האם דוראנט עשה את שגיאת חייו כשהחליט לא לחתום על 5 שנים, 221M, עם הווריורס? / מנחם לס

 

שגיאת חייו כפול 3 (אגב, הניקס החליטו 'לעצור' ("TO PAUSE") הכל בינתיים בעניין דוראנט!)

ׁׁ

ההיסוסים מתחילים.

הבעיות של קווין דוראנט מתחילות בגדול, לדעתי.

זאת רק ההתחלה. אני מאמין שלפתע יהיה שטפון של קבוצות שאף אחת לא תסכים לעשות כל דיל איתו – בע"פ או על חתיכת נייר, בסתר או בציבור – עד שלא יתברר מצבו. עד שיתנו לו מבחן יכולת גופנית, כמו שקבוצות עושות לבני 19 לפני הדראפט. הוא קטע לעצמו ענף עבה שישב עליו גבוה על העץ.

ד"ר אניש קדקיה מבית הספר לרפואה של NORTHWESTERN UNIVERSITY דיווח על 85% משחקני ה-NBA שסבלו מקריעת גיד האכילס מהסוג שדוראנט סבל. הוא מומחה לניתוחי גיד האכילס, ומדווח ש-32% מהשחקנים (7-9 בגילו וצעירים יותר) שסבלו את סוג הפציעה שלו לא חזרו לשחק בכלל. 68% חזרו בכל מיני דרגות של יכולת מתחת יכולתם העילאית, אבל המספר החשוב ביותר בדיווחו הוא ש-85% שחזרו לשחק אחרי קריעת האכילס לא שרדו יותר משתי עונות אחרי חזרתם, ורובם היו צעירים מאשר דוראנט יהיה כשיחזור לשחק – בן 32

"יתרה מזאת, לשחקן לוקח לפחות עונה אחת לחזור ליכולתו המלאה לפני הפציעה". ז"א ש-85% מהשחקנים שחוזרים לשחק מבלים עונה אחת בנסיון לחזור למקסימום יכולתם, ואם הם שורדים רק שתי עונות, זה אומר שבמקרה הטוב ישנה להם עונה אחת לשחק במלוא יכולתם, עד שמתחילות להתעורר בעיות.

למעשה, לפי ברמן, הניקס עלולים להסיר את מועמדותם לחלוטין (בעצם, מועמדתם למה? בינתיים לא קורה שום דבר, מ.ל).
ד"ר קדקדיה אומר שניתוח חדש הנקרא Arthrex PARS Speed Bridge  הוא "BREAKTHROUGH" בניתוחי הגיד כשהוא מותיר צלקת קטנה בהרבה, וברוב המקרים הצלקת היא החולייה החלשה בשרשרת. בשום מקום לא ניכתב איזה סוג ניתוח – ואיזו פרוצדורה – דוראנט עבר.
*
השאלה היא מדוע דוראנט לא הסכים לקחת את האופציה של הווריורס לעונה זו ולהבטיח לעצמו את הכסף (כולל כמעט 50 מיליון העונה, לפי ברמן) מאשר לקחת צ'אנס כזה גדול שמשהו יקרה והניתוח לא יעבור כפי שמקווים? הרי יכול היה לחתום על חמש שנים ובזה להבטיח לעצמו 221 מיליון. מה אם עוד עונה הוא לא יוכל לנתר כרגיל או לרוץ כרגיל? מה אם יסבול כאבים? ברפואה הבטחון היחיד הוא שהחולה או הפצוע ימות ביום מן הימים. הרי לא מדובר כאן בשבר עצם רגיל ונורמלי שאיחויו מובטח כמעט ב-100%. כאן מדובר בגיד העבה והחזק  ביותר בגוף שנקרע לשניים. איחוי מסויים מובטח כמעט לחלוטין. איחוי מחלט? אף פעם. במקרה הטוב איחוי חלקי. 95% יעילות. 90%…85%…70%…??? NOBODY KNOWS, וזאת האמת הפשוטה.
*
לדעתי הוא עשה את שגיאת חייו הגדולה!
*

(אגב, היום הוא יום שנת הנישואין מס' 45 שלי, והבחירה שלי בגייל היתה החלטתי החכמה ביותר בחיי!)

 

מנהל בכיר אמר: "הוא יכול היה להבטיח הכל למקרה שמשהו לא יילך כשורה. הוא יכול היה לשחק עם קליי תומפסון וסטף קרי באולם חדש בעיר נפלאה כשהאולם מלא באנשי עמק הסיליקון האולטרה עשירים. הכל כאן נשמע 'EXCELLENT'. החלטתו ממש לא מובנת לי".
*

ההצעה של גולדן סטייט תעבור על כל הצעה של הנטס או הניקס ב-57 מיליון. המקס איתם לדוראנטו יהיה 221 מיליון ל-5 שנים. הנטס והניקס יכולים להציע מקסימום 164 מיליון ל-4 שנים. הבדל של יום ולילה.

כמובן שדוראנט יוכל לחתום עם הווריורס על אותו חוזה עוד עונה (אחרי 'עונת הפציעה') אבל עכשיו זה תלוי גם בהם, לא רק בו. לפי ד"ר קדקיה, הניתור ומהירות הניתור שלו יחזרו למקסימום 95% משהיו לפני הפציעה, וכנראה פחות מ-95% כי הוא גם יתבגר בשנה, ורגלו תהיה באטרופיה ('דלדול' שרירי) רצינית ביותר.

המנתח אמר:

“When you shoot, you jump “You’re jump is off because you don’t have as much power in one leg than the other. You play your whole career based on how much height and quick reaction you get when you want to shoot. Some can’t do that anymore, no longer able to push off like you were before.

And speed is heavily affected, making the quick cut. You lose a little of that power, when you want to push off as hard as you want. An elite athlete losing 5 percent power makes big difference.’’

לפי אחד מהאנשים הקרובים ביותר לדוראנט במדיה, ג'יי ויליאמס מ-ESPN, דוראנט לא מתכנן 'ELABORATE MEETINGS' עם אף קבוצה. למעשה אולי אף פגישה, רק טלפונים.

לפי הדיווח, הפציעה גרמה לדוראנט גם "PHYSICAL AND MENTAL DRAIN" והוא לא במצב להיפגש או לדבר עם אף אחד. הפציעה שלו היא אחת החמורות והגרועות ביותר שיכולה היתה לקרות לשחקן כדורסל מסוגו.

בפוסט אחר מטים קאטו ומייק פרדה (https://www.sbnation.com/nba/2018/1/27/16940178/nba-achilles-injury-history-kevin-durant-golden-state-warriors-future#) שפורסם שוב (האורגינלי ניכתב אחרי פציעת דמרכוס קאזינס והוכנס שוב בשינויים קטנים), השאלה הייקרית עכשיו, כפי שהיתה אז עם קאזינס, היתה "איזה מין שחקן יחזור לשחק?".

That’s because the Achilles tendon tear is devastating. Though there has never been a good injury, the Achilles tendon tear is particularly heinous. In fact, among frequently suffered major basketball injuries, there’s nothing worse than a torn Achilles.

קובי בריאנט היה בפריים שלו כשנפצע בעונת 2013. הוא היה בערך בגילו של דוראנט.. ממוצעיו  לפני הפציעה היו 27.3 נק' ב-46% קליעה. אחרי הפציעה הוא שיחק 6 משחקים, 35 משחקים, ו-66 משחקים בשלוש העונות אחרי הפציעה וממוצעיו ירדו ל-19 נק' ב-37%.

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
155 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שלהבת
שלהבת
29/06/2019 6:28:02

זה רשמי שדוראנט סרב להערכת חוזה או בגדר שמועות?

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 6:31:06
Reply to  שלהבת

ודאי שלא רשמי ואפילו אין רמז (דווקא הודיעו שדוראנט יפגוש 4 קבוצות, בהן גם ג"ס). הדוקטור מקדים את הנולד.

