מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1. לברון ג'יימס – והלייקרס – מחליאים אותי. כמה מזוייפים יכולים להיות אנשים?

אני יודע שישנם כאן בין אנשי הצוות והגולשים כמה וכמה אנשים המאמינים שמה שעשה לברון ג'יימס הוא מעשה הירואי. נדיבות ונתינה שאינם אלא מעשה אבירות המלמדת על אצילותו ותרומתו , בעיקר לשחורים שעדיין סובלים מגזענות אפילו במאה ה-21. והחד-גבה ויתר אפילו על ה-TRADE KICKER של איזה 4M!
*
אתם יודעים מה עשה  הלברון הזה????נתן את הכבוד ללבוש מס' 23 לחד הגבה!!! (והוא יחזור כנראה ללבוש מס' 6 שלבש במיאמי).
*
אתם מתארים לעצמכם? לברון מוותר על גופייה מס' 23 – שבכל מקרה גנב ממייקל ג'ורדן – לחד הגבה!!!וכל זה על מה?על ה-SACRIFICE – אתם מבינים? SACRIFICE, הקרבה, קרבנות, ויתור ( https://larrybrownsports.com/basketball/lakers-create-salary-cap-space-for-third-max-contract-player/501959) – של אנטוני דייויס שהסכים לכל הויתורים והפסדי הכספים והסכים לעבור לשחק בלייקרס.
*
אני ממהר עתה לשרותים להכניס אצבע לגרון ולהקיא!

 

2. השאלה הגדולה שעל הלייקרס להחליט: סופר-סטאר אחד או כמה 'טובים ובינוניים'?

 

 

כפי שדיווח יניר, הלייקרס והפליקנס הוסיפו קבוצה שלישית – וושינגטון ויזרדס – לטרייד שהבטיח רווח מספיק גדול תחת תיקרת המשכורת שלהם להביא כוכב נוסף.

לפי אדריאן ווג' וזאק לואו  (ESPN’s Adrian Wojnarowski and Zach Lowe reported on Thursda) מדווחים שהלייקרס השילו מעצמם את חוזיהם של מו ווגנר, אייזק בונגה, וג'מריו ג'ונס, ובנוסף AD הסכים לוותר על 4 מיליון שיכול היה להרוויח בנוסף למשכורתו כ-'TRADE KICKER'.

הס"ה (עם ה'רווח' מהויתור של חד הגבה.וןהכסף תחת הסף שכבר היה להם) נותן להם 32 מיליון, מספיק DOUGH להביא שחקן שלישי במשכורת מקסימלית.

הנה מה שכתבו אדריאן ווג' וזאק לאו:

The Lakers are trading Mo Wagner, Isaac Bonga and Jemerrio Jones to Wizards as part of the Anthony Davis deal with New Orleans, league sources tell @ZachLowe_NBA and me. Deal clears contracts and creates more cap space for free agency.

בקשר ל-AD:

Anthony Davis is waiving his $4M trade kicker, league sources tell ESPN.

The Lakers will start free agency with $32M in salary cap space. The Lakers have the ability to sign a max player now.

עכשיו השאלה היא אם AD, לברון ג'יימס, וקייל קוזמה יכולים לשחק עם, נניח, קיירי אירוינג (או קוואי לינארד, או ג'ימי באטלר), ואז, נניח, להוסיף את שמעון באיזה $1,128 לעונה.

 

זאת השאלה שעל פלינקה לענות: אם הוא ישלם את כל ה-32.5 מיליון לאחד כמו קוואי לינארד, עם מי הם ישחקו? זה לא יעבוד. לברון ג'יימס לא יכול לסחוב יותר קבוצה על גבו. הוא יצטרך לשחק מקסימום 30-32 דקות כדי שיהיה כשיר לפלייאוף. AD? הוא עדיין לא עשה דבר לשכנע אותי שקבוצה יכולה לרכב על כתפיו כפי שהלייקרס רכבה פעם על כתפיו של שקיל או'ניל. וקוואי לינארד? אני אחד היחידים באתר שלא חושב שהוא הצטיין במיוחד בסידרת הגמר, אבל זה גם לא משנה.

זה לא יעבוד. פלינקה חייב להוסיף עוד גופות לרוסטר ולוותר על סופר-סטאר נוסף.

*

*

דבר אחד שהלייקרס יכולים לעשות זה להביא כמה שחקנים – 3-4 – שיעלו להם בערך 10 מיליון מעל סף המשכורות.

בעלי הלייקרס הם העניים שבין בעלי הקבוצות. אין להם גבר אחד עם ביצים וכיס לשלם מס מותרות גדול מאד, ולג'יני יש בקושי כסף לקנות שרשרת יהלומים ברבע מיליון דולארים. האשה הזאת היא חרמנית, ואני לא מדבר על חרמנות מינית.

ישנן כמה אופציות.
*

אחת היא להביא שחקן מצויין שלא מוגדר כסופר-סטאר. אחד כמו ד'אנג'לו ראסל, שאני מאמין שהם יוכלו להביא ב-27.5 מיליון שזה מה שיהיה מחירו כ-RESTRICTED FREE AGENT. זה ישאיר להם 5 מיליון, ולעבור את הסף ב-4-5 מיליון אני מאמין שבעלי הקבוצה יהיו מוכנים – כולל מס המותרות – וזה יאפשר להם להביא את ראסל, ועוד 3-4 שחקנים טובים. במקרה כזה הם יוכלו להשתמש ב-BIRDS RIGHT להחתים את השוטינג גארד רג'י בולוק, והנה יש להם חמישייה של AD, קוואי לינארד, לברון ג'יימס, רג'י בולוק, וד'אנדרה ראסל. ואז הם יטבלו את ה-4.8 מיליון ב-MIDLEVEL EXCEPTION  להביא עוד כרמה שחקנים (https://www.espn.com/nba/story/_/id/26914752/2019-nba-free-agency-latest-buzz-news-reports).

לא כולם חייבים להיות כוכבים. מיאמי היט ניצחה אליפות עם מריו צ'אלמרס, מייק מילר, כריס אנדרסון, ואדוניס האסלם. הקאבס ניצחו עם אימן שומפרט, ג'יי. אר סמית', טימוטי מוזגוב, וטריטסטן ת'ומפסון.

הלייקרס יוכלו לעשות זאת עם כמה שחקנים שרועי ויינברג כבר הזכיר, והוא ממשיך להזכיר (נדמה לי שהבאים בתור הם הפאור-פורוורדים).

3. קוואי הבטיח לטורונטו דבר אחד: להם תהיה המילה (וההצעה) האחרונה!

קוואי לינארד הבטיח לטורונטו שהם יהיה אחרונים לדבר איתו, אחרי שהוא שמע את כל ההצעות האחרות. לא סתם "שמע" אלא עם מי הוא דיבר, ומה הציעו לו.

מה שכבר ידוע הוא שלינארד יוותר על אופציית השחקן שיש לו ויהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל כך שדבר אחד טורונטו לא יוכלו לעשות: "להכריח" את קוואי לשחק איתם ע"י השוואת ההצעה הגבוהה ביותר שיקבל.

מה שמעניין מאד היא העובדה שהיועץ של לינארד שהוא גם דודו – דניס רוברטסון – ניפגש שלשום עם יוג'ירי, שאחרי הפגישה עם רוברטסון אמר שהוא יצא "מעודד מאד מהשיחה" (https://www.espn.com/nba/story/_/id/27052406/ujiri-stay-toronto-confident-kawhi).

הוא הוסיף:

"We'll wait. He's our player and he's a superstar on our team and we'll wait on that," Ujiri said".

4. מה שבטוח הוא שקמבה וולקר לא נשאר בהורנטס!

*
סטיב דל-ויצ'יו מדווח שהשרלוט הורנטס הציעו לקמבה וולקר – שחקנה בשנים האחרונות – הצעה שהיא "ב-ה-ר-ב-ה   מתחת למשכורת מקסימלית". היש צורך להוסיף משהו או זה אומר הכל?
*

שלא תבינו אותי שלא כהלכה. אני לא מאמין שקמבה וולקר שווה 221 מיליון ל-5 שנים, שזה הסופרמקס. אני לא חושב שהייתי משלם לו גם REGULAR MAX של 190 ל-5 שנים.

למה? לא רק שהוא לא שווה זאת, אלא שכל קבוצה אחרת יכולה להציע לו מקסימום של 140 מיליון ל-4 שנים.

אני הייתי מציע לו 148 מיליון לארבע שנים, TAKE OT OR LEAVE IT. ישנם כמה פוינט גארדים צעירים מצויינים, ו-5-6 בהם יהיו בדראפט של השנה הבאה, וברוסטר יש להם כבר את דבונטה גראהם ושלבין מאק שמחכים לצ'אנס שלהם וכן מאליק מאנק ומייקל קיד גילקריסט שיכולים לשחק 1 או 2, למרות שהם שוטרס וחודרים יותר מרכזים, אבל הם לא נתבקשו לרכז עד עתה בגלל קמבה אז אין לדעת. אולי יש להם את זה כרכזים, לפחות למאליק..

מדוע ההורנטס לא מוכנים לשלם לקמבה וולקר פרוטה אחת שתביאם לשבור את סף המשכורת?

זה לא ההורנטס. זה בעל ההורנטס, הקמצן הגדול ביותר שבין בעלי הקבוצות, שגם לא מאמין שישנו שחקן בעולם שמגיע לו תשלום גבוה יותר מאשר הוא – אלוהים בכבודו ובעצמו – השתכר בבולס לפני 20 שנה!

וכמובן שהסלטיקס יהיו מהרצים האגרסיביים ביותר אחרי קמבה!

Bleacher Report NBA

@BR_NBA

Kemba is “going to head to Boston with Kyrie Irving on his way out” barring an “unforeseen change of events,” per @wojespn

5. שון ליבינגסטון מתכונן לפרוש

*

כנראה שזה סוף הסיפור (המוצלח מאד!) של שון ליבינגסטון בגולדן סטייט.

מרקורי ניוז (https://www.mercurynews.com/2019/06/27/exclusive-andre-iguodala-has-positive-vibes-with-kevin-durant-and-klay-thompsons-future/) דיווח היום ששון ליבינגסטון מוכן לפרוש.

יש לו חוזה של 7.7 מיליון לעאונה הבאה אבל רק 2.2 מיליון מהם 'מובטחים'.

שון והגולדן סטייט מדסקסים BUYOUT לבן ה-34 הזה שהיה עם הקבוצה ותרם לה רבות בשלוש האליפויות מאז 2014.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
162 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
00
00
28/06/2019 6:12:35

מנחם, רוצה שוב את התייחסותך.
אתה יכול להסביר, למה אחד מאנשי הצוות שלך קם ב-5 בבוקר, כדי למחוק פה הודעות?
בוא אגיד לך איזה:
הבלוג החי, סיקור המשחק של ברזיל (אני הפאקינג בנאדם יחיד שמנסה לעורר שם עניין)
תגובה בפוסט על קוואי ואיפה הוא ישחק.
תגובה בפוסט חם מהתנור – על מה שקורה בלייקרס.
אתה מודע לזה? למה למחוק?
אתה מאשר את זה?
ובכלל – מי האמיץ שמוחק, בלי לעמוד מאחורי זה? אתה בוודאי יכול לדעת.
תודה.

