לגמר היא גם ניצחה. אז אומנם הראש אומר כמובן צ'ילה אך אני אלך עם הלב ואהמר על פרו, בתקווה שגם יצליחו לקחת את הקופה.

טורניר ווימבלדון / אלכס דוקורסקי

אמש הסתיים הסיבוב הראשון בטורניר. המודח הבכיר ביותר בין הגברים היה המדורג מס' 4 בעולם, דומיניק תים האוסטרי. סגן אלוף הרולאן גארוס בשתי מהדורותיו האחרונות אינו מחשיב את הדשא למשטח המועדף עליו. אתמול הוא לא השכיל לנצל יתרון בן מערכה אחת מול סם קווארי האמריקאי, שמצטיין על משטח זה (הגיע לפני שנתיים עד לחצי גמר הטורניר ובאמתחתו נצחונות באול אינגלנד קלאב על דג'וקוביץ' ומארי, בין היתר).
שתי אלופות עבר הודחו גם כן אתמול מהטורניר. מאריה שראפובה, שזכתה בווימבלדון בהיותה בת 17 לפני 15 שנה, הפסידה בצורה אכזרית למדי לפולין פרמנטייה הצרפתיה. לרוסיה היו כבר שתי נקודות משחק במערכה השניה, שאותן לא הצליחה לנצל. במערכה המכרעת היא סבלה מכאבים באמתה השמאלית (בה היא עברה הליך כירורגי בתחילת השנה) והחלטיה לפרוש מהמשחק בפיגור של אפס-חמש. גרביניה מוגורוזה, האלופה לפני שנתיים, הפסידה בשתי מערכות לביאטריז חדאד מאיה הברזילאית.
אלופי ואלופות עבר שהעפילו לשלב הבא היו רוג'ר פדרר, רפאל נדאל, פטרה קביטובה ואנג'ליק קרבר. המדורגת ראשונה בעולם, אשלי בארטי האוסטרלית, עלתה אף היא לסיבוב השני.
שידורים בערוצי 55-58 החל משעה 13:00.

סיבוב שני – גברים

פרננדו ורדאסקו (ספרד)-קייל אדמונד (בריטניה)
נובאק דג'וקוביץ'-דניס קודלה (ארה"ב)
קארן חצ'אנוב (רוסיה)-פליסיאנו לופז (ספרד) – הרוסי בן ה-23 מדורג על סף העשיריה הראשונה ומתקדם בהדרגה גם בהישגיו במייג'ורס. יריבו בן ה-37 מגיע בכושר טוב לטורניר לאחר זכייה כפולה (ביחידים ובזוגות) בטורניר קווינס בלונדון, שהקפיצה אותו מאוד משמעותית בדירוג.
סטניסלאס וואוורינקה (שוויץ)-ריילי אופלקה (ארה"ב) – השוייצרי המצוין יצטרך להתמודד עם אחת ממכות הפתיחה האימתניות בסבב, ששייכות לאמריקאי בן ה-21, שגובהו הוא 2.11מ'.
קווין אנדרסון (דרא"פ)-יאנקו טיפסרביץ' (סרביה)
פליקס אוג'ה אליעסים (קנדה)-קוונטין מוטה (צרפת) – הקנדי בן ה-18 הפך להיות שלשום יליד המאה הנוכחית הראשון, שצולח שלב בטורניר גרנד סלאם. מחר הוא יתמודד מול טניסאי שמבוגר ממנו אך במעט, קוונטין מוטה. הצרפתי, שמימדי גופו צנומים (1.75), יחסית, חזר בצורה נפלאה מפיגור של שתי מערכות מול גריגור דימיטרוב הבולגרי, שהגיע לחצי הגמר לפני חמש שנים.
דניאיל מדבדייב (רוסיה)-אלכסיי פופירין (אוסטרליה)
אנדראס ספי (איטליה)-גידו פייה (ארגנטינה)
דויד גופן (בלגיה)-ז'רמי שארדי (צרפת) 
מילוש ראוניץ' (קנדה)-רובין האסה (הולנד)

סיבוב שני – נשים

קארולינה פלישקובה (צ'כיה)-מוניקה פויג (פורטו ריקו)
אנט קונטאבט (אסטוניה)-התר ווטסון (בריטניה)
קארולין ווזניאצקי (דנמרק)-ורוניקה קודרמטובה (רוסיה) – שתי השחקניות נפגשו לא מכבר בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס, והרוסיה בת ה-22 הפתיעה את יריבתה מדנמרק.
סימונה האלפ (רומניה)-מיכאלה בוזארנסקו (רומניה)
קורי גוף (ארה"ב)-מגדלנה ריבריקובה (סלובקיה) – לאחר שהדיחה את ונוס וויליאמס, האמריקאית בת ה-15, שעברה שלושה סיבובי מוקדמות, תשאף להמשיך בטורניר הקסום שלה בלונדון, אולם יריבתה הסלובקית הינה טניסאית מעולה, שבסיבוב הראשון ניצחה את המדורגת 11 בעולם, ארינה סבאלנקה מבלאוס.
אלינה סביטולינה (אוקראינה)-מרגריטה גספריאן (רוסיה)
מדיסון קיז (ארה"ב)-פולונה הרצוג (סלובניה)
ויקטוריה אזארנקה (בלארוס)-איילה טומיליאנוביץ' (אוסטרליה)
דניאל קולינס (ארה"ב)-אנסטסיה סבאסטובה (לטביה)
סו-ויי סייה (טאיוון)-קירסטן פילפקנס (בלגיה)
סופיה קנין-דיאנה יאסטרמסקה (אוקראינה)

זוגות גברים – סיבוב ראשון

יהונתן ארליך(ישראל)/ארטיום סיטאק (ניו זילנד)-מאקסימו גונזלס (ארגנטינה)/הוראסיו זבאיוס (ארגנטינה)