גיא רוזן
גיא רוזן
29/06/2019 6:33:27

ברור שגולדן סטייט יכולים להציע לו חוזה "עשיר" יותר מכל קבוצה אחרת. את זה ידענו עוד לפני הפציעה.
השאלה היחידה שרלוונטית היא האם ממתינה לו הצעה של חוזה מקס גם מקבוצה אחרת.
לפי מה שאני מצליח להבין מבליל השמועות שמציפות את המרשתת, יש לפחות קבוצה אחת כזו שמוכנה לקחת את ההימור על הרגל של דוראנט –
הנטס.
חוץ מהם, נראה לי ש – PLAN B של דוראנט הם הקליפרס (כאשר דוראנט הוא גם ה-PLAN B של הקליפרס אחרי קאוויי).
.
דרך אגב, דוראנט עדיין לא ויתר על המקס של גולדן. הוא פשוט ויתר על אופציית השחקן לעונה הקרובה, צעד הכרחי בשביל להיות מסוגל לקבל חוזה מקס בקיץ הקרוב (והגיוני לחלוטין בהתחשב במצבו. בתנאי כמובן, שיש מי שמוכנים לשלם).
.
לגבי המחקרים על קרע באיכלס וה-NBA:
יש אתם בעיה. פחות מדי פציעות מסוג זה בשביל המחקר להיות רלוונטי. אם רוצים להתבונן על חזרתם של ספורטאים מקצוענים מקרע בגיד אכילס, עדיף לבדוק את ה-NFL, שם המדגם גדול בהרבה.
חובה לציין שבתחום זה יש התקדמות עצומה בעשור האחרון, בעיקר בכל הנוגע לפרוטוקולים של תקופת ההחלמה.
מה כל זה אומר על דוראנט?
אני לא חושב שיש מישהו שיש לו מושג.
את היד שלו, הפציעה לא תגרום לו לאבד. גם לא את הגובה שלו.
זו הסיבה שלדעתי הוא עדיין יקבל הצעה למקס (מכמה קבוצות) –
אי אפשר ללמד גובה, וקלע ברמה של דוראנט נדיר למצוא. גם עם 85% אתלטיות הוא שחקן מפחיד.
.
תודה, מנחם.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:14:32

גיא, את קובי ואת קאזיטנס הפציעה הרסה, ולקאזינס יש את הגובה של דוראנט.(ויש לי רשימה של עוד איזה 20, ובראשם כריסטיאן לייטנר שהפציעה ההרסה. היחיד שיצא ממנה איכשהו בסדרה הוא רודי גיי). ברור שהווריורס עדיין יכולים להציע לו את ההצעה הגבוהה, אבל השאלה היא אם עכשיו הם יעשו זאת. לפני כמה ימים הם היומ מוכנים לחתום. עכשין איש לא יחתום עד שהואנ יוכיח שהוא לא סיים את הקריירה, כפי שדקרה לקובי.

גיא רוזן
גיא רוזן
29/06/2019 7:26:07
Reply to  מנחם לס

למיטב הבנתי, אתה טועה.
לא צריך להמתין יותר מדי זמן בשביל לגלות.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 6:33:35

אף קבוצה לא תיפגש איתו.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 6:35:30

בעצם להיפגש למה לא? תמיד נחמד להיפגש על קפה וסופגניה, אבל איש לא יעשה איתו דיל עד שהוא יראה שהוא מסוגל לנתר.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 7:15:54
Reply to  מנחם לס

מנחם כרגע הוא לא מסוגל לנתר וקבוצות ירדפו אחריו כרגע בלי לצפות ממנו לזוז בכלל. הוא יקבל חוזה מקס איפה שיבחר.
הטעות היחידה שעשה הייתה לחזור לשחק מוקדם מדי.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:25:22

אף קבוצה לא תציע לו דבר עד שיוכיח שהוא מסוגל להיות לפחות 90% מעצמו, כי אולי הוא יסיים בדיוק כמו קובי.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 7:28:50
Reply to  מנחם לס

כל הסימנים הם אחרים. לא מבין על סמך מה אתה אומר את זה?

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:27:12

יש לי רשימה של 42 שחקנים מה-NBA מאתלטיק, ואף אחד לא חזר לעצמו. בוקושי חזרו ל-80-85% מיכולתם, פלוס שנה בתעודת הלידה

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 7:30:04
Reply to  מנחם לס

מה זה קשור לכך שהווריורס בעצמם אומרים שהם מוכנים לשלם לו מקס ויש מספר קבוצות שעומדות בתור לשלם עבור הסיכוי שהוא יחזור ב 85%

גיא רוזן
גיא רוזן
29/06/2019 7:34:55
Reply to  מנחם לס

מנחם,
אתה מסביר שקבוצות שיחתימו אותו יעשו טעות. בהחלט יכול להיות.
אבל לא זו הפואנטה –
השאלה היחידה שרלוונטית היא האם יש קבוצה שמוכנה להציע לו מקס, שמוכנה להמר שהוא יהיה בעוד שנתיים 85% דוראנט?
.
התשובה, לפי כל אינדיקציה שאפשר למצוא במרשתת היא חד משמעית "כן".

AI3
AI3
29/06/2019 9:52:18
Reply to  מנחם לס

מנחם קבוצות עושות הרבה פעמים טעויות, אבל גם כשהוא פצוע הוא יקבל חוזה מקסימום מכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו, וזה בכלל לא משנה במי מדובר, בנטס, בניקס, בקליפרס או בגולדן סטייט.
הוא עשה טעות ענקית כשהוא נתן לגולדן סטייט ללחוץ עליו לחזור כשהוא עדיין היה פצוע.

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 6:39:23

פורמלית, דוראנט עוד לא ויתר על האפשרות להאריך בגולדן סטייט. תיאורטית זה עוד יכול לקרות (אני הייתי מצפה שייקח מהם לפחות שנה 1, להתאושש על חשבונם. זה עוד כסף קטן על האונס שביצעו בו ועל הרס הקריירה).
אבל זה באמת לא עקרוני.
כמו שנכתב פה עוד קודם – ורק חסידים שוטים מסרבים להתפכח:
קווין דוראנט לא יחזור להיות מה שהוא – ובכל מקרה, זה גם לא יקרה בגולדן סטייט.
אין, זה נגמר. תתעוררו. גולדן סטייט הגדולה של שושלת דוראנט, נמוגה באוויר, עם החטאת השלשה של סטף.
זה עצוב מאוד, אבל KD כנראה לא יחזור לרמתו הקודמת, לא בהיסטוריית הפציעות שלו, לא באופי הפציעה הקשה הנוכחית, ולא בהתחשב במבנה הגוף הסופר-דופר-ייחודי ופגיע שלו.
ושוטה או תמים מי שחושב, שגם אם יחזור לשחק ברמה גבוהה, זה יקרה דווקא בקבוצה שהתייחסה אליו מהרגע הראשון כטרמפיסט, פועל זר, שחקן חיזוק ותו לא, לא הפנים של הקבוצה, גנב תארי ה-fmvp, הביצ', "לא צריכים אותך יותר".
גולדן סטייט ידעה יופי להתחנף, לבכות לדוראנט שיבוא להציל אותה, דריימונד בכה מהאוטו בחניה אחרי הפינאלס, עלק "תרבות מנצחת". וידעה באותה נשימה לנצל אותו, להשפיל אותו, ובסוף גם לחסל לו את הקריירה (כמו שמעיד גם איגואדלה).
KD כנראה גמור. גולדן סטייט בוודאות גמורה. יאריכו חוזה לקללי, שממילא יחזור גם הוא בסוף העונה הבאה, ובואו נראה באיזה מצב.
ויתפללו לשחקן טוב בלוטרי. רגע לפני שגם דריימונד (שחתום אצל ריצ' פול ולברון, חחחחחח), עושה את הסיבוב האחרון שלו עליהם, וכשסטף כבר בן 32.
תת-עו-ר-רו.

נתן
נתן
29/06/2019 6:49:13
Reply to  Anonymous

נראה לי שעם תגובות נזעמות כאלה על הבוקר, עדיף שגם אתה תצטרף לעדי יהוה.

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 6:53:44
Reply to  נתן

LOL, אולי זה הפרש השעות…

אחד שזוכר
אחד שזוכר
29/06/2019 8:42:17
Reply to  נתן

אתה הפסיכולוג פה בצוות או משהו? מה כואב לך שהוא כועס על גולדן (די בצדק אגב, קבוצה שמתיימורת להיות הגונה אבל היא כריש צמא דם שמוכר את הבריאות של השחקנים)? לא טוב לך תתקדם הלאה. גם ההצעות המתנשאות שלך ממש לא במקום. נשמע דווקא שאתה שי כועס על מה שהוא מרגיש. חשבת פעם ליטול תרופות להרגיע את עצמך?

עידן
עידן
29/06/2019 7:00:22
Reply to  Anonymous

מציע לאוהדי לברון לא לחגוג אליפות שנה מוקדם מידי.הסיכוי היחיד שלברון יראה אליפות זה גם עם קוואי יצטרף בנוסף לדייויס.

AI3
AI3
29/06/2019 9:54:49
Reply to  עידן

הסיכוי היחיד של גולדן סטייט לקחת אליפות נוספת הוא במידה ודוראנט יחתום על חוזה חדש ויחזור לאותה יכולת מלפני הפציעה, אז גם במקרה שלהם הסיכויים לא גבוהים.