גיל
גיל
28/06/2019 6:16:15
הגב ל  00

זה באמת נכון ?…. לא יפה…

מנחם לס
מנחם לס
28/06/2019 6:42:17
הגב ל  00

אין לי מושג מי מחק. אנחנו כמעט לא עושים זאת אלא אם ישנם ניבולי פה.
בבוקר אבדוק.
(בקרוב מתחילים בביקורת תגובות)

רן הנרגן
רן הנרגן
28/06/2019 8:05:13
הגב ל  מנחם לס

מנחם, אני מבין שיש מצבים שבהם מחיקת הודעות היא צעד נכון. מצבים בהם הטקס מבטא גסות וחוסר כבוד בין מגיבים אבל בכל מקרה ראוי שתינתן התראה פומבית למגיב לפני מחיקה.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/06/2019 8:19:58
הגב ל  מנחם לס

מנחם בבקשה תתעלם מהטרול היקר.
אף אחד לא מוחק לו תגובות ומשום מה המערכת עושה את זה אוטומטית. כנראה שיש מחיר לשימוש באינסוף שמות וכתובות. אז תן לו לצעוק ולהתלהם הוא יעשה את זה בכל מקרה.

Cruv Memula
Cruv Memula
28/06/2019 8:03:49
הגב ל  00

וואי שתוק כבר יא נקניק. לא נמאס לאנונימים הזויים לכתוב פה שטויות? לא טוב לך לך מפה יא הזוי

אבי בילווי
אבי בילווי
28/06/2019 16:34:33
הגב ל  00

מניסיון עם מערכות דומות, זה יכול לקרות אוטומטית וזה לא קורה סתם(ריבוי משתמשים\מכשירים על אותו משתמש או כל התנהגות חשודה אחרת).
בהנחה ואתה תמים כמו שאתה טוען תנסה לנקות קוקיס וליצור משתמש קבוע(ושים את השם שלך לשם שינוי שלא יחשבו שאתה טרול)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 6:17:58

תודה דוק.
יהיה הרבה מה לצחוק על הלייקרס השנה.
ובשנים הבאות.
לא מתנגד לקמבה בבוסטון.
אשמח אבל למקונל שם כמחליף. תפור בול.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2019 6:48:39

הסלטיקס צריכים גם סנטר (אנס?????) וגם פאוור….. אלא עם כן הייווארד יהיה הפאוור שלהם?
אולי הסלטיקס רוצים פוינט גארד אחד ו 4 שחקני 3D????
קוקוריקו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 6:52:24

לא ברור כרגע.
סומך על איינג' שייאייש את העמדות.
הוא זכה בקרדיט שלו בצדק.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2019 7:11:30

הוא הביא איזה סנטר FALL שלא נבחר בדראפט וגבהו 2.30 מטרים….
ממש גמד 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
28/06/2019 13:12:23

The bigger they are the harder they FALL

Smiley
Smiley
28/06/2019 13:59:37

יש דיבור על טרייד עם okc לקבל את אדאמס

עידן
עידן
28/06/2019 6:44:26

יש אפשרות פתאום שקוואי יחתום בלייקרס ואז זה יהיה הביג 3 הכי גדול אי פעם.לברון-קוואי-דייויס בטח שדוראנט מחוץ לתמונה הם שלושתם טופ 6 בליגה.לא נראה לי שהיה דבר כזה בנבא המודרני.אולי רק בשנות ה 60 שהיו רק 8 קבוצות בליגה.
לגבי השכר ללייקרס אם יחתימו עוד שחקן מקס יהיו להם ביחד עם קוזמה 4 שחקנים בסגל ואת השאר ימלאו בוטרן מינימום ומיד לבל עם שחקנים כמו רונדו גיי אר סמית קורבר אולי אריזה אולי כרמלו.אפילו קולדוול פופ שקיבל שכר מופרז בלייקרס בשנתיים האחרונות בהוראת ריץ פול יסתפק בשנה הקרובה במינימום.שחקנים 11-15 אמורים להיות צעירים מהגי ליג

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 7:42:12
הגב ל  עידן

קאווי לא יתקרב לשם. קאווי רוצה להיות הכוכב מלך הiso ולקבל כדורים בסוף. מה נראה לך יקרה לצד לברון? הוא יעמוד בפינה ויחכה לשלשה שלא נדבר על הדרמות מסביב למרות שהסייבורג חסין לפאסיב אגרסיב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 7:55:11

1+

Cruv Memula
Cruv Memula
28/06/2019 8:05:00
הגב ל  עידן

לוקחים את ball hogs בלי למצמץ

עידן
עידן
28/06/2019 6:48:13

לפי הדיווחים לברון ודייויס בקשר רציף עם קוואי שנמצא עכשיו בחופשה.
קיירי זה אופציה גרועה ללייקרס לדעתי הוא יהרוס שם הכל ולא יקבל את זה שיהיה רק שלישי בתור.
עדיין דבק בעמדתי לעונה הבאה שהקבוצה שקוואי יחתום בה תיקח אליפות אבל זה תקף רק לעונה הקרובה לא מעבר

עידן
עידן
28/06/2019 6:53:43
הגב ל  עידן

וקיירי לברון וקוזמה חורים בהגנה.קוואי במקום קיירי זה עוד מגן עילית לצד דייויס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 6:57:18
הגב ל  עידן

בכל מקרה יהיו שם יותר חורים בהגנה משחקנים.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 7:40:24
הגב ל  עידן

מי צריך הגנה חח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 6:55:47
הגב ל  עידן

אם קיירי יגיע הוא יהיה ראשון-שני בתור.
אבל יש סיכוי שזה יקרה רק אם לא תהיה לו ברירה אחרת – הוא לא רוצה לחזור לחיקו המבאיש של השיקוץ. הוא רוצה נטס.
קוואי – לא רואה אותו מתערבב בגועל של הלייקרס, ולא לצד לברון.
אל-איי זה הכיוון, אבל הלייקרס היו אפשרות רק אם לברון לא היה שם.

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 6:54:53

הלייקרס לא יהיו השנה קבוצה משלמת מס,
לא בגלל שהם לא רוצים. לא בגלל שהם "מתקמצנים". בגלל שזה לא אפשרות ראלית –
הם ישתמשו במקום מתחת לתקרת השכר עבור שחקנים חופשיים, ואז הם יעשו את הטרייד.
במצב הזה הם לא יוכלו להתחזק על ידי הבאת שחקנים נוספים שלא עבור חריגה או שכר מינימום,
ואין להם שחקנים עם זכויות בירד שחוזה חדש שלהם שיקפיץ אותם מעבר לרף המס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 6:58:49

חחחח שיתנו את המקס לכרמלו. זה יהיה 'משעשע'.

עידן
עידן
28/06/2019 7:01:32

חח צחוק צחוק לא מקס אלא מינימום אבל כרמלו אמור להצטרף ללייקרס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2019 7:09:28
הגב ל  עידן

חחחחחחחחחחחחחחחח
יהיה מאד מסחיק. צריך עוד 3 כדורים במגרש שיהיה לכולם ואנשים לא ייעלבו…..

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 7:39:50
הגב ל  עידן

כרמלו לא יגיע לברון סתם עושה ספינים לא לפגוע בכרמלו כאילו הוא נחוץ. לברון לא טיפש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 7:57:00

אתה כנראה צודק

Smiley
Smiley
28/06/2019 14:02:00
הגב ל  עידן

אל תשכח שיש דיבור על ג׳י אר סמית

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 7:02:32

לגבי הגופיות –
אין לי מושג מה היה תהליך קבלת ההחלטות בנושא. האמת? זה לא באמת מעניין.
אין לי מושג כמה כסף הולך לאן, ומה חלקם של השחקנים (אם בכלל) ברמת קבלת ההחלטות.
.
אבל –
.
אני חושב שיש נקודה שלא לקחת בחשבון, מנחם.
מכירות.
שוב, אין לי מושג (ואין לי כוח לבדוק) כמה גופיות "23" בצבע סגול/זהוב נמכרו בשנה שעברה,
אבל יש לי תחושה שלא מעט, ובלא מעט כסף.
אז עכשיו אפשר להתחיל למכור גופיות "6" סגולות/זהובות, ועל הדרך להוסיף גופיות "23" (רק עם ציור של גבה) חדשות.
לתחושתי (וזה על סמך היסק שנסמך על ניחוש נטו), ההחלטה של לברון לעבור ל-"6", קשורה גם (אם לא בעיקר) לכסף.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 7:37:44
הגב ל  גיא רוזן

בדיוק לא בעיקר זה רק. עוד מיתוג עוד תזרים מזומנים

רן הנרגן
רן הנרגן
28/06/2019 8:07:03
הגב ל  גיא רוזן

+ 1

שחקן מקבל אחוזים כלשהם ממכירת המרצנדיס שקשורים אליו, האין זאת. לברון כבר הוכיח שהוא לא מזלזל גם בקטנות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 8:16:58
הגב ל  רן הנרגן

כמו ביבי

עידו גילרי
עידו גילרי
28/06/2019 8:24:00
הגב ל  רן הנרגן

אני בכלל לא בטוח שזה נכון. יש לך סימוכין לזה?
עקרונית כל המרצ'נדייז שנמכר נכנס ב-CBA תחת BRI – כלומר לדעתי זה חלק ממה שנכנס לחישובי תקרת השכר.
מצד שני לא ראיתי אף פעם משהו ודאי בנידון. אשמח אם מישהו יוכל להביא מקור בנושא.

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 8:36:56

למיטב הבנתי, לא יכול להיות סימוכין. יש חלקים ב-CBA שהם לא גלויים לציבור, כולל שאלות הקשורות ל-BRI.
.
למיטב הבנתי (בנוסף), שחקנים לא מקבלים "אחוזים" ממכירות הגופיות שלהם. (למעט שאלת ההשפעה על ה-BRI הכולל, ואז ההשפעה של שינוי זה על גובה תקרת השכר. אנחנו מדברים על שברירי אחוזים, או במילים אחרות – לא. לשחקן אין רווח ישיר (כזה ששווה אזכור) עקב הגדלה במכירות של הגופייה שלו.
.
מה שכן יכול להיות, או אפילו סביר, זה "תמרוץ" בדמות הסכם חסות כזה או אחר, לשחקן בקנה המידה של לברון על מנת שיבצע מהלכים מסוג זה (החלפת מספר).
זה תמרוץ שהוא חוקי לגמרי. וגם הגיוני למדי.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/06/2019 8:39:16
הגב ל  גיא רוזן

כן, ככה אני מבין את זה.
מה הכוונה אבל בהסכם חסות זה או אחר? לשחקנים יש בעיקר חוזי נעליים לליגה יש חוזה עם חברת הלבשה. אתה יכול לתת דוגמא שתמחיש?