אריק מנקין
אריק מנקין
29/06/2019 13:40:25
Reply to  עידן

הסיכוי היחיד,של לברון לחגוג אליםות הוא לקחת קורס משחקי מחשב nba 2000 אצל הרכז שלו השנה , כן ההוא שעבר מבוסטון לדאלאס לשיקגו וללייקרס…

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:17:26
Reply to  Anonymous

תגיד לי, אתה מבין עברית? ברור שהם יכולים עדיין להציע לו. מה שאני מנסה לומר, ואתה לא מסוגל להבין, הוא שעכשיו ה-ם ל-א י-צ-י-ע-ו ל-ו. למה? ע[כי ביומיים-שלושה החלו לדבר העל מה שהפציעה עשתה לאיזה 40 שחקני NBA שאף אחד מהם לא חזדר 100% לעמ\צמו, והרוב לא חזרו אפילו קרוב ליכולתם שהיתה.

המשגיח
המשגיח
29/06/2019 6:40:03

בחדשות אחרות מוזרות: דארן קוליסון פרש כדי להצטרף לעדי יהוה

עידן
עידן
29/06/2019 7:03:26
Reply to  המשגיח

כן.לא הבנתי למה פרש.יש לו ביקוש גדול ואפילו דיברו עליו ללייקרס אם לא יחתימו עוד שחקן מקס ויחליטו לפזר את הכסף הזה על שלושה שחקנים

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
29/06/2019 12:46:37
Reply to  עידן

בלייקרס הוא היה מתאים בול. רכז שמגן טוב, קולע טוב משלוש ולא צריך הרבה את הכדור ביד זה בד"כ מה שהולך ליד לברון. קצת חבל שפרש אבל מילא, נקווה שימצא את עצמו.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 7:16:52
Reply to  המשגיח

כמה זמן צריך לחכות עד שמותר לזה להיכנס לפינה?

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:18:46
Reply to  המשגיח

היום, מחר, ומחרתיים יש בגרינוויל באולם הכדורסל CONVENTION של עדי יהווה מכל ארה"ב!

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 6:48:15

במחשבה שניה? הלוואי שדוראנט יחתום ל-5 שנים בגולדן סטייט… יש סיכוי גבוה שזה יהפוך להיות העומק אשיק שלהם, הג'ון וול, כסף מת שהורג את הקבוצה חצי עשור קדימה…

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:19:52
Reply to  Anonymous

משתמש, אתה עקשן כמו אבן. אתה לא מבין שגכולדן לא יחתימו אותו עכשיו ל-5 שנים? איטו איז אובר!

אחד שזוכר
אחד שזוכר
29/06/2019 8:44:30
Reply to  מנחם לס

מאיפה אתה יודע? בדכ כל התחזיות שלך מתגלות כקישקוש במקרה הטוב. בוא תכתוב על מה שהיה בתקופת לארי לג׳נד ומשחק מאה הנק של ווילט, יותר מתאים לך מבחינת ציר הזמן

עידן
עידן
29/06/2019 6:56:50

הוא עוד לא דחה כלום הוא בסך הכל ביטל את האופציה על השנה האחרונה בחוזה הישן לקראת חתימה על חוזה חדש ל4-5 שנים תלוי בקבוצה ועם יותר כסף כפי שעושים 90 אחוז משחקני הנבא
הווריירס הניקס הנטס והקליפרס כולן יתנו לו את המקס אפילו בלי להיפגש ואלו הן רק הקבוצות שרשום שהוא אולי יהיה מעוניין בהן

עידן
עידן
29/06/2019 7:10:46
Reply to  עידן

הנה דיווח של ווז מלפני כמה שעות

ESPN story on Kevin Durant's plans to engage with Brooklyn, Golden State, LA Clippers and New York Knicks once free agency opens on Sunday.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:23:34
Reply to  עידן

אז מה? עכשיו זה כבר לא תלוי בו. אף שחקן אף פעם לא חזר מפציעה כזאת לעצמו.

עידן
עידן
29/06/2019 7:26:33
Reply to  מנחם לס

מה זה לא תלוי בו.כל 30 הקבוצות בנבא יתנו מקס בשביל דוראנט ואלו הן ה 4 שהוא בחר לשמוע אותן.איך הוא יחזור מהפציעה אין לי מושג אבל זה לא משפיע על החוזה הקרוב שלו

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:29:11
Reply to  עידן

עידן, באתלטיק הופיעה רשימה של 42 שחקני NBA שניפצעו. אף אחד לא חזדר לעצמו. אתה מבין עברית או לא? מי צריך דוראנט שהופך לקובי או לקאזינס? אף אחד מ-42 לא חזר לעצמו. מובן לך???????????????

עידן
עידן
29/06/2019 7:35:01
Reply to  עידן

מה הקשר בין איך הוא יחזור מהפציעה לבין זה שרשמת במעורב שהוא עשה טעות כשבחר לו לממש את האופציה למרות שבניגוד לטענתך כל קבוצה היום בנבא תיתן לדוראנט את המקס והוא עצמו הציב 4 קבוצות שמהן הוא יבחר איפה ישחק ב 4/5 שנים הבאות ויקבל כנראה את בחוזה הגדול האחרון בקריירה שלו

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:21:21
Reply to  עידן

עידן, באם גם אתה עיקש הכמו אבן? ברור שהוא דחה "רק". אבל הדחייה הרסה לו כי הוא איבד את הצ'אנס לחתום על 5 שנים. עכשיו גולדן בחייטם לא יחתימו אותו

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 7:25:14
Reply to  מנחם לס

אתה היחיד בעולם שאומר שהווריורס לא יציעו לו חוזה מקס.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:30:01

אני היחיד בעולם שצודק או שהווריורס יבכו משך שנים על הטעות שעשו.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 7:32:25
Reply to  מנחם לס

זה כבר סיפור אחר. אבל אתה אומר שלא יציעו לו חוזה מקס וזה חסר בסיס לחלוטין.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/06/2019 12:34:18
Reply to  מנחם לס

מנחם שמעת על דומיניק ווילקנס ? הוא יספר לל אחרת.

עידן
עידן
29/06/2019 7:28:41
Reply to  מנחם לס

להיפך מכיוון שדחה את האופציה של החוזה הישן הווריירס יכולים להציע לו את המקס ל 5 שנים.שאר הקבוצות יכולות להציע לו רק 4 שנים

Smiley
Smiley
29/06/2019 8:17:48
Reply to  עידן

עזוב, מנחם עשה לעצמו סלט ועכשיו ממשיך להתחפר ברוטב… קורה לו לפעמים…

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 9:37:51
Reply to  Smiley

ביטוי נהדר. גנבתי!

ברוך רובין
ברוך רובין
29/06/2019 6:57:16

מי שלא מביא לדוראנט מקס מפגר

א.ב
א.ב
29/06/2019 7:07:07

1+

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:22:14

אתה, ברוך,\ הוא המפגר הגדול מכולם. אתה לא מסוגל להבין מה שכתבתי?

דה שוט
דה שוט
29/06/2019 8:59:08

+ 1

אוסקר
אוסקר
29/06/2019 7:15:51

לדעתי, יהפוך לשחקן מהסוג של נוביצקי. יותר מבוסס על מיקום, גובה וקליעה מאשר על תנועה, חדירות וכו׳. עדיין שחקן על, עם קילר אינסטינקט ברגעים החשובים. שווה להחתים.

נתן
נתן
29/06/2019 7:23:24
Reply to  אוסקר

יהיה לו מאד קשה בלי מאסה ובלי משחק פוסט, למעט היי פוסט שמצריך אתלטיות.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 7:27:42

מנחם ההחלטה של דוראנט היא סופר נכונה.
קבוצות מתות להחתים אותו עכשיו והוא יקבל חוזה מקס (גם בווריורס) אם הוא היה מחכה עוד שנה קבוצות היו יכולות להתחיל להסס לגבי השיקום שלו.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:32:33

הצרה היא שעכשיו זה לא תלוי יותר בו. הןפ]יע צ\מאמר באתלטיק שיהרוס אותו, וגם הרופא המנתח טוען שהוא לא יחזור לעצמו. השאלה היחידה היא כמה הוא איבד (או יאבד) מיכולתו.
זהו, עייפתי. הולך לישון. אני שמח שהניקס יורדים ממנו.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 7:35:52
Reply to  מנחם לס

מנחם גם קודם זה לא היה תלוי בו. זה לא שהיה לו חוזה לחמש שנים קדימה. בכל מקרה אתה מתעלם מזה שכל הסימנים הם שקבוצות מוכנות לקחת הסיכון ויציעו לו חוזה.
אפילו המאמר שציטטת לא אומר שהניקס לא יציעו לו חוזה.אתה סתם נתפס לספקולציה שלא קשורה לכלום.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:38:09

עידו: א-ף שחקן שחזר מקריעה מחלטת לא שרד יותר משנתיים אחרי הפציעה. קרא זאת לאטו לאט

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:40:13

המאמר גם לא אמר שכן יציעו לו חוזה. ד"ר קדקיה דיווח ש-אף שחקן אחרי פציעה כמו של דוראנט לא שרד ב-NBA יותר משנתיים. גו אהד וחתום איתו על 5

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 7:42:24

מנחם אף אחד לא מתווכח על זה…
אתה אומר שעשה טעות כי לא יציעו לו חוזה מקס. תביא מקור אחד שהוא לא אתה שאומר שלא יהיו הצעות מקס על השולחן לדוראנט בעוד יומיים.

אחד שזוכר
אחד שזוכר
29/06/2019 9:01:01
Reply to  מנחם לס

באמת שמעתי שכל המנג׳רים בליגה עושים כל מה שכתוב באתלטיק. אז אם יש כתבה כזאת באתלטיק וגם אתה מנחם הגדול אומר אז כנראה באמת אף אחד לא ישלם מקס לדוראנט. סגור.

לירון
לירון
29/06/2019 7:33:05

מנחם, קובי חזר לשחק אחרי הפציעה בגיל 34. דוראנט יחזור לשחק בגיל 31. שלוש שנים הפרש בגיל כזה הן משמעותיות לטובת דוראנט. יחד עם זאת, לשלם 170-220 מיליון על שחקן שלא ידוע איך יחזור, זה הימור מטורף אפילו אם מדובר בדוראנט. כולם מדברים שאם יחזור אפילו ב 85% הוא יהיה טוב מרוב השחקנים בליגה. אבל אם יחזור ב 50%,האם שווה סכומים כאלו?

אם הלוחמים יצליחו לממש את היין אנד טרייד הדחוי, שיחקו אותה בגדול. עם כל ההערכה לדוראנט, הסיכון עולה על הסיכוי

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 7:37:18
Reply to  לירון

בן 32

ואף אחד שחזר לא שרד יותר משנתיים אחרי הפציעה

גיא רוזן
גיא רוזן
29/06/2019 7:44:16
Reply to  מנחם לס

בלי לבדוק –
ווילקינס. אם נחפש משהו עדכני יותר, אז רודי גיי. הוא לא רק "שרד", הוא גם מציג בעמדה בה הוא משחק כיום נתוני שיא באחוז אפקטיבי, באחוז מהשדה, באחוזים מהשלוש.

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 16:43:41

גיא, כתבתי בפרוש שרודי גיי היחיד מ-42 שחזר מסוג הפציעה של דוראנט לכמעט מלוא כושרו, אז מה הוא הצורך שלך לחזור על כך?

גיא רוזן
גיא רוזן
29/06/2019 16:51:55
Reply to  מנחם לס

בפוסט שלך, מנחם, הוא לא הוזכר.
גם בתגובה עליה הגבתי, הוא לא הוזכר. כתוב –
"בן 32
ואף אחד שחזר לא שרד יותר משנתיים אחרי הפציעה"
.
זה הבדל די ברור, וכזה ששווה אזכור.

גיא רוזן
גיא רוזן
29/06/2019 7:42:17

דוגמה טובה לשחקן שעבר פציעה בגיד אכילס, ושמבנה גופו מזכיר את זה של דוראנט, זה רודי גיי.
הוא עבר את הפציעה שלו באותו גיל כמו דוראנט כיום.
אם בוחנים את חזרתו למשחק, מגלים שיפור הדרגתי, כאשר הוא מתחיל להתקרב ליכולת שהציב לפני הפציעה.
עוד לפניה, הוא כבר לא הסתמך רק על האתלטיות שלו (הייתה לו היסטוריה רוויית פציעות),
אבל רואים את איך שהוא מסתגל לצורת המשחק החדשה (סטראץ' 4), ואיך הוא מצליח להפיק את המרב מתפקודו בעמדו זו.
.
אני חושב שהוא מהווה השוואה נהדרת לדוראנט,
רק שדוראנט ארוך יותר, ועם יד קטלנית יותר (מה שאומר שהוא יוכל להיות אפקטיבי מהר יותר).

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 16:44:40

גיא, כתבתי בפרוש שרודי גיי היחיד מ-42 שחזר מסוג הפציעה של דוראנט לכמעט מלוא כושרו, אז מה הוא הצורך שלך לחזור על כך? כולנו סובלים מ-OCD. גם אני.

גיא רוזן
גיא רוזן
29/06/2019 16:56:01
Reply to  מנחם לס

מנחם,
כתבת במפורש?
הזכרת את גיי בתגובה לתגובה, בתוך סוגריים.

שחר אלוני
שחר אלוני
29/06/2019 7:48:15

היי
קרה משהו חדש?
לפי כל השמועות גולדן ועוד כמה קבוצות מתכוננות לתת לגוראנט מקס ולקחת את הסיכון. מתי הוא סרב להצעה של גולדן? הרי עד עכשיו אי אפשר היה להציע, הוא שחקן חופשי.
אם היה לוקח אופציה לשנה היה טועה כי בעוד שנה הרבה יכול לקרות, אבל כרגע יש כמה קבוצות שמוכנות לתת לו מקס ולקוות שיתאושש כמו רודי גיי ודומיניק ווילקינס ולהסתכן בכך שיהיה רק קצ אנד שוט גבוה לשלוש

אסף
אסף
29/06/2019 7:55:48

דוראנט יקבל מקסימום ,הכל בסדר ,גם אם יחזור ב-80% מיכולתו קודם הוא שווה את זה. מנחם הרבה מזל טוב לך ולגייל , תן איזה טיפ מה הסוד..

Smiley
Smiley
29/06/2019 8:19:34

The Render
@TheRenderNBA
According to Adrian Wojnarowski, there is a very real chance we see both Kawhi Leonard AND Kevin Durant on the Los Angeles Clippers next season.

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 9:42:09
Reply to  Smiley

בכל מה שקשור, בעקיפין או במישרין, ללייקרס – ווג' מהימן כמו איילה חסון בעניין גבי אשכנזי.
האיש מודלק על לברון והלייקרס, יעשה הכל כדי לחבל במהלכים שלהם.
יכול להיות שהוא צודק בדיווח ספציפי, אבל גם מאוד יכול להיות שהוא "מצטט מקורות אנונימיים", כלומר מחרטט, כדי להוסיף עוד שמן למדורה.

עידן
עידן
29/06/2019 9:57:55
Reply to  Anonymous

גם אני חושב כך.אוהדי הלייקרס שונאים את ןוג.לדעתי קוואי קרוב ללייקרס יותר ממה שכולם חושבים.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
29/06/2019 10:23:29
Reply to  עידן

אין סרט כזה. קאווי טעם מה זה להיות אגדי האיש מלך הiso כדורים אחרונים והוא אהב כל רגע הוא לא יוותר על זה בחיים יותר. המקום האחרון שהוא יגיע זה לפסטיבל המלך ולכל הרעש. סייבורג בא לחסל וללכת. הוא יהיה רק בקליפרס או טורנטו לעונה אחת אחרים זה סתם ספינים.
מי שלדעתי יסיים בלייקרס זה קיירי שלמרות הנטס בתמונה הוא יגמור אצל לברון.

AI3
AI3
29/06/2019 12:10:14

שמעון, אם הלייקרס לא היו אופציה, אז הוא היה מסרב להיפגש איתם, אבל נכון לעכשיו קוואי מסכים להיפגש עם 3 קבוצות, לייקרס, קליפרס וטורונטו, ז"א שאם הוא מסכים להיפגש עם הלייקרס אז הוא גם שוקל לחתום שם, ואחת מהשלוש תהיה הקבוצה הבאה שלו, גם אם הסיכויים של הלייקרס קטנים יותר משל טורונטו ושל הקליפרס הם עדיין קיימים.

ראס א שטן
ראס א שטן
29/06/2019 13:15:54

עזוב שטויות הוא יגיע ללייקרס רק אם לברון יטריד את עצמו משם. גם עם הניקס הוא נפגש אז מה? זה מנימוס וכמו שהוא הולך לרופא בניו יורק ועל הדרך נפגש עם ניקס ונטס הוא כנראה בחופשת מולדת באל איי ועל הדרך קופץ לשמוע מה התוכניות של היריבה העירונית וסתם לשמוע פיץ' של לברון, פרק טוב לGOZ.