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 8:50:45
הגב ל  גיא רוזן

אני בהחלט יכול לראות משא ומתן בין נציגיו של שחקן כזה או אחר שאומר ששחקן X יקבל חוזה חסות/פרסום בחברה Y,
כאשר אחד הדברים שאותו שחקן עושה זה להחליף מספר על הגופייה.
.
ניקח את לברון, לדוגמה. הוא עובד עם נייק. ונייק, הם עובדים עם NBA Properties, Inc ומוכרים (ברישיון) גופיות של ה-NBA.
בשנה שעברה, גופיית הלייקרס של לברון הייתה במקום הראשון במכירות ב-NBA.
עכשיו הוא יחליף מספר –
זה לא בלתי סביר ששוב הוא יהיה בצמרת, הפעם עם מספר חדש.
.
לא שיש לי עובדות שמלמדות על מהלך כזה או אחר. זה פשוט הגיוני, כלכלית.
(אני גם לא רואה בעיה כלשהי עם החלטה מסחרית שכזו)

Ljos
Ljos
28/06/2019 15:06:24
הגב ל  גיא רוזן

אני רואה בעיה בהחלטה כזו. אם זה אכן מה שקורה, אז זה משול לחברת כבלי ההטענה "אפל" שמכריחה את כל מי שקונה טלפון חדש שלה לקנות ציוד נלווה חדש לגמרי בכל פעם. זה חוקי, אבל כשחברה ענקית עושה דבר כזה זה במקרה הטוב מאוד אפור מוסרית.

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 15:33:54
הגב ל  גיא רוזן

על נייק יש כתמים (של זיעת עובדים קטינים) אפורים גדולים בהרבה מאשר משחק תאורטי במספרי הגופיות.

Ljos
Ljos
28/06/2019 15:50:21
הגב ל  גיא רוזן

נכון, אבל כמו שאמרתי בדיוק אתמול לקבלן אלי ב"ש הידוע לשמצה – רק כי אתה אחראי למוות של פועלים ערבים לא מנקה אותך מאחריות לדברים נוראיים אחרים שעשית.

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 16:07:01
הגב ל  גיא רוזן

במסגרת המלחמות מול התאגידים, ומול הממסד (אני תומך בלא מעט מהן),
דווקא המאבק על זכויותיו של מי ששילמו יותר מדי כסף על גופייה עליה יש מספר ולוגו פחות מרגש אותי…

Ljos
Ljos
28/06/2019 16:32:38
הגב ל  גיא רוזן

ומול אלי ימ"שו?
נעזוב בצד את זה שמה שהם עושים משפיע בהכרח על איך אחרים מתנהלים וגורר את כולם לאותו מקום אפור שבסוף גורם הרבה יותר נזק מאשר רק לאלו ששילמו יותר מדי על גופייה רשמית (או על הדיון לאיזו חברה מגיע לקבוע את רמת המוסריות של מכוניות ללא נהג עתידיות), אז אפשר במקום לדבר על איך סטיב ג'ובס ניצל את הכסף שלו כדי להקדים בתור לתרומת האיברים אנשים רגילים שהיו זקוקים מאוד לטיפול מציל חיים בעוד אצלו זה היה ידוע שמדובר בטיפול שרק אולי יוריד מעט מהסבל שלו בזמן הקצר שנשאר לו לחיות?

עידו גילרי
עידו גילרי
28/06/2019 10:27:23

הבנתי, תודה.

שלהבת
שלהבת
28/06/2019 7:11:41

הלייקרס הראו שהליגה הזאת מנוהלת על ידי סוכנים מעטים ובעלי כח עצום. זרקו את כולם כולם חוץ משחקן אחד. מטורף.
תומאס ברייאנט, מו וואגנר, בונגה, ג'ונס – לוושינגטון
זובאק לקליפרס
רנדל, בול, הארט, אינגראם לניו אורלינס.
תשעה שחקנים נזרקו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 7:32:38
הגב ל  שלהבת

מזכיר לך משהו? קליבלנד באול סטאר של לפני שנתיים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 7:33:15

אי אפשר להחליף את הפיל אז מחליפים את החדר.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 7:36:31

בקרוב פלינקה

עידו גילרי
עידו גילרי
28/06/2019 8:24:35

פילינקה

רותם אלרן
28/06/2019 12:55:01
הגב ל  שלהבת

וחצי מהם שחקנים מצוינים שיכולים אפילו להיות אולסטארים בעתידם (ראנדל, בול, אינגרם) לחלק שחקני רוטציה או שחקני חמישייה מצוינים בקבוצה טובה פלוס (זובאץ ובראיינט)

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 7:32:37

מנחם לברון זה המלך אני אוהב לראות מה שהוא עושה. הוא מראה איך הגולם קם על יוצרו. הליגה רצתה גורדן ומיתגה לו את הצורה ווי אר אול וויטנס נתנה לו לעשות מה בא לו תוך רמיסת החוקים בדרכים מפותלות והגולם גדל וגדל וגדל ואז ביקש עוד אוכל הפך לתאגיד ואז למאמן gm בעלים סוכן שחקנים מס 1 בליגה והפך למפלצת שאוכלת הכל כל חלקה ואז מציב לליגה את כל המראות בפנים שהם מנסים להסתיר עושה מה שבא לו. שביתות הדחת שחקנים וצוות מקצועי גיוס שחקנים ניהול. הוא לא רק שם זין עליהם אלא שם להם גם את הביצים בפה.
מכונת התאגיד עובדת שעות נוספות שלברון עכשיו הוא המקריב והשנה אתה תראה ספינים כמה הוא חבר צוות נפלא ואיזה רעב אינסופי יש לו וכל החרטוטים.
אני אוהב ששחקניו בתאגיד יתחילו לעשות מה בא להם בקרוב גם שבן סימונס יתחיל לעשות לפילי העונה שיבקש חוזה מקס.
זה מוסיף עניין צבע הוא מראה פומבית אני עושה ויעשה מה בא ואתם לא יכולים לעשות כלום בנדון אבל כלום.
הוא הgoat של המנגרים בליגה. המנגר הטוב בהיסטוריה. ב10 שנים הקים 3 סופר טימס ב3 קבוצות ואנשים פה מתלהבים לי מגרי ווסט חח. הוא יהיה הgoat של הסוכנים חכה הוא רק מתחיל. הוא גורם לעניין בליגה. הוא לא מתבייש לומר אני רוצה לגייס את קאווי קיירי דיוויס וקוזמה לצידי.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 7:35:52

ויותר מזה מנחם האם תוכל לומר לי מתי בפעם האחרונה הליגה ביצעה בדיקת סמים ללברון גיימס? או לכוכב בסדר גודל הזה כלשהו? ואני לא מדבר על מריחואנה שזה לא מעניין.

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 8:07:39

הליגה לא מפרסמת את מי היא בדקה, רק את מי היא תפסה.
.
האם הליגה בודקת את הכוכבים?
בו נגיד את זה ככה –
ה-NBA לא ממש מקשים על הכוכבים (השחקנים בכלל).
.
האם כל זה מלמד משהו על לברון?
אם היינו מנהלים את הדיון הזה ב-2011 או 2012, אז היו בהחלט טיעונים שהיו יכולים "לבנות" קייס נסיבתי אודות לברון.
השנים שחלפו שינו את התמונה.
.
האם כל זה מלמד משהו על כובי ה-NBA?
זה בהחלט יכול.
בדיקות מתבצעות אך ורק אחרי משחקים, או באימונים. לא בפגרה. לא כאשר שחקן בבית מחלים מפציעה.
איך זה קשור?
אנחנו מדברים על שאלת התועלת –
מה יכול שחקן NBA להרוויח משימוש ב-PED (בדגש על HGH)?
שחקן בריא, שאלת הסיכון/סיכוי עבורו הופכת את השימוש ב-HGH ללא באמת כדאית. אצן שהשתמש ב-HGH ולכן שיפר את התוצאות שלו בעשירית השנייה, עבורו זה הבדל בין להיות אלוף לבין להיות עוד מתחרה.
אבל שחקן NBA? זה באמת משנה? עוד עשירית, פחות עשירית?
מרים משקולות, עבורו זה ההבדל בין תוספת של 5% במשקל אותו הוא יכול לדחוק, אפילו 10%.
זה קריטי עבור פאוור ליפטר, ההבדל בין תוצאה בינונית (נגיד 250 קילו), לבין תוצאת עילית (280 קילו).
לשחקן NBA? אין לזה בכלל משמעות. קואורדינציה, זריזות, שליטה בכדור. עבור אלו אין "כדור קסמים".
.
מתי כן יש ל-HGH משמעויות עבור שחקן NBA?
כאשר הוא מחילים מפציעה. שימוש בחומרים מסוג זה מאפשר לקצר משמעותית את זמן ההחלמה. שחקן יכול לחזור אחרי פגיעה בברך אחרי 8 שבועות במקום 10 שבועות. זה לפעמים ההבדל בין הצלחה לכישלון בפלייאוף. אז אנחנו מדברים על אלמנט קריטי.
.
אם נחזור לרגע ללברון –
הקילמטראז' שלו מלמד בדיוק על ההפך ממה שמנסים ה-ללל לטעון. כל המחקרים מלמדים ששימוש ארוך שנים ב-HGH מעלה משמעותית את הסיכון לפציעות, בדגש על פציעות לרקמות חיבור (גידים/רצועות).
אתה יודע כמה פציעות מסוג זה היו ללברון בקריירה?
אני אעזור. לא היו לו.
אם נתבונן על הפציעה שלו בשנה שעברה (מקרבי הירך. או בעממית "המפשעה"),
נראה שהוא לקח את הזמן עד שחזר. נראה שלמרות שזה ככל הנראה עלה ללייקרס בסיכוי לעלות לפלייאוף, הוא בחר לחזור רק אחרי החלמה מלאה. זה בדיוק ההפך מדוגמה למקרה בו מישהו השתמש ב-HGH בשביל לזרז את תקופת ההחלמה.
.
השורה התחתונה?
צריכה להיות ביקורת על הליגה לגבי בדיקות של PED. אני גם חושב שבדיקות שכאלו צריכות להתנהל בפגרה, ועבור כל השחקנים על חוזה, גם אם הם פצועים.
כיום המדיניות היא 0 – 4 בדיקות בשנה. אני חושב שהמספר "0" חייב להיעלם. לפחות 2 בדיקות אקראיות בשנה לכל שחקן.
גם ללברון.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 11:58:49
הגב ל  גיא רוזן

זה יפה שהליגה לא מפרסמת😎

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 11:59:31

נשמע תמוה שליגה חולת פרסום שמפרסמת הכל לא מפרסמת את זה?