AI3
AI3
29/06/2019 13:24:24

לפי מה שקראתי הוא הולך להיפגש רק עם שלוש קבוצות, עם הלייקרס, עם הקליפרס ועם טורונטו, הניקס גם רוצים להיפגש איתו, אבל נכון לעכשיו הוא עדיין לא הסכים.
בכל מקרה, אם הוא מסכים להיפגש רק עם שלוש קבוצות, אז אלו הקבוצות שהוא שוקל לחתום בהן, למי יש סיכויים גבוהים יותר ולמי נמוכים.

דדי
דדי
29/06/2019 14:49:07

AI3 אתה טועה.
.
זה לא שקוואי נפגש עם הלייקרס, זה קוואי ״פתאום״ מסכים להיפגש עם הלייקרס…
.
מי שקיבל את המידע שלו מווג׳ ואי אס פי אן (בערך כל האתר), והאמין לזה, בטוח לא מבין מאיפה זה פתאום הגיע, אבל ישכנע את עצמו שמשהו ״פתאום״ השתנה, שהלייקרס ״פתאום״ הצליחו להטריד עבור דייויס בניגוד לכל מה שווג׳, ווינדהורסט וחבריהם פמפמו בחצי השנה האחרונה, שהם ״פתאום״ כן הצליחו ליצור את ה 32 מיליון מקום בתקרה אחרי שווג׳ כבר הכריז שהם יהיו עם פחות מ 24 מיליון ואחר הגיע אפילו ל 19 כי הם ״בטוח״ ישמרו על הזכויות של בולוק.
.
רק ככה אי אס פי אן, ווג׳, ווינדהורסט ורמונה יכולים למכור את כל מה שהם כתבו בשנה האחרונה כמשהו שקרוב לאמת.
.
״פתאום״
.
הם מוכרים, וכל האתר קונה בצימאון.
.
אם מה שאני חושב שאני יודע שיקרה – יקרה, ההשפלה של ווג׳ תהיה משהו שעוד לא ראינו בתקשורת הספורט האמריקאית, למרות כל הספינים שהוא ינסה לשים על זה.
.
פתאום.

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 15:41:42

שמעון, אם התחזית שלך על קוואי ו(אתה כנראה האיש היחיד בעולם שיודע מה עובר לו בראש), דומה לכל רצף התחזיות שלך על הפלייאוף וטורונטו –
אוהדי הלייקרס צריכים כבר לצאת לחצוב קרח עבור השמפניות.

דדי
דדי
29/06/2019 14:40:42
Reply to  Smiley

חחחחחחחחחחחחח
ואם רק היית יודע למה אני צוחק.
את שתי הסיבות…

Smiley
Smiley
29/06/2019 8:21:31

ווילי קאולי-סטיין רוצה החוצה… הקינגס לא ממש מוכנים לשחרר…

Sam Amick

@sam_amick
The Kings have extended a qualifying offer to Willie Cauley-Stein, a source with knowledge tells @TheAthletic, making him a restricted free agent.

Smiley
Smiley
29/06/2019 8:22:30

הודעת הפרישה של קוליסון:
"Basketball has been my life since I was a child. I could never imagine finding anything that brings me more joy than I get from playing the game. While I still love basketball, I know there is something more important which is my family and my faith. I am one of Jehovah’s Witnesses and my faith means everything to me. I receive so much joy from volunteering to help others and participate in a worldwide ministry. The joy I feel is unmatched.
.
"With that being said, I have decided to retire from the NBA."
.
לדעתי יכול היה לשחק עוד כמה עונות בכיף באחלה כסף

Smiley
Smiley
29/06/2019 8:22:59
Reply to  Smiley

"מזכיר" את איברהים ג'אבר ששיחק באירופה והחליט לפרוש כדי להפוך לאימם או משהו כזה…

דה שוט
דה שוט
29/06/2019 8:23:03

תודה מנחם, ברכות ליום הנישואים.
לגבי דוראנט – הפוך גוטה, הפוך…
הפציעה תכפה עליו מנוחה וזה רק יאריך לו את הקריירה. פרישת הביניים של מייקל לימדה את העולם כמה טוב לקחת שנת שבתון באמצע הקריירה. הרפואה מתקדמת מהר מהר, העמידו מאת סטף ואת ליווינגסטון, ג'ורג', הייוורד, קאוואי ועוד רבים אחרים על הרגליים – יעמידו גם את קיידי.

נתן
נתן
29/06/2019 8:44:02
Reply to  דה שוט

להגיד שהפציעה תכפה על דוראנט מנוחה, זה כמו להגיד שמישהו שנקטעה לו יד הוריד במשקל.
זו לא מנוחה, זו הבראה, ללא אימונים ושמירה על כושר משחק.
דוראנט שחקן שמשתמש המון באתלטיות שלו, ויש ספק אם יחזור למה שהיה.
בכל מקרה יש לו 30 מיליון בנוסף לכסף שכבר עשה, החיים יפים.

דה שוט
דה שוט
29/06/2019 9:19:09
Reply to  נתן

+ 1
תיקון קטן – אנשים נוטים להתייחס אל דוראנט של ג"ס כמו אל זה של אוק' סיטי, וזאת טעות. באוק' סיטי דוראנט עבד קשה מאוד בשביל הסלים שלו (אצלו זה מטעה כי זה תמיד נראה קל) ולכן היה זקוק מאוד לאתלטיות שלו. היו לו הרבה ריצות מחוף לחוף, הרבה חדירות והרבה זריקות התאבדות (הירו-בול).
בגולדן סטייט דוראנט שיחק שונה, הרבה בידודים סטטיים, יותר קאץ'-אנד-שוט, יותר תנועה ללא כדור (חיתוכים) והרבה פוסט אפ – בעיקר בטופ אוף דה קי. במערכת הנכונה – עם הכוכבים הנכונים לצידו – הוא יוכל לחזור להרבה מתוך זה. כפי שנאמר כאן – סוג של נוביצקי, אבל הרבה יותר נייד.

דה שוט
דה שוט
29/06/2019 9:21:41
Reply to  דה שוט

טעימה מהיעילות של "המשחק העומד" של דוראנט החדש קיבלת ברבע הראשון במשחק 5 בטורונטו.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/06/2019 9:47:25
Reply to  דה שוט

אותו דוראנט בדיוק ההבדל שאי אפשר לעשות נגדו דאבל טים כי יש את קרי וקליי, ולא את הנגר ווסטברוק

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
29/06/2019 10:18:51
Reply to  דה שוט

נכון אותו דוראנט בדיוק רק צריך להתאמץ הרבה פחות ולכן יעיל יותר.
אני זוכר איך באליפות העולם היו ארהב עם דוראנט ורוז בלי יתר כוכבים דאז והיו דיבורים שינצחו אותם ודוראנט רק עמד כל משחק בלי לזוז על קו ה3 ותקע ותקע לקח את האליפות הזאת לבד עם 0 מאמץ ורק כקאץ אן שוט זה היה מצחיק

דה שוט
דה שוט
29/06/2019 10:45:26
Reply to  דה שוט

+ 1
אוקיי, אולי אותו דוראנט מבחינת יכולות, אך עם סגנון משחק אחר, יותר "נינוח", פחות היסטרי.
שמעון, בדיוק!
ככה הוא יחזור – יצטרף לכוכב צעיר (הלוואי שיהיה סטף, בעקבות ההפסד השנה "התהפכתי", מניח שגם רבים אחרים), יעמוד על השלוש, או באחד הפוסטים – ויקטול. גם מייקל חובט-הבייסבול (שנטה לפספס את הכדורים שטסו אליו במאה ועשרים קמ"ש) חזר לפוסט עם הגב (והתחת), הרבה פחות אתלטיות במשחק – לא פחות קטלני.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
29/06/2019 10:19:27
Reply to  דה שוט

נכון

Berch
Berch
29/06/2019 8:47:20

אחלה מעורב
גם בעיני הסיכון גדול מהסיכוי
אבל הי, שטויות כאלה אף פעם לא היוו שיקול בהחלטות של הנהלת קבוצה ב NBA
🙂

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/06/2019 8:49:49

רק לפני יומיים כתבתי שלניקס יש מזל שאופציית דוראנט לא הולכת להתממש.
דוק מדבר בהגיון, וזו בעצם הבעיה הגדולה ביותר של הטיעון שלו.
רבותי אנו רק בפתיח של פסטיבל הטמטום עוד תפלו מהכסאות כשתשמעו איזה חוזים הולכים להיחתם. בקרוב הפניקה הגדולה . בארץ הטמטום והאיוולת הכל יכול לקרות. יושבים שם מנהלים הרבה הרבה פחות מרמה של לס, של גיא, עידו, או שמעון. יש לא מעט מנהלים או מטומטמים או לחוצים אטומית.
חכו לבאות.