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 12:21:48

שוב –
אני מסכים עם הביקורת על הליגה בכל הנוגע ל-PED.
צריכה להיות הרבה יותר שקיפות, צריכות להיות הרבה יותר בדיקות, וצריך שהבדיקות יהיו הרבה יותר אפקטיביות.
.
נשמע תמוה?
לא. ממש לא. הליגה מונעת ממניעים כלכליים. אין כרגע הלימה בין בדיקות/שקיפות לבין תוחלת הרווח של הליגה בזמן הקצר.
אם וכאשר תהיה ביקורת על התנהלות הליגה על ידי גורמים חיצוניים (כמו שקרה ב-MLB), לליגה לא תהיה ברירה אלא להתייחס לנושא (אז רווחיות הליגה תקטן לאור הפגיעה בפופולריות של הליגה. שוב, ע"ע MLB)
עד אז?
אני לא צופה שינויים מרחיקי לכת בתחום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 8:07:59

זה ייפגע ברגשות המסוממים, סילבר לא מוכן.
הוא מוביל מהלך לקרוא להם "משופרים כימית".
.
בנוסף, "אתלטים מסוממים" עשוי לרמוז על מקרה בן ג'ונסון, שהיה שחור – מה שמעלה קונוטציות גזעניות ומכתים מגזר שלם.
גוברנר שיעיז להעלות את הנושא יידרש מייד להתפטר ובנוסף תוגש נגדו אוטומטית תלונת מי טו פיקטיבית.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/06/2019 10:49:34

ברור עצוב ההתקרנפות הסמויה שהליגה עושה, הם מבינים שפרשת המסוממים כמו שקרה בביסבול תפגע בליגה אנושות, ובליגה שרודפת אחרי מספרים זה אסון,
.
הטיפולים המיוחדים שקובי היה נוסע לעשות בגרמניה שאצלנו קיימת הרפואה המתקדמת בעולם, זה שקרי החלים אחרי מתיחה ברמה 2 בשלוש שבועות לפני ופיתח גוף של סוס, הליגה הזאת מתדרדרת מרגע לרגע בטח בנוגע לחוקים ולזה שכל כוכב שמכבד את עצמו נכנס עם מרפק לצלעות , אבל כל עוד זה מכניס יותר כסף לליגה זה טוב.
.
עוד מחשבה שיש הוא הביטול של רדיו הליגה שרצתה להפוך לגלובלית בעצם חוסמת את השוק של אפריקה שלרובם אין כסף כדי לקנות מנוי NBA.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 11:58:05

יקריבו איזה או גיי וטייריק חח. אני בטוח שלברון נבדק פעם 1 מאז שנת 2003 ובדיוק 0 פעמים מאז 2010. כנל לגבי דוראנט הארדן ראס קרי וכל החברה

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 12:27:55

עד שלא תהיה שקיפות מלאה בתחום –
הזלזול שלך מוצדק.

מנחם לס
מנחם לס
28/06/2019 16:24:02

אני יודע שיש בדיקות רנדומליות. לא ידוע לי כיצד זה נעשה

אדי
אדי
28/06/2019 7:40:27

אם הלייקרס רוצים להצליח, הם חייבים להחתים כמה שחקנים שקולעים טוב, אבל טובים בהגנה, בברלי, מרקוס מוריס, אריזה אפילו דארן קוליסון זה לא רע (עדיף בהרבה מקיירי החור בהגנה שסתם יגמור את כל הכסף) אם יצליחו להביא את בויאן במחיר סביר זה בכלל שיחוק, זה שחקן ברמת אולסטאר לכל דבר. אני לא מצליח להבין מה מחליא בזה שלברון במעמדו ויתר על גופיה מס' 23, איך אפשר לראות בזה מעשה רע?

ארז
ארז
28/06/2019 12:03:52
הגב ל  אדי

לגבי הגופיה
אתה לא מבין ותוכל להבין רק אם תהפוך הייטר ואז יפתחו עינייך ותראה את המטריקס לאשורה.
עד אז, תישאר לא מבין.

Cruv Memula
Cruv Memula
28/06/2019 8:07:04

יכול להבין את ה"מחווה" של לברון לא"ד. לא כי אני מזדהה איתה או מסכים איתה, אלא כי זה לברון וזה הגיוני לגמרי.
מלבד זאת, לא חושב שיש סופרסטאר שרוצה לשחק בלייקרס (מלבד אולי קיירי) כך שזו לא אופציה איך שאני רואה את זה. הם יביאו שחקנים משלימים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 8:13:49
הגב ל  Cruv Memula

אם לברון היה יכול הוא היה מטפס לגג האולם ומוריד את גופיה מס' 32.
למעשה, אני מוכן להתערב שניסה.
מסכים לגבי השאר – הם יקראו לדיאנג'לו הסטאר השלישי. אלא אם קיירי יתקע.

אסף
אסף
28/06/2019 10:10:30

אין להם אופציות אחרות כל כך לפחות לעמדת הרכז..
קיירי בניו יורק ,השאלה רק באיזה חלק של העיר לדעתי,
קמבה ווקר עושה קולות חזקים לכיוון בוסטון וכל מי שמפנטז על קאווי לדעתי משלה את עצמו לגמרי, הדבר האחרון שהוא צריך לעשות לעצמו אחרי שסחב קבוצה לאליפות זה לבוא ולהסתפק בשאריות של לברון

עידו גילרי
עידו גילרי
28/06/2019 8:28:33

מנחם איזה הקרבה אנתוני דיוויס עשה בדיוק? לוותר על הטרייד קיקר שלו? בוא נגיד שזה היה מ-4 המיליון הכי לא מוצדקים ששחקן יקבל. המטרה של הטרייד קיקר היא לפצות שחקן במקרה והוא מועבר בטרייד. עכשיו … כשהשחקן מכריח את הטרייד הזהו עוד מחליט לאן… הוא צריך לתת להם טרייד קיקר.

שלהבת
28/06/2019 8:33:46

+1

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 8:40:57

ב-CBA הקרוב הקבוצות הולכות לדרוש להוסיף סעיף brow קיקר…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 11:31:41
הגב ל  גיא רוזן

צריך ש-4 מיליון מתושבי ניו-אורלינס ואוהדיה יתייצבו בתור ענק לבעוט לו בתחת.
זה יהיה הטרייד קיקר שלו.
.
מולי – תכוון לו לביצים ותגיד שפספסת.
יוסי – תן לו אחת לפיקה ל'דרך צליחה' בלייקרס.

AI3
AI3
28/06/2019 13:25:15

לפני שדיוויס חבר ללברון רצית שהוא יעזוב את ניו אורלינס ויחבור לחבורה הצעירה של הלייקרס, כי היית בטוח שהוא ישפר אותם, ברגע שהוא חובר ללברון אז התחלת לשנוא אותו, כאילו שהוא השחקן הראשון אי פעם שדרש טרייד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 14:10:54
הגב ל  AI3

אמת, חשבתי שהוא הכוכב המושלם בשביל הלייקרס הצעירה טרום לברון.
אם הם היו ממשיכים לבנות אותה ואז מביאים אותו כשחקן חופשי עוד עונה זה היה מושלם.
אבל עונה שעברה הוא חשף את פרצופו בהתנהלות המגעילה מול נ"א.
זה רק עוזר שהוא גם נחשף כגרופי ושפוט של השיקוץ.
אני עדיין לא ממש שונא אותו, אבל בהחלט מייחל לכשלונו.

אסף
אסף
28/06/2019 10:08:25

לא לדאוג לברון וריץ' פול כבר סידרו לו השלמת הכנסה יותר גדולה בספייס ג'אם 2, ככל הנראה הוא לא ירד מתחת לקו העוני בגלל "הויתור האצילי" שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/06/2019 10:31:00

עידו מה זה קשור, הוא וויתר על 4 מליון, ברור שלברון פיצה אותו מהצד, אבל הוא ויתר על 4 מליון שהיה בחוזה שחתם מוצדק או לא מוצדק, המשכורת של לואל דנג ושל אנדרו וויגנס מוצדקת?
.
לברון המנג’ר הטוב בהיסטוריה הוא שולט בליגה מחוץ למגרש כמו שאף אחד לא שלט, 3 סופר טימס ברור שלברון יביא כוכב צוות מסייע בטח בLA שכל שחקן מקבל חוזה נעליים משודרג מביאים במינימום כוכבים לוקחים אליפות, ההימור של קוואי או קיירי, ואין שום קבוצה בליגה שתתמודד מולם. אם לברון ייקח עוד שני אליפויות יהיה לו בהחלט טיעון לשחקן הטוב בהיסטוריה, וגם המנג’ר והסוכן הטוב מכולם, בלתי נתפס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 10:38:35

100+

מנחם לס
מנחם לס
28/06/2019 16:27:47

4 מיליון זה מספיק כסף לשקם 8 בני דודים נשואים עם 5 ילדים. במקום לתת חזרת את הקיקר הוא יכול היה לשקם 8 משפחות הקשורות אליו והן קשות-יןם.

Thhgdל
Thhgdל
28/06/2019 9:02:15

אני לא מבין מה הבעייה
אחרי שהם יחתימו את מי שהם רוצים בכסף שנשאר
הם יחתימו את כל השחקנים שהיו אצלהם לעונה אחת מגי,סטיבנסון ,רונדו ועוד מי שאני לא זוכר בחריגת מס ויש להם קבוצה

צחי זופרן
צחי זופרן
28/06/2019 10:11:38

ליוינגסטון- אחד הסיפורים היפים

מבין בינוני-גדול
מבין בינוני-גדול
28/06/2019 10:51:46

גם אני לא מאוהדי לברון ומתבאס על המהלך. לנגד עינינו נוצרת וואחד סופרטים, שלדעתי תהיה חזקה ביותר במירוץ לאליפות, בטח בעונה בלי דוראנט (היחיד בליגה שמסתכל בלבן שבעיניים של לברון, למי ששכח).
גם המפקפקים ביותר בלברון, יהיו חייבים לקחת אותו בדיוני ה-GOAT, אם הוא אכן יביא אליפות לקבוצה שלישית, כשהוא הפוקאל פוינט וה-FMVP.
וחייבים להעריך את לברון, שרק בעונה שעברה קיבל סוויפ מהלוחמים, ובעונה הבאה ייתכן מאוד שיעשה להם סוויפ…
ולא נותר אלא להתבאס שוב על החזרה המוקדמת של דוראנט לפיינלס, ששינתה לחלוטין את העונה הבאה ובכלל את הליגה כולה.
הלוחמים תמיד היו צעד אחד לפני כולם בניהול ובקבלת ההחלטות. בליגה התחרותית של היום מספיקה החלטה אחת מטומטמת (להלחיץ את דוראנט לחזור) כדי לאבד את הכל. ואם דוראנט אכן עוזב, הם איבדו את הכל…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 11:33:41

הוא לא יביא כלום לכלום.
אם הוא יגיע לפלייאוף כדי לחטוף סוויפ זה יהיה נס.

ברוך רובין
ברוך רובין
28/06/2019 11:39:33

אשך בחייאת שה כוכבי על עוד אולסטאר קוזמה וצוות מסייע , האליפות שלנו בכיס בטח שהלוחמים לא קיימים העונה, היחידים שיכולים לאיים זה פילי שברמת כישרון טיפה פחות, אבל שם קיים הצוות האוסטרלי שאיתו לא יגיעו לכלום חוץ מחופשה בהוואי.

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 11:47:14

ברוך,
תחשוב על כל הסיבות בגינן גולדן סטייט לא זכו באליפות.
כולן (ועוד כמה וכמה סיבות נוספות) תקפות ביתר שאת לגבי הלייקרס של השנה הבאה (כפי שהם מצטיירים ברגע זה).

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 11:56:27
הגב ל  גיא רוזן

לא זכו באליפות? כמדומני זכו ב2.
לבנות על פציעות זה ווישפול יפה וברור שקבוצה עם קיירי לברון דיוויס קוזמה תיעצר רק עי פציעות. אחרת פו פו פו פו😎

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 12:29:12
הגב ל  גיא רוזן

מה גולדן סטייט?
יש להם שיטה מצוינת שרצה שנים, אירגון אדיר, חדר ההלבשה מגובש (חוץ מסיפורי דוראנט), מאמן חכם ומצוין, כוכבים בשיאם שעושים ויתורים.
.
מה יש ללייקרס?
כוכב מזדקן שמעבר לשיא, לא קיים בהגנה, משחק רק לפי הדרך שלו.
גרופי פציע שלא הוכיח כלום.
סקורר צעיר שגם הוא חור בהגנה אבל לעומת החור שחור הוא סופרנובה.
סגל משלים חדש לחלוטין.
מאמן חלש, מקובע שלגמרי לא מתאין ללברון, שלא יספור אותו.
אירגון קיקיוני.
.
השוואה מופרכת

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 12:34:13
הגב ל  גיא רוזן

השנה גולדן סטייט לא זכו באליפות. (כמדומני)
רשימת הסיבות הייתה ברורה (ולא ממש מפתיעה) –
סגל קצר יותר. תלות גדולה יותר בכוכבים. הגנה שנחלשה.
.
עכשיו תיקח את ההרכב של הלייקרס בשנה הבאה כפי שאתה מצייר אותו (קיירי),
ותבדוק שוב את נקודות החולשה.
סגל קצר? יש.
תלות גדולה בכוכבים? יש.
הגנה חלשה? יש.
.
ואז תוסיף שאלות של כימיה, התאקלמות, מאמן חדש, והמון אגו.
אתה מקבל קבוצה פגיעה בהרבה מגולדן סטייט ערב תחילת עונת 18/19 .

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 12:45:49
הגב ל  גיא רוזן

התגובה הקודמת יועדה לשמעון.
.
טמיר –
השוואה מופרכת?
לא ממש. 2 קבוצות עם 2 שחקנים טופ 10 + אול סטאר (אם וכאשר).
.
אתה טוען שלברון מעבר לשיא ולא קיים בהגנה?
אז ככה –
מעבר לשיא. נחיה ונראה. היכולת שלו העונה שעברה לא הייתה של "מעבר לשיא". ההגנה? אין לי ספק שהיא תהיה לא קיימת בעונה הרגילה.
בפלייאוף?
שוב. נחיה ונראה.
"משחק רק לפי הדרך שלו". נכון. רק שזה לא בהכרח דבר רע. זה מקצר פלאים את זמן ההתאקלמות של הקבוצה.
.
לגבי דייויס –
הוא לא הוכיח כלום. גם קרי לא הוכיח כלום, עד שהוא הוכיח. גם דוראנט לא זכה בכלום עד שהצטרף לקבוצה חדשה.
מבחינת יכולת, הוא בטופ של ה-NBA, ואין על כך סימן שאלה כלשהו.
.
אין בכלל שאלה שרשימת סימני השאלה סביב הלייקרס עצומה.
זו הייתה הפואנטה של התגובה שלי לברוך. המשפט "אליפות בכיס" לא מתכתב היטב עם המציאות, עם הניסיון הנלמד לאורך השנים.
אבל גם המסקנות שלך, טמיר,
לא מגיעות ממקום של ניתוח רציונלי. זה יותר סוג של "ווישפול הייטינג…"

הייט אשברי
הייט אשברי
28/06/2019 12:48:50
הגב ל  גיא רוזן

גיא – אתה מעוות את התמונה . הסיבה בגללה ג"ס לא זכתה שוב היא אחת – פציעות . ולא סתם פציעות , אלא של שניים משלושת הכוכבים הגדולים , לושתם קלעים היסטוריים ושלושתם הול-אוף-פיימרס עתידיים .
בוא נבחן אחד לאחד :
1. סגל קצר – הסגל אינו קצר , הוא מלא . הוא התקצר בגלל ארבע פציעות ( דוראנט, קליי, בוגי ולוני ) , אבל אין קבוצה תחטוף מכת פציעות כזאת והסגל שלה לא יתקצר.
2. תלות גדולה בכוכבים . נכון . אבל האם יש קבוצה שאין לה תלות בכוכבים . לטורונטו אין תלות מוחלטת בקוואי ? למילווקי אין ביאניס ? לרוקטס אין בשיקוצון ? ללייקרס לא היתה השנה תלות גדולה בשיקוץ הגדול ? לפילי אין באמביד ? אם כבר אז לג"ס יש פחות תלות כי יש מספר כוכבים וניתן לתפקד סביר בלי דוראנט . בלי דוראנט וקליי זה כבר היה יותר מדי .
3. הגנה חלשה . ההגנה של ג"ס לא היתה חלשה בכלל בפלייאוף . היא נראתה חלשה בעונה הרגילה, כשהקבוצה הורידה הילוך וחיכתה לפלייאוף . כמובן שאחרי שדוראנט וקליי , 2 שחקני הגנה מעולים , נפצעו , היא נראתה חלשה בהרבה , מה לעשות – יש גבול לניסים שדונקי יכול לחולל לבדו .

AI3
AI3
28/06/2019 12:59:20
הגב ל  גיא רוזן

איזה ספסל היה לגולדן סטייט בשלוש שנים האחרונות?
היה להם 3 כוכבים וחמור תוסיף לזה את איגי, וזה עדיין הספיק לשתי אליפויות ועוד גמר nba נוסף, וזה למרות שקארי הוא חור שחור בהגנה (הרבה יותר מלברון).
אם הלייקרס משיגים את קוואי הרבה מאוד וטרנים שלא לקחו עדיין אליפות יחתמו על מינימום כדי לשחק עם שלישיה כזו.
גם אם קיירי חותם הם עושים פלייאוף בלי למצמץ.
אם שום כוכב לא מגיע, אבל חותמים 5-7 רול פליירס (32 מיליון דולר תקרה + mle) כמו מרכוס מוריס, דני גרין, ג'י ג'י רדיק, ניקולה מירוטיץ', פטריק בוורלי, טרבור אריזה, רייג'ון רונדו, kcp, טרנס רוס, ברוק לופז, רובין לופז, מרקיף מוריס, אפשר ליצור פה קבוצה טובה ועמוקה ביחד עם לברון, דיוויס וקוזמה שאמורה לעשות פלייאוף בלי שום בעיה.

AI3
AI3
28/06/2019 13:58:16
הגב ל  גיא רוזן

אגב, לכל מי שקורא לאנתוני דיוויס כוכב פציע שייזכר שבעונת 2016-17 ו-2017-18 הוא שיחק 75 משחקים בכל אחת מהעונות, השנה לצורך העניין עד שהוא דרש לעבור בטרייד הוא שיחק ברוב המשחקים, רק אחרי דרישת הטרייד התחיל לשחק פחות (לא עבר את ה-22 דקות למשחק) לפעמים גם לא שיחק בכלל, אבל עד אז המספרים שלו היו מטורפים, ב-41 משחקים הוא העמיד ממוצעים של 29.4 נקודות , 13.3 ריב', 4.4 אס' ו-2.6 חסימות למשחק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 14:14:53
הגב ל  גיא רוזן

גולדן הגיעו לגמר.
אם הלייקרס מגיעים לגמר אני מוריד את האשך.
שכחת להוסיף – שתי הקבוצות לובשות מדים ומשחקות כדורסל.
העונה של לברון שנה שעברה הראתה שהוא מעבר לשיא.
הוא לא יכול יותר להכריע משחקים והאתלטיות בדעיכה.
הוא העמיד סטט' ריקות.
הייתה לו עונה נוראית על המגרש (וקטסטרופה מחוצה לו).

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 14:27:23
הגב ל  גיא רוזן

נשמע כואב. אני מבטיח להזכיר לך את התגובה הזו…
(אם וכאשר)

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 14:28:49
הגב ל  גיא רוזן

שאלה –
אחרי ההליך הכירורגי, השם שלך משתנה ל-"אשך טמיר המקורי (בפורמלין)" ?

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 14:38:46
הגב ל  גיא רוזן

הייט,
כבר כתבתי את הנתונים מספר פעמים, ואין לי כוח להביא את כולם מחדש.
אני ממליץ לך לבדוק איך גולדן סטייט היה אם/בלי דוראנט וקרי השנה. ולהשוות את זה לשנתיים הקודמות.
אני ממליץ לך לבדוק את הגנת גולדן סטייט השנה בפלייאוף. ולהשוות את זה לשנתיים הקודמות.
אני ממליץ לך לבדוק את הנט רייטינג של ספסל גולדן סטייט. ולהשוות את זה לשנתיים הקודמות.

הייט אשברי
הייט אשברי
28/06/2019 15:34:40
הגב ל  גיא רוזן

גיא – לא ענית בכלל למה שכתבתי . תחשוב היטב – האם לפני שנה , אם דוראנט וקליי (וגם לוני ) היו נפצעים באותה צורה , ג"ס היתה לוקחת אליפות ? האם היא בכלל היתה מגיעה לגמר ?
בקיצור , לא עניין של ספסל , לא עניין של סגל קצר ( לפני פציעות ), לא ענין של הגנה חלשה , לא עניין של תלות בכוכבים . ג"ס השנה, בהרכב מלא , לא נפלה מזו של השנה שעברה – יא פשוט נפלה ביושרת האחרונה על פציעות קשות ל-2 כוכבי-על.
ואל תביא לי את מספרי העונה הרגילה להשוואה בין 2 העונות. היא פשוט הורידה הילוך השנה בציפיה לפלייאוף .