דה שוט
דה שוט
29/06/2019 9:06:51

זה לא טמטום, זה הרבה מאוד כסף שמסתובב בצנרת וחייבים – על פי הסכמים – לחלק אותו.
תכין רשימה של כל חוזי המקס הקיימים והקרובים ותדרג שם את דוראנט של אחרי הפציעה. הוא לא יהיה שווה את זה? הרי חייבים לתת מקס למישהו. הטמטום היחידי זה לחשוב שהאנשים שם מטומטמים.

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/06/2019 8:52:27

יש עוד מספר גדול של קוראים, שלא הוספתי לרשימה.הם נבונים יותר מכמה מנהלים בליגה הזו.
לא מאמינים!
חכו בסבלנות.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
29/06/2019 9:40:23

דוראנט יקבל מקס מהמון קבוצות. ובצדק גם. הרי גם ב70 אחוז הוא שחקן טופ 10 בליגה. יותר מזה נניח במקרה הגרוע שהוא 50 אחוז יש שחקנים שמקבלים 30 מיליון ולא שווים 50 אחוז ממנו. יש אלמנט סיכון אבל שבוחנים עלות תועלת הסיכון כדאי. וזה בלי להיכנס להייפ מכירות וכו

הדר
הדר
29/06/2019 9:41:51

איך גולדן סטייט יכולים בכלל להיות עם 3 חוזי מקס והחוזה של איגי, זה מופרך לחלוטין ומיליוהים במס מותרות.
נשמע ממש לא הוגן

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 9:46:34
Reply to  הדר

אתה צודק, זו המשמעות של "תקרת שכר רכה", והאפשרות לחרוג ממנה כדי להמשיך ולהשאיר שחקנים שלך בכל מחיר.
היא התמוטטה, מזמן. ולקנות היום כבר אין הרבה משמעות, כשקבוצות עושות הרבה יותר כסף בחוץ.
לגולדן סטייט למשל, והם דיברו על זה בגלוי, משתלם לשלם את הקנסות, כי שווי הפרנצ'ייז יעלה.
וזה אומר, שהחוק הישן התמוטט. כשהוא לא מרתיע יותר, ואפילו משתלם לעבור עליו. אם היה לך משתלם לנסוע במהירות מעל המותר, אם היית מרוויח מהקנסות שאתה משלם על מהירות מופרזת – תאמין לי, גם אתה היית עושה את זה, ובשמחה.

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 9:47:12
Reply to  Anonymous

("ולקנות" = "ולקנסות")

Gl
Gl
29/06/2019 10:36:20
Reply to  הדר

זה פירצה בחוק שקרתה אם הרבה מזל וקשה להאמין שתקרה שוב :
היה להם את סטף על חוזה נוח מאוד אחרי הפציעות שלו , דריימונד וקליי חתמו לפני שהתקרה עלתה ודוראנט היה פנוי בדיוק בשנה שקפצה תיקרת השכר . לפי התוכניות שלהם לפני הפציעות שנה הבאה היה אמור להיות להם 4 חוזי מקס

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
29/06/2019 9:45:16

אותי מעניין מי יחתים את כרמלו גאברי פארקר והחברה האלו ובאיזה שכר…

ברוך רובין
ברוך רובין
29/06/2019 11:39:22

את פארקר אני בכיף לוקח לקבוצות במינימום כמו יוטה וגודלן סטייט … קבוצות שצריכות שחקן התקפה לספסל, בטח במינימום הוא עדיין לא חזר טוב מהקרע השני ברצועות אבל לפני הוא היה שחקן של 20 נקודות + בלילה .
את שמנמלו אני לוקח רק למקדונלס בקלות הוא חוזר להיות שם אולסטאר

Zivke
Zivke
29/06/2019 10:00:29

הייתי מחתים 80-85% קווין דוראנט בן 32 בלי לחשוב פעמיים. הוא 7 פוטר עם קליעה אלוהית, שאף פעם לא הסתמך במיוחד על אתלטיות או אקספלוסיביות, וימשיך להיות מיס-מץ' מהגיהנום אפילו אם יזוז "רק" כמו דירק נוביצקי…
אגב, מהמחקר שהביאו בפוסט – מה אחוז השחקנים שם שגם בלי פציעת אכילס היו נפלטים מהליגה אחרי 2-3 עונות (כמו המון אחרים)? הסטטיסטיקות האלה לא תופסות על עילויים כמו KD
נ"ב – אם הניקס באמת הקפיאו את המרדךף אחרי דוראנט זה יותר מהכל אינדיקציה לזה שהם מבינים שלא יחתום אצלם ומנסים טו סמולר דה השפלה (ראה השמועות על החתמה של קאזינס בניו יורק)

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
29/06/2019 10:16:28
Reply to  Zivke

בדיוק מה שחשבתי על הניקס. חיים בסרט כמו שאיגי אמר איש לא הולך לשם

תומר השני
תומר השני
29/06/2019 10:50:00
Reply to  Zivke

הניקס עדיין מנסים להחתים את דוראנט אבל בודקים את המצב בזהירות , החתמה של קאזינס על ידי הניקס נאמר במפורש שרק במקרה ואף שחקן חופשי בכיר לא יצטרף אליהם

Gl
Gl
29/06/2019 10:32:39

תודה מנחם
אם הוא חכם שישאר בלוחמים על מקס יהיה לו שנתיים רגועות שאחרי שיחזור יעשה מה שעשה בעשר דק ששיחק בפיינל , ספוט אפ שוטר את זה הוא יכול לעשות גם ב50 אחוז יכולת ועדיין לשים 20 למשחק .
הלוחמים לדעתי אם הוא לא יחתום יטרידו את דריימונד ויתנו מנוחה לסטף ויקחו תשנה הזאת לבנות מחדש

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/06/2019 10:53:36

לא לדאוג לדוראנט, הוא עוד יזכה לחוזה מקס איפשהו, אני מניח.
לפני שדוראנט חזר היו פה מאמרים על כך שאין סיכוי שחזרה למשחק תחמיר את הפציעה שלו (אם היה לי כוח הייתי מביא לינקים…), בדיעבד כולנו חכמים גדולים. אחרי שהוא יחזור לשחק, טוב או לא רק הזמן יגיד, אני בטוח שנוכל למצוא הצדקות לאחר מכן, לכאן או לכאן.
זו לא עונת המלפפונים, זה השלב שבו מפריחים בלונים מלאי אוויר חם (מתנצל בפני תושבי עוטף עזה על הדימוי הפרובוקטיבי)

עידן ארווץ
29/06/2019 11:13:57

מזל טוב מנחם!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29/06/2019 13:13:26

מזל טוב מנחם, חתיכת תקופה.
.
אני מאמין שיהיו לא מעט קבוצות שיקחו את הסיכון ויציעו לדוראנט חוזה מקס ארוך טווח. מקווה בשביל כולם שיחזור לעצמו, אחרת זו תהיה פשוט טרגדיה ספורטיבית.

אריק מנקין
אריק מנקין
29/06/2019 13:58:03

הנחות שגויית .
ההנחה כי קבוצות ישלמו על דוראנט את מה שהוא שווה ספורטיבית היא שגויה.
קבוצות ישלמו לדוראנט את מה שהוא שווה להן כלכלית !
כשהסבירו מה קובי עושה בלייקרס פצוע על הספסל, ועדיין מקבל 27 מליון לעונה, נימקו זאת בחוזה שידור בסך מליארד דולר לעונה
אשר כלל את קובי…
מעכשיו נדיון ביכולת הספורטיבית הפך להיות עקר ,ועברנו לדיון כלכלי.
מאחר ומדובר בהרבה כסף ,וכנראה מנחם שכח או לא הבין כי קךיטל מנגמנט היא חברה
שיודעת להשתיל כתבות תדמית ואחרות היכן ומתי שהיא רוצה…כדי להשפיע על משקיעים
מכאן ברור כי הסמיכות בין הכתבות ,הפסאודו מדעיות ,לבין התמימות של הקוראים ,מנחם לדוגמא הוא דוגמא טובה לפסיכולוגית המונים ,עובדה שהוא כבר משוכנע, מדוע ,מפני שמנחם הוא דוגמא לאיך מפעילים לחץ על שלולי הבנה .
מתנצל מנחם על המילים פשוט הדגמת כל כך יפה את המשחק הכלכלי שאני חייב להשתמש בך כדוגמא.
השורה התחתונה אם קפיטל כל כך מתאמצת להרוס את דוראנט סימן שעשה צעד נכון .
ככה צריך לקרוא ידיעות בתקשורת .
לסיכום רציתי באמת להבין מה קרה לקריירנץההשל מריו צלמארס ,למרות שאין לו כל קשר לדיון האמור.