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 15:47:46
הגב ל  גיא רוזן

הייט,
פציעות הן חלק מהמשחק. הן גם מושפעות מעומס. תראה את התנהלות טורונטו בעונה הרגילה בהשוואה לגולדן סטייט בכל הנוגע למשטר מנוחות.
.
קליי, דרך אגב, שיחק בסדרה. ב-2 מ-4 ההפסדים הוא שותף בכל המשחק. בהפסד נוסף הוא שיחק 32 דקות.
(באותם 5 מ-6 משחקים בהם הוא כן שיחק, הוא שיחק בממוצע 37.6 דקות למשחק)

אנונימי
אנונימי
28/06/2019 16:03:27
הגב ל  גיא רוזן

אשכרה ממהרים לשכוח את פלייאוף לברון. השחקן שמעלה את היכולת שלו ב-10 רגות איפה שזה חשוב.
הביא קבוצת יורוליג ל-6 משחקים נגד גולדן סטייט הגדולה. הביא את קבוצת ה-אין-לזה-הגדרה בעונה שעברה, שוב לגמר, חצי בטעוצת, כולל לראשונה סוויפ של מדורגת מס' 4 על מדורגת מס' 1. רצח את טורונטו לבדו. לברונטו.
אז במקום JR סמית' שלא יודע מה התוצאה, וג'ורג' היל שמחטיא ליי אפ לנצחון – תשים לידו את AD?? את המפלצת של הליגה??? מיהרו לשכוח גם מי זה AD. חוץ מיאניס, השחקן הכי טוב בליגה, בעוד שנתיים-שלוש.
ויש עוד קוזמה? ועוד מקום לשחקן מקס'? או לכמה חלקי חילוף וחיזוק שרוצים טבעת?
זו כבר קבוצה אימתנית, השלד הבסיסי. והיא רק תהיה הרבה יותר חזקה, comes playoff time.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 17:14:16
הגב ל  גיא רוזן

גיא – בהחלט לגבי שינוי השם

ברוך רובין
ברוך רובין
28/06/2019 20:15:17
הגב ל  גיא רוזן

גיא אליפות ב2018, מה איתה איזה ספסל היה ללוחמים עונה קודמת?

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 21:20:01
הגב ל  גיא רוזן

יש לנו כאן בנשר הפסקת חשמל, אז אין לי בעיה לתת לך את הגרסה המורחבת של התשובה –
.
נתחיל עם נתון אחד מעניין על ספסל הגולדנים –
בעונת 17/18 הם דורגו 4 בליגה בנט רייטינט, 17 בדקות.
בעונה אחרונה הם דורגו 13 בליגה בנט רייטינג, 25 בדקות.
.
נמשיך.
מעבר ל-"חמישייה" (קרי, דוראנט, קליי, גרין, איגודאלה),
השנה היו 5 שחקנים עם 900+ דקות מצטברות –
לוני, ג'רבקו, קוק, מקיני, לווינגסטון. הם קלעו ביחד (בממוצע למשחק) 28.2 נק' למשחק.
בשנה שעברה, מעבר ל-"חמישייה",
היו 6 שחקנים עם 900+ דקות מצטברות –
יאנג, לווינגסטון, ווסט, זאזא, מקאו, לוני.
הם קלעו ביחד 33 נקודות. היו גם מגי, קוק, וכספי, שתרמו לעומק במהלך העונה הרגילה.
.
תתבונן ברשימת השמות –
השחקן המשמעותי היחיד שחסר ברשימה של 19' זה קאזינס. הוא היה הימור שהתפוצץ לגולדן סטייט בפנים. הם השתמשו ב-MLE על שחקן עם קרע בגיד אכילס.
גם קאזינס כמעט ולא תרם (הן בעונה הרגילה, והן בפלייאוף), וגם הקבוצה איבדה את היכולת להתחזק עם אותו MLE (הקלף היחיד שהיה לקבוצה בשביל להתחזק בקיץ).
.
זהו, חזר החשמל.
.
אז את הנתון האחרון אני "אשלח" אותך לבדוק לבד –
תבדוק את ה-ON/OFF של דוראנט וקרי בשנה שעברה מול השנה. זה הנתון שמסביר אולי הכי טוב עד כמה הגולדנים היו תלויים השנה בצמד יותר מאי פעם.
.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/06/2019 10:54:46

אחלה מעורב, תודה רבה
לייקרס גדולה, או לפחות לייקרס שבוחשים בה כל הזמן, זה בדיוק המתכון המושלם לעונת המלפפונים. כל יום אקשיון חדש

עטרת
עטרת
28/06/2019 10:55:51

שמעון טבדי טוב שבאת. אם אתה כבר פה אמור לי מי ינצח.
1. טוני פרקר, סטוייקוביץ, קירילנקו, נוביצקי, פאו גאסול
2.דונציץ', בויאן, יאניס, פורזינגיס, יוקיץ'
תודה רבה. אנא ענה בנחרצות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/06/2019 11:47:14
הגב ל  עטרת

לא יודע מאיפה הבאת את השאלה הזו, אבל היא אחלה שאלה. אני הולך על הקבוצה הראשונה, בפוטופיניש, בעיקר כי לרובם יש ניסיון וקילר אינסטינקט, אבל בהחלט יתכן שחמש שנים מהיום אלך על השניה.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 11:55:11
הגב ל  עטרת

קבוצה 1

עטרת
עטרת
28/06/2019 12:47:03

בחיים לא הייתי חושב שתגיד 1

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 15:53:55
הגב ל  עטרת

למה? טוני בשיא שחקן טוב מלוקה של היום למרות שללוקה יש אפסייד יותר גדול. פזה שחקן הרבה יותר טוב מבויאן יאניס ב10 דרגות מעל קירי דירק 10 דרגות מעל פורזי ופאו בשיאו די זהה ליוקיץ בשיאו. בשני הקבוצות אין הגנה

Berch
Berch
28/06/2019 10:57:31

אחלה מעורב
הכי שמח בשביל לווינגסטון. עדיין יש לי בראש את התמונה שלו עם הברך מכופפת הפוך.
יהיה שמח בחדר ההלבשה של הלייקרס, זה בטוח.
🙂

רועי ויינברג
רועי ויינברג
28/06/2019 10:58:57

אין שום דבר רע בויתור של לברון על החולצה. התומכים יגידו שזה מעשה שמראה שהוא מוכן לוותר על הרבה בשביל לנצח וסוג של "הכרת תודה" לדיוויס על כך שויתר על 4 מיליון דולר. ההייטרים יגידו שזה סתם ניסיון מתאמץ של לברון להראות שהוא חבר טוב לקבוצה וטריק שנועד למכור עוד חולצות. מי צודק? לא יודע. תודה על המעורב

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 11:36:15

מתוך ניחוש בלבד אני מבטיח לך שהוא עשה ניסיון לשחק עם החולצה המופרשת של מג'יק.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2019 11:57:42

התומכים יגידו שזה מעשה שמראה שהוא מוכן לוותר על הרבה בשביל לנצח וסוג של "הכרת תודה" לדיוויס על כך שויתר על 4 מיליון דולר….
יכול להיות שעל זה הוא בונה? שאנשים יגידו שהוא אביר ואיש גדול?
יש לו ולפמליה סביבו לא מעט שכל.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 12:01:04

הוא צדיק וגומל חסדים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2019 16:38:53

מזכיר לי
בספר חיים כתבנו וזכרנו וגם בדיל ויעבור….

AI3
AI3
28/06/2019 11:17:55

קיירי אמנם שחקן טוב מדיאנג'לו ראסל נכון היום, אבל אם את ראסל אפשר להביא בחוזה של 18-22 מיליון דולר בעונה ולהשאיר 10-14 מיליון פנויים מתחת לתקרה + mle, יכול מאוד להיות שזה עדיף על פני החתמה של קיירי ב-32 מיליון דולר לעונה, ולהישאר רק עם mle + חוזי מינימום.
אם קוואי ישקול לחתום בלייקרס אז הייתי נותן לו את כל התקרה, זה יוצר שלישייה מטורפת שלא נופלת מהשלישייה של גולדן סטייט (במידה ודוראנט חותם על חוזה חדש בגולדן סטייט) ותהיה פייבוריטית לקחת אליפות בעונה הקרובה, ויהיו הרבה מאוד ווטרנים טובים שעדיין לא לקחו אליפות בקריירה שלהם שיהיו מוכנים לחתום של חוזה מינימום לעונה אחת.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 11:54:09
הגב ל  AI3

למה אוהדי לייקרס בסרט שראסל יבוא רק ב20 מיליון שסטיבן אדמס וגובר מקבלים יותר. צאו מהסרט. ראסל 3 בעדיפות אחרי קיירי וקמבה וכל אחד מהם יקבל 30 מיליון לכל הפחות. 20 מיליון היום זה שכר של נגר. אולסטאר מזרחי כבר שווה לפחות 30

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 12:32:04

אולסטאר מזרחי זה לא נגר?

AI3
AI3
28/06/2019 13:09:24

שמעון, אם הוא דורש סכומים כאלו אז במקרה כזה אני אעדיף כוכב קצת יותר גדול ממנו.
אם הוא מסרב, אז אני ממלא את הקבוצה ברול פליירס ב-32 מיליון דולר + mle, שחקנים שיתנו לי הגנה או שלשות (או גם וגם), כמו האחים מוריס, ניקולה מירוטיץ', ג'י ג'י רדיק, פטריק בוורלי, דני גרין, טרבור אריזה, רונדו, kcp, טרנס רוס, אוסטין ריברס.

אביב
אביב
28/06/2019 15:35:35

אני לא זוכר אם קראתי כתבה או ששמעתי בפודקאסט ככה שאני לא אוכל לתת מקור, אבל נאמר שם שמאחר והלייקרס לא היו קבוצות פלייאוף השנה ישנו איזה חוק בCBA שמאפשר לתת בונוס לשחקן על הגעה לפלייאוף (נגיד לראסל, 20 שכר בסיס + 3 בונוס). אם מישהו יוכל להרחיב זה יהיה נהדר..

מר-גרינה
מר-גרינה
28/06/2019 11:21:53

ההימורים שלי על ה טופ FA:
1. קמבה לבוסטון
2. קליי נשאר בגולדן
3. דוראנט לנטס
4. קייר לנטס
5. קוואיי לקליפרס
6. גימי נשאר בפילי
7. קאזינס ללייקרס
8. האריס חוזר לקליפרס

זהו מקווה שלא העלבתי ושכחתי אף אחד.

הסוסים השחורים – אולי ליוגירי ולפרסטי איזה שח-מט בשרוול ?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2019 12:00:12
הגב ל  מר-גרינה

חחחח
מחכה לראות את בוגי בלייקרס ואיך יסתדר עם קינג קונג 🙂

נתן גולד
נתן גולד
28/06/2019 12:19:10
הגב ל  מר-גרינה

חושב כמוך חוץ מהאריס וקאזינס.

טייס אוטומטי
טייס אוטומטי
28/06/2019 11:52:57

קליי ללייקרס.

שחר אלוני
שחר אלוני
28/06/2019 12:53:31

לברון בשנה שעברה חיכה לפלינקה ומגיק וקיבל קבוצה שלא מתאימה לסגנון שלו בכלל.
השנה בונה אותה בעצמו ובינתיים הם נראים כמו המועמדים הבכירים לאליפות עם תחרות רק מהקבוצה של קוואי.
הויתור של דייויס על 4 מליון הוא הכי טבעי, מפנה עוד מקום לחיזוק לטובת אליפויות.
המספרים, סחתין, הסתדרו על זה בקלות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 14:18:10

איך מועמדים בכירים לאליפות ?!?!
עוד אין שם קבוצה בכלל !!
אנשים אתם קורעים אותי

שחר אלוני
שחר אלוני
28/06/2019 15:27:29

יש את לברון דייויס וקוזמה, יש 30 מליון להביא עוד שחקן/ים, יש כמה משלימים כמו פופ מגי רונדו וסטיבנסון, ויביאו בכיף שחקני מינימום שיסכימו לוותר על שכר. יש מצב שבכסף שנשאר מביאים נניח את דיאנג'לו ואריזה ואז מוסיפים את קורבר, דרק רוז ועוד שחקן או שניים על מינימום, כדוגמה.
כרגע ברור שעוד אין סגל, אבל זה עניין די פשוט להשלים אותו מפה
המתחרות העיקריות שלהם יהיו טורונטו/מילווקי בסגל דומה להיום ואולי יוסטון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 17:48:33

שנה שעברה היה לברון וקוזמה!
ובמקום דייוויס בול, הארט, אינגרם, זובאק.
היו גם משלימים גמו פופ, רונדו וסטיבנסון.
הקבוצה לא הגיעה בכלל לפלייאוף!
חורבר גמר הקריירה, הוא יותר חור משלשלן.
רוז כבר היה בקבוצה של לברון, לא הלך משהו.
למה ששחקנים שווים יורידו בשכר? גם ככה אף אחד לא רוצה לבוא בגלל לברון, ובגלל הבלאגן באירגון.

שחר אלוני
שחר אלוני
28/06/2019 18:51:20

בוא נראה את מי יביאו , מאמין שליצור מפה קונטנדרית בכירה זה לא בשמים
נדע יותר בברור עוד כמה שבועות, בינתיים הכיוון עם דייויס ועם קוזמה שהתפתח נראה די מבטיח, ימים יגידו

שחר אלוני
שחר אלוני
28/06/2019 12:55:43

החופשיים:
קוואי בטורונטו
דוראנט וקליי בגולדן
קמבה בבוסטון
באטלר חותם בפילי ואז יהיו הצעות טרייד
קיירי בנטס עם סיכוי קטן להצטרפות דוראנט
לייקרס- דאנגלו עם סיכוי קטן לקיירי
קאזינס בניקס, זה יותר ממה שחשבתי שיהיה להם

ארז
ארז
28/06/2019 14:13:54

הלייקרס עושים עבודה גדולה.
כנראה אליפות בשנה הבאה.
קבוצה עם לברון , גדול השחקנים, דיוויס המדהים והבלתי עציר פלוס קוזמה שבדרך להיות סופר אולסטאר וכל הכבוד לליקרס שדאגו להשאיר רק אותו ולא את כל שאר הצעירים שלא היו מובילים אותם לשום מקום מלבד בינוניות. (בול נגר מארץ הנגרים ואינגרם אגואיסט שהליגה עוד לא ראתה כמותו…והיא ראתה כמה)
יביאו את ראסל שיהיה עבורם טוב משמעותית מקיירי ואז יישאר להם עוד כסף להביא עוד שחקנים משלימים טובים, שאני ממש ממש מקווה שהדגש בבחירתם יהיה יכולות ההגנה שלהם (אני מאמין שהגנה מביאה אליפויות, כמובן בתנאי שיש התקפה טובה אך היא לבדה לא מספיקה) ושנה הבאה יפרקו את הליגה , במיוחד בפלייאוף שכולם ייכנסו למוד שיא.
דייויס יבוא רעב לפלייאוף אחרי שנים בקבוצה שלא הייתה שוב כלום וחבל לכולם על הזמן.
ממליץ להייטרים להתחיל לכתוב תרוציםודברי שנאה למגירה. שיהיו מוכנים.

כל הכבוד ללייקרס.

כל מומחי הנ.ב.א פה שחושבים שהם מבינים משהו ומספרים סיפורים על איך בונים קבוצות ומפרגנים לבוסטון ולדני איינג שלא הגיעו לכלום ושום דבר ולא השתפרו במאום כבר כמה שנים ברציפות.
כל ההיטרים שחושבים שהם מבינים משהו……..תמשיכו לחשוב. זה יפה לכם.

Adisu33
Adisu33
28/06/2019 14:54:48
הגב ל  ארז

בינתיים המגן היחיד בקבוצה הזו זה דיוויס .
בהצלחה עם מגיני העל לברון וקוזמה

שחר אלוני
שחר אלוני
28/06/2019 15:29:42
הגב ל  Adisu33

לברון ינוח בעונה הרגילה ויתן הגנה טובה בפלייאוף, בדיוק כמו שכוכבי גולדן עשו השנה. רק קוזמה יהיה יחסית חלש בהגנה, כמו הארדן ביוסטון, כמו קרי (יחסית, הוא יכול לשמור סביר) בגולדן

ארז
ארז
28/06/2019 15:56:37
הגב ל  Adisu33

לכן כתבתי שמה שמבחינתי ולדעתי חסר להם זה לא קיירי או קמבה אלא רכז כמו ראסל, שהוא גם נהדר, גם צעיר מאוד עם פוטנציאל לעתיד מעולה יחד עם דיוויס (אחרי תקופת לברון) , גם יהיה הרבה יותר בנוי מנטלית לשחק לצד לברון ודיוויס וגם ישאיר להם הרבה יותר כסף פנוי לנסות לצרף את אותו סוג של שחקנים שדיברתי עליו – שחקנים טובים עם אוריינטציה הגנתית בעיקר. כמו בוורלי. כמו טאקר, זה הסגנון שלדעתי הם צריכים לחפש.
מבחינת התקפה, במידה ויגיע ראסל, יהיו להם 4 שחקני התקפה מספקים פלוס פלוס פלוס.

אנונימי
אנונימי
28/06/2019 15:45:10
הגב ל  ארז

נפלא. כל מילה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/06/2019 17:49:50
הגב ל  ארז

חחחחחחחחחח

Adisu33
Adisu33
28/06/2019 14:52:29

מי שחושב שקוואי יכול להגיע ללייקרס כנראה חי באשליה רצינית.
מלכת הדרמות שוב מפליצה הצהרה (playoff mode activated) שעונה הבאה כולם יראו אותה במלוא הדרה….קשקשנית.
הסיפור עם הגופייה זה עוד ספין לברוני ולא יותר….
.
אני רק מחכה לדרמות בהוליווד בעונה הבאה כשדיוויס יהפוך למין בוש/לאב כשהוא יעמוד בפינות כל המשחק וניו אורלינס עוקפת אותם בסיבוב..זה יהיה משמח מאליפות של ראס ואוקלהומה.

ארז
ארז
28/06/2019 16:01:42
הגב ל  Adisu33

שוב- כהייטר, אתה כנראה רואה את המטריקס הרבה יותר טוב מאחרים, כמוני למשל.
כהייטר, אני רק יכול לנחש שדיברת בגנות הטרייד של לאב וויגנס בקליבלנד בטוענה שקליבלנד "מוכרים" את העתיד שלהם בשביל לברון האפס. כך לפחות כל ההייטרים, רואי המטריקס, התבטאו.
היום ההייטרים אומרים את אותם שטויות על הטרייד של ניו אורלינס שעשה דבר אחד ויחידי.
נתן אפשרות לבניית מפלצת בל.א וקבוצה בינונית פלוס בניו אורלינס שמלבד להגיע במקרה בטוב לחצי גמר אזורי, לא תשיג כלום.
אז אתה מוזמן לחכות לדרמות. זה בסדר גמור.
הדרמה היחידה שתחווה תהיה בסוף השנה עם שנוא נפשך אלוף פעם נוספת.
תכין את התרוצים וההסברים.
חשוב לבוא מוכן. זה יכול לעזור.

אביב
אביב
28/06/2019 15:22:37

אהלן יש לי שאלה שניסיתי לשאול כמה "מומחי" CAP בטווויטר אך טרם קיבלתי תשובה ככה שאנסה פה.
נגיד כעת והלייקרס מחתימים שחקן/שחקנים עם כל ה$32M שיש להם תחת הCAP (מקווה שקוואי בתור אוהד לייקרס שמחפש שחקן לאהוד. פשוט קשה לי עדיין להריע ללברון, למרות שתכלס רק על הקיץ הזה הוא הרוויח את החוזה שלו), ואז מבצעים את הטרייד על AD כפי שמתכונן. במצב הזה המשכורות שהלייקרס ישלחו 23M$ מה שאומר שהטרייד חוקי במסגרת חוק ה120% שיאפשר לקלוט את המשכורת של AD על אף שאין תכלס מקום תחת הCAP. השאלה שלי במצב הזה היא האם כעת, אחרי הטרייד, הלייקרס לא מוגדרים כקבוצה מעל תקרת השכר ? וזה מוביל אותי לסיבה לשאלה שהיא שאלה נוספת.. אם הלייקרס מוגדרת כקבוצה מעל הSALARY CAP למה אי אפשר להשתמש בNON TAX PLAYER MLE במקום בROOM EXCEPTION (לקבוצות מתחת לתקרת השכר) שהוא משמעותית יותר גדול?

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 15:39:04
הגב ל  אביב

בגלל שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
ברגע בו הוחתם שחקן עבור קאפ ספייס (ולא עבור אקספשין כזה או אחר), הקבוצה לא זכאית ל-MLE "רגיל.
.

אביב
אביב
28/06/2019 15:51:57
הגב ל  גיא רוזן

תודה רבה.. אם כך אשמח אם תוכל להסביר כיצד טכנית הלייקרס כן יוכלו להכנס לסטטוס של קבוצה OVER THE CAP. ממה שאתה אמרת עכשיו נשמע כי בעזרת טריידים קבוצה לא יכולה להכנס למתחת לתקרת השכר, אז רק בעזרת החתמת שחקנים קיימים ורוקיז?

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 16:01:48
הגב ל  אביב

במקרה של הלייקרס מדובר על סדר הפעולות (והוא קריטי) –
קודם כל הם משתמשים במקום שמתחת לתקרת השכר בשביל להחתים שחקן/שחקנים. אחר כך הם מבצעים את הטרייד.
בשביל להבהיר –
גם לקבוצה שחצתה את תקרת השכר מותר לעשות טריידים. רק שהכללים בחישובים של הטרייד שונים בין קבוצה עם מקום מתחת לתקרה לבין קבוצה בלי מקום מתחת לתקרה.
היות והטרייד על דייויס יתבצע אחרי ההחתמות של השחקנים החופשיים, והיות הוא מעביר את הפיירול של הלייקרס למחוזות ה-"מעבר לקאפ", הכללים שיחולו על הטרייד הם של קבוצה מעל תקרת השכר.
.
כאמור –
זה לא משנה את העובדה שהחריגה המותרת ללייקרס היא חריגת ה-room, ולא חריגת ה-MLE לקבוצות מעל תקרת השכר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
28/06/2019 15:37:02

אוף טופיק, אבל משעשע, מתוך איזו כתבה על איזה סנטר הספרס יכולים להוסיף לרוסטר:
.
Let’s first start with the players the Spurs cannot afford based on last season’s salary without moving some players- Nikola Vucevic, DeMarcus Cousins, Al Horford, Marc Gasol, DeAndre Jordan, Jonas Valanciunas, Enes Kanter, Robin Lopez, Boban Marjanovic, Joakim Noah, Marcin Gortat, Tyson Chandler, and Kosta Koufos.

Here’s who the Spurs should sign: Zaza Pachulia. Wait, hear me out. Buy him. and then bench him in Siberia for the next five seasons to ensure he isn’t playing anywhere, anytime.