דדי
דדי
29/06/2019 14:57:06

החוזה של קובי לא היה קשור לשום דבר כלכלי.
.
את הסיבות לחוזה הזה או יותר נכון את התוצאות שלו, ראית בקיץ שעבר, ועוד תראה בקיץ הזה.

Smiley
Smiley
29/06/2019 15:23:27

מריו צא׳למרס שיחק באירופה אני חושב העונה וזכה באיזה גביע אירופאי.
כיום הוא נמנה עם אחת הקבוצות בליגת 3*3 של קוביית קרח.
בשורה התחתונה, לא מצליח למצוא חוזה ב-nba

כרים עבדול-ג'באר
כרים עבדול-ג'באר
29/06/2019 13:59:30

לא הייתי דואג לדוראנט הוא יקבל חוזה מקס. דוראנט ב 80אחוז טוב בהרבה מקובי בריינט. בעוד שקובי התבסס בעיקר על חדירות לדוראנט יש קליעה מאלוהים וגובה שגם עם ניתור חלש יותר עדיין יהיה גבוה מהשומרים שלו. קאזנס חזר שמנמן והוא משחק יותר מתחת לסל ושם בעיית הניתור קשה יותר ולדעתי הוא צריך לשנות את המשחק שלו להיות יותר דומה למארק גאסול.דוראנט לדעתי יחזור להיות אחד השחקנים המשפיעים בתקווה שלא יפצע שוב.

אסי
אסי
29/06/2019 14:10:29

2 דברים ממש לא מובנים לי

1. האם באמת גולדן הציעה חוזה מקס' 220 מיליון על שחקן שעונה 1 לא ישחק ואיך יחזור ? דוראנט רזה וקליל פחות מבראיינט.

2. יש שמועה שנשמעת נכונה , בינתיים שגולדן תציע לכל שחקניה חוזי מקס' וכם תשלם קנס חריגות בסך 200 מיליון דולר!

קליי קיבל כבר את החוזה לדוראנט יש הצעת מקס' וגם גרין ואיגודלה.

בכל מקרה מעניין ובעיקר יקר ומוזר !!!

Smiley
Smiley
29/06/2019 15:24:56
Reply to  אסי

רק ביולי אפשר להגיש חוזה רשמית. כרגע מדובר רק על כוונת הקבוצה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
29/06/2019 14:30:27

מנחם
איחולים לך ולג'ייל וכבוד על הזוגיות הממושכת.
בת גלים לא האירה לי פנים היום. נסעתי לחינם, בזבוז דלק וזמן….

אריק מנקין
אריק מנקין
29/06/2019 14:47:55

אתמול ספרתי חמישה קייטים לפחות בבת גלים.
הסתכלתי מהכביש הראשי כך שלא ספרתי גלשנים ,מה על הפאנאטיק השבור שלך…?
לגונה החליפו לך אותו בסוף?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
29/06/2019 15:56:41

חחחחח
היה לפני 10 שנים בערך. החליפו וגם הייתי צריך לשים 3 אלף (למרות שהבורד היה עדיין באחריות!) וזה אחרי שהריצו אותי כמעט שנה. אם הייתי משתהה קצת תוקף האחריות היה פג.
אתמול היה קצת יותר חזק בבת גלים. היום נשארו רק הגלים. הקטע המצחיק היה לראות את הבן של מקל, אולי 20 קילו נותן בראש ומקל לידו עם גלשן גדול נותן קצת פאן לכלב. בכלל הוא אטרקציה כשהוא לוקח את הכלב לסיבוב גלישה, אולי היחידי בארץ שעושה את זה וכנראה אחד המעטים בעולם. אני הייתי שם שעה ואספתי קצת חומר מדעי מהים מסתכל בשלושה האלה בקנאה. את הבן של מקל ראיתי הרבה בחורף השנה בחוף השקט.

אריק מנקין
אריק מנקין
29/06/2019 19:19:49

מקל הוא אגדה אמיתית .
אין דברים כאלו.
מאד מיהרתי אתמול חבל שלא קפצתי להסתכל אחרי .

מנחם לס
מנחם לס
29/06/2019 16:52:46

מה קרה? לפעמים כל הים מתך שיקצונה עד הקזינו הוא כמו פאקינג אגם, אבל למיטב זכרוני זה קורה בעיקר בימים צסןיימים הסתיו והאביב אבל לרוב לא בקיץ.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
29/06/2019 17:43:07
Reply to  מנחם לס

עכשיו אמור להיות הזמן של בת גלים אבל העונה השנה על הפנים. אין רוח והגל לא משהו.

אריק מנקין
אריק מנקין
29/06/2019 19:22:45

שנת אל ניניו ,פרסי חלש
אל תצפה להרבה מבת גלים השנה היא חזקה בשנת לה ניניה השנה שהיתה , הפרסי מספיק לכינרת לא מספיק עבור בת גלים .
מקרא שנת אל ניניו אוקינוס הודי חם מונסון חלש ,פרסי חלש.
שנת לה ניניה הודי קר ,מונסון חזק
פרסי חזק ,בבת גלים חוגגים .

אריק מנקין
אריק מנקין
29/06/2019 19:18:10
Reply to  מנחם לס

התחממות גלובלית קוראים לזה ועוד כמה בעיות כמו סכר אסואן שסתם זרימות חול ,רזי ידע להסביר טוב ממני .

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
29/06/2019 19:47:41

כן, הפרסי חלש השנה אבל זו לא פעם ראשונה. מצד שני, שנה שעברה היה טוב.
יש מספיק חול במזרח ים תיכון לכל הזמן שנהיה בחיים אבל בטווח הארוך יש בעיה עם האסוואן הזה. בעיה שקיימת כבר כמעט 50 שנה שבהם החול מהגרניטים של מזרח אפריקה לא עובר. הבעיה היותר גדולה היא שוברי גלים ומרינות ששינו כיווני זרימה בים. החוף השקט מתחת לרמב"ם בחיפה הפך להיות מין מדמנה עם מים בגובה 20 ס"מ והכל התמלא חול ואז פתאום בור עמוק, תהום. הכל בגלל השובר החדש של הבהד. מצד שני החוף בין סיפאלאס בת ים לחוף הגולשים נעלם לגמרי בשנה וחצי האחרונות. כל החול ברח בגלל סחיפה בשנתיים האחרונות. לפחות בבת ים זו פעם ראשונה שאני רואה את התופעה. בבת גלים איפה שהיה המועדון כבר ראיתי בעבר תופעה כזו מתחת למועדון ז"ל.

דדי
דדי
29/06/2019 14:58:26

לא הבנתי מנחם, אתה טוען שדוראנט עוד לא יודע איזה הצעות יש לו ?
.
למה, כי עוד לא הגיע ה 1.7 ???
.
חמוד מצידך.

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 15:47:36
Reply to  דדי

דדי, בלי לקחת אחריות, סתם התחושה שלך –
מי יצטרף ללייקרס?
ספורט, זרוק שם/ שמות.

דדי
דדי
29/06/2019 15:53:00
Reply to  Anonymous

comment image

Anonymous
Anonymous
29/06/2019 15:56:10
Reply to  דדי

או וואו, זה באמת יהיה הווג'-בומב שנוחת לווג' על הקלבסה.
אני הטמבל הולך על קיירי. פשוט הכל מתחבר, גם צריך פוינט, גם הסולחה עם לברון, וגם זה שהוא אמר במפורש, רוצה לשחק עם AD.
טוב. לא נשאר הרבה זמן…

דדי
דדי
29/06/2019 15:59:59
Reply to  Anonymous

״צריך״ לא תופס אם אתה יכול להביא את קוואי.
.
אתה פשוט מחתים אותו ושם אותו בכאיזו עמדה ש״צריך״.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
29/06/2019 16:24:45
Reply to  דדי

המלך מלמד את היורש את רזי המקצוע. חונכות

00
00
29/06/2019 17:54:53

בואו נבדוק שוב, מה עדיף לי ב-LA, לייקרס או קליפרס:
לייקרס: הקבוצה הפופולרית בעולם, סופר-טים חסר תקדים עם לברון ו-AD, לכתוב פרק חדש משלי מתחת לדגלים של מג'יק, קארים וקובי. ולא צריך להוסיף עוד, בעצם.
קליפרס: יכירו לי את בילי קריסטל!!! עד היום אני רואה את הארי וסאלי ובוכה. וגם להוביל סופר-טים, זאת אומרת, לא-רעה-טים. עם לנדרי שאמט, שי גולגול-שאמט, מונטרז הראל-שאמט שיש לו תסרוקת ממש מגניבה, כמעט כמוני, והאיש שיבטיח את האליפות הבאה – דנילו גלינארי. וזו לא בושה להיות גלינארי. כן, ביחד עם הקליפרס, יש סיכוי שננצח. אולי דרבי אחד בעונה. גם יפה! אתם יודעים כמה קשה לנצח את הלייקרס האלה?
בקיצור – קוואי לקליפרס. סגור.