Okay, now that I got that off my chest.

:-)))

גואט
גואט
28/06/2019 15:53:33

PANIC!
בלי קשר למה שיקרה בעתיד – הפאניקה שלברון זורע בכל ההייטרים, priceless.
האימה, האימה: לברון הולך לקחת עוד טבעות אליפות.
לברון מקים מהאפס, מהרמץ והאפר שהותיר קובי בלייקרס, קבוצת ענק נוספת.
האיש הוא לא רק גדול השחקנים ב-NBA אי פעם (הווינר זה MJ, ואין על זה ויכוח). האיש לא רק חתום על תצוגת השיא של שחקן NBA, אי פעם, בסדרה המיתולוגית ב-2016, שיא שאיש לא יתקרב אליו.
האיש משנה במו ידיו את הספורט האמריקאי.
מחזיר את הכוח לשחקנים. הפך כל אחד ואחד מהם למולטי-מיליונר.
פילנתרופ מטורף. זה דבר אחד לקשקש בשכל, ודבר אחר פשוט ללכת ולשים את הכסף שלך במטרות ערכיות.
בזמן שגראמפי ג'ורדן מנהל בעצלתיים את הקבוצה המשעממת בליגה, ומוכר עוד זוג נעליים – לברון מקים בית ספר סופר-דופר במקום הולדתו, ושולח אלפי צעירים, אלפים!, למילגה מלאה בקולג', 3 שנים, על חשבונו. עשרות מיליוני דולרים.
ביחד עם ריץ' פול (תקראו את כתבת השער האחרונה ב-SI) הוא משתלט על הליגה, משנה את הסדר שלה – ומה רע בלבעוט בתחת השמן הלבן והנצלני של כל הדונלד סטרלינגים? נגמרו ימי העבודה בשדה הכותנה.
איש משפחה למופת, באקלים של קובי האנס, מג'יק מפזר האיידס, וכל מיני בריונים אלימים שהשתם עלה להם לראש.
פה גדול, פוליטי, ערכי, ליברלי, זכויות אזרח, אל בשר ודם בקהילה השחורה. במקום שבו כל אמן או שחקן סותם את הפה מהפחד, מה יגידו ההמונים – לברון עומד ראשון בחזית, ויורה בלי לעשות חשבון.
האיש עוד יהיה נשיא ארה"ב יום אחד. והאמת? מועמד נפלא.
לברון ג'יימס, הספורטאי הגדול ביותר בעולם (וזה אפילו לא קרוב).
וכמה שיותר הייטרים מסביב – כן ירבה וכן יפרוץ. רק עוד הוכחה לגדולתו.

ארז
ארז
28/06/2019 16:08:07
הגב ל  גואט

אני מציע לך לרדת למחתרת אחרי המלל ששפכת פה.
מלל חתרני ומסוכן.
עלול לזרות חול בעיניי אלו שאינם הייטרים וזה מסוכן.
אתה, בניגוד להייטר שרואה את המטריקס בשלמותה, רק חושב שאתה מבין משהו.
ההיטר רואה את האמת. ההייטר מבין שלברון הינו נבל על מסרט שרק רוקם משימה כיצד הוא משתלט על העולם וחלק מהפעולות שלו הינן להתחבב עי אוכלוסיית העולם עי נתינה חסרת גבולות למיעוטי יכולת וכו וכו.
הוא עוד ישים את כולנו בגטאות יישתלט על היקום.
כל ההתנהלות שלו היא הצגה אחת גדולה.
תהיה הייטר ותבין.

ועכשיו ברצינות – מבחינתי לפחות, כל מילה בסלע והזוי כמה שהיא בסלע.
תודה!

מנחם לס
מנחם לס
28/06/2019 16:34:33
הגב ל  גואט

יש הרבה צדק בדבריך!

שחר אלוני
שחר אלוני
28/06/2019 17:29:44
הגב ל  גואט

טקסט דרמטי 🙂 אבל סך הכל משקף נאמנה את העובדות….אוקיי, עם קצת הפרזה פה ושם
בגדול מסכים

רפיקי
רפיקי
28/06/2019 16:02:27

בעונה הבאה כל האתר יהיה מאוחד בזכות הלייקרס.

אנונימי
אנונימי
28/06/2019 16:06:06
הגב ל  רפיקי

טיפ לחיים, אדם צעיר:
כשכולם אומרים אותו דבר, תתחיל לחשוד.

no funny shtuff
no funny shtuff
28/06/2019 16:12:26

לא מאמין שהלייקרס יקחו העונה אליפות.
סיבוב שני במערב- זה כן.
.
וחוץ מהלייקרס, יש שכבה רחבה של קבוצות שיראו עצמן מועמדות לגיטימיות אחרי שהוסר הענן הקאפקייקי מעל הליגה.

ארז
ארז
28/06/2019 16:15:25

יקחו יקחו

אביב
אביב
28/06/2019 16:32:03

אם עושים אחד פלוס אחד (וגם קצת WISHFUL THINKING) אין מצב שדיוויס ויתר על 4M$ והלייקרס על כל הוורצ'סט שלהם בשביל OVERPAY לפאקינג פטריק בברלי/טרנס רוס (עם כל ההערכה). הולך להיות מטורף בימים הבאים ואני בטוח שלברון ופלינקה מבשלים לנו משהו רציני.

אביב
אביב
28/06/2019 16:34:03

אם פלינקה מצליח להנחית את קוואי, אני עוד אאמין שהוא באמת הפגיש את קובי עם הית' לדג'ר אחרי שמת.

מנחם לס
מנחם לס
28/06/2019 16:35:36

תודה לכולם. לקח לי כמעט שעה לקרוא את התגובות בעיון.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2019 18:00:16

למרות שיש פה כמה אוהדי סלטיקס (חלקם כנראה עזבו או שהפכו לקוראים דוממים?), נראה שרובם לא ממש נכנסים לדיונים שקשורים בסלטיקס.
אני אשים את הלינק פה
https://celticswire.usatoday.com/2019/06/26/report-former-celtics-player-criticizes-brad-stevens-coaching-style/?utm_source=celticswire&utm_medium=newsletter&utm_campaign=pos1headline
בעיקרון התחוור לי במהלך העונה שמנחם צדק לגבי השנה הלא טובה שהיתה לסטיבנס כמאמן ונראה שגם הוא הבין חלק מהבעיות שהיו לו.
נשאלת השאלה אם הוא יצליח השנה לתקן? זכור לי במהלך העונה שטענתי לא פעם ולא 100 פעמים שהוא לא לוקח פסקי זמן בזמן, שהוא מזלזל בקבוצות אחרות לקראת סוף המשחק כשהסלטיקס מובילים (שנה שעברה). בכתבה מזכירים את הקשר בין פופ לשחקניו כדוגמה להתנהלות נכונה. זה לא רק האימון במגרש אימונים אלא גם יחסי אנוש ותגובה בזמן במשחק עצמו וכמובן הקילינג אינסטינקט שהיה בשנות השמונים.

לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
לייקרס שזוכים ומנגבים כל הדרך לאלי פו פו פו פות
28/06/2019 18:28:51

זה מילה במילה מה שמנחם אמר עליו במהלך העונה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
28/06/2019 19:03:29

והנה עוד שימון, זה סטיבנס במילים שלו. בחור מאד אינטליגנטי ומבין את המגבלות של עצמו. זה כשלעצמו נותן לי תקווה לגבי ההמשך. אם יבוא שינוי ונראה אותו יותר מעורב גם רגשית כמו שמנחם גרס במהלך העונה אני מאמין שיצא ממנו מאמן טוב ואולי יותר מזה. הוא צריך לעבוד קשה בשביל להגיע ל"אשלון"
Brad Stevens on last season..

“I want Kyrie to find happiness,” Stevens says. “If he does move on, I wish him nothing but good health and success. I saw a lot of great qualities in him.” Those qualities have been muted by the scorn of a jilted fan base that feels duped and betrayed by its point guard and his soon-to-be former teammates, who seemingly were assembled for a memorable title run. “I really don’t think it’s anyone’s fault,” Stevens says. “If you blame anyone, it’s me. I’m the guy who couldn’t fit the pieces.” 3 hours ago – via ESPN

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 18:20:45

החדשות המעניינות של היום, עד כה, מגיעות דרך מזכר שהופץ בקרב הקבוצות:
בשנה הקרובה ה-NBA מתחילים עם פיילוט של coach's challenge במהלך משחקי ליגת הקיץ במטרה להפוך את המהלך לקבוע כבר בעונה הקרובה.
.
למאמנים יהיה coach's challenge אלד במשחק, והם יוכלו להשתמש בו עבור שריקות של עבירות שנשרקו, גול טנדינג, ושריקות חוץ.
לקבוצה חייב להישאר במחסנית פסק זמן בשביל coach's challenge.
אם ה-coach's challenge מתקבל, הפק זמן יישאר של הקבוצה לשימוש עתידי. אם לא, אז פסק הזמן אבד.

פאקו
28/06/2019 18:22:47
הגב ל  גיא רוזן

גם יזרקו דגל אדום?

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 18:33:45
הגב ל  פאקו

יאלץ להצביע לעברו של השופט עם איזו תנועת פנטומימה מוזרה (שככל הנראה נחשבת לתנועה מגונה בכמה ממדינות חבר העמים לשעבר)
.
" the coach must "twirl his/her index finger toward the referees" to signal for the challenge"

Ljos
Ljos
28/06/2019 18:35:44
הגב ל  גיא רוזן
שחר אלוני
שחר אלוני
28/06/2019 18:53:44
הגב ל  גיא רוזן

מעניין תודה,
במה זה שונה מהבדיקות בוידאו שהיו עד עכשיו ב 2 הדקות האחרונות של המשחק?

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 19:22:36

לא בכל פעם שיש רגע מעורר מחלוקת במשחק, השופט תופס את הרגע ככזה. זכור במיוחד ה-"חוץ" של דוראנט מול יוסטון,
או הגולטנדינג של לברון על אולדיפו בפלייאוף 2018.
עכשיו, יתאפשר לקבוצה עם פסק זמן בארסנל לבקש ריוויו על מיקרים כאלו.

גיא רוזן
גיא רוזן
28/06/2019 19:25:05
הגב ל  גיא רוזן

צריך גם לחדד –
במצב הקיים השופטים לא יכולים לעשות ריוויו על משהו שלא נשרק (בין היתר),
כך שהמצב החדש מרחיב את היכולת להימנע מטעויות קרדינליות ברגעים קריטיים של משחקים, מבלי להעמיס יותר מדי על השופטים (הם עדיין לא יעצרו לבדוק כל פיפס שלא נשרק).

אבנר
אבנר
28/06/2019 19:22:44

מקווה שלברון ייקח אבל גם הביג 3 הראשון שלו נכשל בעונה הראשונה.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
28/06/2019 22:33:34

כצפוי, טקס הספוקו השנתי של הקינגס החל היום.

https://bleacherreport.com/articles/2843265-kings-rumors-harrison-barnes-nearing-4-year-88m-contract-with-sac