11
11
29/06/2019 18:02:16
Reply to  00

ולזה, ילדים
קוראים דמגוגיה ושקרים.
מה אנחנו עושים עם אנשים כאלה?
נכון. מתעלמים מהקשקושים שלהם

22
22
29/06/2019 18:09:41
Reply to  11

לפני שתתחיל "אבל הטיעון! תתייחס לטיעון!" כמו איזה מצביע זהות עלוב ששיקרו לו ויודע רק לצרוח על המצע
הטיעון שלך לא שווה התייחסות
הוא כל כך לא קשור למציאות שאין טעם להתייחס אליו
"קוואי ישחק בלייקרס כי היא בלעה אתמול את סן דייגו" זה טיעון יותר מציאותי מהקשקושים הדמגוגיים שלך

666
666
29/06/2019 18:30:05
Reply to  22

קשקוש!
דמגוגיה!!!
קשקוש דמגוגיה דמגוגיה קשקוש קשקוש קשקוש דמגוגיה דמגוגיה קשקוש דמגוגיההההההה קששששש גוגיה גוגיה גוגיה קש קש קש קושששש דמגו דמגו דמגו דמגוגיה קששששש קוששששששששששששששש!
דמגוגיה?
קשקוש.
ועוד קשקוש קטן, אפשר?
בבקשה, לך על זה בכל הדמגוגיה.
תודה.
אז קשקוש.
שוב?
קש – קוש.
יפה לך. יושב עליך טוב, הדמגוגיה!
רגע, שניה. זה בא לי עכשיו ממש טוב.
דבר איתי אחי, בדמגוגיה.
הנה, קבל:
קשקושששלאחותך הצולעת!!!!!!! נו, איך זה בתור דמגוגיה?

33
33
29/06/2019 18:33:59
Reply to  666

מה ההבדל בין התגובה הזו לכל תגובה אחרת שלך?
היא פחות אגרסיבית

44
44
29/06/2019 18:36:44
Reply to  666

אני מבין אותך,
שמעון הוריד הילוך לאחרונה.
התחרות על תואר החרטטן שהכי בטוח בעצמו בלי שום בסיס נפתחה עבורך.
אחרי שהחזקת בתואר מלך התחרותיות בין 2016-2019.
אתה חייב להרגיש שאתה הכי טוב במשהו.

תמיסוי תמיסוי
תמיסוי תמיסוי
29/06/2019 19:27:18
Reply to  666

גם המוות המכוער של גולדן סטייט וקבורת אגדת סטף אחת ולתמיד,
ובמקביל לברון חוזר, כמו סרט האימה הכי נורא, לא רק שהוא חי, הוא חוזר בענק.
מבין אותך.
The sum of all your fears
באמת, מבין ממש. וכל כך נהנה.

55
55
29/06/2019 19:33:32
Reply to  666

מי נקבר חוץ מהשארית האחרונה של הכבוד שלך פה?
סבלת שלוש שנים. עכשיו כל הצביעות שלך מתפוצצת לך בפנים.
בקרוב כבר לא תהיה פה.
ביי ביי סומסומיקו
תהנה מהרגעים האחרונים שלך בזחיחות הידועה שלך

דדי
דדי
29/06/2019 19:20:24

סימנים מסויימים על הורפורד לפליקנס.
מבחינתי, תמיד חשבתי שזה המקום המתאים בשבילו אחרי שפורסם שהוא עוזב את בוסטון.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
29/06/2019 19:49:33
Reply to  דדי

ראיתי לפני שעה בערך.
הוא מתאים להם כמו כפפה בשביל לחנוך את ציון ולשחק עם צעירי הלייקרס לשעבר.

דדי
דדי
29/06/2019 19:37:10

B/R Betting

@br_betting
The Lakers are now down to 2-1 to win the 2020 title 👀

(Odds via @CaesarsPalace)

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
29/06/2019 19:44:13
דדי
דדי
29/06/2019 20:05:46

עכשיו אומרים שהורפורד לדאלאס, ואולי גם סקרמנטו.
סקרמנטו היו הקבוצה השנייה שחשבתי שתתאים, אבל דאלאס זה קצת מפתיע אותי, במיוחד אם זה 4 שנים.
.
אבל הוא יעזור לכל קבוצה. אחד השחקנים האהובים עלי בליגה.

גיא רוזן
גיא רוזן
29/06/2019 20:39:57

דנבר מממשים את האופציה על מילסאפ (ווג').
.
הם ממצבים את עצמם שוב כמתמודדת בצמרת המערב בשנה הבאה.
יהיה מעניין לגלות האם שחקני השוק החופשי הבכירים (או קרוב לכך) גם הם יתפסו את דנבר כקונטנדרית,
והאם מי מהם יהיה מוכן לוותר על קצת שכר בשביל להגיע לדנבר עבור ה-MLE.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 21:00:02

מעניין. כנראה שהם הגיעו למסקנה שהם לא יכולים להתחרות על אף אחד משמעותי בשוק.
הם גם הגישו לליילס קואליפיינג אופר.
פחות או יותר שומרים על הסגל מהעונה שעברה.

גיא רוזן
גיא רוזן
29/06/2019 21:05:21

אם היו "משחררים" אותו, היו מתפנים להם "רק" 17 מיליון.
ואז השאלה היא כזו –
מה עדיף?
מילסאפ + שחקן ב-MLE,
או שחקן חופשי ב-17 מיליון + שחקן חופשי ב-ROOM MLE.
.
לטעמי?
בחירה בהחלט הגיונית.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/06/2019 21:55:33

מסכים איתך גיא, ראית את מירוטיץ החליט לעשות פרסה לאירופה לדעתי יכל לקבל בקלות MLE

עידו גילרי
עידו גילרי
29/06/2019 21:57:33

MLE ? הוא יכול לקבל הרבה יותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
29/06/2019 22:29:28

כן מסכים איתך

ברוך רובין
ברוך רובין
29/06/2019 22:37:19

כנראה הוא מעדיף להיות ראש לשועלים מאשר זנב לאריות (למרות שהוא לא בדיוק זנב אלא שחקן בינוני+) ואם זה כך יצר התחרותיות בוער בו ואני אוהב את זה), ואת הקרבה והבחורות של ספרד מאשר לחיות בחורים כמו ויסקונסין

שלומפרט
שלומפרט
29/06/2019 21:00:16

ממש הפכו לליגה של כוסיות מאז ההחלטה של הקאפקייק.
תודה אדם סילבר

ברוך רובין
ברוך רובין
29/06/2019 21:15:20

https://www.instagram.com/p/Bx6VK5rHFdL/?igshid=117bvctegn7fy
פרסמתי את זה לפני חודש פה באתר רלוונטי מאי פעם, על עתיד הלייקרס הזונה מאוהיו מושכת בחוטים המנג’ר הטוב בהיסטוריה

ד"ר דובי הדוברמן
ד"ר דובי הדוברמן
29/06/2019 21:43:49

בינתיים מירוטיץ עוזב את מילווקי וחוזר לאירופה (ברצלונה), דיווח של שאמס צארניה

אור
אור
29/06/2019 21:50:43

מנחם, לפעמים אני לא יודע על מה אתה מדבר.
.
אגב, הווריורס צפויים להגיש הצעה של 221/5 לדוראנט

אהרון שדה
אהרון שדה
29/06/2019 21:53:33

מספרים שמירוטיץ מצטרף לברצלונה איני מבין זאת הוא היה שחקן רוטציה חשוב בקבוצה הטובה בסדירה שעשתה גמר מזרח …נכון שבשני המשחקים האחרונים סופסל כמעט לגמרי אבל …?
הוא היה גם מאד מבוקש בליגה הוא גם היה מקבל חוזה משמעותי מאד בנ.ב.א זה נראה למישהו הגיוני ?

ברוך רובין
ברוך רובין
29/06/2019 23:46:16
Shadow
Shadow
30/06/2019 2:26:31

קאוואי צריך להיות ממש טיפש בשביל לאכול את השקרים של המלכה. מה הוא חושב שיקרה אם יגיעו למאני טיים במשחקים על אליפות? חי בסרט אם הוא חושב שלברון יזוז הצידה ויתן לו להוביל. על גופתו המתה הוא יתן למישהו לקחת לו את התהילה. הוא הרי רודף אחרי האליפות הזו כי יש לו עדיין הזיות על עיזים. עדיף לו להצטרף לעדי יהוה מאשר למלכה. מהצד של האוהד אני אשמח מאוד כי אני לא נותן ללברון יותר משנה שנתיים עד שהוא פורש.